Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 čaute víte jak nová hvězdicová hlava má v místě jak se spalovák opírá o okraj válce takový stupínek ?? vždycky sem s tím v pohodě jezdi a tedka mi kamarát řekl že to mám označit tužkou podle vnitřku válce a sicovat to je to tak ??? díky za odpovědi čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 19:04
 Ahoj.
Mám v plánu stavět fichtla na fichtl cup do třídy special.
Do teď jsem jezdil a také vyhrával ve třídě stodoláků a nechci to přerušit v jiné kategorii a proto prosím o jakoukoliv radu co je dobré a odskoušené že funguje jako úprava na motoru.
Jo a ještě se chci zeptat pokud někdo má karburátor DellOrto s 21 Difuzorem, jaké má zkušenosti, jak to funguje a jak vyřešil tu úpravu kolínka. Díky moc za odpovědi.
PS: O úpravách rámu nic nepotřebuji, rám mám z KTM 85SX.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 22:15
 doplnění napiš do odpovědí, nemusíš kvůli tomu zakládat novej příspěvek..
Datum: 13. března 2011 22:15
 čau jawetáci potřeboval bych radu  Budu kupovat fichtla a nemůžu se rozhodnou jestli ho mám předělat na kros nebo ho nechat v orig. A nebo bych si mohl sehnat motor a udělat si jednoho do krosu a druhej orig  co myslíte ? poradtě ..Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 17:44
 Kdyby včichni na fichtl-cupech měli stejně výkonej a zpřevodovanej motor,bylo by to o ničem
Datum: 14. března 2011 17:44
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 přemýšlel si někdy nad tim proč se čipujou auta? které maj poté místo 80kw třeba 100kw? výrobce nastaví motor na optimální životnost a lidé jako závodníci na fichtlech takový motor také dovedou upravit na o dost vyšší výkon... to vše samozřejmě ale na úkor výše zmíněné životnosti.. ještě bych rád položil otázku - je či není načipovaná ochcávka ještě ochcávka? nebo to je už jiná dimenze?\r\nchápu že originální pincek je jen jeden, ale proto se přece upravují aby se závod stal zajimavým.. kdo má nejlépe naladěn stroj může se pak těšit z vítězství.. nebo vy jezíte pouze sériové stroje \r\na dojíždíte do cíle na stejno?
Datum: 14. března 2011 15:20
 Nejel, a ani jet nechci.
Nikdy z pionýra neuděláš závodní motorku a nedostaneš z něj více jak jednoho koně.
To už potom není pionýr. Nějaký rámy z ostrejch motorek, hvězdicový hlavy, miliontý výbrusy, odlehčovaný písty a ojnice.... To už prostě není fichtl... Ani náhodou!!
Datum: 14. března 2011 15:05
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Ondřej: to musíš mít dost ubohou konkurenci... Nevím, kde jezdíš, ale přijď se podívat třeba na závody do Kozmic nebo Poříčí a uvidiš. "Takže sehnat origo díly, dobře poladit, nejlépe někým kdo to umí a je z toho stroj kterej neuděláte ani za 20000kč, nějakejch vrtání kanálků, broušením hlav apod." Asi jsi ne žádným kloudným speciálu nejel.
Datum: 14. března 2011 10:52
 jestli budes kupovat konkretniho fichtla nech ho v origu a na cros si kup treba nejakyho predelanyho uz- to se vyplatí vic i financne
Datum: 13. března 2011 21:26
 Chlapci. Jezdím na pionýru závody za stodoláky už 5 let (a to je mi 13) a můžu vám říct že nějaký ladění fihtla, jakýkoliv je úplně k hovnu.
Nikdy, opakuji NIKDY pionýra nevyladíte na super výkon a jak říkával můj děda: ,,Nejlíp jede pinďour když je dobře poladěnej´´.
Takže sehnat origo díly, dobře poladit, nejlépe někým kdo to umí a je z toho stroj kterej neuděláte ani za 20000kč, nějakejch vrtání kanálků, broušením hlav apod.
A nakonec vždycky se ten upravenej šmejd posere po pár kilometrech jelikož motor pionýra to prostě nevydrží.
Pravej českej originální fichtl vydrží prostě všechno. Možná zainvstovat trochu do lepších tlumiču ale taky moc ne protože co vydržej nějaký krosový tlumiče, nevydrží rám.
Dokonce jsem každý rok, každý závod, každé kolo co jedu, že většina speciálů odstupuje ze závodu protože se jim to prostě přehřeje, nebo nevyjede mírnější kopeček kterej my s originálnímy fichtli profrčíme na 2 protože nám se to jen tak neuvaří.
Toť vše. Zlatej fichtl vítězí!!!
Datum: 13. března 2011 21:16
 Nechal bych to original, krosku s toho chudáka nedělej
Datum: 13. března 2011 20:15
 Navíc furt je to jenom tříkvaltová slaboučká padesátka se slaboučkym rámem a ještě slabší přední vidlicí...prostě nechat to v origo stavu, a na nějakej extra terén zapomenout....
Datum: 13. března 2011 19:35
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No originál je fakt nejlepší volba, cross tě omrzí, a to už musí bejt pořádně upravenej cross, aby vypadal k světu.
Datum: 13. března 2011 19:33
 originál !! až tě omrzí budeš za něj mít lepší peníze než za cross
Datum: 13. března 2011 18:49
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Origo
Datum: 13. března 2011 18:39
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci chci se zeptat jestli je tento postup správný jedná se o jawu 550 pařez. 1) Plechy brousíme 2) nastříkáme tmelem 3) Tmel obrousíme aby tam nebyli hrbolky 4) nastříkáme originální barvou 5) uděláme zlaté linky 6) přestříkáme bezbervým lakem. A ještě jeden dotaz nevíte kolik té barvy (ml) a toho tmelu budu tak orientačně potřebovat na celou jawu 550 ? Moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 19:27
 ano, máš stěrkový, to je ten co s ním kituješ díry, a pak je ještě stříkací tmel, což je v podstatě ten samej materiál, akorát to pokryje celý povrch, samozřejmě to nevyplní velké díry, je to spíš pro dorovnání povrchu po stěrkovám tmelení
Datum: 13. března 2011 19:27
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 A on je taky stříkací ja ten tmel?
Datum: 13. března 2011 19:17
 V podstatě taková speciální základovka, vytvoří trošku silnější vrstvičku, a vyplní to poslední rýhy po broušení kitu, plnič se pak přebrousí smirkem cca 800 pod vodou, a na to už se lakuje...
Datum: 13. března 2011 19:13
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Čau co je to ten plnič?
Datum: 13. března 2011 19:09
 ještě trochu jinak bych to udělal...na obroušený plechy bych nanes stěrkovej kit na vyrovnání největších děr, vybrousil ho, pak přes to stříkací tměl, přebrousit, na to plnič, přebrousit, na to vrch, nechat vytvrdnout a pak linky, který bych skoro nepřelakovával...a stříkacího kitu kup plechovku, to je asi kilovka, a vrchní barvy podle mě tak 0,5l, možná ani ne...
Datum: 13. března 2011 18:50
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau borci. Chystám se dělat GO motoru na fíka  nechci tam dělat žádnej tuning, ale chci aby ten motor trošku šlapal  co pro to můžu udělat? Vybrus mám, kliku mám po repasy, loziska taky novy a gufera též  Jak moc je třeba důležitý pro motor slícovat kanaly? četl jsem že je dobry slícovat kartery s přefukama...  a jak to třeba s výfukovým kanalem? Taky nějáko zabrousit popř. o maličko žvetšit? Díky moc za nějáký tipy
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 0:48
 teď jsem nereagoval na pisatele příspěvku (kupodivu i s diakritikou, a pár překlepů neřešim, takhle kdyby psala většina, jak by tu bylo líp  ), ale na uživatele pukasek, kterej musí o českym pravopisu přemejšlet, tak se laskavě zklidněte..
Datum: 14. března 2011 0:48
 Asi jsme tu ve Škole na hodině češtiny a ne v poradně o pio...tk ale co...
Datum: 13. března 2011 22:17
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nemá tam tolik chyb, že mu tam chybí ty háčky, čárky... no bože. A repasI vem čert
Datum: 13. března 2011 22:11
 pukaset: přemejšlet? já myslim že pro Čecha by měl bejt českej pravopis samozřejmost, ne hlavolam..
Datum: 13. března 2011 22:11
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 trubka: myslim že hodně lidí tady ,,neumí" psát a to prostě jen třeba z toho důvodu že píšou rychle a nebo v tu chvíli nechtěj přemejšlet nad těma ý a í
Datum: 13. března 2011 21:04
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Trubka: vlez mi na záda  JAWA05: tobě dík
Datum: 13. března 2011 20:58
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Čau, slícovat kanály, to je základ. Kup si jehlový pilníky, a kanály slícuj ve správných úhlech (http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-valec.html). Výfukovej kanál je dobrý zvětšit, ale ve moc, praskaly by ti kroužky. A rozhodně vyčisti výfuk, ale důkladně. To má na dvoudobej motor ohromnej vliv. A nakonec správně zajeď motor po výbrusu...
Datum: 13. března 2011 20:26
Jméno: trubka
IP: uživatel11328
 Čau, návod najdeš v pravidlech českého pravopisu
Datum: 13. března 2011 20:15
 čau lidi, mam dotaz, jakej píst je lepší? tříkroužkovej nebo jednokroužkovej? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 23:20
Jméno: trubka
IP: uživatel11328
 pro Sharkera.Poslední slova o fichtlu souhlas.Jinak,, srovnání otáček koleček v převodovce ,,promiˇale jak to ,,uděláš,,Já bych to řešil spíše obvodovou rychlostí ozubených kol.Jináč z 1 na 2 r.s 2x vyšlápnu spojku,ze 4ky na 3ku vyřadím do neutrálu,meziplyn a zařadím.To je u převodovky bez synchronizace.Dnešní NA a autobus má synchro.a posilovač řazení
Datum: 14. března 2011 23:20
 Sharker:To je pěkná blbost,volnou drážkou ti bude utíkat směs od klikovky do výf.kanálu..Hádám že si pozoroval markantní nárust spotřeby
Datum: 14. března 2011 22:04
 písty sem neměnil, ale dřív sem sundal jeden kroužek, a rozdíl v řazení sem teda nepozoroval..
Datum: 14. března 2011 21:13
 mám to namontované.1 kroužek chrom.je to živější,ale max je stejná jen je to tam dřív.dřív je to v max výkonu
Datum: 14. března 2011 20:51
 Namontuj to na fichtla...ujed par metru a hned poznas velkej rozdil v razeni
Datum: 14. března 2011 20:29
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 pořád mě z toho ale nejde na rozum co to má společného s pístem, ať už jednokruhovým či třikruhovym...
Datum: 14. března 2011 15:08
 trubka: když jezdíš s náklaďákem a autobusem, řiká ti něco pojem "meziplyn"? chápeš k čemu se používá? že by pro srovnání otáček koleček v převodovce, aby šlo vůbec zařadit? i když na druhou stranu, nevim jestli to má zrovna u fichtla nějakej význam...
Datum: 14. března 2011 14:29
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 s těma kvaltama sis trošku naběh no....
Datum: 14. března 2011 0:13
 Jo a já zas studuju elektrotechniku
Datum: 13. března 2011 23:39
 Já nic upřesnovat nepotřebuju..to co sem napsal za tím si stojím a stát budu..jestli se to tobě nelíbí tak s tím asi nic nenaděláš a budeš muset přestat machrovat
Datum: 13. března 2011 23:38
Jméno: trubka
IP: uživatel11328
 Mám vystudovaný obor spalovací motory,najeto s náklaďákem a autobusem přes milion km,táhne mi na ...sát , ale takovou blbost co píšeš to tady čtu každou chvilku.Takže upřesni odpověď.
Datum: 13. března 2011 22:38
 achjo...tobě asi nic neříká pokles otáček při řazení co??
Datum: 13. března 2011 22:21
Jméno: trubka
IP: uživatel11328
 Zajímavá odpověď dachle.Tomu musí každý rozumět-s 1k pístem tam jdou kvalty rychleji a s 2k pístem tam jdou těžko ?????? žebys řadil pístem ???
Datum: 13. března 2011 22:19
 Dám ti přiklad..sice se tam nezmíním o třikruhu ale neva....Mám CÚ. S 1k pístem překročím 8000 ot. ,, jdou tam rychleji kvalty,jde to perfektně do toček,...dvojkruh v mým válci jelikož je upravenej nemá co dělat...možná to táhne, ale ne zas o moc líp...kvalty tam jdou těžko, nedá se to přetáčet, a přes 8000 ot. se nedostanu, ..jinak pro sériovej válec je opravdu nejlepší 2K píst...3K je na prd, a 1K tam neužívíš....
Datum: 13. března 2011 21:54
 Ne,ale každej je na něco ÚPLNĚ jinýho.S jednokruhem se na sérii ani nerozjedeš,s tříkruhem ti na upraveným motoru budou scházet 3000 ot. pro optimální výkon....
Datum: 13. března 2011 19:49
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jakse to neda srovnat?  jakože jednokrouzkovej je lepsi?
Datum: 13. března 2011 18:50
 Podle mě se jednokoužek s tříkroužkem ani srovnávat nedá.
Datum: 13. března 2011 18:47
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 záleží na tom k čemu ho budeš používat.... na závod 1kruh - menší tření-otáčky..... standart jízda 2kruh - standart všehochuť.... 3kruh - velký tření - odpor - hůř jde do toček - ale táhne.. stačí?
Datum: 13. března 2011 16:45
Jméno: Dejv
IP: uživatel7495
 zdarec draci jak mám s jawy 20 udělal trošku cross jawu ? díky a čím by šel zhlasit zvuk myslím tím nějaké ty otvory do výfuku nebo tak ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 17:48
Jméno: jawař
IP: uživatel11114
 vytáhni sředový tlumič a místo něj tam narvi drátěnky
Datum: 15. března 2011 17:48
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Já koil mustanga cross s dírou ve vejfuku a at te ani nenapadne tam dělat nákou díru.
Datum: 13. března 2011 17:50
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Amen, a zvuk se ma snizovat ne zvysovat...
Datum: 13. března 2011 17:19
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 V tvým případě bych nic nedělal, žádnej cross a díry do výfuku už vůbec ne... Raději jawu prodej někomu, kdo k ní bude mít úctu !!
Datum: 13. března 2011 16:58
Jméno: johoud
IP: uživatel9949
 zdrc draci, nevíte někdo jaký převodoví olej (paramo) se má lít do čz 175/487 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 16:09
 Zdar 487 sem měl a lil sem tam PP90 Paramo a bylo to v pohodě.2 roky ježdění a furt hezky čistej  doporučuju
Datum: 13. března 2011 16:09
Jméno: Ferko
IP: uživatel9046
 Zdravím. Má tu někdo zkušenosti se simsonem? Potřeboval bych poradit jaké sekundární kolečko mám zvolit. Ted tam mám 15z. a má to pořád slušnou akceleraci. A proto bych chtěl pořídit 16z nebo 17z ale zase nevím jestli ta 17ka už nebude moc. Díky za odpovědi a sorry že to dávám na web o Jawách (kdyby nekdo znal nejaky web o simsonech byl bych rád kdyby mi ho sem nsapsal)
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 17:58
Jméno: fichtlarpato
IP: uživatel11325
 daj si tam take abi ti sedelo z retazov a podla mna ja najlepsie 16z
Datum: 13. března 2011 17:58
 zdar, mám motolékarničku č.283/2009 Sb. obsahuje:rukavice,obinadlo gumove, 2x obvaz jeden dva polstarky a druhej jeden plstarek, náplast,satka trojroha, a resuscitacni rouska s ventilem.. pak jsem si tam dal i ( blo to v blesku  ) ten papír o dopravni nehode ty rady.... mnyslíte že je to jeste vyhovující ta lekarnicka??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 23:42
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
Datum: 13. března 2011 23:42
Datum: 13. března 2011 22:12
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 takze je to v poradku..?
Datum: 13. března 2011 17:26
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 čau,dle autoklubu ČR takto :
Motocyklisté:
* až do 30. září 2011 může být motolékárnička s obsahem dosud předepsaným, nebo podle vyhlášky ze srpna 2009 (s resuscitační rouškou), anebo podle zatím nejnovější vyhlášky (s resuscitační maskou),
* od 1. října 2011 jen podle nejnovějších požadavků – viz níže (platí i pro starší motocykly).
Datum: 13. března 2011 15:07
 hoj.omlouvám se , že zas píšu.Ale jsem v pytli.Potřebuju poradit.není to sice o pincku ale prosím vás.mám na náboji kotouč , který drží 6 imbusových šroubků.5 jsem jich normálně vyšrouboval ale na 6 mám strhlou hlavu.ten imus se v tom jen tak protáčí.věši tam nemám šanci dostat.Převrtávat to nechcu , protože ten náboj je z hliníku a není tam místo pro větší závit.Sikovkama ani hasákem to chytnou nejde , protože ta hlava je ve tvaru kopečku nebo jak bych to řekl.není to za co chytit.Fakt nevím.je to imbus tak o průměru cca 3mm.Díky moc za radu....
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 21:22
 naklep tam hvězdičku
Datum: 16. března 2011 21:22
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 vem brusku a po bokach to zabrus aby to bylo v rovině a nad klíč a vyšroubuješ to
Datum: 16. března 2011 15:17
Jméno: michal
IP: uživatel8035
 můžeš taky zkusit ten šroub povolit majzlíkem, když budeš sekat do šroubu z boku ve směru povolování
Datum: 13. března 2011 20:09
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vytahovak_sroubu_5_ks.html
Datum: 13. března 2011 13:28
 takže...bud na to něco opatrně navařit, třeba malou matku a pak to vytočit, nebo odvrtat hlavu šroubu, sundat kotouč a pak ten zbytek šroubu už povolíš sikovkama
Datum: 13. března 2011 13:22
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci začal jsem renovovat jawa 550 pařez. A chci se zeptat jaké je číslo originální červené barvy na tento stroj. A ještě jeden dotaz čím děláte zlaté linky? Děkuji moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 13:39
 Originální odstín červené je 8850 dle ČSN. Zlaté linky je podle mě nejlepší nechat udělat od profíka...přecijen to renovuješ, tak ať to nějak vypadá
Datum: 13. března 2011 13:39
 Zdar rajďení.
Chci se zeptat jestli náhodou nevíte kde bych sehnal nový nebo alespoň dost zachovalý a neporušený rám na jawu 50/21.
Nebo jeslti máte doma nebo jesli nevíte kdo by to mohl vyrábět nebo vyrobit na zakázku. Rád si připlatím pokud to někdo vyrobí ale z dobrého matroše protože dávám svého miláčka do kupy a už mám ohlé zadní šavle a jezdím závody typu Stodolák (Originální stroje) takže nemůžu hodit svůj motor do cizého rámu. Dík. Pište dyštak na E-mail.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2011 23:43
 mam doma docela zachovalej ram na jawku 20/21 ,kdybys mel zajem,muzem se domluvit, i postou ti to klidne poslu
Datum: 20. března 2011 23:43
 Pant na kyvce? Jako u každýho? O tom nic nevím...\r\nTak mi na mail pošli fotku, odkud jsi a cenu a nějak se dohodnem.
Datum: 13. března 2011 20:52
 Hele ja mam 1 ram, ale je tam spatnej ten pant. Jako skoro na vsech
Datum: 13. března 2011 20:27
 Proti tomu žádná. Ale je vidět na některých dílech že jsou to jen doma vylisované díly z nekvalitního materiálu.
Datum: 13. března 2011 14:28
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 kdovi do ceho si to rval, sesa se snazi prodavat kvalitni veci...
Datum: 13. března 2011 14:22
 Dík.. Jen aby to vydrželo.. Mám totiž zkušenost že né vše z tohoto shopu je kvalitní. Viz. šoupátko s označením jako ,,ORIGINÁL´´ a ani nepasovalo do karburátoru. Nebo stupačky které po cca 4km praskly a já šel přímo na držku.
Prostě jde mi o to aby mi to neprdnulo pod zadkem proože se na tom bude i skákat atd... Jestli máte někdo osobní zkušenost, prosím podělte se..
Datum: 13. března 2011 13:58
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/ram_kyvna_vidlice.html
Datum: 13. března 2011 13:53
 čus draci budu měnit kroužky na mustangovi mam změřit píst nebo válec šuplerou někdo my radil že válec dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 13:09
 dík to mně nenapadlo
Datum: 13. března 2011 13:09
 očisti dno pístu a mrkni co je tam za číslo
Datum: 13. března 2011 12:59
 hoj.prosím Vás chci se zeptat.Budu v pincku měnit převodový olej , ale nevím jaký mám kupit.Z předchozých dotazů a odpovědí , co jsem tu našel jsem furt četl jne Cinol PP80.Ale co bycg tam ještě mohl dát jiného ? jako něco lepšího , at tam nemám takové ty levné.Prostě at to je pro pincka nejlepší...  díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 16:47
Jméno: Gsx-r
IP: uživatel4675
 Pana beka,nali tam obyčejnej prevodak. Nereš jestly to je PP80 nebo PP 90,pincek to pobere. Stejne to hovno jede
Datum: 17. března 2011 16:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kup tam paramo pp 80 nějakej dražší olej je tak úplně zbytečnej....i do novejch škodovek se leje paramo
Datum: 13. března 2011 19:33
Datum: 13. března 2011 13:33
Datum: 13. března 2011 13:30
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 tak tam daj neco od castrolu alebo valvoline,liqui moly neni spatny atd.
Datum: 13. března 2011 11:50
 čau draci prej se už neprodáva olej shell advance sx 2 je to minerál a po několika tisících kilometrech sem měl na pístu jen malí nános karbonu a tak se chci zeptat jestli je toto dobrej olej do fichtla mají ho u nás na benzině ale nevím jestli je to minerál nebo sintetika a jestli má stejne vlastnosti jako ten shell odvance sx2 tady odkaz http://www.motoshopuzeda.cz/product/castrol-2t-1l-8681/
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 17:26
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jestli se nepletu tak tohle je mineral  mám ho doma taky. Asi bych ho prirovnal k TSFku
Datum: 13. března 2011 17:26
 Čau Draci sháním Originální odstín barev na Čz 125/476 v KOmbinaci čená žlutá. Hlavně ta žlutá.Jestli někdo víte dejte mi vědět.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 11:20
 cau vsichni mam čz 175/477 pořád mi protíká karburátorem benzín tam kam přijde filtr.koupil sem nový plovák a plovákové víčko novou jehlu šoupátko trysky prostě všechno apořád ten samý problém. hladinu v plovákové komoře nemám jak upravit plovák je natvrdo zaletovaný.motorka chytá ale nejde pořádně do otáček a nemá výkon z filtru mi stříká po nastartování benzín už nevím co s tím díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 18:29
Jméno: XXX
IP: uživatel11278
 Todlencto nebude asi karburátorem. Novejma dílama do karburátoru si vyloučil tedy nějakou závadu v něm. Jedině ho zkus ještě poštelovat, ale tím to nebude. Mně dělala něco podobnýho, dusila se a nedrželo skoro volnoběh, tak jsem se mrknul na vejfuk, ke koncovce a byla ucpaná, jakmlile jsem to vyčistil, bylo to oukej. Jináč nevím . Napiš jeslti to pomohlo
Datum: 13. března 2011 18:29
 zdravím mám bezkontakt vape na jawě 350 638 12v a neháže mi jiskru jak to proměřit co odešlo nebo jak se nastavuje do trafa vede červený drát tam se objeví napětí při zapnutí klíčku žlutý drát z trafa vede ke snímači tam se má taky objevovat napětí a kdy nebo ne černý drát je kostra spojena s kostrou altiku jak to proměřit abych věděl co odešlo třeba i ohmicky a kolik to má mít nebo jak to seřídit deska na statoru je přišroubovaná natvrdo s tou pohnout nejde leda by se převrtaly díry leda pohnout s deskou co je na rotoru dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 11:14
Jméno: CZK
IP: uživatel10711
 Obávám se že toho moc neproměříš. Bez vybavení jsi odsouzen k tomu vzít jinej kus a vyzkoušet. Jinak k věci: Není to jen klasický autotrafo (zapal. cívka), ale je v tom nacpaná elektronika, která ti nejspíš odešla. Na žlutym drátu od snímače na altiku se objeví při prošlápnutí napěťová špička (indukční čidlo), která je signálem pro "hození jiskry". Dost často se stává že je kablík snímače nalomenej, těsně u vývodu ze snímače.
Datum: 13. března 2011 11:14
 Čest draci, asi před měsicem sem dom dotáhl motor ze ČZ 250/455 byl ve strašným stavu a tak sem ho zgenerálkoval = nové ložiska,gufera,kroužky atd..Po složení sem přemejšlel jakej karbík bych tam asi mohl dat a napadlo me dat tam karburátor z trabanta průměr difuséru sedí a i trysky jsou podobné takže teoreticky by to mělo jet, ale tata mi říkal, že je možný že to zadřu a to bych já nerad a tak bych se vás chtěl zeptat: Zadřu to ?? Pojede to?? Viděli ste to už někde ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 10:31
 Výměna kroužků přeci neni generálka...ale k dotazu..je možný že by to na to i jelo, ale třeba to nepude vyladit, bude to žrát atd...asi bych sehnal za pár korun klasickej Jikov 2926 a osadil ho příslušnejma tryskama...a máš jistotu že to pojede
Datum: 13. března 2011 10:31
|



|