česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  75  76  77  78  79  80  81  82  83  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Robinn      IP: uživatel14172    
Zdravím chlapy Omlouvám se že sem táhám tuto otázku ale potřebuji nutně poradit...Popíši defekt který má muj motocykl značky MZ někdo z vás tento problém měl třeba u jawy nebo něco takového (vím že toto je pokec pouze pro motorky značky jawa ale stranka pro MZ neexistuje )Problém je že nedokažu seštelovat chod motoru ,motor je po výbrusu a najel jsem stím asi 500km uplně v pohodě a ted nějak to přestalo chodit karburátor je uplně vyčištěn dokonce 2x a přívod paliva je uplně čistý a teče to jako z vodovodního kohoutku .Motor má mít cca 1800 - 2000 ot. volnoběh a když se znažim rozject tak do 4500ot se motor dusí a od 5000 víš se chytne a jede jako splašená a když zastavím a motor jak taž beží za tepla tak motor protočim ale když se chci rozjet tak motor se dostane do záběru a už to nevitočim chvíli stojí na stejných otáčkách třeba 2500ot a pak chcípne jo a zapoměl jsem ještě když se ten motor chytne tak občas zaškube(fluše)...Jedná se o motorku MZ ETZ 125 Saxon Sportstar tak bych nerad aby její život skončil . S pozdravem Robinn a děkuji předem za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2015 20:20
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Výška hladiny v karburátoru je dobrá?
 
 
Datum: 22. dubna 2015 20:20
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
Zdar, Mám malý dotaz, nechal jsem nově nalakovat přední vidlice u Jawy 50/21 a kluzáky jsme bohužel nechal nalakovat po celé délce ( práškovou barvou ). Chtěl jsem se zeptat, jestli přítomnost barvy po celé délce kluzáku bude něčemu vadit, nebo je lepší barvu opálit a znova nalakovat ( pouze spodní část ) , díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2015 20:59
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel1893    
osbne bych to nesundaval cele... jen si stahni barvu z te casti, ktera jde do vydlice a konce co couhaji ven nechej jak byly... kdyz to vemes ocelakem do flexy (nezapomen bryle na oci), tak si myslim, ze povrch kluzaku nijak zasadne neposkodis a bude to chodit tak jak ma. usetris si praci s dalsim lakovanim...
 
 
Datum: 23. dubna 2015 20:59
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
OK, cajk, nalakuju to po zarážky + cca necelej ceňták...
 
 
Datum: 21. dubna 2015 18:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dá se říct po zarážky na manžety (jen takový ty drátky) jestli to může být 4-5cm?...
 
 
Datum: 21. dubna 2015 15:43
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel17557    
OK, netuším, jak dlouhá část má být nalakovaná ?
 
 
Datum: 21. dubna 2015 12:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
osobně bych z toho tu barvu jednoznačně sundal...
 
 
Datum: 21. dubna 2015 11:27
 
 
 
 
Jméno: šimon      IP: uživatel15294    
Zdar chtěl bych se zaptat nevíte nekdo jak poznat rotory altíku 45 a 75 w z čezety 175? jesti jsou na nich nějaký odlišnosti? díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2015 7:09
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Tak rozdíl v nich určitě bude, počítám že tam bude silnější drát, ale nevím jak poznáš podle oka rozdíl že drát je o desetinu mm silnější :-D
 
 
Datum: 27. dubna 2015 7:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18036    
Mam krabici statorů a rotorů... dal mi to známej za 5 piv a eLeMka...něco už vyhaslý něco živý... v motoru mám údajně rotor 55W z čízy (stator už shořel) a když jsem muj rotor porovnával s ostatními v bedně tak jsem nenašel jedinej rozdíl ... v bedně je zjevně vše 45W .... je tu teda ještě moje verze,že v motoru mam pěkný kulový a ne rotor z čízy,protože je tam tak zarezlej,že jsem ho nesundal,takže tam tenkrát flák někdo jen stator s dvoupolovym rele 55W a rotor nechali původní,protože jim nešel sundat :-D je nějakej rozdíl mezi rotorem 45W a 55W kterej bych okem laika rozpoznal? Ono to beztak dává tak 45W protože jsem rád že to se světly (25W) za jízdy trochu dobijí... Jawa 250 / typ 11
 
 
Datum: 25. dubna 2015 7:00
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Může být... ale viděl bych to pak spíše na náhradní díl z mladší doby...
 
 
Datum: 22. dubna 2015 8:31
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Chong: Určitě měly všechny slabší verze dráty letované? Mám totiž jedno nové nepoužité kompletní dynamo s výkonem 50W (možná kdysi kupované jako ND?) a rotor má dráty vinutí ke komutátoru také lisované... a 75W rotor to určitě není...
 
 
Datum: 21. dubna 2015 11:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Všechny 75W rotory co jsem měl v ruce měli tytyrkysově modré lakování zespodu mezi vintím a dírou pro hřídel. Ale jestli je to podmínkou netuším.. rozhodně napoví že do 75W komutátoru byly dráty vintí lisované, kdežto u slabších 60 - 45W byly dráty letované. Pomůže také okoměrně počet závitů a tloušťka drátu.
 
 
Datum: 21. dubna 2015 9:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
za málo (viz první odpověď)... jinak pro upřesnění, nejedná se o alternátor, nýbrž o dynamo...
 
 
Datum: 21. dubna 2015 7:11
 
 
 
 
Jméno: šimon      IP: uživatel15294    
díky
 
 
Datum: 20. dubna 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
20 s času + zaměstnání googlu... http://sudetenjawa.wz.cz/dilna.htm
 
 
Datum: 20. dubna 2015 18:41
 
 
 
 
Jméno: seboh      IP: uživatel18022    
Ahoj, mám kolo po novém výpletu, ale je problém s tím, že konce drátu vyčuhují z nýplu do prostoru pro duši. Jak to pořešit? flexou se tam asi nedostanu. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2015 22:27
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
půlkulatý pilník. Nebo i tou flexou se tam dostaneš.
 
 
Datum: 22. dubna 2015 22:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18023    
Normálně flexou,přes to pak ochranou gumu a tradá....
 
 
Datum: 20. dubna 2015 12:00
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
pilníkem. vždycky se to dělalo pilníkem.
 
 
Datum: 20. dubna 2015 9:44
 
 
 
 
Jméno: Robinson      IP: uživatel12689    
Zdar chlapi, fichtl hází pěknou jiskru, karburátor vyvařený v octu, trysky čisté, zbytek palivové soustavy taky, svíce je po vyndání mokrá, předstih(1,7) odtrh(0,45) sežízený, zkoušel jsem jiné svíčky jiné fajfky, po vyměnění káblu ke svíci, jiskra byla ještě silnéjší, ale stále nechytá. Poradí někdo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2015 11:59
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Zdar, tipnul bych to na špatnou vzdálenost mezi elektrodama, nebo brutálně nízkou hladinou v plovákový komoře(nebo přesnej opak z důvodu netěsnícího jehlovýho ventilu). Pak ještě dotaz na množství oleje v benzínu(mám zkušenost že 1:25 je problém nastartovat). Případně jestli startuješ "bez plynu" - můžeš mít vyštíplý šoupě v místě, kde se opírá o šroub volnoběhu. Dál vzduchovej filtr(může být přicpaný myším hnízdem, jako u kamaráda v simsonu :-) ), případně jestli tam není tak bych ho tam nasadil. Pak už jedině, že v zapalování se stala nějaká epická chyba v nastavení, nebo se v karbecu přicpal nějaký kanálek(profoukni to kompresorem). Případně zkus extrém aneb vstříknout cca 2ml paliva přimo do karburátoru do sání a roztlačit. Jestli ani neslíbí tak by mě docela zajímalo v čem by to mohlo být. Pak už jenom závady v motoru samotném, aneb rozpadlé kroužky, vydřený válec(např. dlouhodobý provoz s vypadlou seegrovkou na pístním čepu je fakt lahůdka), ruplý simerink na klice, foukající těsnění hlavy nebo pod válcem nebo mezi kartery. Je tu pár dalších drobností, jako "vytuněné" trysky, výška a opotřebovanost jehly na šoupěti a pár věcí by mě ještě napadlo, ale pravděpodobnost je malá aby způsobily tohle.
 
 
Datum: 20. dubna 2015 11:59
 
 
 
 
Jméno: josefa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci nemáte někdo přírubu do boku na stadiona aby tam šel karbec s pionýra nebo aspon nějaké foto jak vypadá ?Nebo kdyby mně jí někdo vyrobil tak bych jí koupil děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: josefa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dekuji
 
 
Datum: 20. dubna 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18023    
On tam nejde bez příruby? Kluci co sem jim dělal válce mi psali,že ho měli normálně na válci,jen se to trochu přispůsobilo.... jinak na webu stadion-tuning.cz za 1100,-
 
 
Datum: 20. dubna 2015 11:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16635    
Pouziva se upravene z babety...nutno pootocit prirubu...pul hodky prace s ceocken..
 
 
Datum: 20. dubna 2015 10:08
 
 
 
 
Jméno: Ferko      IP: uživatel14748    
Zdravím. Mam jawu350639 a ted mam takový problém. Vyměnil jsem karbec po zahřatí sesteloval smes a otáčky a dobrý. Ale když je motor studený tak dam sytič a nastartuju. Motor naskočí bez problemu a tak hned sytič stahnu a otačky jsou pořad dost vysoký a jak se motor pomalu zahříva tak otačky pomalu klesají. To trvá tak asi 5.min. Moc se mi to nelíbí. Tak poraďte co mám udělat. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2015 20:07
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nevím proč jsi měnil karbec(asi mechanická porucha,nebo nevím co?) to je jedno ale připadá mě to jestli nemáš v háji simerinky na klice, přisává to proto ty otáčky pomalu klesají
 
 
Datum: 21. dubna 2015 20:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16635    
Vazne mechanizmus sytice
 
 
Datum: 20. dubna 2015 10:39
 
 
 
 
Jméno: kokos      IP: uživatel18021    
cau ogari zkousely ste dat zapalovani z babety do fika odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2015 9:59
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Asi heldáš blbě, protože já tady to téma za ty leta co se tu poflakuju viděl snad stokrát :-D
 
 
Datum: 21. dubna 2015 9:59
 
 
 
 
Jméno: kokos      IP: uživatel18024    
pravě že jsem hledal ale nenasel jen jsem se zaptal at nezkousim delat blbosti
 
 
Datum: 20. dubna 2015 13:49
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17603    
Ne, já ne... ale kdybys nebyl línej a zkusil si najít stejné téma co se tu mílá leta dokola tak se dozvíš odpověď obratem... Netřeba mnoho, jen hlavu občas použít :-)
 
 
Datum: 20. dubna 2015 12:27
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17345    
Zdar draci,mám ještě dotaz, mám na pionýrovi starou spz sice je to už ta plachta,ale je na ní ještě staré značení podle okresů,Značka už je docela v špatným stavu,tak se vás chci zeptat,jestli by mi na úřadě udělali tu stejnou,anebo to mám přepsat na klasickou pionýrovou značku(malá)za každou radu dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2015 9:18
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17345    
Mám tam už ten novější formát asi nějak tak HKK 4567
 
 
Datum: 20. dubna 2015 9:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
s jistotou ti můžu říct, že na úřadě ti žádnej duplikát SPZ neudělají... to, jestli by se to nechalo napsat na malou spz je otázka, nevím totiž, jakej formát značení tam máš... pokud je to XY 1234, tak bych se toho nebál a v klidu si jí namaloval...
 
 
Datum: 19. dubna 2015 22:05
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17345    
Zdar draci,koupil jsem pionýra v origo. barvách(červená a bíla)a chtěl bych je zachovat,A tak se vás chci zeptat co je nejlepší na rozleštění laku,chromu a hliníku,jinak předem dík =) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2015 9:13
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17345    
Máte ty kola na tu Jawettu krásný,pěkná práce,takhle by mě to taky stačilo vyleštit ten hliník,zkusím a uvidím,jinak mockrát dík za rady. = )
 
 
Datum: 20. dubna 2015 9:13
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
obdoba standy... na tempo na starý laky si nemůžu stěžovat, jen je potřeba to jen oživit a dál to brát něčím bez abraziva (aby to zbytečně neubíralo lak)... já pak všechno beru hadrem a hydraulickym olejem... jinak pro představu silichromem jsou dělaný bubny těchto kol (pouze silichromem se mi ten povrch začal líbit, když sem to vzal klasicky leštící pastou, už se to moc lesklo, což nebyl záměr) http://crossar07.rajce.idnes.cz/Kola_Jawetta_Stadion/
 
 
Datum: 19. dubna 2015 22:17
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel18020    
silichromem jsem čistil i dekly a kartery a šlo to
 
 
Datum: 19. dubna 2015 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18019    
To ti neporadím,silichromem čistím jen za pomoci hadru zašlý chrom na řidítkách,ráfkách,výfuky... někdo tím i leští dekly,ale to já nedělal. Třeba ještě někdo napíše.
 
 
Datum: 19. dubna 2015 16:34
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17345    
Stando moc dík,a když tak na ten hliník nějakou tu pastu a leštící kotouč(beránek)?
 
 
Datum: 19. dubna 2015 15:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18019    
Já vždy na zašlý lak používal TEMPO,na chrom a kovy zas SILICHROM. Nevím jestli neexistuje i něco lepšího,ale tohle je levný a všude dostupný.
 
 
Datum: 19. dubna 2015 15:16
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Zdar draci chci se zeptat co potřebuji koupit abych si mohl zapojit na fichtla bateriové zapalovaní. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2015 10:30
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18032    
Jé to jsem to zas prokoučoval,zapoměl jsem na tu burzu a budu v sobotu celej den v práci... to mi mrzí ty jo ... mam na tebe snad už jen maila
 
 
Datum: 24. dubna 2015 10:30
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Joo to se k motorkám musíš postavit čelem... Já si řekl že když to tak půjde dál tak na motorky budu mít čas až v důchodu. Jenže to už nebude hlavně zdraví. Vždyť já mám problémy u těch mejch werků klečet už dneska a představa to dělat poloslepej a s regma v nohou.. raději dnes, než v důchodu... V Sobotu jedem Velkou Dobrou, tedy podle počasí. Můžu se na stavit na kus řeči, Ty tam co vím někde v okolí bydlíš... nemám na Tebe kontakt a jestli Ty na mě máš telefon, tak určitě už neplatí, mám tak dva roky jiný číslo... tak jedině bys mi napsal na mail.
 
 
Datum: 23. dubna 2015 6:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18028    
Jasný,ozval bych se,je to výhledově,furt mam člověče co dělat a na ty svoje motorky nemam čas skoro vůbec... kdyby si to tak člověk moh vzít o víkendu do práce,hned by bylo hotovo :-)
 
 
Datum: 22. dubna 2015 15:38
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Jak libo, maila na mě máš, tak se případně ozvi.
 
 
Datum: 22. dubna 2015 12:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18028    
Mám verzi 12V (baterku jsem měl napřed malinkou a pak 3,6Ah) s tím že jsem si nechal komplet 3 polovej stator osazenej deskou s regulací. To chci ještě použít. A mam doma ještě to vyhaslé cdi,vrčí a střílí to :-D ale to už osazovat nechci. Externí rego a samostatnej usměrňovač jsem přenechal kámošovi na slovensko,tam to jezdí v cestovně terénim mustangu - takovej slušně našláplej projekt ,dělal jsem mu toho vícero do motoru. Já už mam doma jen seriovky. J21 po GO v tom mam Vape (motor točí 7000-7500ot/min) a teď budu dávat dohromady takovýho spíš lesního trochu terénního pařeza 555 a u toho bych potřeboval aby v noci svítil,bude na noční přesuny z hospody domu :-D Mužem si pak napsat na maila,ale víceméně mam jasno v tom,že pro jednoduchost necham zapalovací okruh origo z j21 a další 3 cívky nechám na svícení,cívky budou mix toho,co se tam vejde ...
 
 
Datum: 22. dubna 2015 11:27
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Už jsme dál s CDI Stando... :-) Měl jsi první verzi (tak 6let nazpět?). Dneska už máme dětské nemoci vyřešené. CDI dělám na závodní fichtly také. Jedno zbytný se mi doma poflakuje, ale nevím jaké má parametry, musel bych ho proměřit a kdybys měl zájem Tak Ti ho Stando přenechám gratis. Jen krabičku si na něj musíš pořídit, tu jsem recykloval do 6V CDI na kamarádova péráka, to co zbylo je CDI na 12V. Budu předělávat ještě jednou mustanga na 12V. Použiju pařízkovej altík, obě vinutí usměrním a výstupy pošlu do serie, takže budu mít 12V/40W. Sice proti klasickému čtyřpólu žádná sláva, ale na druhou stranu to pařízkový zapalko dává proud už od nízkých otáček. Což tebe u závoďáku asi nezajímá, ale nás co si prdláme krajinou už ano :-). K tomu altíku analogové rego, LED dozadu, CDI, bezkontakt (hall) a akumulátor a vepředu 25W... prostě klasika.
 
 
Datum: 22. dubna 2015 8:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18026    
Měl jsem to komplet i s CDi (by Chong). Co se týče oblasti regulace,usměrnění a dobíjení,tak vše šlapalo ok,jen jsem furt likvidoval to CDI,dvakrát mi odešel nějakej ten tranzistor a nebo tyristor,furt mi odpadával ten velkej kondenzátor a pak nějaký menší součástky,zalejval jsem to pak i tavnou pistolí,dokonce jsem pak ten kondenzátor přitáhl zdrcpáskou... věřím že v seriovce by to šlapalo suprově,ale na vibrace motoru kterej točil 9500 ot/min to nebylo ... přecejenom dvoukanál kterej jede,tak kope (každej ví co to dělá do řidítek) .... chci si nechat vytočit kroužek na 4 cívky a chtěl bych to dát do pařeza (světelná část 45W),zapalovací okruh nechám seriový....
 
 
Datum: 21. dubna 2015 20:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando, a ty jsi měl přes baterku udělaný i zapalovací okruh? nebo ten šel z cívky a světelný cívky nabíjeli baterku? :-)
 
 
Datum: 21. dubna 2015 15:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18023    
No jak se to vezme. Dle mě třeba přední světlo z mustanga už jakžtakž svítí,ale pionýry j20,21 to je tragédie. Mam novou parabolu a tak trochu spokojenej jsem začal být až s žárovkou 35W,ale v porovnání s jinejma motorkama je to furt bída,ale už se na to dá jet... v péráku mam kvůli dobrýmu dobíjení žárovku jen 25W a taky bída (parabola nová)... jet se na to dá,ale prostě volněji,opatrně .... když jsme jezdili jako 16 letý kluci,tak v noci jezdil první kámoš se simsonem,kterej dobře viděl a my ostatní sme mu jeli s fichtlama za prdelí :-D
 
 
Datum: 20. dubna 2015 11:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
joo, světla jsem opomenul, nějak sem byl zaujatej na to zapalování... ovšem on ani původní fichtlí 30W alt. není až tak špatnej jak se traduje... mě pio svítí dobře (relativně) a to mám jen nově udělanou elektriku s minimálníma přechodovejma odporama a pořádným ukostřením... kdyby se ještě nechal nabudit rotor a napařit parabola (kterou nemám zrovna v top stavu a ta dělá hodně), tak bych se to světlo nebál srovnat se simsonem... nevýhoda nemožnosti si posvítit bez chodu motoru ovšem samo že zůstává...
 
 
Datum: 19. dubna 2015 22:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18019    
Důvod bych pochopil,měl jsem bateriový zapalování,vidět večer pořádně na cestu je supr a posvítíš si i s chcíplym motorem... koupit si musíš především baterku,sehnat/vyrobit vhodný regulátor a pak usměrňovací můstek na cívky + leccos předělat a vyřešit. Hodně by ti o tom řekl Chong. Já jsem v elektronice amatér. V hodně zjednodušenym pojetí by se to dalo zbastlit podle schématu na mustanga golden sport s baterkou. Je tam jen jedna dioda a nějaký jednoduchý rele,baterka ... pohledej na netu,návody jsou,ale nepočítej s tím,že někde něco koupíš,vše se musí udělat...
 
 
Datum: 19. dubna 2015 14:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a důvod proč to chceš dělat??
 
 
Datum: 19. dubna 2015 12:43
 
 
 
 
Jméno: SCOOTERBASTARD      IP: uživatel17236    
zdravim mládeži, v kterých státech EU mohu řídit moped STADION S22 bez SPZ pouze s ŘP. SK. B.? za info dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2015 23:04
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přečti si na zakonyprolidi.cz to znění toho, co jsem ti zde napsal a uvidíš, že AM dostáváš k B. Cituji §81 odst. 2 - "Řidičské oprávnění udělené pro kteroukoli skupinu s výjimkou skupiny T opravňuje také k řízení vozidel zařazených do skupiny AM." ve spojení s § 80a odst. 1 - "Do skupiny a) AM jsou zařazena motorová vozidla s konstrukční rychlostí nepřevyšující 45 km.h-1 1. dvoukolová se zdvihovým objemem spalovacího motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo s výkonem elektrického motoru do 4 kW, 2. tříkolová se zdvihovým objemem zážehového motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo u jiných motorů s výkonem nejvýše 4 kW, 3. čtyřkolová o hmotnosti v nenaloženém stavu nejvýše 350 kg se zdvihovým objemem zážehového motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo u jiných motorů s výkonem nejvýše 4 kW,"
 
 
Datum: 22. dubna 2015 23:04
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Znění zákonů neznám ale vím že ta konstrukční rychlost 45km/h je skupina AM od 15let a musíš dělat ŘP. Na skup. B to nedostaneš. Třeba v Německu co nemá SPZ nesmí na silnici(vlastní zkušenost Elefantentrefen-zimní sraz moto)
 
 
Datum: 22. dubna 2015 19:55
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jirko, S22 můžeš řídit i na řidičské oprávnění skupiny B. Viz. zák. č. 361/2000 Sb. o silničním provozu § 80a a § 81 odst. 2. Jelikož S22 nemá konstrukční rychlost vyšší než 45km/h a vlastně ani určenou, použije se ustanovení dané zákonem. Každopádně si zeměmi nejsem jistý, to je otázka pro někoho jiného.
 
 
Datum: 22. dubna 2015 14:41
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Obávám se že když to nejde v ČR(kde jdou i jiné věci) tak se nesvezeš nikde. Moped nemá automatickou převodovku
 
 
Datum: 21. dubna 2015 19:59
 
 
 
 
Jméno: MACHYNE      IP: uživatel15847    
zdarec mám jawu20 za studena nechce jet normálně chytne na nakopávačku a musím to nechat tak cca 2 min na volnoběh az potom mužu jet ale stejně sa jí moc do otáček nechce az jeste za neakou chvíli jede normálně odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2015 15:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18019    
Vyčisti si karbec,bude někde zrnko bordelu.
 
 
Datum: 19. dubna 2015 15:12
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
Tak když máš studenej motor tak to je jasny že jede hůř. Až se zahřeje tak už jede normálně ne?
 
 
Datum: 19. dubna 2015 0:56
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Zdar draci, otázka na naší geniální legislativu - Můj rozdělaný raketoplán Jawa 350 se sajdou je (zákonem vzato) "tříkolové vozidlo skupiny A" nebo "jenom" moto s přívěsem? Jde mi o to jestli by to mohl řídit člověk s řidičákem skupiny B(starší 21 let). (Já mám A-čko, takže o mě nejde) PS: Když to je ještě s PAVem(taky máme rozděláno :-) ) je to "čtyřkolové vozidlo"? (popř. šílenost pokusit se obalamutit policii, že je to "čtyřkolka";-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2015 14:40
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
když jezdím se solo autem do 12-ti tun, taky můžu balamutit PČR, že jde o čtyřkolku, nebo dokonce dvě spřažený koloběžky?? když to bude s vlekem, můžu je třeba oblbnou že jde o motocyklový přívěs Motex? ... pokud jsi držitelem jakýhokoliv ř.p. (jako že prej jo), pak nechápu jak se na tohle můžeš zeptat... jinak přeju ať se ta souprava podvede!
 
 
Datum: 18. dubna 2015 14:40
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Martine! Odpověď pode mnú to vysvětluje. Sajda je postraní vozík k motocyklu a PAV je přívěsný vozík k motocyklu. No a jízda se sajdú a ešče aj s PAVEM je úúúplně neco jinýho jak se sólem nebo s autem! Esli si uš jezdil se sajdú, toš to víš moc dobře. Já gdysi místo skořepiny vozil závodní motocros. Tam nehrozilo, že se mě sajda zvedne!!! HI! HI! A nech se Ti podaří ten RAKETOPLÁN JAWA 350 se sidecárou dát dohromady a užij si toho aspoň jako já gdysi!!! Toš tak.
 
 
Datum: 18. dubna 2015 10:25
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PAv i sajda, pořád je to motocykl s řidičákem A.
 
 
Datum: 18. dubna 2015 6:55
 
 
 
 
Jméno: Jiřin CH      E-mail:      IP: uživatel17864    
Mám za sebou první letošní závod. Tentokrát jsou na videu "bohužel" jen dva jezdci. Zbytek jsem nechal za sebou... https://www.youtube.com/watch?v=-3zPTCwjwJM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2015 10:08
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Jiřin Ch! No tak jak dycky, Ti musím poděkovat za to, že si mě udělal velkú radosť, že si sem dal video. Dúfám, že v tem budeš pokračovat! Hodně úspěchú v dalších závodech!!! Toš tak. Oskar 2.!
 
 
Datum: 18. dubna 2015 10:08
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, jde nějak rozdělat tachometr z pionýra a dostat se ke ,,kilometrovníku" ? Rychlost ukazuje, ale nepočítá ujeté kilometry, dokonce naopak asi po 3 km na něm bylo o 1km méňě. Jestli to jde rozdělat, co tam bude špatně? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2015 9:35
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Sklíčko na tachometru je připevněno kroužkem který je zapertlován -zaohybán za hranu pláště tachometru.Malý šroubovákem to musíš rozohýba ,pak vyndáš rámeček,sklo a nakonec vytočíš matici na spodku tachometru '
 
 
Datum: 19. dubna 2015 9:35
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím vás, chtěl bych se zeptat, jestli někdo máte zkušenosti s těmito volnoběžnými tryskami od SVD na pinckovi 21? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/2082.html a http://www.fichtlkramek.cz/nahled/20722.html Už se totiž delší dobu potýkám s problémem bohaté směsi na volnoběh. Loni jsem karbec vyčistil ultrazvukem a to trochu pomohlo, ale pořád to bylo dost bohatý. Letos jsem při odzimování pionýra karbec znovu pročistil, pořádně jsem mechanicky pročistil komplet všechny kanálky v karbecu, dal nový plovákový ventil, nastavil hladinu (dal jsem o trochu nižší než má normálně být) a je to o hodně lepší, ale pořád to ještě není ono, jak by to mělo být a až budou v létě 30°C horka, tak to bude určitě horší než teď... Vzduchový filtr jsem před asi 7-8 lety dával nový, ale je pořád krásně žlutý, tak by měl být podle mě volně průchozí, ale asi ho vyměním za nový a pak mě napadla ještě jehla, ta je origo, tak by mohla být už opotřebovaná, ale nevím jestli má velký vliv na volnoběh... Jinak jehlu mám na prvním zářezu od vrchu a šroubek na volnoběh je zašroubovaný na doraz a pořád to není ono, protože volnoběh je teď v normálních otáčkách a podle mě by měl mít při takovém nastavení spíš vyšší otáčky a při ohřátém motoru se motor při přechodu z volnoběhu do vyšších otáček trochu zadusí (dříve hodně) a pak jede normálně. Už fakt nevím čím to může být, tak mě napadlo koupit menší trysku (novou trysku jsem kupoval loni bez efektu), ale nevím kterou, jestli tu 35 nebo 32... Díky za odpověď a sorry za román :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2015 20:49
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem pro jistotu objednal obě trysky, tak jsem zvědavej, se kterou se mi to podaří naladit ;-)
 
 
Datum: 18. dubna 2015 20:49
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
@Jawař: o tom zvětšení vzdušníku jsem už taky četl, ale když nebudu muset, tak takový zásach nechci dělat, takže nejdřív zkusím koupit tu menší trysku a myslím si, že u origo pionýra by to mohlo pomoct ;-)
 
 
Datum: 17. dubna 2015 15:07
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
@standa: právě když jsem teď po odzimování čistil ten karbec, tak jsem tenkým drátkem prošťáral všechny kanálky tzn. i ten tenkou dírku, která vyúsťuje za šoupátkem, takže i ta je čistá (ověřeno proti světlu, že všechny dírky v karbecu svítily. Chci tedy zkusit tu menší VT, ale nevěděl jsem právě jakou. Sesa tu má VT 32 a 35, takže by podle tebe bylo lepší dát tu 35, jo? VT32 už by byla podle tebe už moc malá?
 
 
Datum: 17. dubna 2015 15:05
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji vám za odpovědi. Právě že už nevím jak docílit dobrého volnoběhu. Svíčka má dobrou barvu, výfuk je samozřejmě čistej a guera jsem před asi 7 lety dával nový, ale ty budou v pořádku, protože kdyby si to přisávalo falešnšj vzduch, tak by to dělalo bordel hlavně za studena a asi i za jízdy....
 
 
Datum: 17. dubna 2015 15:00
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Já jsem musel provrtat vzdušník volnoběhu o něco větším vrtáčkem. Jinak jsem prostě nebyl schopnej to naladit tak, aby to pořádně jelo a zároveň za tepla drželo volnoběh. Mám ale lehce přečasovaný válec a 1k píst na sériovce.
 
 
Datum: 17. dubna 2015 11:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18016    
Vyrejpej jehlou pididirku volnoběhu co se nachází nad volnoběžnou tryskou a vystupuje těsně za šoupátkem. Pokud nepomuže tak dej VT 34 nebo VT 35. Já jezdim VT35
 
 
Datum: 17. dubna 2015 10:42
 
 
 
 
Jméno: filda klacek      IP: uživatel15847    
zdarec můj názor je takoví nekupuj žádné kraviny protože takhle to zku***š ješté víc já mám vzducháč ještě puvodní (je pěkne rezaví a zaprašený) trysky tes puvodní a volnoběch to drží dobře a není bohatý ale už se my kdysi dávno stalo že to dělalo zmatky svíčka černá mokrá zdlouhavé starty špatný volnoběh a přitom karbec čistý,výfuk vypálený,válec přetěsněý atd... a od neustáleho nakopávání strhlá nakopávačka tak se šlo kua pulit a byli to gufera
 
 
Datum: 16. dubna 2015 22:36
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
čau lidi nevíte někdo čím to je že fichtl mi za studena startuje dobře a jak se zahřeje tak nejde nastartovat vubec? musím ho roztlačit na nakopnutí zahřátej nechatne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2015 7:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18019    
Zčásti má Pepe pravdu,jen bych to řek lépe,Vape to zapálí bohatý i za tepla,seriový zapalování tak v jednom případě z pěti. Kabeláž to ovšem neovlivňuje. Sám si dobře pamatuju,jak to teplý chytalo blbě. Nezapínat benzin,naklonit na stranu a ještě byl člověk rád že se to na druhý - třetí šlápnutí rozblafalo... a kdo tvrdí že ne tak kecá ... a paradox byl,že když jsem to ochudil hladinou aby to teplý chytalo tak se studenym člověk kolikrát i běhal okolo bloku než to chytlo ... na gymplu jsem si užil ... co mam vape tak to neznam ... směs mam seřízenou tak,aby to vařicí jelo max,takže první studenej start našpricovat až z toho leje benzin a na první jde,necham půl minutky poblafat a jedu... je zajímavý sledovat,jak má motor po studenym startu vyšší volnoběh vlivem chudé směsi,během dalších pár vteřin to klesá na normál ... spokojenost ... škoda že origo Jikov je tak mizernej karburátor a nemá kloudný štelování volnoběžný směsy ani sytič...
 
 
Datum: 19. dubna 2015 7:01
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Pepe elektroinstalace s tím, pokud je v pořádku, nemá co dělat. Na vině je moc bohatá volnoběžná směs.
 
 
Datum: 17. dubna 2015 11:40
 
 
 
 
Jméno: Pepe      IP: uživatel14157    
Mylsím že každý pionýr s originílní elektroinstalací za horka na nakopnutí startuje špatně, ale taky nevím co je ten hlavní důvod.. ? Nemůžeto být ohřátím zapalovací cívky?
 
 
Datum: 17. dubna 2015 6:43
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Čau,nejprvé zkus fichtla naklonít na pravou stranu a startuj.Ještě to může dělat bohatá směs.Jakou barvu má svíčka? ;-)
 
 
Datum: 16. dubna 2015 16:47
 
 
 
 
Jméno: Bruno      IP: uživatel18013    
Zdravím. Sháním převodku tachometru na lité kola Bernardi na Babettu, nebo to pasuje prý i z Koráda. Nikde nemůžu najít - poradí někdo????? Prosím :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2015 11:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten kdo vlastní facebook, by autora dohledal :-) :-D
 
 
Datum: 16. dubna 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejhorší je,že je to krutá realita
 
 
Datum: 16. dubna 2015 21:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
mě podobný kraviny většinou nezajímaji, ale tohle video jsem viděl asi 3x a pokaždý se musim smát.. je to povedený!
 
 
Datum: 16. dubna 2015 18:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18014    
Mě to hodně rozesmálo právě proto,že je to trefný a přesně to popisuje to,co se tu děje... třeba si z toho někdo vezme ponaučení ;-)
 
 
Datum: 16. dubna 2015 15:14
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Docela trefné video, až na zbytečnou narážku na FK, kde na rozdíl od jiných prodejců nikdo netvrdí, že polský válec pr. 40mm je 60ka.
 
 
Datum: 16. dubna 2015 9:14
 
<  75  76  77  78  79  80  81  82  83  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.04.2025 18:27:56 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu