Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Servus draci! tak jsem se v té elektrice zase šťoural a přišel jsem na dvě věci. 1) jsem měl ukostřenou žárovku zadního světla. No a za 2) když jsem vyndal celé zapalování a pouze na kontakt zeleného kabelu a na karter jsem připojil 6V, tak světla svítila jak mají. Pak jsem tam vrátil zapalování a nasunul kontakty (hnědý a zelený na cívky) a zase to zkusil napojit na 6V a nic...takže jsem vyndal už jen ty dvě světelný cívky a na 6V to zase svítí. Závěr je, že mám špatný světelný cívky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2011 15:21
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 prvě bys mohl napsat jestli máš 20W nebo 30W magneto, protože podle toho se odvíjí schéma zapojení (a z nějakýho zelenýho a hnědý kabelu to fakt nepoznám) a když už to máš odpojený, můžeš natočit motor a změřit napětí na těch cívkách (nebo k nim připojit žárovičku)
Datum: 09. května 2011 15:21
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 čau draci,Jaký má rozměr gufero na klikovku na pincka? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2011 18:23
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ale pokud nemáš 05, ale máš 21 - 23 tak je to 17–30–7
Datum: 09. května 2011 18:23
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 hokolake nesmíš myslet, ale musíš vědět.  jinak to je 15–35–7 a sem si jistej !!!
Datum: 09. května 2011 18:22
Jméno: hokolake
IP: uživatel6155
 myslim si že 17krat 30 krat 7 ale nwm.Myslite draci ze je to spravne?
Datum: 09. května 2011 13:37
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 09. května 2011 13:33
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat, jestli se dá ČZ 175 přepsat na 125? Můj strejda má totiž ČZ 175/476, už na ni moc nejezdí a říkal že by mi jí dal. No a problém je, že mám řidičák A1, tudíž do 125ccm a nemohl bych na tom jezdit. Nedá se to teda nějak přepsat na 125 ku?\\r\\nDíky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 13:12
 A když bych sehnal techničák na 125, tak se to pak udělá jak? Jsou tam přece čísla motoru a rámu a já nevim co....
Datum: 10. května 2011 13:12
 Nedávno jsem se bavil s klukem na jawamanii kterej si to takhle přepsal, někdy v poslední době, takže to jde. Když jsem to chtěl přepsat já tak to chtěli hnát přes Cagivu a její autorizované servisy, které mě v podstatě poslaly doprdele. Teď už to prý jde klasicky že ti vystaví povolení a nějakej servis ti musí potvrdit výměnu, takže když se budeš snažit tak to půjde, jako první si zavolej do čezety, ať víš co a jak.
Datum: 10. května 2011 9:02
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 jednou za cas se v par inzeratech objevi, zrovna nedavno byli na motoinzerci
Datum: 09. května 2011 23:41
 Sehnat papíry, to mě taky napadlo. Jenže čezet 125 bylo docela málo a tak vůbec netuším kde by se dal sehnat.
Datum: 09. května 2011 23:15
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Pokud bys fakt tak moc touzil o prekopani tak muzu dohodit sadu valec, klika na 125...(bez hlavy) ale nepodari se ti to, levnejsi bude sehnat papiry ze 125 a neresit picoviny
Datum: 09. května 2011 19:33
 *jenom značkuju*
Datum: 09. května 2011 19:16
Jméno: jony1203
IP: uživatel11667
 Je to teda ČZ 477, tyhle čísla se mi pletou. V papírech je určitě jako 175, říkal že je to 175 sport. Je to na ni i napsaný. A předělávaný to nebude protože je to první majitel.
Do čezety musim napsat aby mi dali povolení k výměně motoru?
Datum: 09. května 2011 18:31
 jde to, napiš si o povolení do čezety, a pak budeš potřebovat razítko od nějakého servisu, já se o to pokoušel před třema rokama, ale tehdy to bylo v podstatě nemožné
Datum: 09. května 2011 17:01
 Napřed, než začneš "plašit" se koukni do papírů, jaký obsah je tam vlastně uveden, protože ČZ typ 476 měly obsah 125 ccm. Kdežto 175 ccm měli označení 477.
Datum: 09. května 2011 16:13
 Takže když bych sehnal motor 125 a dal ho tam tak by to šlo aby mi napsali do TP že je to 125 ka?
Po přepsání bych tam mohl zase vrazit ten 175
Datum: 09. května 2011 16:04
 Těžko... Musela by to být přestavba s novým motorem, prostě musel by to být válec 125 cm3. Je to asi téměř nemožný.
Datum: 09. května 2011 14:03
Jméno: strýcKvětina
IP: uživatel9645
 Někdo na vyjížďky ? Čáslav, Kolín, Kutná Hora ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 15:02
Jméno: strýcKvětina
IP: uživatel9645
 škoda  ) já mám na papírech jen 555 a 20ku
Datum: 10. května 2011 15:02
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Ja jsem z okolí Čáslavi, ale bohužel na papírech mám jen Pragu ED 250 a Yamahu FZ6 Fazer... Pio jenom bez TP:
Datum: 10. května 2011 10:06
Jméno: corey
IP: uživatel11570
 čau... chci se zeptat jak poznam ložisko s označenim C3. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2011 7:47
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Máš to na něm vyražený
Datum: 09. května 2011 7:47
 Je označené C3, zpravidla na vnějším kroužku z boku
Datum: 09. května 2011 7:33
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 čau draci chci se zeptat koupil jsem si kejvačku a nwm ciö mam lejt za olej do benzínu a co mam nalejt do převodovky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2011 22:43
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tak si k ní stáhni i příručku a nemusíš pokládat takhle hloupé otázky.. do benzínu nejlépe motorový olej a do převodovky, světe div se, olej převodový...
Datum: 08. května 2011 22:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čaves jawa 175/356 má na středu sekundárního kolečka tisícihran jako u 150??? jebo je to na ozubenou hřídel ?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2011 21:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo jasný OK
Datum: 09. května 2011 21:37
 JAWA-ČZ 175 356 má u hřídel na selundární kolečko drážkovanou - stejně tak patřičné vnitřní drážkování má sekundární kolečko, motor ČZ 150 C - tam je to u sekundárka na tisícihran, to je pravda. nelze tedy změnit, doufám, že jsi tomu porozuměl
Datum: 08. května 2011 23:13
Jméno: Krejky
IP: uživatel5842
 Zdar, můžu se zptat na rozdíl motoru panelky a péráka ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 22:44
Jméno: krejky
IP: uživatel5842
 díky, a podle čeho ten motor rozeznám na první pohled ?
Datum: 10. května 2011 22:44
 kocvin: Zdvih ne-e...
Datum: 09. května 2011 13:30
Jméno: upload
IP: uživatel10733
 panelka motor je silnejší od kperaka
Datum: 09. května 2011 12:57
Jméno: Kocvin
IP: uživatel11666
 zdvih
Datum: 09. května 2011 11:02
 kartery, válec, hlava, klika, píst, víka, zápalko, karbec, hřídel řazení a startování, a asi ještě víc věcí...
Datum: 08. května 2011 23:23
 zdravím, chtěl bych se zeptat když bych chtěl jezdit na minibike po silnicíh tak jestli na něho musím mít řidičák nebo stačí občanka a jestli musí mít tp nebo ne ? nebo jak to je? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2011 21:49
 tak tak, na silnici ani ránu
Datum: 08. května 2011 21:49
 nic nepotřebuješ, protože s nim na silnici nesmíš
Datum: 08. května 2011 21:47
 zdar draci jsou nějaké rozdíly v převodovkách z motoru čz125/476 a v čz 125/453? ze 476 mi vipadáva 2rychlost tak jestli to můžu vzít z té 453?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2011 23:10
 Kolecko10: myslíš správně
Datum: 08. května 2011 23:10
 myslim že je to až na výstup sekundáru stejné...
Datum: 08. května 2011 21:20
 čau .. sou stejny lamele u 05 a u 23 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2011 22:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo jsou vlastím 05 i 23
Datum: 08. května 2011 22:24
 jo jsou stejne (vlastním 05 )
Datum: 08. května 2011 21:07
Jméno: Fík
IP: uživatel11664
 Zdravím draky! Jawa 350/638 a její karburátor.. Mám tam vyraženo Jikov 2838 a to, jak vypadá uvnitř odpovídá v tomhle článku || http://jawaklub.havlis.de/?page_id=30 || tomu typu 2835/2855.. Jde mi o to, jak ho otryskovat a esi tedy clonku ano, nebo ne? Chci si jednoduše ověřit informace z toho článku.. Dík moc kolegové v jedné stopě!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2011 20:48
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 prorizni clonku a dej tam hl. trysku 92
Datum: 08. května 2011 20:48
Jméno: Fík
IP: uživatel11664
 Jo a na motoru je vyraženo 638 300..
Datum: 08. května 2011 20:43
 čau draci, kámoš mi dovezl jeho 05tku. Že nejede  když jsem videl tu el,. zapojeni... kable tam kabel tam kabel zas tam pulka odpojena tak sem se nedivil že to nejede... vše jsem odelal a chci to zapojit znovu ( nové káble)... jenže ... indučka kope strašne slabounce ( mám 2 a obě dávaj stejne slabou ránu)... a jeste nevim na tech 05 je jinačí zapalování... nevím co zapojit nahoru do té svorkovnice ( na 2 dráty) .. u mustanga všechno v poho ale u tej 05 nejdou videt civky nic...poradte prosím...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2011 15:33
 Hele mám ůplně stejnej problém, tky mám 05, a kope to VELMI slabounce ve fajfce. Všecko vyměněno, zkoušeno, tak nějaké návrhy ? Díky
Datum: 07. června 2011 15:33
Datum: 27. května 2011 18:43
 kladivka očisteny... zadnej olej nic,.... zapalovan isem sundal.. magnet táhne pěkne... tak nevím kde e zrada
Datum: 09. května 2011 18:11
 a ne zašpinil si třaba kontakty na kladívkách i když jsou novy mužou být trochu od oleje atd to byl muj případ a pak to nehazelo ani jiskru
Datum: 09. května 2011 14:56
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Nahoře do svorkovnice vlevo světla vpravo drát na indukčku potom od kladívka na indukču a kde je drát od kladívka na indukčce tak ještě vyvést nahoru do vypínače na zhasínání.
Datum: 09. května 2011 11:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukni jestli je dobře poskládaná izolace na těch kladívkách
Datum: 08. května 2011 22:26
 jde o to, že předtim jel uplne normalne... pak chtel vymenit kladivka a menil inducku... od te dpoby nejede... kladivka jsem tam dal novy iducky obe dve kopaji strasne malo... tak nevíím....
Datum: 08. května 2011 21:35
 tak slabej rotor zkus ti indučky vyzkoušet na svím mustang a pokud bude házet dobrou jiskru tak to bude rotor bus si nekde sezen nebo nech na budit
Datum: 08. května 2011 21:09
 dik... kladivka jsou novy
Datum: 08. května 2011 20:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 05 má trochu jiné schéma než 21 je tam totiž stejné zapalování jako u 555 takže si na google najdi schéma na 555 a podle toho vše zapoj,jo a s tou jiskrou tak sundej kladívka a ty dotykový plochy opiluj pilníčkem páč budou po těch x letech zkorodovaný
Datum: 08. května 2011 20:51
Posl.aktualizace: 08. května 2011 20:23
Jméno: Fík
IP: uživatel11664
 Elektronický otáčkoměr, který má vstup přímo na pulsy (jako je ten klasický LEDkový), se dá namontovat na jakoukoliv motorku tak, že (jak bylo řečeno) omotáš 4-10 závitů kolem vysokonapěťovýho kabelu ke svíčce a pak to přes nějaký optron (kvůli galvanickému oddělení) napereš přímo do toho vstupu.. Ale na to musíš být trochu zběhlý v elektronice, liší se ti to strojek od strojku.. Nejlepší je si tam dát ten klasický LEDkový, u něj to budeš mít vždy jasně daný.. A pozor! Otáčkoměr na 4T ti na 2T budou ukazovat 2x takový otáčky, než jsou..
Datum: 08. května 2011 20:23
Jméno: Jakub Z.
IP: uživatel9464
 Zdar. Ten otáčkoměr vypadá na elektriku, kterej se dával do Š 120. A pokud si to dobře pamatuju, tak tam šly 3 kabely -, +, a ten další, kterej se normálně připojil na kontakt zapalovací cívky. Otázka je, jak je to vyřešený na tý ČZ, protože oproti Š 120 je ČZ jednoválec a dvoutakt. Navíc v origu je ČZ 6V, ten otáčkoměr šlape na 12V...
Datum: 08. května 2011 20:21
 jo ze asi 10 krat omotás drat co vede s otačkoměru omotáš o zapalovací kabel ale pokud vím tak to jde jen na tom LED otáčkoměru
Datum: 08. května 2011 19:37
Jméno: dtt
IP: uživatel10959
 zdar chtel bych se zeptat jestli s tyristorovym zaplkem na fichtlovi projdu tecnickou? Dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2011 20:01
Jméno: dtt
IP: uživatel10959
 takze kdyz bude schovany tak projde ?
Datum: 09. května 2011 20:01
 To jaký je zapalko je nezajímá,jim jde hlavně o to jestli svítí světla.
Datum: 08. května 2011 21:53
Jméno: čert
IP: uživatel11463
 projde ti to aj b ez motoru, jen mosíš dat tedhnikovi aspon na pivo
Datum: 08. května 2011 19:59
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 tak pokud bude pod vickem...tak projde
Datum: 08. května 2011 19:39
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
Posl.aktualizace: 08. května 2011 20:50
 ahoj ve strádonicích jsem byl loni, je to závod do vrhu startuješ na asfaltce před hospodou, pak taková polní cesta, když zaprší jako loni tak ohromný bahno! a potom uklouzaná a uježděná tráva a nahoře se otočíš a dolu.. je to klasický závod do vrchu, + překážka na konci, ta bývá z pneumatik, a tam u hospody se ti stopne zase čas  jinak zpřevodování do kopce neuškodí, je tam ohromný stoupák.. hlavně na tý uklouzaný trávě.. zálaží na počasí,. stojí to zato, jsou tam nadupadný stroje, ale i seriáky, ovšem ty se vaří... tenhle závod sice nemám soutežáka připravenýho po posledním závodě, co jsem jel minulý výkend tak tam budu jako divák, ovšem přijedu se tam alespon podívat  , je tam celodení program, občestvení , tombola muzika atd..  klidně vyraž bud to dobrý den, ten loňský byl tento bude snad taky =) vřele doporučuju. Jinak kluci ze stádonic byli na našich závodech taj na severu co pořádáme a měli pekně nabroušený 2 stroje..  ale naší trati nestačili.. ovšem na jejich maj naladěno tak pozor =)
Datum: 08. května 2011 20:50
Jméno: petak
IP: uživatel11662
 Zdar draci, prosimvás není tady nějaký odborník z Brna a okolí, který by byl ochoten mi píchnout s pár věcma? já na to mám strašně málo času, energie a trpělivosti v poslední době..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2011 23:39
 ozvy se mi na ICQ mám je na profilu.. nebo na mail... pokud chces muzeme se domluvit...
Datum: 11. května 2011 23:39
 Zdar, potřeboval bych pár věcí porychtovat, mám válec po výbrusu, nový karbec a neůžu to nějako dostat do provozuschopného stavu..po nakopnutí řve jak tur a karbec uchcává..já bych byl nejradši, kdyby se na to mohl podívat někdo znalý nebo mi dělal aspoň ochotného poradce..
Datum: 11. května 2011 19:40
 čau draku, Černá Hora.. okr. Blansko... o co jde?
Datum: 08. května 2011 19:50
Jméno: petak
IP: uživatel11662
 Zdarec, prosimvás - jak se seřizuje volnoběh? když to nakopnu, tak to řve jak tur..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2011 16:29
 může to bejt i zaseklým plynovým lankem v karbecu\r\n
Datum: 09. května 2011 16:29
Jméno: martin
IP: uživatel11663
 na karburatoru jsou tři šrouby z boku prostředni s pružinkou je seřizen volnoběhu když sundaš ze sani filtr tak uvidiš v jake vyšce maš šoupatko ja mam mezeru asi na nehet
Datum: 08. května 2011 18:43
  pod valcem pod hlavou a ješte na karbecu
Datum: 08. května 2011 18:41
Jméno: petak
IP: uživatel11662
 A to se může dít kde?
Datum: 08. května 2011 18:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to neni volnoběhem, někde ti to saje falešnej luft
Datum: 08. května 2011 18:30
 ahoj draci když mam motocykl v převodu na moje jmeno a nechci ho přihlasit na sebe ale na nekoho jineho tak musim na stk a prepsat to na sebe a potom na neho nebo jak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2011 7:14
Jméno: Sportak21
IP: uživatel8977
 Pokud to máš v polopřevodu a budeš to prodávat, tak stačí sepsat s kupujícím kupní smlouvu a na základě té si to nový vlastní přihlásí na sebe, takže ty se nemusíš kromě smlouvy o nic starat.
Datum: 09. května 2011 7:14
Jméno: Peřa
IP: uživatel6155
 čau draci,Mám ten červený silikon na motory a chci se zeptat jak dlouho to mam nechat uschnout?Za jak dlouho tam muzu nalit olej?Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2011 7:51
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Pane bože.....
Datum: 09. května 2011 7:51
Jméno: Peřa
IP: uživatel6155
 Sorry ale já si ten silikon teprve budu kupovat
Datum: 09. května 2011 6:47
 vzdyt to mas na tom silikonu v návodu napsany jak dlouho schne  .... za 24hodin je to ok
Datum: 08. května 2011 18:23
|



|