česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  856  857  858  859  860  861  862  863  864  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: rudasm1      E-mail:      IP: uživatel7956    
čus draci na jakým zářezu má bejt jehla na mutangu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Cumte, lidi, obcas do toho manualu. Ne nadarmo existuje.
 
 
Datum: 27. března 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
na druhym od zhora
 
 
Datum: 27. března 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zvu vás všechny na motosraz do Bítova je to 17.9 Bítov se nacházi kousek od Ostravy Okres Nový Jičín :-) http://www.veselebitovskevrany.estranky.cz/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 23:57
 
 
 
 
Jméno: Lori ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 12:30
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel10551    
to jo :-D
 
 
Datum: 28. března 2011 12:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11404    
ty vole 350 sou docela vymakany stroje,ale stabilně se trochu hádaj.....chtěl bych slyšet toho fichtla,jak se hádá:-D:-D seřídit dva motory z fichtla stejně je už umění;-) navíc každej má jinej vejfuk......no musí to znít zajímavě:-D
 
 
Datum: 27. března 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buben: záleží jakým způspbem kliky spojíš.. jak jste to měly vy?
 
 
Datum: 27. března 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel770    
s kamarádem sme postavili přesně to samé :-)....ovšem ten motor sme dávali do motokáry...ale bohužel náš pojekt zkončil na tom, že se vždy překroutila klikovka v místě kde byly mezi sebou spojené :-(....takže jestli to tomuhle borci chodí bez problémů, tak klobouk dolu :-)
 
 
Datum: 27. března 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: Tafrob ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hej tak to je kotel luxusní práce =) taky bych se chtěl projet =)
 
 
Datum: 27. března 2011 11:07
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
Přesně jak tu píše kekz kdyby tam dal 2 vyfuky tak by to bylo ješte lepší.Jinak bych se taky chtěl projet to musí být dělo.
 
 
Datum: 27. března 2011 9:14
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dát na to 2 stejskyho 10hp válce, to by byla raketa :-P
 
 
Datum: 27. března 2011 1:32
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
Tak na tym bych sem se chtěl projet :-D
 
 
Datum: 26. března 2011 23:19
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
Akorát by me zajimalo kdyz tam jsou dva motory kolik to ma dohromady koni
 
 
Datum: 26. března 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
no tak to je bomba to může být zajímavé na tom jet.. ale plně souhlasím s yuri.. mohl si s tím trošku více pohrát a dát výfuky z obou stran bylo by to lepší :-) ale jinak fakt supr práce zlatý ručičky
 
 
Datum: 26. března 2011 22:55
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
fu ha dobra stavba ale mi to pride tak trochu nevyvážene a nevyrovnane :/ ale určite klobúk dole
 
 
Datum: 26. března 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdar tak sem už zjistil čim to je to vynechávání na moji 250tce když jezdím tak se mi časem zanese karbonem svíška a začne to brobijet někde vedle a pak to nedává přesnou jiskru ale nejde mi do hlavy proč se mi zanáší předstih mám 5mm píše se 4,5 - 5 mm př.h.ú. Mažu 1 : 35 a bohatost směsi mám bych řekl i troch chudou jehlu mám na 3tím zářezu ze spodu ale furt mám svíčku černou jen když tomu dám plnej tak je pak cihlová. Poradte mi co mám dělat aby se mě furt nezanášela karbonem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6496    
Já mam na 250 péráku karb z kejvačky(ten origo se prostě sral) a musím mít jehlu na prvním zářezu aby byla svíčka hezky cihlová,na druhý zářez to už mám hnědé....ale jinak luxus...naprostá spokojenost....i pod dekl se mi vešel a neni vidět....
 
 
Datum: 28. března 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jehlu dej na druhej zářez, když je na třetím - bohatá směs. Já to mám na druhém zářezu + povol šroub bohatosti směsi asi o otáčku, pojeď to tak 20km, zdechni to a vymontuj svíci - když bude černá pořád - tak ještě povol ten šroubek, když bélá svíce - cudá směs. Sakra už to seřiď a neptej se tu pořád na to! Standa má pravdu, dej na jeho radu!!!! Zařadíš tam vůbec čtyřku?
 
 
Datum: 28. března 2011 15:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11404    
ty vole to je snad už po dvěstěpadesátý:-D:-D:-D karle seřid to už konečně:-D tady od počítače to za tebe nikdo neudělá.......
 
 
Datum: 27. března 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
povol šroub na bohatost směsi..
 
 
Datum: 26. března 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci potřebuju odmontovat zadní světlo (Jawa 05) ale jeden šroub jsem povolil ale ten druhej nemužu povolit není zarezlej ale proste i když jsem nato použil konkord tak to nepovolilo už nevím co stím máte nákej nápad? nebo fígl jak ho povolit? dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2011 12:05
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Odřízni ho flexou a za dvácu kup novej.
 
 
Datum: 27. března 2011 12:05
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a konkord bylo nadzvukové dopravní letadlo...
 
 
Datum: 27. března 2011 11:13
 
 
 
 
Jméno: milanoo      IP: uživatel10870    
WD tam strikni a musito jit
 
 
Datum: 27. března 2011 1:24
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Konkor je na mazání na zarezlý šrouby jsou povolovací spreje.
 
 
Datum: 26. března 2011 23:38
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
musí nějak jít požij pořádnou silu.. jinak když to nepomůže tak asi vyvrtat šroub ale to není možný aby to tak pevně drželo
 
 
Datum: 26. března 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím, už jsem dnes konečně vyřešil problém se světlama zkoušel jsem to vše krásně funguje i troubí, bylo to tím že mi nekostřila jedna cívka byl zašpiněný kontakt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
tak hlavně at ti to jezdí :-)
 
 
Datum: 27. března 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: Linkinc      E-mail:      IP: uživatel10990    
Zdar hoši mám dotaz když mám přihlášenýho fichtla mam na měm spz a chci mu udělat technickou kontrolu musim mít řidičák.Jelikož si ho plánuju udělat asi až za 4 měsíce.Tak se chci zeptat jestli musim při technické kontrole doložit svůj řidičák nebo né.Dík za odpověd.:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: Linkinc      E-mail:      IP: uživatel10990    
dík moc.
 
 
Datum: 26. března 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
řidičák není potřebný..
 
 
Datum: 26. března 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
čus draci mám takový dotaz.. porovnávali jsme kámošovu 20 a mojeho mustanga a bylo to zajímavý.. můj mustang v malých otáčkách vůbec nejede, ale jakmile se dostane do vyšších otáček tak mu neuvěřitelně naroste výkon.. kámošova 20 jede líp v nízkých otáčkách a ve vyšších otáčkách není ten výkon tolik znát.. taky odost víc točí,.. tak sem se chtěl zeptat: jak je možné že mu ta 20 točí víc? a jak to že mě mustang točí o docela míň než ta 20?? předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Jak pisou dole, je to tim jak to kdo zajizdel nedavno sem tu posilal o tom clanek
 
 
Datum: 26. března 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Ne, to může bejt úplně čímkoliv....
 
 
Datum: 26. března 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel11399    
Je to dáno předstihem... To znamená kdy svíčka hodí jiskru... Svíčka by měla hodit jiskru když je píst v poloze 1,2 až 1,8 mm před horní úvratí...
 
 
Datum: 26. března 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
jj asi to tak bude.. jinak já mám na mustangu ještě origo výbrus.. takže sem to nezajížděl já :-D
 
 
Datum: 26. března 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak má asi kámoš 2K píst a líp zajetej motor....větší pŘedstih, a celkově jinak seŠtelovaný..
 
 
Datum: 26. března 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
dachl díky ale máš to popletený :-D ta 20 odost víc točí.. a taky docela táhne odspodu.. zatímco ten mustang ( má 3K píst ) odspodu netáhne, ale za to mu naroste výkon ne vyšších otáčkách.. ale netočí tolik co 20..
 
 
Datum: 26. března 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: roleta      IP: uživatel1026    
Jak motor pojede, závisí na záběhu.
 
 
Datum: 26. března 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta 20cítka má nejspíš 3K píst..zatímco ty máš 2K píst...tím můžeś líp vytáćet motor, ale mአzas horší spodek...u néj to je přesně naopak..
 
 
Datum: 26. března 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
jo a ještě pls jaktože mojemu mustangovi naroste výkon ve vyšších otáčkách zatímco ta 20 jede líp v nízkých?
 
 
Datum: 26. března 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel7152    
zdarec draci, mohle byste mi prosím někdo vysvětlit tuhle převodovku? Píše tam, že je nutné prohodit kolečka dvojky. takže to bude dlouhá a rychlá jednička, krátká silná dvojka ale zase bude skok mezi 2 a 3 ne? Díky za vysvětlení :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2011 9:53
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel7152    
aha díky :-) už to chápu
 
 
Datum: 27. března 2011 9:53
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
http://www.fichtlkramek.cz/obr/originaly/obrazky22/200806210719561.jpg
 
 
Datum: 27. března 2011 0:03
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Ty kolecka musis prohodit, protoze kdyz to neudelas, tak bude 2-ka dlouha temer na urovni 3-ky. Kdyz si v manualu k pio najdes prevodovku, jak jdou hridelky a kolecka, tak z toho si po chvilce premysleni odvodis, jak to funguje a proc ty kolecka musis prehodit.
 
 
Datum: 26. března 2011 23:52
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel7152    
 
 
Datum: 26. března 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel11079    
Čau draci,newite kde bych sehnal novou ojnici na Jawu 250/353..na netu jsem videl jenom na panelku ale ta nebude stejna jak na kyvacku..ta je o neco delsi ne ?diky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 353 nová ojnice neexistuje, musej se repasovat starý. nebo použít panelkovou a k ní panelkovej píst
 
 
Datum: 26. března 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj nemá někdo skušenosti s tímto zápalkem ? http://inzerce.jawa-50.cz/index-4.php?kat1=&kat2=&strana=6 ( cca 8. inzerát) jestli je spolehlivé, udelal bych si ho doma ale s výrobou tištěných desek nemám žádné zkušenosti :-( a cena oproti domácí výrobě není o tolik vyšší ne ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Standardní tyristorové CDI podle tak třicet let staré konstrukce. Působí to na mě dobrým řemeslným zpracováním (ikdyž trochu střílím od boku když nevidím plošné spoje), ale cena je rozhodně přiměřená nákladům a pracnosti. Z mého pohledu můžu doporučit.
 
 
Datum: 27. března 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj tak tohle tyrystorove zapalovani je fakt vinikajici mam ho na pincku a mam ještě jedno ten kdo to prodava a vyrabi toho znám je to muj kamoš bydli kousek odemě, nechal jsem si vyrobit ještě jedno že ho dam na mojeho druheho pincka jak ho dam dokupy ale stoji v garaži a jen je zaprašeny a potřebuje zprovozinit ale neni bohužel čas :-( litam ted ja s tym jednim :-) jestli maš zajem mužu ti to zapalovani prodat za levno tak za 270kč ja ho mam ted nani a do renovace se pouštět nebudu nejsou penize tak jestli někdo bude mit zajem se mi ozvěte na e-mail čus
 
 
Datum: 26. března 2011 23:43
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
momentálně není čas, ale chystám si ho pro srandu vyrobit... mám k tomu schéma výroby plošnáku, osazení a nějaké popisky-> píše, že je spolehlivé (ono musí být jinak by mu ten článek asi neotiskly:-D )myslím, že je to nachlup stejné jinak cenově se vejdeš +- stejně hodně záleží kde součástky vemeš/ koupíš + si připočti svůj čas .... tak je lepší si ho asi koupit
 
 
Datum: 26. března 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily-elektro/498702-elektronicke-zapalovani.html
 
 
Datum: 26. března 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau vim že to je dost debilní dotaz ale co je GO myslim že to je generální oprava ale co obsahuje ? co všechno se musí předělat díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protže mi to netahne na maximální otáčky to škupe a chrastí vtom jo to je to správný slovo chrastí a dost nepravidelně+ stačí 70% rychlopal a jede to jaki na 100% otočenej rychlopal :-( njn tech 100minut lhoteckých a garázování pod kolnou a pod plachtou mu moc dobře přes zimu neudělalo :-(
 
 
Datum: 26. března 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Generální oprava není příliš úzce vymezený pojem, může to znamenat, že někdo vyměnil ložiska, gufera, pouzdra a nějaká kolečka za nová, nechal udělat výbrus a seřídil zapalování, to se potom říká, že je motor po GO. Pokud ti někdo prodává fichtla po GO tak třeba taky nechal vycentrovat kola a dal do pořádku takové věci jako jsou brdy, pneumatiky tlumiče. Rozhodně neznamená, že když je motocykl po GO tak je skoro jako nový, určitě by měl být motor v co nejlepším stavu. Proč se na to ptáš?
 
 
Datum: 26. března 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec chlapi, nějak ten můj stroj chytla chřipka či co... hážu jsem svíčku, jak vypadá http://2i.cz/8bd15872a1 ... a teď, jak se to chová.... nakopnu to všechno v klidu... jedu (za studena) a je to v pohodě.. pak to začne asi v 3/4 rozsahu otáček jako kdyby klepat cinkat a buhví co... pak se to brutálně zhorší a je to fakt dost slyšet a nemůžu jet naplnej plyn, jen tak způlky.. když jedu na plnej, tak otáčky klesaj a klesaj a klesaj... svíčka ulitá není , tepelná hodnota OK, nic takého.. jen vypadá tak hnusně.. mažu polosyntetikou, tím to taky není... napadl mě akorát zvodnatělej benzín, ale to nevím, jak se to projevuje.. skusil jsem změnit předstih, bohatost... nic nepomáhá.. to je poprvé za dlouhou dobu, co nevím, co s tím :-D díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2011 12:02
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel770    
zkus N14C ;-)
 
 
Datum: 27. března 2011 12:02
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ložiska ani klika KO není, směs chudá též ne, moc vzduchu taky ne :-)... ke svicce - už vypadá zas normálně, nevím, co temu předtim hrabalo :-D.. a k problému - závit na svíčku v loji :-) už měl asi velký vůle a tak jak se to zahřálo, tak tama fókalo a svíčka se klepala (toť ten kravál)... už předtím ta svíčka šla těžko zašroubovat... teď šla ještě hůř a před chvilou už zašroubovat vůbec nešla :-D.. vyměním hlavu a uvidím, jestli to bylo tím, ale mělo by být
 
 
Datum: 26. března 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: Zar      E-mail:      IP: uživatel265    
Nemáš moc velkej přístup vzduchu do airboxu ? .... případně sportovní filtr který by Ti tam pouštěl tolik vzduchu
 
 
Datum: 26. března 2011 18:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle barvy svíčky chudá směs.... nemáš třeba přicpanou trisku?
 
 
Datum: 26. března 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V tom připadě sou ložiska na klice KO...jinak už mě nic nenapadá
 
 
Datum: 26. března 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tož to vubec :-D
 
 
Datum: 26. března 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to musis ale napsat co je to ua pio :-D....nedal si ten píst obráceně?
 
 
Datum: 26. března 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u 555 toho moc nenazvedám :-D před zimou to bylo v klidu,.. pak jsem vyměnil píst a děla to tenhle bordel... nic do nicěho neklepe
 
 
Datum: 26. března 2011 17:28
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zvedni hladinu v plovákovce..
 
 
Datum: 26. března 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na faleš se to nechová, ale tak zkontroluju to no :-)
 
 
Datum: 26. března 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nestvrdli ti gufera přes zimu a potom ti to saje faleš a máš chudou směs ? u těch novejch olejů se blbě poznává barva svíčky prej
 
 
Datum: 26. března 2011 17:15
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenže ta mrcha to to dělá, i když zvihnu jehlu
 
 
Datum: 26. března 2011 17:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chudá směs... a vlivem ní přidíráš.
 
 
Datum: 26. března 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://2i.cz/571d94be6d tady je lepší foto
 
 
Datum: 26. března 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus draci,dokončuji GO motoru na mustangu a měl bych 2 dotazy:Je nutné dávat do motoru tuto distanční podložku? http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/Generalka_motoru-Jawa_23_Mustang_1971/#26032011376podlozka_dis.jpg Když jsem motor rozebíral tak tam nebyla.A jestli stačí když budu motor zajíždět 1500km.Předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2011 0:24
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je nějaký vymezení vůle a dává se tam prý jenom když máš mezi karterama papírové těsnění. Když tam máš tmel tož se tot am Nedává. Aspon teda takto mi to říkal odborník když jsem se o tu podložku taky zajímal
 
 
Datum: 27. března 2011 0:24
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Já bych ji tam dal ...když je kreslená na výkresu tak nějaký smysl má .
 
 
Datum: 26. března 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky to potřebuji vědět. Když sem naposledy půlil motor tak sem vymněnil start. segment a páka nedržela v dorazu, mohla to způsobit absence téhle podložky ?
 
