česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  804  805  806  807  808  809  810  811  812  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čav pionieristy :-) dlho som tu nebol ale potrboval by som od vás jednu radu. Kúpil som si novú ojnicu CKR na ihlách a chcem sa opítat či horné ihlové ložisko možem zložiť bez vymedzenia či by nebolo lepšie ho nejako vymedzit aby sa zabránilo vychádzaniu ložiska z oka ojnice. A aké snu máte skúsenosti akú životnosť može mat v seriovom motore. Dík moc za všetky rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK dakujem. už ju mám aj nalisovanú ešťe ju dat vyosiť
 
 
Datum: 21. května 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez vymezování,bez problému tak jezdím už druhým rokem.
 
 
Datum: 21. května 2011 8:27
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
Zdar Draci,tak napodruhé.Mám problém s mustangem. Faja kope ale jiskru to neháže,svíčky jsou v pohodě.Kladívka nehází jiskru.Svedl bych to na kondík,ale byl tam dán novej a popár jízdách to hůř startovalo a pak přestalo úplně.Může to být ten kondík nebo indučka? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2011 10:16
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
mel jsem uplně stejnej problem a pak sem zjistil že mě nepřerušuje kladívko máš to tam určitě blbě zapojený. doporučoval bych celé magneto rozdělat vyčistit a sešroubovat.
 
 
Datum: 21. května 2011 10:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
maty: indučka jen tak neodejde?... měl sem funglovku a po měsící odešla :-)
 
 
Datum: 21. května 2011 9:38
 
 
 
 
Jméno: maty      E-mail:      IP: uživatel10415    
izolace na kladivka jsou spinave ci spatne, dratky se nekde dotykaji, coz zpusobuje ze to jede jen obcas, nejiskri, kope jen malo. Takovyhle zavady se nejlepe hledaji :-D pak jeste skontroluj startovaci civku. Inducce ver ta jentak neodejde :-D
 
 
Datum: 20. května 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel7037    
Čapi chlau, jaké máte zkušenosti s bezkontaktem Vape. A máte někdo zkušenosti s Vape přímo na Čz 175/487 ? Je zapotřebí nějakých velkých úprav ? Jak s ním motorka šlape(ááno vím vím, že se nemuší štelovat x předstih, ale jen jednou), jde mi spíš o to aby to nebylo nějaké průserové, i když za ty prachy... Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2011 23:52
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak k běhu motorky - motor minulou sezonu najel semnou asi 10 000 kilometrů a o zapalování jsem ani nevěděl, ke studený motorce jsem přišel, párkrát prošlápnul bez zapálka a pak ať studená, nebo teplá chytala na první šlápnutí. Zapálko semnou odjelo cesty po republice + semtam výlety Německo a Polsko. 350 si šlapala a nechala se i hezky točit. Zapálko se nastavuje poprvé jenom jemně, jinak je myslim nastavený už z továrny ;-) Jinak úpravy se na storji nedělaj v podstatě žádný, vytrháš starý zapalování a dobíjení a namontuješ VAPE, jehož zapojení je absolutně blbuvzdorný, dá se zapojit i bez schématu, podle svorkovnic a barev kabelů ;-) :-D
 
 
Datum: 20. května 2011 23:52
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel7037    
díky moc....takovéhle zprávy jedině potěší....jasné 12V pro mě je jasná volba než se patlat s 6V....
 
 
Datum: 20. května 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
VAPe je jedna z nejlepších investicí, kterou můžeš udělat, opravdu se to vyplatí, ale kup 12V. Montáž zvládne i průměrně zručnej kutil a podle ostatních jsou v případě potřeby zaměstnanci firmy VAPE hodně ochotní a zdílní.
 
 
Datum: 20. května 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: boris      IP: uživatel11463    
zdarec draci, koupil jsem pionýry, a nechce mě chytat, chvilku mu to trvá do otáček, ale pak jede jako das, už sem prošel všechno, a narazíl jsem na píst, je otočený naopak, muže to býti příčina toho co popisuji? a druhý dotaz, co s tím, ted obrátit píst, či ho ponechat hore nohama? , méně znalí, prosím zdržte se komentáře děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
... kdybych já koupil motorku, přišel na to že je obrácené píst, a celou dobu o tom vědél..okamźitě o tam dám správné s doměním že tam tak není správně...a nepsal dotaz na net.
 
 
Datum: 20. května 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: boris      IP: uživatel11463    
šak stačí že tys pobrál rozum, a poradíls mna dobře
 
 
Datum: 20. května 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kámo ty seś chytrej úplně jinde kde bys potřeboval
 
 
Datum: 20. května 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: boris      IP: uživatel11463    
děkuju, proto se ptám, u odborníku, já si nehraju na pytlíka
 
 
Datum: 20. května 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
připadá mi že ty jsi méně znalý.okamžitě to otoč správně a nové kroužky protože ty staré budou mít ohlodané zámky.
 
 
Datum: 20. května 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D
 
 
Datum: 20. května 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: boris      IP: uživatel11463    
no vida, konečně pomoc, je vidět, že to jde, ne jak dachl21, o toto mě právě šlo, poradit sa, ihned předělávám, dík
 
 
Datum: 20. května 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako jestli chceš jet závod s pístem se šipkou nahoru, tak ti přeju pohotové reakce na spojce až se ti pístní kroužek kousne o kanál!!
 
 
Datum: 20. května 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: boris      IP: uživatel11463    
protože jaksi už nemám čas, zitra jedu slavkov, a obracet neco na poslední chvílu je jaksi na p..., jen mě šlo o to, jestli to muže být tímto, obrátit to je hned, ale ted lesti to neudělá nejaku paseku
 
 
Datum: 20. května 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když víš že je píst obráceně, tak proć ho automaticky nedáš správně???
 
 
Datum: 20. května 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: macek12356      IP: uživatel11676    
Čau hoši mám dotaz nevím kam se zapojuje do pionýra 21 klakson.Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Do masky pod přední světlo :-)
 
 
Datum: 21. května 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: macek12356      IP: uživatel11733    
nejde jeden do přepínaní u klíče
 
 
Datum: 21. května 2011 14:30
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
na dva zelene kable. jeden ide od klaksonu do prepinaca na riadidlach a druhy ide na prepinac na hlave svetlometu. podrobnejsie to pozres na scheme
 
 
Datum: 20. května 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
tam kam patří... a to zjistíš kde? no přeci ve schématu!
 
 
Datum: 20. května 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do zásuvky s elektrikou.
 
 
Datum: 20. května 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, měl bych dotaz ohledně těchto brašen http://www.fichtlkramek.cz/nahled/brasna_pio_modra2.html , http://www.fichtlkramek.cz/nahled/22.html , http://www.fichtlkramek.cz/nahled/23.html je to asi dobrá věc, ale nepoškodí se tím lak tam jak je pant sedla? Já nevím jestli třeba nemusím do té brašny dávat i lékárničku, abych jí měl po ruce. No a asi nejdůležitější dotaz, jestli tu brašnu někdo máte, kolik se toho do ní vejde? Díky za rady, jde mi o to, že 1500 není málo a je blobost to kupovat pokud tam nedostanu alespoň půllitr kofoly se svačinou, nebo třeba 10 rohlíků :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: Linkinc      E-mail:      IP: uživatel10990    
Ahoj hoši a děvčata mám problém s pionýrem jawa 21koupil sem si postarší ale pro mě novej motor jelikož starej už vysloužil a mám problém s timhle novim motorem jelikož nejde nakopnout už nevim co mám stim dělat svíčka je mokrá jiskra na svíčce je taky ale přesto to nechce chytnout ani na nášlap ani na roztlačení už vážně nevim čim by to mohlo být akorát jediná věc mě napadá že by to mohl být předstih ale nevim poraď tě pleas děkuju moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: Linkinc      E-mail:      IP: uživatel10990    
njn to je pravda
 
 
Datum: 20. května 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
známá poučka praví, buď neni co zapálit, nebo neni čim :-) a to, že ti svíčka háže jiskru venku ještě neznamená, že ji bude házet i pod tlakem uvnitř válce..
 
 
Datum: 20. května 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      E-mail:      IP: uživatel10983    
Zdar kluci jak je na babetě 210 spojka (dvojka) tak tam musim koupit nove čelisti ale nevim jake, mužete mi poradit ? ma tam byt jedna startovaci a řadici nebo obě řadici prosim poraďte mi sem amater.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: zbwub      IP: uživatel6546    
patří tam dvě ;-)
 
 
Datum: 23. května 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel6193    
Cau draci, shanim original bocni brasny na babettu 210. Nevite o obchudku nebo nevali se Vam nekde v koute. Pripadne nejakou nahradu, ktera by tam pasovala. Za sedlem mam original drateny kosik babetta a jeste shanim ty bocni brasny. Diky vsem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2011 10:28
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel11727    
Ahoj, mám problém s mustangem. Klika má vůli do stran (vlevo/vpravo) asi 4mm, což by ani tak nevadilo, ale když se posune na jednu stranu, magneto se oddálí od cívek a mustang nesvítí (potřebuju udělat technickou). Kartery jsou dotažené, tak netuším, kde by ta vůle mohla vzniknout (dříve nebyla) .Díky za rady ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
No a jestli ti pochodují do stran celá ložiska v domečcích karterů, tak si rovnou sežeň lepidlo na ložiska, nebo jiné kartery :-)
 
 
Datum: 20. května 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Podíval bych se na ložiska popřípadě dal nový, a jestli bude klika špatná na čepech tak by to bylo dobrý vylepit
 
 
Datum: 20. května 2011 11:48
 
 
 
 
Jméno: kreten      IP: uživatel5857    
A možná se i protočili na čepech...
 
 
Datum: 20. května 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: 111      IP: uživatel11728    
Ložiska na klice v haji.
 
 
Datum: 20. května 2011 10:22
 
 
 
 
Jméno: hron226      IP: uživatel11726    
Zdar chlani je možné aby se dostal plamen z válce do karburátoru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chudá směs
 
 
Datum: 20. května 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se ti stane tak, že máš špatně nastavenej předstih a proto ti svíčka zapálí směs v okamžiku, kdy nejsou dovřený přefuky, nebo ti nedovíraj ventily. Zapálená směs se dostane do karburace a je to nato šup..
 
 
Datum: 20. května 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4122    
blbne zapalování,začal mi takle na podzim zlobit upravenej motor až to vyrazilo sání z karburátoru.....dělalo mi to poškozený halový čidlo a nebo tyristor v cdi jednotce....prostě to pálilo víckrát za sebou a v nevhodnou dobu a spálená směs šla spátky pod píst
 
 
Datum: 20. května 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
mě to osobně dělalo u pincka když jsem se to snažil vytočit tak to vystřelilo.
 
 
Datum: 20. května 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo, taky už se mi to stalo, u třindy konkrétně...
 
 
Datum: 20. května 2011 7:44
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
umí to, přes přefuky. Už se mi to povedlo i na autě, ale karbec potom nechtěl přestat hořet :-D
 
 
Datum: 19. května 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo je
 
 
Datum: 19. května 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
leda že bys ten válec podpálil :-D
 
 
Datum: 19. května 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: zdeny      IP: uživatel11725    
Zdravím, mám problém že mi bezdrátový digitální tachometr z kola na fechtlu normálně ukazuje ale jak nahodim motor tak ukazuje hausnumera nesmysly Může být něčím rušen? Pokud ano tak co odrušit? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Taky sem sousedum se skutrem rusil telku :-D chudaci ze me byli na nervy
 
 
Datum: 19. května 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pochybuju že bude fungovat bezdrátovej tachometr i s odrušenou fajfkou, jsou na rušení dost náchylný... drátovej by fungovat měl..
 
 
Datum: 19. května 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahaa,proto na mě sousedi volají policajty :-D
 
 
Datum: 19. května 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš neodrušenou fajku, dej odrušenou... Já sousedce zase ruším televizku... :-D
 
 
Datum: 19. května 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sice ti neporadim,ale jen takovou zajimavost :-) driv jsme ''tunili'' babettu,dali sme si dozadu pod sedlo reprak se zesilovacem na baterky (zesik hraje celkem obstojne) krasne to hralo,ale jak se nakopla babetta tak mp3ka nereagovala..nesla prepinat,zesilit,zeslabit,vypnout :-D do ted jsem nevedel cim by to bylo :-)
 
 
Datum: 19. května 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus dát odrušenou fajfku, mě zase neodrušená fajfka rozhodila přerušovač blinkrů, že blikaly naprosto nesmyslně, po výměně je vše ok
 
 
Datum: 19. května 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: žabák      IP: uživatel4095    
čau draci mám dotaz ohledně lakování, mám dát pod tento plnič http://shop.bkp.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=3&products_id=24 ještě základ nebo se může dávat přímo na kov + místy kit .. díky za odpovědi ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: žabák      IP: uživatel4095    
pěkné .. :-)
 
 
Datum: 20. května 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 20. května 2011 17:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 20. května 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno: žabák      IP: uživatel4095    
náký fotky by nebyly ?? zajímá mě výslednej lak hlavně ;-)
 
 
Datum: 20. května 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já používam jedině tenhle, mam s nim dobrý zkušenosti...celkově s touhle firmou mam dobrý zkušenosti, beru od nich stěrkový a stříkací tmely, i plnič, a spokojenost..
 
 
Datum: 19. května 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Před tejdnem se tíl stříkal, parádní, nepotejká a dá se na to šplíchnout cokoliv.
 
 
Datum: 19. května 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: žabák      IP: uživatel4095    
pohoda :-) dík za odpovědi
 
 
Datum: 19. května 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nic to neudělá, můžeš na to dát defakto co chceš...je to akrylátová báze, ale já na to taky plácam všechno možný, od syntetiky, přes dvousložkovej akryl až po polyuretanový a epoxidový barvy, a nikdy se to nezvedlo...
 
 
Datum: 19. května 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: žabák      IP: uživatel4095    
tak to je pak vpohodě .. a neudělá to nějakou neplechu když naněj hodím obyč syntetiku ?? přece jen jeto akryl
 
 
Datum: 19. května 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to dávam rovnou na holej plech, ono to nemá až zase tak jiný vlastnosti než základovka...
 
 
Datum: 19. května 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci. Po 8-mi měsících jsem nastartoval pincka, ale jako by mu hráblo. Asi 6. října jsem ho zaparkoval a motor byl v pořádku. Poté byl sesazen z rámu a nandán do nového bez jakýchkoliv úprav. Nyní jsem ho nastartoval, ale začal blbnout. Jde nastartovat, jak kdy - když máte štěstí. Když ho nastartuju, tak na volnoběh šlape, ale jakmile ho chci vytočit tak buď chcípne, nebo spíše nejde vytočit. Je to těžké popsat. Zkrátka, když přidám plyn (ne zajízdy, normálně na stojanu) tak vynechává a má někdy snahu zdechnout, ale na volnoběh jde a i se z těch otáček sám vrátí na něj většinou. Mám podezření na indukční cívku, kondenzátor nebo předstih. Svíčky jsou mokré. Trysky v karburátoru čisté. Benzin přitéká. Elektriku jsem 2x natahoval. No a zajízdy, když se mi to podařilo udřžet v otáčkách, tak vynechává - nekucká, vynechává, ale víc jak jedničku a do půl plynu to vytočit nešlo. Co myslíte ? Je to ten předstih ? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: Bobacz      IP: uživatel7060    
postul: Díky za pomoc, to zvládnu. Jinak indučkou to není a nyní když to na volnoběh chytlo, tak se to jednoduše dá popsat tak, že to drží volnoběh, ale nejde do otáček. Měnil jsem i cívku, předstih odtrh nastavoval, ještě karbec pročistím zítra, jinak nevím.
 
 
Datum: 21. května 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opět ti nabídnu pomoc.bydlím v kobeřicích
 
 
Datum: 20. května 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Bobacz      IP: uživatel7060    
Díky zkusím .)
 
 
Datum: 20. května 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: ondrakadlec941      IP: uživatel11730    
čau,hele koukni se na tu indučku tohlemi to dělalo u 555,nebo karbec..
 
 
Datum: 20. května 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bobacz: přesně tohle mi dělala indučka a to byla cca měsíc jetá, v mototechně mi řek že je to moje chyba že ji nevymnění, tak jsem tam šoupnul ze škodovky a jezdí to super
 
 
Datum: 20. května 2011 15:17
 
 
 
 
Jméno: Bobacz      IP: uživatel7060    
Kolem 18:00 to tu bude ;-) teda jestli to nastartuju :-)
 
 
Datum: 20. května 2011 13:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo natoč a dej sem odkaz
 
 
Datum: 19. května 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: bobacz      IP: uživatel7060    
kdepak byl v teple garazi. Airbox i s filtrem je dnes novy a mel jsem ho dole,ale lepsi to nebylo. Ono jak to nastartuje, tak to napodruhe chytne hned, ale jakmile pockas tak 5 min tak nic. Ani roztlacit a je jedno jestli tu svicku vyndas nebo ne. Musi byt stesti aby to chytlo. Kdyztak natocim video, ale myslim ze je to bezny problem, akorat to si poslechnout.
 
 
Datum: 19. května 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli jsi to měl někde ve vlhku nebo na vzduchu ve stodole tak se mohlo klidně stát že okorodovali kladívka a ted při vyšších otáčkách nepřeváděj tzn. rozebrat kladívka a přejet je pilníčkem
 
 
Datum: 19. května 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 05 dej si plís novej nick, jinak by to mohl fakt dělat zaneřáděnej airbox, nebo zanesenej vejfuk
 
 
Datum: 19. května 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel11315    
zkus vyčistit vzduchovej filtr.... možná to pomůže..
 
 
Datum: 19. května 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: bobacz      IP: uživatel7060    
ty jsem dnes kontroloval a profukoval a nic... :-(
 
 
Datum: 19. května 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Stalo se mi něco podobnýho a mohly za to trisky.
 
 
Datum: 19. května 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel987    
Zdar draci , jen se ptám , mám možnost koupit motor na pincka s dobou úpravou na závody válec má vrtání 42 mm , nevíte jestli seženu někde ještě takovej píst??? kolik to asi má ccm ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: stambi      IP: uživatel10642    
valec je do kuzele a to vrtani 42 je na hovno bude se to strasne prehrivat protoze stena vlozki je moc slaba a pist nesezenes budes muset nechat udelat a pist s babeti je nizsi
 
 
Datum: 20. května 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
((3.14159*4.2*4.2)/4)*4.4=60.1ccm zhruba
 
 
Datum: 20. května 2011 11:31
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
*válce* :-D
 
 
Datum: 20. května 2011 11:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
objem kužele jo??? jsem nevěděl že válce jsou do kužele :-D:-D jinak je to 60ccm
 
 
Datum: 19. května 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jestli s tím chceš jezdit závody, tak an většině je to proti pravidlům. Kolik je to ccm si lehko spočítáš. Zdvih je 44m a vzorec si najdeš... (objem kužele)
 
 
Datum: 19. května 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
musíš vzít píst od babety
 
 
Datum: 19. května 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
vrtání 42 mm? tak to už je něco, kubatůrá je 65 a píst neseženeš, jedině nechat vyrobit na zakázku, a nebo od nějakýho šikovnýho soustružníka
 
 
Datum: 19. května 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
Zdar draci,dělal jsem GO motoru a dneska zajížděl,ale máto zase to ALE. Námíchal jsem benzín 1:30 a vždy když jsem musel startovat tak jsem musel vyčistit svíčku,po pár projížďkách to čím dál hůř chytalo a nakonec přestala házet jisku úplně. Faja kope,ale mezi kladívkama jiskra není,ze začátku byla dobrá.Kondík mám novej,ale kámoš co učí mechanika říkal že moc nevydrží. Čím to může být.Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
děláte ze mě blbce?'
 
 
Datum: 20. května 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel11727    
..skus vymenit svicku
 
 
Datum: 20. května 2011 9:22
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
To vše mám a to mi nepomůže když neháže jiskru.
 
 
Datum: 19. května 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moc bohatá směs, seřídit to tak aby svíčka měla cihlovou barvu.
 
 
Datum: 19. května 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
zdravim fichtl mi nejak blbne kdyz jedu tak ten plyn zabíra jenom tak do poloviny potom už to nechce vic vytočit ani na neutral proste tak do poloviny a vic ne newite co stím ????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: fnyoid      IP: uživatel6546    
podivej se na šoupatko jesli není nijak poškozené....vule v bovdenu a tak..:-)
 
 
Datum: 19. května 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
ja tam nemam filtr byl polamany mam tam sillonku ale doted jezdil dobře skusim ještě ty trysky a když tak předstih skusim poměřit ale jinak dik za odpověd
 
 
Datum: 19. května 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel11373    
zdarec draku skus vycistit filtr na sání.Občas to dělá když je ucpanyý nebo přicpaná tryska
 
 
Datum: 19. května 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: jarisss      IP: uživatel11265    
Zdravim, dneska jsem dal dohromady motor z jawy 125 C a zezáčátku to samozrejmě nechtělo chytit, tak mě kámoš roztlačoval a když jsem tam mněl neutrál, tak mi po určitejch intervalech dělalo to, že se zatočil motor pak to přestalo a znova a v převodovce pořád něco rachtalo, poté co chytnul motor a mněl jsem tam za 1, bylo to ještě docela dobré, ale když jsem tam dal dvojku, začlo něco rachtat v převodovce a skoro to nejelo a trojka tam ani dát nešla. U tý motorky mi praskly 2 péra, tak jsem koupil motor a dal jsem převodovku z toho starého do původního. Prosim poraďte mi, čim by to mohlo bejt, ale asi stejně budu muset půlit znova motor. Předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: bublin      IP: uživatel5451    
Zdarek, no tak to jsi tu prevodovku nejspise slozil spatne, podle toho co pises ti nic jinyho nez rozpulit motor nezbyva.
 
 
Datum: 20. května 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: bohuš      IP: uživatel3383    
cus potřeboval bych poradit jak udělat aby brzdové světlo svítilo výrazneji,ted mi svítí ale strašně málo,měl jsem stim problémy na stk.dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tenhle problém jsem měl, když jsem dával brzdove svetlo na mustanga... že to svítilo málo... zkus oddělit ty 2žárovky od sebe nejakou vložkou nebo tak neco.. mě to pomohlo.. a ještě jsem okolí žárovky pro brzdové svetlo oblepil zrcadlovou páskou (kdo má zkušenesti ví o co se jedná)...
 
 
Datum: 20. května 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Napiš nám zde to sladké tajemství jestli se jedná o motocykl s bateriovým napájením, či s magnettem (jako pionýr). Ono totiž u bateriového je to jednoduché, prostě dáš silnější žárovku s ohledem aby ti teplem žárovky netavilo krycí sklo, ale u magnetta jsi v řiti, páč magnetto ti dá jen určitý výkon, který když přidáš další spotřebič, přetížíš a napětí pokledne pro všechny spotřebiče, tudíž i jas žárovek. O to horší že při brzdění nezřídka otáčky motoru běží na volnoběh či velmi nízké otáčky aby se uživily spotřebiče stálé, natož brzdové světlo k tomu :-). Snad jsem to napsal pochopitelně....
 
 
Datum: 20. května 2011 8:55
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stejne je to u NSRka 91. rok co mam ja.urcite dej vetsi wattaz nez mas ted :-)
 
 
Datum: 19. května 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: bohuš      IP: uživatel3383    
ano je tam jedna dvouvláknová žárovka,ktérá zároven osvetluje i značku
 
 
Datum: 19. května 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli je to 12V tak by tam mohla bejt žárovka cca 21W...5W je leda tak jako koncové světlo, ale né brzdovka...nebo je tam dvouvláknová žárovka 21W/5W
 
 
Datum: 19. května 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: Stix      IP: uživatel11278    
Předpokládám, že tam máš kousek pod tím druhou žárovku, na osvětlení značky? Hele tak zkus dát slabší, třeba 2W na osvětlení značky a tam dej na brzdu silnější.. Uvidíš co to udělá, zkus to někde potom večer. Jestli todle nepomůže, tak nevím..
 
 
Datum: 19. května 2011 18:37
 
 
 
 
Jméno: bohuš      IP: uživatel3383    
na DERBI SENDA, mám tam 5ti wattovou
 
 
Datum: 19. května 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: Stix      IP: uživatel11278    
Zkus dát silnější žárovku.. Na čem to máš?
 
 
Datum: 19. května 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: Ondragam      IP: uživatel7688    
Taky vám nejde se přihlásit, respektive že se přihlásíte a při zmáčknutí "reagovat" nebo "přidat dotaz" enbo "odeslat" se odhlásíte a nejsou vám počítat příklady na první pokus? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jóóó, už jsem se bál, že se takovej myslitel, kterej si neumí spočítat ani útratu za 3 rohlíky v krámě, neozve.
 
 
Datum: 19. května 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
příště si vem kalkulačku :-P :-)
 
 
Datum: 19. května 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už je to OK.
 
 
Datum: 19. května 2011 17:51
 
<  804  805  806  807  808  809  810  811  812  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 14:29:04 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu