Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mp3
IP: uživatel10027
 Zdar draCi, KTERÝ KOMPRES. POMĚR JE LEPŠÍ 1:7,7 NEBO 1:8,6 ? A který je větší? Díky- z webu jawa 50 sem to nepochopil!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 22:24
Jméno: mp3
IP: uživatel10027
 ok...díky
Datum: 23. března 2011 22:24
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 CR=(CV+CCV)/CCV... CR je kompr. poměr, CV je objem válce (resp. objem válce po uzavření výfuk. kanálu - pokud chceš počítat tzv. trapped kompresi) a CCV je objem spalovací komory. Z toho bys to snad měl pochopit. Např. objem 50ccm, spalovák 6ccm. komprese = (50+6)/6 = 9,3333...
Datum: 23. března 2011 21:05
Jméno: mp3
IP: uživatel10027
 Takže jestli to dobře chápu, tak to znamená, že: to číslo 8,6 je hodnota ''řekněme objemu'' při nasátí směsy a to 1 je hodnota objemu, když se ta směs stlačí ''v horní úvrati''..těsně před zápalem..?!! Takže čím větší kompresní poměr, tím větší jsou tlaky ve válci, když se stlačí směs mezi píst a stěny(plášť) hlavy? Chápu to dobře? Díky
Datum: 23. března 2011 20:59
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Neexistuje nic jako "lepší" kompresní poměr, záleží na stroji, na použití atd. 1:8,6 je větší...
Datum: 23. března 2011 20:50
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 cus draci tak uz mam pridelanou karu za pionyra a tahal jsem tatu po poli a jede jako blazen zejtra s tim vezu drivi takze super jenom kdyby to chtel nekdo tak vi ze to de
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 14:49
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 bomba ... az zjistis, ze to ma prd silu tak si poridis riksu ....  aspon tak jsem to resil ja
Datum: 24. března 2011 14:49
Jméno: standa
IP: uživatel11386
Datum: 24. března 2011 11:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já bych chtěl bejt tak o 2 měsíce starší
Datum: 23. března 2011 21:47
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
Datum: 23. března 2011 20:50
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 super no
Datum: 23. března 2011 20:44
Jméno: jakub
IP: uživatel11383
 cau draci predem dik za odpoved mam papiry A1 ( na 125ccm), ale mam motorku jen 50ccm a v tp je napsano ze jede 45km h, ale me jede kolem 100km h muzu normalne jezdit na ni 90 mimo obec anichz bych byl nak pokutovanej ..diky za odpoved .......
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 21:04
 Na 75% něco s motorem Minarelli AM6
Datum: 23. března 2011 21:04
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 co je to za motorku?
Datum: 23. března 2011 20:56
 jede to vic ale nesmiš na tom jet víc, kdybys spusobil nehodu tak by ti kvuli tomu třeba pojišťovna nemusela vyplatit pojistku protože jsi překročil konstrukční rychlost
Datum: 23. března 2011 20:50
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Jo muzes... je to jen konstrukcni rychlost na kterou je to staveny, testovany vzdycky to jede vic
Datum: 23. března 2011 20:45
 Můžeš.
Datum: 23. března 2011 20:42
 co se tyká řidičáku tak prostě mužeš jezdit na motorce DO 125ccm3 a 11KW orychlostní omezení tam není, pokutovat tě mužou za to že jsi překročil konstrukční rychlost vozidla tzn že máš v papirech konstrukční rychlost 45 tak ji nesmíš překročit=vozidlo neni na vyší rychlost stavěno.....
Datum: 23. března 2011 20:41
 čau co to mas kdis to jede kolem 100 kmh ??
Datum: 23. března 2011 20:38
Jméno: Stano
IP: uživatel11210
 Čau Draci , mám čz 175 ... Problém mám v tom, že mi sice háže jiskru ale né asi při horní uvrati :/ a kdyz pohnu se statorem tak to ani tak nejde nastavit, abych měl při horni uvrati nejvetsi bod .. co s tím , za každou radu díky .
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 23:07
 tyto moznosti jak se tu pisi- a nebo jsem mel motorku kde nekdo strtil ten kolik co je na klikovce- jak nasazujes motor- tak zajisteni - a ten rotor se protocil- oddelej rotor a prekontoluj jestli je spravne nasazenej
Datum: 23. března 2011 23:07
 sjetá vačka, oboroušenej pertinax na kladívku, prohnutá deska..
Datum: 23. března 2011 19:46
Posl.aktualizace: 28. března 2011 15:00
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ted mam krapet problem pochopit cos napsal
Datum: 28. března 2011 15:00
Jméno: mates
IP: uživatel11410
 zdarec ja vlastním jawu 20 jsem 3majtel z rodiny ma najeto necelejch 8 000km je na nem skoro všechno origo tak muzu rict ze na timhle inzeratu co si sem daval je uplne zrepasovanej fichtl uz jenom proto ze nema original chromový rávky a za druhý má vyměněny všechny bovdeny a ty chromový doplnky by na sobě měly mít trochu rezu a ne takhle zařit cena toho stroje je tak max 8000Kč
Datum: 28. března 2011 0:14
Datum: 24. března 2011 18:15
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 já sem jí volal: dobrý den, ta cena je 30 tis nebo 3 tis? ona: jo 30tisíc, ale už sem slevila na 15 ... tak sem se pousmál a zavěsil..
Datum: 24. března 2011 18:03
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Mejl od ty baby co to prodava: Když myslíte, že to nemá takovou cenu... Už zájemce mám. A původní stav to je, jsme první majitelé, tak asi víme.......
Datum: 24. března 2011 16:58
Jméno: standa
IP: uživatel11386
 Jako originální je to až na ty řidítka.....ale beztak....nejakej lak raz dva tři a nevypadá moc extra....kola stříbřenkou.....pokud má dobrej motor a živej TP(coz asi má) tak jako 3000-3500,- ale i to je přemrštěný.....30 hadrů bych nedostal ani za toho svýho žlutýho,to možná kdybych k němu přidal tu 550 a 555  ......bud se prepsal o nulu a nebo to zkousi.....lidi sou blby.....
Datum: 24. března 2011 11:16
 to možná jo ale ty řiditka ne i na 220ce byl klacek...
Datum: 23. března 2011 20:55
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 tohle mustang světlo se na ty poslední kusy opravdu dávalo...
Datum: 23. března 2011 20:53
 tlumiče jsou správně, rafky ve střibřence řiditka z hrazdou světlo z mustanga a lak neni podle me original, nema puvodni nalepky ktere by se u stroje v takovem stavu určitě dochovaly...
Datum: 23. března 2011 20:48
 když se podíváte na zadní tlumiče tak vidíte že jsou od půlky oranžové a z originálu se to dělao celé bílé takže to svědší otom že to neni origo ještě ráfky jen stříbrný sprej a ještě posekané stejně to neprodá tak max za 10000kč to by mohl být rád
Datum: 23. března 2011 20:30
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Hele a od kdy jsou původní široký řídítka hrazdou na 20cítce? Sice pěkný, ale řekl bych že se o jednu nulu sekl.
Datum: 23. března 2011 20:30
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Možná , že se pouze spletl o jednu nulu .
Datum: 23. března 2011 20:29
Jméno: dwein a dibly
IP: uživatel10032
 já sem spad na zem...
Datum: 23. března 2011 20:12
 Sorry, že jsem to neřekl hned, já si nevšiml cenovky, to má tak 1/3 hodnotu!!! 30000 dám za Jawu 555 i s renovací, tomu bych se nedivil, ale tohle za tu cenu nikdo nikdy nekoupí. Já koupil Pionýra za 4500,- a nebyl teda původní ani z pětiny, ale jezdil, teď po renovaci bude mnohem lepší než ten z inzerátu a nikdy bych ho neprodal ani za 20 000.
Datum: 23. března 2011 20:00
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Ráfky natřený stříbřenkou a vůbec za 30 litrů -no když mu to někdo dá...
Datum: 23. března 2011 19:57
 Upřímně řečeno, ani sem nezkoumal, jestli je to originál... Ta cena mě prostě dostala
Datum: 23. března 2011 19:43
 Se asi zblaznil ten nekdo no- jinak puvodní to fakt asi není
Datum: 23. března 2011 19:40
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Fuj, a jeste za to chce 30hadru.
Datum: 23. března 2011 19:37
 Hrozně předražený, jestli je to mustangácký světlo vepředu a ten chrom na přednim kole je 100% původní a možná by se toho našlo víc, tak pokud to je původní, potom já sem Fantomas
Datum: 23. března 2011 19:37
 Vypadá velmi pěkně, nicméně jako veterán to asi nemá význam ten novější typ, to si ještě pár let počká.
Datum: 23. března 2011 19:34
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec mám problém a vůbec to nechápu normálně jezdím vše je Ok a pak to chcípnu.Nechám to tak 5 minut a pak zase jedu a najednou to začne jaksi vynechávat a cukat a najednou to zdechne skusím to roztlačit a zase to samí něco podobného jako když se ucpe triska prostě to skáče podivám se na svíčku a na svíčce je jakoby nějaká kapka prostě je to tekutý.jde o jawu 250
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 20:59
Jméno: ztepilyorangutan
IP: uživatel11384
 kamos mel neco podobnyho a bylo to symeringem nebo jak se to pise. proste ta guma co ma zabranit tomu aby se pres loziska dostal olej. kdyz budes mit stesti tak to neni ani na puleni motoru a moc drahy to neni. doporucuju se na ne podivam v jakym jsou stavu. na strane kde je zapalko ho musis sundat a na strane kde prevodovka musis vypustit olej,sundat kryt a pak sundat to ozubeny kolecko vedle spojkovyho kose.
Datum: 23. března 2011 20:59
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 kup novou svíčku, koukni se na bohatost směsi a sešteluj karbec..
Datum: 23. března 2011 19:50
Jméno: jimmy3
IP: uživatel11366
 čus nevíte kde sehnat elektroinstalaci na fichtla? hledal jsem snad všude ani tady to nemají, nevíte o nákym odkazu náhodou? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 11:26
Jméno: standa
IP: uživatel11386
 natahání eletriky zvládně i podprůměrně inteligentní jedinec....nikdy sem nechápal důvod,proč ty svazku kupovat nový za nekřestansky penize....když jsem dělal kabeláž na dobíjení,cdi a baterku tak to už bylo něco zajímavýho,20 kabelů,upravit přepínač na masce aby dělal to co potřebuju a hafo věcí okolo.....s kamarádem eletrikářem sme se na tom vyřádili celý odpoledne.....to byla fuška.....ale zapojit ty 3 dlouhý dráty a 3 krátký dráty na seriovce je brnkačka a nevidim na tom nějaký řešení....neni tam ani co řešit.....
Datum: 24. března 2011 11:26
Jméno: DrakstrJawak
IP: uživatel11264
 Omg melte tu sracky nejlepsi elektroinstalcka je odtut http://veteransedla.wbs.cz/Elektroinstalace.html borec jidela jako original vse proste original buzirka konektory atd kdyz mu reknes urpavi ti ji bud na boshak nebo normal klasickou skrinku nebo na cokoliv dbues chtit sak se snim domluv,sam ji mam doma a maximalni spokojenost
Datum: 23. března 2011 21:30
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Tohle do ted nechapu, menit starou el. za dalsi starou...
Datum: 23. března 2011 20:48
 mám doma svazky z aut tak sem koupil jen ty spojky za dvacku..
Datum: 23. března 2011 20:36
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 Lidi prominte ale ten kdo za tohle dá 200 korun je u mě k.....
Datum: 23. března 2011 20:12
 a hlavně když se ti tam něco podělá, budeš vědět kam šáhnout.. (když si to nataháš sám)
Datum: 23. března 2011 19:51
Datum: 23. března 2011 18:50
Datum: 23. března 2011 18:29
 ahoj mam problem porad me vynechava motor vetsinou ho ani nenastartuju. vycistil sem nadrz, kohout karbec. jiskru to taky haze. skousel sem uz snad vsechno...  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 22:21
Jméno: Michal
IP: uživatel8035
 Nejpravděpodobněji máš špatnej předstih.
Datum: 23. března 2011 22:21
 čau už opravdu nevím co mám dělat. dělal jsem elketriku na jawa 20 Vše jsem už asi tak 10zkntroloval jestli to mám opravdu přesně podle plánku. pořád mi svítí jen zadní světlo jinak nic žárovky jsem už taky kontrloval klakson jsem taky zkoušel jestli neni zhořený a pořád to nesvítí, zkoušel jsem sem připojit na ten drát co je zapojený na cívce u dynama baterku (+) a (-) jsem dal na kostru a vše fungovalo klakson i světla tak nevím co mám dělat moc děkuji za rady díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 11:29
Jméno: standa
IP: uživatel11386
 kravina.....ta cívka nedává.....to je snad úplně jasný....vyměn cívku/y a bude to cajk.....ale chytrej chlapec to je,takle vyzkoušet funkčnost zapojení napadne málokoho! přitom je to nejsnadnější metoda
Datum: 24. března 2011 11:29
 tak zkus uplne jiny zapalování- co to udela
Datum: 23. března 2011 23:01
 kostru mám dobrou to jsem taky zkoušel ta jde všedu
Datum: 23. března 2011 22:29
 řekl bych špatna kostra asi na civce, nejlepsi je natahnout kostru od civky do prepinaca
Datum: 23. března 2011 20:54
 hele to je fakt divny kdyz ti to pres baterku fungovalo- ja to tak taky zkousel jestli vse jde- a po nastartovani mi to i tak fungovalo- jen me prekvapuje ze ti fungoval klakson ktery je na stridavy proud- ten by mel jenom cvakat na baterku- ale jestli jsi tu baterku zapojil presne tam na konektoru u civky aby proud sel presnek udy majit tak je to divny. -jedine vadna civka- nebo spane ukostrena civka me tak napada
Datum: 23. března 2011 19:49
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11382
 Prosím o pomoc, mám Čz 250 sport (r.v.1937) po renovaci, a nikde nemůžu najít jakej tam má bejt předstih. Díky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 11:31
Jméno: standa
IP: uživatel11386
 hele tyhle starý motory neměli moc kompresi,šílenej zdvih a těžkej setrvák,takže bych se nebál tam dát 4-4.5mm....3.5mm předstihu je tak na novější panelku s velkou kompresí......
Datum: 24. března 2011 11:31
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Fakt nevím jaký tam má být ale myslím že stejný jako na všech 250 a to od 3,5 výš  norma tam nastav 3,5mm před Hů a je
Datum: 23. března 2011 21:14
 Ahoj, můžete mi napsat jaký je skkutečně nejlepšíolej do dvoutaktu co pěkně maže a moc nekouří. Jezdil jsem na M2T, ale teď bude nová skoro skorocelá motorka a bude taky záběh, takže na penězích za olej mi nezáleží.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 21:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Ano poměr stejný já používám do malinko upravenýho fíka polosyntetiku Mogul TSF je to podle mě hodně dobrej olej do fíka, já jsem s ním plně sppokojen
Datum: 24. března 2011 21:01
 Jen mě tak napadá, je stejný poměr ředění, při jakémkoli oleji?
Datum: 24. března 2011 18:28
 Mám fíka 21, ale ta rnovačka se pomalu dostává na 20000,- takže chápete, prostě proč si zničit motor, ale všem tu děkuju.
Datum: 24. března 2011 18:25
Jméno: jenco
IP: uživatel7309
 osobne rikám bud EssO 2T special alebo Mobil extra 2T ale esso je trosku lepsi
Datum: 24. března 2011 13:11
Jméno: jenco
IP: uživatel7309
 denzileck ® olej vykon nepridá to je jasny vec.. ale nekvalitny olej vykon moze znizit
Datum: 24. března 2011 13:09
Jméno: standa
IP: uživatel11386
 hlmut: má fichtla....já osobně se připojuji k většině.....lepší minerál s API TC ....kupříkladu já jsem jezdil na Motul 100 minerál,nečoudí,nesmrdí,perfektně maže(na to že je to jen minerál) a dělá minimum karbonu a cena je perfektní....po dlouhý době jsem sundal hlavu a ten slabej nahnědlej povlak "karbonu" na pístu jsem utřel hadrem s benzínem....ve výfukovym kanálu čisto....nesrovnatelný s tim,když vytloukáte karbon z výfukovýho kanálu po m2t.......a v některejch případech je ten karbon napečenej i v přefukách odkud se moc blbě doluje.....mimojiné to značí i problém ve válci....neco podobného se objevuje i na motorech Jawa 350/638,9-640....
Datum: 24. března 2011 11:41
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Nejdřív napiš, co máš za stroj...
Datum: 23. března 2011 20:31
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Datum: 23. března 2011 20:19
 sefcik.jan: Však v pořádku, nemyslel jsem to nějak špatně  jenom už jsem nějakej ten motor opravil a o renovaci bych taky něco věděl, takže vim co kolik stojí, ale stejně bych tam nelil nic lepšího než kvalitní minerální olej, prostě mi to v poměru cena/opotřebení vychází tak nějak nejlépe.
Datum: 23. března 2011 20:12
 Soráč kolecko ® jestli jsem se tě nějak dotknul
Datum: 23. března 2011 20:05
 Ne to určitě ne navíc to nebyla narážka, jen jsem chtěl zdůraznit, oč se jedná, že to stojí moc peněz,práce a času. Nikdy bych tu nikoho neurážel, nejsem takovej vůl.
Datum: 23. března 2011 20:02
 sefcik.jan: Upřímně doufám že ta narážka nebyla na mě...
Datum: 23. března 2011 19:51
 telda:Od kdy olej přidává výkon?  a když je nevýhoda že kouří a dělá karbon,tak co je potom výhoda,krom ceny?
Datum: 23. března 2011 19:34
 Nerad bych se tu nějak vytahoval, ale někteří z vás nechápou, že je to festovní renovace za moře peněz a zničit to pak nějakým pobliónem co hned zasere výfuk, to nechci, jsou taky specielní oleje do skůtrů se sníženou kouřivostí, co o tom soudíte?
Datum: 23. března 2011 18:00
 Kup nějakej lepší minerál...
Datum: 23. března 2011 16:46
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Záleží, co to je za stroj, např- dávat do kývačky olej za 500kč je zbytečný luxus a házení perel sviním. Spíš napiš, co máš za stroj.
Datum: 23. března 2011 16:45
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 no můj názor je že je zbytečný tam dávat tydle drahý oleje davej tam ten M2T ja s nim mám dobrý zkušenosti i kámoši, maže dost a do fichtla ůplně stačí abych ti rekl pravdu tak uz sem zkousel jezdit na Q8 plná sinetyka a výkon to mělo asi ještě menší než u M2T nevýhoda M2T je asi jen ta že hodně kouří a dělá dost karbonu ale jinak je dobrej
Datum: 23. března 2011 16:44
 No tk jestli to fkt nezalezi na penezich...tak kupuj motul 510..je to nejlepší olej co si dokážu představit...a pak je ještě motul 710 ale to už je fkt zbytečný.
Datum: 23. března 2011 16:36
 Čau, máte někdo na JAWA 50 zadní brzdu s táhlem? Hledám nejlepší způsob, jak to mám vyřešit, když je na opačné straně než páčka brzdy. Nejlepší by bylo asi poslat foto na e-mail, díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 17:19
Jméno: matesoc
IP: uživatel11374
 Díky
Datum: 23. března 2011 17:19
 jo aha promiň já si to blbě přečet já myslel že to chceš mět na lanko...
Datum: 23. března 2011 15:42
 musíš tu páku povolit a otočit ju o 180 stupnu to si myslím já
Datum: 23. března 2011 15:37
Jméno: Kuba 444
IP: uživatel7914
 http://muwa.blog.cz/galerie/mj-tym/vyhnanice#73950505
Datum: 23. března 2011 15:30
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 CAU DRACI! Nechávali ste si někdo ELOXOVAT valec na fíka? Kolik to tak muže stát? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 16:39
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Má to tu výhodu, že černá barva usnadnuje přestup tepla do okolí.
Datum: 23. března 2011 16:39
 jakou to má výhodu to eloxování???
Datum: 23. března 2011 16:34
Datum: 23. března 2011 10:48
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 No já se optám zitra co to stoji u nejakej ty firmy  ale jen jsem se chtel zeptat  prolejzam net a tak jsem na to narazil, tka jestli to uz nekdo zkousel  ale jinak dik
Datum: 23. března 2011 0:41
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 To chces davat do nejaky firmy? ja bych se asi spolehnul na zlaty cesky rucicky a udelal to doma, navodu je po netu hafec a kdyz se ti nechtej ty chemikalie schanet tak bych zapatral nekde na foru ohledne zbrani, verim ze se da hotovej roztok sehnat i v nejakym shopu
Datum: 23. března 2011 0:32
Jméno: pontik
IP: uživatel11368
 tak a jsem tu zase =) opět s novým problémem na jawu 250/559. Takže mám fungl nový externi regler (75W) a elektriku zapojenou podle http://img707.imageshack.us/img707/1664/schemajawa250.jpg. Problém - chytá na nakoupnutí, ale po odpojení baterie (2x4,5V články paralelně zapojené) ihned chcípá. Tedy nejde do zapalování žádný proud z dynama, ani při vysokých otáčkách. Dynamo proud určitě vyrábí... Funguje to někomu podle toho schématu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 19:00
Jméno: pontik
IP: uživatel11368
 rak mě napadlo z poslední nouze otestovat spínací skříňku.. Zjistil jsem, že proud neteče do 61/54 (ke kontrolkám). Byly zevnitř vymleté kontakty... Našel jsem doma BOSCHárnu, tak jsem to vyměnil, i když to není ono. Kontrolky už svítí, ale najednou (náhoda??) mě začaly střílet výfuky. Někdy před startem někdy po startu... Ale pořád to chcípe po odpojení baterek =( máte ještě nějaký nápady???
Datum: 26. března 2011 19:00
Jméno: pontik
IP: uživatel11377
 na těch fotkách je taky vidět jeden drátek, který je nevyužit.. V knížce jsem se dočetl, že to odpadá s použitím externího dvoucívkového regulátoru, takže jsem ho zatím neřešil
Datum: 24. března 2011 10:50
Jméno: pontik
IP: uživatel11377
 Když ono to chcípe i když zatůruju do vysokých otáček =( Nevíte kolik bych měl na svorkách dynama naměřit?
Datum: 24. března 2011 10:48
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 No tak se nečerti pontiku  . Z toho co píšeš je jasný že regler je 75W, ale o dynamu v popisu ani zmínka  Věř mi že drtivá většina lidí co se tu pohybujou by bez uzardění použila k regleru slabší dynamo. Hele my to dynamo neproměřovali, ale mám takový neblahý pocit z toho co jsem viděl, tedy síla drátů a velikost vinutí, že to dynamo dává oněch 75W ale v nízkých otáčkách to bude velmi slabé. Pokud by to tak bylo, je toto dynamo nevhodné pro bezbateriové zapojení, páč při volnoběhu to spolehlivě schípne ikdyž budeš mít všechno OK.
Datum: 23. března 2011 23:51
Jméno: pontik
IP: uživatel11368
 no ja se v tom dynamu tak moc nevyznam.. nafotil jsem par fotek (http://pontik.rajce.idnes.cz/Picture/). Jinak koupil jsem novy kontrolky a ani jedna nesviti..
Datum: 23. března 2011 21:04
Jméno: standa
IP: uživatel11381
 a čirou náhodou jestli tam někde nemáš tajnej skrat?!
Datum: 23. března 2011 12:05
Jméno: standa
IP: uživatel11381
 hezký schéma,ale chtělo by si to opravdu ověřit,zda je to dynamo (rotor+stator) 75W....jestli tam třeba nezustala odporová cívka(za předpokladu,že to neni dynamo 75W),pak jestli je správně ukostřená baterky a správně zapojená kontrolka dobíjení!
Datum: 23. března 2011 12:04
Jméno: pontik
IP: uživatel11380
 dynamo ma 75W. Jinak by tam asi nebyl 75W regulator.. A 75W ja snad horni strop, spina uz pri nizsim vykonu.
Datum: 23. března 2011 10:08
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 A co zkusit nějakej jinej server se zaměřením na veliké Jawky? A máš vůbec dynamo na 75W ? Co já vím, tak 75W dynamo se dávalo až na 634ky. Jo a pro ty co si myslí že 75W dynamo je nějakej zázrak, tak doporučuji prohlédnout obal tohoto dynama... je na něm uvedený údaj, který říká že oněch 75W je k dispozici někde kooem 3000 ot.min.
Datum: 23. března 2011 8:00
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 jestli tam mas to elektricky co tu ma sesa na shopu, AEV tak to se pri odpojeni baterky spali. Nebo aspon to tam tak pise
Datum: 23. března 2011 0:41
Jméno: Tom
IP: uživatel11379
 Čau vadilo by hodně kdybych do motoru nedal ložiska s vůlí C3 ? A co by se stalo kdybych je tam nedal s vůlí ?? Díky za odpoveď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 16:11
Jméno: CZK
IP: uživatel9460
 Použití C3 pod spojkou není nijak kritický. Ta větší radiální vůle se dává na kliku z důvodu nevhodnýho tepelnýho spádu.
U spojky sice to ložisko dřív odejde, ale v podstatě to bude tak maximálně o 10%dřív.
Pokud se použije na kliku ložisko s normálná vůlí, tak ti odejde do max. 5 000Km. Spíš ale počítej tak 2000Km a motor nebude táhnout zvlášť u fíka.
Jinak ač to sem nepatří, tak lidi pozor na blbě seřízený regulátory dynama. Na číze jsem normálně zničil ložisko pod dynamem, protože jak se přehřejval rotor, tak to odneslo i ložisko (sice bylo C3 ale modro hnědý  ).
Datum: 24. března 2011 16:11
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 takže když je má pod spojkou a primárem není to dobrý?.. co se stane? a hlavně jaký je rozdílv C3kách ložiskách a normální?... jinak na klice má taky C3 který tam maj bejt..  moc dík za odpověď (jawa05)
Datum: 24. března 2011 1:32
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 sem zapomněl že by se mu to stalo kdyby je dal pod kliku. Pod spojku maj vůli a to je špatný...
Datum: 23. března 2011 22:41
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 for Lori: no jasný, na Berounce ve Všenarech   . For Lukáš: Jestli je tam dal, tak je pěknej lofas. Nic na tom nemění to, že sou od SKF. I sebekvalitnější značka nepřekoná zákony fyziky... Ty ložiska tam prostě nepatřej. Bude muset půlit a jestli je tam nechá, bude to mít za následek to, že za 3 měsíce bude půlit zase a bude to mít 100x horší následky, jako jsou vyjetý pouzdra ložisek, nebo poškozený gufera.
Datum: 23. března 2011 22:38
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 23. března 2011 22:05
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
Datum: 23. března 2011 21:54
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 23. března 2011 20:04
 Jawa05:Třeba ještě neni ani v 6. třídě
Datum: 23. března 2011 19:36
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No ložiska se při zahřátí roztáhnou a budou se protáčet... A proč se ptáš na to, jestli se po vychladnutí zmenší? Si nechodil do školy, když ste ve fyzice brali teplotní roztažnost kovů ??
Datum: 23. března 2011 17:16
 proboha...dej tam co tam patří a je to...
Datum: 23. března 2011 16:51
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Nevymýšlej zbytečně nesmysly a dej tam ložiska, co tam patří. Lidé, co to konstruovali nebyli blbí... Kvůli ušetřeným pár korunám riskovat poškození karterů atd. děkuju, nechci...
Datum: 23. března 2011 16:47
Jméno: Tom
IP: uživatel11379
 A můžou ty ložiska po ňáký době povolit a že by to zase začlo jezdit ?
Datum: 23. března 2011 13:39
Jméno: standa
IP: uživatel11381
Datum: 23. března 2011 12:08
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 V krajním případě se ti ty ložiska protočí v karterech...
Datum: 22. března 2011 23:57
Jméno: martin
IP: uživatel987
 Na kliku c3. Do převodovky normal.
Datum: 22. března 2011 22:54
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, celou dobu motorka chytala na první našlápnutí ať už byla studená, nebo zahřátá.... pak sem ale kontroloval svíčku a celkem dost sem jí utáhl.. od tý doby mi motorka startuje špatně.... je to náhoda, nebo je to tím? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 17:31
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nedotahoval si ji na horký hlavě, že ne šmudlo ???
Datum: 23. března 2011 17:31
 Bud to je náhoda,nebo si trošku hrábl na odtrh na elektrodách.
Datum: 22. března 2011 22:26
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 a nevypadla ti tam ta podlozka?
Datum: 22. března 2011 22:22
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 čau prosimvás o kolik otáček má být povolena triska bohatosti na jawě 250/353
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 20:07
Jméno: mp3
IP: uživatel10027
 Konečně se taky odkryla dobrá rada! Mě to naučil děda před sedmy lety a do dnes to tak šteluju a to co je napsaný v příručkách neberu v potaz
Datum: 23. března 2011 20:07
 trochu nechápu čemu se divíte, tohle je docela známej postup seřizování volnoběhu..
Datum: 23. března 2011 19:58
Jméno: standa
IP: uživatel11381
 hlmut: to si děláš prdel ne   já to na péráku šteluju stejně  tak že nastavim volnoběh,kdy to sotva vrčí a točim přídavnym vzduchem.....jak začne jít na vyšší otáčky,vidim že to bylo bohatý,uberu na volnoběhu a zkoušim dál až je výsledek ideální ...pak párkrát protočim na volnoběh abych zkontroloval jestli nepadá z otáček moc dlouho a pak to projedu.....jinak timhle šroubkem se dá docílit,že to bude na volnoběh pálit 10x za minutu  a bude se to převalovat na stojánku dopředu a dozadu......což je v pořádku.....   tak se pozná zdravej motor....
Datum: 23. března 2011 12:14
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Jinak na to je figl: Nastav si vetsi volnobeh a pomalu otacej tim sroubkem na stelovani volnobezny smesi, az bude volnobeh nejvyssi, to je ta idealni hodnota.
Datum: 23. března 2011 7:12
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 3/4-1,5 podle poslechu otacek na teplem motoru
Datum: 22. března 2011 22:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ANKETA : kdo z vás má 350/634? jakou má spotřebu ?? jaký jsou jízdní vlastnosti? jak je poruchová?díky za ospovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 23:37
 Zdar, mám takovou slátaninu 632ku s motorem z bizona, ten je konstrukčně stejný s 634, spotřebu mám okolo 5l/100km s tím že jezdím mimo obce okolo těch 90-95 docela dost využívám akcelerace a poměrně dost zato tahám, se spolehlivostí je to asi jako se vším když se o to staráš tak není problém, nejhorší je asi zapalování je to dost náchylný oba válce to chce nastavit přesně stejný předstih a občas to překontrolovat, jízdní vlastnosti 634ky jsou o něco horší než u novějších modelů díky jiné přední vidlici. Jestli se ti ta motorka líbí tak si jí kup, ale doporučuju ti spíše novější typy s hliníkovými válci hlavně 639 a 640 s kotoučovou brzdou, už to má i alternátor 210W takže není problém se svícením, novější 640ky měli i bezkontakt vape nebo ducati, kdybys měl nějaký konkrétní dotaz tak mi napiš na mail 350ky jsou moje vášeň
Datum: 23. března 2011 23:37
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 sefcik.jan...máš tam mail kvůli těm šroubům..Marek
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 16:06
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 No jo
Datum: 23. března 2011 16:06
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel8993
 Čau draci chci se zeptat mám ČZ 175/477 a při jízdě se mi tak houpou řidítka i když jedu po krásný rovný cestě.Nevím jestli je to závada nebo je to prostě normální.Nedávno jsem měnil tlumičový olej ale je to pořád stejné.Dělá vám to taky nebo máte řídítka normálně klidné při jízdě.Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 9:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 tak to mi robilo na pionieru a to bolo tým že som mal koleso ako vajce
Datum: 23. března 2011 9:11
 Ne nehoupe se do strany, ani nekřupe při brždění nic takového.Houpe se nahoru a dolu.Jako kdyby pořád pružila.Nevim jestli je to prostě tim že je to ještě nedokonalé, a nebo nevim
Datum: 23. března 2011 8:46
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 jak houpou?
do strany?-spatne utahly kolo, nevyvazena guma, spatne sjeta guma
v krku rizeni krupe pri brzdeni?- spatny loziska v krku...
Datum: 22. března 2011 22:22
|



|