Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: viktor009
IP: uživatel11888
 Čau, prosím můžete mi poradit? Netýká se to jaw ale trabanta  Chceme s s kámošema koupit do lesa na dřevo trabanta, no a máme sehnaného a asi i zadarmo. Problémem je že má papíry a značky jsou v depozitu. Jde nějak udělat aby jsme to auto měli bez TP a ta majitelka neměla žádnou zodpovědnost na tím autem? To by se asi vyřešilo kupní smlouvou, ale co ty papíry??? Prosím poradte. Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2011 19:34
 Musíš to na tebe prehlasit na Magystratu + 10tis prehlaseni ekol dan, pak to odhlasit (vyradit z evidence) a potom v klidu jezdit a pokojem ze jse nic nestane bivali majitelce jinak vubec nekupovat ! jinak majitelka bude trvde potrestana a nebo to koupim na smlouvu ze to kupujes bez TP což potom odneses ty ty jsi to koupil a ona prodala ! takze ona v pohode a nebo to udelat jednoduse vyndej stitky vymaz cislo na karoserce atd proste vsechny cisla a jeste ty papiry prodej a z trabantem jezdi v pohode a nebo ty papiry dat do poloprepisu ona te nahlasi do velkyho technycaku a ty budes vedeny jako nasledujici majitel ! taky jedna moznost
Datum: 16. června 2011 19:34
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 zajdi na vrakac kde delaji ekologicky likvidace a s chlápkama se domluvit a daji te papir že je to zrušeny to atuo,takle sem to udelal já
Datum: 15. června 2011 22:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dabl-viz kolečko,,, ja než něco sesmolim, objeví se dalších 5 reakcí  ... jo a na eko daň jsem pozapoměl, takže převod se předpokládám vylučuje,,, pak by to čestný prohlášení musela teda sesmolit nynější majitelka a vy vybrousit všechny čísla a štítky co na tráboši najdete,,, pak neni jedinej důkaz toho, že jde o tráboše tý ženský a ta muže mít klidný spaní
Datum: 15. června 2011 21:54
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 převéct a pak sepsat podle stejnokroje z netu čestné prohlášení o změně využívání (sklad, dřeva, uložna zahradního nářadí a podobný nesmysly-najdeš na netu) a dojít odhlásit... ale jestli je to slušnej tráboš, tak bych mu TP nechal, je škoda ho rušit
Datum: 15. června 2011 21:50
 Ještě dodam že majitelka to sice zrušit může, ale kdyby se stal nějakej průser tak by byla v hajzlu, protože to vozidlo už dávno nemělo jezdit  takže aby byl uplnej klid tak si to přepiš na sebe, a pak to teprve zruš, tim by to mělo bejt pro majitelku v cajku, odpovědnost je pak plně na tobě...ale zase eko-poplatek 10 000 je na houby
Datum: 15. června 2011 21:49
 Tu fintu ti prozradim, stačí na úřadě nahlásit že vozidlo už slouží k jinému účelu, třeba jako kurník pro slepice  Aspoň před rokem to takhle šlo, na čestné prohlášení...
Datum: 15. června 2011 21:47
 Tohle je finta všech překupníků aut a lepičů co rozebírají auta do sběru,to ti jen tak někdo neprozradí i když máš účel vozit dřevo a né to hodit na váhu do šrotu.
Datum: 15. června 2011 21:41
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 zdar draci jak sem tu už psal že se mi ten motor rve pořad do velikych otaček při volnoběhu. tak ste mi radili at snižim jehlu spustim uplně dolu šoupatko atd. ale ono to děla pořad jenom jeak ze předu přicpu prstem ty dva otvory newim jestli to sou trysky nebo co ?? ale to je jedno !!  no prostě jak to přicpu tak se to sklidni ale po čase zdechne newite teda co bysti mohlo byt ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2011 21:57
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 tak když je někdo profik to se pozna  ale jinak dik za radu
Datum: 15. června 2011 21:57
 mě to jistě déle netrvalo, někdy po zimě jsem to absolvoval...vždyť je to pár matek a šroubků, nic složitého...
Datum: 15. června 2011 21:44
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 15 min než sundam elektriku vyměním gufero a zase na novo štelovat předstih za 15 min. jo ?? tak takovy profik eště nejsem
Datum: 15. června 2011 21:39
 Jo, oprava max na 15 minut i s tim simerinkem...
Datum: 15. června 2011 21:23
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 takže bud pod karbcem nebo valcem nebo kufero u elektriky co ??
Datum: 15. června 2011 21:16
 Falešnej vzduch...
Datum: 15. června 2011 20:38
Jméno: 250/455
IP: uživatel10520
 tak už vim proč se kousnul píst, asi jsem zšišatil píst protože jsem tam posledně ládoval čep na lepidlo a nechtěloto zalíst, jak se to víc ohřeje za jízdy tak zaěne drhnout píst ve válci vpředu a vzadu proti sobě, a to jen od půlky pístu nahoru, co jstim?? stačiloby smirkem lechce obrousit přidřený místa na pístu?? nebo musim dát novej píst.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2011 20:30
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ahoj,chtěl bych se zeptat esli by šlo neco nacpat místo duše do plášte abych nemusel když píchnu lepit
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2011 13:35
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 klo zalepit umím,a udělám to
Datum: 16. června 2011 13:35
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 nevim co se tu resi ... perak ma asi 12 zaplat a nikdo to neresi a kdyz bude potreba tak jich tam klidne jeste 10 nakourim... jinak montazni pena je dobra ale jen v nouzi .................
Datum: 16. června 2011 13:03
 Sakra to snad neumíš ani zalepit kolo nebo vyměnit duši? Proboha...
Datum: 16. června 2011 12:35
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 a jak dlouho tak vidrží ta pěna ?  možná bych to skusil udelat na starym plášti
Datum: 16. června 2011 12:27
 Nebuďte socky a kupte si nový duše, nic jinýho do pláště nepatří, žádnej písek, žádná tráva, žádná montážní pěna...
Datum: 16. června 2011 10:21
Jméno: ondra
IP: uživatel11058
 Zdarec pokud nechceš lepit dušu tak ju vytáhni a místo ní tam dej montážní pěnu a máš to na furt dokud ho neojedeš.
Datum: 16. června 2011 10:03
 si zaplat v autoservisu at ti to udelaj za 100kč ...... drži mne uš 2 mnesice
Datum: 15. června 2011 22:41
Datum: 15. června 2011 20:52
 kolečko: neveril bys ale souset mel na aute 3x behem mesice defekt  .. a pokazde na stejnem kole
Datum: 15. června 2011 20:40
 neřeš hovadiny a kup si duši...jak často se ti stane že bys píchnul?
Datum: 15. června 2011 20:37
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 za by pisek????nebo si kup nejaky opravny sprej a uelej z toho bezdusovku
Datum: 15. června 2011 20:22
 Tam nejde dát nic jinýho než duše, když jsou solidní pláště a duše není spouchlá tak to musí něco vydržet.
Datum: 15. června 2011 20:21
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 zdarec mám moc bohatou směs a nevim jak ji mám upravit jehlu mám již uplně dole tryska 68 . Mě by to ani nevadilo ale mám porád zakarbonovanou svíčku a nánosy na hlavě.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2011 20:36
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 nemáš velkou hladinu? a taky jestli ti zastavuje ventilek benzin dobře.
Datum: 15. června 2011 20:36
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 mám tam nějakou starou svíčku z německa zádný značení . mažu castrolem (takovým červeným dává se do motorovek) v poměru 1:40
Datum: 15. června 2011 20:07
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 asi tak.. a co svíčka, nemáš tam N17 nebo ještě studenější? neni velkej předstih?
Datum: 15. června 2011 20:03
 Kolik a čim mažeš? nehulí to moc?
Datum: 15. června 2011 19:54
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 Zdar, je nějaký výpočet pro délku a průměr výletové trubičky u výfuku nebo funguje jenom jako tlumič a upravuje se podle hluku. (mustang) Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2011 18:50
 A abys to neměl tak těžký,tak nejčastějc se používá 240-280mm.
Datum: 16. června 2011 18:50
Jméno: standa
IP: uživatel11884
 průměr 16mm délka 20-30cm -zkusit .......neplatí pro všechny válce! Je to obecnej základ pro dalsí ladění.
Datum: 15. června 2011 23:17
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 (0,45-0,6)*průměr kolene a délka 15-30cm, chce to zkoušet. Čím menší průměr, tím dosáhneš větších otáček, ale zas to nepřeháněj aby jsi výfuk moc neuškrtil a nepřehříval se ti motor
Datum: 15. června 2011 22:05
Jméno: kubajzs1
IP: uživatel8498
 Zdravim, jednou jsem četl že průměr výletové trubičky se počítá 60% průměru výf. kolene a delká je 12 násobek průměru výletové trubičky co ti výjde., výletová trbička by měla ovlivňovat průběh a otáčky motoru
Datum: 15. června 2011 22:00
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Ahoj dělají se ještě trysky hl. 68 na jawu 21 dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2011 20:53
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Oni nejsou ani na moto-krámku jen 72 doufám,že u nás v Mototechně ju mají jinak z tou 72 to má trošku větší spotřebu,ale u originálního filtru to je stejný ne???
Datum: 15. června 2011 20:53
 Máš pravdu momentálně tu nejsou
Datum: 15. června 2011 20:45
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Tak mně pošli odkaz pač ju tady nikde nevidím
Datum: 15. června 2011 20:32
 To se vyrábí pořád seženeš je zde na fichtlkrámku
Datum: 15. června 2011 20:27
Jméno: Ondra
IP: uživatel9706
 Zdarec chlapi, nikdy jsem nekupoval motorku s papirama (technicka jeste na 2 roky) a tak se chci zeptat, co mam pozadovat od prodejce, kdyz chci koupit motorku i s papirama a co mam udelat pro to, aby na ni zustala stejna znacka a jak mam postupovat az me on preda ty dokumenty, ktere budu potrebovat. Doufam ze jste me pochopili, nevim o tom vubec nic, tak to napiste prosim nejak srozimitelne, treba jak pro dite v prvni tride 
Diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2011 21:50
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 Tak diky, snad to nejak dam dokupy
Datum: 15. června 2011 21:50
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 Stejná značka- musíte byt ve stejném kraji jinak dostanes novou.
Přepis sepíšete smlouvu ty koukneě na moto zaplatíš, prodejce si necha malý i velký TP který na tebe odhlasí, pak ti ho pošle poštou, ty si zapožiš povinný ručení,uděláš evidenční kontrolu a pak se zelenou kartou, protokolem z evidecky, obcankou,technicaka pujdes prepsat na urad....prepis na urade 500kc evidencka 200kc
Datum: 15. června 2011 19:12
Datum: 15. června 2011 18:35
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11887
 cau mě se vše sere furt mám zasranou svíčku moc benzínu mi tam teče už nevím co s tím když stojí jeden den a noc tak nakopnu hned ale jak jedu 10m tak dám spojku že sem na křižovatce a už chcípá a nejde udržet plyn na čtvrt plynu vůbec nereaguje až u konce než se to roztřebá a pak to trochu plynu bere ale je dutej slabej a jak to chcípne tak už to nenatočim tk vyndám svíčku a ta je uplně zaolejovaná a ani nehází jiskru a když jí vočistim tak už jo ale už nejde nakopnout protože je uchcaná
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2011 20:35
 To je podle mě slabou jiskrou nebo huř těsní hlava že máš menší kompresi.
Datum: 15. června 2011 20:35
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 asi maš v převodovce špatne gufero
Datum: 15. června 2011 20:33
Jméno: horst
IP: uživatel11886
 zdarec, pionýr, slabý impuls do fajfky, kde muže býrt chyba? měnit všechno nehodlám
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2011 16:32
Jméno: horst
IP: uživatel11886
 předstih je mě ukradený, když to neházalo do fajfky, byl vadný zapalovací pól, to je zajímavé, že sem to dal jako poslední možnost
Datum: 16. června 2011 16:32
Jméno: j xfjf
IP: uživatel6546
 nastav jen správně předstich nic vic nic mín!
Datum: 15. června 2011 22:23
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 mě to dělalo když mě nepřerušovalo kladívko. byl to takovej dlooouhej slabej impuls.
Datum: 15. června 2011 19:51
 cus chci se zeptat na predstih u kejvacky jak to ma spravne byt estli ma byt kladivko otevrene pri HU nebo zavrene dekuju a dekuju za dalsi info o predstihu
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2011 15:48
 Má být otevřené 0,3 mm. Říká se tomu odtrh.
Datum: 15. června 2011 15:48
Jméno: hrbik
IP: uživatel11885
 Zdar, originál řetězová soustava je 12-ti zubé kolečko a 55-ti zubý věnec rozety? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2011 14:35
 *Jak 12 tak 13 zub.
Datum: 15. června 2011 14:35
 Jak ,tak 12 tak 13 zub
Datum: 15. června 2011 14:25
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 13z
Datum: 15. června 2011 14:23
Jméno: 50
IP: uživatel11205
Posl.aktualizace: 27. června 2011 21:35
Jméno: jopo
IP: uživatel11950
 majitela poznam  Dd
Datum: 27. června 2011 21:35
 kurnik to musí mazat s tím motorem...na tím se tak svézt
Datum: 15. června 2011 20:26
 Čau, koupil jsem Vape a pár dní to byla paráda, bohuže teď to nastartuji pouze na roztlačení jinak nic... Po pokusech to nakopnout je svíčka mokrá, ale když to roztlačím tak to jede suprově a svíčka cihlová.Nevíte někdo co s tím? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2011 20:33
 odmontuj hlavu valca a daj piest na HU úplne presne potom rysky podla návodu, cez otvor hlavy spatne uhádnes HU pak to fakt neide tak ako má,, vlastné skúsenosti... ked to nepomôže chyba bude v karbecu alebo inde.. jawasimson tiez budes mat nieco s karbecom.. mám tiez VAPE nastavené podla návodu za studena aj ked necupujem startuje na 1. a za tepla na 2.
Datum: 20. října 2011 20:33
 já mám Vape na Mustangu startuje krásně a sešteloval sem to jenom pořádně podle návodu všechno rysky atd a od doby co sem to koupil je to někdy v Srpnu jezdim stim každý den i klidně 50km a jel sem dokonce i 150km na jeden zatah na chatu a v poradku svicka cihlova a jeste sem svicku ani 1x nevymenil jen sem ji mel 1x venku chtel sem ji proste videt a jinak pohoda karborator na 2 zářezu od zhora a krasne funguje za studena nastartuje cca na 1-3 nakopnutí ( necupuju karbec !!! ) a za tepla 1-2 ale spis vzdycky 1x takze parááda video zde: http://www.youtube.com/watch?v=7CnRq9xQw1s muj Mustang a VAPE zapalovani....tak draku poradne to udelej podle navodu a bude slapat krasne
Datum: 20. října 2011 20:11
 no to je mi jasný že je tam něco blbě....zatím ho mohu přirovnat k zapalování s minibike- to nebyla taky žádná sláva, nejlepší se furt jeví originál....
Datum: 15. června 2011 14:23
 Čus, já používám Vape k nejlepší spokojenosti. Zkus zkontrolovat upevnění rotoru jestli drží tam kde má. Vape je citlivé i na polohu statoru a nastavení dle návodu někdy nestačí, chce to udělat rysky a změnu polohy vždy vyzkoušet. Vape musí chytat na první šlápnutí, jinak je něco špatně.
Datum: 15. června 2011 11:01
 Zdar draci, fichtl mi nechce ject. Nastartuju, hodim jedna špatnej rozjezd a pak ve vyšších otáčkách vynechává a na dvojku se skoro zadusí a netáhne. Odtrh, předstih, vzdálenost cívek od magneta nastavená nic nedrhne, hladina nastavená, vzdálenost kontaktů na svíčce nastavená....už fakt nevim co s tim tak prosim poraďte. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2011 15:21
 předstih to nebude to jsem zkoušel už stokrát a kroužky zapečený nejsou, přendaval jsem motory a jednou jedu a žádná jiskra, tak dám nový kladívka a už to jelo ale prostě takhle na hovno
Datum: 18. června 2011 15:21
Jméno: dj
IP: uživatel6546
 nemáš zapečené kroižky?,nebo to bude špatn nastaveny předstoh!!
Datum: 18. června 2011 14:50
 Tlumič to nebude dělá to stejně s vejfukem i bez vejfuku.....
Datum: 17. června 2011 5:54
 možná zasraný tlumič výfuku....- vypálit
Datum: 17. června 2011 0:42
Jméno: blazenn
IP: uživatel11883
 odtrh na svicke skus zmensit alebo zvecsit
Datum: 15. června 2011 9:27
 Zdarec, fichtl mi vynechává v nižších otáčkách, vyměnil jsem karbec, snížil/zvýšil hladinu, zkoušel jsem jiný zářez na jehle, jinou indučku, kondík, předstih je ok. Čím to může být? Chudou směsí, že by to někde podfukovalo? Díky každému co poradí
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2011 22:15
 kolik máš předstih??? já mám na svojim 1.6, zatím nejlepší, co jsem měl, skus dát menší předstih, tak 1.8
Datum: 20. června 2011 22:15
 kondenzátor jsem dával jiný, cívku taky, ještě si zkusím znova pohrát s karburátorem, vyměnit plovák a uvidím
Datum: 15. června 2011 23:12
Jméno: werhaer ha
IP: uživatel6546
 .......a nemáš nahodou prasklej plovák?a nebo sníž/zvýž plíšek pod plovákem aby ti dotékal benzín do válce!  ......
Datum: 15. června 2011 22:22
Jméno: werhaer ha
IP: uživatel6546
 blbost!...kladivko je v pořadku!,prínejhoržím vyměn kondenzátor!  ,popř vyměn cívku,a pokud chces aby to jelo normálně tak je samorřejmostí mít správně nastaveny karbec no a ten předstih!
Datum: 15. června 2011 22:19
 vyměnil jsem kladívko, předstih jsem zkoušel různý, nějaké zkratování mezi drátama je vyloučeno... tak proč to pořád vynechává?
Datum: 15. června 2011 18:21
Jméno: standa
IP: uživatel11884
 špatné kladívko
Datum: 15. června 2011 11:11
 takže by pomohlo dát trochu větší jo...
Datum: 14. června 2011 21:03
Jméno: werhaer ha
IP: uživatel6546
 špatně nastaveny předstich!
Datum: 14. června 2011 20:39
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
 dobrý den. Na motorce namám přední brzdu (jen kotouč) a chtěl bych to napravit. Jsou všechny brzdy stejné, nebo každá jiná?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2011 21:23
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
 zatím mám problém sehnat jakýkoliv brzdič XD přesto díky moc
Datum: 18. června 2011 21:23
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 "Přitáhnout,utáhnout"to opravdu NEJDE. Musel bys jít cestou změny tlouštky desek např:vypodložit nebo odfrézovat,osobně si myslím že je jednodušší
výroba nového kotouče v případě ,že seženeš brdič, jiný než na kot. 4mm silný, za rozumný peníz.
Datum: 18. června 2011 19:54
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
 to nejde přitáhnout/utáhnout? jinak tlouška je, jak sem psal 4mm
Datum: 18. června 2011 17:08
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Pozor na to,každý brzdič(třmen k. brzdy) vyžaduje jinou tlouštku kotouče pro kterou je vyroben.Zjistíš jednoduše v sestavě s novými deskami.
Datum: 18. června 2011 7:04
 Nemám tušení,tahle se to běžně nerozlišuje,ale mám doma čelist i s pumpou,zkusim to změřit,jaký je rozměr.
Datum: 17. června 2011 20:38
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
 díry jsou od sebe asi 12,2 cm(střed-střed) a kotouč má průměr 20cm a tloušťku 4mm. nevíš co za brzdu by tam mohlo pasovat?
Datum: 17. června 2011 16:56
 Nene,každá čelist má jiné rozměry děr na uchycení
Datum: 15. června 2011 21:36
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
Datum: 15. června 2011 19:21
 Jakože máš pouze kotouč,ale nemáš čelist? Jakou máš motorku?
Datum: 15. června 2011 1:40
Jméno: Jan Melichar
IP: uživatel11881
 Čau draci, potreboval bych poradit, jestli je potreba ridicak na Stadiona, nebo jen staci pojistit a jezdit, dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2011 20:40
 Bejvávalo...
Datum: 14. června 2011 20:40
Jméno: Jan Melichar
IP: uživatel10107
 takže ridicak potrebuju k tomu, ptam se, protoze na te karticce je napsany ze se to muze ridit od 15 let bez ŘP
Datum: 14. června 2011 20:37
 stačí ti Am, nebo i B...a pojistit...
Datum: 14. června 2011 20:21
 ahoj draci chci si dat na jawu 350/638 teploměr s čidlem ze škody 120 a nemužu nikde najit schema zapojeni tak jestli ho najdete nebo mi řeknete kde co přijde zapojit budu rad diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2011 22:47
 akorat mam to na jawě 350/638v hlavě to čidlo a je na pytel že za jizdy to meři teplotu proudiciho vzduchu tak to ukazuje třeba jen 50 stupnu a jak chvily stojim se to zvedne třeba na 100 stupnu
Datum: 22. června 2011 22:47
 jo už jsme na to přišel jak to ma byt zapojene
Datum: 22. června 2011 22:46
 Dej tam cidlo a to zapoj na kostru a na budik...\r\n
Datum: 18. června 2011 14:33
Jméno: primax
IP: uživatel5566
 zdarec,hele nemáte někdo nějaké dobré foto nebo http://www kde je návod na půlení motoru ?na jawě 50/550 pařez
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2011 19:32
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 jsi kokot nic jinyho ! LK ma pravdu kurevsky si protirecis ! nevim o co ti jde - bud umim rozhodit motor nebo ne - pak uz je jedno jestli to je fincek nebo 2pade - vsechny motory jsou uplne stejny !!! jo kdyby to byl x-letej harley tak neceknu ................ ale todle ...............kde to kurva jsme ??
Datum: 15. června 2011 19:32
Jméno: primax
IP: uživatel5566
 já nepíši že s renovace ale jen s oprava moto,a ptám se jesli u toho typu co jsem psal jde půlení motoru v pohodě,jesli je to jako ju např. 50/21
Datum: 15. června 2011 12:58
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 máš praxi s renovacema a ptáš se tady na půlení motoru? To si samo o sobě tak trochu protiřečí ne?
Datum: 14. června 2011 18:41
Jméno: primax
IP: uživatel5566
 budu ho celý renovovat tak abych věděl do čeho se pouštím
PS:nejsem nováček a nebojte se že bych to dokurvil mám s tím praxi
Datum: 14. června 2011 17:28
Jméno: primax
IP: uživatel5566
 takže je to skoro stejné jak u 50/21\r\na díky za to video, to video je jednom z blbého uhlu je tam málo vidět
Datum: 14. června 2011 16:47
Datum: 14. června 2011 15:45
|



|