česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  789  790  791  792  793  794  795  796  797  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
zdravím chci se zeptat mam jawu 250/353 03 r.v 1957 a sháním karburátor ale v originál knížce je napsáno že tam má být JIKOV 2926 TŘ ale všude nachízím karburátory 2926 SBD může my to někdo vysvětlit případně jakej tam má být karburátor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: jirka25a      E-mail:      IP: uživatel12115    
dobrý den já mám taky jawu 250/353 typ 03 a mám tam místo toho karburátorru 2926TŘ jak je psáno v knížce 2924H takže nevím jestli ten 2926TŘ se třeba neosvědčil tak tam dávali ten 2924H.
 
 
Datum: 25. července 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
zdar mam novy vybrus od kamože protože přesedlal na silnějši jak dlouho to mam zajiždět když natom byl asi tak 3x ?? ale jinak jede pěkně :-D jezdil sem tak na polovinu plynu a sem tam po rovině mu trochu přidal newadi to ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: petr caban      IP: uživatel11858    
staci jen 500 kilaku a dobry
 
 
Datum: 10. června 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: osi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nvm naco 1000 km naco tak moc ale bohatě ti stači 3x min při 150 km už tahne 5x lip a jinak ho moc nedři (nevytačet)
 
 
Datum: 05. června 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel11143    
Prvních 1000km mazaní 1:20 a jezdi nanejvíš 1/3 plynu
 
 
Datum: 05. června 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: pontik      IP: uživatel11368    
Zdarec, mam velky problem... Pri oprave dobijeni jsem zjistil, ze regler (exterak, 75W) nespina dynamo do obvodu ani pro vysokych otackach. Zkousel jsem tedy zmerit napeti na svorce D dynama (vystup) a zjistil jsem, ze multimetrem nejsem schopnej to napeti zjistit. Lita to od 0,5V-15V. Proste to lita nahoru dolu jak se tomu chce, neda se teda urcit hodnota, takze nemuzu ani sestelovat regulator (ono to s tim asi souvisi...) Poradte nekdo!!! Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: pontik      IP: uživatel11368    
zapomnel jsem dodat ze je to na jawe 250/559 (panelce) =)
 
 
Datum: 04. června 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To skákání hodnot souvisí s rušenim Voltmetru. Myslim že odrušená fajfka by to vyřešila, pak by to mělo ukazovat reálné hodnoty.
 
 
Datum: 04. června 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
zdarec čím to může být když mě teče benzín až do vzduchového filtra myslíte,že mám snížit hladinu v plovákové komoře dík moc??Je to u jawy 21 a zdá se mě,že mě moc žere dík moc???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Ta spotřeba je tím že to třeba 5 nakopávám na jedu 4km vypnu to bych musel třeba jet 100km v tahu,abych poznal spotřebu?:-):-)
 
 
Datum: 04. června 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zcela běžná věc, pokud se ti zdá že ti to moc žere, pořid si kolo, nebo choď pěšky :-)
 
 
Datum: 04. června 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: osi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar chlapi chccu sa zeptat jak by ste oddělali ze spodu zavařeny šrub nad zadníma tlumičama jsou to dva origo šruby ktere vedou z tě příčky za nadrži (ty dva šruby drži tu chranici gumu pod nadrži) nic mě nenapada dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 16:57
 
 
 
 
Jméno: osi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buchal sem po tom kolikrat a vubec nic :-)
 
 
Datum: 05. června 2011 16:57
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z vrchu bouchnout kladivem :-D nechtic jsem to tak udělal a šroub v tom sváru upadl :-D
 
 
Datum: 05. června 2011 14:24
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
zkus je zase "odvařit" ...
 
 
Datum: 04. června 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: Janči      E-mail:      IP: uživatel11696    
Cau chci se zeptat jak je to ze cim mensi (menej zubov) je retazové kolečko tak jedu rychlej nebo pomalej ? (15,13,12 A 11 zubove mam na vyber.) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
On se neptá jak to jede... ale JAK TO , že to tak jede. Tys neměl fyziku ještě na zákl škole co? :-D
 
 
Datum: 04. června 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Achjo, zas tenhle dotaz,, čim větší kolečko-větší rychlost a naopak.
 
 
Datum: 04. června 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: mahony.x      IP: uživatel8746    
To si to neumíš vyzkoušet?Určitě už někdy jels na kole co má přehazovačku...
 
 
Datum: 04. června 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9713    
Čau chtěl jsem vyčistit trysky a volnoběžnou sem bez problému našruboval a hlavní tam šla jen do pul a tak vrzala když sem ji točil a dotáhl sem to a trochu závitu tam trčelo(to je u nového karburátoru)tak sem vzal ze stareho (05karburátoru)hlavní trysku a dal sem ji tak je to na normální šrubovák ale má i jakkdyby matku a je tam napsate 89 a jede to s tím ale hodně to kouří a trochu se to dusí co mam dělat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 11:47
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
:-D
 
 
Datum: 05. června 2011 11:47
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9545    
je to 89
 
 
Datum: 05. června 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 05 není Jawa05, Jen tak pro upozornění. Jawa 05 změn si plís nick, irituješ tu dementy k tvrdejm slovům (vymrdana-maturita.cz)
 
 
Datum: 05. června 2011 7:44
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to není 89 ale 68
 
 
Datum: 05. června 2011 6:28
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
to jsou problemy...............................................
 
 
Datum: 04. června 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9713    
a stou origo na tom novém karbecu mi to jaksi nechce jet musim uplně rychle a dlouho tlačit pak to nastartuje ale rychle to zdechne docela ale před tím to s ní jezdilo
 
 
Datum: 04. června 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Sorry že to sem píšu znova ale 2.stranu sleduje málokdo Zdar konečně sem složil fichtla... jede parádně ale sere mě že se to jakoby uchlastavá.. když jedu třeba na 3nebo 1 pomalejc bez plynu tak to chcipá nebo když chvíli jezdím pak hodim neutrál a nedrží volnoběh musím přidávat plyn aby nechcípl.. plovák je v pohodě ten pléšek co je nadním taky..volnoběžnou trysku mám nastavenou dobře.. Dík za radu a at vám to jezdí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
taky tak ale nemám výbrus ale jen nová píst
 
 
Datum: 04. června 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9713    
mam po go motor výbrus,vše a taky mi to dělá ale jede krásně
 
 
Datum: 04. června 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: Blackous      E-mail:      IP: uživatel10288    
Cau draci, mam problem a nevim jak ho vyresit (nikdy se mi to nestalo). Kdyz otocim kohoutem a zapnu benzin tak mi pod plovakem tece benzin jako o zivot, ale kdyz jedu tak ani kapka a kdyz to chcipnu tak v ten okamzik to zacne tect. A dopoledne jsem jezdil a nic neteklo, ale ted sem to zkusil a tece to. Neni mozny ze je to z horka? Protoze sem mel pionyra asi 3 hodiny na dvore kam prazi slunce jak o zivot. Nikdy sem tohle neresil, tak nevim co s tim. Diky moc za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: dominik      IP: uživatel11814    
Skus ten plovák vyndat a vyčistít to ,úrotože se ti zasekává plovák v karbeci mě se to taky stávalo :-)
 
 
Datum: 05. června 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
čau daraci chcu se zeptat cim to muze byt ze me fechtl dys ho rostlacim tak jakoby chce chytnut ale nechytne a dyš chytne tak jak dyby to cuka\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: bghnhpioa      IP: uživatel6546    
musíš správně nastavit předstich a seštelovat karburátoor!;-);-);-)
 
 
Datum: 10. června 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, chci kupovat nové manžety na vidlice a nevim z jakého typu přesně jsou. Vy to určitě poznáte. http://leteckaposta.cz/439612127 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
na 100% z 634 , ae z tech prvnich co mely uchyceny predni blatnik stejne jak kyvacky nebo panelky , misto plechu tam dal nedo pracovky z pozdejsi verze 634
 
 
Datum: 04. června 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
Vidlice sou origo(stejny sou i na 477) a kup tam normalne manzetu sani z mustanga pasuje to +-
 
 
Datum: 04. června 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
tipuji 638 bo 634
 
 
Datum: 04. června 2011 14:49
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
čau mam babettu 210 dvourychlostní a mam takový to problém když ji rozjedu tak jede 10 metru a zas jakoby uplně se sníži volnoběh jakoby chtěla zdechnou jako by se zadusila a pak se znova rozjede a tak pořád dokola karburátor byl vyčištěn trysky atd výfuk taky že by to dělal vzduchový filtr ale tak to by jelo pořád stejně ne?někdy to zdechce uplně pokud držím pyn zas to roztlačim a zas po 10 metrech se to zadusí a znova do otáček to rozjedu a tak pořád dokola díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2011 13:54
 
 
 
 
Jméno: žabák      IP: uživatel4095    
čau draci, máte někdo zkušenosti s čištěním nádrže pomocí kyseliny citronové? potřeboval bych poradit jakou dávku mám dát na nádrž od mustanga. Díky za odpovědi ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 10:16
 
 
 
 
Jméno: :-D      IP: uživatel11073    
Ó .. IP ... priste pis prihlasenej.. jinak to nic nemeni na tom ze jsi debil...
 
 
Datum: 05. června 2011 10:16
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
vymrdana-maturita.cz, jak sem klidas, tak tohle mě dostalo... Plnou hubu keců a ani neumíš číst ty jarine pomatenej. Koukni se o odkaz vedle, kdo že to tam vlastně psal....
 
 
Datum: 05. června 2011 7:41
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to dělal taky na nádrží mustanga.. Nádrž 7 litru, koupil jsem si 7 balíčků po 100g, to znamená 7l / 700g.
 
 
Datum: 04. června 2011 23:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S malym množstvim kyseliny to nemělo potřebnej efekt, a bez odmaštění to samý, po odmaštění daleko lepší výsledek...už jsem takhle nějakou tu nádrž udělal, tak zhruba vim o co jde...já nevařim z vody-čerpam jen ze svejch zkušeností...
 
 
Datum: 04. června 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
kolecko... on je trosku retardovany ... tady dela machra a o dotaz vedle nevi jak zasroubovat hl. trysku... jinak mas pravdu a odrezovac to pouze podrzi - nevyzere.......
 
 
Datum: 04. června 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Dobře, odmasti to, ale tý kyselky stačí málo. 200g je dost, věř mi, záleží spíš na teplotě
 
 
Datum: 04. června 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa05: Možná by stačilo méně, ale pod 0,6kg bych nešel...a jak si prosimtě přišel na to že se to nemusí odmašťovat? :-D :-D
 
 
Datum: 04. června 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Nejlepší odrezovač!! Jen těch 0,8 kila je veeeeela. Kup si v sámošce 7 pytlíčků kyseliny citr. na vaření a nasypej to tam, zalej vařící vodou a je to. Odmaštovat nemusíš, od toho tam leješ tu vařící voudu aby ti reakce proběhla rychle. :-)
 
 
Datum: 04. června 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej 0,8kg kyseliny, a nádrž před odrezovánim důkladně odmasti třeba technickym benzínem, jinak to dobře nebude fungovat...
 
 
Datum: 04. června 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: Robin      IP: uživatel10860    
Zdarec fichtlaři,mám pionýra a když ho nakopnu tak musím držet plný plyn ať nezdechne,předstih je tam nový,odtrh taky,nová zapalovací cívka,trysky..máte nějaké nápady čím by to mohlo bejt ?Předem dík ,ať to jezdí :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2011 17:59
 
 
 
 
Jméno: Robin      IP: uživatel10860    
On jezdil,potom sál přes zimu a jezdil dál jak předtím, ale pak to furt snižovalo výkon a tah.potom se tam vyměnily ty součástky a teď to dělá.
 
 
Datum: 04. června 2011 17:59
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná to bude zanesený kanálek u volnoběžné trysky nebo vzdušník ze strany sání. Ten fichtl dlouho stál nebo se to stalo z ničeho nic?
 
 
Datum: 04. června 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: Robin      IP: uživatel10860    
Tohle by snad napadlo uplně každého..kdyby to byla taká kravina tak to tu asi nepíšu
 
 
Datum: 04. června 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
nastav si volnoběh
 
 
Datum: 04. června 2011 13:55
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel11811    
Zdar draci, potřebuji si něco vyjasnit. Já nastavuji odtrh že na kladívku nastavím 4 desetiny když je nejvíc otevřený. Jenže otec mého kámoše mě tvrdil že se to musí nastavovat v horní úvrati. Tak se ptám jak to má byt. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 23:51
 
 
 
 
Jméno: ondras      IP: uživatel11819    
správný odtrh je 0,4mm při hú a ne 0,5 jak bylo na videu! Mám vyzkoušeno na všech fichtlech co jsem kdy šteloval že idealni odtrh je 0,35mm. Když ho takhle nastaviš, nakopneš ho aji rukou:-)
 
 
Datum: 05. června 2011 23:51
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel11815    
Diky :-)
 
 
Datum: 04. června 2011 23:40
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud budeš mít hozené zápalko z metru tzn.třeba 1cm před hú a nastavíš odtrh v hú na 0,4mm,při dalším pootočení ti odtrh skočí úplně někam jinam.v příručce je psáno v hú,ale při kontrole předstihu a jemnějším nastavení.tzn že když máš předstih cca od 0-5mm vychází max otevření kladívka do hú.míra odtrhu je vzdálenost aby se kladívko v rozsahu otáček stačilo vracet a otvírat.
 
 
Datum: 04. června 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11625    
musis si dat píst do horní uvrati a pak to nastavit ten otec ti rado dobře akorat to ma byt 0,5 mmhttp://www.youtube.com/watch?v=Hti4ts7_I0s&feature=related
 
 
Datum: 04. června 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Osobně to nastavuju při největšim otevření a od oka...
 
 
Datum: 04. června 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel11296    
Otec kámoše má pravdu :-) 0,4 mm při horní uvráti.
 
 
Datum: 04. června 2011 14:41
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
cau draci nevíte jestli tímhle půjde přilepit pístní čep do pístu? http://www.zbozi.cz/items?q=loctite%20603&qc=1&r=zbozi1&itemType=new&sId=e6BoIXrsCd1JIcln95LS odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2011 15:51
 
 
 
 
Jméno: sakisen      IP: uživatel1272    
No, ten čep Ti přeci zajišťujě z každé strany taková pružinka(jakoby ségrovka).. Takže Ti nemůže vypadnout. A s tím lepidlem - stačí ho opálit zapalovačem nebo sirkou. A uvidíš, jak se ho krásně zbavíš. A pokud bys chtěl mermomocí ten čep stejně přilepit, tak ti říkám, že při nastartování už držet nebude. To lepidlo nemá šanci tu zátěž zvládnout a navíc se při zahřátí motoru vypálí, stejně jako všechna kyanoakryl. (vteřinová) lepidla.
 
 
Datum: 12. června 2011 15:51
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
předražený?? sice jeto pálka, ale držíto!! jestli to nepujde sundat tak jsem v prdeli. Píšou že se musí vypálit pak schoří. Lepit jsem ho chtěl kuli tomu, že nedrží v pístu když se ohřeje a časem by se to vymlátilo
 
 
Datum: 05. června 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
picovina lepit a loctite je podradny predrazeny lepidlo !
 
 
Datum: 04. června 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
No lepit to je hovadina, že jo.... ale Locktitem je to na věčný časy :-D Nejlepší lepidlo na trhu.
 
 
Datum: 04. června 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: pali      IP: uživatel11658    
a na čo by si tam chcel čap lepiť my vysvetli?!?!?!
 
 
Datum: 04. června 2011 16:52
 
 
 
 
Jméno: tonda      IP: uživatel3383    
ČUS DRACI ,MÁM ČZ 175 _477 A NA 100KM MI ŽERE 5LITRŮ ,JEZDÍM NA OLEJ SHELL ADWANCE VSX 2T, CHYTÁ NA NAKOPNUTÍ .CHTĚL BYCH SE VÁS ZEPTAT ,ŽERE VÁM TAKY TOLIK A ČÍM TO MUŽE BÝT? DÍKY ZA ODPOVĚDI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11818    
Důležitej faktor je správný seřízení směsi,správná tryska,čistej vzduchovej filtr,čistý vejfuky a seřízený zapalování a pak už jen styl jízdy. Mam 250 Péráka,starej vyrachtanej motor,ale seřízenej,a při klidné jízdě po rovinkách to jezdí zadarmo jak fichtl,když stim pocukávam po vesnicích,kde člověk furt řadí nahoru dolu,brzda,plyn tak neni problém jet za 5-6 litrů,to a samé když ho přetáčím za stovku,to jde spotřeba taky nahoru....
 
 
Datum: 05. června 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: jony1203      IP: uživatel11667    
Jestli na tom jezdíš jako prase tak to je normální. Při úsporný jízdě to žere tak 3 litry.
 
 
Datum: 04. června 2011 15:10
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
Priste bez capsu
 
 
Datum: 04. června 2011 14:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak nějak...s mojí 477 jezdim za krásnejch 3,5l když jedu tak nějak normálně, spíše volně...ale se 180 neni problém jet za 6l :-)
 
 
Datum: 04. června 2011 14:21
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele číza 175 už není pincek.. je to větší motorka, odost výkonnější.. tudíž to musí více žrat.. tahle spotřeba je podle mě průměrná vhledem k motorce..
 
 
Datum: 04. června 2011 13:37
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, zajímal by mě ještě jedna věc, jaký palivový filtr byste mi doporučili na Pionýra, chtěl bych ho dát někam kde m němu bude dobrý přístup, nejlépe blízko karburátoru, ale nevím v těhle věcech se nevyznám. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám ten sportovní, dá se vyprat pod vodou, ne jako ten papírový,,, ale počítej s větší cenou
 
 
Datum: 04. června 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
tomuhle papírovýmu osobně nevěřim, vyhledávám se sítkem. umístěn mám jej před karburátorem.
 
 
Datum: 04. června 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: Rohlík      IP: uživatel7348    
je úplně jedno kam ten filtr dáš. jinak ten papírový je docela dobrý
 
 
Datum: 04. června 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
http://www.motokramek.cz/palivovy-filtr-papirovy/
 
 
Datum: 04. června 2011 13:59
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
Zdravim mám problém s 21... dám tam novou svíčku a vpohodě chtne max na 3tí jedu se projet a když namax vytočím 3 tak to jakkdyby přestane dávat jiskru tak musím ubrat plyn a pak se to zas chytne... nevíte čím to je? nemůžu nato přít... jo a pak když zastavim a nechám schládnout tak má velký problémy chytnout... věcinou pak musím rostláčet... s novou svíčkou ale chytne krásně. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2011 12:38
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
čaute .. kdyš jedu a třeba vjedu na patnik ta jestli se hybou silenbloky ve přednich vidlicích odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
nerozumim... jako videl jsem hodne ... letadlo couvat, hada chcat ale todle ne.......
 
 
Datum: 04. června 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
já trochu pochopit, odpovídat ne.
 
 
Datum: 04. června 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
nerozumět řeči tvého kmene :-D:-D:-D to mě složilo.
 
 
Datum: 04. června 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klikař: Máš recht :-D :-D taky vim hovno o co jde :-D
 
 
Datum: 04. června 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nerozumět řeči tvého kmene. ty nepsat jako člověk ale jako mládě od kráva
 
 
Datum: 04. června 2011 12:45
 
<  789  790  791  792  793  794  795  796  797  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.04.2025 3:15:35 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu