Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 Zdar moc vás prosim pionýr startuje krásně ale volnoběh mi nedrží,drží jen když podržim cupák na karburátoru pak drží tak 5 min a pak zas ne čím to muže být ??? děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2011 16:43
Jméno: kleed92
IP: uživatel11784
 zkousel si tocit s serizovacim sroubkem mezi tryskama?
Datum: 31. května 2011 16:43
Jméno: jawa 500 ohc
IP: uživatel6546
 muže to byt čím koliv,,třeba špatně nastavenje předstih,kaldívko,bohata směs,atd
Datum: 28. května 2011 21:56
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 to už jsem zkoušel nemuže to být něčím jiným ?
Datum: 28. května 2011 19:20
Jméno: Blady
IP: uživatel11626
 to ze ti bezi kdyz přidržíš cupák to muze byt tim ze mas blbou hladinu plovaku, tu menis prihejbanim plisku ze spodu vicka na karburatoru, v tvym pripade je nizka hladina tzn....ohni plisek trosku nahoru
Datum: 28. května 2011 13:06
Jméno: pavlis
IP: uživatel11769
 Zdravim. Mám dotaz jestli budou ty hvězdicoví hlavy na fichtla opravdu do konce května?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:46
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 čau vim že se to tady nehodí ale newite jaky je předstih na sekačku MF 70 ?? moc by mi to pomohlo
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:39
 Čau draci, sehnal jsem si mosquito ale musím ho dát trochu dohromady. Měnil jsem teď brzdové destičky a rozhejbával třmen, byl na jednu stranu zatuhlý. Jenže teď to všechno skládám dohromady, nandavám kolo a nějak mi to nesedí, myslím, že nemám originál převod náhonu. Nemoch by jste mi někdo prosím vás poslat nějaké foto nebo nemáte li nějaký nákres, třeba z nějakého manuálu, jak to má být dohromady za sebou poskládané? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:37
 zdravím je dobrý olej m5ad paramo do fichtla do motoru,převodovky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 12:46
Jméno: Láďa
IP: uživatel9074
 Myslim že m5ad je motorový olej a ne převodový.
Datum: 28. května 2011 12:46
Jméno: adam
IP: uživatel11738
 ma tam byt obycejny PP90 co se pouziva i do favoritu
Datum: 28. května 2011 11:39
 Zdravím všechny, mám problém u jawy50/23 když nechám běžet na volnoběh, a pak chci přidat plyn, tak se mě tak dobrejch 5 sekund dusí, než se dostane do otáček, newíte čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:23
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Velmi malý předstih,řekl bych.Seřídit(1.6-1.9)
Datum: 28. května 2011 11:23
Jméno: adam
IP: uživatel9109
 zdar hoši, muj fichtl má asi nevyléčitelnou nemoc  , na neutrál ho můžu krásně vytáčet, dám tam za jedna, rozjed se, ujedu 2m a ono to chcipa, dám spojku pustim plyn a zase přidám a de normálně, rozjdu se a zase začne chcípat,, čim to je? hladina je velká až až , vejfk ucpanej neni, předstih s odtrhem přesně nalazenej, karbec origo s 68 i 72 tryskou, po výměně gufer , přetáhl sem celou elektriku, a dělá to furt, dělá mi to na všechny karburatory, a válec neni vyběhanej............. tak kdo napíše lečebnej proces?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 9:54
Jméno: Adam
IP: uživatel9109
 Zkoušel jsem ještě jiná víčka i vrtaná..... možná že bude chudá směs........... 150° NA SÁNÍ
Datum: 29. května 2011 9:54
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
Datum: 29. května 2011 9:02
Jméno: Adam
IP: uživatel9109
 Takže hoši, abych to zkompletoval ..... šťoural jsem se v tom a řeknu vám že v karburátoru to neni, je uplne cisty a dela to na dalsi dva to samé, hladina je tam taková že pokud se plovák smáčkne dolu, je hladina zároveň se stříškou plováku, filter je uplne novy, kohouty různe další 3 uplne ciste.......... ale jinak sem mel sundanou nádrz a sedacku, kvuli indikcce, nadlabnu to a najednou to jelo i bez nádrže  1 2 3 a pak to vyžralo plovákovku  uvidíme zejtra...
Datum: 29. května 2011 0:05
Jméno: jorus
IP: uživatel11315
 zkus vyčistin vzduchovej filtr.....
Datum: 28. května 2011 13:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 sakra pozdě... omlouvam se za dabl
Datum: 28. května 2011 13:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jak vypadá svíčka?? JESTLI MÁŠ MOC VELKOU HLADINU, BUDE TO DĚLAT BOHATÁ SMĚS...
Datum: 28. května 2011 13:00
 hladina az az? to je aka? bude to tou hladinou, nastav tak ako ma byt. To co popisujes robi bohata zmes
Datum: 28. května 2011 12:58
Jméno: Láďa
IP: uživatel9074
 A když ne tak kohoutek taky se mi to stávalo
Datum: 28. května 2011 12:49
Jméno: Láďa
IP: uživatel9074
 Vyčisti karburátor je to na 100% tím
Datum: 28. května 2011 12:48
 servus draci, hele mam doma trakturek s motorem CZ 175 ale neni tam zapalovani.Mam doma zapalovani z pionyra slo by tam?A kdysttak z ceho by tam slo dat.A kdyby mel nekdo doma zapalovani na CZ 175 at mi pisne na mail domluvime se.(ale potrebuju i rotor.Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 9:13
 zdravím je dobrý olej m5ad paramo do fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:12
 já myslel do motoru převodovky
Datum: 28. května 2011 11:12
 Obecně ADečkový oleje bych viděl jako z nouze. Mají aditiva pro čtyřtakt, který jsou dvoutaktu na nic a akorát dělají popel. Jestli to máš někde zadarmo, dávej to 1:25, jinak kup raději M2T.
Datum: 28. května 2011 10:40
 Ahoj, nebudu asi první kdo se na to ptá, ale mám na rámu u PIO dvě barvy jednak červenou všude na vidlici nad motorem i vepředu, ale v místě uchycení táhla rámu nad motorem mi ta červená přechází, jak to stříkali do šedé barvy. Jen dodávám, že to je v místech jak je pant sedla. Máte někdo něco podobného je to stroj z roku 72 a já ho renovuju a nevím, zda-li to udělat jak to měli z fabriky, nebo jestli to je jen nějaký odfláknutý, že třeba nestíhali vyrábět a tak šetřili kde to šlo. Já bych to prostě celé natřel červenou, jako budu mít na karoserii, ale dělám renovaci takže pokud to k tomu patří, tak se tu nabízí otázka přímo veteranistická a to udělat to poctivě celé červenou, nebo se držet původní technologie? Děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 10:21
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Já mám pionýra 20 z roku 1972 v naprosto origo stavu a tam mi to taky v místě pod pantem sedla přechází v takovou světle šedou.A viděl jsem to i u více pionýrů takže bych řekl že se jedná o úsporu barvy protože jak již napsal dwein dibly,neni to tam vidět
Datum: 28. května 2011 10:21
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 to že je to v tom místě dvoubarevný je standart. odfláknutý bych neřek, ale asi věděli že to tam neni vidět, tak úspora barvy se taky počítá.... jestli si to ale uděláš poctivě podle sebe, nebo stejně poctivě jako tenkrát, je čistě na tobě. osobně podporuju jednu barvu.
Datum: 28. května 2011 1:52
Jméno: David
IP: uživatel10374
 Zdarec ještě jednou, když jsem naměřil průměr pístu 39,5mm tak jaké nové pístní kroužky mám koupit. Motor babetta  díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 23:21
 Na druhý výbrus
Datum: 27. května 2011 23:21
 Čau Fichtlaři ...  stavim stroj a chci tam narvat zapalování z Babety ale nevim jaké tám mam dát jestli z 207 nebo 210 díky za radu .
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 22:59
 V pohodě se dá postavit, sám jsem jedno míval než šlo do světa...sežeň si zapalovací cívku z toho nejnovějšího zapalování z babči (225, 226 - měli jiné zapalovací soustavy) nebo indukční cívku stejného rázu (vyrábí i fa Vape, musí mít dva vývody - jeden na napájení z cívky ze statoru a druhou ze snímače), tím odpadne celý tyristor, zbytek už je jen stator s vymezovacím kroužkem a rotor...snadné a funguje dobře, jen se tam pak už nevměstnají světelné cívky = na silnici nepoužitelné...
Datum: 27. května 2011 22:59
Jméno: Jarda
IP: uživatel11767
 Díky zaradu Webster ... a nevim co je to Vape ...
Datum: 27. května 2011 22:18
 Jinak by měly být zapalování 207 a 210 shodné.
Datum: 27. května 2011 22:11
 znovu, dej tam Vape  bezkontaktní,, je uplne suprove, sam ho mám, s predstihem ani se stelováním není absolutně žádný problém
Datum: 27. května 2011 22:04
Jméno: Jarda
IP: uživatel11767
 Je to jedno duchý protože dělám Fichtla do krosu a kladívka sou kničemu ...  a potřebuju pořádnou jiskru známej to má ale nemuže si vzpomenout jestli toje 207 nebo 210 ...
Datum: 27. května 2011 22:02
 Podle me je to blbost.... si myslím, že tam vůbec nepůjde.... Proč tam vlastně chceš z babety????? kup si Vape
Datum: 27. května 2011 21:40
Jméno: adam
IP: uživatel11738
 Prosím hoši na me 350 jawě 634 nejde mi palivo do motoru suche svicky obě nechytá ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 21:51
Jméno: adam
IP: uživatel11738
 písty ten benzín nenasají podtlakem kanálky na rozprašek směsy ke svíčce  NEVÍM ČÍM TO JE PROSÍM O RADU  ??????
Datum: 27. května 2011 21:51
Jméno: adam
IP: uživatel11738
 promiň ale kohoutek,nadrž. a karburator mam komplet celý vyčištěný ale benzín zůstává pod klikou na spodu motoru
Datum: 27. května 2011 21:45
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 neteče ti tam benzín.. to znamená vyčistit nádrž, kohoutek a karbec, projdi to a uvidíš kde to je ucpané.... mysím ale, že máš zanesený kohoutek
Datum: 27. května 2011 21:34
 jen tak náhodou, nezkoušel někdo do pincka 100oktanovej benzín? Má to smysl? jede lépe? neodvařím píst a kliku? mám motor 200KM po GO
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 23:42
 Pozor, neodsuzujte 100 oktan, protože ty oktany nejsou zcela využity. Většinou se ty stooktany liší od "normálního" Naturalu aditivy. A ty se projevují.
Datum: 27. května 2011 23:42
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mrkni se, jakou kompresi má sériový pio motor a bude ti jasný, že nějaký 100-oktan je házení perel sviním...
Datum: 27. května 2011 23:40
 Koupil jsem u OMV , takže podle vás vyhožené peníze na seriovém motoru?
Datum: 27. května 2011 23:18
 Adame, meleš z cesty a Daniku, teplota souvisí s oktany (kupř. pak v krajní mezi při detonacích, že), ale je to přesně naopak...znát to je, záleží co je to za stooktan, třeba od Shellu se to chová jako s bohatší směsí, docela jí to rozhodí, něco na způsob přechodu Natural 91 a její suchost zpět na Special...užitek to přináší až při vyšším kompresním poměru a jinému předstihu, časování, pro sériový motor je to o ničem, deklarované vlasnosti jako např. čištění/dekarbonizace spalovacích prostor se mi moc nepředvedla....
Datum: 27. května 2011 23:09
 u origo motoru to téměř nepoznáš ale u mého motoru s kompresnímpoměrem 12:1. Tam to jde poznat betelně. Sice jde v takých podmínkách klika hned do pr** ale stojí to za to
Datum: 27. května 2011 22:43
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Když už tak fichtl je stavenej na 84 oktanů.
Datum: 27. května 2011 22:21
 Nejezdím závody ale pokud si vzpomínám tak na super to jezdilo lépe než na speciál(za socialistické republiky)
koupil jsem za 300kč ten stooktan a skusím to nalejt. Mám to na ježdění do práce 8km tam a 8zpět. Moje max. rychlost byla asi 50km/h protože to nechci přetáčet
Datum: 27. května 2011 21:50
 to Adam: kravina, oktanové číslo nemá nic společného s teplotou hoření, ta je pořád stejná...... já jezdím normálně na 98 oktanů, když jedu na závod tak tam liju 100, jde to poznat..
Datum: 27. května 2011 21:42
Jméno: Jarda
IP: uživatel11767
 lejto to doněj ale víc mazej já to tam liju a sem spokojenej motor jede líp a když tam dáš svíšku NGK B6HS tak to sou nebe a dudy ...
Datum: 27. května 2011 21:34
Jméno: Adam
IP: uživatel11738
 Radsi to tam neliíj motor z pionyra je dělanej na 91 oktanu spravne ale 95 nevadi u 100 oktanu je zas o neco vetsi teplota a tlak muze se ti s tim neco stat reknu to takhle motoru to nebude delat dobre a vy to nepoznate v 50ccm motoru vubec mozna tak o 1km/h  nema to cenu
Datum: 27. května 2011 21:15
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 no smysl to utčitě nemá. rozdíl poznáš akorát v peněžence. ten benzín pomůže jen motorům který jsou na ten benzín vyrobený
Datum: 27. května 2011 21:15
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 Zdarec draci mam pincka ale jede mi pouze 55kmh uz nevim co stim mam novej vyfuk, gufera, valec v poradku kola nafoukli, vse mam v poradku do kopce treba tahne vyborne na 12z prosim poradteudelal jsem ridicak a chci se prohanet
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 19:02
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 pistni krouzky mam novy predstich sestelovanej podfukovat nemuze protoze tam mam hermetik aby tesnil a mezi blokama taky ne a klikovka se zda byt v poradku
Datum: 28. května 2011 19:02
 Snížením hlavy zázraky nehledej. Sériový pincek bez upravení hlavy musí těch 65km/h jet at chce nebo nechce... A co pístní kroužky? Předstih? nepodfukuje ti to pod válce,hlavou, nebo mezi blokama? Nemá klikovka vůle v ložiskách? tím se kazí předstih a tím pádem to nejede jak má.
Datum: 28. května 2011 14:15
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 vybrus potreba neni a nevis kolik stoji snizeni hlavy
Datum: 28. května 2011 10:07
 bud jsi dej menší rozetu nebo větší kolečko vepredu (ale bude to slábý) ale rychlý a nebo si sniz hlavu nebo si udelej výbrus jinou metodu uz neznám  \r\n
Datum: 27. května 2011 20:41
Jméno: MartinL
IP: uživatel9457
 zdar draci , mam dotaz , tedkaj sem slozil fechtla , chytá super všecko , až na to že hned když tam kopnu 1.čku tak hned vyskočí.Čím by to mohlo byt ?Díkk
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:18
Jméno: MartinL
IP: uživatel9457
 Aha , tak to je nanic . Šrouby zkusím přítahnout , jinak to rozpůlim znovu  Zkontroluju řadící automat a kolečka s kolíkama a dírkama.
Datum: 28. května 2011 11:18
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 žádný víko... koukni se kam asi vede řadicí táhlo? vede zhruba doprostřed motoru, na takovej oválnej pohyblivej bazmek a v něm dva šrouby. no a že je dotáhneš už asi chápeš.
osobně se ale domnívám, že pokud nebudou uvolněné, půlení motoru se bohužel nevyhneš.
Datum: 27. května 2011 21:44
Jméno: MartinL
IP: uživatel9457
 Dobře , na karteru= víko že ? Zítra zkusím , jestli to pofachá tak to bude super  Zatím díky
Datum: 27. května 2011 21:30
Jméno: adam
IP: uživatel11738
 staci na kartru kde je zapalko je tam u prostred sroubek na nastaveni spojky vic ho zasroubuj dovnitr  parkrat to skus a pujde to.
Datum: 27. května 2011 21:22
 Zdravím, jak zjistím rozměr pístních kroužku na babetu? chci koupit nové a nevím jaké. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 22:30
 to jsem udělal, a naměřil jsem průměr pístu 39,5 mm, tak jaký rozměr ted koupit ty kroužky? díky
Datum: 27. května 2011 22:30
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
Datum: 27. května 2011 22:24
 šuplerou..
Datum: 27. května 2011 19:24
Jméno: honza
IP: uživatel11388
 Zdavým nemá někdo náčrty na úpravy motorů pionýr? nebo stačí jen rada jak zlepšit výkon beru vše muj mail : Honda-D@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 23:38
 CÚ špatný neni, zvládá extra dlouhý cesty a je svižný. Jinak není pravda že pio a dupání koní z válce k sobě nepatří, musí se vědět jak  Stojí to čas, nervy a balík peněz. Proto buď honzo začni pozvolna (http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-05-pionyr.html, na začátek dobrý a dá se na tom stavět) nebo si kup úpravu od Stejskala (viz třeba ta CÚ). Za základ k tomu považuju dboře namazanýho pionýra s dobře napnutým řetězem, volně se točícími koly a nafouklými gumami, neignoruj, dělá to dost, i sériová jednadváca se přiblíží k osmdesátce na dlouhý rovince když budeš dost pečlivý  Mohu ti doporučit tzv. "lrátkou převodovku" od p. Mlčocha, velmi slabá stránka je i zapalování, můžeš zdokonalovat (ať už z babetty, dneska jsem tu jedno popisoval jak na to, nebo postav tyristorový, kup Vape nebo levnější alternativu od Mahdyho - http://jawamaniacs.e-blog.cz/ - reklama - a nebo jen vypodlož kladívka a podbruš vačku). K válci postav a nalaď lauf, optimalizuj sání, další level je výměna karbu za jiný (jako začátešník dobře odladíš Binga 21, jen je to cihla) atd. Pro začátek to stačí. Čti v knihách, inspiruj se (ale nekopíruj), vylepšuj dle svého svědomí. Zase jsem se rozkecal  Ke klukům se připojím s NSR (23 kW) a čtyřkovou třindou, v mládí to byla palba na ních lítat, nakonec se ale stejně všichni na starý kolena vrátíme k piu, proto bych ho tu nehanil, že jízda na něm za nic nestojí. Jednou pochopíte, že to není jen o rychlosti a výkonu. Chce to čas, jednou mi dáte za pravdu. A adrenalin? Jeď si na piu přes devět pětek
Datum: 27. května 2011 23:38
Jméno: 125
IP: uživatel9410
 nesmysl kupovat 50 , vubec to nejede , na aprilii mam kit polini 160 ccm a 160 to jede kdekoliv narozdil od 50 nemusis v podstate radit , nech si poradit a kup rs 125
Datum: 27. května 2011 22:56
 to mustang : taky chci aprilku. ale rs 50, ma to 10 kw, a maximálně odškrcený s kitem od malossi to valí 130 km/h.
Datum: 27. května 2011 21:51
Jméno: adam
IP: uživatel11738
 radsi si kup jawu 350 do krosu  pak to bude porad 2t ale 2 pisty to uz jde
Datum: 27. května 2011 21:18
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 Jo pánové ja mam aprilii mx 125 ma to 38 koní,ale na fichtlovi jezdim pořád , hlavně když se chci nekam dopravit živej
Datum: 27. května 2011 20:40
 Dŕiv když sem byl mladší tak mi to stačilo..teďka uź bych to nejraději někde prodal..jenže za tu cenu co sem do toho dal to neprodam
Datum: 27. května 2011 20:13
 Ne..jede to stejné...musí se ladit a ladist aby si z toho dostal ještě víc...ale prostě celej fík a tuning motoru mi k sobe nejdou...
Datum: 27. května 2011 19:59
 dachl21 ty máš tu CÚ od stejsky ho ne? co zvedlo to výkon jen na určitou dobu a pak se to vrátilo k normálu ?
Datum: 27. května 2011 19:40
 vrazíš do toho moc peněz jako já, a pak zjistíš že to je stejně k hovnu.
Datum: 27. května 2011 19:24
 kup si jinou kubatůru.
Datum: 27. května 2011 19:23
Jméno: fogl
IP: uživatel10860
 Čus draci, mám doma Jawu 350-634. Dlouho nejela, až tento rok sem ji zase zprovoznil. Ze začátku jsem mazal 1:33 aby si to trochu sedlo. Teď už jede dobře. Co myslíte v jakém poměru mám mazat? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 10:44
 V návodu píšou 1:30.
Datum: 28. května 2011 10:44
 1:40 je na čtyřku ideál, má sice už jehlový ložiska v horních okách ale těch 1:50 je na třípade čtverku zbytečně suché, kor když mažeš něčím méně kvalitnějším...a kdo maže ten jede
Datum: 27. května 2011 23:03
Jméno: fogl
IP: uživatel10860
 dík
Datum: 27. května 2011 17:37
Jméno: bublin
IP: uživatel5451
 Standartne 1:50
Datum: 27. května 2011 17:13
Jméno: maty
IP: uživatel10415
 draci, jaka je tlouska lamel na pinckovi? jak patri?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:54
Jméno: maty
IP: uživatel10415
 diky ti za vycerpavajici reakci, udelam to jak jsi rekl. koupim ty lamely s tou mezilamelou
Datum: 28. května 2011 11:54
 Patří přiohlými věnci k sobě, jinak by se ti do primárního řetězu nevešly, mezilamela mezi ně (musí mít aspoň nějaký zoubky). Orientační tloušťka se udává 3mm, ale je to nevypovídající hodnota, neboť závisí na zčernání obložení (předpokládám, že jedeš korek), drolení, možném zprohýbání, typu lamel (staré měly třeba větší zprohýbání věnce, nedají se sjet až na plech jako nové), stáří korku, vytahání primáru (a tudíš i věnců) atd. Kup nové, dvě kila za obě feroda, pár kaček placka a kilo něco primár a máš vystaráno na pár sezón dopředu, nespálíš ji, nebude ti prokluzovat, nebude se tolik lepit (s lepším oilem než PP90, s tím je to pravý opak) a zuby v převodovce ti taky poděkují.
Datum: 27. května 2011 23:17
|



|