Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa 21
IP: uživatel9713
 Čááu,chtěl bych sr prosim zeptat u jawy 21 když oddělám právý kryt u motoru a jak je tam tyčinka na spojku na jake straně má být dana ta kulička na prave nebo levné?Nebo na obou dvou?Moc děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 23:41
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 je kratka tycka pak je kulicka a pak je dlouha tycka
Datum: 21. dubna 2011 23:41
 Cau, potrebuju pomoc. A upozornuju, ze se v pinckach jeste moc nevyznam. S kamosem jsme dnes vytahli jeho fichtla. Jezdili jsme asi 10 minut, po asi dvou hodinach jsme chteli jet jezdit a uz nestartoval. Nehazi jiskru, na indukcce jsme nenamerili zadne napeti. Stejne tak zadne napeti na civce na magnetu, ale na pohled vypada v pohode.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 23:31
 otázkou je, čim ste to měřili, je tam střídavý proud a pokud ste měřili digitálnim multimetrem, při prošlapování tam jen budou lítat čísla ze kterejch nikdo nic nevyčte, daleko užitečnější je připojit na pól malou 6V žárovičku, ale pokud ste teda měřili správně a skutečně nic nenaměřili, pak je tam špatný kontakt nebo se uklepala kostra cívky.. ale spíš si myslim že se vám rozhodil odtrh, upad srátek od kondenzátoru či kladívka nebo nějaká podobná pitomtost, to zkontrolujte nejdřív..
Datum: 21. dubna 2011 23:31
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zdravím, jakému motoru byste dali přednoost kdyby jste si mohli vybrat mezi jawa 250 a 350 na traktora domácí výroby co je tam lepší dát díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 19:41
Jméno: Drak
IP: uživatel4698
 na motor z 250 si muzes jednoduse hodit zapalovani z fechtla a nemusis mit baterku a slozitou elektriku
Datum: 28. dubna 2011 19:41
Jméno: standa
IP: uživatel11594
 ČZ 175 typ 502(Prase) a nebo Jawa 350 Velorex....mají větráček-nucený chlazení vzduchem.....jinak 250 kejvačku a udělat větrák
Datum: 22. dubna 2011 17:38
 achmed: lépe se vytáčí? To jsou mi ale věci
Datum: 22. dubna 2011 9:11
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 jawa 250 ten motor jelikoz se lepe vytaci
Datum: 22. dubna 2011 8:47
Jméno: honzííí
IP: uživatel10429
 ja bych vzal 350 .
Datum: 21. dubna 2011 23:17
Jméno: Kozel
IP: uživatel1859
 Ahoj, chci se zeptat, jak je to s papírama na mustanga. Koupil jsem papíry loni v listopadu od pána z Třince, já jsem od Prahy. Papíry mi psal, že jsou platné, jenže na nich nejezdil, jedná se o starý techničák ( bílá knížečka 10x8 cm). Tam je napsáno jeho jméno. Mám k tomu ješte starou spz a štítek. Spolu jsme sepsali kupní smlouvu. Jak to vidíte, pujde to přihlásit na mě, když pán žije, stačí pouze ta smlouva a není potřeba mít toho pána s sebou? Nejdříve plánuji STK a potom jít na úřad. Díky za případné odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 19:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jestli ho nechceš otravovat, stačí ti plná moc a budeš muset dojít na DI pod kterej spadá ten pán, tam to na sebe odhlásit a na DI kam spadáš ty to na sebe dopřihlásíš... samozřejmostí je platná STK (při dopřihlašování)
Datum: 22. dubna 2011 19:01
Jméno: magneto
IP: uživatel6546
 prvně to ten pán musí ty papíry odhlásit..pak je mužeš přihlasit na sebe
Datum: 21. dubna 2011 23:56
 ahoj draci  mam dotaz co ma větši spotřebu jawa 350/638 nebo mz 150? a co je lepši? jsme slyšel že je to nastejno tak jak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2011 11:49
 díky ja jsem totiž měl 350 a žrala mi 8-9l když jsme to hnal a když jsme jel na čtvrt plynu tak 5 ted jsi chci koupit tu mz
Datum: 23. dubna 2011 11:49
Jméno: standa
IP: uživatel11594
 Když budeš jezdit na MZ jako prase tak bude brát 5-6 litrů,když budeš jezdit na 350 jako prase tak bude brát klidně 7 litrů....pokud budeš na MZ jezdit normálně bude brát 4 litry,pokud budeš jezdit na 350 normálně,bude brát do 4 litrů......vyber si.....Když už německou MZ tak 250,to je jízda!
Datum: 22. dubna 2011 17:42
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Na segry MZ 150 jsem jezdil do 5 litru, spis min. Ale srovnavat tyhle 2 stroje? Jawa je tezsi, 2 valec, vetsi vykon (MZ 10.5kW, Jawa kolem 17kW?). 4-kvalt u Jawy vs. 5-kvalt u MZ. Osobne se mi na MZ jezdilo lip... Meli jsme ji doma skoro 3 roky a za tu dobu se nam tam nic velkyho nepos*alo.
Datum: 22. dubna 2011 6:28
 čus mám dotaz  čemu dáváte přednost 3 kroužek píst nebo 2 kroužek píst na pinckovi???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 15:58
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Spíš jde o to, že 3-kroužkový píst vydrží i ve válci téměř po smrti, kde je vůle mezi zámky pístních kroužků větší než 0.8 a ten motor pořád nějak jede. V dnešní době mi přijde 3-kroužkový píst jako nesmysl. A osobně jsem žádný rozdíl mezi 2 a 3-kroužkovým pístem nezaznamenal (kromě toho, co jsem psal).
Datum: 22. dubna 2011 15:58
 V tahu od 2000 ot/min. a v množství maximálních otáček.
Datum: 22. dubna 2011 8:23
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 jj díky.. a je nějaký výýrazný rozdíl výkonu mezi 2 a 3 kroužkem nebo ne?
Datum: 22. dubna 2011 7:43
 Za mě 3 kroužek, s tím sem byl spokojen nejvíce.
Datum: 21. dubna 2011 23:31
 já tam mám furt orygo 3 kroužkovej a nemužu si stěžovat 3koružkovej věčí tření víc se zahřívá motor dobře táhne od spodu ale nejde tak vitočit 2 kroužkovej menší tření netáhne tak dobře od spodu ale dá se líp vitoči aspon tak pi to tu jednou nekdo napsal
Datum: 21. dubna 2011 22:48
 Taky 1 kruh
Datum: 21. dubna 2011 22:31
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 1 kroužek
Datum: 21. dubna 2011 22:14
Jméno: veteran
IP: uživatel6546
 dnes sem jel z fichtlem 12km --motor jesce bez vybrusu----v 11 kimolemtrech mi fík najednou prestal jet a když sem chtěl nakpmnout tak to nešlo protočit....hadicka ke karbecu byla plná...tal sem pockal 2 hodiny a pak mi mi začal jet...ale ujel sem jeden kilometr a zase........jo a kabrec mam po GO....a svíčku novou,a vzduchovy filtr nový,,a správně nasazeny...skuste mi poradit čím to bylo..že mi to tak děla...předtím mi to vubec nedělalo....nepřehříva se mi?.....díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 23:59
Jméno: veteran
IP: uživatel6546
 ano skoušel sem to tlačit a nešlo to ani za nic!...a dlouhe chvilce to slo roztlacit aj nakopnout tak fakt nevím co se posralo s tím...mysles sem ze sem zadřel motor nebo co...
Datum: 21. dubna 2011 23:59
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jak nešlo protočit? Možná se ti zasekne vždycky startovaci segment o to kolečko... Zkoušel jsi to tlačit?
Datum: 21. dubna 2011 22:25
Jméno: Petr
IP: uživatel6155
 čau draci,nemáte někdo na prodej papíra na čz 125/476? moc se omlouvám za inzerát.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 21:34
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Kdo hleda najde, na jednom nejmenovanym servru sou
Datum: 21. dubna 2011 21:34
 Zdary chtěl bych se zeptat na zapalování u Jawa Mustang 50 . Zapalování mi přestalo fungovat jak má.Nejprve mi to dělal kondenzátor, přotože když se snim hnul (byl přetrhanej kabel) tak bud to šlo nebo to nešlo. Tak sem koupil novej kondenzátor ale ted mi to nejde vůbec. napadá mě jenom jedna věc co by to mohla dělat a to je pořadí zapojení kabelů u kladívka ale to nevim jak má být. proto bych stim potřeboval pomoct.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2011 15:50
Jméno: sutr
IP: uživatel11591
 jj bylo to pořadí kabelu a špatně umístěný kladívko.už to mam spravený a už řešim zase jinej problém ale ten budu mít v cajku až tak zejtra.ale díky za snahu pomoct
Datum: 06. května 2011 15:50
Jméno: Vladimír
IP: uživatel11645
 Ahoj.Já si osobně myslím že pořadí kabelu=oček na kontaktu kladívek nemá na nic vliv
Datum: 04. května 2011 16:19
Jméno: sutr
IP: uživatel11591
 a tu kostru najdu kde? já to moc neznam jenom co se sám naučim  \r\n
Datum: 24. dubna 2011 15:08
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 A co když máš špatnou kostru mezi motorem a rámem na kterém je přikostřená indučka...
Datum: 22. dubna 2011 10:37
Jméno: sutr86
IP: uživatel11591
 jj hned zejtra to zkusim a uvydim jestli to pude nebo ne a díky moc za rady.kdyby to ještě pořád nešlo tak se sem znova obrátim.
Datum: 21. dubna 2011 22:17
Jméno: sutr86
IP: uživatel11591
 jiskru to nehází.právě že to vůbec nejde. a to mi šlo podle toho jak sem hnul s tim kondenzátorem a tak sem koupil novej a nejde to vůbec a to během pár hodin takže se stim zatu dobu nic stát nemohlo.
Datum: 21. dubna 2011 22:08
Datum: 21. dubna 2011 22:08
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 poradi kablu je civka kladívka kondenzátor vyvod na 15ku
Datum: 21. dubna 2011 22:07
 Hází jisrku?
Datum: 21. dubna 2011 21:04
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 taky mi to tak delalo zkus nastavit odrth a predstih
Datum: 21. dubna 2011 20:58
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 čau draci,Když chci veteránské papíry tak musím mít originální lak? a kolik stojí? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 20:55
Jméno: trubka
IP: uživatel11595
 To máš tak starou a cenou motorku ? Souhlas se Standou.Pro zajímavost stojí to za to ?1/12 pojistky,každý rok prachy a svezeš se jen příležitostně tak akorát na srazy.
Datum: 22. dubna 2011 20:55
Jméno: standa
IP: uživatel11594
 5 tisíc včetně vystavení nových dokladů a značek+ každej rok veteránská testace za 1000,-
Datum: 22. dubna 2011 17:44
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 A nevíš kolik ty oaoíry stojí?
Datum: 22. dubna 2011 6:56
 nemu sí být originální ale měl by být v originálním odstinu pokud más jeste originální lak a más tam jen náky skrábance tak oni ti to uznají jako zachování origo laku
Datum: 21. dubna 2011 23:37
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 23:00
 m: není zaco
Datum: 22. dubna 2011 23:00
Jméno: m
IP: uživatel2942
 to:Honda248 Dík
Datum: 22. dubna 2011 20:53
 hlmut/Bakoun: jojo napadlo mě to, ale radši jsem to ujasnil
Datum: 22. dubna 2011 14:25
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Honda: prepsal jsem se, myslel jsem blinkry.
Datum: 22. dubna 2011 6:35
 hlmut/Bakoun : nené zrcádka jsou z Mustanga.. směrovky jsou z MZ. Filtr se mi tam nevejde tam mám baterku... takže jsem to musel vyřešit tajhle myslím, že to ničemuu nevadí
Datum: 21. dubna 2011 22:43
 no jsou trošičku ty směrovky větší, ale mě osobně to nevadí.. ohledně zrcátek tak taky jsou větší každopádně jsou to origa a aspon v nich dobře vidím  jinak pro "m" : napájím to 6V baterii značky VARTA.. ale ted me zlobí dobíjení  musím to nějak pořešit nebo se optám tady
Datum: 21. dubna 2011 22:41
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Zrcatka mas z MZ? Koukam, ze nemas filtr uprostred nadrze, tam mas regulator apod.?
Datum: 21. dubna 2011 22:40
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Nádher ale mne osobně tam trochu haprujou ty zrcátka jsou podle mne moc velky
Datum: 21. dubna 2011 22:28
Jméno: m
IP: uživatel2942
 čau, čím to napájíš? Dík
Datum: 21. dubna 2011 21:54
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Jsou větší, ale jinak moc hezkej
Datum: 21. dubna 2011 20:09
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Me prijdou moc velky ale jinak pekny, jeste sundej ty rukojeti z kombinacek nebo co to mas na brzdach a bude to vpohode stroj
Datum: 21. dubna 2011 19:09
 pravda  ted jen doladit menší upravy jako koupit stupačky nový atd. a mohlo by byt
Datum: 21. dubna 2011 18:47
 jo pěkny mě se to líbí tak nák to mohli vyrábět
Datum: 21. dubna 2011 18:41
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 zdarec nějak mě v poslední době začaly zvonit pístní kroužky nevíte čím by to mohlo být? Kroužky sou skoro nové cca 2000 km.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 18:16
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jak poznáš že zvoní pístní kroužky? Myslím, že to bude vyběhané futro na ojnici v kombinaci s načatým ložiskem na klikovce...!...
Datum: 21. dubna 2011 18:16
 čím mažeš a jaký poměr?
Datum: 21. dubna 2011 17:54
Jméno: Jarda
IP: uživatel11590
 Ahoj pánové. Budu tunit fichtla, dávat karbec Dell Orto a klapky. A právě se rozhoduji jaké klapky koupit a příslušné koleno ??? Vybírám zde na fichtl kramku a mám na výběr ze tří možností. Nemáte někdo zkušenost, které se tam dá líp nabastlit. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 16:08
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 http://e-shop.adventure-biker.cz/index.php?l=cz&p=76_dily-motoru/643_lamelova-klapka-sani/1835_lamelova-klapka-sani-horiz-minarelli-malaguti-aprilia-mbk-yamaha-0020 to je ona. Můžu to ji prodat, nebyla nikdy jetá ani namontovoná, je absolutně nepoškozená. Nová stojí kolem 400kč. Nechal bych ji tak za 250kč, ty karbon. lístky u ž k otmu nemam ale originál tam jsou tak, jak jsem ji koupil.
Datum: 22. dubna 2011 16:08
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Jen pro zajímavost, kam chceš klapku umístit, sání do kliky, do válce?Já jsem kdysi dávno kupoval nějakou Piaggio klapku a k ní místo ocel. lístků lístky z karbonu. Ale nikdy jsem to do motoru nešoupnul...
Datum: 22. dubna 2011 16:06
Jméno: Jarda
IP: uživatel11590
 Dělám celej motor. kanály, podkova, ojnice, hvězdicová hlava, jinej vejfuk.... Klapky se tam daj nabastlit jakékoli. Jen jsem chtěl vědet kdo jakou použil.. Díky
Datum: 22. dubna 2011 9:53
 co si od toho slibuješ? co od toho čekáš?
Datum: 21. dubna 2011 17:15
Jméno: pontik
IP: uživatel11368
 Zdar draci, doufam ze me hned neposlete na SESA moto =D mam problem s babettou.. Problém jsem rozfázoval do tří částí. Zaprvé, když jí za studena rozšlapu, chytne, jede perfektně reaguje na posun šoupátka. Po chvíli (tak pět minut) to přejde do druhé části, motor začne reagovat na zrychlení (záběr rychlopalu) s asi dvouvteřinovým zpožděním, v otáčkách ale drží dobře. No a po dvaceti minutách je posrandě, protože mi babetta začne brzdit a střídavě tahá netahá až nakonec zastaví úplně a pojde. Když ji nechám chvilku stát, tak zas chvilku jede, ale pak zase nic. Vyzkoušel jsem tyto věci: vyčistit kohout a sítko u nádrže (pořád si ale nejsem jistej, benzin spíše rychleji kapá než teče), vyčitit tu kovovou koncovku na hadičce (u karbece) vyčistit plovákouvou komoru, změřit osy plováku, výšku plováku,zkontrolovat jestli plovák otevírá kohout, vyměnit těsnění u plovákové komory, vyčistit trysky a celý karbec, vyčistit svíčku, vyčistit vzduchový filtr. Už mě nic nenapadá, poradíte? Manuál jsem četl několikrát, nic moc tam nepíšou. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 23:05
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Zkus si koupit N14C,N15C,N17C a zacni zkouset ale melo by to chodit na tu 15 nebo 17.
Datum: 22. dubna 2011 23:05
Jméno: pontik
IP: uživatel11368
 vyzkoušel jsem tři svíčky (tepelnou hodnotu nemůžu dohledat): BRISK - super NR15C, N17, super N15YC u všech je to přibližně stejné...
Datum: 22. dubna 2011 12:04
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 A nedělá ti to třeba svíčka,co máš za tepelnou hodnotu ?
Datum: 22. dubna 2011 10:57
 Zdar, kámošovi dělala něco podobnýho, nevěřil jsem tomu, ale byl to špatný zapalovací pól, co je na statoru.
Datum: 21. dubna 2011 22:16
Jméno: pontik
IP: uživatel11368
 inducku jsem vymenil... porad nic
Datum: 21. dubna 2011 18:02
 Mne tohle dělala u 05 vadná indukční cívka, skus si jí někde pučit než abys kupoval novou.
Datum: 21. dubna 2011 17:16
 nazdar chlapci a chlapi potrebuju odbornou radu mam fichtla ale mam 1 lamelu ale spojka klouze tak maj tam bejt lamely 2 nebo jenom 1? prosim o odpoved co nejrychleji uz bych chtel jezdit
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 18:01
 2 ty korkovy lameli a mezi něma 1 mezilamela plechová
Datum: 21. dubna 2011 18:01
Jméno: stambi
IP: uživatel7807
 maji tam bejt 2 lamely pokud nemas pareza ten mel jenom1
Datum: 21. dubna 2011 17:12
 čus draci furt mi nejede fichtl Jawa 05 předstih seřízenej ale furt nic nehá zí to jiskru ani nejiskří mezi kladívkama fajfkou to není tu sem měnil káblem taky svíčka je nova brisk N 15C a hodí jen malou a jen jednou za čas jo elektrody jsou sklepli takže to bude asi indučka nebo kondík že? popř co by to ještě mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 23:55
 neměnil alep ředstih jsem už nastavil
Datum: 22. dubna 2011 23:55
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Taky jsi psal, ze nemuzes poradne seridit predstih, ze by sjeta vacka? To uz sem ti taky radil, menil jsi ji?
Datum: 22. dubna 2011 16:14
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 To s tou indukcni civkou uz jsme ti radili. Zkus ji poradne ukostrit. Jinak jsi psal, ze si zkousel jinou, menil kondik, cistil kladivka, mas to dobre poskladany? Co pertinax u kladivka? V nejhorsim rozebrat cely zapalovani a podle manualu peken skadat a na nic nezapomenout... Hodne zdaru.
Datum: 22. dubna 2011 16:13
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Co spatne ukostrena inducka
Datum: 22. dubna 2011 11:59
 kde jsem se to dozvěděl
Datum: 22. dubna 2011 10:45
 hele tak tak to teda není napřed jsem napsal jsem, a když nikdo nenapsal tak jsem teprv šel napsat na fichtl chat kdy jsem se to dozvěděl jo tak ticho ¨!
Datum: 22. dubna 2011 10:43
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Proc se na to ptas na kazdy strance, v chatu uz si nekolik rad dostal, co zvednout zadek od kompu a vyzkouset neco z toho? Od klavesnice toho moc neudelas...
Datum: 22. dubna 2011 6:31
Jméno: jenda
IP: uživatel3383
 cus,dnes sem byl na stk-řekli mi že mám mít na výfuku naky "E",mám tam ladák ale na originálním výfuku taky žádný éčko nemám,nevíte nekdo co stim?děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 17:48
Jméno: standa
IP: uživatel11594
 V šedesátých letech žádný Éčka na výfuky nerazili! Tyhle starý stroje maj vyjímku. Originální výfuky nemusí být nijak homologovány,pokud tam dáš Hikone či Simson Sport tak půjdou po homologaci,protože to neni origo výfuk!
Datum: 22. dubna 2011 17:48
Jméno: jenda
IP: uživatel3383
 prý to tam musí být napsáno, tak já nevim
Datum: 21. dubna 2011 18:35
 čekáš že tam bude velkým napsáno E .. nebo co?
Datum: 21. dubna 2011 17:04
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 na origo být nemusí, protože originální výfuk je schválen s celou motorkou
Datum: 21. dubna 2011 16:50
Jméno: jenda
IP: uživatel3383
 dobrý no ale na origo výfuku taky Ečko nemám
Datum: 21. dubna 2011 16:36
 tím Ečkem myslely homologaci ty trdlošu.. to je taky nápad jít s laďákem na STK
Datum: 21. dubna 2011 15:35
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zdravím vás všechny, chtěl bych se zeptat co by mě mohli udělat policajti, kdyby mě chytli na silnici na vesnici v traktůrku domácí výroby ( motor čz 175)
potřebuji si něco odvést ale trochu mám strach takže se ptám díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2011 22:08
Jméno: CoolEzioAuditoreDaFirenze
IP: uživatel1194
 m> Ale krad, jez do zákazu vjezdu! Tak: 43k Kč - dřevo(15k) a zákaz vjezdu(3k)=25k, což je skoro půlka(ale je to stejně hodně  )
No a jestli to tak nutně potřebuješ převézt, tak dělej, ale bacha  Na silnici s tím nesmíš
Datum: 06. května 2011 22:08
Jméno: m
IP: uživatel2942
 ..na jaře chytli švestky souseda s traktůrkem domácí výroby motor trabant... dostal na fleku 3000,- za vjezd do lesa, ve správním řízení 20000 za nepojištené a neschválené vozidlo na silnici a dlaších 15000 zato že kradl dřevo. Sumasumárum 43 tisíc za kubík dřeva a to se vyplatí ....
Datum: 29. dubna 2011 12:21
 Nebo pošli někoho před tebe, ať ti vočíhne cestu.
Datum: 22. dubna 2011 21:03
Jméno: trubka
IP: uživatel11595
 No dostaneš pokutu.Takové samohyby nemají co dělat na veřejné komunikaci.Pojistku neuděláš pouze stroje VARI,TERA,TK,a malá zemědělská technika továrně vyráběná.
Datum: 22. dubna 2011 20:49
 Mám takový dojem, že u tohoto typu motorového vozidla stačí mít sjednané povinné ručení a RP sk. B. (nejsem si jistý). Info ti určitě poskytne každá policejní služebna, popřípadě pojišťovna.
Datum: 22. dubna 2011 17:35
Datum: 21. dubna 2011 22:22
 jak je to s nylonama ve vidlici na jawa 23 mustang diky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2011 22:18
Jméno: horst
IP: uživatel11463
 mě už tak přijde, že jawačezeták se sem chodí vyloženě na nic,, ale aby mladým poradíl, nic moc už neví, a to je s mojeho kraja, no co už,
Datum: 22. dubna 2011 22:18
Jméno: kedar
IP: uživatel10858
 tak to nwm mam dvě vidlice a tam sou 3 nylony a ten spodní je asi 10cm od kraje tak nwm jak tam maj byt
Datum: 21. dubna 2011 21:04
 to je to samé
Datum: 21. dubna 2011 20:56
Jméno: kedar
IP: uživatel10858
 tam je to jen na pinska
Datum: 21. dubna 2011 20:43
 kedar: no přesně tak jak je to popsané v manuálu který stáhneš na sesa-moto.cz  ....
denzileck: asi rozprášená
Datum: 21. dubna 2011 14:44
 jak ma bejt nafta v motoru?
Datum: 21. dubna 2011 14:36
Jméno: kedar
IP: uživatel10858
 no jak tam maj byt
Datum: 21. dubna 2011 14:11
 jak je to s naftou u dieslu? ... neumíš se konkrítně zeptat? co přesně chceš vědět?
Datum: 21. dubna 2011 14:05
 zdarec jak mám udělat,aby ne jawa 21 startovala na jedno našlápnutí na studený motor to nastartují aji rukou jinak mám svíčku brisk n15c
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 16:31
Jméno: Vladimír
IP: uživatel11645
 Ahoj musíš nastavit jiný předstih.Já když jsem nastavil předstih na 1,2 mm tak to chytalo i teplý ale nemůžeš zase chtít aby to teplý chytalo na poprvé.Mě to teplý chytalo na potřetí na počtvrtý což je myslím ideální než aby to nechytalo vůbec
Datum: 04. května 2011 16:31
 Když je motor teplej u pionýra je to celkem normální že nenaskoči na první kop...jediný co ti můžu poradit ať zkusíš svíčku n14c...na první kop rukou to stejně asi nebude, ale malinko se to zlepší
Datum: 21. dubna 2011 11:41
|



|