česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  792  793  794  795  796  797  798  799  800  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: 17wolf17      E-mail:      IP: uživatel11798    
cau kluci mam na mustangu uplně zadřeny tlumiče předni vubec to nejde vytahnout zkoušel sem snad všechno poradte mi prosim jak to mam vytahnout :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2011 13:12
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
tak dik moc zkusim to
 
 
Datum: 02. června 2011 13:12
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel11800    
Buďto silou pokud si nechceš zničit lak, a nebo celé trubky zahřát a klužáky by měly vypadnout i s pouzdy, který zřejmě stejně budeš muset vyměnit v obou případech
 
 
Datum: 01. června 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: pincek      IP: uživatel6546    
kolik nadrži mam vyjet abych zajel píst na fechtlu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
postul - dostal jsi me do kolen... ó ma lasko placi dojetim....... at se ti dari
 
 
Datum: 05. června 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: inspired      IP: uživatel6218    
Ja jsem minulou sobotu vyměnil pist a včera jsem byl na zavodech bez jakeho koli zajižděni hned na plno jen trochu přidat oleje... Vubec se nemusiš bat
 
 
Datum: 05. června 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ten chytrolín vždy ví která páčka....
 
 
Datum: 02. června 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
óóó já se červenám....
 
 
Datum: 02. června 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
pro dementa s IP 6546 - postak je u me nejakej postul coz je dobrej znamej kteryho tu vzdy rad vidim a musim si z prdele rypnout !!! a tim chytrolinem sis posral zivot.....
 
 
Datum: 02. června 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím co v tom záběhu vidíte za problém.normálně jezdím,víc mažu a motor sám řekne jestli se utahuje,zvoní,smrdí a nebo jestli povoluje.
 
 
Datum: 02. června 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: pincek      IP: uživatel6546    
do e u tebe postak ty chytroline?
 
 
Datum: 02. června 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
to vite ... dneska uz se zajizdi uplne vsechno ..... nejvic se mi libi ze tu kazdej radi a pritom mele sracky ..... tak co POSTAK ?? uz ho mas zajetej ???
 
 
Datum: 02. června 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul: Já se dneska už nedivim ničemu, za chvíli se budou zajíždět i simerinky...:-D
 
 
Datum: 02. června 2011 9:11
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
on už se zajíždí i píst?
 
 
Datum: 02. června 2011 6:47
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel11800    
Tak zezačátku tomu moc nenakládej, ale myslim po 40-50 km to můžeš hulit klině celou cestu za plnej. ono se to časem uvolní a pojede čim dál líp. A dej trochu víc oleje
 
 
Datum: 01. června 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
0 km ideální, dej víc oleje a nebabrej se s tím!
 
 
Datum: 01. června 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
1 nádrž
 
 
Datum: 01. června 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1000-1500 se nezajíždí ani výbrus :-D
 
 
Datum: 01. června 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
a picu ! 0 km musi bohate stacit...........
 
 
Datum: 01. června 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
marci: To je tak na zajetí výbrusu. pincek: Stejně jako kroužky, tak 50km.
 
 
Datum: 01. června 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: marci      IP: uživatel4620    
1000-1500 km musíš najet aby to bylo zajeté
 
 
Datum: 01. června 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: palo      IP: uživatel11797    
caute original pioiere niekedy jazdili s 11 zub. primarmy?? lebo osm pocul nazory ze aj ano aj nie tak sa pytam :-) diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mustangy export do madarska mali 11Z sekundar a bolis skrcené na 2,4HP, a nepotrebovali papiere len ako babetta
 
 
Datum: 02. června 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš pravdu, jsem se přehlídl.
 
 
Datum: 01. června 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
12 a 13 byly sekundáry, ne?
 
 
Datum: 01. června 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
14 nikdy, 12 nebo 13, podle přání zákazníka.
 
 
Datum: 01. června 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z fabriky byl na všech 14z, nebo se pletu?
 
 
Datum: 01. června 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
No nejsem si tak jistej, ale myslím že s 12z.
 
 
Datum: 01. června 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: tygjet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus pánové. :-) Zhruba před měsícem jsem si koupil JAWU 21 Sport za 2000 Kč,- bez papírů. Byl v pojízdném stavu ale "prosil" o renovaci. Tak teď pomalu ale jistě ho dávám do kupy. Ale je tam takovej asi zásadní problém. Při opakovaném "nakopávání" nechytá. Jen když je motor studený a to i tak málokdy. Ale když tam dam jedničku a rozlačim si to, tak chytne uplně bez problému. Nevíte někdo, čím by to mohlo být? Díky moc za odpověď.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Nainstaluj tam zapalování z motorky Jawa 550/555 nebo bezkontakt Vape je to potom pohodová motorka ja mam v Mustangu 23 zapalování z 555 a nemužu bejt víc spokojeny komplet sem to sešteloval,udělal otáčky,předstih,odtrh,hladinu benz, komplet vyčistil,karbec přetěsnil a od doby sem nato nemusel šáhnout !! chyta jak za tepla tak studena maximálně na 3 šlápnutí ! takže 100% spokojenost jezdím stím furt někam na výlety atd a nemusím se bát že někde zústanu vyset apod ! takže pokud mužu poradit dejte tam Jawa 555 zapalovýní nebo VAPE ! sou to prostě nejlepší zapalování a fichtlovi to strašně moc moc prospěje....
 
 
Datum: 08. června 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: tygjet      IP: uživatel11796    
Už na to kašlu..Prodal jsem ho.. :-(
 
 
Datum: 06. června 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: tygjet      IP: uživatel11796    
Pánové neni to tu pro to, aby jsme si navzájem pomáhali? A ne dohadovali a nadávali..
 
 
Datum: 03. června 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
lk - nejsi to ty ten debil co nedokazal pochopit SPZ ??? a trosku si protirecis ..........
 
 
Datum: 03. června 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
franky = jednoduchej mentálek, co umí akorát machrovat... sice ví o co jde, ale co je to platný, když je to primitiv?
 
 
Datum: 03. června 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
jawa 05 - hele curacku rika ti neco pojem FRANKY ???? a debilku tady nejde o zadny hledani !!! pionyr je tak skurvene jednoduchej stroj tady se jde na ferovku !!! a proc krouzky nemenit ?? protoze i kdyby byli uplne v pici tak se tim nic nevyresi .......... A POKUD TI FRANKY NIC NERIKA TAK NAPIS DEMENTNI DOTAZ - KAZDEJ TI TAM ODPOVI ZE VIM MOC DOBRE JAK SE VECI MAJ a ze neni dobry se hadat !!!
 
 
Datum: 02. června 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: tygjet      E-mail:      IP: uživatel11796    
to Jawa05: nemohl by si mi dát prosim mail? teda jestli ho tu nechceš zveřjňovat tak mi prosim napiš na můj.. tygjet@klikni.cz
 
 
Datum: 02. června 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
vymrdana-maturita.cz klííd, jen říkám, co to dělalo mě. Ať se na to koukne, co sem mu poradil, a jestli to není ono, tak at pokračuje v hledání dál ty lamko. Jak píše, motorka ,,prosila,, renovaci. A neříkej mu, at nemění kroužky... nevíš v jakým sou stavu.....
 
 
Datum: 02. června 2011 16:49
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel11803    
Co spojka ? neprokluzuje ?
 
 
Datum: 02. června 2011 11:55
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel11800    
Něco podobnýho mě to dělá taky, ale fakt nevim čim to je. Mám jenom podežření na přechlastávání motoru ale hladina je správná. jinak to jede jak drak 75km/h. Ale třeba po 20 min to chytne na šlápnutí. nevim prostě
 
 
Datum: 01. června 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
jo a krouzky nemen ........................
 
 
Datum: 01. června 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
jawa05 - nemam slov.............. jinak co predpal ?? karburator ?? gufera ?? segment ?? kdy si naposledy vymetal komin ???
 
 
Datum: 01. června 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
No nemáš za co děkovat. V mým případě byly špatný kroužky. Válec byl jakš takš dobrej, tak to stačilo. V horším by šel na výbrus. Může to bejt taky elektrika, ale to bys to nerozjel na roztlačení. Ledaže svíčka. Jakou tam máš a jak vypadá?
 
 
Datum: 01. června 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: tygjet      IP: uživatel11796    
tak myslíš že mam vyměnit jen kroužky? :-) jinak díky moc že si zareagoval.. :-)
 
 
Datum: 01. června 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
To mi dělal fichtl při malý kompresi. Vyměnil sem kroužky a pohoda.
 
 
Datum: 01. června 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: Ouki      IP: uživatel11795    
Zdravím všechny draky. Mohl by mi prosím někdo poradit. Postupně mi úplně přestal pálit fichtl 20-ka. Neházejí mi jiskru kladívka ani svíčka a ve fajfce mi to dává do prstu jenom slabou ránu. Už jsem vyměnil zapalovací cívku, kondenzátor, kabel od svíčky, fajfku a svíčku. Očistil jsem kladívka, znovu nestavil odtrh a izolační fíbry jsou taky ok. Už fakt nevím co s tím. Díky za každou odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel11463    
no, me se to stalo, a probijalo to kolem toho pertinaxu, jak je na kladívku
 
 
Datum: 10. června 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: Ouki      IP: uživatel11795    
Dneska jsem vyměníl indukční cívku a pořád nic, mezi kladívkama už mám pěknou jiskru, ale na svíčne furt nic. Máte s tím někdo zkušenosti?
 
 
Datum: 07. června 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: Marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele mám ůplně stejnej problém, tky mám 05, a kope to VELMI slabounce ve fajfce. Všecko vyměněno, zkoušeno, tak nějaké návrhy ? Díky ;-)
 
 
Datum: 07. června 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: Ouki      IP: uživatel11795    
ještě ne, to jediný mi zbývá :-D
 
 
Datum: 02. června 2011 8:38
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
indučku si zkoušel?
 
 
Datum: 01. června 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: honza13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci, mám problem nejde mi na fichtlu tachometr uz sem vyměnil cele lanko a pořád to neměří! Nevíte někdo co stim muze byt? Diky všem =) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
jawa05 - ty jsi dobrej kokot...... fakt na tebe s retardaci nikdo nema........!!!!!!!! az dokazes to co ja tak mi mozna muzes tykat ........ a tvuj prvni prispevek me mrte pobavil... fakt vysmech tobe.........!!!!!!!!
 
 
Datum: 02. června 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vymrdana-maturita.cz seš chytrej jak hlas Ameriky. To, že tu každýho odsuzuješ, jen svědčí o tvý nezkrotný demenci. Jestli si to ještě nepobral, tak se tu řeší problémy a každej má právo sem radu připsat. Tak si nemysli, že nás poctíš svou návštěvou a že v mžiku problém rozlouskneš... :-)
 
 
Datum: 02. června 2011 16:55
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
*y - kdyby chtel nekdo buzikovat..........
 
 
Datum: 01. června 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
dajan + jawa05 - jste teda fakt borci - zajimavi jak se clovek dokaze pobavit.... ve vasem pripade to je na ranu .... a ty co se ptas - kdyz odsroubujes bowden u tachaku tak se ti toci lanko ??? netoci .... protoze zadni soukoli je v pici nebo nemas cipky na rozete... a ondrugama neres - pravdepodebne je ,,, a tachak nejlip otestujes blbou sirkou .........
 
 
Datum: 01. června 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: honza13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diky vyzkouším to =).
 
 
Datum: 01. června 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dopručuji lanovod odpojit u náhonu u rozety, čouhající bowden upevnit s citem, aby se neprušila čtvercovitost, do vrtačky, zapnout opačný chod a vrtat. Snadno poznáš, jestli s rostoucími otáčkami tachometr ukazuje čím dál víc a jestli ukazuje +- reálně. Ale nesmíš ten vnitřek náhonu moc povytáhnout, jina kvypade z tachece a neukáže se nic.
 
 
Datum: 01. června 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Dajmane nebud lofas, šnek se mazat musí. Když ho nemažeš, dostane se tam bordel a celej náhon se vydře. Problém bude ve šnekovi, nebo tacháč.
 
 
Datum: 01. června 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: dajan      IP: uživatel9474    
Možná problem s tachometrem,nebo je něco špatnýho ve šneku.jestli si toho šneka mazal tak to prokluzuje.neboj kámo tohle sem měl taky ale funguje to do dnes :-D :-D ;-)
 
 
Datum: 01. června 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
Zdravim mam na vas dotaz uz jsem tu psal ze mi pincek jede 55 a dnes sem se bavil s kamosem a ten mi rikal ze hlavni tryska ma byt 72 tak jsem se dival a ja mam 60 je mozne ze by to kvuli tomu nejelo dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2011 15:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jawa 20,21,23 má karburátor 2917PSB a hlavní trisku 68 a volnoběžnou 38 , jawa 05 měla karbec nejdřív jako stadion (akorát 15mm) a později se dával 2915PSB a oba měli hlavní trisku 60 a volnoběžnou 35
 
 
Datum: 02. června 2011 15:31
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
lekce 400 kč... a mas to bez dane
 
 
Datum: 01. června 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vymrdana-maturita.cz : rád se přiučím, můžeš mi odpovědět jak to tedy je ?
 
 
Datum: 01. června 2011 23:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
60 triska se dávala do jawa 05 společně s volnoběžnou triskou 35
 
 
Datum: 01. června 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
tady se pisou ale kokotiny ................................
 
 
Datum: 01. června 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
jj takze myslite ze to pojede lip ?, ja bych chtel tak 65
 
 
Datum: 01. června 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno do polska se motory zavíraly aby motka jele 45km/h a mohla se řídit od 15.let tak možná máž trysku z toho(já mom dokonce doma trysku 59), nebo je to kvůli úspoře, přece jen když dáš trysku větší pude spotřeba hodně znatelně nahoru. Hlavně nezapomeň zkontrolovat barvu svíčky a případně seřiď směs !
 
 
Datum: 01. června 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
jj dik jqa tam dam to 68 ale na co se tedy delaji ty 60
 
 
Datum: 01. června 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to kvuli tomu, já mnel taky 60 v mustangu a ručička tachometru se vždy zastavila na "55" dal jsem větší trysku a hned to jelo normálně
 
 
Datum: 01. června 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: palino      IP: uživatel11793    
cau co je tam napisane je setko hlupost original triska ma byt 68(ziadnych 72) a ano moze to byt kôli tomu
 
 
Datum: 01. června 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: Selbs      IP: uživatel11787    
Nazdar draci! Chtěl jsem se zeptat, když se olej v převodovce neměnil za celou dobu (20 let - babetta 210), jestli to nevadí a nebo se ten olej musí vyměnit za novej? Díky za odpovědi ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2011 23:19
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel6546    
2-3roky pak třeba dát novy
 
 
Datum: 21. června 2011 23:19
 
 
 
 
Jméno: Selbs      IP: uživatel11787    
Tak už jsem ho vyměnil, ještě tam byl, ale už pod ryskou a pěkně černej. Snad to na nějakou dlouhou dobu zase vydrží.
 
 
Datum: 06. června 2011 15:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli tam ještě nějakej je , tak ho vyměn a nalej tam převodový 80W
 
 
Datum: 01. června 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kamrádi poradte, na 5L benzinu sem při záběhu po výbrusu lil ( odměrka od pracího prášku) 100ml oleje. Ted když to mám zajeté od výbrusu 962km najeto. Tak to stále ředím 5L ben. 100ml oleje... svíčka maximálně černá. Po sundání hlavy hlava taky černá + píst ( hlavička) taky černá, o výfuku nemluvím.. :-) muze to nečemu vadit?.... kolik ml na 5L benzinu.... tankuju vždy 5L. děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nečoudí mě moc z výfuku, ale všechno je zasraný.. jinak tam dávám Mogul TSF
 
 
Datum: 02. června 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11801    
no oleje si daval malo, hele je možný že ti to bere olej z převodovky a tim padem to huli jak svin....nevim jak moc ti to huli, ale muze to byt i obycejnym olejem, co tam davas?
 
 
Datum: 02. června 2011 7:39
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Málo?!?! dyt toho si myslím že tam bylo až moc... všechno černá výfuk zasranej a to tam toho mám dávat ješte víc?.. nějak tomu nerozumím...
 
 
Datum: 01. června 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo to je pravda měl jsi dávat 1:33 ale tak ted dávej aspon 1:40 nebo 1:45 a koukni jestli ti to nebere olej z převodovky
 
 
Datum: 01. června 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: blady      IP: uživatel11626    
to si daval dost malo oleje na zabeh teda a to opravdu dost malo, mel si davat 33-40 ml na litr...tak aspon ted zacni davat tech 30 ml na litr a jezdi tak uz furt...
 
 
Datum: 01. června 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: jawacak      IP: uživatel10420    
cus pls kde se da koupit 11z nebo 12z na pionýra a este jeden dotaz babeta žere jak tank poradte prosim je to 207 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
kolečka tady na fichtlkrámku a u ty babetty by to mohl být špatně seřízenej karburátor
 
 
Datum: 03. června 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10896    
ahoj draci. hele nevite co stim?? mam jawu 23 a celkem normálně jezdila ale mam strašně mokoru svíčku. zkoušel jsem davat 15ctku brisk ale to bylo stejny. když necham vyschnout svíčku a potom hned jak jí tam sam a roztlačím to tak to jakoby špatně chytá. strašně cuká a potom zase chcípne. jo ale zapojoval jsem ke kostře tachač a tak jestli to nemohlo trošku ubrat na elelektrice. protože mi to nejde od ty doby co jsem tam zapojil ten tachač. :-( prosim cokoliv napište dik :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2011 6:19
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10896    
Od zapalování jsem navedl dálší kabel ke kontaktu který je na tachometru. Dále jsem navedl kabel na ukostření, který jjsem přidělal k tělu tachometru. A tadáá už to svítí...
 
 
Datum: 02. června 2011 6:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to mi řekni jak jsi zapojoval tacháč když k tachometru nevede žádná elektrika?:-D
 
 
Datum: 01. června 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Tak zkus odpojit ten tachač.
 
 
Datum: 01. června 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: Pařez      IP: uživatel10995    
Čus darci,chtěl bych se zeptat jakej předstih mám dat na jawu 555 (starší typ zapalování) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2011 17:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11791    
Tabulkovou hodnotu ti ted z hlavy neřeknu,ale když dáš klasicky 0.4mm odtrh na kladívka,0.4-0.5mm odtrh na svíčku a předstih někde mezi 2,5mm a 3mm před HU tak to pojede
 
 
Datum: 01. června 2011 17:02
 
 
 
 
Jméno: postal2      IP: uživatel10693    
zdarec všichni nevíte prosím kde by se dalo sehnat nové zapalování na jawu 250??? protože u toho puvodního mi vyhořel rotor ale strejda mi dal nejakej rotor prý je novej ale ja se bojim ho tam dát nevim totiž kolika watovej je ale stator je 50w a relátko 75w.Co myslíte mužu ho tam dát ???? předem díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel9460    
Jak myslíš, jestli chceš kupovat toto tak se dostaneš skoro na cenu Vape. A to bych tedy bejt tebou něco připlatil a šel do Vape. Jestli chceš ušetřit, tak kup regulátor od AEV 45W osaď tomu odpovídající žárovky a hotovo. Rotor máš jsi psal novej, vyjde tě to na třetinu a máš jistotu funkčnosti. Ale je to tvoje volba a peníze.
 
 
Datum: 01. června 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: postal2      IP: uživatel10693    
ok moc díky koupím tento stator a 75w rotor relátko 75w už mám nový no v městskym provozu se neocitnu mam panelku jenom do lesa
 
 
Datum: 01. června 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel9460    
No vzhledem k tomu že píšou 10,7A tak je to 75W stator. Ale to bych opravdu neřešil, jestli chceš aby ti to dobíjelo dobře, dej 45 nebo 50W rotor a k tomu příslušnou regulaci. Osobně bych volil regulátor od AEV jak je tu má Sesa nebo přímo od nich. Stator se většinou nezničí. U 75W dynama je blbý, že aby dobíjelo, potřebuje vyšší otáčky. Takže v městským provozu to pořádně nedobíjí.
 
 
Datum: 01. června 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Statory jsou defakto stejné pro všechno, hlavní rozdíl je v rotorech...a provoz rotoru 45w na relátku 75w by mohl být příčinou spálení rotoru, pokud si odebíral více jak 45w...
 
 
Datum: 01. června 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: postal 2      IP: uživatel10693    
jj dik ale to je dost daleko od mě ještě jeden dotaz nevíš kolika watovej je tendle stator http://www.jawadily.cz/Napinak-pro-kyvnou-vidlici-Jawa-levy,458.html?p=productsMore&iProduct=1740 ??? není to tam napsané (teda ja jsem to tam neviděl)
 
 
Datum: 01. června 2011 15:28
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel9460    
Tak se jukni jaký má vinutí, 45W od 75W rotoru poznáš. Jinak jestli jsi provozoval 45W rotor pod regulátorem 75W tak se nediv že jsi ho spálil. Takže jestli vypadá stejně ten novej rotor, tak si sežeň regulátor 45W nebo 50W. Vždy postupuj podle rotoru, Stator je skoro stejnej, jen u 75W statoru byl odpor do buzení přesunutej do krabičky reg. relé. Chvilka hledání na webu a http://www.jawadily.cz/rotor-dynama-6v-55w--jawa,-cz,2593.html ale levný to tedy neni. Zkus Aukro, burzu a tak. Snad tenhle víkend jsou Chotusice.
 
 
Datum: 01. června 2011 15:21
 
 
 
 
Jméno: postal 2      IP: uživatel10693    
to jo no ale ja nemam 4000 kc :-(
 
 
Datum: 01. června 2011 15:19
 
 
 
 
Jméno: Sinuhet77      IP: uživatel11790    
Kup si VAPE a navždy zapomeň na jakékoliv problémy se zapalovaním a seřizováním!!!
 
 
Datum: 01. června 2011 14:42
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čau draci, nevíte někdo čim se daj leštit přepouštěcí kanály ve válci? slyšel jsem že na to jsou nějaký filcový cigárka na vrtačku, nevíte kde se to dá koupit? díky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2011 15:31
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau myslite že to přidá na výkonu?
 
 
Datum: 01. června 2011 15:31
 
 
 
 
Jméno: Sinuhet77      IP: uživatel11790    
Filc až nakonec, nejdřív lamelové cigárkové smirky pořádně uhladit hrany a odstranit překážky. Pak leštící pasta na malém hadrovém leštidlu. Tak půl hodiny snažení a je to! Zkus nějaký řetězec pro kutily mají tam toho dost. Jo a doporučuju to dělat venku!!!
 
 
Datum: 01. června 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus dracu podadíte mi ? chtel bych poradit jak zprávně seštelovat karbec aby mi to tolik nežralo... n jakej zářes dat jehlu mám tam 4 zářezy.... a jak jezdit aby by to mocka nežralo,.. dik.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2011 15:24
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jasný pardon.... Jawa mustang 23... karburátor klasika na mustanga...
 
 
Datum: 01. června 2011 15:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorrry 2 zářez**
 
 
Datum: 01. června 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli máš na mysli pincka, tak zářez z vrchu, pak seštelovat hladinu v plovákovce, na to je návod na internetu.
 
 
Datum: 01. června 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: Sinuhet77      IP: uživatel11790    
A co takhle napsat typ motorky a číslo karburátoru!!! Jdi do mototechny a chtěj svíčku do motoru!!!
 
 
Datum: 01. června 2011 14:49
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. aku su to loziska znacky AKE? slovenska vyroba to je, len ci su kvalitou aspon ako ZVL/ZKL. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2011 14:59
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
ZVL/ZKL jsou uz do fichtla luxus
 
 
Datum: 02. června 2011 14:59
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a k tym AKE neviete nic? SKF si myslim, ze su do seriovej jawy zbytocny luxus.
 
 
Datum: 01. června 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sinuhet: Ale hovno...
 
 
Datum: 01. června 2011 15:44
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
to Sinuhet77 , si nejaky posibany ne ? ZKL a ZVL jsou nejlepší ložiska . V práci žádné jiné nepoužíváme !!!!!
 
 
Datum: 01. června 2011 15:13
 
 
 
 
Jméno: Sinuhet77      IP: uživatel11790    
AKE - ZKL jen na pár tisíc km. SKF - NAVŽDY!!!
 
 
Datum: 01. června 2011 14:43
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
čaute .. kolik da fichtl km/h ?? kdyš je po vybrusu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
tem kokotum bych za tu stopku ustrelil palici !!!!! jinak ten fik nejede 80 !! ale +/- cca 70 km/h... a jeste jede curacek z kopce.. bych ho prosmal dvojkou kokota...............................
 
 
Datum: 01. června 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11791    
Neupravenej dobře seřízenej 65-70km/h
 
 
Datum: 01. června 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámo, ty si jasnej, nesmíš brát všechno vážně !
 
 
Datum: 01. června 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11626    
hej :-D ty si vážně jasnej :-D kilem :-D jasně ... a babeta 90 vid :-D :-D :-D hej ja vazne z tebe nemuzu, ale jak myslis hochu...
 
 
Datum: 01. června 2011 13:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne ten jede kilem!!!
 
 
Datum: 01. června 2011 11:06
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel11542    
http://www.youtube.com/watch?v=eyRohDf_abs a co tento fichtl jede 80 ? a to nema v tuningu
 
 
Datum: 01. června 2011 10:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
100 km/h
 
 
Datum: 01. června 2011 10:35
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel11542    
a na babete to ukazuje dobre tachometr ??
 
 
Datum: 01. června 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel984    
jako to je celkem blba otazka :-D každej jinak, zäleží na primarnim kolecku, rozete....ja mam dva, jeden je udelanej do tahu, s tim dam max 50km/h a s tim druhym kterej je udelanej na rychlost jede az 75 km/h, ale zase nema moc tah, jinak oba dva sou po celkovy go motoru....tak uvids kolik ti pojede no...
 
 
Datum: 01. června 2011 9:30
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
no ja mam jawu 23 a kdyš sem jel sem tam videl na tachometru tak 70-75 a nevim jestli to ukazuje dobre
 
 
Datum: 01. června 2011 6:24
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel10340    
Tak hned po výbrusu bych ho netýral...Musí se zajet a na rychlosti zavisí hodně věcí stav a nejen výbrus....Ale tak já mám pomalu nejetej motor páč byl nepoužíván a jen nový ložiska na klice a řetěz a tech 60 tam dávám po rovině..ALe tak když uděláš komplet motor tak by třeba mohl jezdit přes 60...nwm
 
 
Datum: 31. května 2011 23:39
 
 
 
 
Jméno: kondor      E-mail:      IP: uživatel9766    
Zdar,borci.Jedete někdo v sobotu 4.6. do Všelibic na 10. FICHTL sraz ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2011 18:09
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel9766    
Počasíčko vyjde,věřím že jo.To zase bude mazec,až se kolona rozjede a zahulí půlku světa.
 
 
Datum: 01. června 2011 18:09
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Počítejte se mnou!Jedu z Liberce takže to mám asi 23km:-) Jedu s kámošem on na bábě a já na mustoši Vyrážíme v 8 hodin,hlavně musí vyjít počasí!
 
 
Datum: 01. června 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel9766    
Já to mám taky 65 km,ale pojedu na fichtlovi už po šesté a letos určitě nevynechám.Kondor
 
 
Datum: 31. května 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: dan      E-mail:      IP: uživatel10444    
pro mně moc daleko :-( škoda
 
 
Datum: 31. května 2011 23:00
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chlapci jeden "automechanik" se semnou hádal o tom že řeťěžové náhonové kolečko neni sekundárko ale primárko. Že mám pravdu a je to sekundárko? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
automechanik asi jenom tlačil, pak by to podle pohybu sil odpovídalo :-D
 
 
Datum: 01. června 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
ty vole tady se resej picoviny ........................ todle je snad kazdymu blbovi jasny ne ??? jinak elita uz vysvetlila ,,,,,,,,,,,,,,, ...............
 
 
Datum: 01. června 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel9460    
Věř mu klidně dál, asi viděl jen stadiona, ten má primární převod ozubenejma kolama. Takže řetěz je v tom případě opravdu primární. :-D
 
 
Datum: 01. června 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale jä to nepopírám, jen mi to říkal jeden chláapek, a jáa mju věřím :-D
 
 
Datum: 01. června 2011 10:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybys neveril tak latinské názvy pro číslovky 1 až 8 jsou: prima, sekunda, tercie, kvarta, kvinta, sexta, septima, oktava,..... take furt popíráš že prima je 1 a že sekunda je 2? :-D :-D
 
 
Datum: 31. května 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachtl: ty seš trouba :-D .. primární je jako první.. a první kolečko je hnedka na čepu kliky.. sekundární je druhé.... a druhé je na výstupu převodovky k náhonu kola ;-) ... nebo popíráš snad že primární je první a seknudár je druhý? ;-)
 
 
Datum: 31. května 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je celkem možný, každej řiká něco jinýho, mě je to celkem jedno jak tomu budu řikat :-D
 
 
Datum: 31. května 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, řetězové je obecné označení ale...protože na něm běhá řetěz tak je řetězové, ale na motorce jsou řetězy dva, a tak se použilo rozlišovací pojmenování primární a sekundární řetěz, takže ono je to vlastně jakoby sekundární řetězové kolečko, prostě sekundár :-D
 
 
Datum: 31. května 2011 22:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co sem slyśel tak řetězové..ale já se s tebou hádat nebudu.
 
 
Datum: 31. května 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já zase věřim tomu co je logické a léta zaběhnuté...jak by se podle tebe jinak mělo jsmenovat to kolečko než sekundární?
 
 
Datum: 31. května 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko: tož taky si to myslím, na 99.9 % jsem si i jistej :-D
 
 
Datum: 31. května 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nevím, každej řiká néco jiného... ono na ton stejně moc nesejde :-)...já věřím tomu co sem psal
 
 
Datum: 31. května 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: fichtlar05      IP: uživatel11788    
ja bych řek že primarko je spojkove a sekundarko u retazu je to vsude na netu :-)
 
 
Datum: 31. května 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co to potom teda je ? :-D terciální převod? :-D
 
 
Datum: 31. května 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sekundární kolečko je to pod pravym deklem, primární je u spojky...vychází to z pojmenování celého toho převodu-u spojky je to primární řetězový převod, na zadní kolo je to sekundární řetězový převod...
 
 
Datum: 31. května 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jaktože tady na fichtlkrámku prodávaji sekundární kolečka? To to snad maji špatně pojmenovany všechno? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sekundaro_15z2.html
 
 
Datum: 31. května 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky sem si to myslel, ale nenachází. Dokonce mi to potvrdil i prodavač v mototechně.
 
 
Datum: 31. května 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale sekundární převod se nachází pod pravým deklem motoru, ne ?
 
 
Datum: 31. května 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne nemáš...každej si myslí že pod pojmem sekundár, najdeś kolečko na ŕetěz (pod pravym deklem motoru) ale není tomu tak...kdysi mi to vysvétloval jeden starej pán, a ten moc dobŕe ví o čem mluví.
 
 
Datum: 31. května 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: Bába 210      IP: uživatel11787    
Zdar draci! Potřeboval bych poradit, proč mi babetta 210 hůř chytá když se chci rozjet. Po chvíli šlapání chytne, když držim plyn naplno, tak nejede ale musim rychle škubat s plynem, aby trochu cukala a popojížděla. Po nějaké době se začne pomalu rozjíždět rychleji a pak už jede skvěle. Nemůže to bejt tim, že to trvá, než do motoru doteče pořádně benzín? Budu rád, když mi poradíte, co s tim. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2011 15:12
 
 
 
 
Jméno: Bába 210      IP: uživatel11787    
Tak to teda zkusim a uvidim, jestli to bude fachat.
 
 
Datum: 01. června 2011 15:12
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
mě to dělalo na mustangu a já jsem udělal pořádný těsnění mezi sací krdlo a karburátor, protože jak to saje tak se ten karbec přilepí a pak to jede
 
 
Datum: 01. června 2011 11:45
 
<  792  793  794  795  796  797  798  799  800  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 19:32:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu