Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: stepi
IP: uživatel11841
 Čau borci, když jedu na drakovi tak mi při nízkých otáčkách cuká jako kdyby vynechávala elektrika, předstih jsem sešteloval ale pořád nic. Nevíte čím to může být? jestli kondíkem nebo tak nějak? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 13:14
Jméno: stepi
IP: uživatel11854
 díky vyzkouším
Datum: 10. června 2011 13:14
 kladívka... očisti + odtrh teda jak se psalo.. jian kbenzín..
Datum: 08. června 2011 23:22
 sesteluj odtrh,predstih,vycisti komplet palivovou soustavu - kohout,karbec,hadicka, vymen svicku, serid otacky,hladinu benzinu, a dej jehlu na 2 ryhu nebo 1 ryhu vyskousej to jinak by to melo jezdit !
Datum: 08. června 2011 22:54
Jméno: stepi
IP: uživatel11846
 Z ničeho nic se to stalo
Datum: 08. června 2011 21:44
 třeba je blbý zápalko...
Datum: 08. června 2011 21:29
Jméno: Pepa
IP: uživatel8967
 Ahoj,jak tady máš ten filtr(vzduchovej) malossi je k tomu jak ta štíbrná klícka i ta černá? nebo jenom jedna ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 9:59
 čau SESO budeš tu mít nějaký tacháče na pincka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 7:25
 fuha zatim je nikdo nedovezl,,takze ne,,
Datum: 08. června 2011 7:25
Jméno: stepi
IP: uživatel2793
 Čau borci, když jedu na drakovi tak mi při nízkých otáčkách cuká jako kdyby vynechávala elektrika, předstih jsem sešteloval ale pořád nic. Nevíte čím to může být? jestli kondíkem nebo tak nějak? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 19:35
 Pokud nemáš kondík viditelně poškozenej jako např. přetřžený kabel tak to kondík určitě nebude. hledej jinde
Datum: 08. června 2011 19:35
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdar nepodařilo se mi pořád vyřešit tento problém nemáte někdo skušenosti ? jak ste to vyřešily ? Jak ten karbec naštelovat..? nedrží mi volnoběh ale když nechám vyplí benál tak drží když zapnu tak se uchlastává když ohnu ten plíšek dole tak tam zase nedotíka benál.. jede dobře jen na půl plynu a když hodím 2 tak to jede v klidu dokud se nedostanu do otáček pak se to jakoby dusí.. plovák v pohodě.. nebo to může být něčím jiným ? motor po GO
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 20:40
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 přesně taky mi to dělal nepřesny předstih
Datum: 08. června 2011 20:40
 měl sem to stejný já sem to taky hledat vk arbecu ale je to předstih
Datum: 08. června 2011 15:28
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 dík za odpověď,jehlu už tak nastavenou mám , karbec a hrdlo sání přetěsněné..ještě skusím to šoupátko a znova přetěsnit hrdlo sání - válec
Datum: 07. června 2011 22:40
 benzín v plovákový komože ti musí lícovat s vržkem plováku, jehlu den na druhou zarážku od zhora a když ti nejde volnoběh tak to
muže být šoupětem a nebo udělej nový těsnění mezi karbec a hrdlo sání, dej tam nějaký ocelový šrouby aby si to mohl pořádně utáhnout, a to samý
udělej mezi hrdlem sání a válcem
Datum: 07. června 2011 21:47
 čaute .. kdyš na mne nekdo zavola policii tak mozou mne neco udelat kdyš mne nevydijou ze jedu ? ? ? ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 20:52
 no nebo šrouby na silnici mnel sem pichli předni kolo
Datum: 08. června 2011 20:52
 jj takovej soused umí bejt nebezpečnej, snad i horší než policajti, po nás už letěly i vidle
Datum: 08. června 2011 20:25
 ne, mě už začíná srát nastupující generace. ale je fakt že ty mladý radši dřepěj u počítače než aby jezdili.
Datum: 08. června 2011 18:35
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 klikar:taky sereš sousedy
Datum: 08. června 2011 15:58
 ach jo.. flastr 25000 az 50000 + odlozeni ridicaku... a nauc se psat cesky
Datum: 07. června 2011 23:24
 Bože!! Ty to jistě vidíš..... Policajtů bych se nebál tolik jako nasranýho souseda. Nicméně flastr by byl taky pěknej. nebud línej a vyhledej si to na netu.
Datum: 07. června 2011 22:29
 a kolik je asi pokuta kdyš mne chytnou ?? bez dokladu a ješte bes řidičaku .. ?
Datum: 07. června 2011 22:24
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 policajti se na tebe akorád tak vyserou než aby někde jeli
Datum: 07. června 2011 21:47
 a stalo se vám že vás někde chytli bez papiru a se strojem bez tp? ja takhle jezdim skoro každej den po vesnici..
Datum: 07. června 2011 21:34
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 když se přiznáš, tak ano... musíš zapírat, zapírat a zapírat.
Datum: 07. června 2011 21:29
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau mam babettu 210 dvourychlostní a mam takový to problém když ji rozjedu tak jede 10 metru a zas jakoby uplně se sníži volnoběh jakoby chtěla zdechnou jako by se zadusila a pak se znova rozjede a tak pořád dokola karburátor byl vyčištěn trysky atd výfuk taky že by to dělal vzduchový filtr ale tak to by jelo pořád stejně ne?někdy to zdechce uplně pokud držím pyn zas to roztlačim a zas po 10 metrech se to zadusí a znova do otáček to rozjedu a tak pořád dokola díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2011 11:15
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 všechno nastavená jak má byt asi je to tou zapalovací cívkou protože když se to zahřeje tak to tak blbne ale když je studený motor tak to jede dobře
Datum: 09. června 2011 11:15
 skontroluj palivovi kohout jestli ma proud benzinu, hadicku jestli neni ucpana vycisti komplet karbec od znovu nastav poradne mrkni na svicku a melo by to jezdit pokud budes mit vse poradne nastaveny a sestaveny. a muzu poradit dost dobrej karbec Dell orto italska vyroba babete doda trosku vykon a hlavne spolehlivost rozjezdy rychlejsi nekucka se dobre se sestelujou utacky vyhoda je ze jse steluje uz jenom 1 sroubkem uz zadny 2 sroubky a bude spalovat taky dost dobre !
Datum: 08. června 2011 23:00
 Nene, koukni do Dílenský příručky, plovák musí být ve stejný rovině jako emulzní trubice bez trysky, když ho otočíš. Každý nm rozhoduje
Datum: 08. června 2011 22:32
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 benzín tam teče a jak nastavim tu hladiu stejně jak u pio?
Datum: 08. června 2011 10:04
 Začal bych tím, jestli to dotejká benzín do karburátoru? Máš správně nastavenou hladinu v plovákovce? Pokud je palivová soustava v pořádku. Tak odhaduju, že by mohl být špatný zapalovací pól, dost často odchází. Nebo proměřit elektriku, tyristor..
Datum: 07. června 2011 21:58
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ne babetta byla používana skoro každý den
Datum: 07. června 2011 21:41
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nestala dlouho bez pouzivani? jinak ten filtr je u babetty hrozne dulezitej... bez neho mrcha dela brykule
Datum: 07. června 2011 21:15
 Ahoj, vlastním Stadion S11 a hledám parťáky s podobnými stroji z okolí Čelákovic nebo Brandýsa nad Labem pro pořádání vyjížděk...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 22:41
 Ahoj draku,jsem ze Zelenče u Prahy,tak jestli chceš,tak mi napiš na mail,co je nahoře uvedenej a dohodnem se.Mám Jawu 05.
Datum: 08. června 2011 22:41
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 čau , prosím všechny co mají jawa 05 jestli by mi prosim vás někdo mohl podrobně vyfotit jak je daná ta pružinka která vrací stojan a nebo alspoň popsat děkuju vám za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 17:18
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Tenhle stojan co tu je odkaz to bývalo je na prvních typech, potom už byl stejný jako u 20 já to vyřešil na 20 křížy tak že jsem to udělal jak to nají 21a23 tzn. na držák tlumiče jsm navařil plechový pásek ve kterým je zaháklá pružina a potom na stojan
Datum: 08. června 2011 17:18
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 já to mám jinak udělane to je standart myslim já mam jiný typ
Datum: 08. června 2011 16:09
Datum: 08. června 2011 15:55
 ahoj, mam moped puch a něco mi tam neustale dře v motoru ... i když motor neni nastartovanej a jen šlapu.. něco tam drhne ... když mačkam páčku, kterou to jde do záběru tak to drhne čím dál víc.... napadlo mě že je to moc dotahly tak sem povolil lanko a pak i sundal boční kryt ale furt to drhne .. nevite čím to muže bejt ?? diky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2011 19:47
 Čau draci mám dost velkej problém: nastartuju mojí jawu20 a na volnoběch CELKEM drží, ale jakmile přidám plyn buďto chcípne a nebo se začne dusit (vůbec nejde do otáček) a když zkusim jet tak to VŮBEC netáhne, jízda dost špatná. Co s tím mám udělat prosím? Každá rada dobrá. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 23:04
Jméno: Jawasimson
IP: uživatel8251
 mrkni na pist krouzky pokud ma kompresy nemusis se koukat sesteluj predstih odtrh poradne dukladne vycisti karborator do detailu nejlepsi nato vysokotlakovi kompresor dej tam svicku napr pal 14-7 nebo DENSO dej Jehlu na prvni nebo druhou zaderku a sesteluj hladinu benzinu melo by to potom fungovat a taky se podivej jestli palivovi kohout dodava dost proudu benzinu a jestli mas cistou hadicku a mrkni do nadrze jestli tam nemas bordel aby ti to nedelalo brajgl v karbecu ! jinak pionyr by mel jezdit bezproblemu.
Datum: 08. června 2011 23:04
 Taky dobrej, téměř všechno už jsem kontroloval.
Datum: 08. června 2011 13:55
Jméno: stepi
IP: uživatel2793
 A co vzduchový filtr?
Datum: 07. června 2011 22:17
 předstih by měl být taky v pohodě ale ten pístní kroužek možná, každopádně dík
Datum: 07. června 2011 20:23
 a nebo předstih...
Datum: 07. června 2011 20:02
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Nemaš praskly pistni kroužek?
Datum: 07. června 2011 19:58
 Ty by měli být čistý nedávno jsem je kontroloval.
Datum: 07. června 2011 19:53
 asi máš ucpaný trysky
Datum: 07. června 2011 19:50
 Čau motorkáři vím že to asi nemá cenu ale co dnes mi ukradly pionýra TIP 05 rok výroby 1965 bez TP ale i tak mě to sere kurva vrazil jsem do něho tak 3000 jo barva JE DĚLANÁ SPREJEM JDOU VYDĚT RÝHY PLNIČ TO NEZKARYL je TO V ODSTÍNU RAL 3004 kdo bydlí ve Šternberku a okolí (olomoucký kraj ) a popřípadě by ho někde aspon zahlídl tak ad mi zavolá na tel 606 954 285 ale stejně si myslím že bude už někde ve zběru
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 15:41
 jo vím číslo motoru mám vyfocenej štítek
Datum: 08. června 2011 15:41
 jenom rok a TIP
Datum: 08. června 2011 15:32
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Znáš číslo motoru nebo tak něco?
Datum: 08. června 2011 15:18
 tak toto už je vrchol když už se aj pionyru kradu tak to už je špatně jinak měls ho pěkně udělany
Datum: 07. června 2011 21:06
 A odkad ti ho ukradli? Z garáže nebo z parkoviště?
Datum: 07. června 2011 20:43
 ten ČIP
Datum: 07. června 2011 19:53
 no to mě taky napadlo ten 4Ip vím že to jde i do rámu u kola a oni to kola nák pak najdou a le jestli to jde u motorky to nevím no ale zeptám se
Datum: 07. června 2011 19:53
 já jsu kousek od olomouce tak kdybych viděl dám vědět....přemýšlel někdo dát si na motorku nějakej čip třeba jako mají psy?
Datum: 07. června 2011 19:39
 tu prácu co jsem si stím dal tak vem to čert ale chtěl jsem ho prodat i za blbých 1500 ale proste potřebuju penize na ČZ a jsem teprv student tak mě to pěkně sere a tky mě pěkně sere ze ten motor byl v supr stavu gufera novy ložiska origo jeste dobry novy lameli jo plná nádrž benálu novej převodovej olej atd tady aspon video ktery jsem vytvořil před pár dnama http://www.youtube.com/watch?v=vZp_4qDkgx8
Datum: 07. června 2011 19:25
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Do háje to dokáže zkazit náladu  , člověk aby se od tý motorky neodtrhnul :-O
Datum: 07. června 2011 18:57
 zdar kamarádi, prosím vás potřebuju poradit..... jedná se o mustanga. Když jedu po rovine jede chvilu v pohode pak zacne cukat jakoby docházel benzín... kdžy uberu plyn jede zase v pohode lehce pridam zase zacne vynechavat.. do kopce to stejný.... trysky vyčisteny,kladivka ocisteny ( slabým šmirglem), svicka nová ( skleplá), ale do plovákové komory benzín teče... možná kondík co? vymenil jsem ho sice za už použitý, ale problém přetrvává...jehla na 2 zářezu ze 4... prosím poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 17:23
Datum: 10. června 2011 17:23
 Nazdar pánové, takže... včera jsem rozebral karbec uplne do šrubku.. dal do kastrulku s octem a vyvařil ho... všecken bordel ikdyž minimální byl pryč... trysky taky... seřídil jsem plovákovou komoru tak jak má byt... dal novej kondík ( koupenej) a nový kladívka ) koupený) byli iž opálený... seřídil odtrh... výsledek?? jede jak za mlada... žádný dešení nic... při rozjezdu žádný kuckání nic.. tákže spokojenost největší..  jinak díky moc za rady  at to jezdíí
Datum: 08. června 2011 21:54
 100% to máš někde ucpaný nebo špatně nastavený pořádně utěsni tu hlavu jak píšeš skus dát jehlu na jedničku a mrkni na kohout třeba teče malo benzínu a má malej tlak ! a dej bud větší hladinu benzinu nebo menší jinak by to mělo jezdit dobře !
Datum: 07. června 2011 20:52
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 koki proč kdyby to padalo na neutral tak je stím co ?
Datum: 07. června 2011 20:11
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Mám podobný problém už fakt nevím jak ten karbec naštelovat.. nedrží mi volnoběh ale když nechám vyplí benál tak drží když zapnu tak se uchlastává když ohnu ten plíšek dole tak tam zase nedotíka benál.. jede dobře jen na půl plynu a když hodím 2 tak to jede v klidu dokud se nedostanu do otáček pak se to jakoby dusí..
Datum: 07. června 2011 20:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 kondík bude OK, spíš bych to viděl na nedotýkající benzín nebo tu svíčku.. pokud se ti kdovíjak nevaří válec, pak to svíčkou nebude.. a to že ti tam benzín teče, ještě nutně neznamená, že ho tam taky teče dost, zkusil bych vyčistit jehlovej ventil ve víčku plovákovky, případně i filtr na hadičce, pokud je.. zkontroluj i odvzdušňovací dírku ve víčku nádrže.. a pokud je v podezření elektrika, tak spíš indukčka než kondenzátor..
Datum: 07. června 2011 19:11
 Pánové všem moc děkuju za rady, zítra koupím novej kondík i kdyby to tím nebyl novým nic nezkazím... a napadla mě věc... mohlo by to byt způsobený, že by me pořádne nedosedla hlava k válci? že by mě to tama pofukovalo??.... jinak svíčky jsem měnil zkoušel jsem 2 obě 15tky na 17tku to jede stejně....
Datum: 07. června 2011 17:44
Jméno: marek
IP: uživatel9545
 zdar sundej pravý kryt nastartuj a jestli ti tam neni jiskří tak je to 100 pro kondenzátor radil bych dat nový !
Datum: 07. června 2011 17:20
Jméno: Jenda
IP: uživatel11836
 Mě přesně tohle dělala dvacítka. Taky jsem se s tím docela natrápil, ale zkusil jsem místo 15-ky svíčky (kterou mě prodali jako že má do fichtla originálně být) dát studenější 14-ku a už to jelo jak má. Když jsem zkusil dát 17-ku bylo to ještě horší. Nevím, třeba to tím není, ale zkusit to můžeš
Datum: 07. června 2011 17:05
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 trochu zvyš hladinu v plovákovce.
Datum: 07. června 2011 16:15
Jméno: Koki
IP: uživatel11693
 Spadlo uz ti to treba neutral nekdy ?
Datum: 07. června 2011 16:08
Jméno: crosss
IP: uživatel11513
 čaute draci zase ja  mam ten vybrus ale newim co mam dělat už sem dal jehlu uplně dole šroubek na volnoběh skoro vytočeny takže karburator je skoro zavřeny a motor když hodim neutral řve skoro na plne otačky  newite čim to je ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2011 23:36
 Ahoi hele když jsem eště moc nerozumněl motorkám tak jse my tohle stalo taky skus visunout šoupě dát ho tam pořádně do tý drážky jehlu do 2 zářezu to může taky dělat nemáš kradký lanko ? nebo vymněn těsnění pod kolínkem od karbecu
Datum: 09. června 2011 23:36
Jméno: crosss
IP: uživatel11833
 No ja skusim ten karbec kdyby to byl simerink nejelo by to takdobre.\r\n\r\n
Datum: 07. června 2011 13:30
 Já to tipuju na to těsnění, prostě blbý těsnění pod válcem, nebo karbecem, případně gufero pod zápalkem...
Datum: 07. června 2011 12:10
Jméno: martin
IP: uživatel11832
 NAzdar draku tento problem je castym problemem 2 dobych spalovacích motoru musis si opravit soupatko ktere se ti nezavira a proto ti stroj rve jako kdyz ho honis na plny plyn skus se nato podivat  nemas zac snad to bude ono.
Datum: 07. června 2011 11:33
Jméno: crosss
IP: uživatel11513
 ale kdyby to tahlo valeš přes kliku tam tahne olej ne ?? a kouřilobyto jedině kolem strany tam kde je elektrika že ?,
Datum: 07. června 2011 9:55
Jméno: crosss
IP: uživatel11513
 to musim rozebrat cely motor napul ??  jake těsnění maš namysli co je pod valcem ?? a gufera na klice asi že ?? v tomhle se moc nyvyznam
Datum: 07. června 2011 9:48
 Jasně že víme, saje ti to falešnej vzduch, protože je to blbě utěsněný-vyměň těsnění a třeba i simerinky...
Datum: 07. června 2011 9:41
 Zdar draci. Mám problém s kapáním benzínu ze sacích trisek, myslím tim ty dvě škvírky tam kde karbec nasává vzduch, nevím čím to může být. Je sice pravda že mi prosakuje kohoutek ale přece plovák to musí udržet ne? Je to jawa 250/353 ale jinak jede suprově prostě žádnej problém. Akorát teda to že teče ten benzín což mě štve protože přez noc z toho vyteče poměrně dost benzínu a pak se mužu divit že mi to nějak moc žere, i když žere.  Myslel jsem že to bude jehlou v šoupátku že neni už špičatá ale tady na obrázku taky neni upe špičatě ostrá ale konec má rovnej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2011 18:54
 No to fíbrový těsnění, ty červený kroužky mezi nádrží a kohoutkem
Datum: 07. června 2011 18:54
 fibry?
Datum: 07. června 2011 18:31
 prostě ten starej oprav a je to, vždycky mi stačilo vyměnit tu gumičku, dát nový fíbry a těsnilo to jak nový...
Datum: 07. června 2011 12:11
 To nepomáhá ani když tam dám tu novou gumičku je to k hovnu furt to chčije...Myslim že je už slabá ta pružinka která tlačí kohoutek na to gumový těsnění ale chtělo by to novej kohoutek no.
Datum: 07. června 2011 10:56
 Sprav si kohoutek, oprava za 10kč a kompletně to vyřeší tvuj problém...u takhle starého karbecu je tahle netěsnost relativně normální...
Datum: 07. června 2011 9:40
Jméno: Fík
IP: uživatel11831
 Zdravím draky! Potřebuju novej karbec na Jawu 638 a přemýšlím o Taiwanské alternativě Jikovu.. Přeci jen jsou to 200,- v ceně, který budou asi trochu víc hřát v nádrži..  Má s ním někdo zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 22:38
Jméno: nic
IP: uživatel6546
 nedopručuju taiwanksou repliku rarburatoru!!!,koupil sem ho a za 1 měsíc sem ho musel vyhodit!!!
Datum: 10. června 2011 22:38
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 souhlasim, na ty tajvanský repliky karbů jsem ještě neslyšel nic pozitivního, snad kromě ceny..
Datum: 07. června 2011 19:14
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 Taky sem o nem premejslel, jen mi ho spousta lidi rozmluvila takze sem rozhodil par inzeratu a do tejdne mel doma krasnej, origo karbec za smesny penize
Datum: 07. června 2011 12:26
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdar nemůžu nastavit karbec tak aby vyhovoval.. mám motor po GO kromě výbrusu.. mám nový píst \r\nNastavuju to tím plíškem v plovákové komoře.. bud když dám plný tak to tak jakovy vrčí jak kdyby se to přechlastávalo nebo tam nešel vzduch\r\na když dám plíšek víc dolů tak tam zase při plných otáčkách nestíha dotekat benál a ještě jeden problém nedrží volnoběh ikdyž je volnoběžná tryska nastavená\r\nProsím poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2011 12:28
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 že ti nejde doplných toček bude jehlou, bud si jí udělal placku místo špičky, nebo je moc nízko! stim volnoběhěm ti neporadim taky mě to dost často u některejch motoru nedrží ani po GO.
Datum: 07. června 2011 12:28
Jméno: ardno
IP: uživatel9335
 cus, máte nekdo skušenostri s ricinovým olejem ??? chci ho dát do fíka !!! jakej poměr vůbec ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2011 20:58
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 FÍK: lil se za dob, kdy nebylo nic lepsiho nez m2t (resp bylo ale malo dostupne) lil se hlavne do nabrousenych 2t, protoze samotne m2t (nebo jinej ,,kolomaz''
co byl po ruce)to nestihal umazat tak se pridaval ricin... horsi vlastnost je, ze se spaluje pri vysokych teplotach takze u pio tezko a spis to zasira vnitrek
motoru
Datum: 07. června 2011 20:58
Jméno: Fík
IP: uživatel11831
 To se lilo jen kvůli "vůni", ne? Tak panák na nádrž..
Datum: 06. června 2011 23:42
Jméno: Petrys
IP: uživatel10166
 hoj draci, slyšel sem že někde na naetu je k dostání seznam motorek JAWA jak vypadali když opustili fabriku, nevíte kde bych to mohl najít?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2011 22:44
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 06. června 2011 22:44
 Čus draci, mohl by mi prosím někdo poradit kde sehnat víčko na nádrž z 516 ČZ? Spíše nové.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2011 18:32
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
Datum: 07. června 2011 18:32
 ale to moje je na závit  a ten je už v tom víčku strženej...
Datum: 07. června 2011 14:53
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 tusim frikulin na svejch strankach tu nadrz prodaval a psal, ze pasuje i vicko z fichtla, tak to tam proste narvy a neres to
Datum: 07. června 2011 10:11
|



|