česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  857  858  859  860  861  862  863  864  865  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdarec chlapy je možný že když mám svíčku černou tak se mě časem zanese a začne ta 250tka vynechávat musím tu svíčku vyčistit a mužu jet dál. mažu 1:35 olejem DENICOL odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 10:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11398    
nechci se tě dotknout,ale tvuj problém s černou/zaolejovanou svíčkou už tu čtu přes půl roku.....dělal jsi s tim už něco? párkrát tu byl dotaz,jestli ti nefouká gufero pod primárem....vyměnil jsi ho už?? ....sám mam 250 péráka a vim co to dělalo když to bylo bohatý a mělo to rozeštelovaný zapalování....a rozhodně jsem svíčku neměl ani mokrou ani zaolejovanou....byla normálně tmavě hnědá,vypálená....jezdilo to naprosto normálně,jen to bylo líný....mazal jsem vždy 1:30.... tak s pravdou ven!
 
 
Datum: 26. března 2011 10:53
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Já ju mám jenom cihlovou pokud tomu dám chvilku plnej tak pak je cihlová a jinak směs mám normálně řekl bych že je i trošku chudší.
 
 
Datum: 25. března 2011 23:59
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Spíš ti to špatně pálí nebo máš bohatou směs... I když mažu 1:25, tak svíčka není černá.
 
 
Datum: 25. března 2011 23:55
 
 
 
 
Jméno: Vena      IP: uživatel590    
Možna se vam to zdá blby dotaz ale jak se děla předstih pomoci šuplery? diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 13:32
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Takže vybereš nějakou starou svíčku s dobrým zavitem kterou už nepotřebuješ a upneš jí do svěráku kladívkem vytřískáš co nejvíc té bílé izolace a pak zbytek vydrtíš až ti zůstane jenom ten prázdný železný obal ten pak v tom svěráku zmáčkneš tak aby ti konec šuplery vlezl dovnitř toho železa a pak to jednoduše našrubuješ dáš šupleru a stlačíš jezdec dolů vemeš klíč a na zápaku jak máš šroub tak to dáš do horní uvrati jezdec na šupleře se ti hýbe tak jak jezdíš pístem podíváš se kerá čárka se ti zhoduje a od té se vrátíš protismněru h ručiček na předstih jaký chceš dát povolíš kladívko zmáčkneš kontakty přitlačíš na vačku dotáhneš kladívko. v případě že máš digitální šupleru tak ji v horní ůvrati vynuluješ a vrátíš se na svůj požadovaný předstih je to přesnější
 
 
Datum: 26. března 2011 13:32
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1)čau hele muj motor je celej nákej náladovej. dam neutrál startuje jenom s plynem i když je horkej předstih kráásně nastavenej najednou to udrží cca podle nálady 10sekund. jde o to že kdyzž to nakopnu na neutrál dam tam jedničku tak to prostě netáhne :-( čím to je? prostě to netáhle ani když běžim velde motorky a rázem to chcípne po pár vteřinách to už nestíham vedle toho běžet. po chvilce 5min. to tam kopnu a vše ok. jak to? 2)když jedu na vysoký otáčky tak místo toho randálu co fichtl dělá mi vtom někaj klepe praská šustí je to dost nepravidelný, nevim ten zvuk skoro nejde popsat a je to jenom když tam je převod a jede se na max. otáčky 3) je normální že mi to na dvojku na max. otáčky cuká? 4)jedu po silnici dvojka krásně zabírá vyjedu z lesa 10minutová projíždka a motor vůbec netáhne ale vůbec asi výbrus co má to sílu jak moucha :-( na jedničku bych to předběhl a na louce dvojku nezařadim to znamená že jedu 10km/h max. PS: asi to bude chtít výbrus jak poznam kolikátej tam je? má to prej najeto 11tisíc nez se rozbylo lanko díky za rady ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11398    
ano souhlasím s Bugsem,zaprvé zjistit,jestli to má tlak,pokud ano,tak je problém jasně v karburátoru a zapalování.....chce to 10 minut času a dvě šikovný ruce....
 
 
Datum: 26. března 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to vidím na pořádný překontrolování a seštelování předstih/odtrh/karburátor.
 
 
Datum: 26. března 2011 9:59
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já na trojtý GO motoru :-( a to ani nevim jak se to dělá :-D :-)
 
 
Datum: 25. března 2011 23:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vidím to na GO motoru :-)
 
 
Datum: 25. března 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
Jakby vybrus tam maš poznaš pomoci šuplery a nebo na pistu je napsane čislo jestli de ještě vidět :-D
 
 
Datum: 25. března 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Čau draci mám v plánu si koupit spínací skřínku s konektrory na jawu 550.Máte s ní někdo nějaké zkušenosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
zdravím všechny draky, potřeboval bych poradit. dnes jsem vytáhl po zimě můj traktůrek s motorem čz 175 chtěl jsem dělat nějakou práci na poli, motor mi chytil na druhý start čemu jsem se až divil, ale pak mě to dělalo že kdy žjsem přidal plyn tak se to strašně dusilo a pak už to ani nejelo díval jsem se na filtr tím to ale nebilo jen do té hadice k filtu mi tekl hrozně benzím a sací otvoru zduchu se pořád ucpávaly benzínem když jsem je vyčistil tak to chvíli jelo ale pak se to zas hned ucpalo a už se to zas jen dusilo a nejelo nevíte čím by to mohlo být díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
na hladinu plovákové komory sem se díval ta je ok a neprotíká teče benzín ze sání nejde to do otáček, dusí se a nedrží volnoběh jinak mám karburátor seštelovaný a vyčištěný díyy za rady
 
 
Datum: 25. března 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uchcava se ti, nezavira ti plovak
 
 
Datum: 25. března 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
zdarec draci, doma se mi vali dve koncovky ale jednu sem videl poprvy tak co myslite ?? : http://milano72.rajce.idnes.cz/Desktop/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2011 0:18
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Bastl/home made je to jedno a to samy...
 
 
Datum: 27. března 2011 0:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11398    
ta druhá je "home made" (neříkejme tomu furt bastl).....je zajímavá,viděl jsem už spoustu takových frajeřinek.....ale originál to neni....
 
 
Datum: 26. března 2011 10:57
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
nekdo uz to taky na nejakym mel !!
 
 
Datum: 25. března 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Že ta 2. je bastl...
 
 
Datum: 25. března 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: filipcod      IP: uživatel6631    
Ahoj všichni potřebuji poradit nebo spíše nějáký odkaz na nějáké schéma na tenhle spínač http://www.jawadily.cz/files/products/Spinaci_skrinka_PAL.,_Cesky_vyrobek_,JAWADILY_m.jpg Všem hodně děkuji když tak kontakty na spínači jsou 30,30,56,56,58,54,15 a je tří polohový 0-1-2 díky všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 11:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11398    
možná se blbě zeptam,ale jaký schéma??? na jakou motorku? všechny schemata všech modelů jsou na "sesa-moto.cz" v sekci "minulost" a je tam dokonce zapojení Bošárny/Pal na mustanga...takže hledej šmudlo;-)
 
 
Datum: 26. března 2011 11:00
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Ahoj draci pulim motor a ted jsem ve fázi kdy se rozlisují kartery a chci se vyhnout tomu že bych musel lepit ložisko protože jsem to udělal špatně.....tak se chci zeptat na rady a zkušenosti jak to vylisovat tak abych nepoškodil díry pro ložiska :-) mám horkovzdušnou pistoli tak jestli jde taky nějak využít :-) díky za rady.....chci to udělat celý bezchybně tak se radši ptám.......mám strach že mi to ložisko zustane na klice a budu ho muset lepit a ja bych ho tam radši poctivě vlisoval... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Já umím vyndat ložiska z bloků ale mám strach že se k tomu nedostanu protože mi zůstanou na klice a zničí se díra na ložisko......no radši si udělám ten stahovák na kliku ;-).......ale jinak díky
 
 
Datum: 26. března 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je už snad jasný že ne kladivem :-D
 
 
Datum: 25. března 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
dachtl21- radiš špatně žadne klepani a jestli tak kumovou paličkou ne kladivkem! lepši si udělat jakoby stahovak na kliku :-) jo a většinou ložisk ka zustanou na klice? mi zustali pěkně v kártrech :-D jinak hodně štěsti ad ti pak motor pěkně šlape :-)
 
 
Datum: 25. března 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to kolem ložiska nahřej, a pak s tm karterem klepni..kdyz nevyleze klepni přimo do ložiska....jinak většinou při půlei motoru ti ty ložiska na tej klice zůstanou, a tím nic nepoŠkodíš...
 
 
Datum: 25. března 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: Linkinc      E-mail:      IP: uživatel10990    
čauves draci chci se zeptat mám fichtla s 20w zápalkem a chtěl bych si tam dát baterku 6v 4,3Ah která by byla jen na světla ale aby se zároveň dobíjela z alternátoru fichtla bylo by to možný když zápalko má 20w přední žárovka 35w a zadní 15w. Skrátka pořádná watáž no.Dík za odpovědi čus. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
No tak linkici to jsi to vymyslel přesně naho... Pokud použiješ jednu diodu, tak se jedná o jednocestné usměrnění. Takže v reálu se stane že kladnou půlvlnu energie pošleš do okruhu a zápornou ne... čímž vlastně získáš jen půl výkonu co pól dodává... Já tohle využívám u halogenky v garáži.. mám přepínač, který žene střídavé napětí na žárovku, nebo v druhé poloze přes diodu a hádej jaký to má účinek... napovím v poloze s diodou to svítí zhruba polovičním výkonem :-). Takže leda bys usměrnil dvojcestně (najdi si pojem graetzův můstek). Jenže... a v tom je potíž každého usměrnění... na přechu křemíkového čipu didy (říká se mu PN) je zhruba konstatní úbytek napětí.. u křemíkové diody je to cca 0,5 až 0,7V, někd yale také 1V. A u graetze vždy proud prochází dvěma diodama.. takže úbytek na můstu je cca 1,5V... no a kolik procent ztráty je 1,5V z 6V ? Jinými slovy musíš mít sakra dobrý důvod proč usměrňovat póly aby ti tahle ztráta nevadila... Existuje pár fíglů jak tyto ztráty minimalizovat ale to je na jiný povídání. Po těchto informacích zvaž jestli pro Tebe má smysl se pouštět do něčeho čemuž nerozumíš :-)
 
 
Datum: 27. března 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: linkinc      E-mail:      IP: uživatel10990    
jj tak dík za rady už sem to vymyslel trochu jinak.A to tak že bych vyměnil minipol za normál cívku světelnou.A usměrnil bych jednu cívku jednou diodou a druhou cívku druhou diodou čím získám za diodou impulzní napětí na konci spojim ty diody a připojim je k baterce k + polaritě ještě tam regulátor napětí a mínus připojim ke kostře.Skrátka chci dobíjet baterku impulzama.Jako kdy by to byla impulzní nabíječka :-).Bude to fungovat nebo mohlo by to tak fungovat??
 
 
Datum: 26. března 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
A ty si jako LInkinci myslíš že transformací zvedneš výkon? Nepřiadá ti to krapátek jako perpetum mobile? Mohu tě uklidnit... transformací získáš v ideálním případě stejnej, ale reálně získáš výkon menší, snížený o účinnost transformace. Tedy pokd by jsi před transformací použil žárovku 15W/6V po transformaci můžeš použít žárovku 15W/12V. Co se týká světelného výkonu o kterém to celé vlastně je, nezískáš nic, spíš tratíš. Jak už tady někdo níže napsal... spotřebiče nemohou odebírat víc než je alternátor schopen dát. Prostě tím že k trubce s konstatně tekoucí vodou namísto vědra začneš chodit se sudem neznamená že za den nanosíš víc vody :-). Tak je to s výkonem a příkonem úplně stejně.
 
 
Datum: 26. března 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11398    
špatně jsem se vyjádřil,ale nejsi daleko od pravdy....zapomen na 12V žárovky,to bude lepší,dělaj se i 6V/25W halogenky! tady je nejjednodušší schéma http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/technika/tuning/elektroinstalace-s-baterii/schema-zjednodusene.gif akorát bych zaměnil zadní světlo 5W za světlo z LED diod.... hodně dalších informací najdeš zde http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-ctyrpolove-zapalovani-cdi-tyristorove-zapojeni-elektroinstalace.html
 
 
Datum: 26. března 2011 11:07
 
 
 
 
Jméno: Linkinc      E-mail:      IP: uživatel10990    
Tak že jestli chápu tak mám usměrnit stříd. proud co jde ze svět.cívky a tím získám 12v stejnosměrných na který připojim přední žárovku a zadní světlo ale diodový a pak tou další svět.cívkou bych dobíjel baterku?.Chápu to dobře.
 
 
Datum: 26. března 2011 9:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11395    
pokud výkon "dynama"usměrníš a převedeš na 12V tak není problém dopředu 12V/35W,ale dozadu si dej diody aby to dobíjelo.....místo cívky na zadní světlo si dej druhou svetelnou civku at muzes troubit i se svetly jak král;-)
 
 
Datum: 25. března 2011 23:48
 
 
 
 
Jméno: Linkinc      E-mail:      IP: uživatel10990    
ahá tak to jo a kdy bych s transformoval napětí trafem z cívek na vyší napětí a to pak ve finále usměrnil a znížil.To by se pak dalo už nabíjet a svítit zárověn??.dík za odpověď.
 
 
Datum: 25. března 2011 23:45
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel8035    
Ne výkon dynama musí být větší než výkon spotřebičů, a taky bys musel to původní magneto trochu poupravit.
 
 
Datum: 25. března 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec hosi potrebuju se vas zeptat mam na mustangu na motoru ze spoda mezi těsněnim děrave bloky a teče tam olej furt potřeboval bych vědět kdyz tam dam bloky z 21 jestli ma to tam bude vsecko pasovat jako je převodovka klikovka a zapolovani skratka jestli ty bloky z 21 jsou stejne jak z 23 dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
fochtldrak: pravdepodobne si to pletes s 05-kou.
 
 
Datum: 25. března 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
Na 20 21 23 jsou ty motory všechny stejné
 
 
Datum: 25. března 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to to samý....
 
 
Datum: 25. března 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo tak to jsem chtel slyset :-D ale na 20 se mi zda ze tam jsou jine loziska a klika a prevodovka je mensi ne?
 
 
Datum: 25. března 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bloky na Jawu 20 a 21 jsou stejné jako na Jawu 23.
 
 
Datum: 25. března 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel11391    
Dobrý den,prosim vás jak se jmenuje nářadí na broušení ventilů? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Frezy na sedla ventilu
 
 
Datum: 25. března 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: roleta      IP: uživatel1026    
http://www.lmgtfy.com/?q=n%C3%A1%C5%99ad%C3%AD+na+brou%C5%A1en%C3%AD+ventil%C5%AF
 
 
Datum: 25. března 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: žabák      IP: uživatel4095    
Čau draci, jak připravujete staré pozinkované díly na nový pozink ?? a ještě nevíte o nějaké pozinkovně co nejblíže ke Znojmu. Předem díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a na kolik to asi vyjde ten pozink mě to bude dělat známy ale tak at vím jakou to m cenu asi....
 
 
Datum: 25. března 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: žabák      IP: uživatel4095    
a kolik je tak cena?? a jak seto vůbec počítá ? od kila nebo plocha?
 
 
Datum: 25. března 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě to udělali jako repasi, poslal jsem jim to jak jsem to měl.
 
 
Datum: 25. března 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já budu dávat pozinkovávat rozetu a zadní stupačky a jen jsem je obrousil železným kartáčem na vrtačce na kov pěkně.
 
 
Datum: 25. března 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: žabák      IP: uživatel4095    
já jen právě jestli sito odstraní sami nebo to musí být připravené (jedná se díly na pio jako zadní brzda, řadička, páčky apod. ) je nanich starý pozink který nejde zrovna lehce odstranit ;-)
 
 
Datum: 25. března 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Příprava snad není třeba, jen teda ten zinek mi udělali matnej.
 
 
Datum: 25. března 2011 19:19
 
 
 
 
Jméno: honza13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci poradite mi jakou mam davat svíčku do mustanga?? Aby mi to šlo nastartovat za studena aji za tepla jinak předem díky ! =) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
DATIO nemáš vůbec zač... jináč jestli je ten mustang modrej s nálepkama DC tak to je můj.. díky.. tahá pěkně no.. :-D
 
 
Datum: 28. března 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: DaTio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky kekz tak dnes behnem kupit Bisku N15C a diky za vysvetlenie ktora sviecka je naco...ps: to si ty na tych videach, ktore si pozeram na youtube ked dam do vyhladavaca fichtl alebo taky vyraz? lebo viac videi som videl kde bol Mustang a jazdec menom kekz tak sa pytam ci si to ty ak hej tak pekne ti to taha....musim uznat...
 
 
Datum: 28. března 2011 10:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11404    
keksi nemáš pravdu....presvedcovat te nebudu.....nějakej rok uz jsem najezdil.....vim svoje....svíčka nějakej vliv má,to je pravda,ale není nijak zásadní jak se tu o tom obcas mluvi....
 
 
Datum: 27. března 2011 17:11
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
standa tak to se dobře mílíš.. dobře.. když myslíš.. hoď do fichtla brisk n17c a běž jezdit a dost tomu dávej, po 15 minutách zastav.. pak sem dojdeš a budeš bečet že si musel tlačit dom protože si neměl u sebe svíčák a svíčku.. hele kámošova 20 se neuvěřitelně ulejvá a svíčku musíme měnit po 10 kilometrech... na mojem mustangovi sem v létě furt musel měnit brisky a proč? protože sem při +35 stupních jezdil na brisky n17c.. následek je jasný.. chcípnul sem to a už nenastartoval.. od té doby co tam mám PAL n7 sem najezdil nějakejch 300km a svíčka neměla ani tendenci stávkovat.. opravdu je ale pravda že každej pincek chce něco jiného no.. ale prostě je to blbost že na svíčkách nezáleží..ještě líp dej do pincka třeba brosk n19c a běž jezdit .. :-D
 
 
Datum: 26. března 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11398    
vy máte problémy....najdu na zahradě nebo v kolně zašlapanou starou rezavou Palku/Pal Super v hlíně,ofoukam ji kompresorem,vyčistim a když dává jiskru tak to na ní jede a chytá....nikdy sem nezažil tohle nekonečný řešení svíček.....pionýrovi je to jedno jakou má svíčku,hlavně že hází jiskru!!
 
 
Datum: 26. března 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
jinak DATIO: brisk n15 ti bude chytat za studena a za tepla ještě líp... un17 je to naopak.. i kdybys tam dal třeba n14c tak ti to za studena chytí v pohodě..
 
 
Datum: 25. března 2011 23:31
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
jinak kdybys něvěděl :-) : čím větší číslo na svíčce, tím je teplejší, čím menší číslo, tím je studenější..studenější bude trošku hůř chytat za studena alůe nebude se uhřívat a bude chytat velice dobře za tepla.. zatímco teplejší svíčku nakopneš v zimě na porvní kop, ale jakmile se zahřeje tak to bude dělat bordel..
 
 
Datum: 25. března 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
venca každý pincek chce něco jiného.. jinak ted v zimě by byla ideální svíčka n17c.. ale teď začíná jaro.. teploty za pár týdnů budou vycházet nad 30.. a prostě to pincek neutáhne se svíčkou n17 protože n17 je do zimy.. na léto aspon n15.. DATIO: pokud máš pincka seříznýho v dobrým stavu, při studeným startu načepuješ, prošlápneš, zapneš klíček a kopneš tak ti to na 90% chytí.. za tepla taky.. ale jak říkám čím studenější svíčka tím líp ti to bude chytat za tepla.-. no o studený starty bych se nebál.. spíš o teplý tam to dělá mnohem větší bordel než studený start.. venca: co to tu píšeš že bude n15 v létě teplo? :-D :-D právě že n17 se bude uhřívat a n15 bude na tom v létě líp..
 
 
Datum: 25. března 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel590    
Ale zase v letě bude te svičce N15c teplo :-) to je svička spiš do pařeza ja mam svičku N17c a za studena mi to chytne na podruhe a za teple na poprve :-) a ma pionyra jen dodatek
 
 
Datum: 25. března 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel590    
Ale zase v letě bude te svičce N15c teplo :-) to je svička spiš do pařeza ja mam svičku N17c a za studena mi to chytne na podruhe a za teple na poprve :-)
 
 
Datum: 25. března 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: DaTio      IP: uživatel11394    
ja mam tiež ten istý problém za studena chytí na prvý kop, ale ak sa zohreje tak asi po 5x kopnutí chytí a tiež mi motor cuká a jak si písal kekz, že brisk N17C to robilo tak naročky som bol teraz pozrieť akú tam vlastne mam a mam presne tu istú myslite, že ak by som tam dal N15C tak by chytal aj za studena aj za horúca? alebo by zase za horúca chytal ale za studena nie?
 
 
Datum: 25. března 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus nezáleží jen na svíčce.. ale i na stavu a seřízení stroje.. pokud to máš seřízený a chytá hned tak bych bral PAL N7, nebo brisk n15.. teplejší svíčku než je brisk n15 bych určitě nedával, mám s tím zlé zkušenosti.. když sem dal na mustanga třeba brisk n17c a v létě sem jezdil, pak sem to zdech a nenakopl.. když se mi to podařilo nakopnout tak to cukalo a jak sem to zdechl tak konec.. takže různý PAlky nebo brisky maximálně do n15..teplejší svíčky by dělaly bordel.. vzlášt když ted začíná bývat teplo...
 
 
Datum: 25. března 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
N15c
 
 
Datum: 25. března 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: litle.ice ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam obrovský problem.. :-) mam Čz 175 477-7 a shaním na ni plynove lanko.Kdo by věděl kde ho sehnat a nebo kdo by měl.....no to bych se asi zblaznil PS.všechny lanka z Kramku jsem vyzkoušel a jsou kratká odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 0:06
 
 
 
 
Jméno: litle.ice ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc..nevěděl jsem že se da udělat.. :-D
 
 
Datum: 26. března 2011 0:06
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Napis sesovi na chatu nebo na mejl ze schanis XXX cm dlouhy lanko a on uz ti doufejme poradi, prinejhorsim si jen zabrousis konce
 
 
Datum: 25. března 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel7611    
Tak si kup bowden v metráži, lanko v metráži, naletuj si na konce kuličky a udělej si délku dle potřeby. Odkaz Ti psát nebudu, bo by to byla reklama. Vygůgli si třeba "bowden metráž"
 
 
Datum: 25. března 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: zdenda350      E-mail:      IP: uživatel11389    
Ahoj kousek od nás se jede závod na dachlech. Chci se zůčastnít a rád bych upravil přední tlumiče na mím mustagu. Chci tam dát tlumiče ze simsona na předek. Máte s tim někdo zkušenost co bych musel všechno upravit abych je tam dostal? Díky za názory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Já to řešil, že sem odřízl krk ze simsona a přivařil k rámu z pio.
 
 
Datum: 25. března 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Ja vim ze se zda bejt jednodusi napsat dotaz nez hledat, ale priste to zkus. http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-predni-teleskopicke-vidlice-simson-tlumicu-pro-jawa-50-pionyr.html
 
 
Datum: 25. března 2011 10:22
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec draci.Dávám pomalu do kopy ČZ 125 C,a nemůžu sehnat ori.zátky na řídítka.Nemáte někdo náhodou zkušenosti s touto "zetkou",co by mi tam pasovalo například z jiného typu motorky?Mám ty zátky dosti olámané.Předem díky za rady všem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 12:17
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10384    
pasují tam třebas z pioníra, případně není problém si je upravit, soustružit, a podobně. takto je tam napasoval děda co má 125t, já mam 150c a šly tam jak po másle.
 
 
Datum: 26. března 2011 12:17
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
ahojte mrknete na to švedák 250 s lyžinama v zimně super :-) http://www.youtube.com/watch?v=bRMpE2qQPsM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2011 23:51
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar, mám dotaz ohledně nástavců na pružiny v přední vidlici Pionýra,jsou to takovy ty válečky , kteryma se docílí zvýšení vidlice.Dostal jsem pincka kde byly právě tyhle nástavce a měl pružiny uplně pozohybany, tak mě zajímá jestli za to můžou ty nástavce, nebo to ty pružiny měli už zasebou?Moc dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel11307    
Dobrý den, potřebuji vědět jakej typ ložisek se dává do kol na Jawa 21 a do rozety. V katalogu náhradních dílů je u rozety 6004 ale u kol tam typ néni. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel11307    
Dik to R znamená že jsou zapouzdřená?
 
 
Datum: 24. března 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
cau tak do kolies idu loziska cislo 6201 2R. do kazdeho kolesa idu dve
 
 
Datum: 24. března 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: honza13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci-tak co uz jste vyjeli a začali sezonu? =) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám fichtla jeste rozlozenyho ale vijedu tak 3 dubna až jse nemužu dočkat
 
 
Datum: 25. března 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Já jezdím pořád... Takže sezóna/nesezóna je mi fuk. Sice ne na silnici, ale to je fuk. .)
 
 
Datum: 25. března 2011 7:08
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
No a ne už se dávno ma jezdit :-D
 
 
Datum: 25. března 2011 0:10
 
<  857  858  859  860  861  862  863  864  865  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.04.2025 9:36:24 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu