česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  801  802  803  804  805  806  807  808  809  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fechtl      IP: uživatel6546    
Draci potrubuju pomoc,na jawě dandy mi skače ručička na tahometru,bovden mam novy a řadně promazady...a "šnek" u kola není sjetý,tak nevím čim by to mohlo být,prosím poradte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: Pigolas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokus se ti šnek na kole protáčí bude to tím .... Jo a chtěl jsem zeptat už jsem měnil 3 náhony na Dandy50 a vždycky se mi urvalo lanko u toho kola jak je to možný že se to stává ?
 
 
Datum: 30. května 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel11757    
Měl jsem ten samý problém, ale nějak jsem to neřešil. Nedávno jsem musel koupit nový tachometr, protože mi odešla spínací skřínka a ta se samostatně nedělá a když jsem tachometr vyměnil, tak je ručička absolutně v klidu, takže je to opravdu tím tachomtrem..;-)
 
 
Datum: 25. května 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
myslím, že když šnek i náhon je dobrý, a ručička ti pořád skáče, tak to musí být už jen tím tachometrem :-) (v dandynách se nevyznám, ale to mi vyšlo z logického uvažování)
 
 
Datum: 23. května 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: Kkko      IP: uživatel11693    
Prosím na kolik to vytáhne uplne nová Jawa 50 pionýr ?Dekuji za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Úplně nová moc nepojede, protože nebude zaběhlá.
 
 
Datum: 24. května 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Případ od případu, jednadváca se může šolichat pětapadesátkou a bude to na ní dost, jiná může letět k osmdesátce, platí pro nový i pro starý kus. Je to o stavu stroje, o údržbě a o jezdci :-)
 
 
Datum: 23. května 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: nnnn      IP: uživatel6546    
(jawa 05)--- 60-65km/h (jawa 20)--- 65-70km/h
 
 
Datum: 23. května 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: condor      IP: uživatel11743    
Ahoj piloti,jsem tu dnes nový,takže vas vsechny zdravím.Po letech jsem vyhrabal ze sklepa od mámy svou 20-tku a nemohu vyndat šoupatko z karburatoru.Nepomohl konkor, červená brzdová kapalina a po koupeli ve vařícím octu(dle rady některého kolegy zde) šoupě přirostlo nejspíše ještě pevněji ke stěnám.Rád bych ho vyměnil,nevypadá po mém zásahu dobře ale jak ho vyndat ať nemusím kupovat celý karbec?Dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2011 11:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11749    
No to já už nevim,před lety to přivez známej z německa,název to mělo německej,víc ti nepovim,určitě na našem trhu existuje nějakej ekvivalent potravinářskýho maziva na nářezáky
 
 
Datum: 24. května 2011 11:32
 
 
 
 
Jméno: condor      IP: uživatel11747    
Stando,dík,jak se ten spray jmenuje? S prodavackou se těžko domluvím,je to přece jenom ženská!
 
 
Datum: 24. května 2011 9:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11746    
Sprej na mazání nářezáků co jsou v obchodech. Oddělil mi 10 let zarezlej píst ve válci takovym způsobem,že se to druhej den volně pohybovalo,veškerej rez jsem utřel hadrem aniž bych sundaval válec a motor po nalití benzinu chytil a šel jako za mlada! Vše v cajku,od tý doby chodí už čtvrtym rokem bez zásahu! Zázračná věc!
 
 
Datum: 23. května 2011 23:38
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej ho do horký vody a nasypej na tp kyselinu citronovou na vaření, co koupíš v sámošce. Nech to tam přes noc a snad to povolí. Jestli ne, zkus hork. pistoli. Plamenem bych to rači nezkoušel.
 
 
Datum: 23. května 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel11744    
Skus to nahrát propan butanovou bombou nebo horkovzdušnou pistolí
 
 
Datum: 23. května 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: johnepomuk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím, je možný, že se doplňuje zadní centrální tlumič vzduchem? Chtěl sem tam lejt volej, ale není kudy. Je tam jenom něco jako ventilek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Olej tam bude určitě taky, a ten vzduch je pružící médium, kde se využívá jeho stlačitelnosti, čim víc to nafoukneš tim to bude tvrdší...
 
 
Datum: 23. května 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: Pauli      E-mail:      IP: uživatel9117    
Zdar jak mám nastavit odtrh a predstih na stadionu?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj, nevíte jestli někdo vyrábí držák zadního blatníku na Mustanga ? nikde na netu, na burzách sem ho nenašel, jeden kluk z inzerce se na mne vykašlal :-( a jelikož chci aby motorka nebyla něak moc bastlená tak bych rači oryg než domácí výrobu... prosím jestli o něm někdo ví napište. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: Olaf      IP: uživatel11683    
Nazdar dravci. Další blbej dotaz, ať se pobavíte. Měnil jsem gufera na klice a zaklepnul jsem je hodně hluboko (až na ložiska). Klika se točí dost ztuha a asi se budou špatně mazat ložiska, takže musej gufera ven. Jak hluboko tam mám klepnout nový? Zároveň s karterem? Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: Olaf      IP: uživatel11683    
Tak díky za odpovědi. Jdu se do toho pustit.
 
 
Datum: 24. května 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spálí se celá dosedací plocha co se dře o ložisko. Nejde o to připálení, ale že gufero se pak začne rozpadat, vznikají trhlinky, přestává ve většině případů i dobře těsnit. Navíc to v první fázi zbytečně tře o ložisko a tomu to taky zrovna neprospívá. Motor nechce do otáček, je to líné, volnoběh to ne a ne držet a člověk pak hledá chybu v karbu nebo zapalování. Zbytečně. Jen to stojí nervy. Ty samozřezný šrouby jsem radit nechtěl, riziko aby pak nepůlil kvůli poškozeným ložiskům od těch šroubů, sám je takto vyndavám pokud nepůlím, ale i se šroubovákem se dají vypáčit čistě, když se to dělá s citem.
 
 
Datum: 23. května 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
já nevim, mě připadá že se od ložiska opálí jen kousek přímo u něj, břit je stejně někde v prostředku.. jinak špatný gufero se dobře vyndavá samořeznym šroubem do dřeva, lehce zašroubuješ do gumy a kleštěma vytáhneš, žádný páčení karteru..
 
 
Datum: 23. května 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zároveň s karterem + musí břity těsnit. Když je dáš moc hluboko, spálí se od ložisek, nutná výměna. Nesmíš se toho bát, dvě tři gufera jsou prostě cvičný, nikdo učený z nebe nespadl :-) Jinak jež tam dáš nový, potři je olejem (hlavně břity, ať to plave, gufero u zapalování pak po namontování zase otři), staré vyloupávej opatrně, ať nepoškodíš bloky, jinak ti to tam bude profukovat. Ať lítá.
 
 
Datum: 23. května 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
tak stim mam skusenost, gufera maj bejt zaroven s karterem muzou malinkato koukat hlavne nesmej bejt dorazeny dal pak uz hrozi ze to bude drhnout. Čemu to vadí,to gufero se roztira na kaši a dostava se to doložiska co to může províst netušim, ale mít rozdrhnutou gumovou kaši v ložisku nebude nic dobrýho. Raději to vyměn. u jaký moto to máš?
 
 
Datum: 23. května 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: Olaf      IP: uživatel11683    
¨S tím souhlasím. Jenom mám obavy, když se nebude dostávat olej tím mazacím kanálkem pod ložisko, tak abych to ložsko nevodesral
 
 
Datum: 23. května 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
já s tim teda nemam zkušenosti, takže možná kecám, ale podle mého skromného názoru je to jedno, s největší pravděpodobností si to sedne, a v nejhoršim kvůli výměně gufer nemusíš půlit...
 
 
Datum: 23. května 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: Dave      E-mail:      IP: uživatel11571    
cus lidi kdyz na fechtlovy pridam plyn tak to de do vysokych otacek a nece to jit dole dela to porad dokola dela si to co ce ( menil jsem plynove lanko atd volnobeh sem dal na minimum a stale to dela ) diky za odpovedi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaká je svíčka, kroužky, gufera ?
 
 
Datum: 23. května 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: hoper125463      E-mail:      IP: uživatel11571    
uz jsem vsechno zatesnil a jeto stale stejne ( uz si nwm rady ) :/
 
 
Datum: 23. května 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tipoval bych to na falešný vzduch, zkus to přetěsnit všude kde to pude
 
 
Datum: 23. května 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel4510    
caute,chci si udelat poradek v papirech,mam ridicak na auto ktery sem delal asi pred dvema lety. na ridicaku mam zapsane pole jen na auto,zajimalo by me jestli muzu teda jezdit na te male motorce do 45km/h a do obsahu 50ccm (kategorie AM) nekdo rika ze muzu nekdo zase ze ne. je divny ze jestli muzu tak proc to tam nezaskrtnou ze muzu na AM kdyz tam to policko je? moc tomu nerozumim jen nechci predejit nejakym problemum s nasi vybornou ceskou policii :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to automaticky, B = Am...jako když si uděláš na mašinu A0 tak máš oprávnění lítat i na stopětadvácách a mopedech...jinak ahoj kolecko :-)
 
 
Datum: 23. května 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jestli si ho dělal před 2 lety, pak Am určitě máš, ale myslim že někdy v letech 2001 nebo 2003 se k B nedávalo nic..
 
 
Datum: 23. května 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V řidičáku to zapsané není, protože jsi ten řidičák ve skutečnosti nikdy nedělal. Dělal si B, které tě opravňuje i k řízení vozidel spadající do kategorie Am, ale Am jako takové si nedělal.
 
 
Datum: 23. května 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
nezaskrtavaj to.. kdovi z jakyho duvodu, ale jezdit na tom muzes, tu skupinu mas koneckoncu se to uci v autoskole.
 
 
Datum: 23. května 2011 18:07
 
 
 
 
Jméno: Jirka21      IP: uživatel1434    
cus draci, můžů použít na pionýra 555ku lamelu ferodo anebo bude lepší ta normální.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: dherj      IP: uživatel6546    
dej tam norlamník korková lamela..
 
 
Datum: 23. května 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ak myslis tu novu ferodo, tak len s cely spojkovym kosom. jednolamela na 555ku ma tusim vacsiu hrubku a aj iny kos. Lamela je myslim s gulickami. A aj primarny retaz je iny, uzsi. Takze ak ferodo, tak vymen cely kos, primarny prevod (kolecko, retaz).
 
 
Datum: 23. května 2011 17:47
 
 
 
 
Jméno: maty      IP: uživatel10415    
cus draci, mam papiry komplet(velkej, malej TP, stitek, cisla, stk) papiry nejsou psany name. muzu na ne normal jezdit s pojistenim nasebe a chodit na stk ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 15:02
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
ano můžeš.
 
 
Datum: 23. května 2011 15:02
 
 
 
 
Jméno: hugo      IP: uživatel9474    
Ahoj motorkaři mohli byste mi doporučit nějaky krám,kde se prodavají věci na simsona všechny mam už zběhany zdraví hugoo :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2011 23:53
 
 
 
 
Jméno: richard      E-mail:      IP: uživatel11776    
Hele,něco mi zbylo,jsem z Prahy a nechám ti to za slušnou cenu.Kdyžtak napiš co sháníš.
 
 
Datum: 29. května 2011 23:53
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel1194    
 
 
Datum: 28. května 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
http://www.motokramek.cz http://motojelinek.cz :-)
 
 
Datum: 23. května 2011 14:51
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
co mam dělat když se mi po GO vyklá pist. čep v pístu. Novej pist se mi davat nechce. To bude za chvili to samí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jestli myslíš ty dirky v oku ojnice ty uz mě udělali ve fabrice, a pěkně
 
 
Datum: 26. května 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hvízdlo se ti to v pouzdře,proto se to protočilo v pístu. navrtal jsi tam ty mazací dírky?nic nedůlčíkuj.3x to bouchne a je to ve starých kolejích.
 
 
Datum: 24. května 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
nejsem čůrák abych ho rval šejdrem a eště silou!!!!!!!!!! čem jšel podezdřele lechce
 
 
Datum: 24. května 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11746    
nekvalitní čep a nebo nekvalitní píst a nebo si ho tam narval šejdrem a kurva velkou silou......kup novej píst,novej čep a udělej si přípravek pro zalisování(třeba imbus m8 cca 60 dlouhej s delšim závitem a pak vhodnej protikus pod matici). čep stačí hodit na hodinku do mrazáku.
 
 
Datum: 23. května 2011 23:45
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vykašli se na motorky a začni vyšívat ty katastrofisto...
 
 
Datum: 23. května 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
abych byl přesnější ten čep se protáčí v pístu a jde sním lechce hejbat v pístu do stran. Zjistil jsem to po 1000km když jsem se preventyvně koukal jestli se tam něco neděje
 
 
Datum: 23. května 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
vše je nový nebo zrepasovany!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 23. května 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
Je to po GO!! vim co to je. Dělal jsem ji já. Pístní čep jsem bohužel dal do pístu za studena což byla asi chyba,pístní čep šel v ojnici dost natěsno, sice šel krásně lehce, ale jak jsem chtěl prudce otočit tak to kladlo dost odpor. To by snad vadit nemělo! 500 km jsem poctivě zajížděl, akorat jednou ce mi posral kondik a jel jsem 10km smotorem že cukal jako kráva tak jestli jsem to tim nemohl vymlátit?! A do pístu šel čep stuha scitem jsem ho natloukal!!!!!!!! Co jstim?? šlo by upravit nák tu diru v pístu nebo kraj čepu?? přemešlel jsem že bych to objel zevnitr dulčíkem a dal tam lepidlo na ložiska.
 
 
Datum: 23. května 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ze odsrobujes na motore par srobov utres diely handrou to nie je GO. a ten vakel, ako uz hovorili, je bud piestnym capom, alebo ojnicnym puzdrom. A tie sa pri normalnej GO obe menia.
 
 
Datum: 23. května 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Víš co je GO? To co tu popisuješ není GO, jestli se vyklá, bude asi vyšoupaný pouzdro, takže nový... horší bude jestli by bude něco s ojnicí...
 
 
Datum: 23. května 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
To teda musela být GO...
 
 
Datum: 23. května 2011 16:55
 
 
 
 
Jméno: dodge      IP: uživatel6546    
musíš vyměnit pistní čep!!!:-))
 
 
Datum: 23. května 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel6617    
zdravím...chtěl bych se zeptat jestli se něco stane když budu nabíjet baterii 6V nabíječkou určenou pro 12V děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: René Vostárek      E-mail:      IP: uživatel11572    
jo prostě si sežen nabíječku na 6 V jednuše ohledně na to že to aspon nebudeš muset počítat tím pádem si letos ještě zajezdíš.
 
 
Datum: 08. června 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel6617    
moc to nechápu mohly by jste mi to prosím podrobně popsat jak to mám zapojit ? děkuji
 
 
Datum: 23. května 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
takhle jo, myslim že se na to hodila 6V 35W žárovka, ale nechce se mi to teď počítat, jde o to abys srazil napětí na cca 7-8V, při dodržení tohoto napětí neni proud moc důležitej, ten jen určuje délku nabíjení..
 
 
Datum: 23. května 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Když to zapojíš přes 6V žárovku do serie tak by to fungovat mělo
 
 
Datum: 23. května 2011 17:59
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
zapojuje se to nejak pres zarovku... ale jak netusim
 
 
Datum: 23. května 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel11741    
Tobě se nic nestane, nabiječce taky ne, baterku zničíš..
 
 
Datum: 23. května 2011 14:20
 
 
 
 
Jméno: maty      E-mail:      IP: uživatel10415    
cus draci, kolik chtej za prepis pionyra? Mam papiry s konstrukcni rychlosti 45km/h stema mohu jezdit uplne normal kdyz mam ridicak jen na auto? ze? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 17:36
 
 
 
 
Jméno: maty      IP: uživatel10415    
diky draci!
 
 
Datum: 23. května 2011 17:36
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
aha ja to pochopil tak ze mas papiry, jako ridicak do 45km/h... pokud si myslel TP tak je to tak jak rika kolecko
 
 
Datum: 23. května 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přepis 500, a pokud máš v TP 45km/h tak jezdit s papírama na auto můžeš...
 
 
Datum: 23. května 2011 15:18
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
jestly si ty papiry udelal ted nekdy tak ne, starsi rocniky to maj nejak jinak
 
 
Datum: 23. května 2011 14:20
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel11673    
Nazdar chlapi, poridil jsem si rozebranou 125/353, mel by to byt rok 1956 a tyk bych Vás chtěl poprosit , jestli máte nějaké fotky těchto motorek idealni by bylo v puvodnim stavu, jestli byste mi je poslali na meil. 602548351@seznam.cz diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel10340    
Zdar draci...Mám doma jawu 350/634 a když přidám plyn tak se někdy udusí a začnej jet zase v malých otáčkách....Je to docela na prd..Tak jsem vyčistil kompletně karbec a furt to dělá =/ Nevíte čím to může být?? V 350 ccm se moc nevyznám..Díky za rady! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 11:46
 
 
 
 
Jméno: maspe      IP: uživatel11336    
Čau, 350 není o nic složitější než ostatní motorky. Tipuju, že to je moc bohatý a ulejvá se to. Zkontroluj bohatost, průchodnost filtru, těsnost plováku a jehlového ventilu, hladinu v karbu (jestli plovák zavírá)
 
 
Datum: 23. května 2011 11:46
 
 
 
 
Jméno: ivamak      IP: uživatel11740    
Zdar odborníci, chtěl bych od vás jasnou radu, jaký je správný postup při výměně jehlového ložiska na klice u 175 ČZ. Čím a jak nejlépe kliku rozlisovat a pak zase nalisovat? Díky předem za užitečné rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 19:07
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
když lisovat, asi bych zkusil ten lis, co řikáš..? .) myslim že pokud se ptáš na takovýhle otázky, bude nejlepší si to nechat někde udělat, případně si s tim člověkem promluvit..
 
 
Datum: 23. května 2011 19:07
 
 
 
 
Jméno: Mirdˇa      E-mail:      IP: uživatel9419    
Nazdar borci, nemá někdo foto nosiče na MUSTANGA? potřebuji lehky nosič na helmu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
 
 
Datum: 25. května 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: josefa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravin mám jawetu a nedrží mně volnoběch nastartuju ji a když nepřidávam tak chcípne a ona se vždycky jako zadusí , to je na prd karbec .podle mně tam jde moc benzínu nevím prosím radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 9:38
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel11741    
nevim jakej karbec má jawetta, ale tkusil bych snížit hladinu nebo ochudit volnoběžnou směs
 
 
Datum: 23. května 2011 9:38
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli máš dobře nastavenou směs tak to seřid šroubkem od volnoběhu(dotáhni)
 
 
Datum: 23. května 2011 7:13
 
<  801  802  803  804  805  806  807  808  809  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 16:07:24 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu