Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
 Zdar Draci.... nevíte co mám dělat?.... ručička v tacháči mě lítá jako splašená.... asi to bude šnekem co?.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 12:55
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
Datum: 02. dubna 2011 12:55
 měto u mé 05tky dělal náhon tachometru byl moc zohlej tak ho zkontroluj jestli taky neni nák moc zohlej nebo nák jinak porušen
Datum: 01. dubna 2011 21:39
 To mas asi prasklou tu pruzinku co ti ma vracet rucicku- jedine dat tachak na repas a nebo sehnat jinej
Datum: 01. dubna 2011 21:07
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 11:52
 Ramštajn: Vlastní zkušenost? Jinak moc nechápu to "odvrtat přes futro" ..
Datum: 02. dubna 2011 11:52
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj podlemně rozhodně bronz vydrží dlouho vyváženost podle mně epší než u jehličky tam se to nedá odvrtat přes futro
Datum: 01. dubna 2011 21:35
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 10:37
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Jawa05 má pravdu, nevypadá to moc hezky, ale ti co to mají/měli tak byli spokojeni. Takže mohu jenom doporučit
Datum: 02. dubna 2011 10:37
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Na veterána hnus, ale to co říká 111 je hovadina. Lépe chladí a odvádí logicky díky větší ploše teplo.
Datum: 01. dubna 2011 22:25
Jméno: 111
IP: uživatel11234
 zbytečnost.
Datum: 01. dubna 2011 20:50
 Vážení fandové motocyklů,\\\\\\\\r\\\\\\\\nstal jsem se majitelem Babetty 210 a musím ji generálkovat. Při rozebírání převodů mi někam vystřelily pružinky z volnoběžky. Poraďte prosím, kde se dají koupit, nebudu přece kupovat celou volnoběžku za 700,-Kč.\\\\\\\\r\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\nDěkuji s pozdravem všem\\\\\\\\r\\\\\\\\nJan
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 21:33
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj skus se mrknout ve šrotu jestli nenatrefíš na jiný motor z kerého to sundáš nebo vem do ruky velký magnet a chodit po čtyřech a jezdit magnetem přibližně kam vystřelily
Datum: 01. dubna 2011 21:33
Jméno: 11
IP: uživatel11438
 Zdravím, nemáte někdo zkušenosti s fungováním a nejlepším umístění tachometru z kola ma mustanga?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 14:36
Jméno: 11
IP: uživatel11438
 mam drátovej tak ten snad pude.a kam je podle vás nejlepší umístit čidlo?
Datum: 02. dubna 2011 14:36
 Samozřejmně že myslel bezdrátovej
Datum: 02. dubna 2011 13:25
 Odrušenou fajfku sem nikdy nepoužíval, a tacháč mi vždycky chodil (drátovej)
Datum: 02. dubna 2011 11:49
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Pokud nemáš odrušenou fajku, tak ti tacháč nepujde nikdy...
Datum: 01. dubna 2011 22:27
 Vepředu díky "USD" vidlici a prachovkám asi nepochodíš. Já ho měl, a počítám že budu mít zase na kyvce. Akorád se pak musí prodloužit dráty k tachometru no.  .. Jinak bezdrát mi taky moc nechodil, ani vepředu (zřejmě dýlka signálu byla zkrácená díky plechařině)
Datum: 01. dubna 2011 19:58
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 Zdarec. nevíte na co bych se měl zaměřit na čz 175/477, když mi nechce nastartovat ? Jiskru hazí, když jsem zkoušel o válec, ale i když stříknu injekční stříkačkou benzin do válce tak ani neškytne. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 21:10
 Menit svicky- stan se ze svicka jiskru dava ale pri kompresi ne, nepodfukuje ti hlava? lejt tam novej benzin radsi. -hlavne mit vse poradne sestelovany
Datum: 01. dubna 2011 21:10
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdravím,dávám ted motor k sobě,mám podle této fotky tu startpáku normálně natočit ve směru až zuby zajedou do sebe a poté zaklapnout a utáhnout?Díky
http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/Generalka_motoru-Jawa_23_Mustang_1971/#01042011389.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 22:19
 určitě bych to udělal a po montazi treba otrel aby se na to z venku hned nenachytaly necistoty
Datum: 01. dubna 2011 22:19
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Ještě bych se zeptal jestli je nutné při montáži gufer,napustit olejem i to na výstupu z převodovky.Díky
Datum: 01. dubna 2011 21:52
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Díky.Tak už je to v kupě a páka se vrací snad to bude fungovat.Jinak ten motor jsem nijak víc nečistil jen jsem ho pořádně kartáčem umyl v benzínu.
Datum: 01. dubna 2011 21:43
 No dej ji pri tom skladani tak jak ma byt normalne kdyz je motor slozenej- tedy od ty fotky jako vic dopredu. Klidne ji muzes dat i vic dopredu- jako kdyz uz by nabyhali zuby segmentu na ozub. kolo. - hlavne ti to uz musi pruzit- nezapomenout na pruzinu - nekdy pri skladani vypadne a pak se paka nevraci. P.S. ten motor vypsda luxusne- co jsi s tim delal- jak jsi to cistil???
Datum: 01. dubna 2011 21:16
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Čau draci, nevíte prosím vás jak vylisují ložiska z náboje předního a zadního kola na 550(pařez).Moc díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 19:46
Jméno: Jirka20
IP: uživatel1434
 no tak jestli už jsou vadná a nebudeš je už používat tak stači na jedno poklepat do kola tyčkou ze vnitř, meli by jít
Datum: 01. dubna 2011 19:46
 čau chlapi potřebuju pomoc ,prosim mohl by mi někdo napsat postup jak sundat kyvku na ČZ 477 diky moc ,moc mi to pomuže
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 14:34
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Tak to jo, zapatrej na webu, jsou tam na to navody nebo si najdi jak vypada Vytlačovač čepu kyvné vidlice. Ale jestli mas ty konce nejak rozmlaceny kladivem tak si s tim uzijes
Datum: 01. dubna 2011 14:34
 potřebuju vyměnit pouzdra
Datum: 01. dubna 2011 13:40
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 A duvod? je na to vytlacovak ale vidim to spis na flexu
Datum: 01. dubna 2011 12:27
Jméno: ondra
IP: uživatel9335
 cus , našel jsem na pude motor z tatrana 125ccm, ale je rozloženej , kolik tak za nej mužu dostat ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 12:32
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Na netu sou okolo petikila a vetsina nalezovka ale v celku.
Datum: 01. dubna 2011 12:32
 Cau draci,
potreboval bych k renovaci foto jawy 250/353 v origo stavu, nejlepe jine barvy nez cervene ale i ty klidne. Mockrat dekuji, posilejte mi to prosim na e-mail
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 14:30
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 http://www.sesa-moto.cz/galerie/kyvacka_kejva_353_354/id_12925.html Tady je originál červená...
Datum: 01. dubna 2011 14:30
 čau jen taková pitomost- bavili jsme se s kámošem - že by na akceleraci honda 125 cbr dala takovou normální 635 - používaná tak nejako normalně - ani po GO -nic. Jen jestli nema nekdo zkusenosti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 11:35
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Boha MUŽETE MI NĚKDO VYSVĚTLIT jak otevřte 4t 125 ?!?(nějak si nevzpomínám že by 4t 125 měla už v základu [krom výroby v německu na omezenejch 80]
jako 2t jmenovci už z výroby restrikce sání, podložky pod šoupátkem, přídavné přepážky ve výfuku, omezenou EŘJ co hází ve vysokejch ob jednu otáčku
jiskru, zakolíkovanou převodovku aby měla jen 5 q i když tam je 6.. a podobné pitominy) to jsou zase slinty...   jinak obě se držej stejně, cbr do kopce
strácí.... a propo NEPOROVNÁVEJTE NEPOROVNATELNÉ!!! 125 a 350 to mluví o všem... Co takle zkusit porovnat hatapku a 4L naftového patrola: KTERÉ AUTO VÍCE UTÁHNE?
Datum: 02. dubna 2011 11:35
Jméno: standa
IP: uživatel11437
 Jezdil jsem jak na 634 tak na maximálně "hustokrutě  "otevřeném 125 CBR.....a mužu říct jen jedno.....jawa 350 na zrychlení vyhraje,protože bude mít zařazenou trojku dřív než to CBR roztočí jedničku na doraz aby konečně jelo  Ale je pravda,že ve výsledku to CBR jede o cca 15km/h víc.....ale to aby ste jeli závod z prahy do brna aby se to CBR dostalo na vmax  ....pokud budem uvažovat běžně vykloktanou 350 a běžný lehce otevřený lehce vykloktaný CBR,tak jawa jasně vede! Bez diskuzí! o dvě třídy!
Datum: 01. dubna 2011 16:10
 Jezdil jsem na obojim a to CBR teda nic moc  když jezdíme na projížďky tak CBR se vlečou do kopce jak smrad...na rozjezdy si to neškrtá, ale na maximálku mi ujedou...
Datum: 01. dubna 2011 15:55
 Já vím jak jezdí ta cbrka 125 já jak na to sednul se svojima 190 centimetrama jsem vypadal jak vosa na bomboně projel jsem to moc to netahalo čekal jsem od toho víc z kopce se to rozjelo ke 120 víc ani tuk pak jak jsem sednul na mito nebo nsr tak to je hukot ale ne to cbrko
Datum: 01. dubna 2011 15:17
 Možná bych si to pojistil zmenšeným sekundárním kolečkem, kdyby jsi na té jawě závodil....Záleží na délce tratě.
Datum: 01. dubna 2011 15:12
 Gsx-r to mi jako chceš nakecat že čtyřtaktní 125 která sotva dýchá do kopce předjede nějakou jawa 350/639 ses asi posral v kině já mám to devítku a kámoš má mito a nedává vůbec tak se prosím tě vzpamatuj
Datum: 01. dubna 2011 15:06
Jméno: Gsx-r
IP: uživatel4675
 Samej odbornik tady,nikdy jste nejeli ani na jednom tak nemelte ho.na . Mozna tak z doslechu od vasim hustokrutejch kamosu Jel jsem na CBR (125) a myslim si ze by to vydechlou triapůůlu dalo. Zaleži taky na jezdci a na rozjezdu ale za me CBR
Datum: 01. dubna 2011 14:33
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 sak jawa 250 ju klidne predjede na pul plynu a ne to este 350  na 3ku jak nic
Datum: 01. dubna 2011 12:10
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Nesmysl, CBR je lina 4-taktni mrcha. .) CBR da kloudna 477 CZ.
Datum: 31. března 2011 23:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 leda ve snu
Datum: 31. března 2011 22:50
 pardon - myslim jawu 350 / 634
Datum: 31. března 2011 22:41
Jméno: fectlman
IP: uživatel11434
 zdar mam na fechtlovi navedene draty na svetlo a nejde me tam zarovka s oznacenim: narva s2 6/35/35w a tato me tam nejde. kdyz sem tam zkusal jakusi staru co sem nasel v garazi tak ta normalne svitila a nevim co tam mam dat za zarovku jestli 6/15/15w nebo 6/25/25w
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 15:47
Jméno: fechtlman
IP: uživatel11434
 mam tam 20w tak to tam mam dat asi 6v/15w ne?
Datum: 01. dubna 2011 15:47
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 pročíst manuál čítů ke své oblíbené hře tu asi většina lidí líná není, ale pročíst si manuál od své vlastní motorky, tím spíš že je psaný v mateřském jazyce, tu asi leckomu zatěžko je co? Najdeš tam totiž odpověď na to co tu hledáš, v tom manuálu je napsáno již mnoho desítek let jakou žárovku tam máš mít...
Datum: 01. dubna 2011 11:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 záleží co máš za zapalování , máš to napsané na statoru jak silně je bud 20W nebo 30 W
Datum: 31. března 2011 22:52
 Zdar draci prosimvás jen se chci zeptat kolik vám jede váš pionýr? a jake tam mate sekundarni kolečko diky moc ja mam 12ku a jede mi to po rovince 65-70km/h a to je vče original a z mirneho kolečka 75km/h jak vám diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 20:49
 Tak jak čtu tak nemate žadne verhly co jedeou 50km/h ale pořadně stroje  to je správne klikar - Nedivej se na vzhled ale zaleži co maš pod nohama (motor) to všechno děla jen on  když tam nemaš 1 plech tak když ho tam daš rychleji to nepojede  tak ad se vam daři fichtlaři žadne porucha a žadni policajti  ja už na cheru mam najeto letos 250km a to nemam papiry naněj
Datum: 01. dubna 2011 20:49
 Úprava mě vyŠla k přepočtu na nějakých 2300 včetné poštovného a náhraního pístu...jo jinak mám CÚ
Datum: 01. dubna 2011 15:49
 12 zubů, jezdec 85 kilo vysoký řidítka, místo filtrboxu drátěnka, a dokukrvenej vejfuk.prostě kombinace se kterou by to podle místních odborníků nemělo jít ani nastartovat. maximálka po rovině75. je to ta plečka co mám v profilu....
Datum: 01. dubna 2011 14:49
Jméno: Gsx-r
IP: uživatel4675
 To me mustang jede podle tachometru max. 60-65km/h ale kdyz jsem nainštaloval digi. tachometr tak jsem ho s kopce pretocil na 79,5km/h podel digitalu (stelovenej presne na predni kolo-takze minimalni odchylka) a kdyz jsem si to svistel tech 79,5km/h tak na tachometru bylo porad 65 a vic ani prd. Ale motor uz hodněě knucel  Jinak žádný úpravy vse orig. (sekundarko 13zub)
Datum: 01. dubna 2011 14:45
Datum: 01. dubna 2011 14:18
 aaa:V mílích?
Datum: 01. dubna 2011 9:33
Jméno: aaa
IP: uživatel11436
 jede mi to 120 do kopce
Datum: 01. dubna 2011 8:40
 kekz: denzil.skiller1 ale je to divný mam za to že sem si jednou radil skrz pc,jestli si to byl ty
Datum: 01. dubna 2011 8:35
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 shrek: jj máš 3 kroužkový píst to samý je aji u mě  na rovince mám maximálku do 20 sekund nějakejch 65 možná víc a když jedu zkopce tak to prostě už víc nevytočím než na rovince....
Datum: 01. dubna 2011 8:24
 denzileck dej mi skype
Datum: 01. dubna 2011 8:22
 82- max 85 km/h..jediná úprava je stejskyho CÚ...
Datum: 31. března 2011 23:35
 77venca :Cos chtěl napsat?
Datum: 31. března 2011 23:08
 Každemu to jede jinak že  někomu lip někomu huř
Datum: 31. března 2011 22:53
 já mám 13zub a tachometr digital s kola přesně zadanej obvod kola a jede mi to 69,93 km/h na rovině i s kopce-víc ten motor nepřetočím
Datum: 31. března 2011 22:40
 denzileck ®- kdo ma jit na skype?
Datum: 31. března 2011 22:35
 standa- řikam že mi to jede kolem te 70km/h a mam dvoukroužkovy pist novy vybrus GO motoru a vypilovane kanalky  a jinak vče original a u nas v dědině mame radar jen do kopce je z jedne strany a tam jsem jel 40km/h ale v bruhe dědině je radar na rovince a ukazovalo mi to 68km/h jsem přesny  sneska jsem tam jel a řikam kolem te 70km/h mi jo jede
Datum: 31. března 2011 22:35
Jméno: standa
IP: uživatel11430
 a kdyz uz jsme u tý rychlosti.....kolik ti to venco jede doopravdy? tachometrovejch 80 je totiž v reálu necelejch 70  a tachometrový kilo je 83-85  při překročení realných 85 se strhává tachometr
Datum: 31. března 2011 22:28
 Pod na skype
Datum: 31. března 2011 22:23
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 denzileck máš tam nějaké úpravy? protože origo ti nemůže tolik jet
Datum: 31. března 2011 22:21
 mám mustanga, vše origo, včetně převodů.. má tam 3 kroužkový píst takže moc netočí.. jinak jede cca 65Km/H.. kámošova dváca protože má 2 kroužkový píst a je to jinak seřízený, víc mu to točí a jede kolem 70..
Datum: 31. března 2011 22:19
 70,80 možná i 90...nevím,neměřil jsem to...
Datum: 31. března 2011 22:19
 MurarikRadim ® -měřil jsem si tachometr na radaru protože tu u ans mame u školy radar je to dokepečka trochu a na tachaču jsem měl 40km/h a na radaru mi ukazovalo 42km/h tak mi de dobře jen asi + - o 2km pozadu
Datum: 31. března 2011 22:09
 Cože?  45km/h na rovince to tam amš 11 sekundarni kolečko ne? Ja do togo liju normalni benal Natural 95 a + polosintetiku MOTUL  a jede mi krásně a mam ted vybrus tam udělany a motor po GO
Datum: 31. března 2011 22:07
 no to ti jede podle tacho na fichtlu nebo nekde na radaru? protoze ty tachometry nejsou moc presne....
Datum: 31. března 2011 22:06
 Mě jedila 45  co do toho leješ?
Datum: 31. března 2011 22:00
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 ahoj dělaly se 250sátky s jedním vejfukem? jesli jo tak prosim nějakej odkaz na fotky dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 21:48
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
Datum: 31. března 2011 21:48
Posl.aktualizace: 05. března 2012 23:23
 Bezduvodne znicil dva motory? Rek bych ze je spis sikovnej a vynalezavej,a snazi.se neco dokazat,narozdil od jelit co se desetkrat zeptaj jak nastavit predstih aniz by se koukli do prirucky  ja to ocenuju..zlaty cesky rucicky
Datum: 05. března 2012 23:23
 na tohoto blázna jsem se díval už dřív, musím říct, že by mě zajímalo jak to má udělaný ale podle mě bezdůvodně zničil 2 motory :-/
Datum: 01. dubna 2011 18:42
 Jawa05: a kam dáš řetěz když to bude na středu ?
Datum: 31. března 2011 22:43
 Napiš Maverickovi...
Datum: 31. března 2011 22:17
 A kolik to tak muže vubec jet?
Datum: 31. března 2011 22:12
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Dobrý, ale děsně nevyvážený, chtělo by to ten motor vycentrovat na střed
Datum: 31. března 2011 22:03
Datum: 31. března 2011 21:42
Jméno: venca
IP: uživatel10860
 Zdarec Draci! Nevíte náhodou kdy a kde budou nějaké motoburzy? Nejlíp ve Zlínském kraji a okolí. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 18:41
 Jsem z Liptála kousek od Vsetína
Datum: 02. dubna 2011 18:41
Jméno: jawaman
IP: uživatel11442
 hoši nekdy by sme mohli dat sraz ne ? ja bydlim ve Vysokém Poli , to je kousek od zlína
Datum: 01. dubna 2011 22:52
 já z Mladcové to je nad Jižníma Svahama.
Datum: 01. dubna 2011 8:42
 jawamistral: odkud jsi?
Datum: 31. března 2011 23:02
 14.5. jestli se nemýlím
Datum: 31. března 2011 22:07
 březolupy
Datum: 31. března 2011 21:43
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdar,chtěl bych se zeptat,zítra mam v plánu složit motor ale je tu problem když dam pulky k sobě jen tak na vyzkoušeni převodovky tak je držim u sebe a známej tam zkouši hazet kvalty no ale ono to občas chodi v pořadku krasně za sebou a někdy tam ta rychlost nechce skočit.Měl jsem rozebraný ř.automat a měnil tam nějaké věci no a jestli jsem nedal třeba o kousek dal ten tisicihran ale vypada vpořadku.Nevim třeba že v provozu a přítomnosti oleje to bude pracovat. Prosim poradte nechci to zase naněkolikrát rozebírat.Moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 12:53
 až tam bude olej a bode se to točit tak by to řadit mělo normálně
Datum: 03. dubna 2011 12:53
 Dobrý den. Chci koupit relátko na jawu 250/353 mužu tam dat 6V 75W?  Díky draci. Moc mi pomužete.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 9:03
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 V tom případě je tedy rotor nezničitelný... to je mi tedy záhadau jak tedy ty škvarky co jsem viděl vzniky
Datum: 04. dubna 2011 9:03
 Chlapy co říkáte na tohle? Ptal jsem se na to jednoho borce a napsal mi tohle:
"Podle mě je to přehřívání kvůli tomuto regulátoru blbost. Rotor pouze pouze
vyrobí a sebero to, co mu dovolí stator, respektive jak silné magnetické
pole vytvoří cívky statoru. A ten nevytvoří větší, než na které je
konstruován, tedy pouze pro výkon 45W, možná s nějakou malou plusovou
odchylkou. Regulátor pouze reguluje napětí, a to tím, že do obvodu vinutí
statoru vřazuje při zvýšení napětí odpor. Možná by snad mohlo dojít k
většímu zahřívání, ale v případě špatného reguláturu za situace, kdy by do
statoru pouštěl veškerý vyrobený proud, čímž by výkon dynama určitě stoupl,
jelikož by se zvýšilo napětí. Výše uvedený maximální výkon dynama 45 platí
totiž při regulovaném napětí 6V (ve skutečnosti výce, cca do 7V).
Ty provize neřešme, asi se dá zažádat o zrušení.
Pro příště si ale prosím svůj příhoz řádně rozmyslete.
Zašlete mi tedy Vaše konečné rozhodnutí, jestli regulátor chcete, nebo ne."
Datum: 03. dubna 2011 15:10
 No takže ho tam rači teda dávat nebudu. A chci se zeptat když ve Vysokejch otáčkách ta dobijeci civka začne kmitat tak jak vedle ní? Ale jen v hodně Vysokejch.Začne mi ani blikat ta kontrolka jak to rozepíná a spíná strašně rychle.
Datum: 01. dubna 2011 19:08
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Inu upřímně řečeno, to dynamo je s reglerem 75W přetížené i s originální elektrovýzbrojí.. počítej se mnou... 15W zapalování, plus 25W přední žárovka, plus 5W zadní žárovka, plus 2W žárovka kontrolky dobíjení a těžko odhadnutelný odběr baterky, která si chce také přijít na své, tipuju nejméně 10W.. tohle dohromady je 57W samo o sobě a protože regulační relé začne omezovat až od 75W, tak těch 57W bude odebírat z dynama a tímpádem bude přetěžovat vinutí nadměrným ohřevem. Ten regler z nmého pohledu škodí ikdyž nic navíc na motorku nepověsíš  . Mám kamaráda co si liboval jak mu to pěkně dobíjí, šlo ale o to že regler bral víc než měl, takže nejenže usmažil vinutí rotoru dynama, ale zároveň padlo podezření že teplo, které se přičítalo k teplu motoru mu oddělalo ložisko u hřídele dynama (ložisko se příliš teplem roztáhlo a vymačkalo si drážku pro kuličky - vylítalo se). Já bych do toho zkrátka nešel....
Datum: 01. dubna 2011 17:35
 Chong: Nikdo se s tebou nehádá, samozřejmě že je lepší dát k dynamu příslušný regler stejného výkonu, ty čísla (45W relé a 45W dynamo) neodpovídaj jen proto že se náhodně trefily, ale otázka zněla, jestli tam 75W relé může dát, na což jsme mu myslím odpověděli.. Ohledně kontrolky, nejspíš špatně zapojená, měla by být mezi živým uhlíkem a kontaktem 51 spínačky (jestli u kývačky je, jinak je to prostě napětí spínaný klíčkem při zapnutí zapalování)
Datum: 01. dubna 2011 11:30
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Výkon rega má být naladěný na výkon dynama a toho se drž jak hovno košile! Je to stejný jako s tlakovou pojistkou na papinově hrnci... Zkrátka, můžeš použít na pappiňák i pojistku na parní kotel a když nebudeš zahřívat víc než papinův hrnec snese, není třeba se obávat.. že, ale co když něco selže?! Popřemejšlej. Kde třeba bereš jistotu že se ti někde neprodře kabel?! Není totiž pravdou že by dynamo nedokázalo dát větší výkon, než je na jeho obalu udáván, žádný strachy, to dynamo dá větší výkon, jenže potíž je v tom, že se neuchladí. ten výkon totiž odpovídá trvale odebíratelnému výkonu bez rizika poškození. Ono se totiž přehřátím zdegraduje izolace vinutí a vznikne pak zkrat a tímpádem větší teplo, tím pádem větší poničení až s toho celého zbyde jeden škvarek na vyhození.. je to jasné vy umělci?
Datum: 01. dubna 2011 11:02
 Tak už jsem si ho objednal no já mám totiž podezdření že mám relátko špatný. Možná mi teda poradíte. Koupil jsem si uplně novou baterii varta 6V 12Ah a mám od stréca 250/353 a když zapojim kliček tak ne že by se rozsvitila kontrolka ale až nakopnu mašinu a přidám plyn tak relátko sepne a rozsvítí se tá kontrolka tak buď je to relátko nějaké špatné a nebo to mužu mět tu kontrolku nějak naopak zapojenou? Ale je tu problém že nedávno jsem na tu baterii jezdil pár dní jednou jsem ji zaparkoval vytahl klíč a všechno(nic nesvítilo ani světla ani žádná kontrolka prostě nic).A když jsem se chtěl jet projet tak jsem chtěl zapnout klíček a zkusil jsem světla a najednou ejhle a baterie uplně vycuclá tak mi povězte čím by to mohlo být.  Ale nemuže to byt asi tim že tam nemám u baterky pojistku ne? To abych si udělal vypínač na drátě k baterce k pólu +.
Datum: 01. dubna 2011 1:01
 docela blbá otázka, pokud máš funkční (ať už 45W nebo 75W), nemá to smysl, výkon je omezen rotorem, nikoli relátkem, pokud ho nemáš, pak ti to bez něj nebude dobijet a nějaký sehnat musíš...
Datum: 31. března 2011 23:45
 A vyplati se mi koupit když za něho dám 376Kč?
Datum: 31. března 2011 22:07
 Bude to fungovat...
Datum: 31. března 2011 22:01
 Takže všechno bude fungovat tak jak má jo? Dobíjení a ták. Však jasně na co bych tam dával jiny žárovky než ty co tam teď mám. Vždycky tam budu dávat jen ty 45W.
Datum: 31. března 2011 21:49
 Dej to tam, ale musíš nechat původní žárovky a tak...zkrátka nesmíš odebírat více než těch 45w, pak by se nadměrně zahříval rotor a mohl by se spálit...
Datum: 31. března 2011 21:30
 Jak jako nemužu využit? Takže ho tam nemám dávat ? Nechcu tam něco zkur....
Datum: 31. března 2011 21:24
 Jo, ale nemůžeš využívat více jak 45w, nemusel by to vydržet rotor...
Datum: 31. března 2011 21:19
 Čágo orci. Neměřili jste někdo vnitřní průměr novýho výfukovýho kolena na J21 a J23 co má sesa nově v nabídce?? Dík,mějte se...Standa
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 9:19
 když se rozhlídnu kolem sebe a vydim jak je kařdý druhý koleno placatý tak mám dojem že to novodobý co má o 1-1,5mm mín nebude zas tolik vadit  )) ale je fakt že by se nic nestalo kdyby to ohybali ze správný trubky.
Datum: 02. dubna 2011 9:19
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Jj taky mám origo 26mm vnitřek, stěna 1mm
Datum: 01. dubna 2011 23:35
Jméno: standa
IP: uživatel11437
 mám doma to "plechový" bez falce i to silně chromované s falcem....to mam zmereny.....ale ted sesa mustil do prodeje koleno na 21 ktery je malinko jinak tvarovany a tak mi proste jen informativne zajímá,jestli to konečně neni koleno o průměru origo kolena.....jinak vim,že ty náhražky se pohybují v průměru od 24 do 25mm.....origo koleno má cca 26...alespon teda to moje 40 let starý....
Datum: 01. dubna 2011 16:16
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 čus stando.. mám tu to koleno bez falce, který má 24mm.. a když sem měřil origo tak mělo +- stejně těch 24 - 25.. to nové má silnější stěnu.. předpokládám že u toho s falcem to bude stejný
Datum: 31. března 2011 22:47
|



|