Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdarec Draci chtěl jsem se Vás zeptat jak poznam ze mam v haji klikovou hřídel na pijonyru mam rozpuleny motor a chci zjistit jestly je v haji nebo ne poradte mi diky,,,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 21:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jednou rukou jí chytni za ojnici a druhou rukou si bouchni do tý ruky ve který držíš ojnici a jestli zazvoní tak tam je vůle a to je špatný
Datum: 10. června 2011 21:32
 cau kluci na babettě 210 mi neukazuje tachometr bowden dobrej budík taky ale neto ší se šnek a přitom by to mělo jit nevite čim by to mohlo byt ? diky moc za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2011 11:58
Jméno: mat
IP: uživatel9582
 babettu 210 sem měl atak si myslim že chce vyměnit celej šnek tento typ pohonu tachometru je náchylnej na mazáni a opotřebeni je potřeba ho jednou za ro přimáznout já ho nahradil dygitálnim a měl sem klid ukazoval mi přesně ale měl nevyhodu že vnoci nebyl podsvicenej
Datum: 11. června 2011 11:58
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
Posl.aktualizace: 11. června 2011 19:58
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 nevim co řešite ja mam v jawetě 34 let furt ten samej a jede jak ma
Datum: 11. června 2011 19:58
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a to sa ten olej mení????!!! :O šak ja len dolievam furt
Datum: 11. června 2011 0:32
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Ok tak po 5000km dík moc
Datum: 10. června 2011 18:54
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Kdy chceš
Datum: 10. června 2011 17:22
 Ve starších manualech se píše po 10 000 a v novějších po 5 000.
Datum: 10. června 2011 15:43
 jeste ze mám po ruce manuál  v manualu je po 10 000 ale já bych to vyměnil tak po 5 000
Datum: 10. června 2011 15:28
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 U jawy 21
Datum: 10. června 2011 15:24
 Čau draci konečně se mi podařilo vyřešit problémy s elektrikou, ale potřeboval bych další nějakou radu co se týče spojky. Nedávno jsem měnil lamely, jenomže teď mi začala zase prokluzovat ta spojka a tím pádem i nakopávačka. Nechce se zase rozebírat půlku motoru a nevím jestli by to bylo něco platné, když jsou lamely úplně nový. A tak mi porosím řekněte jestli se to nedá nějak dotáhnout, aby to už neprokluzovalo. Děkuji. Ať to jezdí!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 21:18
 Ten je novej měnil jsem ho kydž jsem měnil ty lamely.
Datum: 10. června 2011 21:18
Jméno: vojta
IP: uživatel11734
 nebo nemáš špatnej olej?
Datum: 10. června 2011 20:46
 Ok zkusim vše
Datum: 10. června 2011 18:14
 zkus poštelovat spojku,pokud prokluzuje tak šroubem v krytu motoru u elektriky otoč podle potřeby doleva,pak nezapomeň utáhnout pojistnou matku, aby se ti spojka zase nerozladila. Pokud to znějakých důvodů nepůjde,tak nemusíš půlit celej motor, ale stačí když odděláš dekl u lamel, zkus zkontrolovat seigrovky, jestli se nějaká neuvolnila a tim pádem spojkový lamely nemaj dostatečnej přítlak. A nebo mě ještě napadá jestli nemáš staré unavené pružinky.No uvidíš, takhle na dálku je to těžký, ale snad ti to pomůže.
Datum: 10. června 2011 17:55
Jméno: ota.zink
IP: uživatel7935
Posl.aktualizace: 10. června 2011 22:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jak již bylo řečeno, pokud si to správně sešteluješ, tak je origo na běžný ježdění úplně postačující a stačí zkontrolovat a případně doseřídit jednou za 2tkm..
Datum: 10. června 2011 22:31
 Tak za 4 stovky bych to rozhodně vyzkoušel, ze to nic nedáš.
Datum: 10. června 2011 19:51
 Já si myslím taky,že je to zbytečné stačí si motorku zeštelovat a taky jede a startuje super
Datum: 10. června 2011 19:38
 Já jsem si to udělal, ale žeby to přidalo výkon to jsem nepostřehnul. Akorát to zvětšilo jiskru takže to líp startuje ale jinak nic moc. Kdybych se měl rozhodnout, tak už bych to asi nedělal a nechal origo. Uvidíš ještě co napíší ostatní
Datum: 10. června 2011 19:02
 Cau draci pls muzete mi nekdo napsat odkaz , parametry na simsona chtel bych totiz nejakeho koupit a od kolika let na nej muzu ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 16:05
 http://www.simal.wbs.cz/Technicke-parametry.html a můžeš na něj až od 16 na A1.
Datum: 10. června 2011 16:05
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 10. června 2011 16:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty a nekoupil sis 632? ta má motor jako 634 ale kapotáž jako 638
Datum: 10. června 2011 16:09
 elektrika je maximálně na odpoledne, nic na tom není, ale pak se v ní alespoň vyznáš  předělat to jde, ale 634 má vzadu myslim jiný držáky na blatník, ale na rámech by nemělo bejt rozdílnýho nic, co by nešlo přebastlit
Datum: 10. června 2011 13:56
Datum: 10. června 2011 13:54
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Jo a ještě nemáte někdo nějaký odkaz na někoho kdo vyrábí na tuhe motorku elektroinstaace ? kdybych ju mněl dělat já byo by to strašně na dlouho
Datum: 10. června 2011 13:06
Jméno: Honza
IP: uživatel4417
 čus, když na babette šlapu bez motoru- musím mít helhu, pojištění a vůbec řidičak- jako jestli to je bráno jako motorové vozidlo? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2011 16:44
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
 proč si radši nekoupís za 200 kč nějakou Libertu? je to to samé, ale lehčí
Datum: 17. června 2011 16:44
 shreku, to je blbost, prostě potřebuje řidičák, pojištění a helmu
Datum: 10. června 2011 20:07
 ale fichtl není babetta  pokud to přepneš na šlapání tak je to kolo  motor s toho vynecháš
Datum: 10. června 2011 19:44
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 shrek: o tom pochybuju, to je stejný jako ject na fichtlu z kopce s vypnutym motorem.. furt jedeš na motorovym vozidle (třebaže s vypnutym motorem) takže potřebuješ ŘP a pojištění
Datum: 10. června 2011 18:18
 já bych řekl že budeš brán jako cyklista-takže helmu pokud ti není ještě 18...ale pozor když by ti šáhli na motor a byl teplej tak máš průser
Datum: 10. června 2011 18:09
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 michal jaksi nepochopil otázku..
Datum: 10. června 2011 15:43
 jo, hezký, když bude tlačit, tak jo, ale on se ptá, když na ní pojede a bude šlapat
Datum: 10. června 2011 14:43
Jméno: michal
IP: uživatel9423
 babeta je vozidlo do 50ccm a když ji tlačíš tak seš chodec a nikdo ti nic nemůže ale pokud tlačíš třeba 250tku tak jseš již řidič. je to podle zákona o silniční dopravě paragraf 56?asi
Datum: 10. června 2011 14:40
 má to motor ? má, tak jew to motorové vozidlo. Když táhneš nepojízdný auto, tak taky musí bejt auto způsobilý k provozu a ty musíš mít řidičák, ikdyž řídíš tažený auto.
Datum: 10. června 2011 11:44
Jméno: king2
IP: uživatel8418
 Zdrávím pánové.Někdy v srpnu budu mět na prodej 21ku v pekne modré barvě,se slabšíma chromama a ze zlatýma origo doplnkama.Prostě po průměrné generálce do původního origo stavu. ten lak bude novej,Mám k němu papíry do 45 kmh takže udělám radost jednomu s tísíce co se stále ptá:Lze řídit pionýra od 15??Chtěl bych se vás zeptat kolik by st odhadovali cenu ja bych to viděl tak na 5000kc ale rád se opravim.Díky moc at nám to jezdí!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 9:03
 Max 6000,- víc bych nedal, ale to závisí na rozsahu oprav.
Datum: 13. června 2011 9:03
Jméno: dejv
IP: uživatel7495
 Zdarec draci pomůže mě někdo když nemůžu nakopnout fechtla ? Jiskru háží,palivo tam jde se tam škytne ale to je vše  Poradí mě někdo ? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 22:34
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zkus cáknout trochu paliva pod svíčku a šlápnout, když chytne je to směsí, když se bude chovat stejně je to zapalováním.. jinak všeobecná poučka, buď neni co zapálit, nebo neni čim, takže tak.. vylučovací metodou na to musíš přijít..
Datum: 10. června 2011 22:34
Jméno: macek12356
IP: uživatel11676
 Předstih
Datum: 10. června 2011 17:26
Jméno: joe
IP: uživatel5506
 zdarec draci jaký máte zkušenosti s jawa dandy 125??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 22:07
 Já ji mam a nemůžu si ztěžovat.
Datum: 10. června 2011 22:07
Jméno: montér
IP: uživatel6546
 moc bych dandydu nedoporučoval sam ji mam a nesjou skoro na ni ND.
Datum: 10. června 2011 18:02
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 Mrkni motorkari.cz co o ni pisou
Datum: 10. června 2011 16:05
 Dej si do hledání dandynu a uvidíš,že tohle se tady řešilou už opravdu mockrát
Datum: 10. června 2011 15:28
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 Výborný...Mám ji doma a žádný problééém není....Sice prej dřív odchazí chromy, ale myslím si že je to o tom jak se o ni staráš...Tech 110 jede i ve dvouch a plánuju dát větší řetězové kolečko aby rychlejc jela...Jinak co se týče drnčení stupaček při tech 100km/hod tak nwm mě to nevadí....Výborná motorka na naučení...Hlavně ten zvuk to je na tom to nejlepšíííí!!!
Datum: 10. června 2011 0:48
 čawte jawaři chtel bych se zeptat jaky ma byt predstih a odtrh na jawe 250 panelce .... predem dik za odpovedi .
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 0:10
 odtrh 0,4mm v HÚ a předstih 3,5 - 4mm před HÚ, stačilo mi k najití 10 vteřin a to mám ještě nechutně zpomalenej net
Datum: 10. června 2011 0:10
 Hoj nevíte někdo kde bych sehnal ten parádnickej filc pod víčko nádrže na Jawku kejvu .... ? A ještě byli tam orig nebo si je lidi dělali? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 22:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud vim tak si ho lidi dělali, koupíš kousek filcu a vystříhneš si tvar jakej chceš .)
Datum: 10. června 2011 22:36
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 Co já vím tak můj děda si ho tam dělal...Myslím že to originál není, aspoň sem to nikde neviděl zkus ostatní co napíšou..
Datum: 10. června 2011 0:50
 DOBRy den mam doma pionyra jawa 05.DOstal jsem to jako vrak a nevim jak zapojit elektriku.Prosim o radu jak ji zapojit nebo nejake pekne schema dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2011 22:21
Datum: 09. června 2011 22:21
 http://www.taksitokurvavygoogluj.cz/
Datum: 09. června 2011 22:20
 Čau draci mám dotaz neví někdo jaký má jít správné napětí do svíčky? Můj fichtl mi pořád nechce jet a dneska jsem se koukal na svíčku ve tmě a udělal jsem aby házela jiskru a a vůbec nic není vidět. Já si myslím že by měla jít vidět ne? Prosím poraďte jak jí zvětšit. Koupil jsem si tyristorový zapalování a stejně to nepomohlo. Je tam malej proud myslím si že by měl být o dost větší když už je za cívkou, kterou jsem si taky kupoval novou a pořád nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 9:53
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 sem zvědavej jak to napětí budeš měřit  jinak souhlas u fichtla je to kolem 16kV. správná jiskra by měla být vidět, a hlavně i slyšet. Jestli máš tyristorový zapalování s kladívkama, tak bych to viděl na špatnej (malej) odtrh nebo opálený kladívka.
Datum: 10. června 2011 9:53
 Dobře dík
Datum: 09. června 2011 21:53
 na svíčce je minimální potřebný napětí myslim 18kV, ale u některejch zapalovacích soustav se tam může dostat až 32kV
Datum: 09. června 2011 21:52
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 normálně de z te cívky asi 16000V
Datum: 09. června 2011 21:41
Jméno: Dejv
IP: uživatel7495
 Zdravím chci se zeptat co může dělat že jawa 20 ji nastartuju a jede asi tak 2s a potom zdechne  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2011 23:39
 Přívod paliva,odtrch (proud) To je vše
Datum: 09. června 2011 23:39
Jméno: jawacak
IP: uživatel10420
 cus mam dotaz babeta žere jak tank naleju tam 1l a po 15km je v coudu
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2011 20:24
 jaký terén jedeš? jak to točíš? kolik vážíš? v jakém to máš stavu? .. ono to souvisí jedno s druhým
Datum: 09. června 2011 20:24
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 A neteče někde?  Jinak projít všechny těsnění a seštelovat karbec.
Datum: 09. června 2011 20:07
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Hoj,nevíte někdo jestli pujde jehlové ložisko do C.K.R ojnice i do sériové ojnice? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2011 19:03
Jméno: dandy
IP: uživatel10666
 nejde
Datum: 09. června 2011 19:03
Jméno: jawa05
IP: uživatel9545
 čau,u pionýra mi trošku přetýká plováková komora trošku s tama teče benzin plíšek už sem zkoušel snižovat a hladina licuje s tim vrchem čim to muže být?
dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2011 20:10
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Nemáš prdlej plovák,nateče do něj trochu benzínu a nevrací se...Jinak může být taky seklej.
Datum: 09. června 2011 20:10
Jméno: Pavel
IP: uživatel11851
 Zkus vyměnit jehlu, nebude už lícovat, případně zkontroluj sedlo, je-li kulaté a není zanešené.
Datum: 09. června 2011 16:03
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 Zdar, mám teď náhodou zbytečný 2 tis a tak jsem se rozhodl že to vrazim do mustanga ale nevim co za to mám koupit abych to neutratil a nic z toho. Proto se chci zeptat odborníků. Chtěl bych hlavně něco na výkon a na spolehlivost. Dík za rady. P.S. fichtl je po komplet generálce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 14:56
Jméno: standa
IP: uživatel11855
 JJ,vím to,on sám stejsky říkal na diskusi jaký mraky cestovních úprav jezdí po republice,od chvíle co to číslo překročilo stovku,tak má v nabídce napsáno "úpravy prověřeny stovkami uživatelů" ...Cestovní úprava je Top válec pro seriovej motor,to je jasný,sám mám doma jednu z prvních Cestovních úprav a vím jak jede jak na lepším motoru tak na základním motoru.... Dole jsem psal o RS válci na seriovém motoru...každý kdo má nějakou skušenost s laděním motoru,tak ví o čem mluvim. Ona vidina nadupanýho válce se 7 koněma a max otáčkama nad 10 tisíc je úžasná,ale ta realita po namontování na čistě seriovej motor je jiná....a o tom se tu od začátku bavíme.......sám sem si užil s Cestovní úpravou a vím,že origo převodovka je pro ni skoro špatná,pokud to nemáš spřevodovaný do pomala,blbě se sbíraj kvalty....pokud chceš CU do rychla,určitě bys měl mít rychlou 3Q převodovku...to je základ....psal sem to všechno hlavně kvůli tomu,aby si uvědomil i ty věci v pozadí....válec není vše......Větou: "několik už jich po republice jezdí...." jsem nemyslel vůbec stejskyho CU  ...Stejskymu není potřeba dělat reklamu. Myslel jsem tím,že mám vyvinutej válec,kterej je výkonem někde mezi Cestovní úpravou a seriovkou,nároky na motor má minimální,jednoduše mít motor v cajku jako normálně a prostě jen nasadit a seřídit karburátor,svezení suprový a výroba je levná,žádný posílání zakázek někam do firmy na "drahý" obrábění na strojích podle výkresů....klasická přesná ruční práce jehlovýma pilnikama....to jen kdyby se někomu nechtělo dávat 2 tisíce za profesionálně strojně upravenej válec...
Datum: 10. června 2011 14:56
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 stando, kdyz mi delal stejsky c.u., tak jsem se ho na to ptal a cestovnich uprav jezdi po republice 110...
Datum: 09. června 2011 21:29
 stejskyho válce jsou side dobrý,ale hrozně drahý,navíc s origo příslušenstvím (zapalovani,karbec,vyfuk) se stejnak nedostanes pres 8000 ot/min a ty RS válce jedou nad 6500 ot/min...což je kravina....aby to chodilo,tak se do toho vysypeš daleko víc než 2000,-...pro seriovou motorku je maximem Cestovní úprava za 2000,- .....mimojiné jsem schopný udělat válec alá Cestovní úprava,ale ve verzi RS....ozkoušené na čisté seriovce!! Není potřeba ani lepší výfuk,ani lepší karburátor ani bezkontaktní zapalování ani rychlá převodovka....prostě klasickej seriovej motor....několik už jich po republice jezdí....
Datum: 09. června 2011 21:05
 rozhodně do válce! Jak již dole, - stejskyho úprava..ale na místo cú bych si 500 ,- našetŕil a nechal si udělat silniční rs úpravu - vím o ćem mluvím...
Datum: 09. června 2011 19:45
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Když bych měl všechno dobrý tak bych nekupoval nic a nechal bych si to protože vždy se něco může pokazit, nebo bude třeba řetězovka nebo něco v motoru.
Datum: 09. června 2011 19:40
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 kolecko: jak pisu je po komplet generalce tzn. lanka, gumy a tak, monter: ale do čeho přesně. do válce nebo do převodovky
Datum: 09. června 2011 16:31
 Já bych to teda investoval do novejch lanek, brzdovejch paken, plášťů, řetězu, rozety, nové elektroinstalace...záleží co potřebuje vyměnit...
Datum: 09. června 2011 16:24
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
Datum: 09. června 2011 16:09
Jméno: montér
IP: uživatel6546
 tyto peníze bych investoval rozhodně do motoru!
Datum: 09. června 2011 15:56
|



|