Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 17:23
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 v tom případě tam píšou že VAPE obsahuje pouze svoji část pro zapalování a dobíjení,a že zbytek můžu použít starou el. a nebo natahat novou,tak už mám jasno,díky
Datum: 13. dubna 2011 17:23
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 http://www.montyjawa.cz/odkazy/index.php?option=com_fireboard&Itemid=43&func=view&catid=5&id=&id=5017&catid=5 tady neco najdes o tom svazku
Datum: 13. dubna 2011 17:15
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 No a ten se dá sehnat novej někde?díky já vůbec nevim kde hledat,a google nenašel nic
Datum: 13. dubna 2011 15:57
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 tka na to musis kupit svazek urceny pro vape zadny jiny nepojde
Datum: 13. dubna 2011 15:41
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 achmed: Jo jo mám.
Datum: 13. dubna 2011 15:05
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 ty tam mas vapecko???
Datum: 13. dubna 2011 10:37
Jméno: Fruper
IP: uživatel7924
 zdravim,na fichtlu mi chybi vzduchovej filtr,na internetu ho nekde nemůžu sehnat,jen na aukru a tam už sou v opotřebovaném stavu,tak jsem zkusil koupit tady na kramku tenhle : http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_38_zakryty_rms2.html bylo mi jasné že to bude moc velke,ale jestli tady je nejaky sikovny fichtlar,ktery si stim poradil a poradimi jak na to,budu vdecny
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2011 21:23
Jméno: Fruper
IP: uživatel7924
 ,,a určitě bude potřeba větší tryska....baj oko 72-74" myslím že tam jsou dvě trysky,kterou z nich nebo zda i obě mam koupit?
Datum: 16. dubna 2011 21:23
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
Datum: 13. dubna 2011 23:03
Jméno: standa
IP: uživatel11535
 když už bych musel použít tohle nucený zlo,tak bych koupil zahnutej.....bude potřeba udělat redukci na karburátor.....a určitě bude potřeba větší tryska....baj oko 72-74
Datum: 13. dubna 2011 12:08
Jméno: Nike 21
IP: uživatel11309
Datum: 12. dubna 2011 21:51
 Tak se nám pomalu a jistě klube další fichtlařka, ta moje spolužačka opravdu shání Pionýra, škoda že jen na ježdění po vesnici, holt měl bych jí ukecat ať si udělá A1
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 11:57
 No, ale její tata chce Simsona  tak nevim, jak to dopadne.
Datum: 14. dubna 2011 11:57
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Potom to bude ojetá na ojetým .)
Datum: 13. dubna 2011 19:15
Jméno: standa
IP: uživatel11535
 Jestli je to hezká baba,tak věřim tomu,že s ní nechceš jezdit,ale chceš jí ojet   což je normální....
Datum: 13. dubna 2011 12:10
 No tk ukecej
Datum: 12. dubna 2011 23:26
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 20:37
 zdar dneska sem to udělala vyndal sme ten starej lanovod a nasadil sem lanko do šneska a dop tacháče zašrouboval maticic a světe div se ukazuje krásně ručička neskáče přetáčí se jen o nějakej 10 jel sem asi padesát a táta zamnou v oktávce měl taky padesát a u oktávky se přetáči o 10,59 nevim jak zto táta měřil ale řikal mi to ale když to tlačim bez motoru tak se třeba rozběhnu ukáže mi to 10 a musim poklepat na tacháč aby se ručička vrátila ale když je motor zaplec tak je to bez problemu asi to tak má bejt
Datum: 13. dubna 2011 20:37
Jméno: zdenek 23
IP: uživatel1058
 zdar, hele,taky sem spravoval nahon tachometru,ale NEMA TO CENU,STEJNE TO NEUKAZUJE PRESNE
ale kdyz uz to chces udelat,tak musis myslim sundat cely zadni kolo,dej si bacha na tu velkou matici,tezko se shani.
Az toho sneka vzadu rozdelas,tak budes mit nejspis vymlety zuby na takovym kole,ktery se otaci stejne se zadnim kolem.no a tadyto kolecko zabira s dalsim valcovym koleckem,kteery ma taky po obvodu sroubovici.Tenhle valecek prenasi pohyb kola do bowdenu...ty tam ten bowden jenom nasadis a myslim ze prisroubujes pojistnym sroubem.Do tachhometru to taky jenom nasadis a prisroubujes.
Datum: 13. dubna 2011 20:25
 ale já mám na obouch starnách stejný koncovky a mě se ten starej lanovod utrhnul tak u zadního kola a z tý krabičky mi trčí jen kus tý pružinky a jak jí mám vyndat tu maticic sem sundal
Datum: 12. dubna 2011 20:58
 Náhon tachometru má převlečné matice.
Datum: 12. dubna 2011 20:45
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 čau draci mam mustanga torch potuningovaného jako např laďák vějířová hlava polsekj válesc s 8. výbrusem stočená klika a karbec dellorto a když ho nakopnu tak drží volnoběh tak 10 min uplně v pohodě pak chcípne a už ho nenatočim bud protože odejde svíčka a nebo až za studena pls poradte mi co mam dělat aby mi ty svíce neodcházeli .???????? předem dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 16:39
 ten tvuj mustang není potuněnej, ale pokurvenej. to co ty tady popisuješ, bych snad nezkombinoval ani já, a že už jsem toho zkurvil dost....
Datum: 13. dubna 2011 16:39
Jméno: standa
IP: uživatel11535
 Nechci rejt,sám sem toho moc nedokázal,ale není to trochu mimo mísu ten tvuj tjůnink?? Origo motor s origo převodovkou,80mm klika(proc!?),vějířová hlava(objem?),dellorto(19-21?),laďák(jakej?) a polskej 8.výbrus......co od toho čekáš?? to je vražedná kombinace....osobně bych 80mm kliku prodal a místo ní pořídil nějaký válec typu Cestovní úprava a dal normální 100mm kliku s podkovou....pak by to vyznam mělo....velký význam.....a navíc....je ti 14 a absolutně netušíš co je bohatost směsi....víš vůbec kde ten karbec má trysky?? a víš vůbec jaký trysky tam ted máš?? Popiš stroj víc detailně,možná něco dáme dohromady......ale jak říkám ten tjůnink je špatně zvolený....80mm kliky dávali kluci na motory co točily přes 10 tisíc a beztak na ně nadávali,že sou už moc malý....pro brutální závodní motor se používá(jak kdy) klika o průměru 85mm a ty dáš na seriovku kliku 80mm...proč?! Co si od toho slibuješ? Kdo ti to poradil?.....Já bych ten stroj složil takle: Hlava vějířová 5.5ml,upravený Hikone dle návodu k válci,cestovní úprava,zapalování VAPE,klika origo 100mm,případně podkova mezi setrváky,dellorto 19....pak by to bylo povozeníčko....za předpokladu,že by ti to někdo seřídil
Datum: 13. dubna 2011 12:22
Jméno: Pep
IP: uživatel11502
 Jakou tam máš trysku?
Datum: 13. dubna 2011 10:20
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 ta klika je na 80 mm na kanaly sem nešahal a ten karbec je 19 shb
Datum: 12. dubna 2011 23:47
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 na kolik máš stočenou tu kliku? a co je to za typ toho dellorta? šahal si i na kanály? docela nás to asi všechny zajimá, pač pak bysme snad dohromady dokázali vyřešit tvůj problém.
Datum: 12. dubna 2011 23:38
 Hele píšeš s prominutím jak debil,zkus si to po sobě někdy přečíst.A k věci-když nevíš co je bohatá a chudá směs,doporučuju to chudáka pincka prodat a za peníze který vyděláš koupit pravidla českýho pravopisu...
Datum: 12. dubna 2011 23:29
Datum: 12. dubna 2011 23:22
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 a co odejde ???? nebo je to teda fakt jenom tim ze jsem vul a nechaval sem to 10 min na volnoběh????
a omlouvam se za hloupi dotaz.
Datum: 12. dubna 2011 23:18
 viš co teda fakt nepobírám??? Ty máš toho svýho "vytuněýho" fíka...ale nevíš že je to píćovina nechávat běžět jen tak na volnoběh?? a pak se ještě blbě ptát, jestli neodejde za jízdy svíčka...to je na mě fakt moc
Datum: 12. dubna 2011 22:57
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 a ta svíce mi za jízdy neodejde ???? myslíte teda ze je to jen tím volnoběhem
???
Datum: 12. dubna 2011 22:19
Jméno: Pep
IP: uživatel11502
 Co tam máš za Dell Orto? A jakou tam máš velikost trysky?
Datum: 12. dubna 2011 21:34
 A proč ho necháváš blafat 10 minut na volnoběh? To nemůžeš normálně jezdit nebo co? Někdy nechápu logiku tazatelů
Datum: 12. dubna 2011 21:32
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 nn nekoupil je mi teprve 14 an chtěl sem si ho postavit na závody a myslíte teda že když normálně pojedu tak že neodejdou ???
Datum: 12. dubna 2011 21:09
 ani se nedivim chudák svíčky 10 min lol
Datum: 12. dubna 2011 20:55
 honza: ty jsi toho fichtla už takhle "potuňěnýho" koupil, co?
Datum: 12. dubna 2011 20:53
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 ta svíčka je možná dobrá ale do tý vějířovky potřrbuju s dlouhym závitem a uz mi taky pár lidíé říkalo že to mam moc bohatý to vlastně znamená co ??? ze tam jde moc benzínu ??? nebo vzduchu ????
Datum: 12. dubna 2011 20:51
 10min to nechat na volnoběh? neni to trochu moc?
Datum: 12. dubna 2011 20:42
 máš to moc bohatý..
Datum: 12. dubna 2011 20:26
 v první řadě bych zkusil jinou svíčku tady tu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/svicka_brisk_n14c.html jo a dystak bych zkusil jeste nastavit volnoběh jo volnoběh se nastavuje za tepla možná ti to pak kvuli tomu jak se motor zahřeje dak zdechne a nechce chytnout ale ještě si počkej na další názory
Datum: 12. dubna 2011 20:22
 Zdar draci mám takovej problém když dám zapalovací cívku nahoru do leva na stator tam kde má byt origo zapalovací tak mě to neháže jiskru a když ji dám na jiný místo tak háže. Vůbec nevím čím to může být potřebuji tam mět všechny 3 cívky kvůli světlům a klaksonu. Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 8:01
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Koukni na číslo vyražené na rotoru... pokud začíná 20-xxxx tak patří nahoru vlevo a jedná se o větší zapalovací pól, pokud má vyreženo 05-xxxx tak patří pravo dolu a jedná se o menší zapalovací pól. Pochopitelně adekvátně k tomu zapojit variantu světelného okruhu. Platí že 05 je 20W verze elektroinstalace a 20 je 30W verze zapojení elektroinstalace.
Datum: 14. dubna 2011 8:01
 sa ujisti aby ti cievka nešúchala o rotor inakfungovať nebude aj ju zase maš daleko od rotora tiež fungovať nebude ideálne je asi ju mať 0,4 0,5 mm od rotora
Datum: 13. dubna 2011 16:41
 Ahoj, už jsem se tady na to ptal, ale rád bych se ujistil, potřeboval bych vědět odstín šedobílé na Jawu 50, je to ral 1015? Vím, že lze těžko říct, že je nějaký odstín z Ral stejný jako ČSN, ale jistá podoba tam je. Potřebuju to vědět páč posílám plechy na lakování. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 17:40
Jméno: drago
IP: uživatel11366
 Zdravim, budu dělat fichtla do krosu (typ 21) sundal jsem plechy masku... a chtěl bych se zeptat z čeho tam mám dát přední blatník aby to vypadalo sportovně víte co myslim a nebo z čeho se dá lehce vyrobit, dík za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2011 10:44
Jméno: biker70
IP: uživatel11826
 Zdravím všechny závodníky fichtl krosu a dovoluji si Vás pozvat na námi pořádané závody ve fichtl krosu a pitbike krosu a to 26.6.2011 na nově upravené trati v Drachkově u Benešova těsíme se na vaši hojnou učast,veškeré info naleznete na http://www,js14.cz..p.s. pošlete tuto pozvánku kamarádum fichtlařum a pitbikerum.
Datum: 06. června 2011 10:44
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Wepo jeste mu napovidej
Datum: 12. dubna 2011 21:52
Jméno: drago
IP: uživatel11366
 Ted ho nemám jak vyfotit protože sem na intru. Moc se mi s těma plechama po poli jezdit nechce protože to je těžký a na silnici s nim nemůžu
Datum: 12. dubna 2011 21:31
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Sakry, dalši fichtl na kros to je hruza...je toho všude a nikdo to nechce... Když krosku tak aspoň z 175 případně 250 ale fichtl je na kros moc malej...
Datum: 12. dubna 2011 21:24
Jméno: marekb
IP: uživatel10882
 Hele vyfoť to a někam to upni
Datum: 12. dubna 2011 21:20
Jméno: drago
IP: uživatel11366
 Už jednoho v orig stavu mám a tenhle nebyl moc pěknej, docela zničený plechy atd. tak ho chci na řádění na pole.
Datum: 12. dubna 2011 21:15
Jméno: MarekB
IP: uživatel10882
 si sežeň nějakýho krypla nedodělanýho za pár šupů a nenič něco co by se ještě dalo zachránit...
Datum: 12. dubna 2011 20:43
 jn motoinzerce je toho plná furt všude jen jawa ... předělaná do krosu a většinou je to nedodělany a není to vubec hezky není nad originál
Datum: 12. dubna 2011 20:23
Jméno: venca
IP: uživatel590
 Nenič toho chudáka  nemaš lepši to zrenovovat a dat do original stavu bude to vypadat lip než nějak kroska
Datum: 12. dubna 2011 20:11
 Přesně tak, další fichtl po smrti...holt se z toho udělá hustokroska...sundaj se plechy a ono to bude vypadat sportovně...
Datum: 12. dubna 2011 20:02
Jméno: marekb
IP: uživatel10882
 takže další pio death....
Datum: 12. dubna 2011 19:59
 tady na fichtl krámku maj náky plastovy blatníky ,se podívej jo a ty plechy co jsi sundal tak je hlavně nenič byla by toho škoda
Datum: 12. dubna 2011 17:51
 Blatník z Jawy 23, jinak koupit plstový. Jak ho vyrobit to nevím.
Datum: 12. dubna 2011 17:33
 Čav mal by som otázku ešte volakedy v zime som sem písal ohladom bezkontaktu na fichtla od Chonga a mal som tu nejaký koment že to mal niekto skombinované s klasickým kontaktom a prepínačom prepínal kontakt alebo bezkontakt . Chcel by som to skúsit spravit lebo henten bezkontakt nemožem furt nastaviť že by som si nastavil normálny kontakt tak jak má byť a podla neho potom nastavil bezkontakt len neviem či može ostat bezkontakt odpojený od indučky a či sa nespály taktiež či sa volačo nemože stat kontaktu. Dakujem za všetky odpovede.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 8:02
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Trochu zmatený dotaz... napiš mi na mail jakej máš přesně problém.
Datum: 14. dubna 2011 8:02
 Čau draci mám zapojenou elektriku podle tohoto schématu http://cezeta477.wz.cz/data/cz-175-477/eletrika.htm a šlabe bezvadně akorát mi jedou strašně rychle blinkry při vyžších otáčkách.Mám novej přerušovač, relé tak si myslím že to asi nemá být takhle zapojené ty blinkry ale nevim.Máte někdo skušenosti s tímhle zapojením nebo jak máte zapojené blinkry vy ? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 13:14
Jméno: CZK
IP: uživatel9460
 Na 6V ti elektronickej z feldy nebude korektně pracovat. Právě proto že je elektronickej. Jukni i jinam na web, vim že to bylo už řešený mnohokrát. (motorkáři, jawamanie a pod.)
Datum: 13. dubna 2011 13:14
 ajo, ona je to 6V tak sry, priste budu nejdriv myslet nez neco placnu  Ikdyz mozna by na 6V mohl behat
Datum: 12. dubna 2011 20:33
 karlos: a bude ten z filcky fungovat i na 6V?
Datum: 12. dubna 2011 20:11
 přerušovač z felcky to jistí, jestli chceš, tak mám někde obrázek jak ho zapojit  Myslim, že špatnym zapojením se mi povedlo jeden odpálit, naštěstí ho vzali v prodejně na reklamaci, když jsem jim řekl, že neěšel  U bimetalovejch přerušovačů je tohle normální jev
Datum: 12. dubna 2011 20:08
 Já to vyřešil elektronickym přerušovačem blinkrů
Datum: 12. dubna 2011 17:21
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 ty blinkdy maji dobré zapojení ale musíš tam dát žarowky se stejným výkonem třeba př.4x 10W tka budou blikat stejně
Datum: 12. dubna 2011 17:16
 No ty polský mrdky nic takovýho nemaj.Ale i tak on přerušuje krásně když je vyplný motor nebo volnoběh.Ale jak se zvýší otáčky jak se začne pořádně dobíjet tak to začne blykat strašně rychle
Datum: 12. dubna 2011 17:15
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Nejsem sy jistý ale nenastavujese to tím šroubkem na přerušovači ?
Datum: 12. dubna 2011 17:04
Jméno: duck
IP: uživatel10600
 Cuz mam takovej dotaz, chci dělat fichtla na silnici a ted nwm jestli bych tam měl dat origo kliku anebo by bylo lepší tam dat 80 pro lepší točky a podobně. Přijímam rady a návrhy. Dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 12:25
Jméno: standa
IP: uživatel11535
 přece podle potřeby....osobně bych nechal origo kliku....u jičína jezdí upravené seriovky stovkou a v motoru maj origo kliku a nikomu tam nevadí
Datum: 13. dubna 2011 12:25
Jméno: Martin
IP: uživatel11531
 Zdravím, mám jawu 23 mustang... ještě s puvodnim TP... mustang je momentalne odhlaseny... kdyz bych ho chtel prihlasit udelaji mi to na ten orig. technicak nebo si musim vyřidit novy papiry ? Diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 22:02
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 co je odkhlášený??? pokud je vyřazeno z evidence tak to nikdo nepřihlásí. pokud je v polopřevodu tak na to taky bacha.( ptal jsem se na úřadě a na převod je 10 dní... ještě mi řekli, že do měsíce přivřou oči) Změny do starého techničáku už taky nezapisujou, dají novej velkej a tam to píšou počítačem a k tomu vystaví otp.
Datum: 12. dubna 2011 22:02
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Byl jsem na urade pred mesicem a dala mi novej premlouval jsem ale neproslo to
Datum: 12. dubna 2011 18:19
Jméno: jenda
IP: uživatel11532
 jestli maš ty papiry platny , tak ti bud zapisou do toho originalu nebo ti muzou udelat uz novej techničak.
Datum: 12. dubna 2011 16:39
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel8993
 Nebudou ti s ním dělat vůbec nic když je tam místo pro ty jejich zápisky
Datum: 12. dubna 2011 16:32
Jméno: Lukes
IP: uživatel9771
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 16:17
 Ahoj drací, chci se zeptat, jestli by šlo zapojit na jawu 05 podsvícení ve formě diodové pásky (co se normálně prodávaj 30cm). Jestli by to zápalko utáhlo, myslím, že pod zadním plechem by to vypadalo dobře. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 21:29
 no ale hod tam aspon stabilizátor napětí....neni to těžky...najdi si schema na jednocestný usměrnovač - skládá se z usměrňovací diody 1n4007 a dvou kondiku ( 2G2 na 25v a M1 ) nebo hod e-mail a pošlu schema
Datum: 13. dubna 2011 21:29
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No pravda že bych to měl do olomoce trocha z cesty  ale já to normálka píchnu na zápalko a bude
Datum: 13. dubna 2011 20:10
 čau,altik by ti to utáh bez problému,protože ty ledstripy mají odběr v řádkách miliamper. Já měl na babettě 6v AC rozvod napěti a tak sem si udělal násobič napětí a napojil jsem si na to ledstrip a bylo to super , dalším tuningem bylo to, že jsem si upravil cívky v alternátoru na 12 v , a tak jsem si moh hodit aji H4 do předního světlometu a dodělal jsem si přepínač na světla ...předtim tam byla žárovka 15 w co zkoro nesvítí a ted to svítí jak ďábel  a už jsem nepotřeboval násobič napětí na diody ale stačil mi usměrňovač napětí .....vše de kdyš je chu´t a znalosti......jestli máš možnost dostavit se do olomouce tak bych ti moh násobič vyrobit
Datum: 13. dubna 2011 17:40
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Díky, myslel jsem si to, prásknu to na 9v a šlus. Díky
Datum: 12. dubna 2011 22:33
Jméno: marekb
IP: uživatel10882
Datum: 12. dubna 2011 19:44
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 To to je super odpověd.... potřebuju zkušenosti, popřípadě úpravy k montáži omg.
Datum: 12. dubna 2011 18:30
Jméno: jara418
IP: uživatel11530
 šlo by to všechnio de když se chce
Datum: 12. dubna 2011 16:19
 Nazdar draci,scháním stočenou kliku na pionýra 85mm,nemáte někdo,nevíte nebo kde by se dala sehnat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 19:56
 Dekuji za nabídky,dostal jsem nabídku na tu 85,kdyby to nevyslo tak se jeste ozvu,ale nejak mi zlobí compnejdou mi odesilat emaily,omlouvám se standovy ze jsem se neozval,ale psal jsem ti 3 krat a vzdy se mi to vratilo.ze je nejaky problem a přihlasit se na fichtl pokec byl taky oříšek.
Datum: 14. dubna 2011 19:56
Jméno: petr d
IP: uživatel11528
 kdyz si ju rozlisujes tak ti ju stocim
Datum: 12. dubna 2011 15:18
 Mam závodně nejetou 90mm kliku s vložkama,pokud bys měl zájem,napiš na mail,nechám ji hodně pod cenou,je mi na nic.....jinak 85mm kliku ti udělá frikulín,ale s cenou se dostaneš někam na 3 tisíce(což je běžné)
Datum: 12. dubna 2011 12:08
Jméno: crosss
IP: uživatel11513
 čau tady asi neseženu v kramku 9 z. sekundaro na fichtla co ?? ale tak 10 by měla taky slušně tahnout comyslite ??  jo a kolik ma original rozeta ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 20:51
 S 10z. to už není na ježdění, leda pokud bydlíš na sněžce a musíš ráno do krámu.
Datum: 12. dubna 2011 20:51
Jméno: standa
IP: uživatel11527
 Myslím že pro tvoje potřeby se spokojíš i s 11z kolečkem.....a 10z kolečku tu sesa myslím má.....jinak na co potřebuješ proboha 9z sekundár? to se snad ani nedělá....to s tim chceš šplhat po stromech? a nebo stavíš frézu?
Datum: 12. dubna 2011 13:56
Jméno: pavel
IP: uživatel10535
 zdar, kde jsou prosim Vas vyrazene cisla ramu u jawy 555, 20, 21, 23 a u stadiona S-11? byl bych moc vdecny za kazdou radu, predem vsem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 11:10
 na štítkách  jinde nejsou
Datum: 12. dubna 2011 11:10
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 17:16
 ahaho môj motor už koluje po nete  D
Datum: 13. dubna 2011 17:16
Jméno: jara
IP: uživatel11530
 to je ale pičovyna dat tam 2 motora to se musí hrozne nahíbat ale je to sranda
Datum: 12. dubna 2011 16:26
 Ahoj Seso,
zde drak Honza Richter, Roztoky.
Mám otravný dotaz. Nevíš, jaký levý závit má (nebo má mít) volnoběžka babety?
Jednu už jsem od Tebe před časem pořídil (MASCO GEARS), ale s "levoběžkami" jiných firem, ani s typickým bicyklovým levozávitem pravé misky středového složení se to shoduje jen velice přibližně, takže to nejsem štont narvat až na konec závitu jisté americké náby (Staton Inc.).
Nevím teď, jde-li o vadu kusu nebo rozdíl normy, ale rád bych to zjistil dřív, než začnu volnoběžku decimovat násilím.
Tedy, prosím o info, jaký závit je na babeťáckých volnoběžkách, které nabízí Tvůj ctihodný Fichtlkrámek.
Jan Slim Richter, Roztoky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 17:50
 čau, dnes při výrobě používají jíný typ závitu ...ja jsem s tím měl také problém volnoběžka jde do půlky závitu našroubovat a pak se zasekne a nejde s tim nic dělat...je to proto, že to není řezáno metrickým závitem ale zřejmě vitvortovim závitem....aji měrkama závitu jsem to předtim měřil a je jiný na te volnoběžce.....ale nakonec jsem sehnal s klasickym závitem ......ta co máš by šla asi namontovat na nově vyrobený buben ale ten stojí okolo 600 myslim a výplet kola okolo 200 kč bez špic novejch
Datum: 13. dubna 2011 17:50
 fiha draku,,kazdopadne kdyz slapes tim se utahuje vonobezka na zavitu,, nikdy nebyl problem,,jen jednou mi to vratil pac na naboji mel opacny zavit,ale ja prodavam porad stejnej smer zavitu,,co mam za babu?model a rok vyroby?podle me vyrobce jednou musel zmenit vyrobce volnobezky a upravil i ten na boj pri vyrobe
Datum: 12. dubna 2011 13:33
 Zdravím,vím že to sem moc nepatří,ale nevím kde se zeptat. Uvažuji o koupi endura. Můj problém je, že ve svém okolí neznám nikoho, kdo by se mnou jednou za uherskej rok jel na projížďku. Mohl by mi prosím někdo poradit nějaké stránky, kde bych se mohl s někým zkontaktovat na příležitostnou projížďku? Jinak jsem z Českých Budějovic,kdyby tu byl někdo přímo na pokecu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 11:28
 sem z Třeboně, takže bych se mohl třeba občas přidat, jinak viz. kolečko
Datum: 12. dubna 2011 11:28
Datum: 12. dubna 2011 8:48
|



|