Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj poraďte dá se někde koupit ojnice na origo klikovku na Stadiona s průměrem čepu 12mm za rozumnou cenu
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2015 22:55
Jméno: Tom
IP: uživatel13350
 http://www.oulehla.cz/ojnice-sachs-2-3-speed-4620/
a použít píst na simsona s51 a pasuje to, jen se musí na origo ramenech- na každým udělat 1mm vybrání. protože tato ojnice je na dolním oku širší a musí se udělat novej osazenej čep takže to taky není jen tak....
Datum: 05. března 2015 22:55
Jméno: standa
IP: uživatel17916
 No myslim že ze Simsona. Nevim teda jestli je stejnej spodní čep. Možná se musí klika jako taková trochu předělat. Délka ojnice stadion - 88mm,délka ojnice ze simsona - 90mm. Dělá se to u 70ccm válců,navíc to přesně pasuje,protože píst ze simsona S70 je nad čepem o 2mm kratší a ojnice ze simsona je přesně o 2mm delší než Stadion. Předpokládam,že to řešíš právě z tohoto důvodu.
Datum: 05. března 2015 10:11
Jméno: Pablos
IP: uživatel16820
 Zdarec, chci si vyrobit novou vložku do válce Jawa 50/21. Jaký materiál byste použili? Přemýšlím o šedé litině 42 2425. Máte někdo s tímto materiálem zkušenosti? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2015 20:28
Jméno: milanxx
IP: uživatel3080
 Nejrychlejší je NIREZISTnebo EN-GJS-700-2 tj:ČSN 42 2307
oboje se musí opatrně obrábět a po obroušení se povrch honuje jen lehce.Materiál je výborný ale dražší.
Datum: 29. března 2015 20:28
 Ahoj poraďte dá se někde koupit ojnice na origo klikovku s průměrem čepu 12mm za rozumnou cenu.Díky za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2015 0:25
 Omlouvám se nenapsal jsem že je to na kliku na stadiona.
Datum: 05. března 2015 0:25
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17918
 píst simson? nebude lepší vyrobit pouzdro?
Datum: 04. března 2015 23:25
Jméno: Lukáš Bartoň
IP: uživatel17917
 Dobrý den chtěl bych se zeptat, jaké označení měla světle zelená barva (tyrkysová, originál z výroby) na Jawě 50/20, rok výroby 1975. Prosím poraďte ČSN, popřípadě nejpodobnější RAL. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2015 18:15
 Zdar draci, mám problém u fíka. Rozdělal jsem spojku a dal nový lamely s korkama, pak jsem to složil, vyzkoušel, sešteloval a šlo to. Po chvilce jsem vyměnil svíčku, chtěl nastartovat a začla prokluzovat start páka, ale rychlosti byly v záběru, po chvíli ani to ne. Znovu sem to rozdělal a složil a zas to samý, neví někdo co by mohlo být špatně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2015 21:55
Jméno: Adam
IP: uživatel16015
 Uvidím, běžně jsem viděl že se pod lemy miskek pružin dávají podložky aby se zvýšil přítlak... teď to šlape krásně, každopádně to chci zkusit jak se to bude chovat... od té doby co jsem to tam dal najeto v terénu kolem 60ti kilometrů a bez problémů..
Datum: 09. března 2015 21:55
Jméno: standa
IP: uživatel17931
 Něco je špatně. Poznáš to až se ti to bude nejmíň hodit. Do normálně poskládaný spojky nenarveš dvě mezilamely.... prostě ne ... nedělal jsem jen pár motorů , takže vim o čem mluvim...
Datum: 09. března 2015 21:35
Jméno: Adam
IP: uživatel16015
 nene, to bych na ně nedal řetěz....
Datum: 09. března 2015 21:21
Jméno: karlos
IP: uživatel17740
 A neotočil jsi lamely?
Datum: 09. března 2015 19:58
Jméno: Adam
IP: uživatel16015
 Pružiny jsem kupoval nový tady na fichtl krámku cca půl roku zpět.. a když chceš tak jde všechno.. sice je pravda že už jde trošku hůř páka ale je to na speciálu a vůbec mě to neomezuje...
Datum: 06. března 2015 8:02
 Podle mě jsou pružiny na spojce KO, protože kdyby nebyly unavený, tak tam tu druhou mezilamelu nemáš šanci dostat
Datum: 05. března 2015 23:37
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17921
 hm.. tak sem blbej já, dyť ta další mezilamela má vlastně taky výstupky takže se točí s košem komplet menu... no ale to nic nemění na tom že to asi nebude perfektní řešení.
Datum: 05. března 2015 22:25
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17921
 hm.. a tak proč teda spojka klouže když jsou lamely sjetý a jdou kov na kov?
Datum: 05. března 2015 22:20
Jméno: Adam
IP: uživatel16015
 Ale to právě nemůže klouzat  dělá to přesnej opak...
Datum: 05. března 2015 22:09
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17921
 no furt tomu nerozumim, protože proč je teda spojka řešená takhle: kov-korek-kov-korek-kov... a ty máš jako kov-kov-korek-kov-korek-kov? to mě neřikej že se to neklouže!!
Datum: 05. března 2015 21:55
Jméno: Adam
IP: uživatel16015
 Není důvod aby to klouzalo, na dno spojkovýho koše jsem dal mezilamelu abych zvýšil přítlak pružin...
Datum: 05. března 2015 21:47
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17921
 tomu nějak nerozumim... ty tam máš jako dvě mezi lamely? kde? a proč? dyť se to musí klouzat né?
Datum: 05. března 2015 21:38
 šla tam pěkně, při nasazování jsem takřka nepoznal rozdíl..
Datum: 05. března 2015 18:44
Jméno: standa
IP: uživatel17916
 Jak si tam dostal druhou mezilamelu? Častokrát jsem rád,že s novejma lamelama sotva zamáčknu pružiny aby se tam vešla podložka a segrovka ....
Datum: 05. března 2015 14:14
Jméno: Adam
IP: uživatel16015
 Tak aretačním šroubkem v deklu jsem to šteloval ale nešlo to.. nakonec jsem to vyřešil tím, že jsem mezi spojkovej koš a lamelu dal druhou mezilamelu a šlape krásně. Díky za návrhy
Datum: 04. března 2015 20:12
 V pravém deklu je červík zajištený maticí. zkus ho povolit. Pokud je moc dotažený spojka je trvale vypnutá.
Datum: 04. března 2015 19:02
 Co si tam dal za olej.
Datum: 04. března 2015 17:31
 Ahoj, nevite nahodou jestli nekdo vyrábi kartery na jawu 50?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2015 17:15
 tak jsem našel v Polsku fungláč polomotor za cca 900 zl.
Datum: 05. března 2015 17:15
 někdo by ti je určitě vyrobil, ale nechal by si to patřičně zaplatit
Datum: 05. března 2015 15:38
 Ne
Datum: 04. března 2015 14:13
 Zdravím pánové,
chtěl bych se zeptat jak se má správně dát tento labyrint mezi ložiska v motoru Jawa 250-559 ? První dvě fotky jsou nový labyrint a třetí, čtvrtá fotka je ten co jsem tam měl. Pak bych chtěl vědět jestli je nutná ta výseč osazení které nový kus nemá.
http://jirizimola.rajce.idnes.cz/Labyrint_Jawa_250-559/
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2015 21:48
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Zdar draci ! Jaká mám použít co možná nejkvalitnější ložiska do motoru 50/21 ??? Hodlám v sezoně dost cestovat, vrtání válce mám 40,75, klika nová,jehla. Mám strach z plagiátů z Číny ... Bud vezmu SKF z fichtlkramku nebo poradte jaká ... ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2015 18:02
Jméno: MIlan
IP: uživatel11232
 Tak na kliku půjdou SKF od tud a ZVL na zbytek .... díky
Datum: 04. března 2015 18:02
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Používám nejlevnější slovenský Kinex a nikdy žádný problém (ani s životností).
Datum: 04. března 2015 13:26
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Do seriového nebo lehce upraveného motoru ZVL. V těch víc upravených používám jinou značku, ale jediný důvod je, že ZVL nevyrábí specifikaci, kterou používám. Další výhoda je, že zatím nevím o čínských plagiátech ZVL, tak že jistota
Datum: 04. března 2015 6:40
Jméno: mustang 23
IP: uživatel17914
 Používám ZVL ložiska a nemám s nima problém , par valcu uz sem znicil , ale loziska v celym motoru sou OK. Mám je v motoru uz tri roky. Naposledy sem snima jel 300 km za dva dny , furt plnej a bez problemu. De o to jak si sednou. Ale z dnesni presnosti to vydrzi opravdu bomby a zavadu zpusobi fakt jenom vyobni vada, ktera se i nemusi projevit pac na fichtlovi to nijak brutalne nezatezujes.
Datum: 03. března 2015 22:03
Jméno: standa
IP: uživatel17913
 Pokud netočíš přes 7500 ot/min tam dej klasiku ZVL,nic tim nezkazíš... jinak SKF koupená zde je TOP - žádná čína
Datum: 03. března 2015 20:53
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jo, já používám japonská cx a ještě mi žádné neodešlo
Datum: 03. března 2015 19:43
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 i od skf se dělají plagiáty, ložisko se mi vysypalo po 14 dnech chodu
Datum: 03. března 2015 19:42
Jméno: HonzaVolf
IP: uživatel17547
 Nejde mi jiskra,níže v příspěvku mi drak poradil, ať vynechám vypínač. Do něj ale vede tolik drátů, že vůbec nevím jak to mám udělat. Jak propojit indučku se zapalováním bez vypínače na světle ? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2015 19:47
Jméno: lk
IP: uživatel17673
 přepínač vyřadíš jednoduše tak, že odpojíš jedinej kabel co vede od indukční cívky dál do masky... pak ti na indukčce na jednom kontaktu zůstane jeden kabel z kladívka a na druhý kontakt je ukostřenej... každopádně pokud z ničeho nic přestala házet jiskra, hledal bych ten problém asi jinde
Datum: 03. března 2015 19:47
Jméno: pepa
IP: uživatel17895
 Proste vemes ki kable s ockem a pripojis kladivka natvrdo s induckou
Datum: 03. března 2015 18:30
 Ahoj prosím nemáte plánek zapojení zapalování Babetta kde je použita tyristorová jednotka co má v sobě indukční cívku.
Dík za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2015 17:31
Jméno: combust
IP: uživatel17709
 http://www.babetta-210.wbs.cz/Schema.html
google.cz - zadat zapalování babetta schéma - zvolit položku obrázky - vybrat danou stránku k zobrazení
Pokaždý když se někdo zeptá zbytečně a nepoužije gúúgl bůh zabije koťátko - Mňááu -křup
Datum: 03. března 2015 17:31
 Ahoj rád bych použil zapalování babetta na jiné moto ale potřebuji vědět jakou polaritu má snímač protože ho budu muset nahradit.Firma Vape nabízí 4druhy ale s rozdílnou polaritou 2 a 2.Díkyza info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2015 15:11
 Rotor mám ale už potřebuj už jen kroužek se snímačem.
Datum: 21. března 2015 15:11
Jméno: kovariceek
IP: uživatel17955
 takže to budeš asi muset použit kompletně jak rotor tak stator z babetty na statoru maš i snímač , nebo si chtěl tím snímačem vape snímat venek magneta??
Datum: 21. března 2015 10:12
 Chci to dát do stadiona.
Datum: 21. března 2015 9:33
Jméno: kovariceek
IP: uživatel17954
 Ahoj ja mám na mustangu udělané zapalko z babetty snímač tam mám z JAWY 640 myslím že je to S01 (http://www.dum-motocyklu.cz/snimac-otacek-jawa/p-7117/) snímá kovovou kulatinu o pruměru 6 tyristor GYT . Do jakého stroje to chceš strkat???
Datum: 21. března 2015 8:48
Jméno: combust
IP: uživatel17709
 1) Jestli budeš bastlit zápalko z babety (rotor i stator) tak i s origo snímačem nebo jak píše Chong.
2) Pokud hodláš použít jinej rotor tak si nejdřív musíš udělat něco co ti bude to čidlo snímat, běžně se používá výstupek nebo propad (nebo díra apod.) v materiálu (ocelovým) a podle toho určit polaritu snímače (babeťácký zápalko spouští na kladnej pulz).
3) Vapácký S01 generuje kladný napětí při přibližování kovovýho výstupku a negativní při oddalování. (pro pevnej předstih je třeba rotor s propadem nebo dírou o rozměrech výstupku). Osobně bych si sehnal spíš dvouvývodový čídlo (polaritu si nastavíš podle potřeby a je to odolnější vůči rušení.
Datum: 03. března 2015 17:23
Jméno: Pavel123123
IP: uživatel17910
 To máš pravdu ale musíš tu cívku dát do krabičky a to já nechci.
Chci použít snímač z fabriky k tomu účelu vyrobenej.
A to že maj snímače různou polaaritu mi zdělil pán přímo z vape.
Datum: 03. března 2015 13:34
Jméno: Chong
IP: uživatel17581
 Snímač je obyčejná cívka, rozeber nějaké relátko, ponecehj jen jádro s vinutím a polaritu si najdi... ukostříš tedy vývod, který potřebuješ...
Datum: 03. března 2015 12:45
Jméno: Jakub
IP: uživatel17877
 Ahoj,
zvažuji koupi nové klikové hřídele.Kupovat ji budu samozdřejmě z fichtlkramku a tak bych se chtěl optat zda mám zvolit verzi s jehlovým ložiskem či s bronzovým futrem ?
Jaká je Vaše zkušenost ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2015 13:57
Jméno: standa
IP: uživatel17916
 No jehly mám v obou motorech a na serii pod 1:40 nejdu... je pravda že jehly se nemusej moc mazat,ale ten motor určo chce mazat normál ... neřikam že je nutný mazat 1:33 , to ne,ale zas ne 1:50 ... mě přijde mezní těch 1:40...
Datum: 04. března 2015 13:57
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Přesně, jehly. Mají i další výhodu. Pionýr se maže 1:33 právě kvuli futru. Když dáš jehly, dovolí ti to pro běžné ježdění mazat méně.
Datum: 04. března 2015 6:37
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17915
 má recht tuten standa
Datum: 03. března 2015 22:18
Jméno: standa
IP: uživatel17913
 Boha tak vem tu jehlu,sice je o kilčo dražší,ale vydrží o mnoho víc a navíc už nikdy nebudeš řešit výstružník. Těm kecum o vylítanejch jehlách nevěř. To a samý jsou blafy o nutnosti vymezování klece - zase kec - klec musí plavat! Jinak se vzpříčí a muže prasknout. Ty plky o jehlách píšou lidi,který absolutně netuší,která bije... věř mi!
Datum: 03. března 2015 20:49
Jméno: Jakub
IP: uživatel17877
 Děkuji všem za rady a postřehy,zvolím tedy bronzové futro.
Ale vrtá mi hlavou to vysoustružení futra,protože stavitelný výstružník nevlastním.
Neméte někdo typ kde ho na netu zakoupit ?
Díky
Datum: 03. března 2015 17:40
 jehly kliky sevezou s taiwanu,budou za 7az 14 dni
Datum: 03. března 2015 4:21
 Určitě bronz.
Datum: 03. března 2015 1:46
Jméno: standa
IP: uživatel5643
 Na serii patří bronz,do závoďáku CKR jehla,je šílený co to vydrží... to je ojnice (jehla) co jezdí v motorech co točí i sakra víc jak 10 000 ot/min... prostě jehlová klec....navíc je pecka,že ji mužeš prostě vzít a vyhodit,když už má vakl (jentak se nevysype) a dáš jinou... NEVYMEZUJE SE !!!!
Datum: 02. března 2015 21:45
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Ruda: jsem také zastáncem bronzu, už jen proto, že je to napevno, klec se mi může po čepu pohybovat, když ji nevymezím nějakými podložkami, kdyby klec byla uložena ve futru napevno a nejezdila po čepu, rozhodně bych ji tam dával
Datum: 02. března 2015 21:22
 Já osobně mám na pionýrovi jehlu ale to záleží na tom jak často na tom jezdíš, jak moc to ženeš a točíš. Jestliže dáš jehlu, může se stát že ti po určité době povolí klec, vyskáčou jehličky a máš válec na výbrus. Když dáš bronz měl by si ho vystružit a jednou za 2-3 roky vyměnit. Takže pokud to netočíš a neženeš jak dement tak je lepší jehla. Ale počítám s tím že se zde najde plno zastánců starého dobrého bronzu.
Datum: 02. března 2015 20:57
Jméno: filip
IP: uživatel17854
 Ahoj renovuji svojí jawu 555 de luxe a nevím jak je zde reseno lanko zadní brzy jestli je zde jako na J20 nebo jako na klasicke 555? Popripadne kdyby mel nekdo fotku.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2015 17:55
 ahoj lidi,potřebuji poradit,mám babetu 225,při startování mi náhle startovací páka nezabírá,vrací se ale proste jde na prázdno a motor nejde tedy nahodit,nevíte co s tím???pulit motor.???dík za info,klidně pište nebo volejte 739213532.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2015 11:23
Jméno: martincech
IP: uživatel17908
 Zdravím,potřeboval bych vyměnit kyvnou vidlici na jawě 175/450,Jak na to? za každé rady děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2015 19:17
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zdar. 1. vytáhnout víčko s maznicí 2. vyrazit víčko na druhé straně (jestli tam nejsou víčka, tak tam je průchozí šroub) 3. vyšroubovat aretační šroub z rámu 4. vylisovat čep 5. vylisovat pouzdra 6. vše očistit 7. nalisovat nová pouzdra s miskami a o-kroužky 8. vyzkoušet zda jde nový čep zasunout do nových pouzder ve vidlici suvně, případně vidlici srovnat 9. vše nasadit na rám a správně natočený čep nalisovat do rámu. Bez lisu to jde taky, ale nic moc. tenkrát jsem použil závitovou tyč na tažení a měděnou tyčkou jsem to postupně vyklepal a zaklepal, ale na rovinu - je to na prd a práce na celý den. lisem na pár minut. možná jsem na něco zapomněl, tak sory.
Datum: 02. března 2015 19:17
Jméno: Ondra
IP: uživatel14363
 Zdar draci, sháním díly na Stellu. Pokud něco máte, nabídněte. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2015 15:04
Jméno: Lukáš
IP: uživatel17906
 Ahoj. Mám dotaz ohledně karterů na Stadion S22. Ať hledám na netu jak hledám, tak všichni mají z vrchu v bloku otvor na karbec ve tvaru vajíčka. Snad jen já, který mám už ten novější karbec, tu díru mám zaslepenou. Praskl mi blok, takže chci jednu půlku vyměnit, ale nemůžu najít nikde na prodej blok s tou zaslepenou dírou. Je to divné, protože ať se na to dívám jak chchi, tak to nevypadá, že by to bylo nějak zavařené. Vypadá to odlité od výroby. Nevíte něco o této problematice, případně kde tedy sehnat takový blok? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2015 19:54
Jméno: Tom
IP: uživatel13350
 Ahoj, kde přesně je máš prasklé? a jak moc? já mám skoro všechny bloky zavařený kolem té šlapací hřídele, ale ať to vaří sebelepší svářeč vždycky se to trošku pohlo tak jsem musel nechat přefrézovat dosesací plochu, a někdy i protočit díru na špalací hřídel a udělat tam novej ten železnej kus do toho se zápichem na O kroužek.
Datum: 01. března 2015 19:54
Jméno: standa
IP: uživatel17907
 Ahoj. Aby motor dobře fungoval tak musí být kartery párové (vyrobené v původním páru a obrobené proti sobě - kartery zespod označeny stejnými znaky,čísly). Takže budeš muset stejně koupit oba kartery a je úplně jedno,jestli to budou kartery na S11 (otvor pro vajíčko) a nebo kartery na S22 (bez otvoru na vajíčko). Máš pravdu,že jsou to dva různý odlitky (viz. jak jsem psal),ovšem střeva motoru to má stejný...je to furt jeden ten a samej motor jen má a nebo nemá díru pro vajco ...
Datum: 01. března 2015 12:14
Jméno: VTP-UH-PRO
IP: uživatel15847
 zdarec. jak nejlíp opravyt kus ulomeného bloku motoru u zapalování aby tam nepadal bordel na jawe 21 ? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2015 12:44
Jméno: Chong
IP: uživatel17581
 ohnul jsem stejně silný plátek hliníku, spasoval otvor s kouskem záplaty a zalepil dvousložkovým epoxydem s příměsí kovu. Daljsem si záležet aby z lepidla venku koukaly přesahy. Samozřejmě před lepením vše očištěno, odmaštěno... Funguje dodnes a ohledem na zarovnání a slícování záplaty s víkem spojky i dobře těsní...
Datum: 03. března 2015 12:44
Jméno: standa
IP: uživatel17907
 No já to tam vrazil právě kvůli tomu vape. Vyvařovat jsem to nechtěl,ad 1 se mi ten motor nechce rozebírat (je to už mrzák) ad2 by se ten karter určo trochu zkroutil a musel by se zas rovnat na skle,pak by zas šla natěsno převodovka atd atd ... a jak řikam,ten motor už je mrzák...kdyby tam chyběla jen přepážka tak by to bylo to nejmenší  při životě ho držim protože naprosto suprově jede a zkoušim na něm válce... ale řešit jsem to musel - vzal sem kus plechu,možná to byl kus roury od kamen,vystříh jsem potřebnej kus tak aby velikostí zakryl vape odshora až dolu a aby se napružil přesně dle tvaru přepážky a udělal jsem ho o šíři přepážky aby přesahoval až na doraz do deklu,jinak by to nemělo význam...húř se nasazuje dekl zapalování,ale vždy se to podá...bordel do vape nejde vůbec... udělal jsem to ale hlavně proto,aby tam nemoh vletět řetěz kdyby spadnul... neni to top řešení,možná trochu prasárna,ale funguje to,nestálo to nic a nemusim nic řešit,spokojenost  navíc od doby co jsem dal vape tak jsem měl dekl dole jen jednou abych zvětšil předstih,jinak nevim co je to zapalování,studený,teplý,bohatý,chudý to chytá na první až druhý šlápnutí ... vyštelovanej motor chytá na stlačení rukou na pár zubů jen se to převalí a běží ... mužu jen doporučit
Datum: 01. března 2015 13:57
Jméno: mustang1971
IP: uživatel16204
 Nejlepší zavařit hliníkem a zabrousit zpátky do hladka aby dekl dosedl kráskně rovně  Já ho vždycky ještě utěsním silikonem a je pokoj  Za 2 roky co to bylo takhle udělané a jezdilo se k zapalování nepadlo jedinná smítko bordelu a kapka vody  Takže zavařit zarovnat a dekl posadit na silikon třeba Paulin tmel uplně na to stačí
Datum: 01. března 2015 13:40
Jméno: VTP-UH-PRO
IP: uživatel15847
 přesně tak mám tam plech takže to neprská přímo na zapalování ale za něaký čas tam mám naspodu hrst bahna a vodu, a ted práve uvažuji o koupi vape tak to chci mýt v pořádku. kdyžtak teda skusím udělat lepší plech.
Datum: 01. března 2015 13:23
Jméno: standa
IP: uživatel17907
 Vložil jsem mezi přepážku a stator kus slabého ohlého plechu dle potřebného tvaru (mam vape). Možná se tam drobnej bordel dostane,ale zůstane za plechem,do zapalování se nedostane.
Datum: 01. března 2015 12:26
 Ahoj, chtěl bych se zeptat zda jsou kolečka dvojky a trojky opravdu zaměnitelná mezi ČZ 450 a 477 ? Díky Zdeněk\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2015 8:01
 Tak abych to uzavřel  . Sehnal jsem kolečko ze 477 a vše šuplerou proměřil ze všech stran a předlohové kolo 3jky je stejné. Ostatní zatím nemám, ale asi to bude to samé
Datum: 14. března 2015 8:01
 To jsem samozřejmně udělal a číslování má pokaždé jiný začátek. Sesa tu prodává kolečka, která má nadepsané jak pro 477 tak pro 450, ale žádnej jinej shop to tak nemá a to si právě chci ověřit, abych neutratil zbytečně peníze
Datum: 07. března 2015 7:29
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Otevri katalog dilu a podivej se na oznaceni... Nebud liny!
Datum: 03. března 2015 18:25
 Zdravim, neporadi niekto ako nasadit novy vyfuk (doutnik) na koleno ?  Je tam z vnutra taky ten blby O kruzok cez ktory to nie a nie ist... zn vyfuku HACCAR (asi turek), koleno asi povodne... Koleno zmontovane samozrejme...ale ani celou silou nie a nie, namazat ho nepomohlo... Zeby zbrusit nabehove hrany? Aj tak si myslim ze to z toho tesnenia kus urve...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2015 19:18
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Zdar. Mě když to nejde u velké jawy, tak dám kroužek do vařící vody změknout.. Předem namastím koleno a rychle kroužek do vyfuku a koleno do něj.
Datum: 28. února 2015 19:18
Jméno: pepa
IP: uživatel17895
 Spis zbrousit po obvode ten o krouzek aby to tam pustil jde to dobre na jakekoliv brusce...
Datum: 28. února 2015 18:09
|



|