česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  781  782  783  784  785  786  787  788  789  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel11878    
Prosím vás mám simsona a chtel bych ho přsdelat s 51ccm na 70ccm co ktomu potřebuju musim rosšířit motr. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2011 12:00
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
pero proc myslis?
 
 
Datum: 15. června 2011 12:00
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel11875    
Kup si 70ccm Kit a taky budeš potřebnovat 70 koš spojky + pastorek 62/21z jinak se ti to bude přetáčet .... Kit tě výjde na 1500 ( Válec, Hlava, Píst, Čep...) a koš spojky + pastorek 62/21z stojí 650 + lamely za 300 ( Ferodo výrobce německo) + 3 mezi lamely za 120 když to všechno sečteš tak tě to výjde na 2570 Kč ... dost drahý spíš bych si radši sehnal 70ccm motor a výjde tě to levnějš .... :-D
 
 
Datum: 15. června 2011 10:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli chceš investovat peníze do simsona tak to je to samý jako kdyby jsi je ted vzal a zapálil
 
 
Datum: 14. června 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Musíš si někde nechat vyfrézovat do kartrů větší průměr pro vložku válce.Půlení tě nemine.Chtělo by to taky lepší kliku ,jiný sekundár a spoustu dalších věcí.Ale pokud se spokojíš s málem tak stačí jen ty kartry vyfrézovat.Další možností je koupit 60 cm čtyř kanál a nemusíš do ničeho zasahovat a výkon je hodně poznat .sám si musíš rozhodnout do čeho se pustíš.
 
 
Datum: 14. června 2011 16:31
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11876    
zdar draci, mam problem na 21, když jedu tak táhne krásně za studena drží i volnoběh ale za tepla nedrží a ještě kevšemu když přeřazuju a držim spojku tak to ma snahu zdechavat a to samy i ten volnoběh, nevim co s tim, motor je po celkovy GO odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: hdy      IP: uživatel11925    
nastav psravne předstih!
 
 
Datum: 24. června 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj tady jsem si dovolil švestičky z mojí zahrádky....http://postulin.rajce.idnes.cz/ecce_homo_2011/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v těch motokrosových kalhotách na j555 je má maličkost
 
 
Datum: 14. června 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
nejsi ty ten ladne zakulacenej vysmatej rizek mensiho vzrustu ???
 
 
Datum: 14. června 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je videt ze u postula je dobra uroda :-) uz abych ti sve deti odkojil a naucil poradne chodit
 
 
Datum: 14. června 2011 8:22
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hodně fajný...
 
 
Datum: 14. června 2011 7:15
 
 
 
 
Jméno: Hmyz      E-mail:      IP: uživatel9410    
Ahoj babetáři, mam babetu 207 startuje a běha jako hodinky, jen do doby než zapnu světla. Po zapnutí svetel se okamžite začne snižovat vykon, přide mi že vynechava zapalování. Když světla zas vypnu tak jede v pohodě dál. Nevíte nekdo čím by to mohlo být ? díky za rady Hmyz ješte kontakt : 732602843 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2011 0:10
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel11243    
Popisovanou závadu způsobuje vadná indukční cívka http://www.fichtlkramek.cz/nahled/indukcni_civka_4v2.html Ta se dá proměřit multimetrem podle posledních třech odstavců v http://imageshack.us/f/38/jtzuy.jpg/ Úplnou jistotu získáš vypůjčením si indukčky z jiné funkční babetty.
 
 
Datum: 14. června 2011 0:10
 
 
 
 
Jméno: Hmyz      E-mail:      IP: uživatel9410    
Díky za odpověd, koukal sem na "fichtl kramku" na ty civky ale nevim ktera z nich to je, jestli Zapalovací pól std. nebo Světelný pól I. 10W a nebo ješte Světelný pól II. 10W. Prosim poradte.
 
 
Datum: 13. června 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
toto je specifická závada babetty... Dle mého to je v cívce generátoru (stojí něco přes 100 kč) Je to ta co k ní jde červený káblík, tak tu koupit, přeletovat a všechno by mělo fungovat...
 
 
Datum: 13. června 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: petr21      IP: uživatel9474    
Ahojte draci prosím vas kolik bude stát přihlašení simsona dííkes ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: petr21      IP: uživatel9474    
Sorry chapu na tom uřade sou stejně duty lidi :-D :-D
 
 
Datum: 15. června 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Petře bud trochu soudnej. Nevynadal jsem ti. Jen se trochu zamysli nad smyslem svýho dotazu. Stejně budeš muset na úřad zavolat, nebo lépe zajít a zjistit si co budeš k přepisu všechno potřebovat. na každém úřadě visí ceník základních úkonů. možná by se dal najít někde na netu.
 
 
Datum: 15. června 2011 13:46
 
 
 
 
Jméno: petr21      IP: uživatel10696    
Myslel sem že tohle je web kde smužou lidi jako sem já na vše zeptat a nééé že mu tady hned vynadají :-(
 
 
Datum: 15. června 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zavolej si na úřad evidence vozidel ty ňoumo..... ty vole to jsou dotazy.....
 
 
Datum: 15. června 2011 12:12
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdar neznáte nějaké kvalitní lepidlo do závitu ? Chci to do závitu do válce jak se šrubuje koleno..tak i nějaký teploudolný , na kolik *C se tak válec zahřeje? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2011 7:20
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
taky tam ze spod ke kolínku mám 8 witworuv závit a nemám snim problem :-) svařený koleno s výfukem a MAXIMÁLNÍ TĚSTNOST TIM I MINIMÁLNÍ HLUČNOST :-)
 
 
Datum: 15. června 2011 7:20
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
:-) na fichtlovi je taky jedna sezmička a sice v zadních tlumičích na konci toho pístku kterej v tom jezdí
 
 
Datum: 14. června 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko: baže :-D ... sice těžko ale dostal se tam.. přeřezal se na menší závit :-D .. nevěřil bys z jak pevného matrošu ta páka je :-D
 
 
Datum: 14. června 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Patrik: No ty vole :-D A dostals tam tu osmičku? :-D
 
 
Datum: 14. června 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko: a ja si rikal proc mi u CZ jde ta 8mička narvat do řadičky tak těžce :-D
 
 
Datum: 14. června 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vy jste neviděli závity M7? děláte si srandu? :-D třeba šroub nakopávačky na čízách je M7, a hromada šroubů na škodovce jsou sedmičky :-) já to beru jako relativně běžnej šroub...
 
 
Datum: 14. června 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
taky sem měl ve válci strhaný závity na výfuk.. převrtaý na m8 a paráda... můžeš to pořádně na kost utáhnout a závit nemáš šanci strhat né jak u 5,6
 
 
Datum: 14. června 2011 7:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proc nechces dělat závit M8??? já to mám ve víc válcích přeřezané na 8 a bez problému..
 
 
Datum: 13. června 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to už je jen na tobě jakej zvládneš udělat závit , ale je pravda že se 7 jsem se snad ještě nikde nepotkal
 
 
Datum: 13. června 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
7 existuje ? ja vím jen o 5,6 a pak 8...
 
 
Datum: 13. června 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
lepidlo tě vyjde na 200,- a ještě to nebude mít takovej efekt jako když to převrtáš na 8 závit
 
 
Datum: 13. června 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A proč to nepřeřízneš na 7 závit? To mi přijde jednodušší a spolehlivější...
 
 
Datum: 13. června 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
sem snad takový dement ? To bych se tu neptal.Mám tam v hajzlu závit a nechce se mi to řezat na 8 protože ten majitel předemnou tam měl jen šrouby, chci tam nalepit šteft..
 
 
Datum: 13. června 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na co proboha? .. našrubuj do válce šteft... přindej koleno, dej pérovku a matkou utáhni....
 
 
Datum: 13. června 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
myslim že válec má při provozní teplotě kolem stovky, případně lehce přes, u výfuku to může bejt trochu víc, ale určitě ne nějak dramaticky
 
 
Datum: 13. června 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: Rohlík      IP: uživatel7348    
dobrý den. Chci si udělat řidičák od 16 na 125ky a chci se zeptat jak policisté reagují na MZ 150? jestli je to velký problém nebo ne. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Vojtěch Peršín      IP: uživatel11864    
Je to problém to musíš mít na rovnou na 250dinu :-( máš smůlu:-D
 
 
Datum: 23. června 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: jony1203      IP: uživatel11667    
Je to 150 ka takže na tom nemáš co dělat. Když bys chytnul nějaký svině tak ti můžou dát pořádnou pokutu za to že jezdíš bez řidičáku a to je tušim 25000-50000.
 
 
Datum: 16. června 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: mrk      IP: uživatel5758    
ZDAR POTŘEBOVAL BYCH PORADIT MAM ČZ 125/453 A MAM PROBLEM ZE ZAPALOVANIM(JE TO KLASICKE ZAPALOVANI S RELATKEM NA SOBĚ) A POTŘEBOVAL BYCH TAM DÁT JINÉ TŘEBA I Z JINÉHO MOTOCYKLU.NEMÁTE S TÍM NĚKDO ZKUŠENOST POPŘÍPADĚ NĚJAKÉ SCHÉMA? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Zdarec co dělají švatně trysky na jawě 21 dík moc?:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Jak tože nikde nemají trysku 68 hl.trysku tady je jenom 72 a i na moto-krámku myjí jenom 72 dík moc
 
 
Datum: 14. června 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
noo když jsou moc velké tak to poznáš v nádrži ;-)
 
 
Datum: 14. června 2011 7:16
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
co dělají trysky špatně? se musíš zeptat přímo jich! :-)
 
 
Datum: 13. června 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: Honza477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj mám takový problém mám motocykl Honda a jde mi špatně přední hydraulická brzda(myslimže to bude na stejným principu jako u Jawy 350 apod.)..měnil jsem kapalinu a když jsem dal novou tak to nebrzdilo, okrhu jsem řádně odzvšnil..dokonce několikrát..namačkat brzdu, držet ji zmáčklou, povolit odvzdušnovák ,čekat až to odbublá, žašroubovat ho, povolit brzdu a zas pumpovat a takle pořád jsem to dělal dokat už tam nebyl vzduch..ale pořád to nebrzdí. píástk se ani nehnou a páčka jde pořád lehce..před výměnou to brzdilo parádně nevíte co s tím??..diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak jsi kapalinu měnil ? jak máš vedenou hadičku na brzdovou kapalinu ? Jestli jsi starou kapalinu vypumpoval a nalil novou, tak nech povolenej odvzdušňovák a nech kapalinu aby sama protekla, po protečení odvzdušňuj. K tomu vedení hadičky, myslel jsem to tak, že některý motorky maj vyrovnávací nádržku trochu víc přihnutou nahoru (když se na to podíváš, tak páčka je mírne zkosená k zemi a v napojení hadičky na vyrovnávací nádržku, který bejvá výš než pístek se rádi usazujou vzduchový bublinky (doufám, že je to pochopitelný)
 
 
Datum: 13. června 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: lukass      E-mail:      IP: uživatel11477    
čus mam problem s moji jawou 20 za studena nastartuje na poprve běži ujedu 1000m motor jede je ostry ma vykon jako blazen po dalšich 1000m začne motor vynechavat neama vykon a přidavasi sam na plno volnoběch motor vypnu vymenim svičku motor se rozjede opět a potom se vše zase opakuje =) nevíte čím to je?? diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
přisávání falešnýho vzduchu za tepla - chudá směs
 
 
Datum: 13. června 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj draci,myslíte že když mně stříká olej z kolene výfuku na jawě 21 tak je to známka toho že mám špatné gufera? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Oleje mně taky ubylo ale v motoru už byl 2 roky.
 
 
Datum: 14. června 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nebo jestli je převoďák cejtit po benzínu
 
 
Datum: 14. června 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak se podinej jestli ubývá olej
 
 
Datum: 14. června 2011 14:41
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
No kouří to dost.
 
 
Datum: 14. června 2011 14:14
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
gufero je stejně pravděpodobná závada jako špatná směs, či předstih.
 
 
Datum: 14. června 2011 0:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud gufero a nebo saje mezi blokama...
 
 
Datum: 13. června 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kouří to hodně?
 
 
Datum: 13. června 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Když se rozjedu tak se to hrozně začne dusit a jede to dost špatně.
 
 
Datum: 13. června 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to známka toho že máš buď moc oleje v benzínu a nebo ti saje převodový olej.. jak to jede? jede normálně?
 
 
Datum: 13. června 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: Blend21      IP: uživatel11876    
chtěl by sem se poradit, jaká má být cívka na mustangovi? 6V nebo 8V a jakej v tom je rozdíl? jak poznam který tam patří? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
správně by pro 20-23 měla být 8V, rozdíl je v odporu vnitřního vinutí a snad i v indukčností jádra, ale jak již bylo řečeno, ve fichtlu fungují bez problému 6V i 8V, dokonce tu jsou dobré zkušenosti i s 12V ze škodovky..
 
 
Datum: 13. června 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: pero      IP: uživatel1723    
je to uplne jedno
 
 
Datum: 13. června 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11876    
zdar draci, mam problem na 21, když jedu tak táhne krásně za studena drží i volnoběh ale za tepla nedrží a ještě kevšemu když přeřazuju a držim spojku tak to ma snahu zdechavat a to samy i ten volnoběh, nevim co s tim, motor je po celkovy GO odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Kámo to se mměl na motorce po GO asi 1500km mazal sem 1:25 zajížděl poctivě a stejnak t ochcípalo na volnoběh a to sem měl štelovací šroubek na max.. divej teď po 1685km pohoda motor si nějak sedl a volnoběh to dokonce drží i na spojce i když menší :-) buť to nemáš zajetý nebo už jedině štelovat,štelovat,štelovat :-D HODNĚ ZDARU!
 
 
Datum: 16. června 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: aeh aet      IP: uživatel6546    
špatně nastaveny předstih,odtrh, a odtrh na svíčce:-)!!
 
 
Datum: 14. června 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
zdravím,chtěl bych se zeptat jestli mate skušenosti s tímto drapákem díky http://www.motokramek.cz/plast-2-75-16-enduro/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: king2      IP: uživatel8418    
Vy nic nevite to je speciál na závody kde se 70km jede v tezkym terenu a pak jen na oktuhu tak at to nemusite prezouvatXD
 
 
Datum: 13. června 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
drží dobře, ale je měkej, jsem pro mitas
 
 
Datum: 13. června 2011 18:10
 
 
 
 
Jméno: repil      IP: uživatel10027    
Já se si ho koupil a jezdím převážně po loukách a silnicích, ale sjíždí se jak prase a navíc když prudce zabrzdíš tak se ti sjedou třeba 2mm! ŠIT
 
 
Datum: 13. června 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neni špatnej,mam na něm najeto kolem 50 km a teprv se obrousily ty drážky :-D
 
 
Datum: 13. června 2011 16:55
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
To je zase nějáká divná značka to bych radši přidal a kopil si mitas E-06
 
 
Datum: 13. června 2011 16:47
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel11874    
Ahoj, prosim pěkně, jakou svíčku do Babetty 210 ? 14C, 15C, nebo 17C ? Nějak se v tom neorientuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel11874    
V tom připadě nahradím časem předepsanou N17, za N15. Díky už tomu rozmuím o malinko lépe
 
 
Datum: 15. června 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
hřát meně nebude, jen svíčka dokáže dokáže odvádět více tepla a tudíš se nepřehřeje a nehrozí samozápaly. Svíčka potřebuje pro správnou funkci nějaký rozmezí teplot.
 
 
Datum: 13. června 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
při studených ne při teplých ano (resp. s N14 ten motor chladne rychleji než s N17)
 
 
Datum: 13. června 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel11874    
A můžou se lišit vlastnosti třeba při studených a teplých startech? Mám teď starou odrušnou PALku 17C a chytá to slušně na oba způsoby. Pokud tedy jsem to dobře pochopil, tak s 15C mi bude motor trochu méně hřát?
 
 
Datum: 13. června 2011 16:20
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
původní je 17C, ale někdo jezdí 15, protože je studenejší a v létě s ní motor nevadne. Já třeba jezdím ve své 207 14C, z důvodu že mam víc tepelně namáhanej motor.
 
 
Datum: 13. června 2011 16:05
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel11874    
Já právě mám jednu Brisk 17C, ale když jsem viděl výběr, tak nevím, jestli je úplně vhodná.
 
 
Datum: 13. června 2011 14:33
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
15 je univerzální..
 
 
Datum: 13. června 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel2268    
Zdar Draci ... Mám jeden problem mam fichtla na závody měl sem 2 válce po výbrusu jeden na 6 a ten druhej na 7 oba dva mi udělali jedno a to samí jel sem zajíždět a pojednom kolečku kouknu na motor a kouříse zněho po rozdělání sou v něm vydřený čáry na pístu a na válcy v celém obvodu ... nevim co mám dělat předstihem to neni a detonačnim prostorem taky ne. Vyfuk mam bez přepážek na 2T a zatim jezdim karburátor Jikov a kliku mám na jehlách leju dotoho carreru 100 a víc mažu polosyntetikou a svíčka NGK B6HS díky za rady ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 19:01
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli jsi prohnal syrový hrnce jetelem, tak se nediv že se maji chut zadřít a topěj jak kamna. jinak potvrzuju Standovu poznámku o "výhodách" tohoto benzínu.
 
 
Datum: 13. června 2011 19:01
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
taky to ještě s tim neorigo vyfukem muže byt chudý, a to v kombinaci s carrerou nemusí být ono jak píše :-)
 
 
Datum: 13. června 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
To NGK B6HS je do toho teplý protože to je jako N17C
 
 
Datum: 13. června 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel11875    
Díky za rady a ložiska sou noví znova tam začnu lejt 95 + adetiva a uvidim a taky tam dám lepší karburátot
 
 
Datum: 13. června 2011 14:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11873    
Carrera je špatný palivo,nemam s ní dobrý zkušenosti,stalo se mi úplně to a samý. Na naturál chodil motor perfektně,na carreru začala blbnout směs,furt se to chovalo jako bohatý a hřálo se to jako prase,samozřejmně se to vydřelo tak jak popisuješ,jakoby to bylo chudý,ale přitom se motor choval jako by to bylo bohatý. Jinak to může způsobovat i chudá směs a nebo těsnej vejfuk.
 
 
Datum: 13. června 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
a nejsou tam kousky železa?? jetsli se nesype naky ložisko
 
 
Datum: 13. června 2011 9:55
 
 
 
 
Jméno: cezeta22      IP: uživatel11232    
Zdar, mám dotaz : budu tady z fichtlkramku objednavat blinkry na CZ 175/487, mají tu na výběr kratké a dlouhé klasiky, nevíte náhodou, které jsou originální ??? dik moc za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
mám to na své 175/487 stejně jak kolega podemnou..
 
 
Datum: 13. června 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: mike      IP: uživatel9727    
no pokud jsou samotné blinkry stejné, tak ty s delší tyčkou mají být vepředu a s krátkou vzadu. Alespoň takhle to je na jawině 634-638 atd
 
 
Datum: 13. června 2011 14:40
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, jak je korková lamela na 21, tak ty korky mam skoro celé v pí*i, když přez ně jedu prstem, tak jakoby tam vůbec nebyly jak sou opotřebovaný, ale z druhý strany jsou skoro jako nový..Mam kupovat nový lamely nebo ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak kila. :-D A co je an tom špatnýho? :-D
 
 
Datum: 14. června 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2 kyla?A jakýho matroše ? :-D
 
 
Datum: 14. června 2011 12:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
"kyla" :-D .. umírám :-D :-D
 
 
Datum: 13. června 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Olej jsem dal, ale asi to byl jen 1:40 nebo 1:50... :-( A nejdřív to malinko začlo jakoby drhnoutpři vysokejch otáčkách, tak sem dal 1:25 a netočil sem to, prej by se to mělo ustát ale neustálo. A teď mi kámoš nabídl válec, hlavu + píst za 2 kyla.
 
 
Datum: 13. června 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedině na výbrus...A jak se to stalo?Si nedal olej?
 
 
Datum: 13. června 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jastinek.rajce.idnes.cz/fichtl/ Na tej fotce to vypadá že je to odřený hodně, ale tolik to udělal blesk, jinak když přez to přejedu, tak to neni moc znát.
 
 
Datum: 13. června 2011 18:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Uploadni někde foto,třeba na ulož.to ať můžem posoudit.
 
 
Datum: 13. června 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak lamely budu mít od kámoše a zjistil sem další eror, nejspíš přidřenej válec... Píst je z boku hnědej a dole má rýhy a ve válci jsou dole taky rýhy ale jen nepatrný. :-( Takže výbrus a novej píst že?
 
 
Datum: 13. června 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel11872    
a je ti doufám jasný že ta lamela je prohnutá a zuby jsou vyosený k jedný straně? Tloušťka obložení se měří od vnitřního obvodu plechu v místě, kde dosedá na spojkovej koš, tam by měl mít stejnou tlouštku na obě strany...
 
 
Datum: 13. června 2011 10:16
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A neni dobrý si připlatit celkem 8 Kč za skoro 2x tak velkou životnost ? :-)
 
 
Datum: 12. června 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: panel      IP: uživatel10693    
ferodo mam na pionýru už druhej rok a neklouže nic vše ok
 
 
Datum: 12. června 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, až budou money, tak budu muset navštívit shop. :-) A kámoš říkal že ty ferodový jsou prej na prd, ale už nevím proč.. A já na to ani nemam papíry, mam to jen tak pro radost, takže nepotřebuju nějakýá co vydrží dýl. :-)
 
 
Datum: 12. června 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kup ferodový,víc vydrží.
 
 
Datum: 12. června 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jo, protože ti to jinak začne brzo klouzat
 
 
Datum: 12. června 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Čau čím to může být,že u jawy 21 mě nechce držet volnoběh když dotáhnu šroubek úplně na doraz tak to řve jak prase když povolí o 3 otočky tak jsu taky velký otáčky a otáčky se snižují až to zdechne a nakopnout to,bez plynu to taky nejde nastartovat dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 9:51
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Mě ještě napadá,že mě můžou drhnout cívky o rotor,ale když dotáhnu na fest ten šroubek z pružinou tak to drží otáčky,ale řve to jak prase když uberu tak to taky trošku řve a úplně otáčky padají postupně až to zdechne jinak olej používám Mogul TSF 1:33:-)
 
 
Datum: 13. června 2011 9:51
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to s tou mezerou zní zajímavě...
 
 
Datum: 13. června 2011 9:18
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jsou jen 2 možnosti = buď máš nízkou plovákovku ( tudíž je chudá směs) nebo to saje někama faleš...zkontroluj plovákovku, popř. zvýšit, překontroluj karbec a koleno, dyžtak přetěsni.. jinak já sem jezdil na 21, taky řvala na volnoběh jak kráva, nevěděl sem proč.. pak sem zjistil že mám totálně povolenej karbec a mezeru jak nehet mezi kolenem a karbecem :-)
 
 
Datum: 12. června 2011 22:22
 
<  781  782  783  784  785  786  787  788  789  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.04.2025 12:59:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu