Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fechtl
IP: uživatel6546
 Draci potrubuju pomoc,na jawě dandy mi skače ručička na tahometru,bovden mam novy a řadně promazady...a "šnek" u kola není sjetý,tak nevím čim by to mohlo být,prosím poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 21:11
 Pokus se ti šnek na kole protáčí bude to tím ....
Jo a chtěl jsem zeptat už jsem měnil 3 náhony na Dandy50 a vždycky se mi urvalo lanko u toho kola jak je to možný že se to stává ?
Datum: 30. května 2012 21:11
Jméno: Michal
IP: uživatel11757
 Měl jsem ten samý problém, ale nějak jsem to neřešil. Nedávno jsem musel koupit nový tachometr, protože mi odešla spínací skřínka a ta se samostatně nedělá a když jsem tachometr vyměnil, tak je ručička absolutně v klidu, takže je to opravdu tím tachomtrem..
Datum: 25. května 2011 15:14
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 myslím, že když šnek i náhon je dobrý, a ručička ti pořád skáče, tak to musí být už jen tím tachometrem  (v dandynách se nevyznám, ale to mi vyšlo z logického uvažování)
Datum: 23. května 2011 21:02
Jméno: Kkko
IP: uživatel11693
 Prosím na kolik to vytáhne uplne nová Jawa 50 pionýr ?Dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 17:21
 Úplně nová moc nepojede, protože nebude zaběhlá.
Datum: 24. května 2011 17:21
 Případ od případu, jednadváca se může šolichat pětapadesátkou a bude to na ní dost, jiná může letět k osmdesátce, platí pro nový i pro starý kus. Je to o stavu stroje, o údržbě a o jezdci
Datum: 23. května 2011 21:24
Jméno: nnnn
IP: uživatel6546
 (jawa 05)--- 60-65km/h (jawa 20)--- 65-70km/h
Datum: 23. května 2011 20:52
Jméno: condor
IP: uživatel11743
 Ahoj piloti,jsem tu dnes nový,takže vas vsechny zdravím.Po letech jsem vyhrabal ze sklepa od mámy svou 20-tku a nemohu vyndat šoupatko z karburatoru.Nepomohl konkor, červená brzdová kapalina a po koupeli ve vařícím octu(dle rady některého kolegy zde) šoupě přirostlo nejspíše ještě pevněji ke stěnám.Rád bych ho vyměnil,nevypadá po mém zásahu dobře ale jak ho vyndat ať nemusím kupovat celý karbec?Dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 11:32
Jméno: standa
IP: uživatel11749
 No to já už nevim,před lety to přivez známej z německa,název to mělo německej,víc ti nepovim,určitě na našem trhu existuje nějakej ekvivalent potravinářskýho maziva na nářezáky
Datum: 24. května 2011 11:32
Jméno: condor
IP: uživatel11747
 Stando,dík,jak se ten spray jmenuje? S prodavackou se těžko domluvím,je to přece jenom ženská!
Datum: 24. května 2011 9:41
Jméno: standa
IP: uživatel11746
 Sprej na mazání nářezáků co jsou v obchodech. Oddělil mi 10 let zarezlej píst ve válci takovym způsobem,že se to druhej den volně pohybovalo,veškerej rez jsem utřel hadrem aniž bych sundaval válec a motor po nalití benzinu chytil a šel jako za mlada! Vše v cajku,od tý doby chodí už čtvrtym rokem bez zásahu! Zázračná věc!
Datum: 23. května 2011 23:38
 Dej ho do horký vody a nasypej na tp kyselinu citronovou na vaření, co koupíš v sámošce. Nech to tam přes noc a snad to povolí. Jestli ne, zkus hork. pistoli. Plamenem bych to rači nezkoušel.
Datum: 23. května 2011 20:58
Jméno: Vašek
IP: uživatel11744
 Skus to nahrát propan butanovou bombou nebo horkovzdušnou pistolí
Datum: 23. května 2011 20:49
 Zdravím, je možný, že se doplňuje zadní centrální tlumič vzduchem? Chtěl sem tam lejt volej, ale není kudy. Je tam jenom něco jako ventilek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 20:16
 Olej tam bude určitě taky, a ten vzduch je pružící médium, kde se využívá jeho stlačitelnosti, čim víc to nafoukneš tim to bude tvrdší...
Datum: 23. května 2011 20:16
 Zdar jak mám nastavit odtrh a predstih na stadionu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 19:46
 Ahoj, nevíte jestli někdo vyrábí držák zadního blatníku na Mustanga ? nikde na netu, na burzách sem ho nenašel, jeden kluk z inzerce se na mne vykašlal  a jelikož chci aby motorka nebyla něak moc bastlená tak bych rači oryg než domácí výrobu... prosím jestli o něm někdo ví napište. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 19:09
Jméno: Olaf
IP: uživatel11683
 Nazdar dravci. Další blbej dotaz, ať se pobavíte. Měnil jsem gufera na klice a zaklepnul jsem je hodně hluboko (až na ložiska). Klika se točí dost ztuha a asi se budou špatně mazat ložiska, takže musej gufera ven. Jak hluboko tam mám klepnout nový? Zároveň s karterem? Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 11:18
Jméno: Olaf
IP: uživatel11683
 Tak díky za odpovědi. Jdu se do toho pustit.
Datum: 24. května 2011 11:18
 Spálí se celá dosedací plocha co se dře o ložisko. Nejde o to připálení, ale že gufero se pak začne rozpadat, vznikají trhlinky, přestává ve většině případů i dobře těsnit. Navíc to v první fázi zbytečně tře o ložisko a tomu to taky zrovna neprospívá. Motor nechce do otáček, je to líné, volnoběh to ne a ne držet a člověk pak hledá chybu v karbu nebo zapalování. Zbytečně. Jen to stojí nervy. Ty samozřezný šrouby jsem radit nechtěl, riziko aby pak nepůlil kvůli poškozeným ložiskům od těch šroubů, sám je takto vyndavám pokud nepůlím, ale i se šroubovákem se dají vypáčit čistě, když se to dělá s citem.
Datum: 23. května 2011 22:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 já nevim, mě připadá že se od ložiska opálí jen kousek přímo u něj, břit je stejně někde v prostředku.. jinak špatný gufero se dobře vyndavá samořeznym šroubem do dřeva, lehce zašroubuješ do gumy a kleštěma vytáhneš, žádný páčení karteru..
Datum: 23. května 2011 22:19
 Zároveň s karterem + musí břity těsnit. Když je dáš moc hluboko, spálí se od ložisek, nutná výměna. Nesmíš se toho bát, dvě tři gufera jsou prostě cvičný, nikdo učený z nebe nespadl  Jinak jež tam dáš nový, potři je olejem (hlavně břity, ať to plave, gufero u zapalování pak po namontování zase otři), staré vyloupávej opatrně, ať nepoškodíš bloky, jinak ti to tam bude profukovat. Ať lítá.
Datum: 23. května 2011 21:22
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 tak stim mam skusenost, gufera maj bejt zaroven s karterem muzou malinkato koukat hlavne nesmej bejt dorazeny dal pak uz hrozi ze to bude drhnout. Čemu to vadí,to gufero se roztira na kaši a dostava se to doložiska co to může províst netušim, ale mít rozdrhnutou gumovou kaši v ložisku nebude nic dobrýho. Raději to vyměn. u jaký moto to máš?
Datum: 23. května 2011 19:45
Jméno: Olaf
IP: uživatel11683
 ¨S tím souhlasím. Jenom mám obavy, když se nebude dostávat olej tím mazacím kanálkem pod ložisko, tak abych to ložsko nevodesral
Datum: 23. května 2011 19:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 já s tim teda nemam zkušenosti, takže možná kecám, ale podle mého skromného názoru je to jedno, s největší pravděpodobností si to sedne, a v nejhoršim kvůli výměně gufer nemusíš půlit...
Datum: 23. května 2011 19:10
 cus lidi kdyz na fechtlovy pridam plyn tak to de do vysokych otacek a nece to jit dole dela to porad dokola dela si to co ce ( menil jsem plynove lanko atd volnobeh sem dal na minimum a stale to dela ) diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 22:11
 jaká je svíčka, kroužky, gufera ?
Datum: 23. května 2011 22:11
 uz jsem vsechno zatesnil a jeto stale stejne ( uz si nwm rady ) :/
Datum: 23. května 2011 22:04
 tipoval bych to na falešný vzduch, zkus to přetěsnit všude kde to pude
Datum: 23. května 2011 19:13
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 caute,chci si udelat poradek v papirech,mam ridicak na auto ktery sem delal asi pred dvema lety. na ridicaku mam zapsane pole jen na auto,zajimalo by me jestli muzu teda jezdit na te male motorce do 45km/h a do obsahu 50ccm (kategorie AM) nekdo rika ze muzu nekdo zase ze ne. je divny ze jestli muzu tak proc to tam nezaskrtnou ze muzu na AM kdyz tam to policko je? moc tomu nerozumim jen nechci predejit nejakym problemum s nasi vybornou ceskou policii
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 21:28
 Je to automaticky, B = Am...jako když si uděláš na mašinu A0 tak máš oprávnění lítat i na stopětadvácách a mopedech...jinak ahoj kolecko
Datum: 23. května 2011 21:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli si ho dělal před 2 lety, pak Am určitě máš, ale myslim že někdy v letech 2001 nebo 2003 se k B nedávalo nic..
Datum: 23. května 2011 19:04
 V řidičáku to zapsané není, protože jsi ten řidičák ve skutečnosti nikdy nedělal. Dělal si B, které tě opravňuje i k řízení vozidel spadající do kategorie Am, ale Am jako takové si nedělal.
Datum: 23. května 2011 18:24
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 nezaskrtavaj to.. kdovi z jakyho duvodu, ale jezdit na tom muzes, tu skupinu mas koneckoncu se to uci v autoskole.
Datum: 23. května 2011 18:07
Jméno: Jirka21
IP: uživatel1434
 cus draci, můžů použít na pionýra 555ku lamelu ferodo anebo bude lepší ta normální.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 20:37
Jméno: dherj
IP: uživatel6546
 dej tam norlamník korková lamela..
Datum: 23. května 2011 20:37
 ak myslis tu novu ferodo, tak len s cely spojkovym kosom. jednolamela na 555ku ma tusim vacsiu hrubku a aj iny kos. Lamela je myslim s gulickami. A aj primarny retaz je iny, uzsi. Takze ak ferodo, tak vymen cely kos, primarny prevod (kolecko, retaz).
Datum: 23. května 2011 17:47
Jméno: maty
IP: uživatel10415
 cus draci, mam papiry komplet(velkej, malej TP, stitek, cisla, stk) papiry nejsou psany name. muzu na ne normal jezdit s pojistenim nasebe a chodit na stk ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 15:02
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 ano můžeš.
Datum: 23. května 2011 15:02
Jméno: hugo
IP: uživatel9474
 Ahoj motorkaři mohli byste mi doporučit nějaky krám,kde se prodavají věci na simsona všechny mam už zběhany zdraví hugoo
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 23:53
 Hele,něco mi zbylo,jsem z Prahy a nechám ti to za slušnou cenu.Kdyžtak napiš co sháníš.
Datum: 29. května 2011 23:53
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
Datum: 28. května 2011 22:07
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
Datum: 23. května 2011 14:51
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 co mam dělat když se mi po GO vyklá pist. čep v pístu. Novej pist se mi davat nechce. To bude za chvili to samí
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2011 18:47
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jestli myslíš ty dirky v oku ojnice ty uz mě udělali ve fabrice, a pěkně
Datum: 26. května 2011 18:47
 hvízdlo se ti to v pouzdře,proto se to protočilo v pístu. navrtal jsi tam ty mazací dírky?nic nedůlčíkuj.3x to bouchne a je to ve starých kolejích.
Datum: 24. května 2011 21:27
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 nejsem čůrák abych ho rval šejdrem a eště silou!!!!!!!!!! čem jšel podezdřele lechce
Datum: 24. května 2011 20:26
Jméno: standa
IP: uživatel11746
 nekvalitní čep a nebo nekvalitní píst a nebo si ho tam narval šejdrem a kurva velkou silou......kup novej píst,novej čep a udělej si přípravek pro zalisování(třeba imbus m8 cca 60 dlouhej s delšim závitem a pak vhodnej protikus pod matici). čep stačí hodit na hodinku do mrazáku.
Datum: 23. května 2011 23:45
 vykašli se na motorky a začni vyšívat ty katastrofisto...
Datum: 23. května 2011 20:06
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 abych byl přesnější ten čep se protáčí v pístu a jde sním lechce hejbat v pístu do stran. Zjistil jsem to po 1000km když jsem se preventyvně koukal jestli se tam něco neděje
Datum: 23. května 2011 19:58
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 vše je nový nebo zrepasovany!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 23. května 2011 19:54
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 Je to po GO!! vim co to je. Dělal jsem ji já. Pístní čep jsem bohužel dal do pístu za studena což byla asi chyba,pístní čep šel v ojnici dost natěsno, sice šel krásně lehce, ale jak jsem chtěl prudce otočit tak to kladlo dost odpor. To by snad vadit nemělo! 500 km jsem poctivě zajížděl, akorat jednou ce mi posral kondik a jel jsem 10km smotorem že cukal jako kráva tak jestli jsem to tim nemohl vymlátit?! A do pístu šel čep stuha scitem jsem ho natloukal!!!!!!!! Co jstim?? šlo by upravit nák tu diru v pístu nebo kraj čepu?? přemešlel jsem že bych to objel zevnitr dulčíkem a dal tam lepidlo na ložiska.
Datum: 23. května 2011 19:51
 to ze odsrobujes na motore par srobov utres diely handrou to nie je GO. a ten vakel, ako uz hovorili, je bud piestnym capom, alebo ojnicnym puzdrom. A tie sa pri normalnej GO obe menia.
Datum: 23. května 2011 17:49
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Víš co je GO? To co tu popisuješ není GO, jestli se vyklá, bude asi vyšoupaný pouzdro, takže nový... horší bude jestli by bude něco s ojnicí...
Datum: 23. května 2011 17:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 To teda musela být GO...
Datum: 23. května 2011 16:55
Jméno: dodge
IP: uživatel6546
 musíš vyměnit pistní čep!!!  )
Datum: 23. května 2011 15:46
Jméno: Pavel
IP: uživatel6617
 zdravím...chtěl bych se zeptat jestli se něco stane když budu nabíjet baterii 6V nabíječkou určenou pro 12V děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 19:44
 jo prostě si sežen nabíječku na 6 V jednuše ohledně na to že to aspon nebudeš muset počítat tím pádem si letos ještě zajezdíš.
Datum: 08. června 2011 19:44
Jméno: Pavel
IP: uživatel6617
 moc to nechápu mohly by jste mi to prosím podrobně popsat jak to mám zapojit ? děkuji
Datum: 23. května 2011 21:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 takhle jo, myslim že se na to hodila 6V 35W žárovka, ale nechce se mi to teď počítat, jde o to abys srazil napětí na cca 7-8V, při dodržení tohoto napětí neni proud moc důležitej, ten jen určuje délku nabíjení..
Datum: 23. května 2011 19:03
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Když to zapojíš přes 6V žárovku do serie tak by to fungovat mělo
Datum: 23. května 2011 17:59
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 zapojuje se to nejak pres zarovku... ale jak netusim
Datum: 23. května 2011 17:33
Jméno: hh
IP: uživatel11741
 Tobě se nic nestane, nabiječce taky ne, baterku zničíš..
Datum: 23. května 2011 14:20
 cus draci, kolik chtej za prepis pionyra? Mam papiry s konstrukcni rychlosti 45km/h stema mohu jezdit uplne normal kdyz mam ridicak jen na auto? ze?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 17:36
Jméno: maty
IP: uživatel10415
 diky draci!
Datum: 23. května 2011 17:36
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 aha ja to pochopil tak ze mas papiry, jako ridicak do 45km/h... pokud si myslel TP tak je to tak jak rika kolecko
Datum: 23. května 2011 15:46
 Přepis 500, a pokud máš v TP 45km/h tak jezdit s papírama na auto můžeš...
Datum: 23. května 2011 15:18
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 jestly si ty papiry udelal ted nekdy tak ne, starsi rocniky to maj nejak jinak
Datum: 23. května 2011 14:20
Jméno: jirka
IP: uživatel11673
 Nazdar chlapi, poridil jsem si rozebranou 125/353, mel by to byt rok 1956 a tyk bych Vás chtěl poprosit , jestli máte nějaké fotky těchto motorek idealni by bylo v puvodnim stavu, jestli byste mi je poslali na meil. 602548351@seznam.cz diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 12:07
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 Zdar draci...Mám doma jawu 350/634 a když přidám plyn tak se někdy udusí a začnej jet zase v malých otáčkách....Je to docela na prd..Tak jsem vyčistil kompletně karbec a furt to dělá =/ Nevíte čím to může být?? V 350 ccm se moc nevyznám..Díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 11:46
Jméno: maspe
IP: uživatel11336
 Čau, 350 není o nic složitější než ostatní motorky. Tipuju, že to je moc bohatý a ulejvá se to. Zkontroluj bohatost, průchodnost filtru, těsnost plováku a jehlového ventilu, hladinu v karbu (jestli plovák zavírá)
Datum: 23. května 2011 11:46
Jméno: ivamak
IP: uživatel11740
 Zdar odborníci, chtěl bych od vás jasnou radu, jaký je správný postup při výměně jehlového ložiska na klice u 175 ČZ. Čím a jak nejlépe kliku rozlisovat a pak zase nalisovat? Díky předem za užitečné rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 19:07
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 když lisovat, asi bych zkusil ten lis, co řikáš..? .) myslim že pokud se ptáš na takovýhle otázky, bude nejlepší si to nechat někde udělat, případně si s tim člověkem promluvit..
Datum: 23. května 2011 19:07
 Nazdar borci, nemá někdo foto nosiče na MUSTANGA? potřebuji lehky nosič na helmu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 16:59
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
Datum: 25. května 2011 16:59
 Zdravin mám jawetu a nedrží mně volnoběch nastartuju ji a když nepřidávam tak chcípne a ona se vždycky jako zadusí , to je na prd karbec .podle mně tam jde moc benzínu nevím prosím radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 9:38
Jméno: hh
IP: uživatel11741
 nevim jakej karbec má jawetta, ale tkusil bych snížit hladinu nebo ochudit volnoběžnou směs
Datum: 23. května 2011 9:38
 jestli máš dobře nastavenou směs tak to seřid šroubkem od volnoběhu(dotáhni)
Datum: 23. května 2011 7:13
|



|