česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  788  789  790  791  792  793  794  795  796  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mat      IP: uživatel9582    
všechny Vás zdravim mám dotaz chtěl bych si koupit něco malyho na ježděni 50ccm a nevim co si vybrat jestli mopeda nebo skutra ale chtěl bych aby to bylo něco novějšiho co je relativně spolehlivy chci to na menši trasy bydlim na Hané takže v rovině nechci to mit jako koniček jako vy máte Jawy :-) ale jako dopravni prostředek pro běžny použiti zatim dik Mat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: mat      IP: uživatel9582    
dik za radu ale je promě lepši investovat třeba 18000kč za motorku která je stará do 10 let než za vic jak 20let starou 10000kč
 
 
Datum: 08. června 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
já jako tvrdej odpůrce těhle blbostí s otočnou rukojetí a variátorem bych ti radil (i přez to, že já ho prodal->jawy jsou srdeční záležitost) simsona,,, je to poměrně pohodlný, ralativně levný, spolehlivý a nenáročný přibližovadlo,,, když nekoupíš vyloženě plečku, určitě budeš spokojenej.. jo a vypadá to jako motorka!
 
 
Datum: 06. června 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: lori ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlpokec.cz/pokec-srazy-vyjizdky/id193269.html?odpovedet=1
 
 
Datum: 05. června 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
4t , je tišší a nemusíš si dělat starosti s olejem
 
 
Datum: 05. června 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: mat      IP: uživatel9582    
a ohledně motoru volili by ste dvoutakt nebo čtyřtakt? co je lepši?
 
 
Datum: 05. června 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11818    
To máš fuk....čínu neber,to je jasný,ale jinak je jedno co koupíš,důležitý je jak na tom jezdil předchozí majitel a jak je to "dojebaný".....samotný výběr typu je čistě na tobě....ty musíš vědět na co to chceš
 
 
Datum: 05. června 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: mat      IP: uživatel9582    
A jaky značky skutru jsou dobry? určitě nechci činu to raději jetyho evropana
 
 
Datum: 05. června 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup si nějakýho skůtra malýho, budeš asi spokojenej :-)
 
 
Datum: 05. června 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: sramda      IP: uživatel9498    
Zdar draci maže se převodovka u skůtra???Piaggio 50. Poraďte pls.Díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11818    
co já vim,tak jediná rozvodka je v zadnim kole pod variátorem,takze tam je určitě zapotřebí nějaké náplně,jinak v motoru je jen klika,která se maže olejem z benzínu a na ní spojka;-)
 
 
Datum: 05. června 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec hoši,na simsona a pionýra je řidičák od 15.let?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: Pumpik      IP: uživatel11792    
Čus nechci zakládat nové téma tak se zeptám tady, můžu jezdit s AMkem na jawa dandy 50?Dík za odpověď
 
 
Datum: 19. června 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no je to nepochopitelné že je stjejné IP
 
 
Datum: 07. června 2011 6:28
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
já sem odpověděl na otázku... pak se dívu co tu bylo ještě napsáno a byla tu narážka na mně, že sem si položil sám otázku... Myslíte že jsem tak blbý? A jaktože nemůže být stejná IP, když tady máte důkaz, že stejná je :-)
 
 
Datum: 06. června 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pán je schizofrenik.. .)
 
 
Datum: 05. června 2011 23:55
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
IP adresa neni nikdy stejna vzdycky je jina ! dost divny jinak simson a fichtl je na AM 1 - 125ccm do 11kw.
 
 
Datum: 05. června 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jn fakt náhoda :-D
 
 
Datum: 05. června 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: janisd      IP: uživatel9335    
t je náhoda že máte stejnou IP adresu ... bud si odpovídáš sám nebo už newim jestli jsem blbej :-D :-D :-D
 
 
Datum: 05. června 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
toje jedno že pojedeš víc, hlavní je co máš v TP :-)
 
 
Datum: 05. června 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D i když tam budu mět v tp do 45km/h tak na tom beztak pojedu víc..
 
 
Datum: 05. června 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
jo ted sem si vsiml ze mame stejne IP :-D
 
 
Datum: 05. června 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
cože?
 
 
Datum: 05. června 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
ty si odpovídáš sám sobě ?
 
 
Datum: 05. června 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
ne není... od 15 máš řidičák na mopedy, které mají maximální konstrukční rychlost 45km/h... ale na fechtlovi bys mohl, ale musel by mít v TP těch 45km/h
 
 
Datum: 05. června 2011 18:37
 
 
 
 
Jméno: pontik      IP: uživatel11368    
Tak opet problem =) regulator mi na jawe 250/559 (75W) proste nespina do obvodu dynamo. Dynamo ma na svorce D při volnobehu asi 8,5V a presto nespina (ani pri vysokych otackach). Na svorce B je sice napeti, ale z baterky. Zkousel jsem regulator (dvoucivak, exterak) stelovat, uplne jsem vyndal pruzinku spinace, takze by elektromagnet prekonaval jen opravdu maly odpor, stale nic. Poradite??? Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Má být. Jen mě to napadlo. Určitě ti teče proud spínací cívkou?
 
 
Datum: 06. června 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: pontik      IP: uživatel11368    
mám.. nemělo by být?
 
 
Datum: 06. června 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš regulátor vodivě spojený s kostrou?
 
 
Datum: 06. června 2011 14:43
 
 
 
 
Jméno: dominik      IP: uživatel11814    
čááu dnes jsem dostal Babetu dvou rychlostní,stála asi 2 roky pod přístřeškem,vyčistilil jsem jí,prostě jsem jí dal do pucu.jel jsem se na ní projet a jelo to tak 40 a ale tak za 20 minut se tu dusilo střílelo a jelo to sotva 10km/h.tak nevím.předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: dominik      IP: uživatel11814    
jo jo moc děkuju :-)
 
 
Datum: 05. června 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      IP: uživatel8251    
Vymen gufera na klice, skus jeste radsi vycistit palivovou soustavu, vymen svicku, a delalo my to taky ze jsem mel zacpany vyfuk uplne jako prase a pruchodnost tam byla 00mm :-D takze to jenom nastartovalo a vykon proste vubec nereagovala.
 
 
Datum: 05. června 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: dominik      IP: uživatel11814    
Jo jo moc děkuju :-)
 
 
Datum: 05. června 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jednoznačně gufera. Vyměň všech 6, nebo ti poteče olej do spojek. http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=4&t=1037&start=15
 
 
Datum: 05. června 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: mat      IP: uživatel9582    
na klice
 
 
Datum: 05. června 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: dominik      IP: uživatel11814    
Jo a gufera přesně kde? jinak díky .
 
 
Datum: 05. června 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: mat      IP: uživatel9582    
Kamošovi to dělalo to samy měl babetu po dědovi a byly to gufera oschly a prodřely se a pak motor ztratil tlak a nejel
 
 
Datum: 05. června 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Zdar draci Mám problém se zapalováním je tam nová cívka ale jiskru to nedá čím to může být. Je to JAWA 20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Špatné kladívko čí poskládané už se my to taky stalo nebo špatná indukční cívka, nebo špatně zapojený skus vzít skousečku odpoj to od kladívka tu cívku a skus změřit jestli vyrábi prout pokud tu cívku napojís na kladivko a prestane delat prout je to 100% kladivko pokud ta civka nebude delat prout ani pri odpojeni z kladivka tak spatna civka jinak si myslim ze by to melo na 100% fungovat.
 
 
Datum: 05. června 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci potřebuju poradit fichtl mi jiskru neháže ale když dám prst do fajfky tak mě to kopne už sem vyměnil svíčku,zapalovací cívku,rotor,indučku,kladívka a kondenzátor a pořád to jiskru neháže prosím poradte. Naposledy jsem stím jel závod v dešti ale to sem už všechno vyčistil a vysušil odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu mezeru sem měřil podle plastu od flašky
 
 
Datum: 05. června 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím hele, jediný co mé napadá, jestli nemáš velkou mezeru zap. pólu od rotoru.
 
 
Datum: 05. června 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty rotory jsou mysim stejny nemůže se mi tam někde strácet proud?
 
 
Datum: 05. června 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli si ménil rotor, a dal si s označením 20, kdy%z si tam předtím mél 05 (nebo naopak) tak se nediv že to nehází, ty rotory nejsou schodný v umístění magnetú...
 
 
Datum: 05. června 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
nebo maš slaby magneto mne to taky dělalo
 
 
Datum: 05. června 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
poslední co mě napadá zkus se podivat jestli je to dobře ukostřený :-)
 
 
Datum: 05. června 2011 14:22
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu sem už taky vyměnil a furt nic
 
 
Datum: 05. června 2011 13:19
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel11783    
A co keby si skusil vymenit fajku mozno je nejako poskodena alebo zhrdzavena
 
 
Datum: 05. června 2011 13:04
 
 
 
 
Jméno: cerob      IP: uživatel11787    
Nazdar lidi! Kdo má nějaký zkušenosti s vylepšením babetty 210 pište svoje rady a návody. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=18&t=974&sid=1ebe8444a9c51ca03e4a534ed31b1548 http://www.speaker.cz/motoboard_305/index.php
 
 
Datum: 05. června 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel10446    
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 11:26
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj draci,chtěl bych se zeptat jakou máte zkušenost s vyměněním věnce rozety na jawě pionýr(konkrétně na 550).Jak se tato oprava provádí?Moc děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2012 12:45
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
trhací nýt bude ještě horší než ty šroubky !! jediný nejjednodušší a správný způsob je rozklepávací nýt.... maj je v každém lepším železářství, myslim že je to 4 x10 mm.
 
 
Datum: 05. března 2012 12:45
 
 
 
 
Jméno: rozeta      IP: uživatel13332    
Máte někdo zkušenosti použít trhací ocelové nýty na rozetu?
 
 
Datum: 05. března 2012 12:17
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel9766    
Já měl taky šroubky na věnci,ale pokaždé se mi nějaké vyklepaly.A to jsem je dotáhl na krev,důlčíkem rozklepl konce šroubů aby se nepovolily a stejně jsem je poztrácel.Tak jsem koupil oceláky nýty a je pokoj.
 
 
Datum: 06. června 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
a Proč ne šroubky?Já to mám na jawě 21 mám tam inbusový šrouby a matky a je to ok????
 
 
Datum: 05. června 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
odbrousit staré nejty flexou a nanejtovat nové ,nedoporučuju dávat šroubky
 
 
Datum: 05. června 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus,víte někdo datum srazu fichtlů v Jinolicích?Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 10:40
 
 
 
 
Jméno: ivamak      IP: uživatel11816    
Zdar motorkáři, poraďte, co pužít na těsnění karterů místo starého HERMETIKU, aby to bylo na jistotu a nikde to neprosakovalo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsme zastánce papíru s vazelínou, je to naprostá jistota, za ty roky mě to nezklamalo. S paulínem mám špatné zkušenosti, Hermetik (nebo Hermosal) se sehnat ještě dá (pod tím druhým jménem), lze ho doporučit stejně jako typ červeného silikonu na motory (kvalitativně červené silik. bývají shodné). Ale ten papír potřený s bloky vazelínou je záruka, dotěsní ti nerovnosti, vymezí ti vůle (u tmelu je občas problém s předlohovou hřídelí a pouzdry), po složení nečekáš na ztuhnutí a už startuješ...
 
 
Datum: 05. června 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11818    
mě se osvědčilo zarovnat kartery na skle na 800 šmirglu a těsnim jen klasickym papírovym těsněnim + vazelína
 
 
Datum: 05. června 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ted se mi docela osvědčil silikon na kavária + těsnící papír :-D
 
 
Datum: 05. června 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: bartakk      IP: uživatel11817    
Ja davam silikon
 
 
Datum: 05. června 2011 12:18
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo já jsem použil tmel paulin pak jsem to dával k sobě ale zavazela mi tam ty tyčinak v motoru takže než jsem to dal ksobe už byt rochu stuhlej ale ubylo púl roku a mezi karterama ani kapka :-)
 
 
Datum: 05. června 2011 11:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Paulín
 
 
Datum: 05. června 2011 9:24
 
 
 
 
Jméno: Robin      IP: uživatel10860    
Čus hoši,půjdu na technickou s jawa 50/21 a nevím co ještě všechno udělat ať to projde..Třeba jestli musí fungovat troubení,jaký má být vzorek a jestli musí být stejný ve předu jak na zadu,tachometr jestli musí fakat..a také ty drobnosti..díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Tachometr nemusí fungovat, pneumatiky z dobrým vzorkem žádný ojety vzorky, musi svitit prepinat dal/klop, hlavne brzdit, a klaxon kdyz bude nakej slusnej kontrolor na STK tak ten klaxon ani nebuzerujou a ani ti to nezapisou me nefungoval klaxon zadni svetlo my prasklo pri ceste smer STK a vubec to nevadilo ani nestartoval motor neskousel svetla ani brzdy jenom kontroloval ram jestli neni popraskany ci vareny ! nesmi bejt natom naky prasarny atd a pokud to trosku bude vypadat tak si myslim ze to projde bez kecu ! jenom si opsal stav tachometru kontrola ramu a zeptal se me jenom jestli to sviti atd ja odpovedel ano a jel sem dal my znamku a zase sem vyjel do sveta !
 
 
Datum: 05. června 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: Tafrob ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tachometr, podle mě nemusí, už vidim, jak tam na něm budou jezdit, aby zjistili, že funguje =) gumy, těsnost motoru, podvozek, nádrž, vzorek, brzdy, toto zkontrolovaly u mě, a prošel jsem uplně v klidu.. jen do lehkých závad mě napsali, že mám protrhlé sedlo .. jinak nic ..
 
 
Datum: 05. června 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: jastinek      IP: uživatel11677    
Hloubka dezénu je minimálně 1.6mm a u mopedů a tak 1mm. :-) Snad to neni obráceně.
 
 
Datum: 05. června 2011 11:58
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tachometr a bzučák budou vadit určitě...
 
 
Datum: 05. června 2011 11:48
 
 
 
 
Jméno: Robin      IP: uživatel10860    
tak o volný stůpačky se moc nebojím ale ta vidlice bude asi problém.nějak si s tím poradím,svítit mně to bude taky ale asi mně nebude fungovat klakson a tachometr..to bdue vadit ?
 
 
Datum: 05. června 2011 11:29
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky budou kontrolovat vůli ve vydlicích někdy jeste kontrolujou u nás jestli nemáš volny stupačky jestli svíti atd no a vzorek by tam určitě nákej měl být ale nevím kolik může být nejmín
 
 
Datum: 05. června 2011 11:27
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mělo by ti fungovat všechno a sjetý gumy by taky neměly bejt.
 
 
Datum: 05. června 2011 9:41
 
 
 
 
Jméno: ledčičak      IP: uživatel9474    
Včera naší obcí projelo nejmin 20 fichtlu, (ve skupině) jen se ptam jestli to nemohl byt někdo z tohoto webu byl to nadherný zažitek se dívat na stroje jak jedou v plné rychlosti fichtlu zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 8:16
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdar nikdy jsem se o tohle nezajímal tak se mě nesmějte\r\n\r\nS tímhle se mi zlepší akcelerance ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pri_kolec_9z_matice22.html jak to funguje ? Jestli to nezmenší rychlost tak mi to příde lepší uprava než výměna rozety ne ? nebo to funguje stejně ?\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hillclimb :-D
 
 
Datum: 05. června 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11818    
Zcela souhlasim. Tyhle 9z primáry jsou opravdu na lezení po sklalách a nebo na domácí frézu. Už řetězový kolečko 11z na sekundáru je tahoun neskutečnej.
 
 
Datum: 05. června 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle me je tohle vyměnování koleček skoro beze smyslu, když chceš aby to líp jezdilo, tak si pěkně vylešti kanálky, spalovací prostor a třeba i výbrus nebo snížit hlavu ale podle mě soudruzi moc dobře věděli jaky kolečka tam maj dat aby to mělo výkon a zárověn to jezdilo rychle já bych to nechal bejt...
 
 
Datum: 05. června 2011 9:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně,koukám že se vyznáš...Dá tohle + velkou rozetu a pojede max. 20...A odky se dělá 15 z. primár?
 
 
Datum: 05. června 2011 9:24
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel6218    
tphle zvětší sílu a zmenší rychlost o hodně ale jhestli chces jezdit rychle tak si dej 14 nebno 15ku primar a malou zadni rozetu ale pokud chces kross na si kup tu 9ku a do zadu velkou rozetu v
 
 
Datum: 05. června 2011 9:14
 
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravíčko vím že to sem nepatří ale jake jje tozdíl mezi jawa 13 musznag a jawa 23Golden Sport? a jak to rozpoznám díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj díky jenom tka sem se ptal a ten odkaz na ty stránky taky chodím ale právě tam sem ši sšim že je nejake j golden sport
 
 
Datum: 05. června 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
jestli se nepletu, tak golden sport byl na vývoz do ameriky a lišili se snad jen v barvě, jinak oničem nevím... tady máš nějaké zajímavosti od tohoto stroje.. http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-23-golden-sport-export-vyvoz.html
 
 
Datum: 05. června 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chci se zeptat jak zjistím že mám indučku špatnou??? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 9:17
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel6218    
str palce do fajfky jak kopne tak indučka ok jestli ne tak je špatna :-D nebo maš špatný předstih
 
 
Datum: 05. června 2011 9:17
 
 
 
 
Jméno: dominik      IP: uživatel11814    
čááu dnes jsem dostal Babetu dvou rychlostní,stála asi 2 roky pod přístřeškem,vyčistilil jsem jí,prostě jsem jí dal do pucu.jel jsem se na ní projet a jelo to tak 40 a ale tak za 20 minut se tu dusilo střílelo a jelo to sotva 10km/h.tak nevím.předem děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: jastinek      IP: uživatel11677    
Zdary Draci, kámoš se dnes vysekal na ČZ 350, nevím přesně typ... Jel na jedničku po louce a v zatáčce mu to podjelo a položil to na pravej bok a od tý doby pořád svítí zadní světlo i při vyndanym klíči, čím to může bejt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel6218    
zkontroluj jestli to neni v tom světle spojene kable jestli je vse ok jinak jestli normalne rozvici halogen predni po natartovani tak to muze byt tim
 
 
Datum: 04. června 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: jastinek      IP: uživatel11677    
Což sme koukali, tak dráty přetrhaný nebyly. Ale vylítla nám i baterka, tak jestli neni někde přetrhlej kde nevidíme. :-( A ten spínač mě taky napadl, Ale když sme sešláply brzdu, tak se to světlo rosvítilo jasnějc, ale jen decentně že to skoro nebylo poznat.
 
 
Datum: 04. června 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nějak se zkurvil spínač brzdovýho světla nebo dráty od něj...
 
 
Datum: 04. června 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
čau draci,mám problém s mustangem furt se mi tam palí žárovky.Co s tím mám udělat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2011 11:45
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
hele, kdysi jsem měl stejnej problém. Nakonec se z toho vyklulbala nečekaně dost zásadní přestvaba, ale pro tebe stačí jako základ stabilizace palubního napětí. Jde o to, že jsi šťastným majitelem velmi, ale velmi silného magnetu rotoru zapalování. Bez stabilizátoru se neobejdeš.
 
 
Datum: 06. června 2011 11:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11818    
Je jediný účinný řešení! Zapojit to podle schématu! Tzn zadní žárovku na vlákna přední žárovky!
 
 
Datum: 05. června 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo tam dej 12V žárovky.
 
 
Datum: 05. června 2011 8:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyměnit za víc wattovou.
 
 
Datum: 04. června 2011 22:23
 
<  788  789  790  791  792  793  794  795  796  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.04.2025 3:23:06 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu