Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
Posl.aktualizace: 29. května 2011 22:16
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 na kondenzátor mám najeto neco kolem 80km a je nefunkční jak poznám,že ty kondenzátory jsou dobrý,ale chtal krásně bez plynu jak za tepla tak za studena najednou se chci projet a musím roztlačovat to je divní a nevíte z čeho by šel ještě do jawy 21 kondenzátor dík moc?????
Datum: 29. května 2011 22:16
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 mě to vynechává někdy když přidám plnej plyn tak to někdy jede bez plynu nevím zo stím kondenzátor jsem zkoušel a furt to stejné fak už nevím
Datum: 29. května 2011 21:11
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Tak to bude kondenzátor
Datum: 29. května 2011 19:58
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 mě se dělají pecky mezi kontaktem a kladvikem ?????
Datum: 29. května 2011 19:30
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 jo šistil!!!
Datum: 29. května 2011 19:15
 nepřehřívalo se ti to?
Datum: 29. května 2011 18:27
 a čistil jsi ten výfuk ?
Datum: 29. května 2011 18:26
Jméno: Josef Oháňka
IP: uživatel5567
 Zdarec hoši..Sice se to netýká motorek, ale skuste mi přecejen poradit... Co mám dát pod kapotu aby mi tam nelezli škůdci..teď jsem nedávno otevřel a tam same chlupy... Tak uvažuju co tam dát no...Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 19:41
 V obchodě koupíš malou krabičku ta se nejdnoduše zapojí na baterku a běží to pořád když jí zapneš krabička vydává takové nepatrné pískání po určitých časových intervalech můžeš to kdykoliv vypnout spínačem na krabičce a zase zapnout je to přímo proti tady té havěty.
Datum: 08. června 2011 19:41
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 dej tam svoje sperma ............ vystrikej si kokota na kapotu .......
Datum: 01. června 2011 17:29
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 chudák kuna, taky přece musí někde bydlet  ... jinak vlasy ze psa nebo i člověčí by je mělo taky odradit.
Datum: 30. května 2011 13:41
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Ondro taky taky kuna nám vlezla pod kapotu a překousala tam nějaké dráty od startéru
Datum: 29. května 2011 23:28
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 Zdar posip to pepřem taky nám lezla kuna pod kapotu a pak sme koupili plašič kerej má 6 destiček a když zamkneš auto tak se oktivujou a když se toho ta kuna dotkne tak dostane 300V do těla a od te doby klid.
Datum: 29. května 2011 20:47
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 neob si tam dej montážní pěnu to zabere určitě a utesní každou škvíru
Datum: 29. května 2011 20:14
Jméno: Někdo
IP: uživatel10789
 Dej tam do misky fridex.
Datum: 29. května 2011 17:55
Jméno: Josef Oháňka
IP: uživatel5567
 Jo a může mi doporučit někdo něco normálnějšího ?
Datum: 29. května 2011 17:53
 žádný=každý
Datum: 29. května 2011 17:51
 Dojdi si do ZOO jestli by ti nedali tygří hovno a to tam všude pomatlej a žádný zvíře krom much se tomu bude obloukem vyhejbat.
Datum: 29. května 2011 17:49
Jméno: mejcin
IP: uživatel4728
 Servus draci! 21tka nejde nakopnout,´jen roztlačit a to ještě asi tak po 5ti munitách nebo z pořádného dlouhého kopce. Předstid i odtrh seřízenej, hladina taky, nové elektrika a zapalování, svíčka... když se rpzjede, tak v otáčkách dobrý, ale na volnoběh to má snahu zhasnout. Napadá Vás něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 10:22
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 vačku tam mám už třetí, teď je úplně nová....spojkou to asi nebude, ta chodí normálně:o\
Datum: 30. května 2011 10:22
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 skus seštelovat spojku. to musíš povolit tenkostěnnou desítkou nástrčákem povolit matku z pravé strany motoru a šroubovákem povolovat nebo dotahovat ten šrub až ti to bude chytat aji na nakopnutí. musí se to zkoušet až to pude. já sem to tak teda udělal ale mě to na roztlačení chytalo normálně.
Datum: 29. května 2011 20:58
 to mi dělalo taky, vyměň vačku
Datum: 29. května 2011 19:21
 Čau, máte někdo vychytávku, jak dostat sajrajt z kluzáků u 639 ? Jedná se pravděpodobně o kovový šupinky, zkoušel jsem tam rejdit magnetem, i to vypláchnout, sice je to lepší, ale ta vodící trubka je od toho furt nechutně poškrábaná. Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 15:02
Jméno: Sinuhet77
IP: uživatel11790
 Tohle jsem vyřešil štětkou na lahve, nejdřív technický benzin, vyfoukat kompresorem, napustit oplachovací arvou, nechat chvilku působit pak znovu vydrhnout štětkou a nakonec vypláchnout horkou vodou. Po té důkladně vysušit. Všechen bordel bude pryč a ty budeš mít klid.
Datum: 01. června 2011 15:02
 Zdarec Draci, měl bych jeden dotaz, už jsem se tu ptal trochu podobně, ale teď jsem si trochu počítal a došel k názoru, že můžu v rozumné době najezdit nějakých 400 km aniž bych stroj musel nějak mučit. Ale k věci jedná se o záběh motoru po celkové GO, plánuji s kamarádem cestu dlouhou asi 130 km hlavně po silnicích III. tříd a z kopce do kopce, mohu tedy, za předpokladu že nebudu Pionýra mučit a pojedu s ohledem na záběh velice opatrně, tuto cestu absolvovat? Případně poraďte jestli přidat více oleje, nebo tak něco. A druhý dotaz, který však do jisté míry souvisí s touto projížďkou, možná kousek asi 5 km povezu spolujezdce, a nevím jestli je to zrovna dobrý nápad, tou dobou bude mít Fichtl v sobě nějakých 500 km a to je dost možná ještě málo. Co si o tom myslíte? Děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 15:43
Jméno: standa
IP: uživatel11779
 tohle je pro dobrej záběh úplně to nejlepší. Vzít fichtla a protáhnout ho rozumně 100km v kuse(s pauzama) v plný provozní teplotě. Tisíckrát lepší jak popojíždět mezi vesnicema na čtvrt plynu a furt řadit a furt stavět. Nebál bych se nějakej normální minerální olej 1:30. A po rovinkách ho v klidu jezdi i 50-60 na trojku,on se hezky vyfouká. Jen hlídej teplotu,jak začne extrémně vadnout,je potřeba ho nechat vystydnout (nikdy sem nestál dýl než na jedno cígo) a zas jet dál.....prostě zajíždění neni věda.....nesmí bejt člověk idiot.....to je celý....celej záběh se dá rozumně absolvovat při vyšších středních otáčkách a normálních rychlostech 50-55km/h ....a motoru to jen prospěje....hele blbej polskej 8.výbrus sem zajížděl volně asi 200km,do 500km sem jezdil tak nějak normálně a když měl najeto cca 600km tak dostal totál kotel na motokrosový dráze na závodech v Pavlíkově,kde sem ho prostě z recese povodil vyjetejma kolejema.....ctvrt hodiny maximální otáčky na jedničku a občas dvojka...hulilo se z toho jak když to chytí....a jak dobře potom jezdil!!
Datum: 30. května 2011 15:43
 Jo tak asi to bude taky z části pravda, když do toho nebudu lít nejlevnější olej na trhu, tak to asi zadřít nemůžu, navíc sám mám nějakejch 68 kg, takže když toho fichtla konstruovali na dospělýho chlapa, tak tam bude rezerva.
Datum: 29. května 2011 18:58
Jméno: Blady
IP: uživatel11626
 přesně, jako akorad to nedrzim na plnej plyn a ve dvou taky jezdime, normalka motor postupne jede lip a lip ... akorad je naprd ze se hodne zahrejva po vybrusu...
Datum: 29. května 2011 18:57
 Já třeba motory po komplet go vůbec nezajíždím, jen dám víc oleje, a ty motory jezděj líp jak ty, který sem zajel.
Datum: 29. května 2011 18:42
 Myslel jsem si, že to nebude taková věda  . Jen se ptám, dokončuju renovaci a nerad bych to domršil.
Datum: 29. května 2011 18:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nedělal bych z toho kovbojku,,, když toho pincka budeš šetřit, občas zastavíš a necháš ho trochu oddechnout, nevidim v tom problém... dej tam o kapku víc oleje ( 1:25 - 1:30) a že 5km popovezeš nějakou frajerku neřeš...
Datum: 29. května 2011 17:50
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 cau mam problem mam mustanga a nehazi mi jiskru kdyz dam do VN kabelu hřebíček a vemu to do ruky tak to jen trochu brzni nevite cim to je ? dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 19:40
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 jj byl to blbej kondik uz to jiskru hazi ale je blba svička
Datum: 29. května 2011 19:40
Jméno: Blady
IP: uživatel11626
 slaba civka, nebo blbej kondik to taky muze delat, ale treba moje 21 nehazi vubec jiskru kdyz se kounu na svicku a lita jak drak
Datum: 29. května 2011 18:58
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 odtrh jsem kontroloval a je v pohode
Datum: 29. května 2011 15:44
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 odtrh na kladivkach je velky
Datum: 29. května 2011 15:37
 Zdarec draci pišu ohledně babety 207 dneska sem si ji přitahl domu nikdy semji nevlasnil takže nevím jak to to a proto píšu chtel bych s zeptat co mám dělat ked mi babeta šlape naprázdno a nechce chytnout vubec proste ani jako šlapat aby se točilo kolo na prave strane je nakej zeleznej hajzlik kterrym když ho nako našteluju tak občas jako se zacne točitr kolo nekdy y babeta chcipne ale vecne mi to vypadavá do toho jakoby nic nevite co stim diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 16:19
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 Podle toho popisu nwm pořádně co tim myslíš ale ten hajzlik musíš otočit a vytáhnout,jedině tak nastartuješ motor,když je zatlačenej tak šlapes naprázdno je to jen kdyby se ti rozbil morot aby si došlapal domů
Datum: 29. května 2011 16:19
 zdravím všechny, chtěl bych se zeptat jestli by pasovalo zapalování z čz 125 (nevím co je to za typ ale je to normální kulatý motor) na čz 175/356 díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 14:12
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ta čz bude 125/453 a zapalování půjde na 356 bez problému
Datum: 29. května 2011 14:12
 Čau draci, měl bych takovej problém s mojí jawou 20, který nechápu jak je to možný. Včera jsem měnil lamely, protože mi prokluzovala spojka a tamty byli už dost zničený a spálený. Po výměně jsem to byl zkusit projet a bylo to v pohodě, už to neprokluzovalo. Jenomže dnes jsem se byl projet a zase to začalo prokluzovat. Jak je tohle možný, když lamely byly nový a už to nedělalo? Myslíte že to je zase těma lamelama nebo něčím jiným? A jak bych to měl prosím vyřešit? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 17:56
Jméno: standa
IP: uživatel11779
 vymačkaný přítlačný pružiny
Datum: 30. května 2011 17:56
 Myslíš, že na to má vliv olej??? :O Zkusim vyměnit ale nějakej úspěch si od toho neslibuju.
Datum: 29. května 2011 19:48
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 blbej olej
Datum: 29. května 2011 14:48
 Dobře zatím dík
Datum: 29. května 2011 13:47
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Ty lamele si musej sednout!
Datum: 29. května 2011 13:35
Jméno: Kamil
IP: uživatel10027
 Ty a skusil jsi vůli spojky protože já mám 21 a dělalo mi to totéž vono možná jak si ty lameli sedly tak už tam ta vůla nebyla a dokonale nesedí na sobě. A tak proto ti asi prokluzují skus seřídit spojku měla by tam byt malá vůla
Datum: 29. května 2011 13:23
Jméno: Destiny
IP: uživatel11057
 Zdar draci. mam problem s fichtlem, nejdrive po nastartovani (kdyz se podarilo) tak na volnobech vynechal a pak chcipnul. Dnes jsem to zas zkousel a po zkouseni svicek uz je to v poho, chytne a drze, ale kdyz jedu a dostanu ho do vyssich otacek tak proste cuka a vynechava(staci dat plnej). Jeden cas jsem mel kolem vyfuku dost oleje aj kapky to dalo ale dnes uz zase nic ( motor ma cca 2 mesice zpatky nove gufera a loziska).Hladina tak jak ma byt(uz jsem sni hejbal), jehla je na druhem zarezen(myslel jsme ze nema dostatek vzduchu tak jsem sundal filtr kterej je novy ale jen me to poflusalo benzinem).Predem dik jsem ztoho zoufalej.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 15:04
Jméno: Sinuhet77
IP: uživatel11790
 Zkontroluj trysky pokud nepomůže tak si to někde přisává vzduch. Hledej...
Datum: 01. června 2011 15:04
Jméno: ZE
IP: uživatel2466
 Čau, mám doma 2 mopedy, jeden se šlapadly a druhej s nožním řazením, ale stejný model mopedu, liší se jen v tom řazení. Papíry k tomu nemám, ale chci se zeptat, je potřeba na ně dělat STK a mít SPZ ? Tuším, že na moped se šlapadly nemusím, ale co ten druhý ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 14:03
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Jo na babetu, ano, ale ¨jde o to, že ten stroj musel být uveden do provozu někdy před rokem 2000, nebo 2001, pak nepotřebuješ techničák, ale pokud by se babeta vyráběla DNES, měla by SPZ a spadala by do kategorie Malý motocykl, Moped.
Datum: 01. června 2011 14:03
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 Pokud já vím a ještě to nezměnili, tak když to má 50 ccm a šlapadla zaplať povinné ručení a můžeš jezdit. Jó jestli to změnili to nevím, ale snad ne, já na babetě jezdím bez STK jen se zelenou kartou...
Datum: 29. května 2011 19:40
Jméno: ZE
IP: uživatel2466
 Nejde o babettu, jde o moped Puch. Papíry nebo tak teď neřeším, ale to jestli potřebuju SPZ a dělat technickou nebo ne. Na pionýra se dělat musí, na babettu už myslím ne, protože má šlapadla, ale právě to nevím jistě a ne moc do hloubky, proto mě zajímá jak to je a jak to je se stejnýma modelama, který se liší jen tím, že jeden má slapadla a druhý ne.
Datum: 29. května 2011 16:05
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Závisí to taky na výkonu, ale jestli se jedná o babetu 225, tak ta myslím neměla šlapadla, ale snad mě někdo doplní. Já bych začal tím, že si zjistím co je to za typ a poté si nechal vystavit duplikát dokladu k mopedu, na babety to snad ještě jde, jestli se nepletu, dělá to firma MotoMax.
Datum: 29. května 2011 12:40
Jméno: aprilia
IP: uživatel11773
 ahojte . chcem sa vas spitat ci nepoznate nejaky e-shop kde bi som kupil piest na apriliu tuareg . dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 15:06
Jméno: Sinuhet77
IP: uživatel11790
 Tak třeba tohle:
http://www.moto-online.cz/motor/pisty-vertex/aprilia/pist-aprilia-tuareg-125-replica.html
Jinak se nauč vyhledávat! http://www.google.com a budeš mít klid!!!
Datum: 01. června 2011 15:06
Posl.aktualizace: 31. května 2011 15:03
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 DREMEL 300
Datum: 31. května 2011 15:03
 Opravdu není moc dobrá, má malou sílu a hned je pečená, já nahrubo používám takovou velkou starou komunistickou přímou brusku tu jentak nic nezastaví a na dodělání jehlové pilníky
Datum: 30. května 2011 21:49
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 podle recenzi neni moc dobra, taky sem po ni pokukoval
Datum: 30. května 2011 16:26
Jméno: standa
IP: uživatel11779
 kup si jehlový pilniky,bohatě stačí......
Datum: 30. května 2011 15:54
Jméno: Honza
IP: uživatel11396
 Cuss draci,dal by se nejak zbrousit pist jak je na panelce ?kdyz mi pist po sjeti do dolni uvrate nelicuje s kanalkama ? asi tak o 3 mm...na netu jsem cetl ze to nejak jde,newite jak ?dikes..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 10:43
Datum: 29. května 2011 10:43
 to myslis na té 175/477?? kolikrát se jeste zeptáš? už 2x sem ti odpovídal.. máš tam kliku ze 125!!! .. sezen si kliku ze 175 a vsechno bude jak má být
Datum: 29. května 2011 10:40
Jméno: bobek
IP: uživatel6546
 co se změní gdyž dam na fichtla primarní kolečko 11z oproti originálu?prominte moc se v tom nevyznam dík za odpovědí
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 12:56
 V obou případech bude lehčí převod.
Datum: 29. května 2011 12:56
Jméno: bobek
IP: uživatel6546
 a gdyž dám menší řetězove kolečko tam to bude mít vetší sílu do kopce?
Datum: 29. května 2011 12:05
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 bude to mit etsi silu a pujde to lip do otacek
Datum: 29. května 2011 11:33
 Zdar hoši, su uplně na nervy. Mašina mi stoji od pátku v garáži celej jeden den pod ní nic nebylo a teď ráno najednou kaluž benzinu pod ňou. Nikdo na ňu nechytal a prostě je tam kaluž jak je to možny? Samo od sebe jak se temu zachce tak to ze sebe vypustil jako benál jo.... já už su z teho na prášky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 13:07
 Právěže nenechal. byl celou dobu vyplej jako je možny že trošku propouští ale ten karbec to musi přece udržet. Vím že mi to chcalo když jsem měl povoleny jak je to šoupátko a pak mi to chcalo tama kde to má nasávat benzin je to jawa 250/353.
Datum: 29. května 2011 13:07
Jméno: kuba
IP: uživatel10983
 nebo ti to uchází tim kohoutkem nebo hadička ti vypadla
Datum: 29. května 2011 10:23
 a nenechals náhodou zaplej kohoutek??
Datum: 29. května 2011 10:12
 Zdarec. Mám problém. Vlastnim Čízu 175/477.7, a potřeboval bych poradit-Dostal jsem ji, dobíjela při 350 Ot/Min v pohodě, a teď dobíjí jen při středních a vyšších otáčkách, ale jen někdy. Mám takové podezření na Relátka, ale nevim to jistě. Možná bude i vadný drát, ale chtěl bych se zeptat, jestli to může dělat relé, nebo dynamo, nebo drát? Ovšem pak tu mám i možnost vadné baterie, ale kdybybyly zborcené desky, pak, po roztlačení (Když to jde) tak by si motor měl elektriku vyrábět sám, či né? Měl sem baterku vybitou, roztlačil sem ji, ale nešla mi žádná kontrolka (mám diody) a ani světla. Jen běžel motor. Porádíte mi prosím? Kdyžtak mohu zaslat fotky dynama a relátka - žádná sláva, ale na posouzení, co potřebuji. Děkuji předem, Fichtlař a Čzezeťař NecroNick
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 15:08
Jméno: Sinuhet77
IP: uživatel11790
 Nejdřív začni tím, že si kup novou baterii, pak pro jistotu relátka. Tím budeš mít vyřešeno jedno, pak vezmi měřák a hledej zkrat.
Datum: 01. června 2011 15:08
 a nebo jeste tato brzdová čelist jestli je na 175 356 :http://www.montyjawa.cz/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=65&category_id=29&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 15:12
Jméno: Sinuhet77
IP: uživatel11790
 Brzdové čelisti jsou naštěstí shodné, je ale spousta firem co ti tvoje staré zrepasují za poloviční cenu nových. Já sám to takhle dělám a jsem maximálně spokojený!
Datum: 01. června 2011 15:12
 chtel bych se zeptat jestli tato brzdová čelist :http://www.ceskemotocykly.eu/Celist-brzdy-Jawa-CZ-jednoklic--originalni-vyrobek,287.html\r\nje na 175 typ 356 dekuji predem za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 9:34
 draku tak to fakt nevim lebo to je dost odlisne,,, ale s fotky to nepoznaz,,ale spis je to na hranatou cizu,,na kejvacku se fakt nedaji splasit
Datum: 29. května 2011 9:34
Jméno: marx69
IP: uživatel11772
 AHOJ.potřeboval bych se zeptat jestli někdo máte originální rozměry kanálů na válci??...já osobně sem naměřil časování 29,5mm toje od hlavy válce k vyfukovýmu kanáu na vložce,dále šířka vyfukovýho kanalu je 22mm na vnitřku ocelové vložky a na konci ke kolenu 26mm... v.Sání šířka po cele délce 24mm. šířka přefukáču na začátku válce 10mm v nejširšim bodě.měřil jsem to digitalní šuplerou samozřejmě to neni uplně na 100% přesně.Každej valec to ma trošku jinak např.polskej valec má obdelnikovej vyfukáč.Víte někdo orig rozměry...??? Popřipadě zkušenosti s lícováním nebo zvětšením kanálu...?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2011 23:55
Jméno: martin
IP: uživatel4510
 stando nedal by si mi tvuj mail? chtel bych se te na neco zeptat. Diky
Datum: 02. června 2011 23:55
Jméno: standa
IP: uživatel11779
 Jawa 20,21,23: Výfuk 29,5mm(často se objevují válce v rozmezí 29,3-29,8),šířka 22mm nahoře, 20mm dole. Průměr výstupu z válce 26mm. Sací kanál-dolní hrana od horní hrany válce 67-67,5mm??Kdo ví...údajně 68mm(tady pozor,soudruzi to dělali jak se jim to zrovna povedlo a sací kanály se pohybujou od 66,5 po 68,5mm od horní hrany),přefuky 35,5mm(35-36),šířka a tvar individuální podle směny ve fabrice. Každý válec je "jiný",často jsou nesymetrické přefuky a nic nelícuje přesně(většinou jsou to rozdíly v řádu 2-3 desetin mm,ale občas se objeví zub 1mm na sacim kanálu!). Tyto válce jsou problematické,základem upraveného válce je najít původní válec,který pojede jako střela i bez úprav a na pístu bude ofoukaná hvězdička/křížek a až takovýto válec je vhodný pro úpravu. Pokud nebude dělat hvězdičku na pístu,má rozhozené přefuky a nikdy nepojede dobře. U takovéhoto válce by bylo nutné opravit ořefuky.
Jawa 05: výfuk 30,5mm,sání 65,5mm ,přefuky 35,5mm. Tyto válce jsou oproti válcům z 21 přesné!! Přefuky ve vložce jsou symetrické a vě většině případů vše perfektně lícuje. Jsou to výborný válce pro začáteční úpravy 2K válce bez úpravy přefuků!
Datum: 30. května 2011 16:15
|



|