Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Prosím vás mám simsona a chtel bych ho přsdelat s 51ccm na 70ccm co ktomu potřebuju musim rosšířit motr. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2011 12:00
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 pero proc myslis?
Datum: 15. června 2011 12:00
Jméno: Jarda
IP: uživatel11875
 Kup si 70ccm Kit a taky budeš potřebnovat 70 koš spojky + pastorek 62/21z jinak se ti to bude přetáčet .... Kit tě výjde na 1500 ( Válec, Hlava, Píst, Čep...) a koš spojky + pastorek 62/21z stojí 650 + lamely za 300 ( Ferodo výrobce německo) + 3 mezi lamely za 120 když to všechno sečteš tak tě to výjde na 2570 Kč ... dost drahý spíš bych si radši sehnal 70ccm motor a výjde tě to levnějš ....
Datum: 15. června 2011 10:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli chceš investovat peníze do simsona tak to je to samý jako kdyby jsi je ted vzal a zapálil
Datum: 14. června 2011 20:16
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Musíš si někde nechat vyfrézovat do kartrů větší průměr pro vložku válce.Půlení tě nemine.Chtělo by to taky lepší kliku ,jiný sekundár a spoustu dalších věcí.Ale pokud se spokojíš s málem tak stačí jen ty kartry vyfrézovat.Další možností je koupit 60 cm čtyř kanál a nemusíš do ničeho zasahovat a výkon je hodně poznat .sám si musíš rozhodnout do čeho se pustíš.
Datum: 14. června 2011 16:31
Jméno: Blady
IP: uživatel11876
 zdar draci, mam problem na 21, když jedu tak táhne krásně za studena drží i volnoběh ale za tepla nedrží a ještě kevšemu když přeřazuju a držim spojku tak to ma snahu zdechavat a to samy i ten volnoběh, nevim co s tim, motor je po celkovy GO
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2011 20:13
Jméno: hdy
IP: uživatel11925
 nastav psravne předstih!
Datum: 24. června 2011 20:13
 ahoj tady jsem si dovolil švestičky z mojí zahrádky....http://postulin.rajce.idnes.cz/ecce_homo_2011/
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2011 22:49
 v těch motokrosových kalhotách na j555 je má maličkost
Datum: 14. června 2011 22:49
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 nejsi ty ten ladne zakulacenej vysmatej rizek mensiho vzrustu ???
Datum: 14. června 2011 21:09
 je videt ze u postula je dobra uroda  uz abych ti sve deti odkojil a naucil poradne chodit
Datum: 14. června 2011 8:22
 hodně fajný...
Datum: 14. června 2011 7:15
 Ahoj babetáři, mam babetu 207 startuje a běha jako hodinky, jen do doby než zapnu světla. Po zapnutí svetel se okamžite začne snižovat vykon, přide mi že vynechava zapalování. Když světla zas vypnu tak jede v pohodě dál. Nevíte nekdo čím by to mohlo být ? díky za rady Hmyz ješte kontakt : 732602843
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2011 0:10
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
Datum: 14. června 2011 0:10
 Díky za odpověd, koukal sem na "fichtl kramku" na ty civky ale nevim ktera z nich to je, jestli Zapalovací pól std. nebo Světelný pól I. 10W a nebo ješte Světelný pól II. 10W. Prosim poradte.
Datum: 13. června 2011 21:53
 toto je specifická závada babetty... Dle mého to je v cívce generátoru (stojí něco přes 100 kč) Je to ta co k ní jde červený káblík, tak tu koupit, přeletovat a všechno by mělo fungovat...
Datum: 13. června 2011 21:18
Jméno: petr21
IP: uživatel9474
 Ahojte draci prosím vas kolik bude stát přihlašení simsona dííkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2011 20:59
Jméno: petr21
IP: uživatel9474
Datum: 15. června 2011 20:59
 Petře bud trochu soudnej. Nevynadal jsem ti. Jen se trochu zamysli nad smyslem svýho dotazu. Stejně budeš muset na úřad zavolat, nebo lépe zajít a zjistit si co budeš k přepisu všechno potřebovat. na každém úřadě visí ceník základních úkonů. možná by se dal najít někde na netu.
Datum: 15. června 2011 13:46
Jméno: petr21
IP: uživatel10696
 Myslel sem že tohle je web kde smužou lidi jako sem já na vše zeptat a nééé že mu tady hned vynadají
Datum: 15. června 2011 12:45
 zavolej si na úřad evidence vozidel ty ňoumo..... ty vole to jsou dotazy.....
Datum: 15. června 2011 12:12
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdar neznáte nějaké kvalitní lepidlo do závitu ? Chci to do závitu do válce jak se šrubuje koleno..tak i nějaký teploudolný , na kolik *C se tak válec zahřeje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2011 7:20
 taky tam ze spod ke kolínku mám 8 witworuv závit a nemám snim problem  svařený koleno s výfukem a MAXIMÁLNÍ TĚSTNOST TIM I MINIMÁLNÍ HLUČNOST
Datum: 15. června 2011 7:20
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
  na fichtlovi je taky jedna sezmička a sice v zadních tlumičích na konci toho pístku kterej v tom jezdí
Datum: 14. června 2011 21:43
 kolecko: baže  ... sice těžko ale dostal se tam.. přeřezal se na menší závit  .. nevěřil bys z jak pevného matrošu ta páka je
Datum: 14. června 2011 21:00
 Patrik: No ty vole  A dostals tam tu osmičku?
Datum: 14. června 2011 19:21
 kolecko: a ja si rikal proc mi u CZ jde ta 8mička narvat do řadičky tak těžce
Datum: 14. června 2011 19:13
 Vy jste neviděli závity M7? děláte si srandu?  třeba šroub nakopávačky na čízách je M7, a hromada šroubů na škodovce jsou sedmičky  já to beru jako relativně běžnej šroub...
Datum: 14. června 2011 17:06
 taky sem měl ve válci strhaný závity na výfuk.. převrtaý na m8 a paráda... můžeš to pořádně na kost utáhnout a závit nemáš šanci strhat né jak u 5,6
Datum: 14. června 2011 7:19
 proc nechces dělat závit M8??? já to mám ve víc válcích přeřezané na 8 a bez problému..
Datum: 13. června 2011 23:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to už je jen na tobě jakej zvládneš udělat závit , ale je pravda že se 7 jsem se snad ještě nikde nepotkal
Datum: 13. června 2011 22:33
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 7 existuje ? ja vím jen o 5,6 a pak 8...
Datum: 13. června 2011 22:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 lepidlo tě vyjde na 200,- a ještě to nebude mít takovej efekt jako když to převrtáš na 8 závit
Datum: 13. června 2011 22:12
 A proč to nepřeřízneš na 7 závit? To mi přijde jednodušší a spolehlivější...
Datum: 13. června 2011 21:59
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 sem snad takový dement ? To bych se tu neptal.Mám tam v hajzlu závit a nechce se mi to řezat na 8 protože ten majitel předemnou tam měl jen šrouby, chci tam nalepit šteft..
Datum: 13. června 2011 21:50
 na co proboha? .. našrubuj do válce šteft... přindej koleno, dej pérovku a matkou utáhni....
Datum: 13. června 2011 21:42
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 myslim že válec má při provozní teplotě kolem stovky, případně lehce přes, u výfuku to může bejt trochu víc, ale určitě ne nějak dramaticky
Datum: 13. června 2011 21:22
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
 dobrý den. Chci si udělat řidičák od 16 na 125ky a chci se zeptat jak policisté reagují na MZ 150? jestli je to velký problém nebo ne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2011 21:21
Jméno: Vojtěch Peršín
IP: uživatel11864
 Je to problém to musíš mít na rovnou na 250dinu  máš smůlu
Datum: 23. června 2011 21:21
Jméno: jony1203
IP: uživatel11667
 Je to 150 ka takže na tom nemáš co dělat. Když bys chytnul nějaký svině tak ti můžou dát pořádnou pokutu za to že jezdíš bez řidičáku a to je tušim 25000-50000.
Datum: 16. června 2011 16:09
Jméno: mrk
IP: uživatel5758
 ZDAR POTŘEBOVAL BYCH PORADIT MAM ČZ 125/453 A MAM PROBLEM ZE ZAPALOVANIM(JE TO KLASICKE ZAPALOVANI S RELATKEM NA SOBĚ) A POTŘEBOVAL BYCH TAM DÁT JINÉ TŘEBA I Z JINÉHO MOTOCYKLU.NEMÁTE S TÍM NĚKDO ZKUŠENOST POPŘÍPADĚ NĚJAKÉ SCHÉMA?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 20:20
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Zdarec co dělají švatně trysky na jawě 21 dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2011 19:54
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Jak tože nikde nemají trysku 68 hl.trysku tady je jenom 72 a i na moto-krámku myjí jenom 72 dík moc
Datum: 14. června 2011 19:54
 noo když jsou moc velké tak to poznáš v nádrži
Datum: 14. června 2011 7:16
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 co dělají trysky špatně? se musíš zeptat přímo jich!
Datum: 13. června 2011 21:25
 Ahoj mám takový problém mám motocykl Honda a jde mi špatně přední hydraulická brzda(myslimže to bude na stejným principu jako u Jawy 350 apod.)..měnil jsem kapalinu a když jsem dal novou tak to nebrzdilo, okrhu jsem řádně odzvšnil..dokonce několikrát..namačkat brzdu, držet ji zmáčklou, povolit odvzdušnovák ,čekat až to odbublá, žašroubovat ho, povolit brzdu a zas pumpovat a takle pořád jsem to dělal dokat už tam nebyl vzduch..ale pořád to nebrzdí. píástk se ani nehnou a páčka jde pořád lehce..před výměnou to brzdilo parádně nevíte co s tím??..diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 21:33
 jak jsi kapalinu měnil ? jak máš vedenou hadičku na brzdovou kapalinu ? Jestli jsi starou kapalinu vypumpoval a nalil novou, tak nech povolenej odvzdušňovák a nech kapalinu aby sama protekla, po protečení odvzdušňuj. K tomu vedení hadičky, myslel jsem to tak, že některý motorky maj vyrovnávací nádržku trochu víc přihnutou nahoru (když se na to podíváš, tak páčka je mírne zkosená k zemi a v napojení hadičky na vyrovnávací nádržku, který bejvá výš než pístek se rádi usazujou vzduchový bublinky (doufám, že je to pochopitelný)
Datum: 13. června 2011 21:33
 čus mam problem s moji jawou 20 za studena nastartuje na poprve běži ujedu 1000m motor jede je ostry ma vykon jako blazen po dalšich 1000m začne motor vynechavat neama vykon a přidavasi sam na plno volnoběch motor vypnu vymenim svičku motor se rozjede opět a potom se vše zase opakuje =) nevíte čím to je?? diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 21:27
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přisávání falešnýho vzduchu za tepla - chudá směs
Datum: 13. června 2011 21:27
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,myslíte že když mně stříká olej z kolene výfuku na jawě 21 tak je to známka toho že mám špatné gufera?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2011 21:55
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Oleje mně taky ubylo ale v motoru už byl 2 roky.
Datum: 14. června 2011 21:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nebo jestli je převoďák cejtit po benzínu
Datum: 14. června 2011 17:46
 no tak se podinej jestli ubývá olej
Datum: 14. června 2011 14:41
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 No kouří to dost.
Datum: 14. června 2011 14:14
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 gufero je stejně pravděpodobná závada jako špatná směs, či předstih.
Datum: 14. června 2011 0:43
 bud gufero a nebo saje mezi blokama...
Datum: 13. června 2011 23:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kouří to hodně?
Datum: 13. června 2011 22:14
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Když se rozjedu tak se to hrozně začne dusit a jede to dost špatně.
Datum: 13. června 2011 22:07
 je to známka toho že máš buď moc oleje v benzínu a nebo ti saje převodový olej.. jak to jede? jede normálně?
Datum: 13. června 2011 18:25
Jméno: Blend21
IP: uživatel11876
 chtěl by sem se poradit, jaká má být cívka na mustangovi? 6V nebo 8V a jakej v tom je rozdíl? jak poznam který tam patří? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 20:09
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 správně by pro 20-23 měla být 8V, rozdíl je v odporu vnitřního vinutí a snad i v indukčností jádra, ale jak již bylo řečeno, ve fichtlu fungují bez problému 6V i 8V, dokonce tu jsou dobré zkušenosti i s 12V ze škodovky..
Datum: 13. června 2011 20:09
Jméno: pero
IP: uživatel1723
 je to uplne jedno
Datum: 13. června 2011 19:10
Jméno: Blady
IP: uživatel11876
 zdar draci, mam problem na 21, když jedu tak táhne krásně za studena drží i volnoběh ale za tepla nedrží a ještě kevšemu když přeřazuju a držim spojku tak to ma snahu zdechavat a to samy i ten volnoběh, nevim co s tim, motor je po celkovy GO
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2011 23:02
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Kámo to se mměl na motorce po GO asi 1500km mazal sem 1:25 zajížděl poctivě a stejnak t ochcípalo na volnoběh a to sem měl štelovací šroubek na max.. divej teď po 1685km pohoda motor si nějak sedl a volnoběh to dokonce drží i na spojce i když menší  buť to nemáš zajetý nebo už jedině štelovat,štelovat,štelovat  HODNĚ ZDARU!
Datum: 16. června 2011 23:02
Jméno: aeh aet
IP: uživatel6546
 špatně nastaveny předstih,odtrh, a odtrh na svíčce  !!
Datum: 14. června 2011 20:40
Jméno: argo
IP: uživatel8742
Posl.aktualizace: 13. června 2011 18:44
Jméno: king2
IP: uživatel8418
 Vy nic nevite to je speciál na závody kde se 70km jede v tezkym terenu a pak jen na oktuhu tak at to nemusite prezouvatXD
Datum: 13. června 2011 18:44
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 drží dobře, ale je měkej, jsem pro mitas
Datum: 13. června 2011 18:10
Jméno: repil
IP: uživatel10027
 Já se si ho koupil a jezdím převážně po loukách a silnicích, ale sjíždí se jak prase a navíc když prudce zabrzdíš tak se ti sjedou třeba 2mm! ŠIT
Datum: 13. června 2011 17:43
 Neni špatnej,mam na něm najeto kolem 50 km a teprv se obrousily ty drážky
Datum: 13. června 2011 16:55
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 To je zase nějáká divná značka to bych radši přidal a kopil si mitas E-06
Datum: 13. června 2011 16:47
Jméno: Dan
IP: uživatel11874
 Ahoj, prosim pěkně, jakou svíčku do Babetty 210 ?
14C, 15C, nebo 17C ? Nějak se v tom neorientuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2011 13:41
Jméno: Dan
IP: uživatel11874
 V tom připadě nahradím časem předepsanou N17, za N15. Díky už tomu rozmuím o malinko lépe
Datum: 15. června 2011 13:41
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 hřát meně nebude, jen svíčka dokáže dokáže odvádět více tepla a tudíš se nepřehřeje a nehrozí samozápaly. Svíčka potřebuje pro správnou funkci nějaký rozmezí teplot.
Datum: 13. června 2011 19:48
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 při studených ne při teplých ano (resp. s N14 ten motor chladne rychleji než s N17)
Datum: 13. června 2011 17:06
Jméno: Dan
IP: uživatel11874
 A můžou se lišit vlastnosti třeba při studených a teplých startech? Mám teď starou odrušnou PALku 17C a chytá to slušně na oba způsoby. Pokud tedy jsem to dobře pochopil, tak s 15C mi bude motor trochu méně hřát?
Datum: 13. června 2011 16:20
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 původní je 17C, ale někdo jezdí 15, protože je studenejší a v létě s ní motor nevadne. Já třeba jezdím ve své 207 14C, z důvodu že mam víc tepelně namáhanej motor.
Datum: 13. června 2011 16:05
Jméno: Dan
IP: uživatel11874
 Já právě mám jednu Brisk 17C, ale když jsem viděl výběr, tak nevím, jestli je úplně vhodná.
Datum: 13. června 2011 14:33
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 15 je univerzální..
Datum: 13. června 2011 11:37
Jméno: Jarda
IP: uživatel2268
 Zdar Draci ... Mám jeden problem mam fichtla na závody měl sem 2 válce po výbrusu jeden na 6 a ten druhej na 7 oba dva mi udělali jedno a to samí jel sem zajíždět a pojednom kolečku kouknu na motor a kouříse zněho po rozdělání sou v něm vydřený čáry na pístu a na válcy v celém obvodu ... nevim co mám dělat předstihem to neni a detonačnim prostorem taky ne. Vyfuk mam bez přepážek na 2T a zatim jezdim karburátor Jikov a kliku mám na jehlách leju dotoho carreru 100 a víc mažu polosyntetikou a svíčka NGK B6HS díky za rady ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 19:01
 jestli jsi prohnal syrový hrnce jetelem, tak se nediv že se maji chut zadřít a topěj jak kamna. jinak potvrzuju Standovu poznámku o "výhodách" tohoto benzínu.
Datum: 13. června 2011 19:01
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 taky to ještě s tim neorigo vyfukem muže byt chudý, a to v kombinaci s carrerou nemusí být ono jak píše
Datum: 13. června 2011 18:59
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 To NGK B6HS je do toho teplý protože to je jako N17C
Datum: 13. června 2011 16:50
Jméno: Jarda
IP: uživatel11875
 Díky za rady a ložiska sou noví znova tam začnu lejt 95 + adetiva a uvidim a taky tam dám lepší karburátot
Datum: 13. června 2011 14:36
Jméno: standa
IP: uživatel11873
 Carrera je špatný palivo,nemam s ní dobrý zkušenosti,stalo se mi úplně to a samý. Na naturál chodil motor perfektně,na carreru začala blbnout směs,furt se to chovalo jako bohatý a hřálo se to jako prase,samozřejmně se to vydřelo tak jak popisuješ,jakoby to bylo chudý,ale přitom se motor choval jako by to bylo bohatý. Jinak to může způsobovat i chudá směs a nebo těsnej vejfuk.
Datum: 13. června 2011 10:37
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 a nejsou tam kousky železa?? jetsli se nesype naky ložisko
Datum: 13. června 2011 9:55
Jméno: cezeta22
IP: uživatel11232
 Zdar, mám dotaz : budu tady z fichtlkramku objednavat blinkry na CZ 175/487, mají tu na výběr kratké a dlouhé klasiky, nevíte náhodou, které jsou originální ??? dik moc za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 16:16
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mám to na své 175/487 stejně jak kolega podemnou..
Datum: 13. června 2011 16:16
Jméno: mike
IP: uživatel9727
 no pokud jsou samotné blinkry stejné, tak ty s delší tyčkou mají být vepředu a s krátkou vzadu. Alespoň takhle to je na jawině 634-638 atd
Datum: 13. června 2011 14:40
 Čau draci, jak je korková lamela na 21, tak ty korky mam skoro celé v pí*i, když přez ně jedu prstem, tak jakoby tam vůbec nebyly jak sou opotřebovaný, ale z druhý strany jsou skoro jako nový..Mam kupovat nový lamely nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2011 16:58
 Tak kila.  A co je an tom špatnýho?
Datum: 14. června 2011 16:58
 2 kyla?A jakýho matroše ?
Datum: 14. června 2011 12:59
Datum: 13. června 2011 23:10
 Olej jsem dal, ale asi to byl jen 1:40 nebo 1:50...  A nejdřív to malinko začlo jakoby drhnoutpři vysokejch otáčkách, tak sem dal 1:25 a netočil sem to, prej by se to mělo ustát ale neustálo. A teď mi kámoš nabídl válec, hlavu + píst za 2 kyla.
Datum: 13. června 2011 19:54
 Jedině na výbrus...A jak se to stalo?Si nedal olej?
Datum: 13. června 2011 19:43
 http://jastinek.rajce.idnes.cz/fichtl/ Na tej fotce to vypadá že je to odřený hodně, ale tolik to udělal blesk, jinak když přez to přejedu, tak to neni moc znát.
Datum: 13. června 2011 18:07
 Uploadni někde foto,třeba na ulož.to ať můžem posoudit.
Datum: 13. června 2011 17:41
 Tak lamely budu mít od kámoše a zjistil sem další eror, nejspíš přidřenej válec... Píst je z boku hnědej a dole má rýhy a ve válci jsou dole taky rýhy ale jen nepatrný.  Takže výbrus a novej píst že?
Datum: 13. června 2011 17:22
Jméno: hh
IP: uživatel11872
 a je ti doufám jasný že ta lamela je prohnutá a zuby jsou vyosený k jedný straně? Tloušťka obložení se měří od vnitřního obvodu plechu v místě, kde dosedá na spojkovej koš, tam by měl mít stejnou tlouštku na obě strany...
Datum: 13. června 2011 10:16
 A neni dobrý si připlatit celkem 8 Kč za skoro 2x tak velkou životnost ?
Datum: 12. června 2011 21:53
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 ferodo mam na pionýru už druhej rok a neklouže nic vše ok
Datum: 12. června 2011 21:45
 Ok, až budou money, tak budu muset navštívit shop.  A kámoš říkal že ty ferodový jsou prej na prd, ale už nevím proč.. A já na to ani nemam papíry, mam to jen tak pro radost, takže nepotřebuju nějakýá co vydrží dýl.
Datum: 12. června 2011 21:36
 A kup ferodový,víc vydrží.
Datum: 12. června 2011 21:30
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jo, protože ti to jinak začne brzo klouzat
Datum: 12. června 2011 21:26
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Čau čím to může být,že u jawy 21 mě nechce držet volnoběh když dotáhnu šroubek úplně na doraz tak to řve jak prase když povolí o 3 otočky tak jsu taky velký otáčky a otáčky se snižují až to zdechne a nakopnout to,bez plynu to taky nejde nastartovat dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 9:51
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Mě ještě napadá,že mě můžou drhnout cívky o rotor,ale když dotáhnu na fest ten šroubek z pružinou tak to drží otáčky,ale řve to jak prase když uberu tak to taky trošku řve a úplně otáčky padají postupně až to zdechne jinak olej používám Mogul TSF 1:33
Datum: 13. června 2011 9:51
 No to s tou mezerou zní zajímavě...
Datum: 13. června 2011 9:18
 jsou jen 2 možnosti = buď máš nízkou plovákovku ( tudíž je chudá směs) nebo to saje někama faleš...zkontroluj plovákovku, popř. zvýšit, překontroluj karbec a koleno, dyžtak přetěsni.. jinak já sem jezdil na 21, taky řvala na volnoběh jak kráva, nevěděl sem proč.. pak sem zjistil že mám totálně povolenej karbec a mezeru jak nehet mezi kolenem a karbecem
Datum: 12. června 2011 22:22
|



|