Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 zdravím chci se zeptat mam jawu 250/353 03 r.v 1957 a sháním karburátor ale v originál knížce je napsáno že tam má být JIKOV 2926 TŘ ale všude nachízím karburátory 2926 SBD může my to někdo vysvětlit případně jakej tam má být karburátor
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 12:45
 dobrý den já mám taky jawu 250/353 typ 03 a mám tam místo toho karburátorru 2926TŘ jak je psáno v knížce 2924H takže nevím jestli ten 2926TŘ se třeba neosvědčil tak tam dávali ten 2924H.
Datum: 25. července 2011 12:45
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 zdar mam novy vybrus od kamože protože přesedlal na silnějši jak dlouho to mam zajiždět když natom byl asi tak 3x ?? ale jinak jede pěkně  jezdil sem tak na polovinu plynu a sem tam po rovině mu trochu přidal newadi to ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 20:52
Jméno: petr caban
IP: uživatel11858
 staci jen 500 kilaku a dobry
Datum: 10. června 2011 20:52
 no nvm naco 1000 km naco tak moc ale bohatě ti stači 3x min při 150 km už tahne 5x lip a jinak ho moc nedři (nevytačet)
Datum: 05. června 2011 20:25
 Prvních 1000km mazaní 1:20 a jezdi nanejvíš 1/3 plynu
Datum: 05. června 2011 13:28
Jméno: pontik
IP: uživatel11368
 Zdarec, mam velky problem... Pri oprave dobijeni jsem zjistil, ze regler (exterak, 75W) nespina dynamo do obvodu ani pro vysokych otackach. Zkousel jsem tedy zmerit napeti na svorce D dynama (vystup) a zjistil jsem, ze multimetrem nejsem schopnej to napeti zjistit. Lita to od 0,5V-15V. Proste to lita nahoru dolu jak se tomu chce, neda se teda urcit hodnota, takze nemuzu ani sestelovat regulator (ono to s tim asi souvisi...) Poradte nekdo!!! Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 19:32
Jméno: pontik
IP: uživatel11368
 zapomnel jsem dodat ze je to na jawe 250/559 (panelce) =)
Datum: 04. června 2011 19:32
 To skákání hodnot souvisí s rušenim Voltmetru. Myslim že odrušená fajfka by to vyřešila, pak by to mělo ukazovat reálné hodnoty.
Datum: 04. června 2011 19:20
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 zdarec čím to může být když mě teče benzín až do vzduchového filtra myslíte,že mám snížit hladinu v plovákové komoře dík moc??Je to u jawy 21 a zdá se mě,že mě moc žere dík moc????
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 22:47
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
Datum: 04. června 2011 22:47
 Zcela běžná věc, pokud se ti zdá že ti to moc žere, pořid si kolo, nebo choď pěšky
Datum: 04. června 2011 22:18
 zdar chlapi chccu sa zeptat jak by ste oddělali ze spodu zavařeny šrub nad zadníma tlumičama jsou to dva origo šruby ktere vedou z tě příčky za nadrži (ty dva šruby drži tu chranici gumu pod nadrži) nic mě nenapada dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 16:57
 buchal sem po tom kolikrat a vubec nic
Datum: 05. června 2011 16:57
 z vrchu bouchnout kladivem  nechtic jsem to tak udělal a šroub v tom sváru upadl
Datum: 05. června 2011 14:24
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 zkus je zase "odvařit" ...
Datum: 04. června 2011 22:36
 Cau chci se zeptat jak je to ze cim mensi (menej zubov) je retazové kolečko tak jedu rychlej nebo pomalej ? (15,13,12 A 11 zubove mam na vyber.)
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 22:24
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 On se neptá jak to jede... ale JAK TO , že to tak jede. Tys neměl fyziku ještě na zákl škole co?
Datum: 04. června 2011 22:24
 Achjo, zas tenhle dotaz,, čim větší kolečko-větší rychlost a naopak.
Datum: 04. června 2011 22:20
Jméno: mahony.x
IP: uživatel8746
 To si to neumíš vyzkoušet?Určitě už někdy jels na kole co má přehazovačku...
Datum: 04. června 2011 21:50
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9713
 Čau chtěl jsem vyčistit trysky a volnoběžnou sem bez problému našruboval a hlavní tam šla jen do pul a tak vrzala když sem ji točil a dotáhl sem to a trochu závitu tam trčelo(to je u nového karburátoru)tak sem vzal ze stareho (05karburátoru)hlavní trysku a dal sem ji tak je to na normální šrubovák ale má i jakkdyby matku a je tam napsate 89 a jede to s tím ale hodně to kouří a trochu se to dusí co mam dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 11:47
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
Datum: 05. června 2011 11:47
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 je to 89
Datum: 05. června 2011 11:40
 Jawa 05 není Jawa05, Jen tak pro upozornění. Jawa 05 změn si plís nick, irituješ tu dementy k tvrdejm slovům (vymrdana-maturita.cz)
Datum: 05. června 2011 7:44
 to není 89 ale 68
Datum: 05. června 2011 6:28
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 to jsou problemy...............................................
Datum: 04. června 2011 22:13
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9713
 a stou origo na tom novém karbecu mi to jaksi nechce jet musim uplně rychle a dlouho tlačit pak to nastartuje ale rychle to zdechne docela ale před tím to s ní jezdilo
Datum: 04. června 2011 19:14
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Sorry že to sem píšu znova ale 2.stranu sleduje málokdo
Zdar konečně sem složil fichtla... jede parádně ale sere mě že se to jakoby uchlastavá.. když jedu třeba na 3nebo 1 pomalejc bez plynu tak to chcipá nebo když chvíli jezdím pak hodim neutrál a nedrží volnoběh musím přidávat plyn aby nechcípl.. plovák je v pohodě ten pléšek co je nadním taky..volnoběžnou trysku mám nastavenou dobře.. Dík za radu a at vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 17:56
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 taky tak ale nemám výbrus ale jen nová píst
Datum: 04. června 2011 17:56
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9713
 mam po go motor výbrus,vše a taky mi to dělá ale jede krásně
Datum: 04. června 2011 17:54
 Cau draci, mam problem a nevim jak ho vyresit (nikdy se mi to nestalo).
Kdyz otocim kohoutem a zapnu benzin tak mi pod plovakem tece benzin jako o zivot, ale kdyz jedu tak ani kapka a kdyz to chcipnu tak v ten okamzik to zacne tect.
A dopoledne jsem jezdil a nic neteklo, ale ted sem to zkusil a tece to.
Neni mozny ze je to z horka? Protoze sem mel pionyra asi 3 hodiny na dvore kam prazi slunce jak o zivot.
Nikdy sem tohle neresil, tak nevim co s tim.
Diky moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 10:51
Jméno: dominik
IP: uživatel11814
 Skus ten plovák vyndat a vyčistít to ,úrotože se ti zasekává plovák v karbeci mě se to taky stávalo
Datum: 05. června 2011 10:51
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 čau daraci chcu se zeptat cim to muze byt ze me fechtl dys ho rostlacim tak jakoby chce chytnut ale nechytne a dyš chytne tak jak dyby to cuka\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 22:39
Jméno: bghnhpioa
IP: uživatel6546
Datum: 10. června 2011 22:39
Posl.aktualizace: 04. června 2011 17:09
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 na 100% z 634 , ae z tech prvnich co mely uchyceny predni blatnik stejne jak kyvacky nebo panelky , misto plechu tam dal nedo pracovky z pozdejsi verze 634
Datum: 04. června 2011 17:09
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 Vidlice sou origo(stejny sou i na 477) a kup tam normalne manzetu sani z mustanga pasuje to +-
Datum: 04. června 2011 16:09
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 tipuji 638 bo 634
Datum: 04. června 2011 14:49
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau mam babettu 210 dvourychlostní a mam takový to problém když ji rozjedu tak jede 10 metru a zas jakoby uplně se sníži volnoběh jakoby chtěla zdechnou jako by se zadusila a pak se znova rozjede a tak pořád dokola karburátor byl vyčištěn trysky atd výfuk taky že by to dělal vzduchový filtr ale tak to by jelo pořád stejně ne?někdy to zdechce uplně pokud držím pyn zas to roztlačim a zas po 10 metrech se to zadusí a znova do otáček to rozjedu a tak pořád dokola díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 13:54
Jméno: žabák
IP: uživatel4095
 čau draci, máte někdo zkušenosti s čištěním nádrže pomocí kyseliny citronové? potřeboval bych poradit jakou dávku mám dát na nádrž od mustanga. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 10:16
Jméno: :-D
IP: uživatel11073
 Ó .. IP ... priste pis prihlasenej.. jinak to nic nemeni na tom ze jsi debil...
Datum: 05. června 2011 10:16
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 vymrdana-maturita.cz, jak sem klidas, tak tohle mě dostalo... Plnou hubu keců a ani neumíš číst ty jarine pomatenej. Koukni se o odkaz vedle, kdo že to tam vlastně psal....
Datum: 05. června 2011 7:41
 Já to dělal taky na nádrží mustanga.. Nádrž 7 litru, koupil jsem si 7 balíčků po 100g, to znamená 7l / 700g.
Datum: 04. června 2011 23:00
 S malym množstvim kyseliny to nemělo potřebnej efekt, a bez odmaštění to samý, po odmaštění daleko lepší výsledek...už jsem takhle nějakou tu nádrž udělal, tak zhruba vim o co jde...já nevařim z vody-čerpam jen ze svejch zkušeností...
Datum: 04. června 2011 22:43
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 kolecko... on je trosku retardovany ... tady dela machra a o dotaz vedle nevi jak zasroubovat hl. trysku... jinak mas pravdu a odrezovac to pouze podrzi - nevyzere.......
Datum: 04. června 2011 22:22
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Dobře, odmasti to, ale tý kyselky stačí málo. 200g je dost, věř mi, záleží spíš na teplotě
Datum: 04. června 2011 22:20
Datum: 04. června 2011 21:38
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nejlepší odrezovač!! Jen těch 0,8 kila je veeeeela. Kup si v sámošce 7 pytlíčků kyseliny citr. na vaření a nasypej to tam, zalej vařící vodou a je to. Odmaštovat nemusíš, od toho tam leješ tu vařící voudu aby ti reakce proběhla rychle.
Datum: 04. června 2011 21:16
 Dej 0,8kg kyseliny, a nádrž před odrezovánim důkladně odmasti třeba technickym benzínem, jinak to dobře nebude fungovat...
Datum: 04. června 2011 18:16
Jméno: Robin
IP: uživatel10860
 Zdarec fichtlaři,mám pionýra a když ho nakopnu tak musím držet plný plyn ať nezdechne,předstih je tam nový,odtrh taky,nová zapalovací cívka,trysky..máte nějaké nápady čím by to mohlo bejt ?Předem dík ,ať to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 17:59
Jméno: Robin
IP: uživatel10860
 On jezdil,potom sál přes zimu a jezdil dál jak předtím, ale pak to furt snižovalo výkon a tah.potom se tam vyměnily ty součástky a teď to dělá.
Datum: 04. června 2011 17:59
 Možná to bude zanesený kanálek u volnoběžné trysky nebo vzdušník ze strany sání. Ten fichtl dlouho stál nebo se to stalo z ničeho nic?
Datum: 04. června 2011 15:36
Jméno: Robin
IP: uživatel10860
 Tohle by snad napadlo uplně každého..kdyby to byla taká kravina tak to tu asi nepíšu
Datum: 04. června 2011 14:03
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nastav si volnoběh
Datum: 04. června 2011 13:55
 Zdar draci, potřebuji si něco vyjasnit. Já nastavuji odtrh že na kladívku nastavím 4 desetiny když je nejvíc otevřený. Jenže otec mého kámoše mě tvrdil že se to musí nastavovat v horní úvrati. Tak se ptám jak to má byt. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 23:51
Jméno: ondras
IP: uživatel11819
 správný odtrh je 0,4mm při hú a ne 0,5 jak bylo na videu!
Mám vyzkoušeno na všech fichtlech co jsem kdy šteloval že idealni odtrh je 0,35mm.
Když ho takhle nastaviš, nakopneš ho aji rukou
Datum: 05. června 2011 23:51
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11815
 Diky
Datum: 04. června 2011 23:40
 pokud budeš mít hozené zápalko z metru tzn.třeba 1cm před hú a nastavíš odtrh v hú na 0,4mm,při dalším pootočení ti odtrh skočí úplně někam jinam.v příručce je psáno v hú,ale při kontrole předstihu a jemnějším nastavení.tzn že když máš předstih cca od 0-5mm vychází max otevření kladívka do hú.míra odtrhu je vzdálenost aby se kladívko v rozsahu otáček stačilo vracet a otvírat.
Datum: 04. června 2011 20:08
Jméno: franta
IP: uživatel11625
 musis si dat píst do horní uvrati a pak to nastavit ten otec ti rado dobře akorat to ma byt 0,5 mmhttp://www.youtube.com/watch?v=Hti4ts7_I0s&feature=related
Datum: 04. června 2011 19:51
 Osobně to nastavuju při největšim otevření a od oka...
Datum: 04. června 2011 17:22
Jméno: Pida
IP: uživatel11296
 Otec kámoše má pravdu  0,4 mm při horní uvráti.
Datum: 04. června 2011 14:41
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
Posl.aktualizace: 12. června 2011 15:51
Jméno: sakisen
IP: uživatel1272
 No, ten čep Ti přeci zajišťujě z každé strany taková pružinka(jakoby ségrovka).. Takže Ti nemůže vypadnout. A s tím lepidlem - stačí ho opálit zapalovačem nebo sirkou. A uvidíš, jak se ho krásně zbavíš. A pokud bys chtěl mermomocí ten čep stejně přilepit, tak ti říkám, že při nastartování už držet nebude. To lepidlo nemá šanci tu zátěž zvládnout a navíc se při zahřátí motoru vypálí, stejně jako všechna kyanoakryl. (vteřinová) lepidla.
Datum: 12. června 2011 15:51
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 předražený?? sice jeto pálka, ale držíto!! jestli to nepujde sundat tak jsem v prdeli. Píšou že se musí vypálit pak schoří. Lepit jsem ho chtěl kuli tomu, že nedrží v pístu když se ohřeje a časem by se to vymlátilo
Datum: 05. června 2011 21:24
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 picovina lepit a loctite je podradny predrazeny lepidlo !
Datum: 04. června 2011 22:25
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No lepit to je hovadina, že jo.... ale Locktitem je to na věčný časy  Nejlepší lepidlo na trhu.
Datum: 04. června 2011 21:17
Jméno: pali
IP: uživatel11658
 a na čo by si tam chcel čap lepiť my vysvetli?!?!?!
Datum: 04. června 2011 16:52
Jméno: tonda
IP: uživatel3383
 ČUS DRACI ,MÁM ČZ 175 _477 A NA 100KM MI ŽERE 5LITRŮ ,JEZDÍM NA OLEJ SHELL ADWANCE VSX 2T, CHYTÁ NA NAKOPNUTÍ .CHTĚL BYCH SE VÁS ZEPTAT ,ŽERE VÁM TAKY TOLIK A ČÍM TO MUŽE BÝT? DÍKY ZA ODPOVĚDI
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 20:37
Jméno: standa
IP: uživatel11818
 Důležitej faktor je správný seřízení směsi,správná tryska,čistej vzduchovej filtr,čistý vejfuky a seřízený zapalování a pak už jen styl jízdy. Mam 250 Péráka,starej vyrachtanej motor,ale seřízenej,a při klidné jízdě po rovinkách to jezdí zadarmo jak fichtl,když stim pocukávam po vesnicích,kde člověk furt řadí nahoru dolu,brzda,plyn tak neni problém jet za 5-6 litrů,to a samé když ho přetáčím za stovku,to jde spotřeba taky nahoru....
Datum: 05. června 2011 20:37
Jméno: jony1203
IP: uživatel11667
 Jestli na tom jezdíš jako prase tak to je normální. Při úsporný jízdě to žere tak 3 litry.
Datum: 04. června 2011 15:10
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 Priste bez capsu
Datum: 04. června 2011 14:36
 Tak nějak...s mojí 477 jezdim za krásnejch 3,5l když jedu tak nějak normálně, spíše volně...ale se 180 neni problém jet za 6l
Datum: 04. června 2011 14:21
 hele číza 175 už není pincek.. je to větší motorka, odost výkonnější.. tudíž to musí více žrat.. tahle spotřeba je podle mě průměrná vhledem k motorce..
Datum: 04. června 2011 13:37
 Ahoj, zajímal by mě ještě jedna věc, jaký palivový filtr byste mi doporučili na Pionýra, chtěl bych ho dát někam kde m němu bude dobrý přístup, nejlépe blízko karburátoru, ale nevím v těhle věcech se nevyznám. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 23:05
 já mám ten sportovní, dá se vyprat pod vodou, ne jako ten papírový,,, ale počítej s větší cenou
Datum: 04. června 2011 23:05
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 tomuhle papírovýmu osobně nevěřim, vyhledávám se sítkem. umístěn mám jej před karburátorem.
Datum: 04. června 2011 22:32
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
 je úplně jedno kam ten filtr dáš. jinak ten papírový je docela dobrý
Datum: 04. června 2011 20:21
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 http://www.motokramek.cz/palivovy-filtr-papirovy/
Datum: 04. června 2011 13:59
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 Zdravim mám problém s 21... dám tam novou svíčku a vpohodě chtne max na 3tí jedu se projet a když namax vytočím 3 tak to jakkdyby přestane dávat jiskru tak musím ubrat plyn a pak se to zas chytne... nevíte čím to je? nemůžu nato přít... jo a pak když zastavim a nechám schládnout tak má velký problémy chytnout... věcinou pak musím rostláčet... s novou svíčkou ale chytne krásně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 12:38
 čaute .. kdyš jedu a třeba vjedu na patnik ta jestli se hybou silenbloky ve přednich vidlicích
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 22:29
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 nerozumim... jako videl jsem hodne ... letadlo couvat, hada chcat ale todle ne.......
Datum: 04. června 2011 22:29
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 já trochu pochopit, odpovídat ne.
Datum: 04. června 2011 22:28
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 04. června 2011 21:20
Datum: 04. června 2011 18:30
 nerozumět řeči tvého kmene. ty nepsat jako člověk ale jako mládě od kráva
Datum: 04. června 2011 12:45
|



|