Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 10. května 2011 22:37
Jméno: braban
IP: uživatel5347
 pravda je to chytak na prachy! nevim jestli mas upraveny motor nebo ne ale je potreba aby karbec bral vzduch z airboxu ten zajistuje dostatecny objem vzduchu pro motor
Datum: 10. května 2011 22:37
 Nekupovat,jen jestli to někde vystavíš a nebude se na tim jezdit...
Datum: 10. května 2011 19:57
Jméno: lol
IP: uživatel8731
 vem trysku 90
Datum: 10. května 2011 15:45
 72
Datum: 10. května 2011 15:42
Jméno: Duck
IP: uživatel10600
 Čau draci mam na fichtlovi vymlácený pouzdra ve vidlicích a chtěl bych se zeptat jestli stim máte někdo zkušenosti jestli byste mi nějak někdo poradil jak je mam vyměnit. Předem díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 15:58
Jméno: Sotor
IP: uživatel11441
 Ahoj dělal jsem vidlicec na jawa 21 sport - vidlici si dej do svěráku, udelěj si háček z -+4mm drátku , nahřej to místo kde silon je a tahej , potom nalisuj nové a výstružníkem vybrat aby to neházelo kdyby dotaz piš na mail
Datum: 10. května 2011 15:58
Jméno: jirka
IP: uživatel11673
 Zdarec chlapi, chtel bych presedlat z pionyra na neco sylnejsiho, a nasel jsem na internetu toto http://www.i-veteran.cz/inzerce/moto/?rubrika=moto&slovo=355&prodejnakup=vse&zobrazit=50 je to ta motorka u ktery je meil palik.vladimir@seznam.cz, k motorce mi napsal toto: Chybí tam zhruba toto: hlava motoru, rotor, nakopávačka, stojan, sic, 1 zadní tlumič je špatný, spodní brejle řízení. Co se týče přední vidle, jsou tam 3 teleskopy, ale rozebrané. A ještě nějaké drobnosti se najdou, je to rozložené tak těžko říct... Navíc jsou tam kola - celkem asi 5ks-z toho 2 mají pláště ale jen jedna duše, středy kol. Je tam 2x nádrž, jedna s ampermetrem, jedna bez, 2x vejfuky - jedny s rybinama, jedny novější. Motorem lze protočit, řadí. 2x př blatník, podsedlové plechy, plechy kolem schránek, kryt motoru u zapalování.... Schránky jsou obě, na baterku bude chtít zavařit. Světlo, karbec, tachometr tam je, ale tachec má ulomen kus ručičky. Chtel bych se zeptat kolik byste za to dali a jak je to vzacne provedeni, pripadne jestli se na to dali dobre shanet nahradni dily
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 19:22
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ale chýbajú tam veľa veľa drobnosti to neviem bude s tým strašne veľa práce ale je to na tebe
Datum: 10. května 2011 19:22
Jméno: Josef
IP: uživatel3222
 čau, taky jsem koupil jawu 125/355 z aukra v rozebraným stavu za 1800 Kč, a u tohodle máš tolik dílů že koupíš rám, motor a postavíš z toho 2 motorky, myslím že je to dobrá koupě.
Datum: 10. května 2011 18:30
 Zdar, budem menit kluku, loziska, puzdra na 21tke. Valec je ok, ziadny citelny schod od vybehania, taha dobre. Je lepsie ho dat aj tak na vybrus? co by ste spravili vy? Pravdepodobne ho necham tak, len sa pytam. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 14:27
Jméno: Sotor
IP: uživatel11441
 Ahoj jestli tam není rýha nebo jestli to je vybroušený tak bych výbrus nedělal (motory na pionýrech jsou bezvadny). Kdyžtak bych dal nové kroužky ahoj
Sotor
Datum: 10. května 2011 14:27
Jméno: pacman
IP: uživatel10733
 ahoj draci..mam problem..poskladam sem motor na fíka a nechce radit jednicku a neutrál....jde jenom dvojka a trojka...prosím poradte..skladal jsem to podle příručky....jo a potrebuju koupit novy píst a mam na tom puvodním napsano B..a nic vím zadne císlo jenom tohle...jak poznam který je to vybrus?.....díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 20:27
 no kdybys nemel dobre radici vidlicku tak ti tam nepude dát trojka a NEUTRAL MEZI 2 A3 NO. tezko radit takhle od kompu- nemas rozlitlej radici automat? treba vystreleny pruzinky z toho - asle to by asi neslo radit ubec
Datum: 10. května 2011 20:27
Jméno: pacman
IP: uživatel6546
 motor us mam v ramu no:/,,radici vidlicku mam prave dobre danou...tak fakt nevím čím to je...vím ze mne pulení nemine ....
Datum: 10. května 2011 15:00
 ahoj jestli to nepude i potom protočení motoru tak je docela možné že tam máš opačně danou řadící vidličku.
Datum: 10. května 2011 14:20
 A tocil jsi s tím motorem, kdyz jsi zkousel radit? musis ho protáčet jestli ho zkousis na stole( nvm jestli ho uz mas v rámu a motor jako jede. Jinak vy\brus si zmer na valci suplerou a nejlepsi je vzit ten valec do mototechny a zkusit to
Datum: 10. května 2011 11:55
 Zdarec, víte někdo jak je to s lakováním plastů ? Jestli je to stejné jak plechové díly nebo jiný postup. Hlavně by to mělo být kvalitní aby se to neloupalo. Konkrétně mám na mysli plastové díly na 350/639. Díky za rady a tipy
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 18:02
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Plasty nech odbornikum radsi. Je vic druhu, ja mel jedny ktery sem doslova polil nitrocelulozovou barvou a drzelo to jako prase, bez zakladovky a jinejch kravin. A pak sem zkousel jiny, kde sem pouzil ty nejdrazsi veci a beztak se to sloupalo.
Datum: 10. května 2011 18:02
 zdrsnit starej lak, pořádně odmastit, pak základ na plasty, pak plnič a pak vrch
Datum: 10. května 2011 17:54
Jméno: petrys
IP: uživatel11672
 Zdar draci, mám problém s 250/353 s ampermetrem, o vikendu při vyjíždce mi přestala jet na polohy proti směru hodin. ručiček, a přitom baterka je nabitá, a když to přepnu na polohu uplně v pravo tak to jede ale brutálně to střílí, nevim co s tim, dík draci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 20:42
 me kejva strilela a nesla do otacek taky kvuli spatny inducce. jinak problem v elektrice by mohl byt ten ze ti nejde stava z baterky. kdyz to mas v pravo tak to musis roztlacet ne jenom?
Datum: 10. května 2011 20:42
Jméno: petrys
IP: uživatel10166
 ok, kouknu a jaký máte zkušenosti s tim tyrystorovym relátkem??????
Datum: 10. května 2011 20:13
Jméno: Jarda
IP: uživatel11501
 Podivej se na kondik a na relatko .Na kondiku muze bejt upadlej kabel a na relatku pecka nebo jina necistota.
Datum: 10. května 2011 19:01
Jméno: petrys
IP: uživatel11674
 To mě taky napadlo, ale jakej problém by to mohl bejt?????
Datum: 10. května 2011 15:47
 tak nejdriv bude asi problem s elektrikou- navrhoval bych komplet revizi. a pak bych resil to stzrileni- to muzže mit mnoho pricin
Datum: 10. května 2011 11:23
 zdar, pri zdelavani magnetu z pionyra jsem uvidel ze tam kam mam davat 8 sroubek na stahnu magnetu je zalomenej jakejsi sroubek.... co stim? odvrtat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2011 21:36
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Závit tam 6-tka, klikovky jako takový se trochu liší ale kužel na magneto a hloubka závitu bude stejná, jo a ten Jenda pode mnou nejsem já
Datum: 11. května 2011 21:36
 jakej to má prumer ten kuzel na klice??.... supleru má stryc  6tka?... lepe receno jakej zavit tam udelat?... je nejakej rozdil mezi klikou z 05 a klikou treba z 20,21,23..? treba v hloubce zavitu na tom kuzelu??.... pls co nejdriv odpoved.. dekuju
Datum: 10. května 2011 18:01
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jenda: jestli ti kouká cca 1mm toho šroubu, pak je to jednoduchý, nejdřív to prolej brzdovkou nebo WDčkem, pak na ten vyčnívající šroub naťukni matku a přibodni svářečkou, a mělo by to jít vytočit..
Datum: 10. května 2011 17:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Tak pak dej vědět jak to dopadlo a jak velkej vrták jsi použil? Dík
Datum: 10. května 2011 16:40
 čau čau,, já to odvrtal... tedkom zkusím do toho vyřezat zavit ( ale pokud je kalena chvilku to zabere) jinak klika je 2 roky stara takze na puleni zapomenu  no nic hodne stesti
Datum: 10. května 2011 16:33
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Řeším ten samý problém, při sundávání vačky se mi ten šroub taky ukroutil-byl nelidsky zarezlej, jak stál pio několik let venku a zrovna tak blbě, že kouká cca je 1mm ze závitu na klice, takže není za co chytit.. přemýšlím, že bych to odvrtal, jenže to se poškodí možná závit, není co ztratit, klika je s tím šroubem tak jako tak na odpis. Zkusím to odrtat a pak v případě poskození závitu, bych to projel závitníkem, jenže zas nevím, jestli nezmrším závitník, pač na tom čepu u klikovky je strašně tvrdej matroš, tak bůh ví, jestli to půjde.. každopádně jinak než odvtáním se to udělat nedá, pokud nechceš půlit a měnit kliku..
Datum: 10. května 2011 16:24
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,myslíte že je toto ta správná krytka kola na jawu 550?A jsou na zadním i předním kole stejné? (http://shop.jawacz-dily.cz/kola--brzdy--pneu-a-duse-c117/prachovka-kola-jawa-550-parez-i126/)
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 11:01
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 http://shop.jawacz-dily.cz/kola--brzdy--pneu-a-duse-c117/prachovka-kola-jawa-550-parez-i126/
Datum: 10. května 2011 11:01
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
Datum: 10. května 2011 10:58
 Serus draci mam problem mam JAWA 50/21 a dre mi o predni blatnik z boku koleso a neviem ci to je vydlica je rovna to som pozeral uholnikom tak sa obracam na vas ci poradite diki za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 17:35
 no puzdra mam fungel nove ale mam tiez mitas gumu a mam aj podlozki ale na obidvoch tranac tak z jednej strany dam tole podlozku a vec je viriesena ze
Datum: 10. května 2011 17:35
Jméno: Honza KH
IP: uživatel9645
 me to delala az nova MITASka, oproti starym Barumkam ma jiny profil, stacila podlozka na osu a dobry
Datum: 10. května 2011 14:53
Jméno: technik
IP: uživatel10733
 ked mas staru pneumatiku tak toto ti može robit neplechu.....nevycentrovane koleso a vybehane futra chlapčiek...pozri sa na to
Datum: 10. května 2011 11:32
 vybehany futra,nevycentrovany kolo, velka pneu, treba ti chybi ta rozperka na osicce - moznosti je mnoho
Datum: 10. května 2011 11:18
 já jsem měl třeba křivé úchyty. Stačilo kleštěmi narovnat a je to. Akorát jak to jednou narovnáš, tak je možnost ,že se ti to vrátí zpět po čase.
Datum: 10. května 2011 10:26
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Zdravím.Právě jsem doskládal motor ( na předlohovém hřídeli byl zlomen jeden zub tak jsem hřídel vyměnil , a motor složil ).Startuje i jede , bohužel řazení vůbec není takové , jaké bylo.Kvalty se nedají vůbec najít , musím škubat pákou dolu nebo nahoru abych zařadil kvalt,na jistotu to nejde.(Jestli to k něčemu je tak říkám že zatím fechtl stál , zadní kolo mám oddělané ) . V čem by mohl být problém ? Nebude stačit , když se to se zpraveným kolem zajede ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 18:45
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 No , když chci prostě něco zařadit tak se to právě zasekne o ten sroub .
Datum: 10. května 2011 18:45
Jméno: standa
IP: uživatel6181
 Hele k tomu řazení: Jakej máš šroub co ti drží automat na motoru? nezasekává se ti o něj ten otočnej "jezdec"? .....zuby se lámou.....většinou je to způsobeno řidičem až pak olejem a hlavně když se řadí bez spojky
Datum: 10. května 2011 11:50
  ale já ho tam měl..
Datum: 09. května 2011 21:08
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 V motoru nebyl olej  Bohužel se na to přišlo pozdě
Datum: 09. května 2011 21:00
 mel jsem stejnej problém ale pak se to rozhejbalo, ale zajímalo by mě proč se lámou ty zuby na předl. hřídely? (ted se mi taky zlomil.  )
Datum: 09. května 2011 20:52
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 No ja když jsem složil motor tak mi než jsem ho dal do ramu a projel skoro vubec nefungovaly kvalty občas tam kvalt šel občas ale když jsem motor poprvé projel tak to chodilo v pohodě.
Datum: 09. května 2011 20:40
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 zdarec mám problém něco mě cinká ve válci u jawy 21 mám tam nový horní pouzdro ojnice nový pistní kroužky,ale dost špatně se mě točil píst na čepu a jinak to má strašně velkou spotřebu jinak fichtl jede jako drak jede třeba 75km/h na 12z čím by to mohlo být to cinkání  Dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2011 15:52
Jméno: Tomáš
IP: uživatel6480
 měl jsem stejný problém, že mi cinkalo a zvonilo ve válci. Já jsem vyměnil primární řetěz a bylo to v pohodě. Nejspíš ho máte taky už vytahanej a drhne vám o kartel.
Datum: 11. května 2011 15:52
 není, jestli to měřil, tacháćem z pio
Datum: 09. května 2011 21:34
 75km/h s 12z. sek. kol. u originálního pionýra je nesmysl.
Datum: 09. května 2011 21:31
 Tak jestli to točiš co to dá, a jezdíš furt 75, tak to nebude nikdy žrát 2.3/100
Datum: 09. května 2011 21:26
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Muže toto dělat i velkou spotřebu
Datum: 09. května 2011 21:25
 sorry, musí se zvétšít...
Datum: 09. května 2011 21:10
 Mám ten samej problém, novej kroužek, píst, horní pouzdro, i čep, a cinká mi to, já splíhám na to, až se to zajede přestane to, uvidíš časem, jinak vnitřek toho pouzdra se musí zmenšit na průměr 14,1 výstružníkem, aby to právě nechodilo tak těžko.
Datum: 09. května 2011 21:09
Jméno: Jarda
IP: uživatel11501
 Zdravim chlapy porad\\\\\\\'te mi kde bych sehnal novou klikovku na jawu 175 typ 356 rok 57.
A ještě bych se chtěl zeptat když budu mít valec na fichtla průměr 40 mm musím ktomu mít extra hlavu nebo stačí originál hlava .
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2011 21:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 novou klikovku neseženeš , nech si jí repasovat a na D 40ti originál hlava stačí , ale někdy se stává že do ní naráží píst tak se trochu sebere dotyková plocha na frézce nebo na něčem
Datum: 09. května 2011 21:32
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Posl.aktualizace: 10. května 2011 12:07
Jméno: standa
IP: uživatel6181
 Budme lidi,kurva! Vždyt je to jak u blbejch poslední léta.... v lese se motokros jezdit nemá,to je daný,fakt v tom lese rostou houby,kytky,stromy a žijou zvířata,ale ta ekologie je taky už přehnaná! Mě by tyhle "zelený" móresy nevadili,kdyby to opravdu vedlo k nějaký nápravě,ale všechno je jen dobře schovanej marketingovej tah jak prosadit něco o co neni zájem,jak udělat zakázky,vyprat a převest prachy z kraje na soukromý účty a jen zničit státní kasu. A nějaká obleva? Ne,maximálně pád podniků,nezaměstnaný lidi,vykácený lesy,milion papírů o ničem,rozsáhlá agenda která potřebuje administrativní základnu a zase jen vypraný peníze....a furt sem si nevšim že by to nějak účinkovalo na to "životní prostředí".....dřív když tě chytil hajnej v lese na motorce že fakt jezdíš nějak blbě v porostu a nebo mimo hlavní vyježděný/vyhamtaný velký cesty tak tě srazil klackem z motorky a dal ti přes držku! Bylo to rychlý,účinný,beze svědků a bez administrativy!
Datum: 10. května 2011 12:07
 jawa05: Co konkrétně si mam představit pod pojmem eroze půdy vlivem zvýšeného počtu osob? Vyšlapanou cestu? A dopad těžebních strojů na krajinu se rekultivuje...aha...tak mi vysvětli, proč v okolí máme už asi rok rozjebaný cesty od vyvážečky, která tu jezdila od rána do večera...kde je ta rekultivace? Nějak ji nevidim, ani nové stromky nevidim. Jediné co vidím o kus dál je asfaltová cyklostezka uprostřed lesa, opatřená asi 10 dopravními značkami...to by mě zajímalo kde byli ti zelení, když se povolila stavba něčeho tak hnusného, jako je asfaltová cyklostezka uprostřed lesa...
Datum: 09. května 2011 23:22
 leco to bych chtěl vidět jak by ses tvářil kdyby každý ten les oplotil.buďme lidi a nechovejme jak hovada.nejsem žádný aktivista ale až budu starý chtěl byl chodit na houby do lesa a ne do kauflandu.
Datum: 09. května 2011 22:15
Jméno: Jakub Z.
IP: uživatel9464
 Přesně, jak říká Ik. Jezdit na polních cestách, které k ježdění jsou, v tom nevidím problém. Ale ty idioti, co rozjezdí les, jezdí v malých stromkách, těm bych dal do ruky lopatu a ať si zkusí si pár stromků zasázet! Nebo ať si zkusí, jaká je to práce na poli. Potom si myslim, že už by nikdy nevjel do zasetýho pole nebo přímo do lesa!
Datum: 09. května 2011 22:09
 a těm kterým to vadí tak ať si své pozemky oplotí
Datum: 09. května 2011 22:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 máme tady partu kluků co jezdíme čas od času enduro, ale protože jsme většinou kluci pocházející, nebo pohybující se v zemědělství, víme co si kde mužeme dovolit....upřímě do lesa jezdim nerad, ale když už chcete jet nějaký enduro třeba 100km, lesu se nevyhnete,,, rozhodně bych ale nedělal bordel mimo lesní cesty (je mi jasný, že ani tam nejsem vítanej),,, je mi blbě z těch vocasů. co dostanou motorku, nebo si koupěj číňana a jako největší borci rozkrosej osázenej les, nebo zasetý pole,,, smutný je, že takovejch bude přibejvat a špatnej pohled to pak hází i na nás, "slušný" edurysty (to že se dá jezdit po lesních cestách ohleduplně mi nikdo nevymluví)
Datum: 09. května 2011 22:00
 je fakt že v zimě je to na nic, to mi říkal tata myslivec, že motokrosař projede kolem nebo jenom zvěř uslyší rachot a honem vyskočí a běží třeba 200 metrů, ale po té zimě je tak unavená že na to může klidně pojít.na druhou stranu motokros je úžasná věc, já osobně ho miluju a nwm co proti tomu maj ostatní, ale myslivcům v okolí to nějak extra nevadí když kolem nich projedu.
Datum: 09. května 2011 21:59
 Absolutně nerozumíte dané problematice! Motokros a a další sporty s tím spojené se mají provozovat zásadně na místech k tomu určených. Ten kdo se v tomhle oboru orientuje (jako člen mysliveckých organizací, ochranářských spolků atd. nebo jen trochu uvažující člověk má hned jasno o dopadech na daný biotop. Například v některých oblastech Čech se zvýšenou turistikou je pozorován jev, označený jako ,,eroze půdy způsobená vysokou intenzitou pohybu osob v krajině,,. Ani nemluvím o dopadech na rostliny, živočichy a zvěř v lesech nebo okolních porostech. A největší blbost je tvrzení o dopadu těžebních strojů na porost. Lesní těžba je upravená spešl pravidly o lesním hospodářství a podléhá kontrole. Terén narušený těžbou je buď uměle rekultivován, nebo se nečekaně dobře sám regeneruje. Což se o stopách motokrosařů říct nedá...(mimochodem je za to solidní flastr, kdyby vás chytil hospodář lesa) Nechci dělat nikomu kázání, ale je k pláči číst si ,,drsný,, komentáře bez hlavy a paty a znalosti oboru. Takže všeho s mírou, motorky do lesa ne.
Datum: 09. května 2011 21:28
 už jsem to četl. Nějakejch 21 mega, nebo kolik se do toho nasypalo mohlo jít na jiný účely, třeba na stavbu nějakejch MX/enduro tratí a nemuseli by dělat takové cypoviny. Stejně se na ty stránky šly podívat akorát fanoušci MX/endura/čtyřkolek, který chtěly vidět jaký hlavy skopový toho vytvořily, alespoň podle komentářů a ty fotky nástrah...z toho bych blil.  Ty zemědělský a lesnický stroje tam udělaj opravdu nesrovnatelně větší bordel a ta jejich výmluva, že je to ve veřejnym zájmu je docela úsměvná  Upřímně je mi jich líto
Datum: 09. května 2011 20:29
 to je hnus velebnosti! Ekologové jsou hned po hnědočeších největší svinstvo v republice!
Datum: 09. května 2011 20:11
Jméno: sramda
IP: uživatel9498
 Zdar lidi slyšel jsem že prej se dá odrezit nádrž na fíka hydroxidem sodným co je na tom pravdy.A jaké maté popřípadě zkušenosti děkuji předem.Mam tam sice na kohoutku sítko a na hadičce taky ale ten rez se tostane aj přes to je hodně jemnej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 23:19
Jméno: braban
IP: uživatel5347
 dej stary maticky a rachtej az vyrachtas volny rez vyplachni treba vodou pak dej kiselinu solnou ta odrezi zbytek pak je potreba ji zneutralizovat necim zasaditym mohla by stacit midlova voda
Datum: 10. května 2011 23:19
Jméno: Fruper
IP: uživatel11669
 Zdravím,mám jawu 555 a mám dotaz,šíře linek je 1,5 mm nebo 2 mm,díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 13:58
Jméno: Fruper
IP: uživatel11669
 Takže jestli to dobře vidím tak 2 mm,díky moc
Datum: 10. května 2011 13:58
 http://furioso19.rajce.idnes.cz/foto/#04072009283.jpg
Datum: 09. května 2011 21:16
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 Zdar, mám dotaz. Když přestříkám babettu na jinou barvu musím to někam hlásit jako to je u fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2011 19:44
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Ne, vyjímka by možná byla kdybys od babety měl normální regulerní SPZ co se jeden čas začla dávat, ale to asi nemáš takže ne
Datum: 09. května 2011 19:44
Jméno: Honzicek
IP: uživatel7949
Posl.aktualizace: 16. května 2013 11:48
Jméno: venca
IP: uživatel15522
 zdar hele jestli mas fichtla tak nemusis myt nakej volej za 250,- ja mam za 100,- ale kamos ho kupuje za 75,- hlavne se koukni jestli mas 2takt nebo 4takt
Datum: 16. května 2013 11:48
Jméno: honzicek
IP: uživatel7949
 do pionýra
Datum: 10. května 2011 20:22
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Já vidím litr za 110kč...
Datum: 09. května 2011 18:09
 Do čeho to máš?
Datum: 09. května 2011 17:21
 čau, mám válce po výbrusu, ale potřeboval bych slícovat kanálky, ve většině případů jsou malý, nebo nesedící okýnka vložky, takže bych hrabal do ní, ale nevadilo by to ? nebo to mám udělat až před příštím výbrusem ? Radši se zeptám, než něco zvořu. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2011 19:13
 já to takhel dělal už na 3. válcích a nikdy žádný problém nebyl, akorát dej pozor na hrany abys nezničil kroužky. Ale rači počkej jeětě na názor něakého odborníka
Datum: 09. května 2011 19:13
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11668
 Dobrý den, známej mě nabízí 05 s papírama jen už od toho nemá velkej techničák má jen malej. Myslíte že by šlo aby mě velkej udělaly na úřadě novej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 13:35
 S plnou mocí by to neměl by to být problém, a nemusí být ani ověřená.
Datum: 10. května 2011 13:35
 jj Dik a když si od původního majitele nechám sepsat plnou moc můžu to za něho vyřídit?
Datum: 09. května 2011 19:56
 Majiteli (tomu na koho je to moto napsané) bez problémů na příslušném dopravní úřadě (tam kde se přihlašují vozidla) vystaví duplikát - nový techničák (jak malý tak velký), stačí tam zaběhnout a ohlásit ztrátu.t ztrátu.
Datum: 09. května 2011 16:08
 jj Dik za info
Datum: 09. května 2011 15:20
 Já od Mustanga taky nemám velký TP a to je otec první majitel. Podle mne se tenkrát vystavovala jen ta malá knížečka - malý TP.
Datum: 09. května 2011 15:06
|



|