Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec, dají se nějak vyleštit přefuky, bez toho abych vylisovával vložku z válce? Nebo na to radši nesahat, dokud je to symetricky zakarbonované  ? (fichtlácký motor) ... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 19:57
Jméno: wwjil
IP: uživatel10027
 Ja sem to naložil na pět hodin do benzinu - dopoledne, po obědě se to otřepal a hodil do arvy do večera...pak sem to horkou vodou poleštil a prostříkal a je válec jak novej, nikde karbon ani šmír!!!
Datum: 18. března 2011 19:57
Jméno: petr
IP: uživatel10268
 Čau Draci, jak mám správně snížit hlavu na fíkovi aby to bylo tak akorát?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2011 11:02
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 takze dlato.
Datum: 19. března 2011 11:02
Jméno: petr
IP: uživatel10268
 Tak to nemam no..hold se budu muset spokojit co mám.. A dík.
Datum: 18. března 2011 16:48
 No tak pokud máš frézu tak prosim...jinak to neuděláŠ..
Datum: 18. března 2011 16:19
Jméno: petr
IP: uživatel10268
 Blazenn: Já myslel že pokec tu je od toho aby sme to pokecaly, někomu poradily a tak a né si tu dělaly z lidí prdel!
Dachtl21: Právě že kámoš říkal že se to dá udělat i doma, tak by mě zajímalo čím je to nejlepší.
Datum: 18. března 2011 15:54
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 dlatem
Datum: 18. března 2011 15:40
 tak jestli na to nemáš náčiní tak to ani nedělej.....někomu to pošli a on ti to udělá...
Datum: 18. března 2011 15:27
 Zdar draci.Jakým způsobem se změní převodové poměry po výměně kol, konktretně místo 19" dám 17"? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 14:51
 Jak píše Dalibor, pojede to pomaleji, ale o to s větší silou.
Datum: 18. března 2011 14:51
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 no mělo by ti to jet oněco pomaleji,zato věčí síla,ale nejsem si jist jestli to tak změní kola,ale nejspiš jj
Datum: 18. března 2011 13:16
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci prosím vás nevíte někdo jak se dá rozdělat kryt od spojky na jawě 550 (jak se do něho dává lanko spojky) zkrátka takový ten šnek který se točí v tom krytu když zmáčknete spojku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2011 11:33
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Dík moc
Datum: 19. března 2011 11:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je tam segerovka , když jí odděláš tak se ti to všechno vysype PS bacha na kuličky
Datum: 18. března 2011 19:07
Jméno: Pantucek
IP: uživatel9046
 Zdar draci. Jak dlouho bych měl zajíždět simsona s51 po 2. vůbrusu a nové píst kroužky+píst. A na kolik otáček bych měl max. jezdit + jaký poměr oleje s benzinem případně i jestli bych mohl zajíždět n jeden z těchto olejů co mám doma. STIHL červený, M2T, Repsol Moto Town 2T. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 15:51
Jméno: Pantucek
IP: uživatel9046
 Díky
Datum: 18. března 2011 15:51
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 http://www.simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=262
Datum: 18. března 2011 15:27
Jméno: peTTR
IP: uživatel8888
 Zdarec mám jawu 555 jen tak na dojíždění po vesnici ale už jsem za 1rok oddělal 3x spojku  mám 100kg tak to chápu. Muj dotaz zní takhle: pomůžou nové pružiny ke spojce? Ono tam vlasně dost obložení zůstane vypadá jako kdyby to už nezvládaly pružiny. Kde je sehnat nebo jak je nahradit? Přemejšlel sem o tom že bych tam dal spojku z 21 která má víc pružin ale nechce se mi zasahovat do tohodle stavu chci mít všechno originál
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2011 0:42
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Teď si nejsem jistý, ale nejde přehodit spojka z 20/21/23 do 555? Tvůj problém by to vyřešilo. Jestli je to nesmysl, tak se omlouvám, dlouho jsem pařízka rozebranýho neměl. Ale co si matně vzpomínám, tak by to jít mělo.
Datum: 19. března 2011 0:42
Jméno: Riči
IP: uživatel11300
 Ti říkám změř si kolik má ta pružina a koukni tady u sesy jedna z nich to bude.Já doma mám 555 ale rozdělávat se mi nechce teda kvuli tomu
Datum: 18. března 2011 19:50
 No a co, já jsem dal nad pružiny origo podložky, pak takový obludný 1mm tlustý podložky a pak až segrovky. Tvrdá páčka spojky mi vyhovuje a prokluzuje to jen lehce při startování, ale to je tím, že ta lamela má najeto 5km...Jinak jezdí parádně.
Datum: 18. března 2011 18:20
Jméno: peTTR
IP: uživatel8888
 Segerovky dávám vždy nové když to měním. A tahle podle mě není na 555 na 555 je ta pružina kratší a na 05,20,21,23 delší protože mají už dokonalejší spojku 2lamely a 5x spojkové kolíčky. A 555 má 1lamelu a 3 spojkové kolíčky
Datum: 18. března 2011 14:23
Jméno: Riči
IP: uživatel10340
 No pokud já vím tak by tam mněla být tahle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_spojky_pio_3_2cm.html Co tam má sesa tu druhou tak píše je na 21 atd....No a když to tak si kup i segrovky nestojej moc a většinou praskaj a lítaj dost daleko maj je tady taky na Jawa 50 pionyr>spojika/lamela a tam hledej jinak nwm...
Datum: 18. března 2011 14:05
Jméno: peTTR
IP: uživatel8888
 Jo s těma podložkama mě to taky napadlo ale to už by asi šla spojak moc ztuha ne? Spojku bych měl mět nastavenou správně. Není to moje první moto. Spíš by mě zajímalo jak je nahradit  diky
Datum: 18. března 2011 12:56
 máš spojku správně seřízenou, s dostatečnou vůlí? jestli jo tak nový pružiny, případně ty současný podložit podložkama..
Datum: 18. března 2011 12:49
Jméno: karelk
IP: uživatel3810
 Draci vím že sem furt píšu ale prostě potřebuju od vás poradit na ty moji 250 mám zapálko z pincka a nechce se mě jak blb pořád vytahovat faju abych to zdechl chcu to normálně napojit na ten klíček na masce otočit něm a at to zdechne. Jak to mám napojit zčeho ten drátek má véct poradte mi dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 12:55
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahoj na zápalku se na dráty vyser prostě zijsti jak dou plíšky v bošárně a pode to ho dej 2 dráty jeden na přívod k cívce a druhý na cívku když otočíš odpojíš cívku a zdechne to
Datum: 18. března 2011 12:55
 Seso od kdy budu moct objednavat mam uz docela velkej seznam ??  Nebo jestli to nevi nekdo jinej
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 8:52
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 rafika
Datum: 18. března 2011 8:52
 draku kazdopadne udelej objednavlku a jak bude cas,,tedas az deti zaspeji a rafika neude potrebovat pomoc,,tak jdu pracovat,,,dik ,,ale necekejte ze to v patek bude u vas doma,,je vas na me hodne
Datum: 18. března 2011 8:30
 Čau draci, chtěl bych se zeptat, jestli někdo z vás náhodou nemá nové kartery na Pionýra. Z nějakého starého skladu z mototechny. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 22:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čaves mám problém , sháněl jsem pístní čep do čz 150 ale ten neměli tak mě dal o něco delší ze 175 že si ho zkrátím ... no jenže když dám ten ze 175 do pístu tak jde lehce a samovolně vypadne , ale ten původní tam jde těžce ( což je správně) myslíte že je ten čep třeba udělanej do mínusový tolerance a seženu jinej ze 175 kterej tam bude sedět?? nebo musím mít nějakej origo kterej je o nějakou tu setinu větší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 22:32
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Pístní čep je z tvrdého matriálu,tak že když ten starej co je fialovej obrousíš nějakou 1200 šmirkem,tak bude jako novej.Dej ho tam pokud na něm nejsou vyjeté drážky od ojnice.PS: Nejlepší je upnout ho do stojanové vrtačky a vzít ho pěkně s každé strany.
Datum: 17. března 2011 22:32
Posl.aktualizace: 18. března 2011 12:59
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahoj nato sem se nedávno díval na youtube je to dvoudílné a trvá to asi 20 min kdyžtak se můžete mrknout : 1 http://www.youtube.com/watch?v=M5Jve92xYhk 2http://www.youtube.com/watch?v=cu_yfigmYBI ve dvojce sou i dobové speciály
Datum: 18. března 2011 12:59
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Zdravím všechny příznivce staré dobré značky JAWA ! Chtěl bych se zeptat , zda někdo nevíte , jestli se někde taky dá koupit ojniční sada C.K.R. (jehlové ložisko) na Pařeza + Jawa 555 , který má průměr pístního čepu 10 mm . Děkuji za každou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2011 15:04
Jméno: standa
IP: uživatel11359
 já si teda myslím,že tam nejde,protože pařez má užší spodní ojniční čep!
Datum: 19. března 2011 15:04
Jméno: velký péro
IP: uživatel1723
 měla by
Datum: 18. března 2011 19:11
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Tato ojnice s čepem 14,1 mm jde opravdu dát do klikovky na jawu 550-555 bez dalších úprav ? Díky za odpověď
Datum: 17. března 2011 22:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím , ale můžeš tam dát tu co má 14mm a pak dáš akorát píst z pionýra
Datum: 17. března 2011 22:12
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahoj mám otázku jak štelujete předstih na jawetě ?? normáně klasika nebo nějak speciáně já tam totiž nemám kladívko jenom takový plíšek jakoby plní funkci kladívka takže nevím jestli je origo nebo ne je to nějaké šuré dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 20:56
 uplně stejně jako na čemkoliv jinym, akorát jawetta se točí proti směru hodinovejch ručiček
Datum: 17. března 2011 20:56
 čau draci, má někdo z vás zkušenosti s těma novejma futrama do predních vydlic na kejvacku. Jak se měněj ty bronzovy za ty co tu sesa prodává a vypadaj jako hliník. Víte z čeho jsou a jak dlouho by mohli vydržet???? Tech 55 let jako bronz asi ne co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 13:22
 No ty moje už meli dost vule- ze se kolo dost kymacelo- a ty futra meli z jedny strany uplně zmizelej ten zlabek. Ty horni futra necham origo bronz. Tesnici matky -nvm co je to za vyrobu- asi turek no- koupil jsem to od montyho takze to je ten turek asi  Jinak Rumštajn - jako myslis ze ti tece olej jo??? tak olej muze tyct bud tesnicima maticema nebo tema sroubama dole- vse je třeba aby bylo v poradku
Datum: 18. března 2011 13:22
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahoj sory že se vetřu lk tk myslíš že by stačilo když vaí vidice stačilo dát jinou těsnící matici ??
Datum: 18. března 2011 12:52
Jméno: lk
IP: uživatel3291
 asi takhle, když můžu, necham původní... dělal jsem troje vydlice z ČZ 453,450 a u dvou jsem nechal původní (nebylo jim téměř nic)... u jednich jsem nerad ale musel dát nový... zatim držej, ale rozhodně nepočítám s takovou životností, jako s původními... jinak co bdeš dávat za těsnící matice? Dával jsem u dvou turky a jedny už docela tečou
Datum: 18. března 2011 12:02
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Zdravíčko draci vím že to sem napatří ale nemůžu si poradit stím že mi pořád skáče rafička na tachometru? jak se toho zbavím díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 23:35
Jméno: matěj
IP: uživatel7037
 pak jo bude to nejjednoudžší ale hlavně jedinná možnost
Datum: 17. března 2011 23:35
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Sem právě neska koupil novej a děláto pak sem ještě zkoušel napnout lanko šnekem ale stejně to dělá ai zkusím ten druhej budík xDto bude nejjednoduší
Datum: 17. března 2011 23:23
Jméno: matěj
IP: uživatel7037
 a co takhle bowden nemáš někde skříplej a máš ho promázlej ? mě bába taky ukazovala blbě a stačilo pár kapek do bowdenu a jsem nad míru spokojen
Datum: 17. března 2011 23:05
 Já měl ten samý problém na mustangu s kulatým tachecem, ukazoval buď 20, nebo 60. Vzal jsem si na burzu malej šroubováček, narazil zespodu na jeden pěkně vyhlížející tachec a zkoušel různě rychle otáčet. Ručička adekváktně reagovala, tak jsem ho vzal a ukazuje parádně.
Datum: 17. března 2011 22:47
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 ok.Tendle problém mám na Mustangovy a tam je takovej ten obdeélníkovej a ještě mám doma ještě jawu 05 a tam je kulatej myslíě že to bude vypadat blbě když tam dám ten kulatej
Datum: 17. března 2011 22:32
 Mám takovou zkušenost, že než to pracně rozebírat a bádat nad tím, tak si koupit na burze za 100Kč jinej tvářící se funkčně. Já to tak udělal a tachometr ukazuje suprově.
Datum: 17. března 2011 22:02
Jméno: Donik
IP: uživatel9046
 Zdravím. Ted se mi vrátil válec ze simsona s51 z výbrusu a na pístu je napsána velikost 38.48. To je 3.výbrus? protože sem si myslel že 3. výbrus je 38.45. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 19:29
 je to druhý výbrus
Datum: 17. března 2011 19:29
 Zdar draci,mám dotaz.Dneska odpoledne sem musel jet na motorce (Jawa 350/640) kousek do Kolína něco zařídit.Pršelo,nejdřív málo,ale když sem byl v půli cesty tak trochu víc a problém nastal,když sem po nějaký době odbočil z hlavní,podřadil sem a přidal plyn,začalo se to dusit a střelilo to do vejfuku.Po chvilce to bylo v poho ale po pár metrech to samý.Nakonec mi to pár km od baráku chcíplo úplně a musel sem to odstavit u příbuzných.Mohla se tam,ale kudy?,dostat voda?Jinak motorka je po GO takže tam bych problém neviděl,navíc do školy sem s ní jel bez problémů,to samý ze školy.Až tedkonc no to začalo zlobit,tak kdyžtak kudy se tam ta potvora vodní může dostat,abych to moh nějak zabezpečit pokud to de  ,díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2011 23:12
 Čus,mám taky 350-640 a na dalnici se mě stalo za dešta to stejny co tobě. taky mě napadly indučky pod nádržou. Zkusim tam něco dat at voda nestřiká na indučky.
Datum: 22. března 2011 23:12
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Nech to uschnout  nebo to vyfoukat fenem a prostříknout sprejem proti oxidaci  měli by
Datum: 17. března 2011 19:48
 Respektive sem to napsal blbě  budou po očistění ty cívky dál fungovat?
Datum: 17. března 2011 19:45
 Jo jo ostatní jde bez problémů,a dostanu tu vodu z nich?
Datum: 17. března 2011 19:17
 jestliže světla a ostatní elektroinstalace fungovala normálně, pak tipuju vodu v cívkách pod nádrží..
Datum: 17. března 2011 19:16
 Zdravím, sháním vypnínač na jawu 50 typ 21 ten co je přidělaný na řídítkách na levý části u ruky, myslím že se tam zapojuje klakson a dálkové světla, nevíte kde ho sehnat? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 20:53
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Datum: 17. března 2011 20:53
Datum: 17. března 2011 19:03
 Ahoj draci to jsem zase já,neznáte někdo nějaký pohodlný způsob jak obrousit plechy na jawu 21 ? Opískování mi nedoporučujou,já myslel že existuje nějaké silné rozpouštědlo co by tu barvu rozleptalo a pak ji jen pohodlně setřít hadrem. pls odpovezte
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 22:01
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 a bacha na oči! je to hrozná sra*čka!
Datum: 17. března 2011 22:01
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Jo a koupíš to i v drogerii s barvama nejenom na netu.
Datum: 17. března 2011 19:01
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 http://www.ibarvy.com/?p=productsMore&iProduct=592
Datum: 17. března 2011 18:59
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Normalne ruco smirkem, nemusis az na plech staci aby tam nebyla centimetrova vrstva staryho laku a aby podklad byl trochu drsnejsi a striknout. Vyhnes se tomu ze ti napr nebude drzet barva na holym kovu
Datum: 17. března 2011 17:34
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Opískování je nejlepší řešení  jak říkáš ty, jsou i odstraňovače starých nátěrů, ale není to tak ze to naneses a setres hadrem  stejnak to budes muset jeste dočistit ručně smirklem
Datum: 17. března 2011 17:28
 Ahoj draci,potřeboval bych vědět kolik by stálo ochromování těchto dílů -1)To madlo co je nakonci zadního plechu -2)Ty pásky co sou na zadním plechu.-3)Ten plíšk co zakrývá přepínač na dálkové,potkávací světla a klakson.
Prosím kdo ví at odpoví .
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 17:49
 Odhadnul bych to tak na 100-150kč/ks, lišty jsou hliníkové...
Datum: 17. března 2011 17:49
|



|