česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  786  787  788  789  790  791  792  793  794  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: stepi      IP: uživatel11841    
Čau borci, když jedu na drakovi tak mi při nízkých otáčkách cuká jako kdyby vynechávala elektrika, předstih jsem sešteloval ale pořád nic. Nevíte čím to může být? jestli kondíkem nebo tak nějak? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2011 13:14
 
 
 
 
Jméno: stepi      IP: uživatel11854    
díky vyzkouším
 
 
Datum: 10. června 2011 13:14
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kladívka... očisti + odtrh teda jak se psalo.. jian kbenzín..
 
 
Datum: 08. června 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
sesteluj odtrh,predstih,vycisti komplet palivovou soustavu - kohout,karbec,hadicka, vymen svicku, serid otacky,hladinu benzinu, a dej jehlu na 2 ryhu nebo 1 ryhu vyskousej to jinak by to melo jezdit !
 
 
Datum: 08. června 2011 22:54
 
 
 
 
Jméno: stepi      IP: uživatel11846    
Z ničeho nic se to stalo
 
 
Datum: 08. června 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
třeba je blbý zápalko...
 
 
Datum: 08. června 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel8967    
Ahoj,jak tady máš ten filtr(vzduchovej) malossi je k tomu jak ta štíbrná klícka i ta černá? nebo jenom jedna ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2011 9:59
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau SESO budeš tu mít nějaký tacháče na pincka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2011 7:25
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha zatim je nikdo nedovezl,,takze ne,,
 
 
Datum: 08. června 2011 7:25
 
 
 
 
Jméno: stepi      IP: uživatel2793    
Čau borci, když jedu na drakovi tak mi při nízkých otáčkách cuká jako kdyby vynechávala elektrika, předstih jsem sešteloval ale pořád nic. Nevíte čím to může být? jestli kondíkem nebo tak nějak? Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: René Vostárek      E-mail:      IP: uživatel11572    
Pokud nemáš kondík viditelně poškozenej jako např. přetřžený kabel tak to kondík určitě nebude. hledej jinde :-)
 
 
Datum: 08. června 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdar nepodařilo se mi pořád vyřešit tento problém nemáte někdo skušenosti ? jak ste to vyřešily ? Jak ten karbec naštelovat..? nedrží mi volnoběh ale když nechám vyplí benál tak drží když zapnu tak se uchlastává když ohnu ten plíšek dole tak tam zase nedotíka benál.. jede dobře jen na půl plynu a když hodím 2 tak to jede v klidu dokud se nedostanu do otáček pak se to jakoby dusí.. plovák v pohodě.. nebo to může být něčím jiným ? motor po GO odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel10178    
přesně taky mi to dělal nepřesny předstih
 
 
Datum: 08. června 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měl sem to stejný já sem to taky hledat vk arbecu ale je to předstih
 
 
Datum: 08. června 2011 15:28
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
dík za odpověď,jehlu už tak nastavenou mám , karbec a hrdlo sání přetěsněné..ještě skusím to šoupátko a znova přetěsnit hrdlo sání - válec
 
 
Datum: 07. června 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
benzín v plovákový komože ti musí lícovat s vržkem plováku, jehlu den na druhou zarážku od zhora a když ti nejde volnoběh tak to muže být šoupětem a nebo udělej nový těsnění mezi karbec a hrdlo sání, dej tam nějaký ocelový šrouby aby si to mohl pořádně utáhnout, a to samý udělej mezi hrdlem sání a válcem
 
 
Datum: 07. června 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
čaute .. kdyš na mne nekdo zavola policii tak mozou mne neco udelat kdyš mne nevydijou ze jedu ? ? ? ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
no nebo šrouby na silnici mnel sem pichli předni kolo
 
 
Datum: 08. června 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj takovej soused umí bejt nebezpečnej, snad i horší než policajti, po nás už letěly i vidle :-D
 
 
Datum: 08. června 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne, mě už začíná srát nastupující generace. ale je fakt že ty mladý radši dřepěj u počítače než aby jezdili.
 
 
Datum: 08. června 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
klikar:taky sereš sousedy :-D
 
 
Datum: 08. června 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ach jo.. flastr 25000 az 50000 + odlozeni ridicaku... a nauc se psat cesky
 
 
Datum: 07. června 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bože!! Ty to jistě vidíš..... Policajtů bych se nebál tolik jako nasranýho souseda. Nicméně flastr by byl taky pěknej. nebud línej a vyhledej si to na netu.
 
 
Datum: 07. června 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
a kolik je asi pokuta kdyš mne chytnou ?? bez dokladu a ješte bes řidičaku .. ?
 
 
Datum: 07. června 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
policajti se na tebe akorád tak vyserou než aby někde jeli
 
 
Datum: 07. června 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a stalo se vám že vás někde chytli bez papiru a se strojem bez tp? ja takhle jezdim skoro každej den po vesnici..:-)
 
 
Datum: 07. června 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
když se přiznáš, tak ano... musíš zapírat, zapírat a zapírat.
 
 
Datum: 07. června 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
čau mam babettu 210 dvourychlostní a mam takový to problém když ji rozjedu tak jede 10 metru a zas jakoby uplně se sníži volnoběh jakoby chtěla zdechnou jako by se zadusila a pak se znova rozjede a tak pořád dokola karburátor byl vyčištěn trysky atd výfuk taky že by to dělal vzduchový filtr ale tak to by jelo pořád stejně ne?někdy to zdechce uplně pokud držím pyn zas to roztlačim a zas po 10 metrech se to zadusí a znova do otáček to rozjedu a tak pořád dokola díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2011 11:15
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
všechno nastavená jak má byt asi je to tou zapalovací cívkou protože když se to zahřeje tak to tak blbne ale když je studený motor tak to jede dobře
 
 
Datum: 09. června 2011 11:15
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
skontroluj palivovi kohout jestli ma proud benzinu, hadicku jestli neni ucpana vycisti komplet karbec od znovu nastav poradne mrkni na svicku a melo by to jezdit pokud budes mit vse poradne nastaveny a sestaveny. a muzu poradit dost dobrej karbec Dell orto italska vyroba babete doda trosku vykon a hlavne spolehlivost rozjezdy rychlejsi nekucka se dobre se sestelujou utacky vyhoda je ze jse steluje uz jenom 1 sroubkem uz zadny 2 sroubky a bude spalovat taky dost dobre !
 
 
Datum: 08. června 2011 23:00
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nene, koukni do Dílenský příručky, plovák musí být ve stejný rovině jako emulzní trubice bez trysky, když ho otočíš. Každý nm rozhoduje :-D
 
 
Datum: 08. června 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
benzín tam teče a jak nastavim tu hladiu stejně jak u pio?
 
 
Datum: 08. června 2011 10:04
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Začal bych tím, jestli to dotejká benzín do karburátoru? Máš správně nastavenou hladinu v plovákovce? Pokud je palivová soustava v pořádku. Tak odhaduju, že by mohl být špatný zapalovací pól, dost často odchází. Nebo proměřit elektriku, tyristor..
 
 
Datum: 07. června 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
ne babetta byla používana skoro každý den
 
 
Datum: 07. června 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
nestala dlouho bez pouzivani? jinak ten filtr je u babetty hrozne dulezitej... bez neho mrcha dela brykule
 
 
Datum: 07. června 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: starikp ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj, vlastním Stadion S11 a hledám parťáky s podobnými stroji z okolí Čelákovic nebo Brandýsa nad Labem pro pořádání vyjížděk... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2011 22:41
 
 
 
 
Jméno: standik      E-mail:      IP: uživatel11691    
Ahoj draku,jsem ze Zelenče u Prahy,tak jestli chceš,tak mi napiš na mail,co je nahoře uvedenej a dohodnem se.Mám Jawu 05.
 
 
Datum: 08. června 2011 22:41
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9545    
čau , prosím všechny co mají jawa 05 jestli by mi prosim vás někdo mohl podrobně vyfotit jak je daná ta pružinka která vrací stojan a nebo alspoň popsat děkuju vám za všechny rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Tenhle stojan co tu je odkaz to bývalo je na prvních typech, potom už byl stejný jako u 20 já to vyřešil na 20 křížy tak že jsem to udělal jak to nají 21a23 tzn. na držák tlumiče jsm navařil plechový pásek ve kterým je zaháklá pružina a potom na stojan
 
 
Datum: 08. června 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9545    
já to mám jinak udělane to je standart myslim já mam jiný typ
 
 
Datum: 08. června 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://pajkals.rajce.idnes.cz/Jawa_05_1962/# tu m's vsetko co potrebujes o stojanu
 
 
Datum: 08. června 2011 15:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel11837    
ahoj, mam moped puch a něco mi tam neustale dře v motoru ... i když motor neni nastartovanej a jen šlapu.. něco tam drhne ... když mačkam páčku, kterou to jde do záběru tak to drhne čím dál víc.... napadlo mě že je to moc dotahly tak sem povolil lanko a pak i sundal boční kryt ale furt to drhne .. nevite čím to muže bejt ?? diky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám dost velkej problém: nastartuju mojí jawu20 a na volnoběch CELKEM drží, ale jakmile přidám plyn buďto chcípne a nebo se začne dusit (vůbec nejde do otáček) a když zkusim jet tak to VŮBEC netáhne, jízda dost špatná. Co s tím mám udělat prosím? Každá rada dobrá. Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      IP: uživatel8251    
mrkni na pist krouzky pokud ma kompresy nemusis se koukat sesteluj predstih odtrh poradne dukladne vycisti karborator do detailu nejlepsi nato vysokotlakovi kompresor dej tam svicku napr pal 14-7 nebo DENSO dej Jehlu na prvni nebo druhou zaderku a sesteluj hladinu benzinu melo by to potom fungovat a taky se podivej jestli palivovi kohout dodava dost proudu benzinu a jestli mas cistou hadicku a mrkni do nadrze jestli tam nemas bordel aby ti to nedelalo brajgl v karbecu ! jinak pionyr by mel jezdit bezproblemu.
 
 
Datum: 08. června 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky dobrej, téměř všechno už jsem kontroloval.
 
 
Datum: 08. června 2011 13:55
 
 
 
 
Jméno: stepi      IP: uživatel2793    
A co vzduchový filtr?
 
 
Datum: 07. června 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih by měl být taky v pohodě ale ten pístní kroužek možná, každopádně dík
 
 
Datum: 07. června 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo předstih...
 
 
Datum: 07. června 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
Nemaš praskly pistni kroužek?
 
 
Datum: 07. června 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty by měli být čistý nedávno jsem je kontroloval.
 
 
Datum: 07. června 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi máš ucpaný trysky
 
 
Datum: 07. června 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau motorkáři vím že to asi nemá cenu ale co dnes mi ukradly pionýra TIP 05 rok výroby 1965 bez TP ale i tak mě to sere kurva vrazil jsem do něho tak 3000 jo barva JE DĚLANÁ SPREJEM JDOU VYDĚT RÝHY PLNIČ TO NEZKARYL je TO V ODSTÍNU RAL 3004 kdo bydlí ve Šternberku a okolí (olomoucký kraj ) a popřípadě by ho někde aspon zahlídl tak ad mi zavolá na tel 606 954 285 ale stejně si myslím že bude už někde ve zběru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2011 15:41
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo vím číslo motoru mám vyfocenej štítek
 
 
Datum: 08. června 2011 15:41
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenom rok a TIP
 
 
Datum: 08. června 2011 15:32
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Znáš číslo motoru nebo tak něco?
 
 
Datum: 08. června 2011 15:18
 
 
 
 
Jméno: osi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak toto už je vrchol když už se aj pionyru kradu tak to už je špatně jinak měls ho pěkně udělany :-)
 
 
Datum: 07. června 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A odkad ti ho ukradli? Z garáže nebo z parkoviště?
 
 
Datum: 07. června 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten ČIP
 
 
Datum: 07. června 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to mě taky napadlo ten 4Ip vím že to jde i do rámu u kola a oni to kola nák pak najdou a le jestli to jde u motorky to nevím no ale zeptám se
 
 
Datum: 07. června 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsu kousek od olomouce tak kdybych viděl dám vědět....přemýšlel někdo dát si na motorku nějakej čip třeba jako mají psy?
 
 
Datum: 07. června 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu prácu co jsem si stím dal tak vem to čert ale chtěl jsem ho prodat i za blbých 1500 ale proste potřebuju penize na ČZ a jsem teprv student tak mě to pěkně sere a tky mě pěkně sere ze ten motor byl v supr stavu gufera novy ložiska origo jeste dobry novy lameli jo plná nádrž benálu novej převodovej olej atd tady aspon video ktery jsem vytvořil před pár dnama http://www.youtube.com/watch?v=vZp_4qDkgx8
 
 
Datum: 07. června 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
Do háje to dokáže zkazit náladu :-(, člověk aby se od tý motorky neodtrhnul :-O
 
 
Datum: 07. června 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar kamarádi, prosím vás potřebuju poradit..... jedná se o mustanga. Když jedu po rovine jede chvilu v pohode pak zacne cukat jakoby docházel benzín... kdžy uberu plyn jede zase v pohode lehce pridam zase zacne vynechavat.. do kopce to stejný.... trysky vyčisteny,kladivka ocisteny ( slabým šmirglem), svicka nová ( skleplá), ale do plovákové komory benzín teče... možná kondík co? vymenil jsem ho sice za už použitý, ale problém přetrvává...jehla na 2 zářezu ze 4... prosím poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
:-( Zdar, o5 zase stejnej problém :-( :-( už jsi nevím rady :-( sakra :/ ´karbec vyčištěnej, trysky taky,odtrh nastavenej zpraávně, po "jízdě" svička suchá taková hnědá barva,.... už fakt nevím co stím... vynechává :-(
 
 
Datum: 10. června 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar pánové, takže... včera jsem rozebral karbec uplne do šrubku.. dal do kastrulku s octem a vyvařil ho... všecken bordel ikdyž minimální byl pryč... trysky taky... seřídil jsem plovákovou komoru tak jak má byt... dal novej kondík ( koupenej) a nový kladívka ) koupený) byli iž opálený... seřídil odtrh... výsledek?? jede jak za mlada... žádný dešení nic... při rozjezdu žádný kuckání nic.. tákže spokojenost největší.. :-) jinak díky moc za rady :-) at to jezdíí :-)
 
 
Datum: 08. června 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
100% to máš někde ucpaný nebo špatně nastavený pořádně utěsni tu hlavu jak píšeš skus dát jehlu na jedničku a mrkni na kohout třeba teče malo benzínu a má malej tlak ! a dej bud větší hladinu benzinu nebo menší jinak by to mělo jezdit dobře !
 
 
Datum: 07. června 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
koki proč kdyby to padalo na neutral tak je stím co ?
 
 
Datum: 07. června 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Mám podobný problém už fakt nevím jak ten karbec naštelovat.. nedrží mi volnoběh ale když nechám vyplí benál tak drží když zapnu tak se uchlastává když ohnu ten plíšek dole tak tam zase nedotíka benál.. jede dobře jen na půl plynu a když hodím 2 tak to jede v klidu dokud se nedostanu do otáček pak se to jakoby dusí..
 
 
Datum: 07. června 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
kondík bude OK, spíš bych to viděl na nedotýkající benzín nebo tu svíčku.. pokud se ti kdovíjak nevaří válec, pak to svíčkou nebude.. a to že ti tam benzín teče, ještě nutně neznamená, že ho tam taky teče dost, zkusil bych vyčistit jehlovej ventil ve víčku plovákovky, případně i filtr na hadičce, pokud je.. zkontroluj i odvzdušňovací dírku ve víčku nádrže.. a pokud je v podezření elektrika, tak spíš indukčka než kondenzátor..
 
 
Datum: 07. června 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pánové všem moc děkuju za rady, zítra koupím novej kondík i kdyby to tím nebyl novým nic nezkazím... a napadla mě věc... mohlo by to byt způsobený, že by me pořádne nedosedla hlava k válci? že by mě to tama pofukovalo??.... jinak svíčky jsem měnil zkoušel jsem 2 obě 15tky na 17tku to jede stejně....
 
 
Datum: 07. června 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel9545    
zdar sundej pravý kryt nastartuj a jestli ti tam neni jiskří tak je to 100 pro kondenzátor radil bych dat nový !
 
 
Datum: 07. června 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel11836    
Mě přesně tohle dělala dvacítka. Taky jsem se s tím docela natrápil, ale zkusil jsem místo 15-ky svíčky (kterou mě prodali jako že má do fichtla originálně být) dát studenější 14-ku a už to jelo jak má. Když jsem zkusil dát 17-ku bylo to ještě horší. Nevím, třeba to tím není, ale zkusit to můžeš
 
 
Datum: 07. června 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
trochu zvyš hladinu v plovákovce.
 
 
Datum: 07. června 2011 16:15
 
 
 
 
Jméno: Koki      IP: uživatel11693    
Spadlo uz ti to treba neutral nekdy ?
 
 
Datum: 07. června 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel11513    
čaute draci zase ja :-D mam ten vybrus ale newim co mam dělat už sem dal jehlu uplně dole šroubek na volnoběh skoro vytočeny takže karburator je skoro zavřeny a motor když hodim neutral řve skoro na plne otačky :-D newite čim to je ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2011 23:36
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
Ahoi hele když jsem eště moc nerozumněl motorkám tak jse my tohle stalo taky skus visunout šoupě dát ho tam pořádně do tý drážky jehlu do 2 zářezu to může taky dělat nemáš kradký lanko ? nebo vymněn těsnění pod kolínkem od karbecu
 
 
Datum: 09. června 2011 23:36
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel11833    
No ja skusim ten karbec kdyby to byl simerink nejelo by to takdobre.\r\n\r\n
 
 
Datum: 07. června 2011 13:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to tipuju na to těsnění, prostě blbý těsnění pod válcem, nebo karbecem, případně gufero pod zápalkem...
 
 
Datum: 07. června 2011 12:10
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11832    
NAzdar draku tento problem je castym problemem 2 dobych spalovacích motoru musis si opravit soupatko ktere se ti nezavira a proto ti stroj rve jako kdyz ho honis na plny plyn skus se nato podivat :-) nemas zac snad to bude ono.
 
 
Datum: 07. června 2011 11:33
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel11513    
ale kdyby to tahlo valeš přes kliku tam tahne olej ne ?? a kouřilobyto jedině kolem strany tam kde je elektrika že ?,
 
 
Datum: 07. června 2011 9:55
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel11513    
to musim rozebrat cely motor napul ?? :-( jake těsnění maš namysli co je pod valcem ?? a gufera na klice asi že ?? v tomhle se moc nyvyznam :-(
 
 
Datum: 07. června 2011 9:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně že víme, saje ti to falešnej vzduch, protože je to blbě utěsněný-vyměň těsnění a třeba i simerinky...
 
 
Datum: 07. června 2011 9:41
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci. Mám problém s kapáním benzínu ze sacích trisek, myslím tim ty dvě škvírky tam kde karbec nasává vzduch, nevím čím to může být. Je sice pravda že mi prosakuje kohoutek ale přece plovák to musí udržet ne? Je to jawa 250/353 ale jinak jede suprově prostě žádnej problém. Akorát teda to že teče ten benzín což mě štve protože přez noc z toho vyteče poměrně dost benzínu a pak se mužu divit že mi to nějak moc žere, i když žere. :-D Myslel jsem že to bude jehlou v šoupátku že neni už špičatá ale tady na obrázku taky neni upe špičatě ostrá ale konec má rovnej. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to fíbrový těsnění, ty červený kroužky mezi nádrží a kohoutkem
 
 
Datum: 07. června 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fibry?
 
 
Datum: 07. června 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prostě ten starej oprav a je to, vždycky mi stačilo vyměnit tu gumičku, dát nový fíbry a těsnilo to jak nový...
 
 
Datum: 07. června 2011 12:11
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To nepomáhá ani když tam dám tu novou gumičku je to k hovnu furt to chčije...Myslim že je už slabá ta pružinka která tlačí kohoutek na to gumový těsnění ale chtělo by to novej kohoutek no.
 
 
Datum: 07. června 2011 10:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sprav si kohoutek, oprava za 10kč a kompletně to vyřeší tvuj problém...u takhle starého karbecu je tahle netěsnost relativně normální...
 
 
Datum: 07. června 2011 9:40
 
 
 
 
Jméno: Fík      IP: uživatel11831    
Zdravím draky! Potřebuju novej karbec na Jawu 638 a přemýšlím o Taiwanské alternativě Jikovu.. Přeci jen jsou to 200,- v ceně, který budou asi trochu víc hřát v nádrži..;-) Má s ním někdo zkušenosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel6546    
nedopručuju taiwanksou repliku rarburatoru!!!,koupil sem ho a za 1 měsíc sem ho musel vyhodit!!!
 
 
Datum: 10. června 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
souhlasim, na ty tajvanský repliky karbů jsem ještě neslyšel nic pozitivního, snad kromě ceny..
 
 
Datum: 07. června 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
Taky sem o nem premejslel, jen mi ho spousta lidi rozmluvila takze sem rozhodil par inzeratu a do tejdne mel doma krasnej, origo karbec za smesny penize
 
 
Datum: 07. června 2011 12:26
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdar nemůžu nastavit karbec tak aby vyhovoval.. mám motor po GO kromě výbrusu.. mám nový píst \r\nNastavuju to tím plíškem v plovákové komoře.. bud když dám plný tak to tak jakovy vrčí jak kdyby se to přechlastávalo nebo tam nešel vzduch\r\na když dám plíšek víc dolů tak tam zase při plných otáčkách nestíha dotekat benál a ještě jeden problém nedrží volnoběh ikdyž je volnoběžná tryska nastavená\r\nProsím poradte :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
že ti nejde doplných toček bude jehlou, bud si jí udělal placku místo špičky, nebo je moc nízko! stim volnoběhěm ti neporadim taky mě to dost často u některejch motoru nedrží ani po GO.
 
 
Datum: 07. června 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: ardno      IP: uživatel9335    
cus, máte nekdo skušenostri s ricinovým olejem ??? chci ho dát do fíka !!! jakej poměr vůbec ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
FÍK: lil se za dob, kdy nebylo nic lepsiho nez m2t (resp bylo ale malo dostupne) lil se hlavne do nabrousenych 2t, protoze samotne m2t (nebo jinej ,,kolomaz'' co byl po ruce)to nestihal umazat tak se pridaval ricin... horsi vlastnost je, ze se spaluje pri vysokych teplotach takze u pio tezko a spis to zasira vnitrek motoru
 
 
Datum: 07. června 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: Fík      IP: uživatel11831    
To se lilo jen kvůli "vůni", ne? Tak panák na nádrž..
 
 
Datum: 06. června 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: Petrys      IP: uživatel10166    
hoj draci, slyšel sem že někde na naetu je k dostání seznam motorek JAWA jak vypadali když opustili fabriku, nevíte kde bych to mohl najít?? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
 
 
Datum: 06. června 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci, mohl by mi prosím někdo poradit kde sehnat víčko na nádrž z 516 ČZ? Spíše nové.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
 
 
Datum: 07. června 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale to moje je na závit :-) a ten je už v tom víčku strženej...
 
 
Datum: 07. června 2011 14:53
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
tusim frikulin na svejch strankach tu nadrz prodaval a psal, ze pasuje i vicko z fichtla, tak to tam proste narvy a neres to
 
 
Datum: 07. června 2011 10:11
 
<  786  787  788  789  790  791  792  793  794  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.04.2025 9:38:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu