Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim,sice se to netyka Jaw a čz,ale i tak se zeptam nejdřív tady,kde pár lidí znám.U hondy NSR 1991. rok mi blbne otáčkoměr,někdy funguje,někdy ne.Kdyř přidám,ukazuje otáčky správně,po klesnutí otáček se na chvilinku zastaví asi na 3000 a padne na nulu.Občas taky když padne na nulu začne motorka po přidání chcípat.Dělá to jen někdy,ne pořád.Nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 13:47
Jméno: Ajska
IP: uživatel11581
 Zkontroluj si zda máš všude dobře propojenou kostru(zemnící pól baterie) s rámem,motorem a přístroji,tam by mohla být chyba.
Datum: 19. dubna 2011 13:47
 nejsem si jistý jak to u těhdle motorek je ale co nějaká řídící jednotka, zápalko něco kolem toho , tam bych hledal chybu.. v nízkých otáčkách pak pracuje motor špatně, ale nemám nsr a neměl jsem takže bohužel, ovšem pokud to bude řídící jednotka nebo elektro.. na to doma asi nepříjdeš už u týhle motorky, záleží jak je to dělaný.. těžko takhle říct
Datum: 10. dubna 2011 0:32
 Čau draci,tak sem byl nucen zvolit olej M2T do benzínu,liju ho tam vždy o něco málo více než vezmu na natankovanej benzín,ale musim říct že zatim bez problémů.Proto nevidím důvod kritizování a věčné hádky tady o to,proč M2T ano či ne.Za mě ano!Nekouří to,minimálně samozřejmě jo,když za to vezmu,a na výkonu to znát neni!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2011 23:14
 já mám 9let velorexa 350ku a mažu mogulem tsf,kupuju to od kamaráda,100,-/litr,mám najeto 38 000km a jediny co dělám je že se jednou za rok podívám na předstih,popřípadě seřídím,žádnej karbon neřeším,jezdí jak drak
Datum: 12. května 2011 23:14
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Splnuje to API TC/ JASO FC, ber ho... kdyz ho budes lit v doporucenym pomeru, nic se nestane.
Datum: 11. dubna 2011 7:27
Jméno: standa
IP: uživatel11510
 presne jak bylo řečeno....kvalitu oleje poznáš po tisíci kilometrech a ne po týdením ježdění! Budeš se divit,ale když naleješ do benzínu ve vhodnym poměru přefiltrovanej vyjetej motorák přes punčochu a budeš na to jezdit tejden,tak nepoznáš extra rozdíl!! Mužeš do toho krátkodobě lejt převodak a bude to v pohodě,jen to bude modře kouřit......ale zkus na to jezdit roky?! ......a hlavně.....když mi někdo dá na výběr API TB za 80kč a API TC za 100kč za litr,tak raději koupím olej o 20kč dražší a ušetřím si tím čas,peníze,stav motoru a životní prostředí.....
Datum: 10. dubna 2011 22:35
 jste blázni.když mám dát 100 kč za shell nebo m2t tak určitě asi ten lepší.na jednu stranu řešíte jestli do převodovky 80 nebo 90(a je to jedno)a na druhou jezdíte na takové kapalné uhlí
Datum: 10. dubna 2011 21:38
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 A já jezdim na M2T taky
Datum: 10. dubna 2011 21:01
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 péro> Já ne, já 1 litr a mísim do kanystru až doma
Datum: 10. dubna 2011 21:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 lahvička 100ml M2T stojí na benzínkách od 20 do 30kč tak si spočítejte kolik stojí litr...jo litr stojí někde třeba 80kč , ale většinou každej kdo jezdí na M2T si kupuje ty malý lahvičky a pak mu litr vyjde na 250kč jak nic a za to má pomalu 2 litry dost kvalitního oleje
Datum: 10. dubna 2011 11:59
 Tak perak je nízkootáčkovej,se nediv že to bylo bez problémů ale M2t prostě od 6000 ot/min nemaže.A peníze se kvalitním olejem vrací-např. s M2t je válec na sračku vyběhanej třeba za 10 000 km,ale s pořádným olejem třeba za 35 000 km...
Datum: 10. dubna 2011 8:50
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Nevím k čemu se rozhodnout,doteť sem jezdil na M2T a kromě té karbonizace pístu a výfuku žádný problém.A připlácet si 50kč/litr víde když to vypočítam na celkem dost..Ale zase jak tu říkáš že ta klika atd..Nevím
Datum: 10. dubna 2011 1:51
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 nechci se hádat o to mi nejde  každý má svůj názor..ale proty co to nedrtí každý den a netočí to pořád tak si myslím že je optimální M2T
Datum: 10. dubna 2011 1:43
 já si to právě umím spočítat, radši si připlatím za olej, a to jak pro závodního pionýra,tak normálního, všechny jawky čízy co mám, jelikož se mi to vrátí, jak v dlouhoživotnosti klikovky, nově zrepasovaných dílů, opotřebení, nemusím dekarbonizovat.. a to jak u klasických motorů tak u upravených, takže vím proč to dělám... nikoho do toho nutit nebudu a nikomu to vysvětlovat taky ne... hold až vž vám dospěje mozek a zjistíte kde připlatit a kde ne tak vám to dojde, tímto končím.. každý má svuj rozum to nikomu neberu...
Datum: 10. dubna 2011 0:46
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 to se nedá říct prodělal ale kolik by si ušetřil a co si pak za to můžeš koupit do fichtla..
každého věc..
Datum: 10. dubna 2011 0:45
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Tady jde poznat kdo rozhazuje prachy a kdo ne.. Si to vypočítej kolik proděláš za těch 5000km KČ za ten lepší olej..A několikrát vyčistit výfuk,píst,válec je tak těžké?
Datum: 10. dubna 2011 0:40
 hlavně pokud potom přejdeš na lepší olej který zabranuje zasírání výfuku a karbonizaci, tak vše rozeber a pročisti hlavně píst,hlavu.. jinak se ti karbon rozpustí tím lepším olejem a spáchá ti ve válci atd neplechu...
Datum: 10. dubna 2011 0:28
 Jo jasný,tak to mazání 1:33 by odpovídalo  Jezdím jen dočasně,pak zas koupím nějaký lepší olej...
Datum: 10. dubna 2011 0:26
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 tak deda jezdil pres 10 let na perakovi na m2t a nic se nedelo. a jezdil do ty doby nez ho prodal
Datum: 10. dubna 2011 0:25
 no už sem poznal i dobytka co mazal 1:10 a divil se, že hulí když mazal tímhle olejem, tomu ríkám dobitek, jinak M2t není špatný olej pokud budeš jezdit 1:33 je dobrý do seriového motoru postačí, ovšem zhruba každách 5000km by to chtělo pojít soustavu jako výfuk, píst, hlavu,,, skrátka nemá tak dobré spalovací účinky a mísení jako kvalitnější minerální oleje, které jsou běžně k dostání za pár kč.. dejme tomu kolem 120kč/litr ale je každého volba na co jezdí
Datum: 10. dubna 2011 0:24
 A jak maže dobytek?
Datum: 10. dubna 2011 0:19
 tak tak...opotřebení a usazování karbonu na 100km nepoznáš...
Datum: 10. dubna 2011 0:18
 usazování karbonu se ti nikdy neprojevý hned po pár km pokud nemažeš jak dobytek
Datum: 10. dubna 2011 0:17
 A nebo se ještě zeptám jinak,proč je nutný najet těch pár tisíc kilometrů?Když je to špatnej olej tak přece stačí i těch pár km na to,abych poznal že to je k prdu ne?
Datum: 10. dubna 2011 0:14
 No 100 km za odpoledne nenajedu  Jezdim převážně do školy a občas o víkendu,ale málo  takže mi to bude trvat než těch pár tisíc najedu...
Datum: 10. dubna 2011 0:11
 100km je taková odpolední projížďka...po pár tisících km se budeme bavit dál...
Datum: 10. dubna 2011 0:10
Datum: 10. dubna 2011 0:07
 ANO! Nikdy nic víc než M2T!!! Hlavně když to posuzuješ po ujetí pár km....
Datum: 10. dubna 2011 0:06
Jméno: petr d
IP: uživatel9186
 cau je tady nekdo z okoli hustopec, brna na vyjizdky??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 11:41
Jméno: petr d
IP: uživatel9186
 pareza, stadiona...
Datum: 10. dubna 2011 11:41
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Brno  , co máš za stroj ?
Datum: 10. dubna 2011 11:23
 Zdravim draci. Potřebuju pár rad, dělám novou elektriku na jawě 250/353 a dělám to podle schémata čz 175/477 : http://cezeta477.wz.cz/data/cz-175-477/schema2.jpg a mám pár otázek. Kontrolku nabíjení jsem zapojil a když zapnu kliček tak se rozsviti a když vytahnu tak zhasne přesně jak má a mělo by zhasnout když bych normálně rukou scvaknul relátko?Nebo zhasne až nastartuju a relátko se scvakne samo? A světla by měli po nastartování jet přez dynamo?Nebo z baterky protože mi ty světla svitijou nějak slabě když nemám nastartovany a ještě jsem nestartoval protože to nemám všecko hotovy. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 23:41
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 takže relatko scvakne samo a kontrolka nabijení zhasne po nastartování pokud by kontrolka i nadale svitila tak ti nedobíji baterku , světla jdou z baterky slabou máš asi tu baterku malo nabitou jakmile nastartuješ tak dynamo začne nabíjet a světla bíce svitit takže ano jde to z baterky
Datum: 09. dubna 2011 23:41
Jméno: mira
IP: uživatel6804
 cus Anketa co se vam vic libi jawa 20- 21 nebo mustang.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2018 13:57
Jméno: Michal
IP: uživatel19480
 21
Datum: 17. září 2018 13:57
Jméno: kedar
IP: uživatel10858
 mustang
Datum: 12. dubna 2011 19:30
Jméno: standa
IP: uživatel11514
 Jawa 50 typ 05 model 1962/63 pak Jawa 50 typ 21 model 1968/69
Datum: 11. dubna 2011 10:56
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 líbí sa mě 20 a 21
Datum: 10. dubna 2011 18:09
Jméno: Motofyl
IP: uživatel11495
 Souhlasim s jawasss+em. Tendle skútr má největší kouzlo. Ale jinak mustang vypadá nejvíc jako motorka.
Datum: 10. dubna 2011 18:02
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 nejhezčí je jawa 550 a navíc má hodnotu veterána
Datum: 10. dubna 2011 16:39
Jméno: jawa20
IP: uživatel11505
 JAWA 20
Datum: 10. dubna 2011 11:29
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 05,20 ale asi nejvíc 21, mustang je trošku nedomyšlenej, podle MĚ vypadá tak trochu jako vosa na lízátku
Datum: 10. dubna 2011 9:38
Jméno: viktor009
IP: uživatel11504
 určitě 20
Datum: 10. dubna 2011 9:03
 Mustang Pičo !!!!!!!!
Datum: 09. dubna 2011 23:30
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9667
 Já jsem pro jakoukoliv Jawu ale z techletech bych nejradši 05...
Datum: 09. dubna 2011 23:26
 ať žije 21!!!
Datum: 09. dubna 2011 23:03
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 23
Datum: 09. dubna 2011 22:58
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Když někdo řekne fichtl tak si představím 21, ale 23 mi připadá už trochu jako motorka, takže taky Mustang.
Datum: 09. dubna 2011 22:39
 sto lidí, sto názorů. za mě Mustang
Datum: 09. dubna 2011 22:21
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 19 až 29
Datum: 09. dubna 2011 22:17
 21
Datum: 09. dubna 2011 22:06
Jméno: mira
IP: uživatel6804
 ne chci vejdet co je podel vas hesci.
Datum: 09. dubna 2011 22:01
 21 ale i mustang 20 je moc oplechovaná
Datum: 09. dubna 2011 22:00
 23
Datum: 09. dubna 2011 21:43
 xD a k čemu ti to bude?? Se nudíš co?...jinak za mě jawa 21
Datum: 09. dubna 2011 21:43
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Všechny!!!
Datum: 09. dubna 2011 21:38
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 spíše 21..
Datum: 09. dubna 2011 21:37
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 21!!!
Datum: 09. dubna 2011 21:32
 05
Datum: 09. dubna 2011 21:15
Jméno: Pep
IP: uživatel11502
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 13:46
Jméno: Pep
IP: uživatel11502
 Vím že je to rozměr závitu, ale myslel jsem, jestli nejsou třeba různě dlouhé nebo tak.
Datum: 10. dubna 2011 13:46
 M5 a M6 znamená že jeden závit je 5mm a druhej 6mm-takže ne,nejsou vzájemně kompatibilní
Datum: 10. dubna 2011 13:21
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 čau furt tu melo toto dokola ale co myslíte mám na jawě 250 šedou svíčku mám to tak nechat nebo do toho mám vrtat ? Nebo tak když ju mám šedou znamená to co ? chudá směs nebo bohatá já bych totiž chtěl ju mít cihlovou ale když ta šedá je OK tak to tak nechám poradte mi at už to sem nemusím furt psat furt ty moje svíčky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 12:17
 chlape nemáš za co, tak hlavně že se našli
Datum: 10. dubna 2011 12:17
 kubiq : díky moc  Sou tam přesné obrázky co jsem hledal.
Datum: 10. dubna 2011 10:28
 sice nemám po ruce odkaz na svíčky brisk apod používané u jaw a číz ale myslím že máš namysli něco podobného, takže pro Dachtl21 to co hledáš bude něco podobného jako zde http://gizmo.vprdeli.com/svicka.htm tam je vidět co se se svíčkou může stát.. sice tohle momentálně mám na 4T ale je to defakto stejné a pokud sjedež níže máš tam krom obrázku svíčky rozebrané, takž ehned budeš vědět jakou svíčku zvolit, tak at to jezdí =)
Datum: 10. dubna 2011 0:13
Jméno: trubka
IP: uživatel11503
 karle -kup si už něco jiného a dej pokoj těm svíčkám
Datum: 09. dubna 2011 22:23
 někde sem měl stránku s oranzovym pozadim, a tam byli vyfoceny svíčky s chudou směsí, špatnym predstihem ,, apod, nevite url tej stránky??
Datum: 09. dubna 2011 21:46
Jméno: martin
IP: uživatel987
 Chudá směs je - černá suchá svíčka. Šedá svíčka taky muže být špatná tepelná hodnota svíčky.
Datum: 09. dubna 2011 21:17
 Ahoj lidi nevíte proc mi fichtl zere jako TANK ?? za 1 den sem najes cca 8 KM a pul litra v prd....
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 11:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pokiaľ jazdíš po blate tak to je asi dosť reálná spotreba
Datum: 10. dubna 2011 11:25
 Jezdi stopem
Datum: 09. dubna 2011 21:43
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Jde o to kde jezdíš, jestli často podřazuješ, jak máš seřízenýho pionýra, jestli máš namazaný řetěz, ložiska v rozetě a kolech a hlavně jak je zajetý válec.......
Datum: 09. dubna 2011 21:20
 tohle je docela normální spotřeba  .. co čekáš? že to bude brát 1.8 litru?  .... taky záleží jak jezdíš.... když chceš jezdit na spotřebu tak si pořid babetu
Datum: 09. dubna 2011 21:05
Jméno: aaa
IP: uživatel11234
 tak chod pěšky.
