Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: žabák
IP: uživatel4095
 http://shop.bkp.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=3&products_id=24 čau draci mám nejspíš hloupý dotaz jen si nejsem jistej tímhle plničem jestli se nějak ředí nebo je rovnou na použití a popřípadě v jakým poměru se ředí díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 20:37
Jméno: jean
IP: uživatel11573
 Ak chceš mať dobrý výsledok pod plnič musí ísť základná farba, ak lakuješ dielec kovovo čistý. Ak máš pôvodný lak, ten zdrsni brusným papierom 200-300 pod jarovou vodou a ako dalšiu vrstvu použi plnič.
Datum: 18. dubna 2011 20:37
 Jo, plnič klidně na holej plech, ona je to svym způsobem taky základovka..ten první co jsi poslal tak by měl být OK..
Datum: 18. dubna 2011 19:30
Datum: 18. dubna 2011 19:22
 Jo brousit jde dobře, pod vodou smirkem hrubosti 800...
Datum: 18. dubna 2011 18:52
Jméno: žabák
IP: uživatel4095
 aha a jinak jde dobře brousit ??
Datum: 18. dubna 2011 18:35
 Já si ten plnič vždycky trochu naředim, přijde mi moc hustý...ředim to nitrem, a poměr musíš odhadnout...
Datum: 18. dubna 2011 18:29
 zdar vsetkym...mam problem s prevodovkou.nehadze rychlosti,ani neecvakne nic proste sa len stlaci paka nadoraz a nic sa nestane,motor sa chova ako keby bol zaradeni neutral a paka startovania sa da otocit o 330 stupnou aj volnou rukou...chcem sa spytat ze cim to moze byt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 20:19
 na mustangovi sa mi to stalo...dam to spravit susedovi ja len zhruba aby som vedel co mu mam povedat
Datum: 18. dubna 2011 20:19
Jméno: Tomas
IP: uživatel10814
 no mohl jsi říct co je to za motorku. jestli u fichtla tak třeba mohlo prasknout péro na kulise-nebo prostě něco s kulisou. To s tou pákou je divné. Jediná možnost je asi půlení-něco prasklo, vyskočilo to je těžké.
Datum: 18. dubna 2011 18:33
Jméno: Download
IP: uživatel10827
 Ahojte ... chtěl bych se zeptat, jestli bych zničil motor, kdybych upiloval omezovač u bebaty... dííkyy..  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 19:15
 Může se zeptat jaký omezovač myslíš?
Datum: 18. dubna 2011 19:15
Jméno: Tomas
IP: uživatel10814
 upiloval? myslíš tu diodu nebo odpor nebo co to je?  Nezničil, ale nesměl bys jězdit na max. což je lepší ho tam nechat
Datum: 18. dubna 2011 18:35
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdravim potrebuju pomoc mam pionýra a simsona a u obou mam stejny problem kdyz nastartuju tak volnobeh jde ale dam riditka na levu stravu a motor skape a kdyz je dam doprava tak vylati otacky.Cim to je???
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 15:41
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 maš kratke lanko
Datum: 19. dubna 2011 15:41
 A nebo moc utažený, měla by tam bejt malá vůle, aby se tohle nestávalo.
Datum: 18. dubna 2011 19:16
 zasekava sa, drhne
Datum: 18. dubna 2011 17:24
 určitě to bude plynovým lankem....
Datum: 18. dubna 2011 17:19
Jméno: DrakstrJawak
IP: uživatel11264
 zdarec fechtlaři mam dotaz zajizdim svyho pincka je po celkove renovaci vsechno luxus novy vibrus ale to neni podstatny  ,chtel jsem se jen zeptat kdyz se zajizdi vibrus tak se dava jehla na trojku aby to mnelo vice paliva tak si to chcu ten plisek na treti stupen dat ale odkud se to na té jehle počítá odzhora nebo od zdola ty stupne ? Predem dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 20:21
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Omlouvám se, na 3 od zhora
Datum: 18. dubna 2011 20:21
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Třetí od vrchu,jak píše dachtl
Datum: 18. dubna 2011 19:47
Jméno: DrakstrJawak
IP: uživatel11264
 Jj dik moc to ja vsechno vim ale ja mam na te jehly 4 drážky tak prave nwm kam to dat
Datum: 18. dubna 2011 17:33
 Tak to vem logicky. Čím více je plíšek nahoře, tak tím víc je jehla zasunutá a tím víc uzavírá průtok směsi. Při zajíždění je jehla na prvním zářezu odspodu, takže bude více směsi a tím více budeš mazat. Jinak maž příslušným olejem klidně i poměru 1:25, nebo 1:30 motor moc nevytáčej a při jízdě si dávej pauzy na vychladnutí motoru.
Datum: 18. dubna 2011 16:59
 Dej ho na 3 od zhora....
Datum: 18. dubna 2011 16:39
 čawec draci ted jsem dělal renovaci fichtla bratranek mi dělal GO motoru,ložiska,gufera atd..ale když se ted chci na jedničku rozjet začne to cukat,skoro to nejede a pak to spadne na neutrál....Kvůli tomuhle jsem to dával na generálku a pořád to dělá myslíte si že je možné aby to bylo třeba rozetou,řetezemnebo něčím takovým ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 15:44
Jméno: venca
IP: uživatel590
 no prostě zas to rozpul a vyměn segment
Datum: 19. dubna 2011 15:44
Jméno: DrakstrJawak
IP: uživatel11264
 zdar,jestli ti vypadavaj kvalty tak mas spatnej automat razeni
Datum: 18. dubna 2011 16:37
 može se jet na fechtlovy ve 13 na moto sraz??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 15:33
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Pouze jako spolujezdec
Datum: 18. dubna 2011 15:33
 Čau draci repasoval jsem motor na babetu 207 a sundal jsem zapalování a ted mi de jiskra jenom občas a nevim jak mám nastavit ty cívky kolem magnetu tak bych byl rád za rady a také jsem zprovoznoval jawu 555 de tam benzín a jiskra je dobrá ale jenom střílí a né a né chytnout tak kdyby jste někdo tušil čím to je tak bych byl rád předem dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 18:39
 zkus pořádně seřídit předstih teďka z hlavy nevim kolik to je ale tyhle problémy jsem měl i u 250 a po seřízení předstihu to klapalo
Datum: 18. dubna 2011 18:39
Jméno: cocva
IP: uživatel11512
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 23:21
 zdarec mám problém na jawě 21 když ji nastartují tak jde bez problému,ale tak 10sekund jede a pak zničeho nic chcípne nevíte čím to muže byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 20:06
 Je to málo pravděpodobné ale pokud ti nepomůže žádná z těchto rad zkus vyměnit kondenzátor na zapalování.
Datum: 18. dubna 2011 20:06
 Podívej se do nádrže, jestli není vyrezlá. Jakmile se ti na sítce kohoutku usadí rez, tak to dělá tyhle alotria...
Datum: 18. dubna 2011 17:03
 udělej to co říká liskjo.. taky to může být špatný plíšek na uzavírání ventilu ( někdo si s tím hrá a nastavil malou plovákovku). taky to může bejt zacpanej kohout ..
Datum: 18. dubna 2011 8:11
Jméno: liskjo
IP: uživatel11565
 Zkus, až to zase chcípne, "nacucat" plovákovou komoru, a když to pojede, vyměń plovák - vázne. Já tenhle problém měl taky u Stadiona a výměna to spravila .
Datum: 17. dubna 2011 23:20
Jméno: Kulich
IP: uživatel7722
 Nazdar draci, máte nějaké zkušenosti s prémiovými palivy, např. Verva, namísto Naturalu 95? Jede motorka líp, žere míň nebo rozdíl není poznat? A co se týče olejů, jaký bude rozdíl mezi polosyntetikou a syntetikou? Jezdím na 175/487.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 19:20
 Jezdím na OMV Carrera 95, aspoň cítím placebo efekt  U nás stojí skoro stejně jako Natural, asi o 0,50,-
Datum: 18. dubna 2011 19:20
 Rozdíl nepoznáš,na to musí být stavěná motorka...
Datum: 18. dubna 2011 7:57
 jedinej rozdíl, kterej prokazatelně poznáš, bude cena..
Datum: 18. dubna 2011 0:06
 kamarádův táta mi jednou zaplatil plnou nádrž Vervy, ale rozdíl jsem oproti 2 roky starýmu naturalu nezaznamenal
Datum: 17. dubna 2011 23:18
 Jakej to má účel lejt do motorky něco co tam nepatří???
Datum: 17. dubna 2011 23:03
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 zdravím vás všechny,chci vas poprosit ,jestli z vas nekdo nema zkusenost, zdali by rámu jawa čz 175/356 pasoval motor z jakekoliv jawky 250  diky všem,za každou odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 16:11
Jméno: mysel
IP: uživatel11589
 ne nebude
Datum: 21. dubna 2011 16:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mam pocit, že by do toho měl jít napasovat motor z ČZ 250/455, ale storpro jistej si nejsem
Datum: 18. dubna 2011 8:49
 nepasoval
Datum: 18. dubna 2011 0:07
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdar DRACI, PASUJÍ PŘEDNÍ TLUMIČE A BLATNÍK Z JAWA 175 NA PANELKU 250ku? Moc díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 23:04
Jméno: 3nakoks
IP: uživatel12747
 mislim že ne ale jisti si nejsem
Datum: 13. listopadu 2011 23:04
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 čau draci prosím o radu kde seženu na 555 ty gumové špalky do kola co mají tlumit nárazy od čepů rozety ? nebo je vyrobit s nějaké silné gumy ?
Moc děkuji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 23:08
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 opravdu mockrat ti děkuji  a přeji hezký den
Datum: 18. dubna 2011 23:08
 http://www.motokramek.cz/dily-pionyr-guma%20rozety-pio%20555/
Datum: 18. dubna 2011 17:23
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 tak to sem rád ale mužeš mi prozradit kde ?
Datum: 18. dubna 2011 17:03
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 seženeš není pproblém.
Datum: 17. dubna 2011 22:44
Jméno: prodej
IP: uživatel10072
 Zdarec když jsem koupil motorku s tp a nebyla prepsana ted bych ji potreboval prodat ale v tp jsem napsan ze se na me bude prepisoavat tak nevim jestli to jde nejak udelat abych to nemusel prihlasit a odhlasit prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 22:14
Jméno: prodej
IP: uživatel10072
 simson ted sem zdedil pincka tak uz simaka nechci
Datum: 17. dubna 2011 22:14
 ahoj napišeš pouze cestne prohlášení ze tuto motorku na sebe nehodlas prepisovat a prodal jsi ji dále. potom uz není na urade zadnej problém
P.S. na co to máš papíry?
Datum: 17. dubna 2011 22:00
 Zdravim zpravil jsem si mustanga a tet kdyz ho nastartuju tak nechce jit do otacek. Budu vdecny za kazdou radu dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2011 13:34
Jméno: martnin
IP: uživatel11563
 hele prosim vas v kolikaty drazce ma byt podlozka na jehlev karburatoru na mustanga? Dik za odpoved.
Datum: 29. dubna 2011 13:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyčisti a seřid karbec a očisti a sešteluj kladívka
Datum: 17. dubna 2011 21:45
 Ahgoj draci. Hele jak má u 21 jawy vyndat ze setrvačníků klikovky ten čep jak drží ojjnici? dik zatim cau
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 17:31
 Nemáš nejmenší šanci to rozlisovat, a jestli to budeš zkoušet je šance že porušíš geometrii hřídele a to tu kliku můžeš rovnou zahodit. Dej to profesionálovi
Datum: 18. dubna 2011 17:31
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 na 350 je potreba tlak 9-10t,,, na tohle bude o krapet mensi, nekdo to dela ve sveraku ale ty to radsi dej nekomu kdo tohle dela a rozumi tomu
Datum: 17. dubna 2011 22:25
 je to odborna cinnost....doma to neurobis ani keby mas lis, tak to ani neskusaj s niecim inym
Datum: 17. dubna 2011 22:17
 potřebuješ na to lis. Myslim, že 12t (jestli je ten údaj nepřesnej, tak mě pls opravte). Nedělej si iluze, že to doma vyklepeš kladívkem
Datum: 17. dubna 2011 21:56
 Promin ze sem se zeptal. Každej nemuže bejt chytrej jako ty víš?
Datum: 17. dubna 2011 21:50
 tak ty to doma neuděláš....
Datum: 17. dubna 2011 21:43
 čím jak??
Datum: 17. dubna 2011 21:41
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 vylisovat
Datum: 17. dubna 2011 21:36
 Čau draci prosím o rady třeba se nějaká ujme a už se to konečně podaří. 1) Co mám udělat aby mi to házelo větší jiskru je dost malá, ale mám tyristorové zapalování? 2) Mám nějakou chybu ve spojce, protože tam třeba dám jedničku a v pohodě to rukou roztlačim a na dvojku to je skoro jak na neutrál. Děkuji za každou radu a ať vám to dobře jezdí!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 21:32
 Dobře zatim dík
Datum: 17. dubna 2011 21:32
Datum: 17. dubna 2011 21:06
Jméno: Fík
IP: uživatel11562
 Zdravím draky! Jawa 350/638 mi nedrží volnoběh.. Simerinky nové, nové trysky, nový filtr, předstih 2.75 mm, prostě všechno.. Věc se má tak, že přitahuji šroubek volnoběhu (zvedám šoupě) a když už to začne otáčky držet, tak při mírném přidání vyletí zběsile nahoru a už nespadnou.. Když pak uberu na volnoběhu, tak zas otáčky klesají, až motor zhasne.. Má někdo nějaký nápad??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 18:52
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 cau ja sem mel podobnej problem a delal to falesnej vzduch mel sem tam spatny tesneni u karbce tak zkoukni vsechny tesneni
Datum: 18. dubna 2011 18:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukni na přírubu karbece jestli ti nesaje vzduch a pak ještě koukni na ten šroubek na karbecu z boku s pérkem a zkus ho poštelovat a samozřejmě vyčisti karbec a zkontroluj přívod paliva( kohoutek)
Datum: 17. dubna 2011 21:48
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 musis to taky serizovat na teplém motoru.
Datum: 17. dubna 2011 21:39
 Zdravim draci. Dneska jsem dával novou řetězovku a když jsem zkracoval řetaz podle staryho vytahanyho já blbec jsem ho skrátil o jeden článek víc tak jsem tam musel přidat ještě jeden tak se chci zeptat jestli mi ten nyt když už byl jednou odbroušenej aby z tama šel vytahnout jestli vydrží nebo jestli ne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 16:12
Jméno: mysel
IP: uživatel11589
 to poznas kamo az pojedes
Datum: 21. dubna 2011 16:12
 Jo nezbyva nic jinyho než tam dat pulspojku nebo tam dat jednu spojku a hlavni članek navic  .
Datum: 17. dubna 2011 22:05
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 no podle mě nevydrzi...ale nesacilo by tam pridat o jednu spojku vic?
Datum: 17. dubna 2011 21:41
|



|