česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  797  798  799  800  801  802  803  804  805  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9545    
Zdar moc vás prosim pionýr startuje krásně ale volnoběh mi nedrží,drží jen když podržim cupák na karburátoru pak drží tak 5 min a pak zas ne čím to muže být ??? děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: kleed92      IP: uživatel11784    
zkousel si tocit s serizovacim sroubkem mezi tryskama?
 
 
Datum: 31. května 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: jawa 500 ohc      IP: uživatel6546    
muže to byt čím koliv,,třeba špatně nastavenje předstih,kaldívko,bohata směs,atd
 
 
Datum: 28. května 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9545    
to už jsem zkoušel nemuže to být něčím jiným ?
 
 
Datum: 28. května 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11626    
to ze ti bezi kdyz přidržíš cupák to muze byt tim ze mas blbou hladinu plovaku, tu menis prihejbanim plisku ze spodu vicka na karburatoru, v tvym pripade je nizka hladina tzn....ohni plisek trosku nahoru
 
 
Datum: 28. května 2011 13:06
 
 
 
 
Jméno: pavlis      IP: uživatel11769    
Zdravim. Mám dotaz jestli budou ty hvězdicoví hlavy na fichtla opravdu do konce května? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:46
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
čau vim že se to tady nehodí ale newite jaky je předstih na sekačku MF 70 ?? moc by mi to pomohlo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:39
 
 
 
 
Jméno: Mates      E-mail:      IP: uživatel11768    
Čau draci, sehnal jsem si mosquito ale musím ho dát trochu dohromady. Měnil jsem teď brzdové destičky a rozhejbával třmen, byl na jednu stranu zatuhlý. Jenže teď to všechno skládám dohromady, nandavám kolo a nějak mi to nesedí, myslím, že nemám originál převod náhonu. Nemoch by jste mi někdo prosím vás poslat nějaké foto nebo nemáte li nějaký nákres, třeba z nějakého manuálu, jak to má být dohromady za sebou poskládané? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím je dobrý olej m5ad paramo do fichtla do motoru,převodovky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: Láďa      IP: uživatel9074    
Myslim že m5ad je motorový olej a ne převodový.
 
 
Datum: 28. května 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel11738    
ma tam byt obycejny PP90 co se pouziva i do favoritu
 
 
Datum: 28. května 2011 11:39
 
 
 
 
Jméno: Tafrob ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny, mám problém u jawy50/23 když nechám běžet na volnoběh, a pak chci přidat plyn, tak se mě tak dobrejch 5 sekund dusí, než se dostane do otáček, newíte čím to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Velmi malý předstih,řekl bych.Seřídit(1.6-1.9)
 
 
Datum: 28. května 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel9109    
zdar hoši, muj fichtl má asi nevyléčitelnou nemoc :-D , na neutrál ho můžu krásně vytáčet, dám tam za jedna, rozjed se, ujedu 2m a ono to chcipa, dám spojku pustim plyn a zase přidám a de normálně, rozjdu se a zase začne chcípat,, čim to je? hladina je velká až až , vejfk ucpanej neni, předstih s odtrhem přesně nalazenej, karbec origo s 68 i 72 tryskou, po výměně gufer , přetáhl sem celou elektriku, a dělá to furt, dělá mi to na všechny karburatory, a válec neni vyběhanej............. tak kdo napíše lečebnej proces? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2011 9:54
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel9109    
Zkoušel jsem ještě jiná víčka i vrtaná..... možná že bude chudá směs........... 150° NA SÁNÍ :-P
 
 
Datum: 29. května 2011 9:54
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Hoj řeknu ti to takhle vyčisti víčko od nádrže tu dirku jak tam de vzduch :-D :-D :-D
 
 
Datum: 29. května 2011 9:02
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel9109    
Takže hoši, abych to zkompletoval ..... šťoural jsem se v tom a řeknu vám že v karburátoru to neni, je uplne cisty a dela to na dalsi dva to samé, hladina je tam taková že pokud se plovák smáčkne dolu, je hladina zároveň se stříškou plováku, filter je uplne novy, kohouty různe další 3 uplne ciste.......... ale jinak sem mel sundanou nádrz a sedacku, kvuli indikcce, nadlabnu to a najednou to jelo i bez nádrže :-D 1 2 3 a pak to vyžralo plovákovku :-D uvidíme zejtra...
 
 
Datum: 29. května 2011 0:05
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel11315    
zkus vyčistin vzduchovej filtr.....
 
 
Datum: 28. května 2011 13:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
sakra pozdě... omlouvam se za dabl :-)
 
 
Datum: 28. května 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jak vypadá svíčka?? JESTLI MÁŠ MOC VELKOU HLADINU, BUDE TO DĚLAT BOHATÁ SMĚS...
 
 
Datum: 28. května 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hladina az az? to je aka? bude to tou hladinou, nastav tak ako ma byt. To co popisujes robi bohata zmes
 
 
Datum: 28. května 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: Láďa      IP: uživatel9074    
A když ne tak kohoutek taky se mi to stávalo
 
 
Datum: 28. května 2011 12:49
 
 
 
 
Jméno: Láďa      IP: uživatel9074    
Vyčisti karburátor je to na 100% tím
 
 
Datum: 28. května 2011 12:48
 
 
 
 
Jméno: mekrt      E-mail:      IP: uživatel5767    
servus draci, hele mam doma trakturek s motorem CZ 175 ale neni tam zapalovani.Mam doma zapalovani z pionyra slo by tam?A kdysttak z ceho by tam slo dat.A kdyby mel nekdo doma zapalovani na CZ 175 at mi pisne na mail domluvime se.(ale potrebuju i rotor.Děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 9:13
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím je dobrý olej m5ad paramo do fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:12
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já myslel do motoru převodovky
 
 
Datum: 28. května 2011 11:12
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Obecně ADečkový oleje bych viděl jako z nouze. Mají aditiva pro čtyřtakt, který jsou dvoutaktu na nic a akorát dělají popel. Jestli to máš někde zadarmo, dávej to 1:25, jinak kup raději M2T.
 
 
Datum: 28. května 2011 10:40
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, nebudu asi první kdo se na to ptá, ale mám na rámu u PIO dvě barvy jednak červenou všude na vidlici nad motorem i vepředu, ale v místě uchycení táhla rámu nad motorem mi ta červená přechází, jak to stříkali do šedé barvy. Jen dodávám, že to je v místech jak je pant sedla. Máte někdo něco podobného je to stroj z roku 72 a já ho renovuju a nevím, zda-li to udělat jak to měli z fabriky, nebo jestli to je jen nějaký odfláknutý, že třeba nestíhali vyrábět a tak šetřili kde to šlo. Já bych to prostě celé natřel červenou, jako budu mít na karoserii, ale dělám renovaci takže pokud to k tomu patří, tak se tu nabízí otázka přímo veteranistická a to udělat to poctivě celé červenou, nebo se držet původní technologie? Děkuju moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 10:21
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Já mám pionýra 20 z roku 1972 v naprosto origo stavu a tam mi to taky v místě pod pantem sedla přechází v takovou světle šedou.A viděl jsem to i u více pionýrů takže bych řekl že se jedná o úsporu barvy protože jak již napsal dwein dibly,neni to tam vidět
 
 
Datum: 28. května 2011 10:21
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
to že je to v tom místě dvoubarevný je standart. odfláknutý bych neřek, ale asi věděli že to tam neni vidět, tak úspora barvy se taky počítá.... jestli si to ale uděláš poctivě podle sebe, nebo stejně poctivě jako tenkrát, je čistě na tobě. osobně podporuju jednu barvu.
 
 
Datum: 28. května 2011 1:52
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel10374    
Zdarec ještě jednou, když jsem naměřil průměr pístu 39,5mm tak jaké nové pístní kroužky mám koupit. Motor babetta ;-) díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na druhý výbrus :-)
 
 
Datum: 27. května 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: Jarda      E-mail:      IP: uživatel11767    
Čau Fichtlaři ... :-D stavim stroj a chci tam narvat zapalování z Babety ale nevim jaké tám mam dát jestli z 207 nebo 210 díky za radu . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V pohodě se dá postavit, sám jsem jedno míval než šlo do světa...sežeň si zapalovací cívku z toho nejnovějšího zapalování z babči (225, 226 - měli jiné zapalovací soustavy) nebo indukční cívku stejného rázu (vyrábí i fa Vape, musí mít dva vývody - jeden na napájení z cívky ze statoru a druhou ze snímače), tím odpadne celý tyristor, zbytek už je jen stator s vymezovacím kroužkem a rotor...snadné a funguje dobře, jen se tam pak už nevměstnají světelné cívky = na silnici nepoužitelné...
 
 
Datum: 27. května 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel11767    
Díky zaradu Webster ... a nevim co je to Vape ...
 
 
Datum: 27. května 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak by měly být zapalování 207 a 210 shodné.
 
 
Datum: 27. května 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
znovu, dej tam Vape:-D bezkontaktní,, je uplne suprove, sam ho mám, s predstihem ani se stelováním není absolutně žádný problém
 
 
Datum: 27. května 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel11767    
Je to jedno duchý protože dělám Fichtla do krosu a kladívka sou kničemu ... :-D a potřebuju pořádnou jiskru známej to má ale nemuže si vzpomenout jestli toje 207 nebo 210 ... :-D
 
 
Datum: 27. května 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle me je to blbost.... si myslím, že tam vůbec nepůjde.... Proč tam vlastně chceš z babety????? kup si Vape:-D
 
 
Datum: 27. května 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel11738    
Prosím hoši na me 350 jawě 634 nejde mi palivo do motoru suche svicky obě nechytá ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel11738    
písty ten benzín nenasají podtlakem kanálky na rozprašek směsy ke svíčce :-( NEVÍM ČÍM TO JE PROSÍM O RADU :-( ??????
 
 
Datum: 27. května 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel11738    
promiň ale kohoutek,nadrž. a karburator mam komplet celý vyčištěný ale benzín zůstává pod klikou na spodu motoru :-(
 
 
Datum: 27. května 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
neteče ti tam benzín.. to znamená vyčistit nádrž, kohoutek a karbec, projdi to a uvidíš kde to je ucpané.... mysím ale, že máš zanesený kohoutek
 
 
Datum: 27. května 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: Mira      E-mail:      IP: uživatel9419    
jen tak náhodou, nezkoušel někdo do pincka 100oktanovej benzín? Má to smysl? jede lépe? neodvařím píst a kliku? mám motor 200KM po GO odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pozor, neodsuzujte 100 oktan, protože ty oktany nejsou zcela využity. Většinou se ty stooktany liší od "normálního" Naturalu aditivy. A ty se projevují.
 
 
Datum: 27. května 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mrkni se, jakou kompresi má sériový pio motor a bude ti jasný, že nějaký 100-oktan je házení perel sviním...
 
 
Datum: 27. května 2011 23:40
 
 
 
 
Jméno: Mira      E-mail:      IP: uživatel9419    
Koupil jsem u OMV , takže podle vás vyhožené peníze na seriovém motoru?
 
 
Datum: 27. května 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Adame, meleš z cesty a Daniku, teplota souvisí s oktany (kupř. pak v krajní mezi při detonacích, že), ale je to přesně naopak...znát to je, záleží co je to za stooktan, třeba od Shellu se to chová jako s bohatší směsí, docela jí to rozhodí, něco na způsob přechodu Natural 91 a její suchost zpět na Special...užitek to přináší až při vyšším kompresním poměru a jinému předstihu, časování, pro sériový motor je to o ničem, deklarované vlasnosti jako např. čištění/dekarbonizace spalovacích prostor se mi moc nepředvedla....
 
 
Datum: 27. května 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u origo motoru to téměř nepoznáš ale u mého motoru s kompresnímpoměrem 12:1. Tam to jde poznat betelně. Sice jde v takých podmínkách klika hned do pr** ale stojí to za to :-D
 
 
Datum: 27. května 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
Když už tak fichtl je stavenej na 84 oktanů.
 
 
Datum: 27. května 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: Mira      E-mail:      IP: uživatel9419    
Nejezdím závody ale pokud si vzpomínám tak na super to jezdilo lépe než na speciál(za socialistické republiky) koupil jsem za 300kč ten stooktan a skusím to nalejt. Mám to na ježdění do práce 8km tam a 8zpět. Moje max. rychlost byla asi 50km/h protože to nechci přetáčet
 
 
Datum: 27. května 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to Adam: kravina, oktanové číslo nemá nic společného s teplotou hoření, ta je pořád stejná...... já jezdím normálně na 98 oktanů, když jedu na závod tak tam liju 100, jde to poznat..
 
 
Datum: 27. května 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel11767    
lejto to doněj ale víc mazej já to tam liju a sem spokojenej motor jede líp a když tam dáš svíšku NGK B6HS tak to sou nebe a dudy ...
 
 
Datum: 27. května 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel11738    
Radsi to tam neliíj motor z pionyra je dělanej na 91 oktanu spravne ale 95 nevadi u 100 oktanu je zas o neco vetsi teplota a tlak muze se ti s tim neco stat reknu to takhle motoru to nebude delat dobre a vy to nepoznate v 50ccm motoru vubec mozna tak o 1km/h :-D nema to cenu
 
 
Datum: 27. května 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
no smysl to utčitě nemá. rozdíl poznáš akorát v peněžence. ten benzín pomůže jen motorům který jsou na ten benzín vyrobený
 
 
Datum: 27. května 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
Zdarec draci mam pincka ale jede mi pouze 55kmh uz nevim co stim mam novej vyfuk, gufera, valec v poradku kola nafoukli, vse mam v poradku do kopce treba tahne vyborne na 12z prosim poradteudelal jsem ridicak a chci se prohanet odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
pistni krouzky mam novy predstich sestelovanej podfukovat nemuze protoze tam mam hermetik aby tesnil a mezi blokama taky ne a klikovka se zda byt v poradku
 
 
Datum: 28. května 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Snížením hlavy zázraky nehledej. Sériový pincek bez upravení hlavy musí těch 65km/h jet at chce nebo nechce... A co pístní kroužky? Předstih? nepodfukuje ti to pod válce,hlavou, nebo mezi blokama? Nemá klikovka vůle v ložiskách? tím se kazí předstih a tím pádem to nejede jak má.
 
 
Datum: 28. května 2011 14:15
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
vybrus potreba neni a nevis kolik stoji snizeni hlavy
 
 
Datum: 28. května 2011 10:07
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel3188    
bud jsi dej menší rozetu nebo větší kolečko vepredu (ale bude to slábý) ale rychlý a nebo si sniz hlavu nebo si udelej výbrus jinou metodu uz neznám :-D\r\n
 
 
Datum: 27. května 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: MartinL      IP: uživatel9457    
zdar draci , mam dotaz , tedkaj sem slozil fechtla , chytá super všecko , až na to že hned když tam kopnu 1.čku tak hned vyskočí.Čím by to mohlo byt ?Díkk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: MartinL      IP: uživatel9457    
Aha , tak to je nanic . Šrouby zkusím přítahnout , jinak to rozpůlim znovu :-( Zkontroluju řadící automat a kolečka s kolíkama a dírkama.
 
 
Datum: 28. května 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
žádný víko... koukni se kam asi vede řadicí táhlo? vede zhruba doprostřed motoru, na takovej oválnej pohyblivej bazmek a v něm dva šrouby. no a že je dotáhneš už asi chápeš. osobně se ale domnívám, že pokud nebudou uvolněné, půlení motoru se bohužel nevyhneš.
 
 
Datum: 27. května 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: MartinL      IP: uživatel9457    
Dobře , na karteru= víko že ? Zítra zkusím , jestli to pofachá tak to bude super :-) Zatím díky
 
 
Datum: 27. května 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel11738    
staci na kartru kde je zapalko je tam u prostred sroubek na nastaveni spojky vic ho zasroubuj dovnitr :-) parkrat to skus a pujde to.
 
 
Datum: 27. května 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel10374    
Zdravím, jak zjistím rozměr pístních kroužku na babetu? chci koupit nové a nevím jaké. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel10374    
to jsem udělal, a naměřil jsem průměr pístu 39,5 mm, tak jaký rozměr ted koupit ty kroužky? díky
 
 
Datum: 27. května 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
A nebo ješte posuvnym měřítkem :-D :-D
 
 
Datum: 27. května 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šuplerou..:-)
 
 
Datum: 27. května 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel11388    
Zdavým nemá někdo náčrty na úpravy motorů pionýr? nebo stačí jen rada jak zlepšit výkon beru vše muj mail : Honda-D@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2011 23:38
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CÚ špatný neni, zvládá extra dlouhý cesty a je svižný. Jinak není pravda že pio a dupání koní z válce k sobě nepatří, musí se vědět jak :-) Stojí to čas, nervy a balík peněz. Proto buď honzo začni pozvolna (http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-05-pionyr.html, na začátek dobrý a dá se na tom stavět) nebo si kup úpravu od Stejskala (viz třeba ta CÚ). Za základ k tomu považuju dboře namazanýho pionýra s dobře napnutým řetězem, volně se točícími koly a nafouklými gumami, neignoruj, dělá to dost, i sériová jednadváca se přiblíží k osmdesátce na dlouhý rovince když budeš dost pečlivý :-) Mohu ti doporučit tzv. "lrátkou převodovku" od p. Mlčocha, velmi slabá stránka je i zapalování, můžeš zdokonalovat (ať už z babetty, dneska jsem tu jedno popisoval jak na to, nebo postav tyristorový, kup Vape nebo levnější alternativu od Mahdyho - http://jawamaniacs.e-blog.cz/ - reklama - a nebo jen vypodlož kladívka a podbruš vačku). K válci postav a nalaď lauf, optimalizuj sání, další level je výměna karbu za jiný (jako začátešník dobře odladíš Binga 21, jen je to cihla) atd. Pro začátek to stačí. Čti v knihách, inspiruj se (ale nekopíruj), vylepšuj dle svého svědomí. Zase jsem se rozkecal :-) Ke klukům se připojím s NSR (23 kW) a čtyřkovou třindou, v mládí to byla palba na ních lítat, nakonec se ale stejně všichni na starý kolena vrátíme k piu, proto bych ho tu nehanil, že jízda na něm za nic nestojí. Jednou pochopíte, že to není jen o rychlosti a výkonu. Chce to čas, jednou mi dáte za pravdu. A adrenalin? Jeď si na piu přes devět pětek :-)
 
 
Datum: 27. května 2011 23:38
 
 
 
 
Jméno: 125      IP: uživatel9410    
nesmysl kupovat 50 , vubec to nejede , na aprilii mam kit polini 160 ccm a 160 to jede kdekoliv narozdil od 50 nemusis v podstate radit , nech si poradit a kup rs 125
 
 
Datum: 27. května 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mustang : taky chci aprilku. ale rs 50, ma to 10 kw, a maximálně odškrcený s kitem od malossi to valí 130 km/h.
 
 
Datum: 27. května 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel11738    
radsi si kup jawu 350 do krosu :-) pak to bude porad 2t ale 2 pisty to uz jde
 
 
Datum: 27. května 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel9410    
Jo pánové ja mam aprilii mx 125 ma to 38 koní,ale na fichtlovi jezdim pořád , hlavně když se chci nekam dopravit živej :-D
 
 
Datum: 27. května 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dŕiv když sem byl mladší tak mi to stačilo..teďka uź bych to nejraději někde prodal..jenže za tu cenu co sem do toho dal to neprodam
 
 
Datum: 27. května 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne..jede to stejné...musí se ladit a ladist aby si z toho dostal ještě víc...ale prostě celej fík a tuning motoru mi k sobe nejdou...
 
 
Datum: 27. května 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21 ty máš tu CÚ od stejsky ho ne? co zvedlo to výkon jen na určitou dobu a pak se to vrátilo k normálu ?
 
 
Datum: 27. května 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vrazíš do toho moc peněz jako já, a pak zjistíš že to je stejně k hovnu.
 
 
Datum: 27. května 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup si jinou kubatůru.
 
 
Datum: 27. května 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel10860    
Čus draci, mám doma Jawu 350-634. Dlouho nejela, až tento rok sem ji zase zprovoznil. Ze začátku jsem mazal 1:33 aby si to trochu sedlo. Teď už jede dobře. Co myslíte v jakém poměru mám mazat? dík za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 10:44
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V návodu píšou 1:30.
 
 
Datum: 28. května 2011 10:44
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:40 je na čtyřku ideál, má sice už jehlový ložiska v horních okách ale těch 1:50 je na třípade čtverku zbytečně suché, kor když mažeš něčím méně kvalitnějším...a kdo maže ten jede :-)
 
 
Datum: 27. května 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel10860    
dík
 
 
Datum: 27. května 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: bublin      IP: uživatel5451    
Standartne 1:50
 
 
Datum: 27. května 2011 17:13
 
 
 
 
Jméno: maty      IP: uživatel10415    
draci, jaka je tlouska lamel na pinckovi? jak patri? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:54
 
 
 
 
Jméno: maty      IP: uživatel10415    
diky ti za vycerpavajici reakci, udelam to jak jsi rekl. koupim ty lamely s tou mezilamelou ;-)
 
 
Datum: 28. května 2011 11:54
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Patří přiohlými věnci k sobě, jinak by se ti do primárního řetězu nevešly, mezilamela mezi ně (musí mít aspoň nějaký zoubky). Orientační tloušťka se udává 3mm, ale je to nevypovídající hodnota, neboť závisí na zčernání obložení (předpokládám, že jedeš korek), drolení, možném zprohýbání, typu lamel (staré měly třeba větší zprohýbání věnce, nedají se sjet až na plech jako nové), stáří korku, vytahání primáru (a tudíš i věnců) atd. Kup nové, dvě kila za obě feroda, pár kaček placka a kilo něco primár a máš vystaráno na pár sezón dopředu, nespálíš ji, nebude ti prokluzovat, nebude se tolik lepit (s lepším oilem než PP90, s tím je to pravý opak) a zuby v převodovce ti taky poděkují.
 
 
Datum: 27. května 2011 23:17
 
<  797  798  799  800  801  802  803  804  805  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 17:59:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu