Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: simababitz
IP: uživatel9427
 Zdravim pánové chtěl bych se zeptat ohledně rozměrů, dnes jsem lisoval pístní čep do pístu u babetty, při lisování čep před sebou tlačil šponu a píst prasknul, přeměřovali jsme píst i čep mikrometrem, píst má díru 14,00mm a čep 14,05mm, starý čep má 14,00mm, nový čep mi nešel ani natlačit do oka ojnice, mám ho považovat za šmejd a koupit jinej? či je to normální dnešní rozměr
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 7:48
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Dneska cepy stojej za prd, i co jsem se ptal typku na zavodech, tak kazdy ma jiny prumer... Proto mam cepu vic a vzdy vyberu ten nejvhodnejsi.
Datum: 12. dubna 2011 7:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 můžu si sám pojistit motorku když mám měsíční příjem a 18 mi bude až za 2 měsíce?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 19:08
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 ja sem mou 350 pojištoval a taky mne nebylo 18 a pincka sem pojistoval uz v 15 nikdy nebyl zadny problem a to sem tam byl vzdy bez rodicu
Datum: 12. dubna 2011 19:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když mi ještě nebylo 18, přihlašoval jsem na sebe dvácu a pincka,,, dváca byla pojištěná u reifeisenky a pincek u český pojišťovny a v obou pojistných smlouvách musel bejt uvedenej jako pojistník člověk starší 18ti let... toť moje zkušenosti
Datum: 12. dubna 2011 18:46
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Já měl oboje stroje na sebe přihlášený...
Datum: 12. dubna 2011 16:51
 aha, no tak sorry za špatnej tip, nějak sem myslel když nemůžeš přihlásit, tak ani pojistit..
Datum: 12. dubna 2011 11:30
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Já měl v 16 na sebe pojištěnýho Simsona i 125-ku...
Datum: 12. dubna 2011 11:25
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 nevidim důvod proč ne. občanku máš.
Datum: 12. dubna 2011 0:12
 ruku do ohně za to nedám, ale obávám se že nemůžeš
Datum: 11. dubna 2011 23:36
 Čau, tak moje spolužačka shání fichtla, věřte nevěřte, sám tomu nevěřím  , ale každá fichtlařka navíc dobrá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 15:14
 No až bude jezdit  Já nevim ona je taková zvláštní buď si dělá srandu, nebo to má na blbnutí.
Datum: 12. dubna 2011 15:14
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Fotky sem... .)
Datum: 12. dubna 2011 7:49
 kdo to ví? Proč ve schématu na 250 typ 353 je ve přední parabole parkovačka i na spínačce je. Ale v orig parabole na ní nejni díra?? potřebuju to kvůli technické. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 23:22
 jo to je orig. parabola
Datum: 11. dubna 2011 23:22
 A je to origo parabola? mam za to že 353 měly parkovačku všechny
Datum: 11. dubna 2011 23:12
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 Zdar draci! Dělám teď už ročníkovou práci na téma Jawa..A tak nad tím dumám co bych tam tak mohl všechno napsat...Co myslíte? Hoďte nějaký zajímavosti, nebo jak bystesito představovali, kdybyste to dělali vy? Nebudu popisovat nějak detajlně rozdíly motociklu ve výkonu a ostatních parametru to by byla nuda...díky moc!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 22:50
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 15:57
 Díky za rady. Použiji tedy ty SR3100, je to samozřejmě na fichtla.
Datum: 12. dubna 2011 15:57
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Předpokládám že ortodoxně chceš provozovat síť na 6V.. inu tedy pokud pól dodává 15W, platí že 15W/6V=2,5A z čehož mi vyplývá že 1N4007, která je navíc zbytečně na 1000V je jaksi proudově poddimenzovaná a k smrti odsouzená. Osobně používám SR3100. jedná se o 3A/100V v provedení shottky, tj s menším úbytkem napětí mezi vývody.
Datum: 12. dubna 2011 10:48
 nejlépe správně dimenzované.. můstek je jen schéma zapojení, ale je rozdíl jestli ho chceš na usměrnění ledkovýho světla nebo svářecího trafa...
Datum: 11. dubna 2011 23:45
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Myslím že by tam mohly stačit 1N4007 ty sou na 1 Ampéru, stojí jedna korunu, já je použil pro zadní ledkové světlo! Ale pokud chceš usměrňovat všechny cívky(každou zvlášť! ) tak možná by byly lepší ještě na větší proud...
Datum: 11. dubna 2011 22:39
Jméno: karbos
IP: uživatel11522
 ahoj, mám motor na fichtla po výbrusu a jednička tahá jako hrom, ale dvojka je zase bez tahu. poradí někdo co s tím? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 14:01
Jméno: standa
IP: uživatel11527
 máš to blbě seřízený! Motor po výbrusu musí jet v nízkých otáčkách a mít sílu.....tzn že třeba už ve třiceti řadíš trojku a ta má tah....ovšem se nechce točit....někde máš něco špatně....já když zajížděl výbrus,tak sem první tejden všude jezdil 40-50 na trojku a minimálně jsem řadil dvojku...mělo to hroznej tah....až jak se začal povolovat tak síla lezla do vyšších otáček a motor začínal být živější.......každopádně to seřid a pořádně zajed než to začneš točit.....
Datum: 12. dubna 2011 14:01
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Chce to zajetí a ne hned za jedna plnej, spojka a hned dva plnej!!! Tak to můžeš dát na výbrus znovu...
Datum: 11. dubna 2011 22:53
 cau draci, mam tu otezku na zkusenejsi: jak dlouho vydrzej ojnice pri rozumnym stylu jizdy ? Vydrzej treba 80 000 kilaku ? nemyslim loziska, myslim jen ojnice, jako takovy bez lozisek a podobne. Jedna se o Jawu 638
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 13:53
Jméno: standa
IP: uživatel11527
 řeknu ti jedno,na péráku mam motor (tzn. i ojnici a kliku) z roku 1953 a čistě vzato samotná ojnice je v perfektním stavu! Spodní klec už začíná mít vůli a horní futro má taky už nějakou tu vůli. Koho by to překvapilo,že...?...Kolik má ten motor najeto nikdo neví,origo tacho bylo demontovaný někdy v šedesátých letech.....denně to sloužilo k jízdě do práce,tak 10x do roka to absolvovalo cestu okres Kladno - jih Šumavy a zpět,několikrát německo,severní moře,baltské moře,slovensko,morava.....prostě ten motor má za sebou brutální historii....takže si myslím,že ojnice z 638 musí těch tvých 80 tisíc vydržet....ojniční "ložiska" určitě ne....
Datum: 12. dubna 2011 13:53
Jméno: matěj
IP: uživatel7037
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 21:38
 Zdar draci mám 2 otázky mám mustafa najeto něco přes 7 km měněná jen spojka a když dám tak čtvrt plynu tak tam něco jako by zvoní co to muže být ? díky a ještě když mám 2vou kroužkovej píst to je originál nebo nákej tuning ? nejsem totiž první majitel díkes a zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 19:57
Jméno: kovax
IP: uživatel11540
 nejspíše klika má moc vekou vůli, kámoš to mel taky tak si sehnal kliku a už to má v pořádku.
Datum: 14. dubna 2011 19:57
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 taky mne při viších otáčkach zvoní válec a nevým čím by to mohlo být,
Datum: 12. dubna 2011 20:14
 Tak to by mohly byt pistni kroužky třeba nebo klikovka..... to bys musel rozdělat a zjistit to no...
Datum: 11. dubna 2011 23:23
 jo to dělalo už před tou spojkou ale právě sem koukal na video a tam ten fichtl potobně zvonil a řikal tam že motor je před smrtí tak snad mě to taky nečeká
Datum: 11. dubna 2011 21:56
 V posledním letech se dávaly 2 kr. písty,takže to je normální.
Datum: 11. dubna 2011 21:42
 Zajistil jsi plíšek a dotáhl všechno fest?  Před tím ti to nedělalo? Kdyžtak si zkus sundat spojkovi víko a normál bez oleje neboj nakopni to a poslouchej odkud to jde jestli je to fakt ve spojce nebo tak. A dvoukroužkovej píst je uplně běžnej.  Taky ho mám.
Datum: 11. dubna 2011 21:40
 originál je 3 kroužkovej píst ale ten už seženeš věčinou jen na burzáchach atd jinak se dáva 2 kroužkovej
Datum: 11. dubna 2011 21:39
 Zdar draci. Tak dneska jsem dodělat na svoji 250/353 novou elektriku a nasadil jsem tam nově nabitou baterii a novy relátko na 75W a všechno by mělo byt v cájku, po nastartování kontrolka zhasne a mělo by dobíjet. Měřili jsme to ampérmetrem a nastavili sme tam 20V a ukázalo mi to 7.00V a pak sme to přepli na 200V a ukázalo mi to 0.07 a když jsem přidal tak 0.08 je to správně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 22:44
 to měřil kamoš svojim voltmetrem  nechtěl jsem mu do teho kecat  . Jsem mu řikal změř to na 20V a pak to ještě změřil na těch 200V.  Tak ale hlavně že sme naměřili tu hodnotu  . No on ten kamoš dělá teď už hlavně japonsky motorky tak takovej odbornik jak on určitě jen tak nebudu.  Já jsem se do minulejch prazdnin vrtal jenom v pionýrech takže ještě nejsem tak zkušenej v mašinách. Ale udělal jsem si novou elektriku tak su spokojenej  .
Datum: 11. dubna 2011 22:44
 tim odborníkem můžeš bejt taky, vše najdeš v příručce k relé http://www.cezeta487.ic.cz/dokumenty.php ... jinak nechápu proč měříš napětí na 6V baterce v rozsahu do 200V, taky si přece v hospodě neobjednáváš 0,005 hektolitru piva...
Datum: 11. dubna 2011 22:20
 no a jak se to seřizuje to relátko kdyžtak? Nebo bych musel zase otravovat tady jednoho odbornika na to a ten má málo času...
Datum: 11. dubna 2011 22:17
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 kdyby to v těch vysokých ukazovalo 9V tak musiš seštelovar regulátor pokud to umíš a a pokud tito udrží těch 8V tak je to good jinak měr v rozsahu 20V a prosim když tak použil multimetr a ne ampermetr ten by jsi spalil  Voltmetr měří volty ampermetr ampéry ohm metr ohmy neboli odpor jina se ohmmetrem měří odpor k príci dneska jsem měl Mohmy
Datum: 11. dubna 2011 22:12
 winc: Ampérmetrem měříš ale něco jiného  a měř to v rozsahu do 20V...
Datum: 11. dubna 2011 21:53
 Dost lidi tomu řiká ampérmetr  . NEzkoušel jsem ale zkusim to rači kdyby to tam ukázalo 0.09 tak by to bylo špatny už že?
Datum: 11. dubna 2011 21:51
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 takže ze startu bych tě chtěl opravit když tak Voltmetrem  7V je správné jeto v toleranci a 8 ti dobíjí ve zvýšených otáčka ale udrží to těch 8V když dáš třeba plný plyn????
když ne tak ti to zničí baterku
Datum: 11. dubna 2011 21:41
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,tak již od soboty pečlivě zajíždím mustang.Dnes jsem se byl projet asi 25km,no a po jednom opravdu drsnym kopci mi po chvíli začal vynechávat motor až chcípl .No, nechal jsem ho vychladnout a poté naskočil na první.Jen se chci zeptat jestli se třeba nemohlo něco stát nebo tak,před chcípnutím jsem žádné zvuky přidření neslyšel tak jestli se jenom přehřál?Snažím se zajíždět poctivě jezdim na čtvrt plynu max pul,ale někdy to prostě neukočíruju a přidám víc ale to fakt jen na chvilku.Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 16:34
Jméno: Lubos
IP: uživatel11531
 Pokud to byl vetsi kopec tak se to asi prehralo ale i prehratej fichtl by nemel vynechavat... je mozny ze jak to bylo horky tak se ti trosku spalili kladivka zapalovani, zkus je osmirkovat... a nebo trysky no
Datum: 12. dubna 2011 16:34
 čau, nějak nemůžu povolit šrouby na krytu převodovky, nemáte někdo nějakou praktickou radu??? všechny mazací a rozmrazovací spreje jsem zkoušel, i servisní údery, ale jaksi nic.... dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 17:56
Jméno: FRED
IP: uživatel11521
 dik za rady, uz jsem to povolil
Datum: 14. dubna 2011 17:56
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Ano Standa má pravdu funguje to občas i u zarezlých šroubů nejdřiv dotáhnout a pak povolit je tam pak vetší pravděpodobnost že se ten šroub neulomí
Datum: 12. dubna 2011 21:16
Jméno: standa
IP: uživatel11527
 rada nad zlato něž to ožvejkáte a omlátíte......když nejde povolit,zkus ho dotahnout...jak se hne dopředu,pujde i dozadu
Datum: 12. dubna 2011 14:04
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ja mel takhle zatuhly a totalne vozvejkany srouby na motoru, jakakoliv snaha to povolit to akorad vic ozvejkla, premejslel sem ze to odvrtam ale nakonec to slo povolit nastavcem do vrtacky, na srouby jestli chapes co myslim, normalne celou vahou na to zatlacis a zapnes to... (i kdyz se priznam ze nevim jaky srouby tam mas, ale tohle mi fungovalo)
Datum: 12. dubna 2011 11:36
Jméno: petr d
IP: uživatel9186
 vem kulatinu poradne klepni na hlavu sroubu. (nee mali klepani) ranu a pak to pude na 100%
Datum: 11. dubna 2011 22:21
Jméno: .
IP: uživatel11521
 ok dikec, no to ohřátí mám v plánu co nejdřív. čím to mám vzít, švaicem?
Datum: 11. dubna 2011 22:20
 a kdyz ani to, tak nahrat a ono to povoli
Datum: 11. dubna 2011 21:53
 Zkus to polit brzdovkou a nechat přez noc působit.
Datum: 11. dubna 2011 21:40
 víc praštit na šroubovák, nebo pak úderový šroubovák, to je výborná věc na povolování šroubů...a když i to selže, tak odvrtat
Datum: 11. dubna 2011 21:10
 Zdravím..Nejede mi pincek..Jiskra jde,benzín taky do válce a ne a ne chytnout.Za studena na roztlačení ještě docela jo,ale jak se ohřeje tak skoro vubec??Karbec mám seřízenej..Prosím poradte.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 22:05
 špatná tepelná hodnota svíčky, nebo bohatá směs
Datum: 11. dubna 2011 22:05
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 Čau co řikate na kombinaci 10 z. kolečko na motoru a 75 z. rozeta bude to mit silu ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 16:13
 Pozor,primárko je to u spojky,ne u zapalování!
Datum: 12. dubna 2011 16:13
Jméno: crosss
IP: uživatel11513
 jo ale tady nejsou 9 dady jsem našel jenom 10
Datum: 12. dubna 2011 10:42
 Rozety sou drahý,bejt tebou,vemu 9.z. primárko
Datum: 11. dubna 2011 21:35
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 tak jekou rozetu byste doporučili na original kolečko 13 z. aby to mělo silu do kopcu a byhna ??
Datum: 11. dubna 2011 21:21
 originál řetězovi kolecko je 13 Z
Datum: 11. dubna 2011 21:17
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 a nebo original kolečko na motoru myslim že tam je 12 z. a 75 z. to by už šlo ne ??????????
Datum: 11. dubna 2011 21:15
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 ale zase se to jen tak nezastavi  mysliš že jenom fakt 20 ?
Datum: 11. dubna 2011 21:13
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 pojedes 20 km/h na trojku na plenj plyn
Datum: 11. dubna 2011 21:10
 Ahoj. Bohužel píši znovu. MUSTANG , prostě mi nejde protočit klikovka. šroubovákem přes magneto to taky nejde... Píst ve válci může běhat ale i když jsem za něj třeba zatáhl tak ani hovno  Prosím, jestli mi stím někdo pomůže tak, že mi to pujde tak mu snad dam 500Kč nebo mu budu do smrti zavázanej. Vážim si každýho nápadu a odpovědi. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 21:54
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Skus to protočit s vymáčklou spojkou jestli to neni v převodovce
Datum: 11. dubna 2011 21:54
 Je vidět že nejsem sám kdo takhle uvažuje -> taky me to napadlo ale chtěl sem se zatim zeptat... Dík zatim... Ale klidně pište kdybby vás něco napadlo
Datum: 11. dubna 2011 21:38
 Mně se to taky záhadně stalo taky, shodil jsem dekl spojky, nasadil ráčnu na primární matici, zabral a je doteď vymetýno....
Datum: 11. dubna 2011 21:32
 Dík kekz . Zarezlá bejt nemůže, protože 5 SEKUND před tím než se to stalo tak ještě klikovka normálně šla protočit.... jo a nejde mi nakopávačka takže bych stejně rozdělával
Datum: 11. dubna 2011 21:21
 noo chlape vypadá to že máš kouslou klikovku  jak říkáš, jestli se píst ve válci hýbe a klikovka ne, tak bude buď zarezlá ( pokud ten mustang stál někde 20 let venku) nebo bude zadřený ložisko,... takže řešení je jasné.. motor rozdělat a kouknout se kde je vada, na 90% to bude ložisko.. pokud je ten motor jinak v pořádku.. nic jinačího mě nenapadá čím by to být mohlo..
Datum: 11. dubna 2011 21:18
 čus draci fichtl mi jaksi nechce jet jiskru hází malou i puvodní svíčka na kterou sem jezdil na podzim než jsem pio rozdělal i nová svíčka brisk n15C dřív sem udělal par kroku a chytl ted jse musím rozběhnou a tak tak to chytne a na plyn to někdy nereaguje ale to musím asi seřídit lanko já pustím plyn a ono to hned zdechne myslíte že to muze být tepelnou hodnotou svíčky? nebo muže to zpusobovat netěsnící hlava ? jo předstih jsem seřizoval podle měrek dával jse víc i mín atd jsem zkoušel ale furt nic ted je to asi nejlip nastaveny ten předstih jedná se o pio Jawa 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 22:34
 To je podobný jako:Ahoj,nejede mi to,může to bejt tim že tam nemam svíčku?
Datum: 11. dubna 2011 22:34
 muže to být třeba tím že mám kousek šoupátka na konci uštiplé ?
Datum: 11. dubna 2011 22:12
 celá palivová soustava byla nedávno čištěná jak karburátor tak trysky nová benzínová hadička čištěna nádrž i palivový kohout
Datum: 11. dubna 2011 21:16
 a volnoběžná tryska ucpaná neni? hlava by musela bejt hodně netěsnící a to by ti od ní tekl olej...
Datum: 11. dubna 2011 20:58
Jméno: Petr
IP: uživatel1337
 Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli áte někdo zkušenosti s rychlou převodovkou 17/21. Přemýšlím oní, ale nechce se mi vyhodit tolik peněz a pak to nebude mit cenu tak prosím napište jestli to pomuže. V pionyru mam 9z primarko a snizenou hlavu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 20:39
 Ahoj drací, chci se zeptat, jestli by šlo zapojit na jawu 05 podsvícení ve formě diodové pásky (co se normálně prodávaj 30cm). Jestli by to zápalko utáhlo, myslím, že pod zadním plechem by to vypadalo dobře. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 20:19
Jméno: Franta
IP: uživatel11502
 Cus, kdyz jde motor sam hodne do otacek (asi tam teče hodne benzinu), tak mam dat mensi trysku ze? Nebo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 21:38
 Nezapomen že volnoběh se ladí na žahřátým motoru.Jestli to nepomůže tak máte chudou směs(nějakej tjunink filtr,podělaná jehla kdy plíšek nedrží na 2 zářezu od zhora nebo špastný těsnění).
Datum: 11. dubna 2011 21:38
Jméno: zdenek 23 mus
IP: uživatel1058
 jako,ja sem skusil uz skoro vsechno,ladil sem volnobeh,cistil trysky,promazal bowden plynu a furt nic...tohle me jeste nenapadlo
Datum: 11. dubna 2011 21:28
Jméno: Franta
IP: uživatel11502
 No nevim no, mel by byt dobre utesnen. Jen filtr mam zatim vyrobenej provizorne z ponozky.
Datum: 11. dubna 2011 21:26
Jméno: zdenek 23 mus
IP: uživatel1058
 Zdar,mam ten samy problem,jakmile nepridam plyn,motor bezi v cajku ale jak plyn pridam,a hned ho zase pustim,motor si zacne sam od sebe pridavat a nejde ubrat,zkusil sem seridit volnobeh,ale pomohlo to cca na 5 minut a pak to zase začalo...fakt nwm co s tim,diky za radu,skusim to přetěsnit
Datum: 11. dubna 2011 21:04
 Když jde sám od sebe do otáček,tak benzínu teče právě málo
Datum: 11. dubna 2011 20:32
 nejpravděpodobněji ti to saje falešnej vzduch. přetěsni karburátor..
Datum: 11. dubna 2011 20:00
|



|