Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím. Ak je na pieste napísané 2B, tak to znamená druhý výbrus ?? Ďakujem. (Jawa 05)
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2015 23:19
 Ďakujem !
Datum: 16. dubna 2015 23:19
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 2-druhý výbrus, B - by měla být výrobní tolerance
Datum: 15. dubna 2015 18:47
 Zdar fichtlaři, hledám dobrodruhy, nejlépe z královehradeckého kraje, kteří by se mnou podnikly o prázdninách vyjížďku k moři do Polska. Jelo by se jen na pionýrech. Tak jestli máš fichtla a umíš ho rozebrat a zase složit, a hlavně řešit poruchy a jestli jsi dobrodruh a máš týden volno napiš mi na email mikal83@seznam.cz Na datu se pak domluvíme, ale byl by to červenec nebo srpen.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2015 12:50
 a hlavne dobrou naladu, pac jestli vemete draka co potrebuje kazdych pul hodiny kourit a vistrikne po druhem stourany fichtla tak mate po cele misi draci
Datum: 14. dubna 2015 12:50
Jméno: jawak210
IP: uživatel12231
 Ahoj dostal se ke mne pionýr táhne hezky to jo je tam 11zub a má taky trochu sníženou hlavu z 05 motor po GO klika výbrus ložiska gufera tesnění benzín dotejká karbec sem sladil hladina lícuje dal jsem už i níž jehla 1 a 2 zářez stejný filtr 1 díra v horním krytu skoušel sem udělat i přicpat jiní ale bez výsledku vejfuk vypálenej kladívko kondík cívka nový . Takže k tomu co to dělá táhne hezky je trochu lenivější na 3 v kopci ale nic hrozního ale jedu po rovině a držim třeba čtvrt plynu furt stejně a on jakoby se rozjede a když by mněl držet stejní otáčky tak jakoby prská nejde stejně furt jakoby takoví trrr občas stejnoměrně a zase trrr nevim jak to popsat nikdy sem se s tim snad nesetkal potom sem se dozvěděl že motor nemá párovaní kartery ale jiní svíčka n15 oranžová a ted sem dal PAL super 14-8 a je bílá taky je víc oleje v benálu víc než je zdrávo co muže zlobit ? už si s tim nevim rady napadá mne jen už proházet karbec s mího mustanga jestli nejni někde chyba dík všem za odpovědi už mne nic nenapadá díky všem .
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2015 22:00
Jméno: jawak210
IP: uživatel12231
 Ahoj nakonec to bylo na uplnej kravině vše mezi válcem a karterama v místě kde se to pulí chyběl tak 1 mm tesnění byla tam škvírka a tudy to bublalo tak nějak sem to utěsnil silikonem bez pulení a pionír ožil a už to nedělá všem moc dík za rady
Datum: 15. dubna 2015 22:00
 vyměň gufera na klice
Datum: 14. dubna 2015 22:08
Jméno: standa
IP: uživatel12769
 Buďto je bohatej a nebo se vrklá kladívko v čepu a jak se tam hejbe,tak se mění odtrh a občas to takle kokrhá.... muže to bejt i moc skleplá svíčka... karterama to nebude
Datum: 14. dubna 2015 15:03
Jméno: jawak210
IP: uživatel12231
 ješte sem zapomněl volnoběh drží ale je nepravidelnej ale nechcípne ani za studena ani za tepla a starty za studena na první max na 2 a za tepla trochu hůř někdy na 1 někdy 2 nebo 3 nebo taky chytí bez plynu někdy zas jedině s plynem a nechce se mu záleží jak jedu
Datum: 13. dubna 2015 23:11
Jméno: Hiperik
IP: uživatel16886
 Čau, je lepší na babču standartní tyristor než gyt, nebo v tom neni moc rozdíl? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2015 6:48
Jméno: Chong
IP: uživatel17581
 To by mě taky zajímalo, na který zapalko to jede líp, tedy u kterého je lepší krouťák, na který to má větší výkon, na který to má menší spotřebu, na kterej to líp chytá a tak.. prostě praktický zkušenosti. Dík
Datum: 15. dubna 2015 6:48
Jméno: hauktor
IP: uživatel18008
 ahoj mám jawu 21 a přez zimu mi vytek převoďák. jaký těsnění mám vyměnit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2015 20:36
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Měl jsi moto přez zimu na stojánku v rovině nebo jsi ho opřel (kde bylo místo)? Jestli jsi ho měl rovně tak tam nalej trochu oleje a uvidíš. Zbytek již popsal kolega
Datum: 14. dubna 2015 20:36
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 věštecká poradna?? Co třeba fibr pod výpustním šroubem oleje? Nebo že by těsnění pod víkem spojky? Co když to bude těsnění mezi karterama?
Datum: 13. dubna 2015 21:40
Jméno: Honza Volf
IP: uživatel17547
 Čau draci, mám problém s tím , že mi vačka nedrží na rotoru, protože se mi uštípnul ten klínek co ji tam drží ve správné poloze. Dalo by se to nějak opravit nebo musím koupit nový rotor ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2015 17:56
Jméno: Honza Volf
IP: uživatel17547
 A mohl by rotor z jawy 05 dělat neplechu ve 30V zapalování ? Ale je mi divný, že mi to dřív jezdilo v pohodě.
Datum: 14. dubna 2015 17:56
Jméno: pepa
IP: uživatel18007
 Nektere pio tam meli klinek vw tvaru L. Tak si zapiluj
Datum: 14. dubna 2015 2:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na tu vačku v podstatě nic krom pertinaxu kladívka nepůsobí... v klid stačí vačku nasunout v takový poloze, aby byla drážkou tam, kde byl dřív aretační zub a stáhnout to společně s rotorem k čepu klikovky...
Datum: 13. dubna 2015 18:37
Jméno: pepe
IP: uživatel1946
 Zdravim mám dotaz...mám motor po GO (nový ložiska, gufera, klika, výbrus) a klikou kličem trošku ztuha ale ne silou otočím ale po složení nakopávačkou ne...je nečo špatně nebo po nalití oleje a roztlačení se to rozejde??? opravu jsem si nedělal sám....jde o ČZ 175/477...díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2015 14:43
Jméno: pepe
IP: uživatel1946
 tak vůle tam je...takže myslíš že ty ložiska budou špatně??
Datum: 16. dubna 2015 14:43
Jméno: pepe
IP: uživatel1946
 ok zítra zkusím...zatím děkuji
Datum: 16. dubna 2015 12:22
 prstama ji chytneš a musí mit vuli dopredu a dozadu
Datum: 15. dubna 2015 22:55
Jméno: pepe
IP: uživatel1946
 jak říkám nedělal jsem to já takže netuším jak je to poskládaný měl jsem jenom sundanej spojkovej koš a ten segment a ten je správně protože košem hýbe ale koš už neotočí primárnim kolečkem...a ty vůle to se pozná jak??
Datum: 15. dubna 2015 9:21
 špatně nalisovaný ložiska,máš vymezenou vůli na předloze?(hnaná hřídel) je na ní šnek na tachometr.vůle myslim 2-3 mm teď z hlavy nevim
Datum: 14. dubna 2015 22:13
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Že to jde trošku ztuha by až tolik vadit nemělo ale že nejde nakopávačka tak na to olej ani roztlačení nepomůže. Nehnul se ti ten nakopávací segment? Jak se vyosí tak to nejde. Rozdělat a uvidíš. Dávej to dohromady, než to sešroubuješ abys tu nakopávací hřídel měl připravenou na startování. Pak by to nemělo vypadnout
Datum: 14. dubna 2015 20:47
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, co je to vlastně indukčka u pionýra? Jaký je rozdíl mezi tím když se zapojí 15 na kostru a 1 na cívku a obráceně? Našel jsem totiž schémata s obojím zapojením. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2015 6:53
Jméno: Chong
IP: uživatel17581
 proud zmenšuje, napětí zvyšuje (něco musíš ztratit abys jinou složku získal - není to perpetum mobile). Jedná se o tzv. autotransformátor (popis viz martin) 15 je vstup primárního napětí, 1 je společná kostra vinutí a VN vývoj sekundárního vinutí je jasnej
Datum: 15. dubna 2015 6:53
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Kolega má naprostou pravdu, jen to vezmu trochu sedlácky na dotaz. Indučka ti dělá z proudu ze zapalování větší proud(nebo napětí) aby jsi měl na svíčce jiskru. Skus to zapojit jednou tak a pak obráceně a uvidíš kde je lepší jiskra
Datum: 14. dubna 2015 20:56
 Indkučky u pionýra jsou v podstatě dvě cívky zapojený do série, s vyvedeným středem a navinuté na společném jádře. Jeden ten vývod je střed mezi nimi, a ten druhý je konec té "níkonapěťové" poloviny. Ten vysokopaněťový vývod je konec te druhé poloviny, která má podstatně více závitů(a také výšší odpor) než ta druhá. Pokud se nemýlím tak by cívka u magneta měla být přivedená na střed(Přiznám se že netuším jaké je to číslo), ale jestli někdo ví, jakže to má být podle inženýra, který tento božský zázrak vymyslel, rád si to připomenu. Můj mozek říká, že by měly fungovat obě zapojení, ale je možné, že tam bude nějaký rozdíl v síle výsledné jiskry.
Datum: 13. dubna 2015 17:26
 zdravim hosi mam jawu 50 pionyra delal sem natom 2 vybrus mam tam 2 krouzkc pist a proste vula na krouzkaj je jak ma byt ale nemato tlak jak ma mit a proste to netahne 2 jede jak ma ale trojka je lina cimto muze byt uz su stracenej uplne vybrus je udelanej dobre timsu jistej
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2015 20:58
Jméno: standa
IP: uživatel12769
 Dělal a zkoušel jsem vícero upravených i skoro seriových válců a někdy to po výbrusu nemělo kompresi skoro vůbec,ale vždy po 10-20km si to sedlo,oběhalo se to trochu a už to bylo cajk...takže říkám,že těch prvních 50km může být komprese slabší,ale jak si to sedne,musí to tlačit,jinak je někde chyba,třeba netěsní hlava atd...
Datum: 14. dubna 2015 20:58
 ale zeto nema tlak kterej to ma mit toje divny
Datum: 13. dubna 2015 19:39
Jméno: pepa
IP: uživatel18007
 Nejni to zajety!
Datum: 13. dubna 2015 2:52
Jméno: Hiperik
IP: uživatel16886
 Čau, blbej dotaz ale vadí když na babettu 210ku dám místo 4v - 6v indukčku? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2015 20:28
Jméno: combust
IP: uživatel18005
 Jedno je možná kolečko u trakaře. Jiskra bude v takovým případě mizerná. 6V cívka má podstatně větší indukčnost a menší převodní poměr. Strmost náběhu napětí a i jeho dosahovaná max. hodnosta bude horší než 4V cívkou a to o dost. Možná to pojede ale bude háklivý na svody apod.
Datum: 12. dubna 2015 20:28
Jméno: drags
IP: uživatel14454
 je to jedno
Datum: 12. dubna 2015 20:20
Jméno: Hiperik
IP: uživatel18003
 Diky moc , zkusim teda a uvidim.
Datum: 12. dubna 2015 18:28
 Záleží na štěstí. Nic bys oddělat neměl, avšak může být problém se startama(cívka chce vyšší napětí aby hodila jiskru - hrozí oddělaní vlastních nohou a plic, případně infarkt) a taky by se mohl snížit výkon motoru. Zkus a uvidíš, buď to pojede nebo když by počet nadávek přesáhl počet ujetých kilometrů, tak bych sehnal tu 4 voltovou.
Datum: 12. dubna 2015 18:15
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Zdar draci, mám takovej problém s mojí babettou 210. Od výměny volnoběžky šlapacího řetězu se mi při jízdě furt dře kolo a ta volnoběžka o kyvku. Předtím to nikdy nedělalo. Už 3x komplet rozebrané a složené zda se někde nestala chyba.. a furt nic... kolo je přitom "vycentrované" a není nijak do strany.. nestalo se to už někomu? kdyby měl někdo nějakej nápad tak ho rád přivítám. Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2015 16:13
Jméno: pepa
IP: uživatel18000
 Dal jsi tam cca 15 mm vysokou trubicku na vymezeni vule ? Dava se do kola okolo osy
Datum: 12. dubna 2015 16:13
Jméno: ARCHAIX
IP: uživatel16213
 Čuste praskl mi na Mustangu primární řetěz což by nebylo tak strašné, ale od té doby mám nějaký špatný výkon a když mu trochu přidám začne ve válci pískat, můžou to dělat pístní kroužky nebo je vina někde úplně jinde ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2015 22:06
Jméno: Dannys
IP: uživatel18001
 váže namaž filc na vačku
Datum: 14. dubna 2015 22:06
Jméno: ARCHAIX
IP: uživatel16213
 Každopádně děkuji za odpovědi. radši tam dám druhý motor který mám po GO a tady na ten se podívám
Datum: 13. dubna 2015 22:28
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 koukni se jestli máš namazanou vačku v zapalku, to taky rádo píská
Datum: 13. dubna 2015 12:39
 Nic takového jsem zatím neřešil, ale tipoval bych, že se někde dře ložisko(nebo péro ze simerinku). Jinak byl to opravdu primár? Pokud ano a po prasknutí se někam naštosoval může bejt hlej čep na klice, nebo načlý ložisko. Jinak kroužky spíš cinkaj, to samý vůle na všech možných čepech. Dále mě ještě napadlo, jestli se někde nekouslo ložisko a neprotáčí se v karteru.
Datum: 12. dubna 2015 18:23
Jméno: petr
IP: uživatel15632
 zdarec, u pionýra když trochu víc vytočím jedničku, chci hodit dvojku, dostanu se až na neutrál mezi dvojku a trojku, to bude asi ta přitláčecí pružina unavená, nebo to muže ještě neco zpusobovat? jinak rychlosti nevyskakují, jen tento problém, dík za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2017 12:16
Jméno: pedrito
IP: uživatel19150
 Ahoj, mám také popisovaný problém, ale nerozumím navrhovanému řešení ("ještě mě napadlo, co kdybych shora ten tisícihran o jeden zub otočil, aby nebyla tak velká vule"  - o co přesně se jedná, resp. co mám udělat?
Děkuji předem
Datum: 14. června 2017 12:16
Jméno: standa
IP: uživatel18004
 Ano,opatrně.
Datum: 12. dubna 2015 18:51
Jméno: petr
IP: uživatel15632
 ještě mě napadlo, co kdybych shora ten tisícihran o jeden zub otočil, aby nebyla tak velká vule
Datum: 12. dubna 2015 15:14
Jméno: petr
IP: uživatel15632
 byl sem se schválně podívat, šroub tam je, při vytočení jedničky tak napul normálně zařadí, ve vysokých točkách vždy přeskočí, a musím se vracet, to už nepřeskočí, ale vrátím se na dva
Datum: 12. dubna 2015 15:11
Jméno: standa
IP: uživatel18002
 Že ty tam nemáš dorazovej šroub?
Datum: 12. dubna 2015 11:47
Jméno: Robert
IP: uživatel11569
 Zdar draci,mám dotaz mustafa mi zvláštně prská a vyfukuje směs z karburátoru ven v nízkých otáčkách se udrží, ale vůbec nejde za plynem . Zapalování je seřízený správně kondík,svíčku jsem už zkoušel .
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2015 19:35
Jméno: Robert
IP: uživatel11569
 Nejdřív střílel i od výfuku ... karbec je čistej, ale tu hladinu zkouknu možná bych moch přestavit jehlu nebo ? každopádně díky za radu
Datum: 12. dubna 2015 19:35
Jméno: pepa
IP: uživatel18000
 Tim ze ti to prska benzin asi na zapalovani neseridis...mas roztelovany karbec...vycistit seridit hladinu project seridit volnobeh...
Datum: 12. dubna 2015 16:18
Jméno: marcek
IP: uživatel17345
 Zdarec draci,potřebuji od Vás poradit,jde doma nějak opravit Tachometr,ručička mi neukazuje rychlost co je tam spatně,nebo co by tam mohlo být opotřebované,jedná se o tachometr na 1 typ mustanga,ale je to uplně stejný tachometr jako má pionýr,za rady jak to opravit moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2015 20:27
 Než začneš něco dělat s tachometrem, tak nejdřív zkontroluj, jestli je v pořádku náhon tachometru (lanko) a taky jestli nejsou ustřřihnutý kolíky, co pohání šnek tachometru (to co je u zadního kola)
Datum: 11. dubna 2015 20:27
Jméno: Lukas
IP: uživatel17557
 Zdarec,
Chci repasovat zadní tlumiče na Jawu 50/21. Musí se vyměnit ty O kroužky 10x2 ( ty se dají celkem lehce sehnat ), ale co už je problém, je to těsnění/kroužek z kůže. Nevíte někdo čím by se dala lehce nahradit ? ( Nejlépe koupit ) - žádný bastlení se mi nechce dělat...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2015 19:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 on jakejkoliv repas tich tlumičů je víceméně na chvilku... jinak kloboučky do klasickejch čs pumpiček jsou velký... možná by se daly použít manžety z některejch brzdovejch prasátek, ty by měly ideální tvar, ale co sem našel doma, tak byly o cca 2mm větší a už tam nešly dát... nakonec sem si je vysekával z kusu kůže... jinak bacha na ty o-kr, protože mě rozměr udávanej v katalogu NESEDĚL! ... myslim, že sem nakonec použil 9x2, ale tim si nejsem jistej, každopadně si to pro jistotu oměř posuvkou, ať potom nemusíš někam zbytečně letět pro čtyři kroužky za dvěpadesát!
Datum: 10. dubna 2015 19:27
Jméno: Lukas
IP: uživatel17557
 také nad tím přemýšlím, koupit nové české, sice jsou designově jiné, ale zase se tam dá štelovat tuhost a opravdu fungují a hlavně fungují delší dobu...
Datum: 10. dubna 2015 13:54
 Nechat na zakázku vseknout, nebo pasuji z klasických ročních pumpicek na kola manzety které v nich tesni vzduch, ale životnost nic moc, ze strany funkce je nejlepší pořídit nove tlumice.
Datum: 10. dubna 2015 12:42
Jméno: Petr
IP: uživatel6354
 Ahoj, máme problém s jedním Pionýrem 50/20 1967. Když někam jedem, tak ho vytáhneme z garáže a roztláčíme asi 30-45 minut. Občas jenom trochu zabafá. Po 45 minutách ho z posledních sil konečně roztlačíme. Zpočátku sotva uveze jednu osobu po rovině, ale za chvilku se vzpamatuje. Po nějaké době ho zase chcípneme a po 10minutové přestávce zase chceme jet dál. To už chytne do dvou minut, vyjímečně i na páku. Pak když stojí třeba do dalšího dne, celý proces se opakuje. Zkoušeli jsme všechno co nás napadlo a na co jsme měli prostředky. Tisíc různých svíček, všechno vyčistit, filtr, fajfku, ... Kdo to dočetl až do konce, tomu gratuluju. Předem díky za jakékoliv rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2015 13:32
 @pepa: to startování s nakloněním vpravo platí jen u teplého motoru... Jim to blbne i u studeného motoru a to by byla blbost pionýra naklánět vpravo
Datum: 15. dubna 2015 13:32
Jméno: Petr
IP: uživatel6354
 Dobře, něco s tím uděláme. (A vpravo ho nakláníme.)
Datum: 13. dubna 2015 12:45
Jméno: pepa
IP: uživatel18007
 Nemota se ti nekolik problemu dohromady? Urco nastavit hladinu a predstih..a asi zopakuju radu z navodu ze pionir Se ma za tepla startovat mirne naklonen na pravo a kopnout..
Datum: 13. dubna 2015 7:50
 souhlasim s konnym je to vyběhaný.na cvíli pomůžou nový kruhy ale výbrus je výbrus
Datum: 11. dubna 2015 12:30
Jméno: jawas
IP: uživatel16252
 presne tak nastav hladinu -navod na jawa-50.cz a svicku dej odtrh na 0.5mm pak este dystak odtrh
Datum: 11. dubna 2015 8:01
Jméno: standa
IP: uživatel17999
 O desetinku bych sklepnul svíčku a taktéž o desetinku bych přidal na hladině v karbecu.
Datum: 10. dubna 2015 15:44
 Řekl bych, že je válec už hodně vyběhaný a proto má malou kompresi, díky tomu nejde normálně nastartovat a za studena steží uveze jednoho člověka. Jak se zahřeje, tak se komprese zvýší a pak logicky i líp jede...
Datum: 10. dubna 2015 13:07
 Vypadá to na slaby zapalování, vysumeni magnety v rozoru.
Datum: 10. dubna 2015 12:44
 Ahoj nemáte někdo foto nebo plánek použití zapalování babeta na motoru stadion díkyPavel
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2015 17:17
Jméno: pepa
IP: uživatel18000
 Myslim ze na to planek neni proste to tam silene pracne natunit..ale narozdil od pionira to bude hrozna prace..jedina nahrada origa je vape..babeta nebude sedet na kliky ani pod vyko..
Datum: 10. dubna 2015 17:17
Jméno: jawa,cz
IP: uživatel13743
 zdarec potřebuju pomoct.. mám čz 175/450 a když dám na vonoběch plnej plyn tak to vynechává.. vzduch 3/4 a tryska je čistá.. při jízdě to vůbec nevynechává.. nevíte co stím jinak startuje a volnoběh drží nádherně  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2015 23:03
 že by špatně seštelovaný zapálko?
Datum: 15. dubna 2015 23:03
Jméno: jawak210
IP: uživatel12231
 Ahoj mám takovej problem na svím mustangem mám trochu sníženou hlavu z 05 motor ložiska spojka a výbrus za studena jede dobře ale jak se ohřeje tak už netáhne moc nevytočí se z rychlostí do plnejch na volnoběh jo ale třeba 1 nevytočim samozápal to nedělá vejfuk vypálenej karbec sladěnej předstih 1.8 co by to mohlo dělat zajeto by mnělo bejt už . dík všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2015 16:26
Jméno: pepa
IP: uživatel18000
 Takze dekuji za odpoved a proste mensi nastaveny predstih a ojetim se este zmensil...
Datum: 12. dubna 2015 16:26
Jméno: jawak210
IP: uživatel12231
 Ahoj Hranu sem srazil hlavu mám utěsněnou dnes sem dal vetší předstih taky sem zjistil že se mi na novím kladívku i když je vačka mazaná hrozně sjel pertinax tak sem to poladil trochu ochudil směs a už to jede dík všem
Datum: 09. dubna 2015 21:10
Jméno: pepa
IP: uživatel17990
 Skuz pridat na predstihu a doufam zesi srazil hranu po obrobeni
Datum: 09. dubna 2015 11:10
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Třeba zkus zabrousit hlavu ještě pastou jestli dosedá tak jak má
Datum: 09. dubna 2015 6:33
|



|