česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  838  839  840  841  842  843  844  845  846  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: simababitz      IP: uživatel9427    
Zdravim pánové chtěl bych se zeptat ohledně rozměrů, dnes jsem lisoval pístní čep do pístu u babetty, při lisování čep před sebou tlačil šponu a píst prasknul, přeměřovali jsme píst i čep mikrometrem, píst má díru 14,00mm a čep 14,05mm, starý čep má 14,00mm, nový čep mi nešel ani natlačit do oka ojnice, mám ho považovat za šmejd a koupit jinej? či je to normální dnešní rozměr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 7:48
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Dneska cepy stojej za prd, i co jsem se ptal typku na zavodech, tak kazdy ma jiny prumer... Proto mam cepu vic a vzdy vyberu ten nejvhodnejsi.
 
 
Datum: 12. dubna 2011 7:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
můžu si sám pojistit motorku když mám měsíční příjem a 18 mi bude až za 2 měsíce?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
ja sem mou 350 pojištoval a taky mne nebylo 18 a pincka sem pojistoval uz v 15 nikdy nebyl zadny problem a to sem tam byl vzdy bez rodicu
 
 
Datum: 12. dubna 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
když mi ještě nebylo 18, přihlašoval jsem na sebe dvácu a pincka,,, dváca byla pojištěná u reifeisenky a pincek u český pojišťovny a v obou pojistných smlouvách musel bejt uvedenej jako pojistník člověk starší 18ti let... toť moje zkušenosti
 
 
Datum: 12. dubna 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Já měl oboje stroje na sebe přihlášený...
 
 
Datum: 12. dubna 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha, no tak sorry za špatnej tip, nějak sem myslel když nemůžeš přihlásit, tak ani pojistit..
 
 
Datum: 12. dubna 2011 11:30
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Já měl v 16 na sebe pojištěnýho Simsona i 125-ku...
 
 
Datum: 12. dubna 2011 11:25
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
nevidim důvod proč ne. občanku máš.
 
 
Datum: 12. dubna 2011 0:12
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ruku do ohně za to nedám, ale obávám se že nemůžeš
 
 
Datum: 11. dubna 2011 23:36
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, tak moje spolužačka shání fichtla, věřte nevěřte, sám tomu nevěřím :-), ale každá fichtlařka navíc dobrá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No až bude jezdit :-) Já nevim ona je taková zvláštní buď si dělá srandu, nebo to má na blbnutí.
 
 
Datum: 12. dubna 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Fotky sem... .)
 
 
Datum: 12. dubna 2011 7:49
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdo to ví? Proč ve schématu na 250 typ 353 je ve přední parabole parkovačka i na spínačce je. Ale v orig parabole na ní nejni díra?? potřebuju to kvůli technické. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to je orig. parabola :-D
 
 
Datum: 11. dubna 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A je to origo parabola? mam za to že 353 měly parkovačku všechny
 
 
Datum: 11. dubna 2011 23:12
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel10340    
Zdar draci! Dělám teď už ročníkovou práci na téma Jawa..A tak nad tím dumám co bych tam tak mohl všechno napsat...Co myslíte? Hoďte nějaký zajímavosti, nebo jak bystesito představovali, kdybyste to dělali vy? Nebudu popisovat nějak detajlně rozdíly motociklu ve výkonu a ostatních parametru to by byla nuda...díky moc!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 22:50
 
 
 
 
Jméno: Marejo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den, potřeboval bych poradit jaké mám použít diody na tento můstek (hodnoty) ? http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-usmernovac-graetzuv-mustek.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: Marejo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za rady. Použiji tedy ty SR3100, je to samozřejmě na fichtla.
 
 
Datum: 12. dubna 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Předpokládám že ortodoxně chceš provozovat síť na 6V.. inu tedy pokud pól dodává 15W, platí že 15W/6V=2,5A z čehož mi vyplývá že 1N4007, která je navíc zbytečně na 1000V je jaksi proudově poddimenzovaná a k smrti odsouzená. Osobně používám SR3100. jedná se o 3A/100V v provedení shottky, tj s menším úbytkem napětí mezi vývody.
 
 
Datum: 12. dubna 2011 10:48
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlépe správně dimenzované.. můstek je jen schéma zapojení, ale je rozdíl jestli ho chceš na usměrnění ledkovýho světla nebo svářecího trafa...
 
 
Datum: 11. dubna 2011 23:45
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Myslím že by tam mohly stačit 1N4007 ty sou na 1 Ampéru, stojí jedna korunu, já je použil pro zadní ledkové světlo! Ale pokud chceš usměrňovat všechny cívky(každou zvlášť! ) tak možná by byly lepší ještě na větší proud...
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: karbos      IP: uživatel11522    
ahoj, mám motor na fichtla po výbrusu a jednička tahá jako hrom, ale dvojka je zase bez tahu. poradí někdo co s tím? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 14:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11527    
máš to blbě seřízený! Motor po výbrusu musí jet v nízkých otáčkách a mít sílu.....tzn že třeba už ve třiceti řadíš trojku a ta má tah....ovšem se nechce točit....někde máš něco špatně....já když zajížděl výbrus,tak sem první tejden všude jezdil 40-50 na trojku a minimálně jsem řadil dvojku...mělo to hroznej tah....až jak se začal povolovat tak síla lezla do vyšších otáček a motor začínal být živější.......každopádně to seřid a pořádně zajed než to začneš točit.....
 
 
Datum: 12. dubna 2011 14:01
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Chce to zajetí a ne hned za jedna plnej, spojka a hned dva plnej!!! Tak to můžeš dát na výbrus znovu...
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci, mam tu otezku na zkusenejsi: jak dlouho vydrzej ojnice pri rozumnym stylu jizdy ? Vydrzej treba 80 000 kilaku ? nemyslim loziska, myslim jen ojnice, jako takovy bez lozisek a podobne. Jedna se o Jawu 638 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 13:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11527    
řeknu ti jedno,na péráku mam motor (tzn. i ojnici a kliku) z roku 1953 a čistě vzato samotná ojnice je v perfektním stavu! Spodní klec už začíná mít vůli a horní futro má taky už nějakou tu vůli. Koho by to překvapilo,že...?...Kolik má ten motor najeto nikdo neví,origo tacho bylo demontovaný někdy v šedesátých letech.....denně to sloužilo k jízdě do práce,tak 10x do roka to absolvovalo cestu okres Kladno - jih Šumavy a zpět,několikrát německo,severní moře,baltské moře,slovensko,morava.....prostě ten motor má za sebou brutální historii....takže si myslím,že ojnice z 638 musí těch tvých 80 tisíc vydržet....ojniční "ložiska" určitě ne....
 
 
Datum: 12. dubna 2011 13:53
 
 
 
 
Jméno: matěj      IP: uživatel7037    
čau máte někdo zkušenosti s tímto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/plexi_na_632_639_sroubky.html plexi na čz 487....díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Zdar draci mám 2 otázky mám mustafa najeto něco přes 7 km měněná jen spojka a když dám tak čtvrt plynu tak tam něco jako by zvoní co to muže být ? díky a ještě když mám 2vou kroužkovej píst to je originál nebo nákej tuning ? nejsem totiž první majitel díkes a zdarec :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: kovax      IP: uživatel11540    
nejspíše klika má moc vekou vůli, kámoš to mel taky tak si sehnal kliku a už to má v pořádku.
 
 
Datum: 14. dubna 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
taky mne při viších otáčkach zvoní válec a nevým čím by to mohlo být,:-)
 
 
Datum: 12. dubna 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to by mohly byt pistni kroužky třeba nebo klikovka..... to bys musel rozdělat a zjistit to no... :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2011 23:23
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
jo to dělalo už před tou spojkou ale právě sem koukal na video a tam ten fichtl potobně zvonil a řikal tam že motor je před smrtí tak snad mě to taky nečeká :-(
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V posledním letech se dávaly 2 kr. písty,takže to je normální.
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajistil jsi plíšek a dotáhl všechno fest? :-) Před tím ti to nedělalo? Kdyžtak si zkus sundat spojkovi víko a normál bez oleje neboj nakopni to a poslouchej odkud to jde jestli je to fakt ve spojce nebo tak. A dvoukroužkovej píst je uplně běžnej. :-) Taky ho mám.
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
originál je 3 kroužkovej píst ale ten už seženeš věčinou jen na burzáchach atd jinak se dáva 2 kroužkovej
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci. Tak dneska jsem dodělat na svoji 250/353 novou elektriku a nasadil jsem tam nově nabitou baterii a novy relátko na 75W a všechno by mělo byt v cájku, po nastartování kontrolka zhasne a mělo by dobíjet. Měřili jsme to ampérmetrem a nastavili sme tam 20V a ukázalo mi to 7.00V a pak sme to přepli na 200V a ukázalo mi to 0.07 a když jsem přidal tak 0.08 je to správně? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to měřil kamoš svojim voltmetrem :-D nechtěl jsem mu do teho kecat :-). Jsem mu řikal změř to na 20V a pak to ještě změřil na těch 200V. :-D Tak ale hlavně že sme naměřili tu hodnotu :-D :-). No on ten kamoš dělá teď už hlavně japonsky motorky tak takovej odbornik jak on určitě jen tak nebudu. :-) Já jsem se do minulejch prazdnin vrtal jenom v pionýrech takže ještě nejsem tak zkušenej v mašinách. Ale udělal jsem si novou elektriku tak su spokojenej :-).
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tim odborníkem můžeš bejt taky, vše najdeš v příručce k relé http://www.cezeta487.ic.cz/dokumenty.php ... jinak nechápu proč měříš napětí na 6V baterce v rozsahu do 200V, taky si přece v hospodě neobjednáváš 0,005 hektolitru piva...
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a jak se to seřizuje to relátko kdyžtak? Nebo bych musel zase otravovat tady jednoho odbornika na to a ten má málo času... :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
kdyby to v těch vysokých ukazovalo 9V tak musiš seštelovar regulátor pokud to umíš a a pokud tito udrží těch 8V tak je to good jinak měr v rozsahu 20V a prosim když tak použil multimetr a ne ampermetr ten by jsi spalil :-D Voltmetr měří volty ampermetr ampéry ohm metr ohmy neboli odpor jina se ohmmetrem měří odpor k príci dneska jsem měl Mohmy :-D
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
winc: Ampérmetrem měříš ale něco jiného :-D a měř to v rozsahu do 20V...
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dost lidi tomu řiká ampérmetr :-D. NEzkoušel jsem ale zkusim to rači kdyby to tam ukázalo 0.09 tak by to bylo špatny už že?
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
takže ze startu bych tě chtěl opravit když tak Voltmetrem:-D 7V je správné jeto v toleranci a 8 ti dobíjí ve zvýšených otáčka ale udrží to těch 8V když dáš třeba plný plyn???? když ne tak ti to zničí baterku
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus,tak již od soboty pečlivě zajíždím mustang.Dnes jsem se byl projet asi 25km,no a po jednom opravdu drsnym kopci mi po chvíli začal vynechávat motor až chcípl .No, nechal jsem ho vychladnout a poté naskočil na první.Jen se chci zeptat jestli se třeba nemohlo něco stát nebo tak,před chcípnutím jsem žádné zvuky přidření neslyšel tak jestli se jenom přehřál?Snažím se zajíždět poctivě jezdim na čtvrt plynu max pul,ale někdy to prostě neukočíruju a přidám víc ale to fakt jen na chvilku.Předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: Lubos      IP: uživatel11531    
Pokud to byl vetsi kopec tak se to asi prehralo ale i prehratej fichtl by nemel vynechavat... je mozny ze jak to bylo horky tak se ti trosku spalili kladivka zapalovani, zkus je osmirkovat... a nebo trysky no :-)
 
 
Datum: 12. dubna 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: FRED ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, nějak nemůžu povolit šrouby na krytu převodovky, nemáte někdo nějakou praktickou radu??? všechny mazací a rozmrazovací spreje jsem zkoušel, i servisní údery, ale jaksi nic.... dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: FRED      IP: uživatel11521    
dik za rady, uz jsem to povolil
 
 
Datum: 14. dubna 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Ano Standa má pravdu funguje to občas i u zarezlých šroubů nejdřiv dotáhnout a pak povolit je tam pak vetší pravděpodobnost že se ten šroub neulomí
 
 
Datum: 12. dubna 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11527    
rada nad zlato něž to ožvejkáte a omlátíte......když nejde povolit,zkus ho dotahnout...jak se hne dopředu,pujde i dozadu;-)
 
 
Datum: 12. dubna 2011 14:04
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Ja mel takhle zatuhly a totalne vozvejkany srouby na motoru, jakakoliv snaha to povolit to akorad vic ozvejkla, premejslel sem ze to odvrtam ale nakonec to slo povolit nastavcem do vrtacky, na srouby jestli chapes co myslim, normalne celou vahou na to zatlacis a zapnes to... (i kdyz se priznam ze nevim jaky srouby tam mas, ale tohle mi fungovalo)
 
 
Datum: 12. dubna 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: petr d      IP: uživatel9186    
vem kulatinu poradne klepni na hlavu sroubu. (nee mali klepani) ranu a pak to pude na 100%
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel11521    
ok dikec, no to ohřátí mám v plánu co nejdřív. čím to mám vzít, švaicem?
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kdyz ani to, tak nahrat a ono to povoli
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus to polit brzdovkou a nechat přez noc působit.
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
víc praštit na šroubovák, nebo pak úderový šroubovák, to je výborná věc na povolování šroubů...a když i to selže, tak odvrtat
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: Gusta      E-mail:      IP: uživatel11520    
Zdravím..Nejede mi pincek..Jiskra jde,benzín taky do válce a ne a ne chytnout.Za studena na roztlačení ještě docela jo,ale jak se ohřeje tak skoro vubec??Karbec mám seřízenej..Prosím poradte.Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatná tepelná hodnota svíčky, nebo bohatá směs
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
Čau co řikate na kombinaci 10 z. kolečko na motoru a 75 z. rozeta bude to mit silu ?? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 16:13
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pozor,primárko je to u spojky,ne u zapalování!
 
 
Datum: 12. dubna 2011 16:13
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel11513    
jo ale tady nejsou 9 dady jsem našel jenom 10 :-(
 
 
Datum: 12. dubna 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozety sou drahý,bejt tebou,vemu 9.z. primárko
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
tak jekou rozetu byste doporučili na original kolečko 13 z. aby to mělo silu do kopcu a byhna ??
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
originál řetězovi kolecko je 13 Z
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
a nebo original kolečko na motoru myslim že tam je 12 z. a 75 z. to by už šlo ne ?????????? :-D
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
ale zase se to jen tak nezastavi :-D mysliš že jenom fakt 20 ?
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11499    
pojedes 20 km/h na trojku na plenj plyn
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel10896    
Ahoj. Bohužel píši znovu. MUSTANG , prostě mi nejde protočit klikovka. šroubovákem přes magneto to taky nejde... Píst ve válci může běhat ale i když jsem za něj třeba zatáhl tak ani hovno :-( Prosím, jestli mi stím někdo pomůže tak, že mi to pujde tak mu snad dam 500Kč nebo mu budu do smrti zavázanej. Vážim si každýho nápadu a odpovědi. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Skus to protočit s vymáčklou spojkou jestli to neni v převodovce
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel10896    
Je vidět že nejsem sám kdo takhle uvažuje -> taky me to napadlo ale chtěl sem se zatim zeptat... Dík zatim... Ale klidně pište kdybby vás něco napadlo
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mně se to taky záhadně stalo taky, shodil jsem dekl spojky, nasadil ráčnu na primární matici, zabral a je doteď vymetýno....
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel10896    
Dík kekz . Zarezlá bejt nemůže, protože 5 SEKUND před tím než se to stalo tak ještě klikovka normálně šla protočit.... jo a nejde mi nakopávačka takže bych stejně rozdělával
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
noo chlape vypadá to že máš kouslou klikovku :-) jak říkáš, jestli se píst ve válci hýbe a klikovka ne, tak bude buď zarezlá ( pokud ten mustang stál někde 20 let venku) nebo bude zadřený ložisko,... takže řešení je jasné.. motor rozdělat a kouknout se kde je vada, na 90% to bude ložisko.. pokud je ten motor jinak v pořádku.. nic jinačího mě nenapadá čím by to být mohlo..
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci fichtl mi jaksi nechce jet jiskru hází malou i puvodní svíčka na kterou sem jezdil na podzim než jsem pio rozdělal i nová svíčka brisk n15C dřív sem udělal par kroku a chytl ted jse musím rozběhnou a tak tak to chytne a na plyn to někdy nereaguje ale to musím asi seřídit lanko já pustím plyn a ono to hned zdechne myslíte že to muze být tepelnou hodnotou svíčky? nebo muže to zpusobovat netěsnící hlava ? jo předstih jsem seřizoval podle měrek dával jse víc i mín atd jsem zkoušel ale furt nic ted je to asi nejlip nastaveny ten předstih jedná se o pio Jawa 05 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 22:34
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je podobný jako:Ahoj,nejede mi to,může to bejt tim že tam nemam svíčku?
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:34
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muže to být třeba tím že mám kousek šoupátka na konci uštiplé ?
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
celá palivová soustava byla nedávno čištěná jak karburátor tak trysky nová benzínová hadička čištěna nádrž i palivový kohout
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a volnoběžná tryska ucpaná neni? hlava by musela bejt hodně netěsnící a to by ti od ní tekl olej...
 
 
Datum: 11. dubna 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1337    
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli áte někdo zkušenosti s rychlou převodovkou 17/21. Přemýšlím oní, ale nechce se mi vyhodit tolik peněz a pak to nebude mit cenu tak prosím napište jestli to pomuže. V pionyru mam 9z primarko a snizenou hlavu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj drací, chci se zeptat, jestli by šlo zapojit na jawu 05 podsvícení ve formě diodové pásky (co se normálně prodávaj 30cm). Jestli by to zápalko utáhlo, myslím, že pod zadním plechem by to vypadalo dobře. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel11502    
Cus, kdyz jde motor sam hodne do otacek (asi tam teče hodne benzinu), tak mam dat mensi trysku ze? Nebo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nezapomen že volnoběh se ladí na žahřátým motoru.Jestli to nepomůže tak máte chudou směs(nějakej tjunink filtr,podělaná jehla kdy plíšek nedrží na 2 zářezu od zhora nebo špastný těsnění).
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: zdenek 23 mus      IP: uživatel1058    
jako,ja sem skusil uz skoro vsechno,ladil sem volnobeh,cistil trysky,promazal bowden plynu a furt nic...tohle me jeste nenapadlo
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel11502    
No nevim no, mel by byt dobre utesnen. Jen filtr mam zatim vyrobenej provizorne z ponozky.
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: zdenek 23 mus      IP: uživatel1058    
Zdar,mam ten samy problem,jakmile nepridam plyn,motor bezi v cajku ale jak plyn pridam,a hned ho zase pustim,motor si zacne sam od sebe pridavat a nejde ubrat,zkusil sem seridit volnobeh,ale pomohlo to cca na 5 minut a pak to zase začalo...fakt nwm co s tim,diky za radu,skusim to přetěsnit
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když jde sám od sebe do otáček,tak benzínu teče právě málo
 
 
Datum: 11. dubna 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejpravděpodobněji ti to saje falešnej vzduch. přetěsni karburátor..
 
 
Datum: 11. dubna 2011 20:00
 
<  838  839  840  841  842  843  844  845  846  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.04.2025 12:04:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu