Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cau draci chtel jsem se zeptat v čem je chyba když mi nejde otačkomer u jawy 350/638 a přitom lanko i otačkomer jsou v pořadku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 18:23
Jméno: Fík
IP: uživatel11609
Datum: 25. dubna 2011 18:23
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 cus draci, chci se zeptat jestli je po generalce normalni ze je mustang takovej linej, pist uz je zabehlej jenom motor se delal pres zimu. problem je ze to co jsem pred generalkou jezdil na 3 ted jezdim na 2. A taky mi to skoro nejede kdyz nasadim filtr, kdyz ho sundam tak jede o moc lip a to mam nastavnou nejchutsi smes
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 18:08
Jméno: martin
IP: uživatel11620
 když říkaž že to jede líp bez filtru tak to spíš vypadá že na filtru máš moc malej přítok vzduchu skus zvětšit díru nasávací popřípadě navrtat do krabice od filtru nejaky díry navic ale ne moc seštiluj to podle toho jak to pejede
Datum: 28. dubna 2011 18:08
 záleží kolik km máš od výbrusu najeto a jak si s tim jezdil, při záběhu je důležité střídat jízdní režimy, pokud budeš jezdit monotónně a podtáčet motor, pak to bude líný ať uděláš úpravy jaký chceš..
Datum: 26. dubna 2011 0:48
Jméno: Skemr
IP: uživatel7591
 Jestli jsi měnil ložiska, tak si musí pořádně sednout. Zkus seřídit karbec. Až si to sedne, tak to bude zase lítat
Datum: 25. dubna 2011 21:19
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 zdravim vas draci,prosimvas koupil sem dneska od znameho motor čz 175 ale valec ma vyvod jenom na jeden vyfuk jinak uz je tam tam jedna paka na startovani a zaroven i na razeni,nevite nekdo jakej je to typ ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 20:30
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 no ma to cislo 450,takze to neni panelka
Datum: 25. dubna 2011 20:30
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Panelka kamoš jo má
Datum: 25. dubna 2011 18:24
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 rekl bych že 175/477
Datum: 25. dubna 2011 16:27
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 prd se v takovejch vecech vyznam ale dik borci
Datum: 25. dubna 2011 16:09
 kdybys uměl číst na na motoru je vyraženo číslo.. a první 3 čísla jsou typ.
Datum: 25. dubna 2011 15:55
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 ČZ 175/450
Datum: 25. dubna 2011 15:35
 čau draci, chci se zeptat jak máte danou matku u kostry, která drží nádrž jestli ji máte pod plechem, a nebo i s plechem utaženou.
děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 17:22
 já jsem to měl taky pod plechem a ani mi nepřišlo že bych to měl nák vybouleny
Datum: 26. dubna 2011 17:22
 takže to tam bude trochu ,,vypoulené,, jo?
Datum: 25. dubna 2011 15:22
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 u většiny fichtlů jsem ji měl pod plechem, pro jednodušší demontáž zadního plechu. jak je to originál, ale nevím. tipuji také pod plechem.
Datum: 25. dubna 2011 15:01
 zdravím, mám takový dotaz, uvažuji o koupi jawa 125 travel, tak bych se chtěl zeptat jaké s ní máte zkušeosti jestli je poruchová nebo spolehlivý a jestliv zhledem k ceně je kvalitní bez poruch a závad díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 21:01
Jméno: rade
IP: uživatel10858
 #
čtyřdobý, vzduchem chlazený jednoválec
#
-vrtání x zdvih: 56,5x49,5 mm
#
-zdvihový objem 124 ccm
#
-kompresní poměr 9:1
#
-max. výkon 9,4/8200 (kW/ot. min.)
#
-max. kroutící moment 9,2/7000 (Nm/ot. min.)
#
-el. startér
#
-max. rychlost 95 km/h
Datum: 25. dubna 2011 21:01
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 To je spíš takový tintítko! Jede to docela dobře a to i ve dvou. Nejlepší je ten zvuk, když se rozjíždíš tak to hučí jak kdyby se někdo ''rozdížděl na devitikilu'', ale jede to dvacet  Ale jinak spotřeba neni velká a jizda je pohodlná! Doporučuji  !!!
Datum: 25. dubna 2011 20:50
Jméno: rade
IP: uživatel10858
 taky si ju chcu koupit
Datum: 25. dubna 2011 17:43
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Cus kdyz mam jawu 50/20 tak muzu ten motor predelat na jawu 50/23 je to stejny ty sroubky myslim abych nemusel nic privarit atd. ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 11:28
Jméno: martin
IP: uživatel9704
 dík
Datum: 25. dubna 2011 11:28
 Je to to samý...
Datum: 25. dubna 2011 11:25
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 jako myslel sem na kostru mustanga
Datum: 25. dubna 2011 11:22
 Nazdar prosím o radu ja pio 21 mám problém škrípe mi v prevodovky ked podradzujem alebo ked len dávam za 1 ked sa rozbehujem alebo ked dávam 3 ked idem z kopca a mám neutral spojku vždy poriadne vymačknem a lamely mám ferodo skúšal som PP880 aj PP90 ale furt to iste nemože to byť tími bronzovímy púzdramy že su už vybehané???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 15:36
Jméno: m
IP: uživatel2942
 zkus dávat meziplyn, protože v převodovce nejsou synchrony tak je třeba mít shodné otáčky . příklad,,,, když jedeš z kopce na neutrál mezi 2 a 3 a chceš tam dát 3, vem za řídítko, trochu vyžeň otáčky zmáčkni spojku a řaď za 3. Při podřazování z 3 na 2....nebo z 2 na 1 ... když motor vadne zmáčkni spojku nohou zařaď neutrál mezi 3 a 2 (chce to cit, musíš to trefit přesně, pokud to přeženeš ... vletí tam z trojky dvojka a proto to zaskřípání) pust spojku vytoč lehce motor , zmáčkni spojku a zařaď dvojku. toto výše popsané musí být zvládnuté poměrně rychle .
Datum: 25. dubna 2011 15:36
Jméno: Skemr
IP: uživatel10468
 Zdar draci. Když jsem půlil motor, tak mi nešel v žádném případě vyšroubovat šroub, co drží ředící automat. Aby jsem ho mohl chytit do kleští a vyšroubovat, tak jsem musel sundat segrovku a vyndat ten krám, co řadí, a pak se mi celý automat rozdělil asi na 4 části. Pak jsem to povolil a když jsem dával automat znovu do kupy, tak mi praskl ten napružený plíšek a teď mi to řadí jenom dolů. Tyto plíšky nikde neprodávají, co mám dělat? Popřípadě, nemšl by někdo celý automat na prodej? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 15:58
Jméno: Skemr
IP: uživatel10468
 Tak se domluvíme na mailu
Datum: 25. dubna 2011 15:58
Jméno: kuba
IP: uživatel11607
 ahoj, hele s automatem není problém, motorů na pincka je všude spousta .. automatů také, jeden tam mám dokonce i vyndaný z motoru když jsem potřeboval jen kartery pro úpravu 4 rychlostní převodovky.. záleželo by odkud jsi.. kdyžtak mi písni na mai kolombo.u@seznam.cz
Datum: 25. dubna 2011 15:51
 Čau, vím že to sem nepatří, ale určitě budete vědět. Příští jaro si budu kupovat novou motorku. No a rozhoduju se mezi Hondou CBR 125ccm nebo Aprilii RS 125ccm a taky jsem uvažoval o nějaké ČZ nebo jawě 125ccm. Mohli by jste mi napsat která možnost je asi tak nejlepší a klady a zápory těch motorek? Cena by se měla pohybovat okolo 30000Kč Děkuji za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 22:01
 Jojo,ale tedka bude(nebo už je?) nějaká tuším RSV4 která už bude 4t.
Datum: 26. dubna 2011 22:01
Jméno: viktor009
IP: uživatel11605
 Díky moc. Jen ještě jedna věc aprilie rs je 2T ne? Vždy u inzerátu píšou že byla jetá na plnou syntetiku což znamená že je to 2T.
Datum: 25. dubna 2011 20:06
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 já všeobecně Italským výrobkům moc nevěřím
Datum: 25. dubna 2011 19:37
 Proč ne?Italská 50 2T klidně nakope prdel kdejakej japonskej 125 4T
Datum: 25. dubna 2011 18:55
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 pokud chceš 2T tak se misto Aprilie podivej na Hondu NSR  Itala bych si nikdy nekoupil
Datum: 25. dubna 2011 17:40
 Já můžu doporučit Yamahu DT 125 kterou jsem viděl u kámošů, je to po odškrcení a koupení laďáku opravdu dračice a kolem 30000Kč bys slušnou mohl sehnat, ale je to enduro no, jestli chceš silnici, tak asi tu Aprilii RS, protože 4T 125ccm bych si nikdy nekoupil, jsou to oproti 2T šneci. A když koupíš Jawu nebo ČZ tak budeš mít pěkný stroj, ale počítej s tím že to nepoletí jak ty cizokrajný mrchy.
Datum: 25. dubna 2011 15:58
Jméno: viktor009
IP: uživatel11605
 No tak co jsem se díval po motoinzerci tak tam jsou celkem slušné aprilie okolo 30000Kč. Je to sice pod rok výroby 2000 ale tak na začátek by mi to stačilo. Jo a k těm jablkám - já jsem chtěl špíš + a - třeba ČZ 125ccm od toho CBRka no prostě co se více vyplatí, jestli koupit CBR za 30000 nebo ČZ za 15000. Prostě klady a zápory diky.
Datum: 25. dubna 2011 14:01
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Přijde mi, že srovnáváš hrušky s jablkama... 4-taktní x 2-taktu a do toho ČZ. Za 30 000 koupíš vrakovou Aprilii, v který můžeš taky nechat dalších 10 000kč. Honda je jak mnibike, ja se svýma 190cm se na ní neposkládám.
Datum: 25. dubna 2011 10:16
 Zdravíčko.Jak říkáte,že moc holek nejezdí na prskoletech,tak moje přítelkyně jezdí na Stadionu S11 (její táta si ho koupil,v krásnym stavu a učí jí základy) a zítra se mnou jde dobrovolně opravit,nebo se alespoň učit, 20tku a doslova se nemůže dočkat,až na něm bude jezdit  Od malička jezdí s tátou jako batůžek,ale za půl roku chce papíry na A1 a hurá nejspíš na CBR..Takže základy na stadionu,zbytek na fichtlu  mimochodem,měří 151 cm,je trošku menší postavy
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 10:22
 Určitě jí to vydrží,jen nevím jestli zůstane u prskoletů  Stadion jí baví,jen na její menší ruce je špatný řazení,tak sem jí nabídnul 20tku,kterou u mě měl kamarád asi rok.Včera mi jí dal,a tak to pro ní bude lepší na naučení.
Datum: 25. dubna 2011 10:22
Jméno: trubka
IP: uživatel11606
 Krásné stroje,hezká děvčata.Jen tak dál.
Datum: 25. dubna 2011 9:03
 Moc dobrý  doufám že ji to vydrźí
Datum: 25. dubna 2011 7:41
Datum: 25. dubna 2011 0:06
 zdar draci mam dotaz když jsem koupil motocykl jawa 350/638 bez tp a spz .....a nekdo prodava na to tp a spz tak on to musi odhlasit na moje jmeno?poslat mi to a ja musim na ramu přetukat čisla že? a pak to normalne mužu přihlasit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2011 16:18
 Je si toho nesmí všimnout technik, až s tím půjdeš na STK, respektive na registrační prohlídku. Takže si dej záležet  )
Datum: 09. května 2011 16:18
 jojo, odhlásí to na tebe, ty si přendáš štítek, přemlátíš čísla a přepíšeš to na sebe...
Datum: 25. dubna 2011 10:11
Jméno: Hanez
IP: uživatel7949
 Zdravím, chci si udělat vlastní koleno pro hikone už mám koupenou trubku ale jak ví ohnout tak aby se nezkroutila. Děkuji za typy jak na to.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 11:13
Jméno: Hanez
IP: uživatel7949
 Jak moc nahřát ?
Datum: 25. dubna 2011 11:13
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 Nasypat do ní písek, pořádně ten písek udusat, aby se to tam vešlo co nejvíce, a pak na klasickou zkrucovačku trubek a tam je pár krát protáhnout. a nesmí být velký rádius, jinak se to na zkrucovačce neudělá
Datum: 25. dubna 2011 8:07
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Nasypal jsem suchý písek, autogenem nahřál a pomalu ohýbal.
Datum: 24. dubna 2011 22:46
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Někdy se při ohýbání dává dovnitř pružina, která zabrání zborcení trubky. Po ohnutí ji vytáhneš ven. Jenomže to znamená mít ten správný průměr pružiny, pružina na posilování bude asi malá. Ten písek se samozřejmě taky používá, ale musí být suchý, protože trubka musí být naplněná celá a zazátkovaná. Pára z vlhkého písku by ti ji mohla roztrhnout.
Datum: 24. dubna 2011 22:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nebo si zajdi do fabriky kde mají ohýbačku na trubky
Datum: 24. dubna 2011 21:47
 naplnit pískem, nahřát a ohnout...
Datum: 24. dubna 2011 21:31
 Zdravím, chtěl bych se zeptat kudy a čím se mažou přední vidlice u dandy 50 (motor Sachs). Díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 14:23
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 že by máslem??  Jelikož je vydlice tlumená olejem tak se tím olejem taky i maže. Lije se tam pravděpodobně zvrchu, jako u většiny dnešních vidlic....
Datum: 26. dubna 2011 14:23
 Čau draci, mám dotaz- kde najdu na motoru ČZ 125/453 typ a číslo motoru a druhý dotaz- mám na tom zadřenou klikovku, bude tam pasovat z JAWY-ČZ 175 ? Moc děkuju za vaše odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 13:35
Jméno: josef
IP: uživatel3222
 Tak to číslo někdo převařil a vybrousil, vím kde má být ale na tý 125 sem ho prostě nenašel, nevadí tak koupim novej motor a přeťukám čísla  dík za odpověď
Datum: 25. dubna 2011 13:35
Jméno: josef
IP: uživatel3222
 Tak to číslo někdo převařil a vybrousil, vím kde má být ale na tý 125 sem ho prostě nenašel, nevadí tak koupim novej motor a přeťukám čísla  dík za odpověď  \r\n
Datum: 25. dubna 2011 13:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 číslo najdeš na levé půlce motoru, stačí otevřít oči. Klika ze 175 tam pasovat nebude, má větší setrváky a jinej zdvih.
Datum: 24. dubna 2011 21:59
 zdarecvyskakuja me u me jawy 250 trojka. mel sem rozulenej motor ,vydlicky byly odreny tak sem je nechal vyvarit a prebrousit ,ale po nejake dobe zacala trjka znovu vyskakovat.tak nevim jestli to nebude opotrebeni drazkovani na hrideli a kolech. poradte jestli na to neni nejakej figl
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 18:30
 Možná ohlý hřídel, co drží vidličky. Vidle bych raději koupil uplně nové a upnul bych do soustruhu ten hřídelek a zkontroloval házivost. Měl sem podobný problém u ČZ 175/477. Byl to ohlý hřídel a následně se i vidličky zničili.
Datum: 24. dubna 2011 18:30
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Zdravím , mám problém na mé Jawě 21 . Vždy jezdila v pohodě , ale když sem se teď chtěl jít projet tak je seklé zadní kolo.Stále je vyřazené , nastartovat jde v pohodě . Někdy se to i chvilku točí ale pak se to zas zasekne.Řekl bych , že je to něco v motoru , otázka je co ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 12:16
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 zkus sundat válec, třeba je přirezlý..
Datum: 25. dubna 2011 12:16
 Zkus se podívat do motoru jestli neni zaseklej řeťez, může tam bejt nejakej bordel...
Datum: 24. dubna 2011 19:43
Jméno: Josef
IP: uživatel3222
 Mám ten samý problém, netočí se mi hřídel co je na něm malá rozeta budu muset půlit motor.
Datum: 24. dubna 2011 19:08
 zdar draci dneska sem chtěl vyměnit pístní kroužky ale když sme tam dal nový stejných rozměru a nasunul válec musel sem ho tam namlátit pokaždý velký ráně šel jenom kousýček tak sem to spatky vyndal a dal první kroužek ten starej kterej je ještě dobrej a ten druhej sem dal ten novej nestane se nic ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2011 8:52
 Týjo  ..tak tohle to mi udělat u nás v mototechně tak se neznám
Datum: 27. dubna 2011 8:52
 tak opět se omlouvám že sem to zakládal řek sme že chcy kroužky na pionýra s 0. vžbrusem a dal mi kroužky na simsona aspon tak to bylo v učtence
Datum: 26. dubna 2011 20:27
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Kdyby si každý, kdo vznese dotaz, nejdříve přečetl příručku ke stroji, to by ubylo blbých a opakujícíh se dotazů  Ale lidi jsou línější a línější, radši budou spamovat fora, než aby zvednuli prdel, něco si přečetli a šli do garáže dělat... A je to horší a horší. Každý chce ladit, přitom ani neví, jak seřídit karbec a předstih, nedejbože jak funguje 2-taktní motor.
Datum: 26. dubna 2011 6:59
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Tato diskuze mě opravdu pobavila ,ve 14 toho asi moc neví,každopádně toh oasi ještě hodně zkazí, ale na druhou stranu tohle je škola kteráho naučí řešit problémy.Možná mu někdo prodal kroužky z babety vypadají stejně jen jsou širší a při vyběhaném válci by byla možnost je tam ztuha dostat.Poučení čistit a měřit i nové věci dnes nejsou 100%.
Datum: 25. dubna 2011 23:42
 v návodu k obsluze je výměna pístních kroužků.ptát se máš nejdřív než začneš mlátit válec.je třeba používat hlavu na jiné věci než na přilbu
Datum: 25. dubna 2011 21:39
 omlouvám se stando ale mě prostě jen štvou ty lidi co přídou a začnou si sz něčeho dělat prdel místo toho aby poradily jso jsem laik je mi 14 a nemám nikoho kdo by ty věci naučil tak proto mám takový otázky pro vás absurtdní chápete mě ?? a znovu se omlouvám
Datum: 25. dubna 2011 21:29
Jméno: standa
IP: uživatel11611
 Děkuji za zastání příteli! Nepotřebuji být za každou cenu oblíben. Přesně,arogantní namyšlenej "hlupáček",přesně tak jsem to napsal a přesně tak to bylo myšleno. Věci okolo jsem zmínil aby zde byla jasná absurdita problému a řešení. V takovémto případě už nemá cenu něco radit. Možná jediné,dej to někomu,kdo tomu aspoň trochu rozumí a složí to...už jen dávat nový kroužky na zahnojenej píst...člověk si udělá obrázek....pak už je asi jedno jestli to tam šlo pěstí a nebo kladivem přes molitan...důvod proč jsem vůbec psal? Kde Fichtlpokec byl a kde je......?! Mě tohle prostě rozbilo. At se daří s opravami
Datum: 25. dubna 2011 21:01
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 tý, do standy se radši moc nenavážej.. to je vážený místní odborník domnívám se... každopádně to ale nic nemění na tom, že jsi zřejmě amatér. i laika by mělo totiž napadnout, že ten píst se tam musí pohybovat celkem snadno, tudíž bouchat tam válec i třeba molitanovou paličkou asi nebude to správné. a taky snažit se ti poradit po tom tvém tlučení zdá se už zbytečné
Datum: 25. dubna 2011 20:19
 Standa kladivem klátíš asi svojí starou já o kladivu neřek ani slovo všechno sem to dělal před hadr a rukou
Datum: 25. dubna 2011 20:05
Datum: 25. dubna 2011 20:03
Jméno: standa
IP: uživatel11611
 Koukam že kvalita diskuse FK stoupá hóre....kroužky s 2mm vůlí se do válce namlacují kladivem...asi sem budu muset začít chodit častěji,třeba se dovím,proč se mi to nad 9 tisíc zadírá když mam jen jeden kroužek kterej jde do válce suvně i s pístem zastrčit dvěma prsty a vůli má cca 3 desetiny....asi dělam něco špatně....to bude tim kladivem....sem holt blbej a tyhle nástroje jsem přestal používat....asi proto mi to furt tak zlobí.....
Datum: 25. dubna 2011 19:56
 jawa23mustaf: 1,5mm je hrozně moc...a toho oleje je tam taky přehnaně moc...
Datum: 25. dubna 2011 12:44
 chápu dobře a už se nebudu vyjadřovat
Datum: 25. dubna 2011 12:18
 postul nechápeš  když dám samotnej kroužek do váce tak mezere je tak 1,5mm a dneska sem koplet vyčistil píst a ty drážky dal kroužky precizně do zámku nasunul a šlo to bylo to tim karbonem v dážkách  tak sem přilil trochu oleje navíc tak tam mám tak 1:15  a jel se projetc přes vesnici na pul plynu a zatim bez problemu a válec mám fajnovej bez zoubku na vložce
Datum: 25. dubna 2011 12:10
 radši to vem celé jak to leží a běží a odnes to někomu kdo tomu rozumí.ušetříš spoustu peněz a bušení do klávesnice.když máš 2 mm v zámku tak to něco asi značí,že je to vyjeté.
Datum: 25. dubna 2011 11:58
 Kolečko: skoušel sme je dávat do válce to si piš a mezera byla 2mm stejná jako na těch starejch kroužkách necháme to bejt možná sem se zmýlil a ten druhej kroužek nebykl v zámku dneskase na to mrknu a uvidím
Datum: 25. dubna 2011 9:32
Jméno: dwein kyblík
IP: uživatel10032
Datum: 24. dubna 2011 22:54
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Rada nad zlato: Pokud děláš něco s motorem, odnes kladivo tak daleko, že budeš líný pro něj dojít...
Datum: 24. dubna 2011 22:47
 co takhle vyzkoušet jestli jdou samotný kroužky do válce?  taky už jsem dostal zmetkový, byly moc velký, tak jsem musel trošinku upilovat kroužky v ztenčení pro zámky
Datum: 24. dubna 2011 22:12
 Tak fajn ukončíme to  já to zejtra rozdělám vyčistim ty drážky pro kroužky pokusim se to dát precizně do zámku a uvidíme
Datum: 24. dubna 2011 22:02
 Tvl...hlavu páčit šroubovákem....srovnej si svorníky.
Datum: 24. dubna 2011 21:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nešlo ti to tam narvat protože máš drážky na pístu zasraný karbonem a pak nejde ten kroužek klou
dně zmáčknout
Datum: 24. dubna 2011 21:52
 to se ti řekne ale výš jaký je to sraní sundat tu hlavu ?? mě de totiž nějak ztuha musim jí po milimetrech páčit šroubovákem
Datum: 24. dubna 2011 21:51
 Jak to mam vědět jestli sou ruplý??? tak to rozdělej a podívej se, já nejsem vševěd...
Datum: 24. dubna 2011 21:50
 tak naposled skoušel sem tam 2nový byly přesně v zámcích naposled opakuju přesně v zámcích první sem tam dal jakš takš druhej taky ale pak sem to tam musel namlátit a šlo to hrozně ztuha tak sem to vyndal skontroloval válec jestly není odřenej a od hlavy pístu sem dal první kroužek ten starej a druhej sem dal ten novej a to už šlou nasunout dobře a oba byly v zámcích tak ted mi řekly jestly sou ruplý a proč !
Datum: 24. dubna 2011 21:47
 Přeci když něco nejde zlehka..tak si uvědomím, že něco není OK...a nemlatim to tam ne?!
Datum: 24. dubna 2011 21:45
 Protože si tam válec namlátil... když to šlo ztuha tak ty kroužky prostě šli přes zámek
Datum: 24. dubna 2011 21:44
 prostě ne jede tam šel lehce stuha ale ty dva už vubec a to si piš že sem to skoušel hodně krát ale docela mi nahnalo strach když řek že už je mám ted určitě prasklý  proč by praskly ?
Datum: 24. dubna 2011 21:42
 Hochu ale tak sorry...to prostě není možný!! Pokud si koupil velikostně stejný kroužky jako válec...museli tam jit nasunost krasne zlehka...
Datum: 24. dubna 2011 21:40
 opravdu sme měl oba nasazený v zámcích a stejně to nešlo kdyby ste to vyděly sámy by ste nevěděli i když mi stim někdo pomáhal ten kroužek sem daly do zámku co nejvíc ho tam přitalačily nasunuly válec tak šel prostě nasunout hrozně ztuha po každý ráně jenom o pár mm povylez tak sem top tam nechtěl dávat silou tak první z hlavy pístu sme dal ten starej a ten druhej sem dal novej a nevim proč by jako měly praskat jedinej duvod mi řekni než začneš nadávat a už sem stim najezdil tak 30 km a tázhne to trochu lp odspoda ještě sem ho moc nevytáčel když ste tak chytrý tak řekněte proč by měl prasknou ?
Datum: 24. dubna 2011 21:13
 Přesně tak, kroužky mimo zámky, nebo už tam zámky nejsou. Jestli nepraskly při nasazování, tak teď už jsou prasklý určite. Až se ti to kousne ve větší rychlosti při jízdě, tak se budeš divit, Jinak první kroužek dej ten lepší. Radši se fo toto už nehrab a řekni někomu, ať ti to udělá
Datum: 24. dubna 2011 20:52
 napadá mě pouze hovado nešťastné.sorry neumím si pomoct
Datum: 24. dubna 2011 20:05
 měl sem je tam ty kroužky byly skoro spojen ale stejně to nešlo zezačátku to mělo takovej rachtavej zvuk ale po pár km to přestalo a jede pěkně a jak dlouho mám zajíždět jeden kroužek ?
Datum: 24. dubna 2011 19:57
 Vono by to Šlo , ale určitě si neměl krouźky nasazený v zámcích...chce to trochu zručnosti.
Datum: 24. dubna 2011 19:06
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 Zdar hoši potřebuju poradit kde má být připojený káblík od kladívka na jawě 250/353. Mám relátko na dynamu a nevím jestli má být káblík z kladívka na relátku č.1 nebo na indučce č.1. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 16:02
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_250_typ_353/schema/kyvacka
Datum: 24. dubna 2011 16:02
 mustangista:Najdi si to na internetu!
Datum: 24. dubna 2011 15:55
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 takto to mám takže by to mělo teoreticky fungovat jinak díky. Dal bys sem nejaký odkaz se schématem jak mám být zapojené dobíjení?
Datum: 24. dubna 2011 15:43
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 z kladivka jde drát vždy na indučku , to si pamatuj
Datum: 24. dubna 2011 15:35
 Jawa50/21 --- Zdravím,před pár dny jsem rozebíral motor kvůli seknutí start páky v motoru.Složil jsem kompletně celý motor a nastal problém při startování "nakopávání" pionýra a to způsobem že mi prokluzuje start páka,při jemném sešlápnutí to jde(samozřejmě nenastartuje) ale při tvrdším nakopnutí páka proklouzne a takhle pořád dokola.Hrál jsem si se spojkou asi 10 hodin a žádná změna.Zkusil jsem spojku odpojit úplně a nastartovat bez ní,problém přetrvává.Pionýr má i při řazení divný zvuk jako kdybych řadil bez spojky,jinak to nedokážu popsat.Děkuji předem za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 17:55
Jméno: rade
IP: uživatel10858
 a nejsou sjety zuby na startovacím segmentu??
Datum: 25. dubna 2011 17:55
 Ted sem dosel prave na to ze mi tam chybi kulicka.Ta kulicka ma vliv na startovani?
Datum: 24. dubna 2011 21:23
 A dal si ke spojce kratší tyčinku kuličku a dlouhou tyčinku??
Datum: 24. dubna 2011 19:02
Jméno: ATi
IP: uživatel11603
 Pokud vim primarni kolecko je dotazene,a ozubene kolecko na klice bylo sjete to byl duvod proc jsem rozdelaval motor a menil tu kliku ktera to roztaci
Datum: 24. dubna 2011 16:33
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 mas dotahle primarni kolecko na klikovce ?
Datum: 24. dubna 2011 16:11
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 špíš jestli se ti neprokluzuje ozubene kolečko na klice ktere rotáčí spojku přez řetaz,hodne lidem se to stava ..
Datum: 24. dubna 2011 15:33
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 máš dobrý klínek na té startovací páce?
Datum: 24. dubna 2011 15:06
Jméno: honza 23
IP: uživatel10906
 Čau draci chci se zeptat vjestli jde spojkovej koš z jaway 21 na 550???? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 15:04
Jméno: honza 23
IP: uživatel10906
 ok dík moc
Datum: 24. dubna 2011 15:04
 Jo, ale musí se to vyměnit i s primárnim převodem...
Datum: 24. dubna 2011 14:44
|



|