česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  864  865  866  867  868  869  870  871  872  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
Kluci jak máte vyřešený podsvícení tachometru? Já sem se dnes do toho dal jen je problém s diodou že svítí zbytečně do jednoho místa..dá se to nějak upravit?Pomůže například jí nějak rozbrousit?Díky Marek \r\n http://www.youtube.com/watch?v=qzgIw3mm-QM \r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
U tý diody klidně stačí kdyz tu čepičku zabrousis smirkl papirem :-)
 
 
Datum: 20. března 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ja mám na pio tachač z babety ten biely a ten má na spodku vstupnú objímku na žiarovku takže není s podsvietením problém
 
 
Datum: 20. března 2011 11:08
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
tak s průhlednýma to půjde, hlavně až to budeš vyrábět tak dám příklad: nedávej 4 diody do serie ale dej třeba jen 3 a k nim příslušný odpor jinak se ti ty diody vlivem proudu zničí
 
 
Datum: 19. března 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedna: mám je průhledné.. takže by to šlo?
 
 
Datum: 19. března 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
poku jsou ty ledky v červeném pouzdře a né v průhledném tak se obávám že na přístrojovku stačit nebudou. Každá LED dioda (teť myslím tu zaoblenou nahoře) má čočku která rozptyluje světlo pod určitým úhlem, když se čočky zbavíš, bude ledka svítit do prostoru a ne do bodu v případě přístrojovky je to ideál
 
 
Datum: 19. března 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
Já tomu právě nerozumím vůbec:-)
 
 
Datum: 19. března 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když jste takový odborníci přes ledky tak ze zeptám... mám ledky z 3tího brzdového světla z feldy.... a dotaz zní: budou dostatečně svítit aby podsvítili přístojovku (v autě) ??? popřípadě jak je to s tím upilováním špičky?
 
 
Datum: 19. března 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně jak napsal Sharker487, uřeš nebo ubruš vršek té diody do roviny a bude ti potom víc svítit rozptýleně. Jinak já mám podsvícení tachometru vyřešeno 2-ma 5mm bílýma ledkama s plochým vrškem a svítí to takto: http://www.uloz.to/hledej/?q=podsviceni+tachometru :-)
 
 
Datum: 19. března 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: Mb      IP: uživatel10882    
Dík nějak si s tím zkusím pohrát..těch diod mám doma dost tak můžu skoušet:-)
 
 
Datum: 19. března 2011 19:07
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když uřízneš tu půlkulatou špičku (a necháš jí hrubou), světlo nebude mít tolik tvar kužele a líp se rozptýlí.. ale zas aby tě to neoslňovalo v noci, to musíš vyzkoušet..
 
 
Datum: 19. března 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel9456    
Rozpulil jsem motor na mej jawa 250 panelka, protože mi padala trojka. A nevidím tam žadnej problém kolečka jsou dobrý, vidličky ohnutý nejsou tak už jsi nevím rady. Poradte mi prosím. Děkuji všem za rady...a at vám to jezdí chlapy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Omleté bývají současně i konce drážek na kolečku a potom kolečko špatně drží na hřídeli, smeká se a vidlička to časem neudrží a rychlost vypadává. V případě, že vypadává trojka, je nutno vyměnit předlohový hřídel a trojkové kolo na něm. Předlohu je nutno vymezit tak, aby měla axiální vůli 0,2-0,3 mm. Podložka se dává na levou stranu. Jeli již vůle v bronzových pouzdrech, je též vhodné je vyměnit.
 
 
Datum: 19. března 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou zaoblené zuby na hřídelkách? pokud ano tak jsou špatné...
 
 
Datum: 19. března 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: wwjil      IP: uživatel10027    
Hoj, mám ten sám problém na kejvě 353, jenom sou trochu oleštěny vidličky a jinak to vypadá ok!
 
 
Datum: 19. března 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdarec prosimvás dával jsem na tu noju 250tku novou spojku a můžu s tím dělat co chci aji když ju uplně utáhnu tak pořád má snahu unášet a je možný že kvuly tomu mě de blbě řadit ? když zařadím tak dou slyšet zuby a někdy mě vyskočí jednička. Může to způsobovat ta spojka že furt unáší? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když je nová tak jí musíš nechat pár desítek km aby si sedla, počítání zubů je vcelku normální, ohledně vyskakování, nestuj zbytečně dlouho se zařazenou rychlostí a vypnutou spojkou..
 
 
Datum: 19. března 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
dotaz hele ta kejva 150 je tvoje na tech motorkarich ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Dotaz pro sefcika jana
 
 
Datum: 19. března 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau chtěl bych se zeptat doufám že si neviložíte zase jako obchod, chtěl bych se zeptat jestli třeba někdo nemá sedadlo na pionýra a nepotřeboval by na mustanga tak já bych to sním vyměnil mám na mustanga potřebuji za pionýra díky všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2011 17:11
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, chtěl bych se zeptat jestli kostra z jawy 05 je totožná s kostrou jawa 21 prostě jestli by šla použít kostra z 05 na jawa 21 díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11359    
První model 05 je v některých detailech jiný(jiné úchyty revmaplechů,chybí oko zámku na krku,podpěry nádrže od kyvky) ale ani to nevadí,jinak jsou kostry 05,20,21 stejné a vše vzájemně pasuje a jde vyměnit.....bez problému.....
 
 
Datum: 19. března 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ano šla
 
 
Datum: 19. března 2011 13:24
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Zdraec draci, tak trochu to sem nepatriale nevite kolik bude stat dobirka s motorem?? neposilal ho uz nekdo nekdy?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2011 13:53
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě to stálo 130 kč
 
 
Datum: 19. března 2011 13:53
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to stálo asi 130 kč
 
 
Datum: 19. března 2011 12:57
 
 
 
 
Jméno: depo      IP: uživatel1026    
čus draci nevite cim to muze bit mě fechtl kopne do prstu ale jiskru to nehodi nevite prosim co stym moze byt kladovko sem měnil aj indukčku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: klokanihlava      IP: uživatel11361    
Zkus vyměnit kondenzátor.
 
 
Datum: 19. března 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: depo      IP: uživatel1026    
na 05tse kery drat mam ukostřit
 
 
Datum: 19. března 2011 11:47
 
 
 
 
Jméno: maty      E-mail:      IP: uživatel10415    
pravdepodobne je spatne vedeno ukostreni. Zkus kostru natahnout jinam nejlepe na ocisteny motor. Nebo jeste zkus ocistit izolace na kladivka jestli tam nemas prilis oleje.
 
 
Datum: 19. března 2011 11:32
 
 
 
 
Jméno: maty      E-mail:      IP: uživatel10415    
Cus draci, uz nekolikrat tu bylo rozebrane tema ,,co muzes ridit se zkupinou B...,, tam jsem se dozvedel, ze ke skupine B je uz jen AM. Patral jsem potom kdo to kde vzal, patral jsem v zakone ,,Skupiny a podskupiny řidičských oprávnění,, kde je mimo jine psano: 1) Řidičské oprávnění k řízení motorových vozidel se dělí podle skupin a podskupin. (2) Řidičské oprávnění skupiny A opravňuje k řízení motocyklů s postranním vozíkem nebo bez něj. (3) Řidičské oprávnění podskupiny A1 opravňuje k řízení lehkých motocyklů o objemu válců nepřesahujícím 125 cm3 a o výkonu nejvýše 11 kW. (4) Řidičské oprávnění skupiny B opravňuje k řízení a) motorových vozidel, s výjimkou vozidel uvedených v odstavcích 2, 3 a motocyklu o výkonu nad 25 kW nebo s poměrem výkon/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg nebo motocyklu s postranním vozíkem a s poměrem výkonu/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg, jejichž maximální přípustná hmotnost nepřevyšuje 3 500 kg a s nejvýše 8 místy k sezení, kromě místa řidiče; k tomuto motorovému vozidlu smí být připojeno přípojné vozidlo o maximální přípustné hmotnosti nepřevyšující 750 kg, z cehoz jsem vydedukoval ze moto presahujici s poměrem výkonu/hmotnost 0,16 kW/kg je zakazano ridit, pokud tedy pocitam dobre tak pionyr patri tedy pod tuto skupinu ne? Jak to tedy je doopravdy? Kde jste vzali AM? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: maty      E-mail:      IP: uživatel10415    
Tak z diktatu jsem urcite nepropadal. Navic to co jsem psal je napsane spravne, zkus si to precist jeste jednou. To sluvko nebo je vylucovaci pomer nevim proc me tu opravujete. Ano udelal jsem chybu v tom, ze jsem .........nebo s poměrem výkon/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg ...... <--- toto prisuzoval k jinemu bodu souveti. Coz byla chyba. ,,Stando,, nemej strach ze bych neumel spojky a pomery mezi vetami hlavnimi. Tohle je zbytecne resit. S tim AM mas ale pravdu. Diky draci!! Preji vam hodne najetych kilometru na svych jawach :-D
 
 
Datum: 19. března 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11359    
pokud jsi nepropadal z diktátů a znáš poměry mezi hlavními a vedlejšími větami a jednotlivé spojky které věty uvozují,tak si to přečteš znova a zjistíš,že tam píšou,že mužeš řídit všechno co spadá pod tvý B a motorky který nejsou A1,A omezené(do 25kW nebo poměrem výkonu/hmotnost nepřesahujícím 0,16 kW/kg ) a A neomezené (nad 25kW a nebo poměrem výkon/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg )....jediný "áčko" který nemáš zakázaný je Am.....proto se v češtině učíme tu gramatku,na kterou všichni nadávaj,to sou ty diktáty.....a bohužel věškeré zákony jsou přesně vyjádřené slovíčkaření...a finální podobu píšou lidi,kteří to slovíčkaření naprosto dokonale ovládají a dobře vědí co znamená spojka nebo v souvětí .pokud neumíš gramatiku,tak je to jen tvuj problém,zákon neznalost neomlouvá......
 
 
Datum: 19. března 2011 14:48
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlas s kolečkem, mě to připadá úplně jasný, prostě s B můžeš řídit všechny motorky kromě těch co patří do sk. A (s omezením i bez) a sk. A1... co tedy zbývá? sk. Am... spojka "a" je tedy naprosto v pořádku
 
 
Datum: 19. března 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne, podle mě jsem to napsal dobře, prostě je to kromě 2,3 a (o výkonu nad 25 nebo poměru 0,16 blablabla), ta věta je jako celek, takže jedna podmínka je odstavec 2, druhá odstavec 3, a třetí podmínka je věta: "a motocyklu o výkonu nad 25 kW nebo s poměrem výkon/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg",
 
 
Datum: 19. března 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: maty      E-mail:      IP: uživatel10415    
no dobre, taky bych to tak bral ale jetam to sluvko NEBO proste vylucovaci pomer ve ve vete tzn 2,3 a nebo do 0,16 kW/kg. Proto myslim zejeto pravy opak toho cojsi napsal. Chcito vystourat a zjistito. :-D pomoz
 
 
Datum: 19. března 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si to zase vykládam tak, že když píšou 2,3 A motocykl nad 25kw...tak že musí být splněny všechny podmínky, tzn i odstavce 2 a 3...a ty pionýra ruší v podstatě...takže podle mě prostě zbývá pouze skupina Am
 
 
Datum: 19. března 2011 12:37
 
 
 
 
Jméno: maty      E-mail:      IP: uživatel10415    
ok, ale pisou S vyjimkou odstavce 2,3 a motocyklu o výkonu nad 25 kW Nebo s poměrem výkon/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg. Pionyra rusi odstavec 2 a3 ale dale je psane opravnuje s vyjimkou ............Nebo s poměrem výkon/hmotnost Přesahujícím 0,16 kW/kg, tak ja sito furt vykladam ze pro 0,16 kW/kg se tato vyjimka neuklada.
 
 
Datum: 19. března 2011 12:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s Výjimkou vozidel uvedených v odstavcích 2,3...v odstavci 3 je pojednáváno o skupině A1, tzn do 125ccm a 11KW, takže tuhle skupinu řídit nemůžeš...a fichtl spadá do kategorie A1, tzn ani fichtla nemůžeš...a jediná skupina která tam zbyla je Am, ne?
 
 
Datum: 19. března 2011 12:24
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel6546    
Zdar draci...mam problem...teče mi benzín z plovaku..respektive s té komory..z dírky.....napadlo mne jestli nemuže být křivý plovak..protože plovák není z plechu ale z plysterenu.a ten není nijak poškozený..takový dvojity..."jak na babetě"....jo ja jedna se o karburator bing difuzir 17"jawa dandy 50 sachs".....prosím poradte....dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2011 10:56
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj,chci se zeptat estli by jste nekdo nevěděli jakou hodnotu má kondenzátor na pionýra,dík:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 13:30
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 20. března 2011 13:30
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj, ale pobavil si! :-D
 
 
Datum: 19. března 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
On to blbě napsal..a já to blbě pochopil :-D
 
 
Datum: 19. března 2011 14:53
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 19. března 2011 14:51
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl: :-D:-D:-D
 
 
Datum: 19. března 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc:-)
 
 
Datum: 19. března 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Kondenzátor na pionýra má hodnotu 0,25 mikrofaradů , 250v.
 
 
Datum: 19. března 2011 10:54
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
www.utfg.net
 
 
Datum: 19. března 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
20 kč
 
 
Datum: 19. března 2011 9:56
 
 
 
 
Jméno: Reider      IP: uživatel11358    
Zdarte draci, chcu sa zeptat jestli když dám zapalování z fechtla (21), na motor z ČZ 175/450 jestli to pude startovat i na kliku? Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2011 1:03
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Nene, na autora
 
 
Datum: 24. března 2011 1:03
 
 
 
 
Jméno: mahdy      IP: uživatel11360    
Lori, to byla reakce na můj příspěvek?
 
 
Datum: 24. března 2011 0:40
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Asi sis to na ty jawamanii precet spatne nebo vubec...
 
 
Datum: 19. března 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: mahdy      IP: uživatel11360    
Zapalování bez baterie, na pionýra i na Jawu a ČZ 125-250 http://www.jawamaniacs.e-blog.cz
 
 
Datum: 19. března 2011 16:14
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
depo: evidentně nevíš o čem mluvíš, když spojíš všechny cívky, nedostaneš z toho ani prd..
 
 
Datum: 19. března 2011 13:44
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
JSem stejné názoru jako OSKAR a KOLEČKO. :-)
 
 
Datum: 19. března 2011 13:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Panelka nám na fichtlácký zápalko chodila, ale osobně bych se takové úpravě obloukem vyhnul...
 
 
Datum: 19. března 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: depo      IP: uživatel1026    
napoj na elektriku ty vsechny poly co tam su a to bude mět výc štávy a pude to
 
 
Datum: 19. března 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno: Reider      IP: uživatel11358    
Já tam ale nechci baterku. Jak je to na té jawamanii tak tam sem si to četl, ale jejich názory se liší.
 
 
Datum: 19. března 2011 11:15
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
ne... Di na jawamanii, na pokec, a do vyhledavani napis jawamaniacs mel by to bejt hned prvni topic o tomhle
 
 
Datum: 19. března 2011 10:16
 
 
 
 
Jméno: oskar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale je to blbost. nech tam originální zapalování.
 
 
Datum: 19. března 2011 9:54
 
 
 
 
Jméno: oskar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem měl na Jawě 175 zapalování z pařeza a startovalo to i na páku.
 
 
Datum: 19. března 2011 9:49
 
 
 
 
Jméno: milano      E-mail:      IP: uživatel10870    
draci mam na vas prosbu renovuju a potrebuju kvuli barvam nejakej priklad nema nekdo jawu 21 i 20 nafocenou tu modrou barvu ale aby byla origo. E-mail:milca.docekal@seznam.cz¨ A jeste mi nejde chat a nevim proc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 0:31
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
řek bych že šefča to popsal správně už dole.. také viz. odkaz na tu moji 20, kteráž je 100% origo a může tedy sloužit jako mustr kombinací... dále pak souhlas se standou. k těm stojánkům bych uvedl že sem přesvědčenej o tom, že u plecháčů byl v barvě rámu, kříže či plechů.. černé snad u jen mustafů.
 
 
Datum: 20. března 2011 0:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11359    
co to je za směs fotek? na každý jinej rám.....hlavně to modrý je totál bastl kámo....
 
 
Datum: 19. března 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
je peknej totot je taky naprosto original http://milano72.rajce.idnes.cz/Desktop/#DSC04477_kopie.jpg a rok ti nereknu protoze ho nevim
 
 
Datum: 19. března 2011 15:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11359    
jen u toho žlutého ty černé pruhy....to jsou prostě zatřená místa černou barvou......asi někdo odřel přední blatník a tak jako klasicky jsou svařované packy na kříž,takže je taky někdo po opravě zatřel barvou aby nerezli....je to škoda....je to moc hezkej originál....
 
 
Datum: 19. března 2011 14:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11359    
ten žlutej je dokonalej originál!! kyvka a rám mají být v barvě zadního plechu! Ten modrej z Pajkovo webu se nedá brát jako naprostý mustr pro 21,protože je to kousek z prvopočátku výroby,ale jinak je taky naprosto v originálu(jen ten bílej stojánek mi mate).... Milano napiš mi co máš za rok výroby na rámu a řeknu ti jak to má vypadat....
 
 
Datum: 19. března 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Ten muj je t vice do jednoho ale vse souhlasi rokem, tady mas nejaky foto ramu http://milano72.rajce.idnes.cz/Desktop/#y mnam To je muj ucet
 
 
Datum: 19. března 2011 14:53
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosimtě máš toho pionýra vůbec doma, nebo máš nějak roztrhanou kastli, já tomu "byla kostra byla tam jak je nadrz videt pod sedlem" moc nerozumím. Tam byl vidět kus kostry, ale jen pant na sedlo a kus trubky, zbytek schovával plech.
 
 
Datum: 19. března 2011 14:34
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No je tam vydět ale co je na tom? ta je celá modrá! přeci by nestříkaly kostru na modro a pak druhou půlku co je schovaná pod plechem jinak to by trvalo zbytečně dlouho a oni už tak nestíhaly vyrábět :-).
 
 
Datum: 19. března 2011 14:31
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
byla kostra byla tam jak je nadrz videt pod sedlem
 
 
Datum: 19. března 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jo, ale jezdí to :-) Jinak tohle je tvoje motorka http://www.jawa-50.cz/filesystem/galerie/21/jawa-50-typ-21-sport_34.jpg jak by měla vypadat, jen nevým co je to kolem kohoutku na benzín, něco takového měl nový zadní plech, ale to se musí dořešit.
 
 
Datum: 19. března 2011 14:25
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
tam je blbe skoro vse ram je jinej nez plech bzucak zadni stupacky
 
 
Datum: 19. března 2011 14:21
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady je oryg stroj, jen to černý nevim http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=52116 , ale je tam zadní vidlice a je žlutá, ne bílá. Je to rok 74, ale lak je pořád stejný, jen nejsou linky, ty se přetaly dělat 72, jak jsem říkal.
 
 
Datum: 19. března 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dneska najít oryginál je dost problém, podívej se na tohle co je tam špatně, schváně http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=44809 rám a zadní kastle divný ne?
 
 
Datum: 19. března 2011 14:14
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nádž je šedá je to ta samá jako bzučák, ale podívej se chápu to, ale stroje co jsi vyděl určitě nebyly oryg, co je konec kostry :-) to má být zadní vydlice nebo přední, ta přední je bílá, ale zadní je modrá, JAWA, červená, žlutá, zelená, ale bílá NE. Taky jsem vyděl Pionýry s bílou (šedobílou) kyvkou, ale je to nesmysl, to je předělávka. Prostě kostra je celá modrá, nebo třeba Jawácká, ale bílé jsou jen přední vidle.
 
 
Datum: 19. března 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
JA prave taky par foto videl ale u svetle modrejch bylo vetsinou nadrz sedobila tlumice take a konec kostrty take sedobily ja delam rok 69-71
 
 
Datum: 19. března 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podobný věci jsem řešil před několika měsíci, takže ti to můžu říct, není to tak, že bych se podíval na dvě fotky atd, já dělal skutečnou studii! Zadek kostry je stejnej jako kostra, tedy u tebe je celá kostra modrá a to včetně zadní vidlice, přední vidlice má být celá šedobílá (odstín neznám) jako prsíčka a světlomet, kryt řetězu je taky bílý. Tlumiče by měly být dole jak se připevňují v vidlici bílé a zbytek šedivý, u některých nových pionýrů typ 220.1 a podobně jsou horní části tlumičů v barvě stroje, ale u starších to snad nebylo. Bzučák, nádrž a sedlový plech jsou šedé, já použiji odstín šedá pastelová a barvu industrol. Jinak linky se dělaly ještě 1972 a to všude kde předtím tedy jako tady http://dwein-dibly.rajce.idnes.cz/jawa_foto/ jinak já budu dávat i šedé bowdeny, krom náhonu tacháče, který jsem nesehnal, ty lanka mají na Slovensku v Motorenu, je ještě hodně věcí co se měnily dle r.v., jaký rok máš? Já 1972.
 
 
Datum: 19. března 2011 13:14
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Ja uz mam barvu ale nevim jak ma bejt zadek kostry jestli byl vzdy bilej nebo sedej a zadni tlumice a nadrz, sedlo u svetle modry barvy
 
 
Datum: 19. března 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 19. března 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=43164
 
 
Datum: 19. března 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tohle jsou příklady renovace, ale víc už ti nemůžu pomoct http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=50512 http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=50512
 
 
Datum: 19. března 2011 11:34
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fotka, ti určitě neurčí odstín, já ku příkladu pro špatnou možnost výběru odstínů dělám Jawu 21 a bude to červená ral 3020, je to světle červená, dost podobná, jak se dělala původně, holt co ti zbývá? Buď chceš Pionýra uvést do 100% původního stavu a pak se budeš asi dlouho honit za odstíny, a nebo chceš původního na 98% a pak si počkej, až ti sem někdo napíše odstín v Ralu. Ještě poradím mrkni se na motorkáře.cz a napiš lidem co už dělali renovaci, jsou tam asi dva moc pěkný, zeptej se jich co je to za odstín.
 
 
Datum: 19. března 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: dan.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
čau mozu se zeptat jestli de ja jawe 23 dajou vivařit zuby na pulmnesici odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2011 13:30
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Moc dlouho to fakt nevydrží, lepší je dát nový startovací segment.
 
 
Datum: 19. března 2011 13:30
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak všechno jde když se chce, ale pochybuju že to nějak rozumně dlouho vydrží..
 
 
Datum: 18. března 2011 23:44
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to blbost...proč nekoupíš novej?? Dyť to není drahý
 
 
Datum: 18. března 2011 23:13
 
 
 
 
Jméno: jawa cross      IP: uživatel10693    
čau draci prosím vás poradte mi jakej je rozdíl mezi http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_krouzek_38_25x1_5_chrom2.html a mezi http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pistni_krouzek_38_25x2mm.html zajmá mě konkrétně proč je ten druhý silnejší předem dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Máš píst se 2 kroužku nebo s jedním. 2-kroužkový by měl mít kroužek 2mm a jednokroužkový 1.5mm... V 90% případů to takhle bude.
 
 
Datum: 19. března 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Změř šířku drážky na pístu.
 
 
Datum: 19. března 2011 11:00
 
 
 
 
Jméno: jawa cross      IP: uživatel10693    
ok a jak poznam kterej je pro muj píst???
 
 
Datum: 19. března 2011 10:02
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Mrkni na šířku, jeden je 1.5mm a 2. 2mm široký. Každý je pro jiný píst, jak říká klikař
 
 
Datum: 19. března 2011 0:36
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
jestli to nebude tím že je každej kroužek do jinýho typu pístu???:-)))
 
 
Datum: 18. března 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Zdar draci pionýr mi nechce vůbec jet.....špatně startuje a nejede víc jak 45 km/h.....tak jsem sundla hlavu a sahnul na vlozku....na horní a dolní části jsem nahmatal malinky schůdek, myslíte že to potřebuje výbrus? když šlapu na páku tak to má celkem velký odpor.....jen se ptám protože výbrus tu stojí 900 Kč a nechci vyhazovat peníze.....jinak všechno je na 91% seřízený dobře....a chci se zeptat jestli ten odpor můžou způsobovat ložiska.....a ještě nutno říct že sice má každej pionýr jiný zvuk motoru ale ten můj je oproti všem trochu jiný....Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
v Hradci stojí výbrus 618 Kč našel jsem si to na internetu....ale az tam nemám možnost dorazit.....jsem z Rychnovska a nejbližší mototechna (10 km) je Josef Čiháček.....osobně jsem u něj nebyl ale kamarád který se s ním dobře zná mi řekl o ceně výbrusu........jinak jak říkáte udělat GO a vyzkoušet nový karbec a válec....na tom všem už dělám ;-) jinak díky za rady :-)
 
 
Datum: 19. března 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: old school      IP: uživatel11057    
Asi by nebylo spatne se drzet stare skoly. Jestli spravne sleduji tak ti zlobi pomerne dlouho nevim jestli ma cenu cekat na bozi znameni a nebo stim neco delat. Nebylo by nejlepsi (pokud se nemylim ze si vse delal na kostre) odstrojit fichtla hodit si motor do sveraku a rozebrat, vycistit a vymenit loziska popripade gufera omrknout ten pist sundat valec, karbec vse vycisti a hlavne pretesnit. Kdyztak si nekde pujc nejake dily na odzouseni jestli to neni v nejake casti (valec karbec atd..) nebo si na to nekoho pozvi jestli sam to nezvedes ve dvou se vzdy vic dari napr. kamarada nebo nejakeho starsiho cloveka. Muze to byt jen nejaka prkotina ale nic se nestane kdyz to rozeberes celi a vymenis aspon budes mit o svem motoru vetsi prehled (pokud si ho este nepulil). Kdyz rikas ze vyfuk je cisty znamena to cistil jsem ho a nebo v minulosti byl vycisten, dcl dulezity i byva jak byl vycisten. Jestli jsem spravne nasel a jestli si to ty )v registraci tak jsi z K.H kraje ? Pokud jo tak podle me prehanis s vybrusem. Jestli si ztoho to kraje tak v Hradci je firma na vybrusi a vybrus stoji cca 500Kč. Jo a pis pod jednim jmenem ruzne komblikace do sebe radi zapadani je to trapne se prejmenovavat :-).....
 
 
Datum: 19. března 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
u nás když dám válec na výbrus tak ten chlap ho někam pošle protože nikdo v okoli to nedělá a pak si účtuje: poštovný, výbrus,píst,kroužky a nějaký peníze pro sebe aby z toho taky něco měl......... jinak je to FICHTL na SILNICE a ma TP a STK!!! jinak to že nejede tu řeším už od minulýho roku........a péro: výfuk je čistý.....hlmut: sací filtr nový a směs seřízená tak jak by měla být......kouknu na ty kroužky a ten výbrus asi udělám jelikož ten fichtl ve dvou po rovině nejede vůbec ,u tohohle fichtla ani ty kroužky nepomůžou........půjde na GO jde mi spiš o to že kdybych to všechno vyměnil a zpravil a on pořád nechtěl jet tak už bych se asi zbláznil.....
 
 
Datum: 19. března 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11359    
Nejdražší výbrus co znam je u Baška a to za 600,-,ale je to včetně "závodního pístu a 2 kroužků" a ten výbrus je fakt pořádně udělanej.....jinak běžně 200,-+píst a kroužky
 
 
Datum: 19. března 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Zkus vyhodit na chvíli vzduch. filtr, jestli pionýr najednou začne jet, tak je důvod jasný. Jinak vyčistit výfuk, změřit vůli kroužků ve válci (při víc jak 0.8mm vyměnit)... Výbrus na 1-válec stojí od 400 do 700, co jsem koukal. Za pio jsem dával kolem 500Kč.
 
 
Datum: 19. března 2011 0:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vyčisti si výfuk
 
 
Datum: 18. března 2011 23:50
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11309    
Ten výbrus je fakt dost drahý 900 na fichtla u nás stojí tak 350-400 a máš k tomu píst,pístní kroužky,pístní čep,pojistní kroužek čepu:-)
 
 
Datum: 18. března 2011 22:41
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak jestli to umíš na tech 91% seřidit a furt to jede takhle blbě tak to muzou bejt loziska v motoru, praskli pistni krouzky nebo cokoliv- radsi bych pulil motor a mrknul co a jak. Jestli to je pio jen tak na polnacky tak anivybrus neni treba - vymen pistni krouzky. Ono kdyz uz to ma tu hranku tak ono to muze tech 6 v klidu jet kdyz je serizenej- ale trva mu to dyl nez se na tu rychlost dostane a v kopcich nema silu- ale takhle sjetej valec ti tak razantne ryhlost nesnizi
 
 
Datum: 18. března 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci jak se tak dívam na toto video http://www.youtube.com/watch?v=Sz11thdDdAY tak Jawa 05 nemela zásterky já jen ze mám taky 05 a taky tam nenízasterka le jsou tam myslím na nu díry odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neze 05ka ale ani 20ky a 21ky so starym zadnym blatnikem nemali zásterku
 
 
Datum: 19. března 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
to je krásné video z toho by si měl někdo vzít poučení jak se k těmto motorkám chovat
 
 
Datum: 18. března 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: wwjil      IP: uživatel10027    
Zdar, draci, rozhoduji se v koupi mezi panelkou 592 s tou hranatou nádrží a čz 175/487... Kterou mám vzít, jako papírově a na vzhled jsou stejně pěkné, ale nevím která je lepší v jízdních vlastnostech a rychlosti... Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky dost záleží na cenovym rozdílu mezi nima, tipuju že panela bude dražší, sice jsem zastánce motorek ze Strakonic, ale kdyby stály obě stejně, jdu do panelky
 
 
Datum: 18. března 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sel bych do 592 je hezka, i dobre tahne uz od nizsich otacek. zalezi k cemu je budes chtit vyuzivat, čz spis pro sportovnejsi jizdu, 592 bych volil na cestovani a klidny projizdky po okoli.
 
 
Datum: 18. března 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No hele nejlepší je se projet. Zetka my psanej vykon asi 15 koní a jawa 14 koní. Zetka se musi trosku vic tocit aby jela. Jawa je spis klidnejsi a jede pekne od spoda. Nevim jak je to s vahou ale zetka asi bude lehci a tim i zivejsi. max rychlost tak stejna. Zalezi na tom jak chces jezdit - sportovne-zetka, pohodovku- jawa. Ale urcite jawa je uz vetsi stylovka :-)
 
 
Datum: 18. března 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: wwjil      IP: uživatel10027    
......jo, je to 250/592 panela... Díky
 
 
Datum: 18. března 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: 1joska1      E-mail:      IP: uživatel11355    
Zdar draci, chtěl bych se zeptat kde mám sehnat indukční cívku na dandy 50 a nebo čím bych jí mohl nahradit. Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Zavolej do vape, nebo prolez motorkari.cz tam to resili ale uz nevim kdy...
 
 
Datum: 18. března 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci vyndával jsem na podzim řidítka a jak jsem klepl do toho šroubu dlouhího kterej sem pak vyndal tak mi nekde vipadlo toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/uchyt_pruzini_predni_vydlice.html a ted dy dávám pincka do kupi tak vubec nevím kde a jak to má byt přidělany předem díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jsi mel ale urcite vyndany kluzaky kdyz jsi rozdelaval riditka- toto se sroubuje do pruziny na kluzak zezhora a pak to prostrcis matkou ve vidlici a pritahnes 6kou matkou
 
 
Datum: 18. března 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Katalog ND
 
 
Datum: 18. března 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, měl bys mít dva, patří to do víčka přední vidlice, zezdola se do toho zašroubuje pružina kluzáku a zezhora stáhne matkou skrz víčko..
 
 
Datum: 18. března 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
To je jak mas savle tak v nich je velkej srou a v nem to je
 
 
Datum: 18. března 2011 18:13
 
<  864  865  866  867  868  869  870  871  872  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.04.2025 19:21:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu