Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čus draci mám Jawu 05 je jedno jakou indučku do fichtla tam dám? jestli 8 W nebo 6 W mám to novější zápalko ne jak u J 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 0:12
 wiku: čistě ze zajímavosti, jak se liší konstrukce? já jen že když se na to podívám logicky, řekl bych že při slabším zapalování bude lepší ta určená pro nižší jmenovité napětí..
Datum: 18. dubna 2011 0:12
 Ptří tam 8V. Ostatní můžou při slabým zapalování dělat problémy. Soudruzi věděli proč ji tam dali.
Datum: 18. dubna 2011 0:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 není to W ale V ale jinak je to jedno dej tam třeba 12V ze škodovky pojede to stejně
Datum: 17. dubna 2011 21:45
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 19:38
 mno tak to se dá přežít, horší je těch 300km co to pro ní mam  takže tim to asi padá. PS kdy budou asi novinky? (chystám se na obědnávku)
Datum: 17. dubna 2011 19:38
 Až na ten předek (světlo, budíky, přepínače, prachovky na vidlích, možná horní brýle a řídítka) je celkem v origo stavu, za tu cenu je to super kauf, a spolehlivosti bych se nebál, mam s nima pouze dobré zkušenosti
Datum: 17. dubna 2011 19:26
 Čest draci,dnes jsem šel poprvé projet mojí ČZ 250/455 a zjistil jsem, že mi sama přidává plyn.Nevíte náhodou co by to tak mohlo způsobovat??Motor byl kompletně rozebrán,vyčistěn a byla usazena nová ložiska, kroužky, gufera a speciálně upravený labirint u kterého je místo kovových břitů gufero. mám takové podezhření, že mi to někde bere vzduch ale nejsem si jistý.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 20:09
Jméno: Motofyl
IP: uživatel11041
 Projdi si postupně celý lanko od plynu od páčky až po jehlu, jestli ho nemáš někde přiskřípnutý.
Datum: 17. dubna 2011 20:09
 jestli se zvyšujou otáčky na neutrál, tak to nejspíš někde saje falešnej vzduch, pod dynamem, pod válcem nebo pod přírubou karbu
Datum: 17. dubna 2011 19:00
 čau,ještě se chci zeptat,na klice jak je gufero,tak má být ložisko,potom segrovka a nakonec to gufero a nebo ložisko,gufero a pak segrovka?díky za napsání,je to důležitý
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 19:07
 sice nevim jak to vypadá u 350, ale pokud vim, tak na segrovku bejvá zářez, takže neni moc na výběr kam ji dát jinam.. jinak ze zkušenosti co sem se setkal tak obvykle bejvá mezi ložiskem a guferem..
Datum: 17. dubna 2011 19:07
 Zdar, vadí když mám na světelné cívce u Pincka na jednom místě uplně sedřený ten lak? Může to mít za následek to, že mi to nejede, protože už jsem zkoušel všechno a furt nic tak se ptám jestli to nemůže být tím. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 19:08
 ne, světelná cívka nemá se zapalovací nic společnýho
Datum: 17. dubna 2011 19:08
 čau potřeboval bych vědět kolik milimetů ma kulička ve spojce u tyček.Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 17:04
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Ale prd, kolecko ma pravdu
Datum: 21. dubna 2011 17:04
Jméno: mysel
IP: uživatel11589
 4.8mm ale vesla by se 5mm
Datum: 21. dubna 2011 16:13
 Ne, tam je 6,35, a je pouze ve spojkovém poloautomatu, mezi tyčkama není
Datum: 17. dubna 2011 19:35
 dik i u 125/488 jeto všude stejný jo
Datum: 17. dubna 2011 19:28
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 5
Datum: 17. dubna 2011 18:43
Jméno: Honza
IP: uživatel11453
 Zdarec.. co dělat, když přední tlumiče netlumí (ani se nehnou)? Jak to opravit a co na to všechno potřebuju? A případná prevence do budoucnosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 21:52
Jméno: Honza
IP: uživatel11453
 díky moc
Datum: 17. dubna 2011 21:52
 Rozhejbat, pokud to nepude tak rozebrat za pomoci lehkéhu násilí a PB hořáku, pak vyčistit, dát nový futra, vystružit je, dát nové prachovky, pořádně namazat vazelínou, složit, stáhnout prachovky páskama a mělo by to vydržet...
Datum: 17. dubna 2011 21:21
Jméno: Honza
IP: uživatel11453
 Jawa 05..
Datum: 17. dubna 2011 21:13
 A jakej stroj?
Datum: 17. dubna 2011 19:17
 Zdar draci, mam cezetu 175 jednovýfuk, a mam dve palice jednu na kratsi zavit a druhou na dlouhej (závit na svíčce), která je lepší? No o to by ani tak nešlo spíš když nakopovám tak mi dou šlehy jak prase pořád ze sitiče, předstih můžete štelovat jak chcete ale je z toho ho*no, moc dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 22:14
 jo a co stým sitičem když mě to střílí ze sitiče a né z výfuku a předstih mužu štelovat jak chci?
Datum: 17. dubna 2011 22:14
Jméno: sharker
IP: uživatel10371
 ohledne hlavy, neni nic snazsiho, nez to zkusit. Zavit svicky musi odpovidat zavitu hlavy, svicka nesmi precuhovat ani nesmi bejt videt zavit hlavy.
Datum: 17. dubna 2011 19:42
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 zdar borci, mam motor CZ 175 s dynamo starterem.Koupil jsem ho od jednoho pana zapojil jsem elktrinu dle schema ktrere sem nasel ale vsim sem si ze nejsou zapojeny uhliky.Nevite jak maji byt propojeny?? jsou tam myslim 4 2 na + a 2 na -.Potřeboval bych radu moc diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 16:12
Jméno: CZK
IP: uživatel9460
 Tak na dynamostartéru samozřejmě jsou 4 uhlíky. Propojení se snad nedá změnit, je to hned vedle uhlíku.
Jestli ti jde o polaritu zapojení, tak klasicky je + na kostru. Ale může to být i přebuzený opačně.
Koukni třeba na http://www.skutrklub.cz tam ti určitě poradí.
Datum: 20. dubna 2011 16:12
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 http://cezeta477.wz.cz/data/cz-175-477/opravy.php#oprava17 tam to najdes ale nezdase mi ze by ty uhliky byly 4
Datum: 18. dubna 2011 22:20
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Zdar draci dneska jsem sundal víko z mojí 477 a nestačil jsem se divit víko je zevnitř značně vybroušené od spojky a když se podívám na startovací segment tak zuby jsou ojeté jenom z půlky prostě jako by cela ta hřídel povyjela z motoru. Nevíte čim to muže být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 16:27
 Povolenej spojkovej koš...
Datum: 17. dubna 2011 16:27
Jméno: hanisek
IP: uživatel7949
 Čau, prosím jake jsou průměry rozet 60 a 65 z. Dejme tomu přeba od špisky zub po špičku. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 16:05
Jméno: jawaczrider
IP: uživatel11558
 Zdar borci,mám otázku,jaké gufero je pod řetězovým kolečkem u Jáwy 350 typu 640?Díky předem moc za napsání
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 19:59
 sharker: O díky
Datum: 17. dubna 2011 19:59
Jméno: sharker
IP: uživatel10371
 pukasek: nevadi, posledni cislo je sirka, jen muze byt problem pokud na gufero neco navazuje (napr u retezovyho kolecka), pak by to sirsi mohlo drhnout
Datum: 17. dubna 2011 19:49
 využiju tohohlé dotazu a zeptám se,našel sem v katalogu,že pod řetězovým kroužkem má být gufero 30x52x10 ale já tam mám 30x52x8 a na klice má být 25x52x7 ale já tam mám opět 30x52x8,vadí to něčemu?abych věděl co napsat do meilu tomu co mi dělal generálku,díky.
Datum: 17. dubna 2011 19:34
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 stáhni si katalog ND
Datum: 17. dubna 2011 17:12
Jméno: rtee
IP: uživatel10027
 Zdar draci, mám doma kývačku 250 a zasekl se mi jeden přední tlumič. Čím by to mohlo být? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 14:24
Jméno: martin
IP: uživatel11190
 čau mám problém nastavit předstih na 350 na pravým válci ho nastavím v pohodě ale když ho nastavuju na levým tak ať kroutím tou destičkou zapalování jak chci tak se nechce kladívko rozpojit musel sem trochu propilovat otvory pro šrouby aby to šlo trochu nastavit ale neni to ono myslel sem že je sjetej pertinax na kladívku tak jsem koupil nový ale stejně to nejde pořádně nastavit nevíte čim by to mohlo bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 20:35
Jméno: martin
IP: uživatel11190
 měnil sem obě kladívko i ten druhej kontakt....no asi to pokroucený bude když sem nastavil předstih a dotah sem 1 šroub tak se to spojilo a když sem dotah druhej tak se to zas rozpojilo....
Datum: 17. dubna 2011 20:35
 Neni křivě usazená ta otočná destička s kladívkama na statoru? dělalo mi to přesně to samé.. Bylo to křivě usazený a pokroucený od toho jak do teho někdo mlel kladivem..
Datum: 17. dubna 2011 19:07
Jméno: luba
IP: uživatel11559
 Ahoj. Jestli jsi vyměnil jenom 1 kladívko tak je to špatně. Dej obě nové.
Datum: 17. dubna 2011 17:17
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 16:43
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
Datum: 17. dubna 2011 16:43
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Ne ne bohaté to není,je to fakt gufero,teďka sem ho dostal a je značně zdeformovaný,hold kvalitní servis  Navíc byla vypadlá segrovka která jistí ložisko.
Datum: 17. dubna 2011 16:37
 nemas to bohate? sa to nejak dusi
Datum: 17. dubna 2011 16:11
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Zápalo nevim,je tam VAPE a v servise ho seřizoval.Na Jawamanii psali že když sou svíčky černý tak že je to jasný,saje někde vzduch.
Datum: 17. dubna 2011 14:35
 Možná bych se zaměřil na zápalko, přijde mi že blbě pálí...
Datum: 17. dubna 2011 14:02
 Čus draci nechce mi jet fichtl (Jawa 05) takže se trochu rozepíšu včera po nákym tom roztlačováním se povedl roztlačit a jel 1 v poho 2 taky ale na 3 to jaksi vynechávalo když se motor trochu zahřál už nebyl problém to roztlačit a jed . jo předstih mi seřizoval kámos co fichtlum celkem rozumí ale dělal to odhadem .ale dnes nic zkoušel jsem svíčku která tam byla od předchozího majitele na kterou jsem i před rozložení pio jezdil jeto svíčka nr 15 C nemá sklepli elektrody ale prostě to na ní jezdilo ted jsem ji zkoušel a háže žlutou jiskru dával jsem teda novou n15 C na kterou to včera jelo a tam jsou elektrody sklepli na 0,4 MM a háže krásně modrou ale prostě to nechce jet svíčka je mokrá takže tam benál teče celá palivová soustava čištěna ale furt nic .Až dnes jak sem přijel ze zahrady kde mám fichtla jsem si spoměl že jak sem od dělal benzinovou hadičku tam z ní a z palivovýho filtru vytekl zbývající benál na kryt spojky a pak protekl zpodem takže se chci zeptat muže to být třeba tím že se do zapalka dostal benál a proto to nejede? mám popří padě seřídit předstih ? a jakto ze to před tím stou starou svíčkou jelo? to tam byl velkej předstich nebo co? děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 19:44
 no ty styčny plochy jsem kontroloval aji jsem to projel smirkem muže to být tím žee my tam zatekl benál nebo ptrej indukční cívka je nevyspitatelná že na nakopnutí haže ale pak třeba vinechává
Datum: 17. dubna 2011 19:44
 Čau, no hele, jestli ti tam jde benzín a komprese je taky OK tak na 100% musí být chyba v elektrice. Pořádně se koukni na předstih a odtrh a taky koukni jestli na kladívku není pecka a prostě to musí jet.
Datum: 17. dubna 2011 19:32
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Caw, mam jawu 350 a ty spojkový tyčky mi začaly dřít o takový výběžek od deklu až tam udělaly rejhu. Myslíte že stačí přitáhnout matku za lamelama nebo to bude vada někde v ložiskách nebo hřídely vevnitř??? Doufám že to nepůjde do hajztlíku  Táta mi řek že ať tam dám široký těsnění  ale pak řek že by se to mohlo zase posunout a zase dřít.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 13:23
 povolil se ti spojkovej koš, dotáhni tu matku a nezapomeň tam dát zajišťovací podložku
Datum: 17. dubna 2011 13:23
Posl.aktualizace: 23. května 2011 17:41
Jméno: Jirka21
IP: uživatel1434
Datum: 23. května 2011 17:41
 To je přípravek pro usnadnění montáže čertíků řazení, oni rádi vyskakujou
Datum: 17. dubna 2011 12:42
Jméno: Petr
IP: uživatel6843
 Čus draci pionýr mi nedrží volnoběh ale když jedu a zmáčknu spojku tak to tak 5 sekund drží vysoký otáčky a pak to chcípne. Jo a moc mi nejde v nízkých otáčkách, ale když se dostane do vyšších otáček tak jede 65 v pohodě. Nevíte čím by to mohlo být? Já si myslim jestli nebude v hajzlu gufero pod zapalovánim, že by si to přisávalo vzduch.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 14:36
 Podle mě ti to nasává faleš.
Datum: 17. dubna 2011 14:36
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Skus trochu přidat volnoběh. xD A z těma vysokýma točkama to mi taky dělalo, a stačilo vyměnit lanko a bowden a pořádně promáznout. Protože to tam někde dřelo a vracelo se to pomalu.
Datum: 17. dubna 2011 13:16
Jméno: roman
IP: uživatel11557
 cus,, nevíte jáky maj bejt tyčky na spojku u jawy 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 11:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tam je jen jedna dlouhá stejně jako u 555
Datum: 17. dubna 2011 11:42
|



|