Datum: 09. dubna 2011 20:29
Jméno: Jarda
IP: uživatel11501
 Zdravim všechny chtěl bych se zeptat jestli někdo neslyšel o pionýru s typovim označením, Jawa pionyr typ 22 prý se jednalo o vývozní typ do Ameriky.\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 19:27
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
Datum: 09. dubna 2011 19:27
Jméno: Ruda
IP: uživatel11500
 Zdravím,prosím zkušenější o radu, u stadionu s11 jsem vyměnil převodový olej, starého vyteklo asi deci nalil jsem nový PP80 a spojka nevypíná.Pročetl jsem všechny rady zde a nic nepomáha. když tam bylo málo starého oleje tak to fungovalo. Děkuji za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2011 17:08
Jméno: mahony.x
IP: uživatel8746
 já liju do staďáka PP80 a spojka funguje uplně normálně
Datum: 02. června 2011 17:08
Jméno: Ruda
IP: uživatel10879
 Díky moc, hned vyzkouším.
Datum: 10. dubna 2011 16:48
Jméno: kuba
IP: uživatel11507
 sorry PP7 nějak mě vypadlo písmenko
Datum: 10. dubna 2011 12:41
Jméno: kuba
IP: uživatel11507
 ten olej tam v žádném případě nepatří měl jsem stejný problém.. vylej ho, nalej pp7 nech to nastartovaný na neutrál trošku to uhřej,vypusť a nalej novou náplň ale fakt jedine P7 nic jinýho nevymýšlej zkoušel jsem to hodněkrát a jinudy cesta nevede.
Datum: 10. dubna 2011 12:40
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11473
 Zdarec draci, nevíte k čemu je v převodovce řadící segment (vidlička) a kolik jich tam je? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 10:17
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 jestli myslis fichtla,tak jedna, a ktomu aby to řadilo kvalty
Datum: 10. dubna 2011 10:17
 čus draci mám problém nevrací se mi páčka spojky Jawa 05 mám tam ten kulatej dekl před zimou fungovala ale ted nic bowden ka jsem se dostal jsem promazal ale furt nic napadlo mě nemá u toho plíšku na tom deklu jak pak tlačí na tu tyčinku být náka pružinka k navraceni? ale asi ne že? prosím poradte dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 22:02
 no musel jsem povolit tu matku u toho plíšku co pak tlačí na tu tyčinku a pak jsem posunul víc ten bowden a bylo hotovo
Datum: 09. dubna 2011 22:02
 A čím to bylo?
Datum: 09. dubna 2011 21:30
 no už mi to jde
Datum: 09. dubna 2011 19:51
 Čau draci, co upřednostňujete při utěsňování motoru? Jde mi především o kombinaci silikonu a papírového těsnění, máte s tím dobré zkušenosti? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 22:18
Jméno: madness
IP: uživatel10468
 Já mám ještě starý hermosal. Musím dlabat ze spodku, protože nahoře je to ztuhlé, ale ještě nezklamal.
Datum: 09. dubna 2011 22:18
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 já kombinuji papirove těsnení se silikonovým tmelem,a nikdy mě to nezklamalo...\r\n
Datum: 09. dubna 2011 16:18
 Čus draci nechce my chytnou motor přeplavím karbec roztlačím to zařadím 1 a nic káble do zápalka jsou dobře zapojeny i když prohodím ty 2 tak furt nic jo svíčka jiskru nehází skoušel jsem i novou i starou a furt nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2011 1:18
Jméno: Dominik Stodola
IP: uživatel9354
 Prosím tě, co jsi s tím nakonec měl? Docela by mě to pomohlo. Díky
Datum: 16. dubna 2011 1:18
Datum: 09. dubna 2011 19:50
 to je hezké ž eto dělal podle schematu.. ale stačí dát špatně ty izolační podložky na kladívku a už to nejede
Datum: 09. dubna 2011 16:21
 no elektriku mi zapojoval známej kterej je na elektro technické škole a dělal to podle schéma takze by to mělo být dobře
Datum: 09. dubna 2011 16:04
 když to nehází jiskru tak je LOGICKY něco v elektrice špatně, ne? .. nehrabal jsi se s kladívkem? ...a co třeba zkusit druhou indučku a pak zapalovací cívku??..... DOTAZEM NIC NEOPRAVÍŠ. ... musíš zkoušet!!!
Datum: 09. dubna 2011 15:29
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 podiv se jestli máš všechno dobře zaojený a nemáš utržený žádný drát případně nastav odtrh na 0.4mm
Datum: 09. dubna 2011 14:18
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zdravím, mám takový záhadný problém na jawě 20, ještě nedávno mi normálně jezdila, pak se začal pořád rozhašovat odtrh, takže to neházelo jiskru, pokaždý když jsem ho nastavil, tak jsem tak 10 kopnul startpákou a byl rozhašený, pak už to nepomáhalo ani nastavit prostě už neházela jiskru, všechny kábly mám zapojený dobře nic utržený, tak jsem zkoušel dát jinší zapalování ale to taky nepomohlo, zkoušel jsem i jinou indukční cívku, i asi tak tři jiné zapalovací poly, vzdálenosti cívek od magneta mám nastavenou přesně podle vlašky od matoni a svíčka je nová a zkoušel jsem i jinou novou děkuji všem moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 19:39
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 boocheer: domlouvali sme se na tom plechu a pak si me zacal nějak ignorovat...tak jak teda? Napiš jestli jo, nebo jestli ne a proč?  díky....
jawasss: podívej se jestli nemáš povolenou vačku, jinak to asi budou ty ložiska..taky sem s tím měl problém
Datum: 09. dubna 2011 19:39
 máš promazanou tu peřinku která maže vačku? jestli to máš suché tož se ti brousí na kladívku pertinax a odtrh ti hned odejde do kytek
Datum: 09. dubna 2011 18:26
 No jasný, to busou na 99 % vymletý ložiska. Taky sem to mél, až jednou se to tak vymlelo, že ten odtrh skákal moc a nedávalo to jiskru.
Datum: 09. dubna 2011 16:27
Jméno: Dunco371
IP: uživatel11497
 Dobrí deň. Zháňam 3-Krúžkový piest na motor JAWA 50/21 . Valec mám pôvodný čiže priemer je 38mm. Neviete kde bi sa dal zohnať?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 16:41
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 tady je můj email můžeš napsat a dpmlivíme se doctus@email.cz
Datum: 10. dubna 2011 16:41
 Ak ho niekto má a bol bi natoľko ochotný abi mi ho predal prosím abi mi napísal na môj mail: dunco371@azet.sk vopred ďakujem
Datum: 09. dubna 2011 17:30
Jméno: Dunco371
IP: uživatel11498
 Odkiaľ si ? ČR alebo SR. Bol bi si mi ochotný jeden alebo dva poslať na dobierku?
Datum: 09. dubna 2011 15:55
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 já jich mám doma dost
Datum: 09. dubna 2011 14:19
 nebo Aukro
Datum: 09. dubna 2011 14:05
 zdravím, hele budto si počkej na nějakou burzu, tam jsou běžně k sehnání, nebo si ho nechat vyrobit, pak je ještě možnost že ho má někdo doma a nakonec ho nevyužil skusit motoinzerci třeba..
Datum: 09. dubna 2011 13:21
Jméno: jimmy3
IP: uživatel11351
 Ahoj, chtěl bych se zeptat na zapojení indukční cívky. Bude to házet jiskru když zapojim do indukčky jen kabel od kladívka na ten pravej šroubek indukčky? Nemusí se indukčka ještě nějak ukostřit? Díky, mám fichtla 21čku
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 13:56
Jméno: jimmy3
IP: uživatel11351
 A kam mám zapojit do indukčky ten ukostřenej kabel? Jestli ukostřim ten pravej kontakt indukčky kde je kabel od kladívka tak se vyzkratuje ten starovací okruh a nebude tu házet jiskru ne? Takže musím ukostřit ten levej kontakt indukčky?
Datum: 09. dubna 2011 13:56
 kabel od kladívka vede na indučky a z indučky ti vede kabel kterej musíš ukostřit
Datum: 09. dubna 2011 13:08
 Zdar, mám na fíku dva měsíce akrylátovej lak, bohužel na předním krytu je to od boty ošoupaný, tak sem se chtěl zeptat jestli to má cenu rozleštit leštěnkou, když je ten lak dva roky starej. Nékde sem slySěl že by to lak spíš zničilo dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 16:24
 Soráč ne dva roky ale dva měsíce
Datum: 09. dubna 2011 16:24
 Ahoj, zajimalo by mě jak je to se Stadionama, ne že bych ho chtěl kupovat zrovna teď, ale zajímalo by mne co dělat když třeba není pojištěný, muže někdo dostat tu pokutu a bude to prodávající nebo já? Taky kolik tak stojí pojistka sama o sobě mám Jawu 21 u ČPP za 94 Kč. Jinak renovuju toho Pionýra a bude to stát asi 20 000,-, bude Stadion o něco levnější, nebo se na něj špatně sháněj díly. A taky je skutečně naprosto jednoznačné, že se dá Stadion S 22 řídit s ř.o. AM, já mám A1, ale kdybych ho chtěl třeba někomu z rodiny půjčit. No a jak je to vůbec s tou kartičkou, vím že se dá koupit. Děkui moc, vím že odpovědi na některé z těch otázek se asi dají najít na internetu, ale já se v tom neorientuju, mám přehled o fichtlech, ale ne o mopedech.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 13:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na stadiona jsou náhradní díly několikanásobně dražší než na pionýra a když budeš mít tu kartičku at už původní nebo nově vytisklou tak jí stačí vyplnit a zařídit si pojistku ,která je cenově stejná jako na pionýra a řídit ho můžeš s AM
Datum: 09. dubna 2011 13:20
 Zdar draci,potřeboval bych se na něco zeptat.Vyhrabal sem na půdě starýho fichtla a chci se zeptat jestli to ma cenu renomovat na cestu kdyz k tomu nemam TP ani nic,já myslel že to jde přihlásit jako veterán.
Díky draci a pište mi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 22:39
Jméno: trubka
IP: uživatel11503
 Draku,všichni mají pravdu,ale zvaž jestli mají veteránské ,,papíry,,takovou cenu.Ikdyž budeš platit zlomek pojistného tak ,,veterána,,nemůžeš v běžném provozu provozovat.Potom pionýr v milionové produkci těžko bude veterán.Zato pěkně udělaný pionýr lahodí oku a starší lidé zavspomínají na stré doby .Čau
Datum: 09. dubna 2011 22:39
 Musis vedet sam jak si natom s penezma, pokud se tam valel xxx let a chces ho zrenovovat tak do nej minimalne tech 20 strcis. Ale papiry bych tak nehrotil tech je vsude plno
Datum: 09. dubna 2011 13:27
 Jde to přihlásit jako veterán, ale musí to bejt všecko původní stav a je to dost drahý
Datum: 09. dubna 2011 12:06
 Leda sehnat TP, přihlásit jako veterán to určitě nějak jde, ale je to složitý. Jaký typ to je, pokud to není 550, 555, nebo 05, tak si kup něco co má TP stejnej typ co máš doma a použij díly, nebo to někomu prodej nebo si to nech na blbnutí, to si už rozmysli sám. Každopádně nemá moc cenu přihlašovat třeba Jawu 20 z roku 1975 jako veterána, asi by to vzali, ale je toho všude tolik, že si prostě sežeň něco co má papíry.
Datum: 09. dubna 2011 11:46
|



|