Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čus draci na jakým zářezu má bejt jehla na mutangu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 19:55
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Cumte, lidi, obcas do toho manualu. Ne nadarmo existuje.
Datum: 27. března 2011 19:55
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 na druhym od zhora
Datum: 27. března 2011 11:14
 Zvu vás všechny na motosraz do Bítova je to 17.9 Bítov se nacházi kousek od Ostravy Okres Nový Jičín 
http://www.veselebitovskevrany.estranky.cz/
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 23:57
Posl.aktualizace: 28. března 2011 12:30
Jméno: paja
IP: uživatel10551
 to jo
Datum: 28. března 2011 12:30
Jméno: standa
IP: uživatel11404
Datum: 27. března 2011 18:01
 buben: záleží jakým způspbem kliky spojíš.. jak jste to měly vy?
Datum: 27. března 2011 12:22
Jméno: buben
IP: uživatel770
 s kamarádem sme postavili přesně to samé  ....ovšem ten motor sme dávali do motokáry...ale bohužel náš pojekt zkončil na tom, že se vždy překroutila klikovka v místě kde byly mezi sebou spojené  ....takže jestli to tomuhle borci chodí bez problémů, tak klobouk dolu
Datum: 27. března 2011 11:57
 Hej tak to je kotel luxusní práce =) taky bych se chtěl projet =)
Datum: 27. března 2011 11:07
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Přesně jak tu píše kekz kdyby tam dal 2 vyfuky tak by to bylo ješte lepší.Jinak bych se taky chtěl projet to musí být dělo.
Datum: 27. března 2011 9:14
 dát na to 2 stejskyho 10hp válce, to by byla raketa
Datum: 27. března 2011 1:32
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Tak na tym bych sem se chtěl projet
Datum: 26. března 2011 23:19
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Akorát by me zajimalo kdyz tam jsou dva motory kolik to ma dohromady koni
Datum: 26. března 2011 23:18
 no tak to je bomba to může být zajímavé na tom jet.. ale plně souhlasím s yuri.. mohl si s tím trošku více pohrát a dát výfuky z obou stran bylo by to lepší  ale jinak fakt supr práce zlatý ručičky
Datum: 26. března 2011 22:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 fu ha dobra stavba ale mi to pride tak trochu nevyvážene a nevyrovnane :/ ale určite klobúk dole
Datum: 26. března 2011 22:44
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar tak sem už zjistil čim to je to vynechávání na moji 250tce když jezdím tak se mi časem zanese karbonem svíška a začne to brobijet někde vedle a pak to nedává přesnou jiskru ale nejde mi do hlavy proč se mi zanáší předstih mám 5mm píše se 4,5 - 5 mm př.h.ú. Mažu 1 : 35 a bohatost směsi mám bych řekl i troch chudou jehlu mám na 3tím zářezu ze spodu ale furt mám svíčku černou jen když tomu dám plnej tak je pak cihlová. Poradte mi co mám dělat aby se mě furt nezanášela karbonem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 20:05
Jméno: standa
IP: uživatel6496
 Já mam na 250 péráku karb z kejvačky(ten origo se prostě sral) a musím mít jehlu na prvním zářezu aby byla svíčka hezky cihlová,na druhý zářez to už mám hnědé....ale jinak luxus...naprostá spokojenost....i pod dekl se mi vešel a neni vidět....
Datum: 28. března 2011 20:05
 Jehlu dej na druhej zářez, když je na třetím - bohatá směs. Já to mám na druhém zářezu + povol šroub bohatosti směsi asi o otáčku, pojeď to tak 20km, zdechni to a vymontuj svíci - když bude černá pořád - tak ještě povol ten šroubek, když bélá svíce - cudá směs. Sakra už to seřiď a neptej se tu pořád na to! Standa má pravdu, dej na jeho radu!!!! Zařadíš tam vůbec čtyřku?
Datum: 28. března 2011 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel11404
Datum: 27. března 2011 18:03
 povol šroub na bohatost směsi..
Datum: 26. března 2011 22:57
 čau draci potřebuju odmontovat zadní světlo (Jawa 05) ale jeden šroub jsem povolil ale ten druhej nemužu povolit není zarezlej ale proste i když jsem nato použil konkord tak to nepovolilo už nevím co stím máte nákej nápad? nebo fígl jak ho povolit? dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 12:05
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Odřízni ho flexou a za dvácu kup novej.
Datum: 27. března 2011 12:05
 a konkord bylo nadzvukové dopravní letadlo...
Datum: 27. března 2011 11:13
Jméno: milanoo
IP: uživatel10870
 WD tam strikni a musito jit
Datum: 27. března 2011 1:24
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Konkor je na mazání na zarezlý šrouby jsou povolovací spreje.
Datum: 26. března 2011 23:38
 musí nějak jít požij pořádnou silu.. jinak když to nepomůže tak asi vyvrtat šroub ale to není možný aby to tak pevně drželo
Datum: 26. března 2011 22:59
 zdravím, už jsem dnes konečně vyřešil problém se světlama zkoušel jsem to vše krásně funguje i troubí, bylo to tím že mi nekostřila jedna cívka byl zašpiněný kontakt
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 19:13
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 tak hlavně at ti to jezdí
Datum: 27. března 2011 19:13
 Zdar hoši mám dotaz když mám přihlášenýho fichtla mam na měm spz a chci mu udělat technickou kontrolu musim mít řidičák.Jelikož si ho plánuju udělat asi až za 4 měsíce.Tak se chci zeptat jestli musim při technické kontrole doložit svůj řidičák nebo né.Dík za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 21:48
 dík moc.
Datum: 26. března 2011 21:48
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 řidičák není potřebný..
Datum: 26. března 2011 21:30
 čus draci mám takový dotaz.. porovnávali jsme kámošovu 20 a mojeho mustanga a bylo to zajímavý.. můj mustang v malých otáčkách vůbec nejede, ale jakmile se dostane do vyšších otáček tak mu neuvěřitelně naroste výkon.. kámošova 20 jede líp v nízkých otáčkách a ve vyšších otáčkách není ten výkon tolik znát.. taky odost víc točí,.. tak sem se chtěl zeptat: jak je možné že mu ta 20 točí víc? a jak to že mě mustang točí o docela míň než ta 20?? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 22:08
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Jak pisou dole, je to tim jak to kdo zajizdel nedavno sem tu posilal o tom clanek
Datum: 26. března 2011 22:08
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ne, to může bejt úplně čímkoliv....
Datum: 26. března 2011 20:58
 Je to dáno předstihem... To znamená kdy svíčka hodí jiskru... Svíčka by měla hodit jiskru když je píst v poloze 1,2 až 1,8 mm před horní úvratí...
Datum: 26. března 2011 20:57
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 jj asi to tak bude.. jinak já mám na mustangu ještě origo výbrus.. takže sem to nezajížděl já
Datum: 26. března 2011 20:27
 Tak má asi kámoš 2K píst a líp zajetej motor....větší pŘedstih, a celkově jinak seŠtelovaný..
Datum: 26. března 2011 20:25
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 dachl díky ale máš to popletený  ta 20 odost víc točí.. a taky docela táhne odspodu.. zatímco ten mustang ( má 3K píst ) odspodu netáhne, ale za to mu naroste výkon ne vyšších otáčkách.. ale netočí tolik co 20..
Datum: 26. března 2011 20:23
Jméno: roleta
IP: uživatel1026
 Jak motor pojede, závisí na záběhu.
Datum: 26. března 2011 20:21
 ta 20cítka má nejspíš 3K píst..zatímco ty máš 2K píst...tím můžeś líp vytáćet motor, ale mአzas horší spodek...u néj to je přesně naopak..
Datum: 26. března 2011 20:20
 jo a ještě pls jaktože mojemu mustangovi naroste výkon ve vyšších otáčkách zatímco ta 20 jede líp v nízkých?
Datum: 26. března 2011 20:10
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 zdarec draci, mohle byste mi prosím někdo vysvětlit tuhle převodovku? Píše tam, že je nutné prohodit kolečka dvojky. takže to bude dlouhá a rychlá jednička, krátká silná dvojka ale zase bude skok mezi 2 a 3 ne? Díky za vysvětlení
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 9:53
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 aha díky  už to chápu
Datum: 27. března 2011 9:53
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 http://www.fichtlkramek.cz/obr/originaly/obrazky22/200806210719561.jpg
Datum: 27. března 2011 0:03
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Ty kolecka musis prohodit, protoze kdyz to neudelas, tak bude 2-ka dlouha temer na urovni 3-ky. Kdyz si v manualu k pio najdes prevodovku, jak jdou hridelky a kolecka, tak z toho si po chvilce premysleni odvodis, jak to funguje a proc ty kolecka musis prehodit.
Datum: 26. března 2011 23:52
Jméno: honza
IP: uživatel7152
Datum: 26. března 2011 20:00
Jméno: honza
IP: uživatel11079
 Čau draci,newite kde bych sehnal novou ojnici na Jawu 250/353..na netu jsem videl jenom na panelku ale ta nebude stejna jak na kyvacku..ta je o neco delsi ne ?diky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 20:45
 na 353 nová ojnice neexistuje, musej se repasovat starý. nebo použít panelkovou a k ní panelkovej píst
Datum: 26. března 2011 20:45
Posl.aktualizace: 27. března 2011 21:46
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Standardní tyristorové CDI podle tak třicet let staré konstrukce. Působí to na mě dobrým řemeslným zpracováním (ikdyž trochu střílím od boku když nevidím plošné spoje), ale cena je rozhodně přiměřená nákladům a pracnosti. Z mého pohledu můžu doporučit.
Datum: 27. března 2011 21:46
 hoj tak tohle tyrystorove zapalovani je fakt vinikajici mam ho na pincku a mam ještě jedno ten kdo to prodava a vyrabi toho znám je to muj kamoš bydli kousek odemě, nechal jsem si vyrobit ještě jedno že ho dam na mojeho druheho pincka jak ho dam dokupy ale stoji v garaži a jen je zaprašeny a potřebuje zprovozinit ale neni bohužel čas  litam ted ja s tym jednim  jestli maš zajem mužu ti to zapalovani prodat za levno tak za 270kč ja ho mam ted nani a do renovace se pouštět nebudu nejsou penize tak jestli někdo bude mit zajem se mi ozvěte na e-mail čus
Datum: 26. března 2011 23:43
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 momentálně není čas, ale chystám si ho pro srandu vyrobit... mám k tomu schéma výroby plošnáku, osazení a nějaké popisky-> píše, že je spolehlivé (ono musí být jinak by mu ten článek asi neotiskly  )myslím, že je to nachlup stejné
jinak cenově se vejdeš +- stejně hodně záleží kde součástky vemeš/ koupíš + si připočti svůj čas .... tak je lepší si ho asi koupit
Datum: 26. března 2011 22:08
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily-elektro/498702-elektronicke-zapalovani.html
Datum: 26. března 2011 19:08
 čau vim že to je dost debilní dotaz ale co je GO myslim že to je generální oprava ale co obsahuje ? co všechno se musí předělat
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 19:29
 protže mi to netahne na maximální otáčky to škupe a chrastí vtom jo to je to správný slovo chrastí a dost nepravidelně+ stačí 70% rychlopal a jede to jaki na 100% otočenej rychlopal  njn tech 100minut lhoteckých a garázování pod kolnou a pod plachtou mu moc dobře přes zimu neudělalo
Datum: 26. března 2011 19:29
 Generální oprava není příliš úzce vymezený pojem, může to znamenat, že někdo vyměnil ložiska, gufera, pouzdra a nějaká kolečka za nová, nechal udělat výbrus a seřídil zapalování, to se potom říká, že je motor po GO. Pokud ti někdo prodává fichtla po GO tak třeba taky nechal vycentrovat kola a dal do pořádku takové věci jako jsou brdy, pneumatiky tlumiče. Rozhodně neznamená, že když je motocykl po GO tak je skoro jako nový, určitě by měl být motor v co nejlepším stavu. Proč se na to ptáš?
Datum: 26. března 2011 19:23
 zdarec chlapi, nějak ten můj stroj chytla chřipka či co... hážu jsem svíčku, jak vypadá http://2i.cz/8bd15872a1 ... a teď, jak se to chová.... nakopnu to všechno v klidu... jedu (za studena) a je to v pohodě.. pak to začne asi v 3/4 rozsahu otáček jako kdyby klepat cinkat a buhví co... pak se to brutálně zhorší a je to fakt dost slyšet a nemůžu jet naplnej plyn, jen tak způlky.. když jedu na plnej, tak otáčky klesaj a klesaj a klesaj... svíčka ulitá není , tepelná hodnota OK, nic takého.. jen vypadá tak hnusně.. mažu polosyntetikou, tím to taky není... napadl mě akorát zvodnatělej benzín, ale to nevím, jak se to projevuje.. skusil jsem změnit předstih, bohatost... nic nepomáhá.. to je poprvé za dlouhou dobu, co nevím, co s tím  díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 12:02
Jméno: buben
IP: uživatel770
 zkus N14C
Datum: 27. března 2011 12:02
 ložiska ani klika KO není, směs chudá též ne, moc vzduchu taky ne  ... ke svicce - už vypadá zas normálně, nevím, co temu předtim hrabalo  .. a k problému - závit na svíčku v loji  už měl asi velký vůle a tak jak se to zahřálo, tak tama fókalo a svíčka se klepala (toť ten kravál)... už předtím ta svíčka šla těžko zašroubovat... teď šla ještě hůř a před chvilou už zašroubovat vůbec nešla  .. vyměním hlavu a uvidím, jestli to bylo tím, ale mělo by být
Datum: 26. března 2011 19:35
 Nemáš moc velkej přístup vzduchu do airboxu ? .... případně sportovní filtr který by Ti tam pouštěl tolik vzduchu
Datum: 26. března 2011 18:37
 podle barvy svíčky chudá směs.... nemáš třeba přicpanou trisku?
Datum: 26. března 2011 17:37
 V tom připadě sou ložiska na klice KO...jinak už mě nic nenapadá
Datum: 26. března 2011 17:35
 tož to vubec
Datum: 26. března 2011 17:33
 tak to musis ale napsat co je to ua pio  ....nedal si ten píst obráceně?
Datum: 26. března 2011 17:30
 u 555 toho moc nenazvedám  před zimou to bylo v klidu,.. pak jsem vyměnil píst a děla to tenhle bordel... nic do nicěho neklepe
Datum: 26. března 2011 17:28
 Zvedni hladinu v plovákovce..
Datum: 26. března 2011 17:25
 na faleš se to nechová, ale tak zkontroluju to no
Datum: 26. března 2011 17:17
 a nestvrdli ti gufera přes zimu a potom ti to saje faleš a máš chudou směs ? u těch novejch olejů se blbě poznává barva svíčky prej
Datum: 26. března 2011 17:15
 jenže ta mrcha to to dělá, i když zvihnu jehlu
Datum: 26. března 2011 17:11
 chudá směs... a vlivem ní přidíráš.
Datum: 26. března 2011 17:08
 http://2i.cz/571d94be6d tady je lepší foto
Datum: 26. března 2011 16:51
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
Posl.aktualizace: 27. března 2011 0:24
 To je nějaký vymezení vůle a dává se tam prý jenom když máš mezi karterama papírové těsnění. Když tam máš tmel tož se tot am Nedává. Aspon teda takto mi to říkal odborník když jsem se o tu podložku taky zajímal
Datum: 27. března 2011 0:24
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Já bych ji tam dal ...když je kreslená na výkresu tak nějaký smysl má .
Datum: 26. března 2011 19:11
 taky to potřebuji vědět. Když sem naposledy půlil motor tak sem vymněnil start. segment a páka nedržela v dorazu, mohla to způsobit absence téhle podložky ?
Datum: 26. března 2011 18:39
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau včera jsem tu dával dotaz ohledně té čz 175 a nikdo nic, tak prosím někdo poradtě motor jsem nastartoval provní běžel ale pak začal téct benzím do filtru strašně se to po přidání plynu dusilo a nedrželo volnoběh karburátor jsem sešteloval díky moc moc mě to vadí
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 13:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dokud všechno pořádně nepřetěsníš, nenastavíš podle manuálu karburátor, předstih a odtrh, budeš pořát někde hledat zradu..
Datum: 26. března 2011 13:55
 cau zkus zjistit jestli nemas v plovaku benzin ,nekdy se stava jak je sletovanej tak netěsní .třeba to není ono ale aspon se vyloučí další věc
Datum: 26. března 2011 13:50
Posl.aktualizace: 26. března 2011 18:45
 na to 100koní nepotřebuješ  stačí šoupnout do vejfuku svíčku co zapálí zbylou směs :o
Datum: 26. března 2011 18:45
 přidej mi do mýho mustanga 100 koní a snad to pujde
Datum: 26. března 2011 18:39
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Datum: 26. března 2011 18:18
Jméno: cpivo
IP: uživatel8652
 Na karbon taky neni uplně špatnej technosol nejlíp ve spreji (bohužel je dost drahej). Ale nejsnažší je asi karbon vyškrávat a vypálit..
Datum: 26. března 2011 16:20
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 oNormalně odršrubuješ tu matičku nakonci vyfuka jak je tlumič vytahneš ho ven a nějakou delši tyčkou od kolena projed kolem stran a ten kafbon odpadne vytřepeš ven a pak to ještě vypal tak to dělam já
Datum: 26. března 2011 10:50
 Draci nepřijde vam ze se kvuli Fichtl cupu ničí moc pioniru? ale taky jak to hodne lidi předelava na cross !! ničí k vůli tomu spoustu nádherných pioniru!! zničit to umi každej ale málo kdo udržet ho v originále to umi málo kdo! Co vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 22:38
 Pokud jde o závodění na pionýru, tak je to v pořádku. Pionýři se upravovali pro závody od samého začátku už od pařezů a závodilo se celou dobu od doby výroby po dnešek. Ruku na srdce, ve stodolách, kůlnách a někde pod senem je fůra pionýrů, to se mi zdá mnohem horší ho nechat někde takhle ležet ve špatným stavu. Pokud někdo pionýra upraví dobrým způsobem pro závody, že jede jak drak, slouží dobré věci (sportovním účelům), je z něho slušnej stroj, kterej se nemá za co stydět. Dělá radost majiteli, ostatním závodníkům a divákům, tak co...?
Vidím často pionýry v opravdu špatném stavu, ty kdyby se zrenovovali, tak všude jezdí takových veteránů, že s toho pude hlava kolem, tak proč nadávat na závodníky??
Datum: 02. dubna 2011 22:38
 nejde o to bejt poslední de o to si pořádně zajezdit a možná vyhrál a né když je povolen 8. vybrus mít 11. nesplnovat pravidla a fixlovat jako to hodně lidí dělá já jezdim klasik 0 výbrus silniční pneu asi jako jedinej a hola 100 minut lhoteckých 20. z 53.
Datum: 27. března 2011 0:19
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Další moralista... Nějaký řezání blatníků se mi taky nezamlouvá, ale nejsem majitel toho stroje, takže s tím nic neudělám. A ohledně fichtlcupů, vemte si, že ten stroj (abyste nebyli poslední) musí být v lepší kondici, než kdy vůbec byl. Já beru tyhle závody jako poctu těchto strojů. Buďme rádi, že dodnes jezdí a že s nima pořád dá užít zábava. Můj mustang není žádná leštěnka http://jawamania.info/Files/moto/228917/IMG_0611.JPG ale radši s ním budu jezdit po fichtlcupech, než aby mi chudák hnil někde v kůlně nebo ve stodole, kde byl předtím.
Datum: 27. března 2011 0:15
 taky mě to docela sere když vidím 21 s uříznutýma plechama, drapákem, zdvihnutým blatníkem a všude nalepeným blátem.. ale ještě víc mě teda sere když vidím ty fichtly home made cross.. a tak to bohužel bejvá.. nějaký 12 letý kid najde v šopě po dědovi krásnýho origo picnka... za pár týdnů ho to přestane bavit, bude se dívat na nějaký cross závody a řekne si že by taky chtěl cross.. přestane si stroje vážit, vezme flexu a uřeže vše zbytečný.. a je to na světě.. je po pinckovi.. a vezměte si že to tak dělá třeba každý 5 člověk..
Datum: 26. března 2011 23:13
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 nespletl sis odkaz???
Datum: 26. března 2011 21:01
 ja sem chtel neskas vypálit vejfk ale mam nejakej celej svařenej vekfuk z mustanga takže je koleno v celku s vejfukem + v tom sou asi 3 tlumiče první takovej špunt druhej je větší a ten třetí sem nevyndal  takže nic ale děda říkal že je čístej ten tvrdej kabon nebo co to je je jenom v tom koleně ted jezdim bez toho řve to trošku víc ale alespon to táhne o trochu víc  musim udelal GO motoru
Datum: 26. března 2011 19:35
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Já, 18... právě renovuju jawu 05 z r.1963. Na originál nedám dopustit. Skvělej dezigne, nadčasový proporce a prostě retro. Vyhrávám si opravdu s každým dílem a každou drobností. Ksyž si ale čtu některý dotazy jako kde do vejfuku udělat díru aby to řvalo atd, no bych vraždil....
Datum: 26. března 2011 19:28
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9667
 Mně je pomalu 16 a když vidím jakoukoliv Jawu předělanou, nebo zrezivělou tak bych někomu nakopal prdel! Mám doma jawu 05 a v origoš stavu na první chytnutí po pul roce prostě originál je machrovina, nějaky předělávky nemusim ale věc názoru =)
Datum: 26. března 2011 18:29
 když je to homecross na pole a do lesa tak podle mě se to ničí ten fichtl, ale pokud s tím začneš závodit tak kolikrát je ten fichtl ještě v lepší kondici než předtím- sp¨ravuješ ladíš aby to pěkně jelo,samozřejmě myslim klasiky-speciály to je něco jinýho,tam už je málo věcí s pincka
Datum: 26. března 2011 17:19
 Když to někdo udělá pořádně,tak nemam nic proti,ale nejhorší je,když někdo vezme flexu a u plecháče ořízne plechy na každej stráně o 10 cm na křivo a všude vyřvává že má KROSS jawu....
Datum: 26. března 2011 14:40
 hele me je 15 a taky se mi nelibi kdyz to nekdo předělává dává na to jinej rám mový kola plastový blatníky jediný co se mi líbí sou upravy motoru  jezdim kaegorii klasik a to s klasickejma silničnáma pneu
Datum: 26. března 2011 13:32
Jméno: standa
IP: uživatel11398
 Mám k tomu svůj postoj. Uznávám úpravy pionýra,ale jen ty smysluplné a echtovní. Nemužu vidět seřezaný plechy na 21 se zvedlym přednim blatnikem,která je maxi hustokros na pole.....asi tak.....myslim si že víc fichtlů zařve v rukou neuvážlivých 13-15 letých dětí,který ještě nemaj řidičák a rozum.....kolikrát mi mrzí jak někde na blogu vidim,že někdo měl krásnýho zachovalýho fichtla,ale jemu se nelíbil a chtěl ho vylepšit....pak to natřel a nebo nastříkal sprejem úplně otřesnym způsobem..... je to škoda......ale na druhou stránku máš pravdu,ty polní fichtl cupy kde muže jet každej na všem....tam jich taky hafo zařve...já zase znám spíše "silniční" závody,kde jezdí převážně nádherné "seriovky"
Datum: 26. března 2011 10:45
Jméno: tom
IP: uživatel11396
 Cau draci,newite kde bych mohl sehnat ojnicni lozisko na Jawu 250 kyvacku ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 10:41
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 je tam 40 válečků 4x6. jdou koupit běžně v prodejnách ložisek
Datum: 26. března 2011 10:41
 Zdravím, měl bych dotaz na SESU  (mimochodem gratuluju k dcerce, to je úžasná zpráva!)  a to ohledně tohoto koše na čezetu 175: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spojkovy_kos_spoustec.html .To by měla být ještě původní výroba že? Ale zajímalo by mě jaký spouštěč to má - ozubené kolečko - kolik zubů. Z hranaté zetky má totiž méně zubů jak z kulaté, takže koš je použitelný jak pro 450,453,470,475,455,473 , tak pro 476,477,487,488, ale spouštěč je rozdílný a já nevím, jaký tam teda je, to by mě zajímalo - kolik zubů? Ikdyž u své ČZ 175 450 jsem se přesvědčil, že i ten koš z hranaté není zcela shodný s kulatým - hranatá má méně naohýbané zobáčky v tom vylisovaném plechu, do kterého zapadá spouštěcí kolečko než u kulaté, tudíž mě to kolečko přeskakuje při startování někdy, a proto to budu muset vylisovat z původního a dát to na ten lepší z 487, nanýtovat nové nýty, které nevím, kde sehnat - asi je budu muset nechat vyrobit.. Další možnost je koupě nového koše, a proto mě tedy zajímá kolik zubů má ten spouštěč u něj? Děkuji moc SESO a promiň za obtěžování a románek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 23:52
 draku sorac,, mam ted holt povinosti coby kocarkovej kral,,tolik km sem uz dlouho nenabehal,,di kza gratulace,,, kos je delany na 477/488 ma 27 zubu na str spousteci,, staci sundat pojistku a zamenit kolecko,, prenejtovani je uplna blbost,,
Datum: 26. března 2011 23:52
Jméno: Matrosh
IP: uživatel11397
 Jo takhle, budu si to vždycky muset přečíst celý  No ale stejně bych to viděl na jinej koš, nebo to kolečko, to nejtování je pakárna a hlavně aby ti pak neházel. To by se ti mašina klepala jak vosyka.
Datum: 26. března 2011 17:37
Datum: 26. března 2011 11:01
Jméno: Matrosh
IP: uživatel11397
 Aleši podle mě tam taky pujde kolečko z 175 javky, mam ten samej problem na 475 a mam na to asi tři koše ale ještě sem to tam nemontoval. To kolečko tam drží jenom takový perko v drážce, jde to docela snadno vymontovat, ať nemusíš měnit celej koš.\\r\\nSesovi též gratulace  moje dcerka má už 7 měsíců
Datum: 26. března 2011 8:04
 Cau, pres zimu jsem udelal generalku myho mustanga. Dneska jsem pomocí pripravku na merení predstihu nastavil predstih na presne 1,6mm, karburator jsem cistil uz pred zimou vyrenim v octu, mam tam nouvou svicku Brisk N17C, novou fajfku, vycistenej vyfuk, ale mam problem, kdyz ho chci nastartovat tak nikdy nechytí uplne, kdyz ho nakopavam tak je slyset ze uz uz by chtel chytit ale nakonec to vzdycky chcipne a kdyz ho roztlacim tak chytene treba na 5 sekund a zase chcipne nevíte pls cim to muze byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 10:37
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Uber trochu benalu
Datum: 26. března 2011 10:37
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 no kdyz to parkrat protocim a vyndam svicku tak je celkem mokra, takze musim asi nastavit hladinu v plovakovce co? a jinak trysky jsem kontroloval jako 1. svíčka hází krásnou jiskru a pravidelne, kabeláz mam natazenou novou, odtrh mam 0,45mm
Datum: 25. března 2011 23:58
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 jinakže se ti ulejvá poznáš tak že svíčka bude celá mokrá a zaolejovaná
Datum: 25. března 2011 23:49
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 může to bejt cokoliv.. někde špatnej kontakt, povolenej nebo poškozenej drátek, tryska, svíčka, odtrh.. všecko to překontroluj...
Datum: 25. března 2011 23:48
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 elektrody mam sklepany a jak poznam ze se mi to neulejva?
Datum: 25. března 2011 23:44
Jméno: standa
IP: uživatel11395
 zkontroluj jeszli se ti to neulejvá a sklepej elektrody na svicce na 4 desetiny
Datum: 25. března 2011 23:41
|



|