 
Datum: 26. března 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau včera jsem tu dával dotaz ohledně té čz 175 a nikdo nic, tak prosím někdo poradtě motor jsem nastartoval provní běžel ale pak začal téct benzím do filtru strašně se to po přidání plynu dusilo a nedrželo volnoběh karburátor jsem sešteloval díky moc moc mě to vadí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 13:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dokud všechno pořádně nepřetěsníš, nenastavíš podle manuálu karburátor, předstih a odtrh, budeš pořát někde hledat zradu..
 
 
Datum: 26. března 2011 13:55
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel11350    
cau zkus zjistit jestli nemas v plovaku benzin ,nekdy se stava jak je sletovanej tak netěsní .třeba to není ono ale aspon se vyloučí další věc
 
 
Datum: 26. března 2011 13:50
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na to 100koní nepotřebuješ :-D stačí šoupnout do vejfuku svíčku co zapálí zbylou směs :o
 
 
Datum: 26. března 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přidej mi do mýho mustanga 100 koní a snad to pujde ;-)
 
 
Datum: 26. března 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
 
 
Datum: 26. března 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: cpivo      IP: uživatel8652    
Na karbon taky neni uplně špatnej technosol nejlíp ve spreji (bohužel je dost drahej). Ale nejsnažší je asi karbon vyškrávat a vypálit..
 
 
Datum: 26. března 2011 16:20
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
oNormalně odršrubuješ tu matičku nakonci vyfuka jak je tlumič vytahneš ho ven a nějakou delši tyčkou od kolena projed kolem stran a ten kafbon odpadne vytřepeš ven a pak to ještě vypal tak to dělam já :-)
 
 
Datum: 26. března 2011 10:50
 
 
 
 
Jméno: honza13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci nepřijde vam ze se kvuli Fichtl cupu ničí moc pioniru? ale taky jak to hodne lidi předelava na cross !! ničí k vůli tomu spoustu nádherných pioniru!! zničit to umi každej ale málo kdo udržet ho v originále to umi málo kdo! Co vy na to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel9762    
Pokud jde o závodění na pionýru, tak je to v pořádku. Pionýři se upravovali pro závody od samého začátku už od pařezů a závodilo se celou dobu od doby výroby po dnešek. Ruku na srdce, ve stodolách, kůlnách a někde pod senem je fůra pionýrů, to se mi zdá mnohem horší ho nechat někde takhle ležet ve špatným stavu. Pokud někdo pionýra upraví dobrým způsobem pro závody, že jede jak drak, slouží dobré věci (sportovním účelům), je z něho slušnej stroj, kterej se nemá za co stydět. Dělá radost majiteli, ostatním závodníkům a divákům, tak co...? Vidím často pionýry v opravdu špatném stavu, ty kdyby se zrenovovali, tak všude jezdí takových veteránů, že s toho pude hlava kolem, tak proč nadávat na závodníky??
 
 
Datum: 02. dubna 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejde o to bejt poslední de o to si pořádně zajezdit a možná vyhrál a né když je povolen 8. vybrus mít 11. nesplnovat pravidla a fixlovat jako to hodně lidí dělá já jezdim klasik 0 výbrus silniční pneu asi jako jedinej a hola 100 minut lhoteckých 20. z 53.
 
 
Datum: 27. března 2011 0:19
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Další moralista... Nějaký řezání blatníků se mi taky nezamlouvá, ale nejsem majitel toho stroje, takže s tím nic neudělám. A ohledně fichtlcupů, vemte si, že ten stroj (abyste nebyli poslední) musí být v lepší kondici, než kdy vůbec byl. Já beru tyhle závody jako poctu těchto strojů. Buďme rádi, že dodnes jezdí a že s nima pořád dá užít zábava. Můj mustang není žádná leštěnka http://jawamania.info/Files/moto/228917/IMG_0611.JPG ale radši s ním budu jezdit po fichtlcupech, než aby mi chudák hnil někde v kůlně nebo ve stodole, kde byl předtím.
 
 
Datum: 27. března 2011 0:15
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
taky mě to docela sere když vidím 21 s uříznutýma plechama, drapákem, zdvihnutým blatníkem a všude nalepeným blátem.. ale ještě víc mě teda sere když vidím ty fichtly home made cross.. a tak to bohužel bejvá.. nějaký 12 letý kid najde v šopě po dědovi krásnýho origo picnka... za pár týdnů ho to přestane bavit, bude se dívat na nějaký cross závody a řekne si že by taky chtěl cross.. přestane si stroje vážit, vezme flexu a uřeže vše zbytečný.. a je to na světě.. je po pinckovi.. a vezměte si že to tak dělá třeba každý 5 člověk..
 
 
Datum: 26. března 2011 23:13
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
nespletl sis odkaz??? :-)
 
 
Datum: 26. března 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem chtel neskas vypálit vejfk ale mam nejakej celej svařenej vekfuk z mustanga takže je koleno v celku s vejfukem + v tom sou asi 3 tlumiče první takovej špunt druhej je větší a ten třetí sem nevyndal :-( takže nic ale děda říkal že je čístej ten tvrdej kabon nebo co to je je jenom v tom koleně ted jezdim bez toho řve to trošku víc ale alespon to táhne o trochu víc :-( musim udelal GO motoru
 
 
Datum: 26. března 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Já, 18... právě renovuju jawu 05 z r.1963. Na originál nedám dopustit. Skvělej dezigne, nadčasový proporce a prostě retro. Vyhrávám si opravdu s každým dílem a každou drobností. Ksyž si ale čtu některý dotazy jako kde do vejfuku udělat díru aby to řvalo atd, no bych vraždil....
 
 
Datum: 26. března 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel9667    
Mně je pomalu 16 a když vidím jakoukoliv Jawu předělanou, nebo zrezivělou tak bych někomu nakopal prdel! Mám doma jawu 05 a v origoš stavu na první chytnutí po pul roce prostě originál je machrovina, nějaky předělávky nemusim ale věc názoru =)
 
 
Datum: 26. března 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když je to homecross na pole a do lesa tak podle mě se to ničí ten fichtl, ale pokud s tím začneš závodit tak kolikrát je ten fichtl ještě v lepší kondici než předtím- sp¨ravuješ ladíš aby to pěkně jelo,samozřejmě myslim klasiky-speciály to je něco jinýho,tam už je málo věcí s pincka
 
 
Datum: 26. března 2011 17:19
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když to někdo udělá pořádně,tak nemam nic proti,ale nejhorší je,když někdo vezme flexu a u plecháče ořízne plechy na každej stráně o 10 cm na křivo a všude vyřvává že má KROSS jawu....
 
 
Datum: 26. března 2011 14:40
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele me je 15 a taky se mi nelibi kdyz to nekdo předělává dává na to jinej rám mový kola plastový blatníky jediný co se mi líbí sou upravy motoru :-) jezdim kaegorii klasik a to s klasickejma silničnáma pneu ;-)
 
 
Datum: 26. března 2011 13:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11398    
Mám k tomu svůj postoj. Uznávám úpravy pionýra,ale jen ty smysluplné a echtovní. Nemužu vidět seřezaný plechy na 21 se zvedlym přednim blatnikem,která je maxi hustokros na pole.....asi tak.....myslim si že víc fichtlů zařve v rukou neuvážlivých 13-15 letých dětí,který ještě nemaj řidičák a rozum.....kolikrát mi mrzí jak někde na blogu vidim,že někdo měl krásnýho zachovalýho fichtla,ale jemu se nelíbil a chtěl ho vylepšit....pak to natřel a nebo nastříkal sprejem úplně otřesnym způsobem..... je to škoda......ale na druhou stránku máš pravdu,ty polní fichtl cupy kde muže jet každej na všem....tam jich taky hafo zařve...já zase znám spíše "silniční" závody,kde jezdí převážně nádherné "seriovky"
 
 
Datum: 26. března 2011 10:45
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel11396    
Cau draci,newite kde bych mohl sehnat ojnicni lozisko na Jawu 250 kyvacku ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 10:41
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
je tam 40 válečků 4x6. jdou koupit běžně v prodejnách ložisek
 
 
Datum: 26. března 2011 10:41
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím, měl bych dotaz na SESU :-) (mimochodem gratuluju k dcerce, to je úžasná zpráva!) :-) a to ohledně tohoto koše na čezetu 175: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spojkovy_kos_spoustec.html .To by měla být ještě původní výroba že? Ale zajímalo by mě jaký spouštěč to má - ozubené kolečko - kolik zubů. Z hranaté zetky má totiž méně zubů jak z kulaté, takže koš je použitelný jak pro 450,453,470,475,455,473 , tak pro 476,477,487,488, ale spouštěč je rozdílný a já nevím, jaký tam teda je, to by mě zajímalo - kolik zubů? Ikdyž u své ČZ 175 450 jsem se přesvědčil, že i ten koš z hranaté není zcela shodný s kulatým - hranatá má méně naohýbané zobáčky v tom vylisovaném plechu, do kterého zapadá spouštěcí kolečko než u kulaté, tudíž mě to kolečko přeskakuje při startování někdy, a proto to budu muset vylisovat z původního a dát to na ten lepší z 487, nanýtovat nové nýty, které nevím, kde sehnat - asi je budu muset nechat vyrobit.. Další možnost je koupě nového koše, a proto mě tedy zajímá kolik zubů má ten spouštěč u něj? Děkuji moc SESO a promiň za obtěžování a románek. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 23:52
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku sorac,, mam ted holt povinosti coby kocarkovej kral,,tolik km sem uz dlouho nenabehal,,di kza gratulace,,, kos je delany na 477/488 ma 27 zubu na str spousteci,, staci sundat pojistku a zamenit kolecko,, prenejtovani je uplna blbost,,
 
 
Datum: 26. března 2011 23:52
 
 
 
 
Jméno: Matrosh      IP: uživatel11397    
Jo takhle, budu si to vždycky muset přečíst celý :-D No ale stejně bych to viděl na jinej koš, nebo to kolečko, to nejtování je pakárna a hlavně aby ti pak neházel. To by se ti mašina klepala jak vosyka.
 
 
Datum: 26. března 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
MAtrosh: Ahoj, myslím, že pro lepší vysvětlení tě odkážu na stránky jawamanie: http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=42825 :-) Pak napiš ještě :-)
 
 
Datum: 26. března 2011 11:01
 
 
 
 
Jméno: Matrosh      IP: uživatel11397    
Aleši podle mě tam taky pujde kolečko z 175 javky, mam ten samej problem na 475 a mam na to asi tři koše ale ještě sem to tam nemontoval. To kolečko tam drží jenom takový perko v drážce, jde to docela snadno vymontovat, ať nemusíš měnit celej koš.\\r\\nSesovi též gratulace :-D moje dcerka má už 7 měsíců :-D
 
 
Datum: 26. března 2011 8:04
 
 
 
 
Jméno: syneda      E-mail:      IP: uživatel9144    
Cau, pres zimu jsem udelal generalku myho mustanga. Dneska jsem pomocí pripravku na merení predstihu nastavil predstih na presne 1,6mm, karburator jsem cistil uz pred zimou vyrenim v octu, mam tam nouvou svicku Brisk N17C, novou fajfku, vycistenej vyfuk, ale mam problem, kdyz ho chci nastartovat tak nikdy nechytí uplne, kdyz ho nakopavam tak je slyset ze uz uz by chtel chytit ale nakonec to vzdycky chcipne a kdyz ho roztlacim tak chytene treba na 5 sekund a zase chcipne nevíte pls cim to muze byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
Uber trochu benalu
 
 
Datum: 26. března 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: syneda      IP: uživatel9144    
no kdyz to parkrat protocim a vyndam svicku tak je celkem mokra, takze musim asi nastavit hladinu v plovakovce co? a jinak trysky jsem kontroloval jako 1. svíčka hází krásnou jiskru a pravidelne, kabeláz mam natazenou novou, odtrh mam 0,45mm
 
 
Datum: 25. března 2011 23:58
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
jinakže se ti ulejvá poznáš tak že svíčka bude celá mokrá a zaolejovaná
 
 
Datum: 25. března 2011 23:49
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
může to bejt cokoliv.. někde špatnej kontakt, povolenej nebo poškozenej drátek, tryska, svíčka, odtrh.. všecko to překontroluj...
 
 
Datum: 25. března 2011 23:48
 
 
 
 
Jméno: syneda      IP: uživatel9144    
elektrody mam sklepany a jak poznam ze se mi to neulejva?
 
 
Datum: 25. března 2011 23:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11395    
zkontroluj jeszli se ti to neulejvá a sklepej elektrody na svicce na 4 desetiny
 
 
Datum: 25. března 2011 23:41
 
<  856  857  858  859  860  861  862  863  864  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.04.2025 9:43:58 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu