Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 zdarec mám problém z jawu 21 trošku víc mě kouří a furt se mě ucpávají trysky a nechce moc do otáček,ale jak vytáhnu trysky a nastartují tak motor jde krásně do otáček,že ani nestíhá přitékat benzín do karburátoru a chci se zeptat jestli můžu ředit benzín+olej iňekční stříkačkou dík moc??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2011 16:37
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jak už tady zmiňovali bud ta hladina,určitě pořádně profuknout trysky na tvojim místě bych celý karbec protože bude zasraný od toho oleje vyčistil v technickým benzínu,pročistil palivový kohoutek,hadičku a nezapomeň pořádně pročistit svíčku protože ta bude fest zasraná
Datum: 12. června 2011 16:37
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dělaj se v ní zářezy, kde se pak snáž zachytává jakejkoli bordel, ale hlavně, zvětšuješ tím její průměr a pak tam jde víc benzínu než je třeba, což má určitě nemalý vliv na tvoje problémy s otáčkama..
Datum: 12. června 2011 12:27
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 A co se může stát z téma tryskami když to čistím měděním drátkem
Datum: 12. června 2011 11:55
 čistíš trisku drátem? to ji už mužeš zahodit ..... triska se čistí vzduchem... a to že se ucpává neni olejem a bordelem v nádrži
Datum: 12. června 2011 10:05
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Asi Jo protože když vezmu drát a propíchnu trysku tak je celí drát černí
Datum: 12. června 2011 9:46
 dáváš tam asi moc oleje
Datum: 12. června 2011 9:26
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 včera mě krásně chytal neska sem ho chtěl nakopnout a ani hovno
Datum: 11. června 2011 21:58
 Tak to asi budeš muset zkusit ten benzín míchat obyčejně, nejdřív kapku benzínu, pak olej, no a potom dolít zbytek benzínu. Nejsem velkej odborník, ale zdá se mi, že jediný tvůj problém je palivo.
Datum: 11. června 2011 21:51
Jméno: slonak
IP: uživatel11861
 zdravim zaujíma ma aký je rozdiel medzi motormi jawa 05 a jawa 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 11:00
Jméno: standa
IP: uživatel11873
 Motor J05 je "stejný" jako motor z J555 jen válec je v hliníkovém provedení,s širšímy kanály a větším karburátorem a lepším výfukem! Motor J20,21,23 je jiný,širší,má jinou převodovku,kliku,vypínání spojky,jinak časovaný válec a větší karburátor. Prostě rozdílů je více i když jsou ty motory na oko skoro "stejný"
Datum: 13. června 2011 11:00
 novější 05ky měli zápalko novějši a nebyli silnější ale lépe táhl motor od spodu ale zase netáhl už tak dobře ve vyšších otáčkách jak J 20 21 a 23
Datum: 12. června 2011 17:43
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 pokud se nepletu ten motor z 05 byl o něco malo silnější?
Datum: 12. června 2011 16:38
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Jak říká klikař, jen dodám, že je jinak umístěnej olejovej šroub na spojkovým deklíku a dekl zapalování a reakce spojky vyppadá taky jinak.
Datum: 12. června 2011 9:57
 vnitřek motoru je uplně jinej, a proto nezáměnej. celej motor je užší(jeho rotační součásti)
Datum: 12. června 2011 8:00
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 vetší ložiska gufera si chcel povedať
Datum: 11. června 2011 22:14
 05 - Jiný větší filtr, jiný karburátor Jikov 2915 PS (jiné trysky a odkap. miska), zevnitřku jiný válec, jiná hlava s jiným spalovacím prostorem, jiné pravé kulaté víko, jiné zapalovaní z 555, jiná klika - odlehčovací díry a větší ložiska. To je asi vše co mě napadá
Datum: 11. června 2011 21:45
 Čau, Měnil jsem v přední vidlici pouzdra a složil jsem to ,vše řádně dotáhl a když kolo chytnu mezi nohy a azahýbám řidítky tak to má vůli tak 2mm, ale když vic zaberu tak normálně otočím řidítky a kolo se ani nehne pak je tam vula tak 3cm. Je to normální?Popřípadě kde je chyba?Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2011 21:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 chyba může bejt v silonech předních "tlumičů", v povolenejch brejlích nebo v řidítkách, záleží kde přesně ta vůle je, a tu musíš najít sám, ta se přes internet špatně hledá .)
Datum: 11. června 2011 21:57
Jméno: Honzaaa
IP: uživatel7949
 Ahojte, mám stejskyho CÚ a vše mám nalazené jezdí to krásně, mám jen malinkatý problém, když jedu déle na plnej plyn ve vysokých otáčkách třeba na 3 a dám spojku pustím plyn zařadím neutrál pustím spojku tak se motor nechce držet na volnoběh má tendenci zdechnout musím si párkrát pohrát s plynem a asik za 3 vteřiny je to ok. Je to normální ? Má to nějak řešit? Jak? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2011 14:46
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Seřiď ještě jednou karbec
Datum: 20. června 2011 14:46
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,jaký si mám koupit olej do převodovky na pionýra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2011 0:14
Datum: 12. června 2011 0:14
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli se nemýlím, PP90 je hustší a tudíž vhodnější na léto, kdy nehrozí jeho řídnutí při vysokých teplotách..
Datum: 11. června 2011 22:20
 Co olej Trans 90, měl by odpovídat PP 90 to je snad o něco lepší, ale nevím někde jsem to slyšel. Snad mě někdo opraví?
Datum: 11. června 2011 21:53
Datum: 11. června 2011 21:50
Datum: 11. června 2011 20:24
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zkus převodový.. doporučenej máš v příručce !
Datum: 11. června 2011 18:26
Jméno: cpivo
IP: uživatel8652
 Zdravím. Netušíte prosím někdo, kde sehnat dokumentaci k dvoucívkovýmu relátku dobíjení? Hledám, a nenacházím..  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2011 18:27
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 11. června 2011 18:27
Jméno: mib
IP: uživatel9423
 je možný že jsem doma našel trysku 42?\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2011 18:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 všecko je možný... nejspíš volnoběžná..
Datum: 11. června 2011 18:36
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 zdar mam problem kdyz dam novou svičku tak ujedu asi 2 km a uz to nejede takhle uz jsem znicil 4 svičky nevite cim to je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2011 15:42
 to v tý pískovačce neni jako drcený sklo jako odpad ale jen čistě jako jemnej písek,prášek, prostě pískovačka, tak jsem to chtěl vysvětlit, nic nehrozí,svíčky jako nový, a dokonce se dřív pískovaly v dílnách -to jsem se dočet v v Knížce Motocykel oprava a údržba - Štefan Ďurkovič, Knížka je asi z roku 1978-83, je v ní o čs. motorkách s obsahem od 49,9ccm do 125ccm, to je asi tak vše na objasněnou
Datum: 14. června 2011 15:42
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 tak uz jsem vzal ředidlo a vypral jsem je pak sem je vysmažil horkovzdušnou pistoli a zatim jede
Datum: 12. června 2011 16:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to nevim jestli je nejlepší nápad, to drcený sklo ti zůstane zaseklý uvnitř, pak ji dáš do motoru, střípky se uvolní a podle zákona schválnosti jich určitě několik vlítne mezi píst a válec...
Datum: 12. června 2011 12:32
 já jsem vzal starší špinavé svíčky ke kamarádovy do malý pískovačky( má tam písek z drcenýho skla), trochu sem je opískoval a byly jak nový
Datum: 11. června 2011 23:43
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 stačí je dát třeba na chvíli na plynovej sporák nebo do kamen, jde jen o to aby se vypálily nebo jinak odstranily saze, který zkratujou elektrody a svíčka pálí slabší nebo žádnou jiskru..
Datum: 11. června 2011 23:17
 to je látka co se dává do hasičáků,,, někdo ti to snad vysvětlí líp. Já když sem ty svíčky co mi odešli do toho ponořil tak hned šlapali. Ono to vlastně rozežere ty sračky na svíčce atd
Datum: 11. června 2011 23:05
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 jehlu mam na druhe čarce ale je pravda ze sem trocu přelil olej  a ten tetrachlor je co ?
Datum: 11. června 2011 21:44
 vyčisti je v tetrachloru, uvidíš jak ožijou
Datum: 11. června 2011 21:25
 Moc oleje, hoodně bohatá směs...
Datum: 11. června 2011 18:51
Jméno: paja
IP: uživatel11860
 Zdar draci chtel sem se zeptat na kolik tak odhadujete cenu vyfuku ns jawu 90 cross v perfektnim stavu v super chromu a bez zadnyho obouchani s krytem v prumernym stavu sem tam rejha a se skoro nesehnatelnym kolenem na jawu 90 cross z poloviny v chromu plus dve matice ? dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2011 20:03
Jméno: dzhsruaez
IP: uživatel6546
 plus minus 1500,-
Datum: 12. června 2011 20:03
Jméno: Poper
IP: uživatel11077
 Zdravim vas....nevite nekdo prosim vas jake jsou rozmery orig.pruzinek do spojky na čz 175/487 ??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2011 13:51
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 zdar mam dotaz mam noveho fichtla je to 05 ten předemnou ji měl upravenou trochu ale už nejezdila 5 let ale to jenom na okraj. Hlavni je to že sem sundal hlavu a v ni neni dulak jak normalni ale u spodu je to prostě odlite stakomvym hrbolem takže je tam menši oběm toho volneho prostoru chci se zeptat jestli to neni odlite špatně ? dik za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2011 13:37
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 aha tak dik moc
Datum: 11. června 2011 13:37
 je to hlava z 20 a vejš, má trochu vyšší kompresi, klidně jí tam nech...
Datum: 11. června 2011 13:31
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 zdarec Jak je to teda s tym zapalováním když tam dám magnet s označením 20 a cívky propojím do série bude mě to dávat 30w ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2011 19:42
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a máš taky stator pro 30W magneto? pokud ano, pak spojíš dvě světelný cívky a těch 30W by to mohlo při troše štěstí dát..
Datum: 11. června 2011 19:42
Jméno: mat
IP: uživatel9582
 zdravim kamarád je fanda do staršich motorek a chce si koupit Jawu nebo ČZ o objemu 125 175 250 350 ccm pionyr mu už nestači do čeho by ste šli vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2011 20:05
Jméno: veteran
IP: uživatel6546
 ja bych šel rozhodne do 250.je to jednovalec a není tak poruchova jak 350
Datum: 12. června 2011 20:05
 tak v tomhle pžípadě 350, myslel jsem, že jel maximálně na fíkovi
Datum: 11. června 2011 13:39
 Asi bych šel do třipade...
Datum: 11. června 2011 12:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty motory jsou stavěný v podstatě na stejným principu,akorát u 350 se musí pořádně seštelovat předstih nebot je to 2 válec ale jinak myslím že co se týče poruchovosti tak bych neviděl v ničem problém...
Datum: 11. června 2011 12:06
Jméno: mat
IP: uživatel9582
 na fichtlu sem si snim užil svy má fichtla od 11 let má řidičák na všechny motorky co sme si dělali spolu v 21letech jeho brašule má jednoválec enduro Hondu 750 spolu se nani střidaji takže o jizdě zná snad vše tady jde spiš o typ poruchovost a ne o to jestli ho potáhá stopětasedma vyježděnej je vic než já a kdokoliv dalši
Datum: 11. června 2011 11:52
 po fichtlu bych šel do 175 a až se vyjezdíš na ní, tak 250, nebo 350
Datum: 11. června 2011 11:31
 zdar chlapi chtěl bych e zeptat válev 4řkanál ANO NEBO NE ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2011 21:34
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 je to dobrý kamkoli, jen musí být ten dobře udělán, to je jasné, a hlavně! ho ten dotyčný musí umět odladit, + udělat zprávný rezonančním výfuk
Datum: 11. června 2011 21:34
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Na silnici je to super věc. Do krosu nevím jaký jsou zkušenosti. Ale jak říká JAWA_ceZetak ®, musí ti to udělat někdo, kdo tomu rozumí a má na to techniku
Datum: 11. června 2011 19:50
 pokud bude od člověka který tomu rozumí a pojede to dobře tak proč by ne  ... ale jestli jsi našel něco za pár šupů na aukru a nic o tom válci nevíš tak na to kašli
Datum: 11. června 2011 11:25
 válec.prominte
Datum: 11. června 2011 10:50
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,co se všechno mám seštelovat na karburátoru na jawě 21.Díky za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2011 11:41
Jméno: mat
IP: uživatel9582
 kdysi před asi 11 lety když sem měl pionyra bez papiru tak sem nanim sjel něco polňaček a měl sem i dost závad byl sem asi desátý majitel ale to nikdo přesně nevi s karburátorem sem si užil svy a tenkrát sem to řešil chytrou literaturou ale pionyr jel pořád stejně blbě tak sem se nasral a začal sem to řešit podle sluchu a citu po oginálnim nastaveni jsem si to dolaďoval podle sebe asi o pětinu se mi zvedl vykon to bylo poznat nejvic v kopci takže si myslim že orginál nastaveni je dobrá věc ale je potřeba to doladit podle sebe jinak nikdy se nedosáhne 100% vykonu co ten motor s ohledem na optřebeni a stáři muže sesebe vydat
Datum: 11. června 2011 11:41
Datum: 11. června 2011 10:28
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci kolik má být předstih na jawě 21.Moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2011 20:56
 Pokud si dobře pamatuju, nastaví se vzdálenost kladívka na 0,4mm při horní úvrati Když kladívko při otáčení rotoru sevře cigaretový papírek tak, že se s ním dá pohybovat suvně (cca 0,05mm), Tak měl by být píst 1,3 - 1,5mm pod horní úvratí. Pokud není, povolíme stator a pootočíme.
Datum: 14. června 2011 20:56
 Předstih dle přiručky 1,6 - 1,9 mm .
Datum: 11. června 2011 10:47
 zdar ja nastavuju 0.4v UH a pak cigaretový papír
Datum: 11. června 2011 10:44
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11859
 Ahoj chci se zeptat koupil jsem mustanga a on tam ten chlap před 15 lety nalepil samolepy ty jak se dřív lepily castrol mazda atd a když jí sloupnu tak se obrysuje ta samolepka slouplá. Dá se to nějak zahladit aby tam nebyl takový obrys podtím je to světlé a kolem tmavé. A ještě mám dotaz jak ho mám vyštelovat aby šel na šlápot díky moc,..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2011 11:29
Jméno: mat
IP: uživatel9582
 něco podobnyho sem měl na autě a vyřešil sem to leštici pastou tempo stála mě 84kč koupil sem to v drogerce maji to i na benzinkách leštil sem jen ten obvod chtělo to 2x pak to zmizlo tempo je dobry jde tim leštit i hlinik pokud je hladkej použil sem to vpodstatě na jakykoliv leštěni
Datum: 11. června 2011 11:29
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,mám na vás pár otázek ohledně jawy 21.Otázky mají takovéto znění  roč mně při jízdě stříká z kolene výfuku nespálený benzín s olejem?Čím to je že se mně hrozně dusí hlavně při rozjezdu?Proč mám pořád zaolejovanou svíčku?Může to být špatnýma guferama?Může to být jehla?Prosím Vás o radu protože zítra se s ní chystám vyjet na delší strasu.\\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2011 10:01
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 A nakolik mám nastavit předstih?
Datum: 11. června 2011 10:01
Jméno: D@n
IP: uživatel6546
 promin splet sem se žadný fibr ale azbest šnura!
Datum: 10. června 2011 22:34
Jméno: D@n
IP: uživatel6546
 draku,s kolene ti třika nespaleny benzín proto že tam nemaš tesnění fibr!,dusí se ti proto že nemáš nastaveny dobře předstih,a hlavně nastav karbec!!,zaolejovanou svičku maš proto že nespravně míchaš olej z benzínem a beztak pozuvas olejM2T,
Datum: 10. června 2011 22:33
Jméno: corey
IP: uživatel11570
 čau. mam nově poskladanej motor a dnes sem ho po prve projel a zjistil jsem že to na dvojiku jede uplně divně vyskakuje na neutral a něco v tim klape...vubec nevim čim to muže byt. nevite někdo čim byx to mohlo byt ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2011 9:34
Jméno: dfh
IP: uživatel11177
Datum: 21. června 2011 9:34
 corey:Ještě řekni,že by jsme si tu měli vzájemně vykat....
Datum: 11. června 2011 7:16
Jméno: corey
IP: uživatel11570
 když už si chceš hrát na chytrého tak aspoň napiš českého a ne českýho!!!
Datum: 10. června 2011 23:32
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 111 to je poprava českýho jazyka. Zpátky na stromy....
Datum: 10. června 2011 22:49
Jméno: 111
IP: uživatel11234
 to je takle od stolu těžke nuže to bejt automatem, vydlyčkou,nebo omletym kolečkem znova rozpulyt a skontrolovat.
Datum: 10. června 2011 21:57
 čau hošani. chci si koupit Jawu Robby tu 50ccm a chci se zeptat jaké sní máte zkušenosti. Nebo jestli vám něco neřikal nakej kamoš jestli je spokojenrj atd... a ještě se chci zeptat jak jsou rychlosti na Robby neco jako u fichtla?? 1nahoru atd... Dik moc ahoj at to jezdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 21:23
|



|