Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Blady
IP: uživatel11876
 cus draci, chci se zeptat ohledně předstihu, ta míra 1,6 mm má být když se klad´vka začínají rozdělovat nebo kde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2011 21:18
 jo
Datum: 22. června 2011 21:18
Jméno: blady
IP: uživatel11876
 to znamena teda tech cca 1,4 ma byt ve chvili kdy se kladivka zacinaji rozpojovAt jestli te dobre chapj, je to tak?
Datum: 22. června 2011 18:31
 Jiskru to háže když kladívka rozpínají čili si tam dej cigaretový papírek pootáčej po směru chodu motoru a zároveň tahni za papír a v tu chvíli kdy půjde vytahnout papírek to hodí jiskru. Jinak bych ten předpal dal cca 1,35-1,45mm před hú
Datum: 22. června 2011 17:51
 Čáu dneska sem měl takovou příhodu s mustangem jedu a zpomaluju před přejezdem a najednou hcípnul neragoval na přidání plynu tak sem tak na 2 sekundy máčknul spojku pustil jí a zase naskočil nevíte čím to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2011 9:18
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 Tohle se mi taky stavalo  na minibice. Doted nevim cim to bylo, krasna rovinka, nikde zadnej skrat, benzin tam sel ale proste se vypnul
Datum: 23. června 2011 9:18
Jméno: jawa23mustaf
IP: uživatel11326
 ne ale je v perfektnim origo stavu řiká m jel sem že si zastavim před železničním přejezdem a když sem jel tak 40 tak chcípnul přidal sem plyn nic máčknul sem spúojku a za 2-3 SEKUNDY ZASE PUSTIL A PO CHVÝL NASKOČIL UJEL SEM ASI 2 KM A schválně ho chcípnul A NASTAROVAL V POŘÁDKU a už nebyl žádnej problem jen mě zajímá čim to byloa a aby se to neopakovalo
Datum: 23. června 2011 7:25
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 není mustang po výbrusu ?
Datum: 23. června 2011 7:07
 Zdravím potrebujem poradiť kde nájdem na ráme jawy 23 mustang výrobné číslo ?
odpoveď čo najskôr ,ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2011 11:37
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 u zetky pri lakovani na me vykouklo cislo u drzaku motoru(co bylo zac nevim nekoukal sem se na nej nejak extra) ale taky sem si myslel ze tam jiny nez na stitku nebude
Datum: 23. června 2011 11:37
 Já mám úřední číslo a štítek nemám. Škoda na oryg. stavu, ale odpadá mi tenhle problém.
Datum: 23. června 2011 11:20
 forist28: technik na STK je blbec (u mě bylo to samý), pořád hledal a říkal, že musí být číslo i na rámu (krku řízení) a když ho po usilovném hledání (a říkání, že pionýr má číslo jen na štítku) nenašel, tak se spokojil jen se štítkem
Datum: 23. června 2011 0:11
 ok , dik ,lebo na STK mi tam niečo tlačili do hlavy že aj na ráme má byť niekde inde ,dík
Datum: 22. června 2011 20:35
 na štítku, nikde jinde
Datum: 22. června 2011 16:26
Jméno: franta
IP: uživatel11886
 zdarec draci,\r\nkoupil jsem synovi pionýra, jezdí jen ve vysokých otáčkách, ladím předstih, ale jede to pořád stejně, v nízkých otáčkách se to špatně sbírá, už jsem i zapalování a karburátor dal druhé, prosím o radu, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2011 21:20
Jméno: franta
IP: uživatel11886
 přátelé, shodil sem válec, a co nevidím, oba kroužky byly u zámku odštípnuté, na každém ta slabší část s jedné strany chyběla, čím to, moc velké kruhy? tím pádem byla mezera v zámku asi 2mm
Datum: 22. června 2011 21:20
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 mohlo by to dělat taky vypadlé gufero - zkus to zkonrolovat
Datum: 22. června 2011 20:10
Jméno: ondra
IP: uživatel9335
 pokud to má jen jednokroužek... tak to nejede v nizkejch ( malá komprese) a jede krásně ve vysokejch
Datum: 22. června 2011 17:47
 Tak když se měnila indukčka tak zkusit jestli nejsou prohozený dráty, taky už jsem se s tím setkal
Datum: 22. června 2011 17:44
Jméno: franta
IP: uživatel11886
 benzín jsem dal nový 1-33 , svíčky měním n15c a n14c, pořád stejné, přidám plyn z volnoběžných otáček, a jako by se začal dusit, než se rozjede do vysokých , filtr vzduchu nový, já už nevím, jediné co sem neměnil je inndukčka, ale to by asi tarokovalo aj ve vysokých, ne?
Datum: 22. června 2011 17:27
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 skusil bych svíčku nebo pokud to jede na starej benzín tak koupit novej
Datum: 22. června 2011 16:08
Jméno: Gori
IP: uživatel11707
Posl.aktualizace: 23. června 2011 18:35
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 taky sem se chtel zeptat jestli se musi prodloužit řetez nebo na tu 60tku staci jeste origo
Datum: 23. června 2011 18:35
Jméno: v
IP: uživatel6546
 pre norlamnej retaz,
Datum: 22. června 2011 13:33
Jméno: MIGUEL
IP: uživatel9423
 je tu nekdo z okolí Ždáru nad sázavou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2011 20:07
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 Dolní Rožínka a Bobrovou moc dobře znám
Datum: 22. června 2011 20:07
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Z Bobrový
Datum: 22. června 2011 15:21
Jméno: goli
IP: uživatel6610
 RS
Datum: 22. června 2011 14:44
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 polnička
Datum: 22. června 2011 13:05
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 odkud?
Datum: 22. června 2011 12:53
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 já... téměř
Datum: 22. června 2011 4:04
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Zdravím.. když nastartuju a chci hned vyjet, tak strašně prokluzuje spojka - můžu jet klidně na trojku, motor řve a jedu jen 20.. až časem se to ustálí +- 3-5 minut.. teď to dělám tak, že po nastartování nechám odstát, pak je to lepší.. čím to je? Známý má taky fichtla a ten nastartuje a hned jede normálně.. Nebaví mě takhle věčně čekat a stát na místě.. Osobně mě napadlo, že může být olej zatuhlý, tak trvá, než se stane více tekutým.. Je to možné? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2011 14:26
 Nadstav si znovu spojku úplně bych vytočil šroub ve výku a znovu ho začal zatáčet a až ucítíš že už tlačíš do tyčky tak dotahni kontru, potom si vymez vůli na spojkový páčce cca 2mm. Potom bych vyměnil i olej dej tam PP80 nebo PP7. Předpoklad je že máš dobré obložení, přítlačák atd.
Datum: 22. června 2011 14:26
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 špatně seřízená spojka, klouže furt, dokud se neohřeje, teplotou nabobtnaj korky a pak začne zabírat.. eventuelně i v kobinaci se špatnym olejem..
Datum: 22. června 2011 11:06
Jméno: fogl
IP: uživatel10860
 skus vyměnit olej a uvidíš
Datum: 21. června 2011 23:15
Jméno: hyr
IP: uživatel6546
 tvym ukolem je seřidit spojku a nastavit předstih,odtrh na kladivku,a nastavit take karburator,jak tohleto uděláš maš vyhráno!
Datum: 21. června 2011 23:04
 dobry den chtel jsem se zeptat jestli by mi mohl nekdo poradit koupil jsem si babetu ale mam problem kdyz ji startuju tak nekdy chytne normlalne ale nekdi proste slapu a jdeto naprazno a nekdy to zabere nebo ji musim roztlacit dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2011 13:34
Jméno: y b
IP: uživatel6546
 pokud je to ta dvourychlosti,tak ti prokluzuje spojka,a špatny řemen  ;
Datum: 22. června 2011 13:34
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 a řadí rychlosti? pokud maš typ 210
Datum: 22. června 2011 12:43
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Zdarec mám problém z karburátorem na jawě 21 mám nastavení plovákovou komoru,jehlu mám v 2 zářezu od hora flitr a svíčka je furt černo hnědá čím to muže být ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2011 16:15
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Mě vubec nechtel jít do otáček,tak jsem dal zaraz na 1 na jehle a už chytá na 1 našlapnutí a zvíšily se otáčky,doufam že nepropálím pist
Datum: 22. června 2011 16:15
 Taky záleží na tepelný hodnotě svíčky protože já osobně mám N14C vždycky trochu tmavší a když dam N17C tak v létě je do bíla v zimě standartní cihlová.
Datum: 22. června 2011 14:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 stačí pár km, ale chce to chcípnout ještě za jízdy, tim že zastavíš a necháš to minutu blafat na volnoběh bude černá vždycky..
Datum: 22. června 2011 11:07
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Jo dík,ale mě se zdá že tam jed málo vzduchu?
Datum: 22. června 2011 9:31
 Mě teda jo
Datum: 21. června 2011 22:40
 po nastaveni karbecu musis ujet minimalne 20km v kuse aby se svicka vypálila... ujet 2km po ulici nestačí
Datum: 21. června 2011 22:31
Jméno: jezda
IP: uživatel9528
 čau draci ! Hele mám fichtla ale nějak se mu nechce jezdit  Vždycky chytne ale když zařadím jedničku a přidám plyn tak prostě nejde do otáček a začne chcípat.Hnuů jsem z předstihem a jeloto ale asi jen 5min. pak to začlo dělat znova.Ted je pojizdný ale nejede na plný výkon a občas ještě chcípe...  Nevíte čím by to mohlo být ?? Díky předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 11:13
Jméno: Pionýr 21
IP: uživatel12230
 Pokud.. se ti jak říkáš jenom dusí.. nehledal bych chybu v elektřině .. sundal bych hlavu.. válce a podíval se jestli tam není moc karbonu z pístu.. pokud ano tak vyčistit benzinem ... dále bych kontroloval.. jestli není moc znečištěný vzduchový filtr.. každopádně si osobně myslím.. že budeš mít ucpaný výfuk.. případně koleno výfuku.. bylo by fajn se na to kuknout vypálit ho.. a vyklepat  když tak icq.. 376240046 klidně napiš kdykoli
Datum: 11. srpna 2011 11:13
Jméno: jawak
IP: uživatel11989
 vymen kondenzator!.. a vycisti filtr.. jinak kdyz rikas ze si dal novy karburator tak nikde jinde by chyba byt nemela.. jestli to treba nemas pridrene nebo tak ..
Datum: 05. července 2011 23:57
Jméno: Tomy
IP: uživatel11775
 bohatá nebo chudá směs..mrkni se na jehlu
Datum: 28. června 2011 20:42
Jméno: jezda
IP: uživatel9528
 svíčku jsem měnil,elektrika,indučka,kondenzátor je nový  A zapalování šteluju pořád.Ale na ten válec se podívám  Díky za další radu tak už to mám na celej výkend
Datum: 23. června 2011 17:33
 Hele skus vyměnit svíčku jestli uz si aji to zkousel tak se podivej do valca jestli neni pridrenej a jestli ani to ne tak uz mne nenapadi jina moznost nez Elektrika , inducka nebo zapalo.
Datum: 22. června 2011 14:55
Jméno: jezda
IP: uživatel9528
 Nevim jak by to pomohlo když to roztlačim  Kolo jde normálně jen trostě když zařadím tak nejde do otáček a začne se dusit.
Datum: 22. června 2011 13:39
 tak to zkus normál roztlačit a točí se ti zadní kolo když zařadíš ? nebo je zasekli?
Datum: 22. června 2011 12:41
Jméno: jezda
IP: uživatel9528
 Na trysky a na plovák už jsem koukal karbec jsem taky měnil dával jsem tam uplně novej ale furt mi to nejede
Datum: 22. června 2011 7:35
 99% takovýchto problémů je příčinou karburátoru a né zapalování zkus pročistit trysky kontrolovat jestli nemas deravej plovak a zkontroluj jestli ti dovira jehlovy ventil a kdyby tech problemu byo moc nebo kdybys mnel k dispozici dalsi karbec tak skus dat druhej karbec.
Datum: 21. června 2011 21:01
 Čau lidi. Pokládám dotaz. Nemáte někdo zkušenost s namontováním Jikovu 2924 do Jawky 350/634? Vím, že tam má být Jikov 2926, ale co můžu očekávat od karburátoru s menším difuzorem, pokud bych ho otryskoval tak, jak má být otryskován 2926 (hlavni tryska 115)? Mám očekávát horší dynamiku, menší spotřebu, nebo ještě něco jiného?Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2011 11:55
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 menčí výkon větší spotřeba, trysky by museli bejt spíše menší aby to vůbec jelo
Datum: 23. června 2011 11:55
Jméno: ČZ
IP: uživatel8652
 Zdravím vespolek, mám dotaz. Musí být u dvoucívkovýho relé dobíjení (ta velká hranatá krabička) taky ten drátový odpor na dynamu stejně jako je u jednovívkovýho relé? díky za odpověď, jestli někdo tušíte..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2011 20:38
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 neměl, pokud má to relé zespodu červenej váleček (rezistor), pak ho ze statoru vyřaď
Datum: 21. června 2011 20:38
 nemusi
Datum: 21. června 2011 19:02
Jméno: cezetaaa
IP: uživatel11232
 Zdar, nevíte prosím kde bych mohl sehnat original nové blinkry na CZ 175/487 ? dik zde ani jinde jsem je totiž nenašel nebo je nemají ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2011 19:30
 http://www.mototechnik.cz/index.php?main_page=index&cPath=9
Datum: 21. června 2011 19:30
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 Cau kluci teče mi olej na babettě 210 na spojky 2 stupně myslite že když vyměnim gufero bude to dobré? protože ty O kroužky vypadaji dobře stama to asi neteče diky moc za odpověd už nevim čim to mohlo byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2011 18:17
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 jo jo už sem to vše vyměnil zatim je to dobre
Datum: 23. června 2011 18:17
 Rozhodně vymeň všechny gufera(6), když jedno teče, potečou za chvíli další a ten O-kroužek taky novej, i kdyby vypadal sebelíp.
Datum: 21. června 2011 22:37
 Čau draci sem se chtěl zeptat jestli se dá dát na mustanga nebo spíše na karbec Přímej Filtr 38/zakrytý RMS ?? Dík za odpověď !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2011 14:15
 Lepší je origo s papírovým filtrem tady se ti motor zbytečně nažere prachu
Datum: 22. června 2011 14:15
Posl.aktualizace: 30. června 2011 10:08
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Jsou hrozne tezky a rozvor bude taky velkej.
Datum: 30. června 2011 10:08
 dokonce na ně pasujou i misky z pionýra.. musíš si jen nechat udělat mezi kus, protože CZ má delší krk než pionýr, takže i ta trubka je o něco delší
Datum: 21. června 2011 16:08
Jméno: f ydt
IP: uživatel6546
 ano pujdou
Datum: 21. června 2011 16:05
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, kdo má simála-stává se vám, když nakloníte motorku na pravou stranu, že vám z přepusného ventilu teče proudem benzín? karburátor je přesně nastaven, ale pořád to vytíká... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2011 17:16
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 to semi nikdy ještě nestalo
Datum: 21. června 2011 17:16
 Čau draci, obracím se hlavně na draky z Vysočiny, konkrétně z Telčska. Nevíte kdo v okolí dělá výbrusy, nebo snižování hlav? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2011 9:35
Jméno: vorech
IP: uživatel6193
 vibrus ti udela kucera v telci v mototechne ale s tou hlavou to ti neporadim ja si snizuju doma kdibi si chtel treba udelac valec nebo takhle neco tak se ozvi to klidne udelam za rozumnozu cenu
Datum: 23. června 2011 9:35
 Poptám se
Datum: 21. června 2011 22:42
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 for jenda - Telč
Datum: 21. června 2011 22:07
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Myslím že hlavu dělá za 350 a výbrus o něco vejš, ale nejsem si s výbrusem jistej... ale máš za poměrně good cenu jistou kvalitu práce.
Datum: 21. června 2011 22:06
 Je z Telče.Za kolik to Ampapa dělá?Sem něco o 350 Kč slyšel od kámoše.
Datum: 21. června 2011 21:50
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Odkud si, že sem tak smělý?
Datum: 21. června 2011 21:16
 Díky za ohlasy, je super že je tu tolik krajanů  ... Z Dubenek možná znám, ale nejsem si jistej, byl mi ještě doporučenej pan Ampapa z Nový říše...
Datum: 21. června 2011 21:10
 Co ti udělal?
Datum: 21. června 2011 21:10
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Teda soráč Horní Dubenky
Datum: 21. června 2011 20:38
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Tady u nás dělá chlap taky motorky Zápotočný Panské Dubenky, ale nevím jestli i to sníží
Datum: 21. června 2011 20:37
 Díky pepo, ale budu to muset zvážit... já toho chlápka výsostně nesnáším
Datum: 21. června 2011 19:53
 Jojo
Datum: 21. června 2011 18:15
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Já potřebuju jen snížit hlavu.... myslíš kučeru z mototechny?
Datum: 21. června 2011 16:03
 No vejbrus mam od Kučerky a hlavu na snížení sem posílal Frikulínovi
Datum: 21. června 2011 15:15
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
Posl.aktualizace: 21. června 2011 17:13
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 a to tou pistoli opalim a samo to opada, nebo to bude potreba jeste oskrabat treba ocelovym kartacem a nestane se neco tem
plechum jak se to bude nahrivat? a ten odstranovac nateru prej ty vypalovany laky moc nerozezere, tak nevim ale ta pistole see bude hodit tak aji tak. Jinak dekuji ze jste se ozvali
Datum: 21. června 2011 17:45
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 ja tim udelal celou motorku a s odstranovacem zadnej problem, maximalne se to udelalo vickrat
Datum: 21. června 2011 17:13
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 horkovzduškou to jde bez problémů
Datum: 21. června 2011 13:12
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Spis to jen lehce zdrsni a strikni nato, at pak neresis ze ti nedrzi barva. Nebo kup odstranovac nateru
Datum: 21. června 2011 13:08
Jméno: frigo
IP: uživatel11919
 lepší je asi barvu sundat drátěným kartáčem na flexe nebo vrtačce
Datum: 21. června 2011 13:00
 Zdravím,mám takový dotaz. Mám babetu 207,dostal jsem ji zadarmo byla úplně v pořádku,až na to že jsem musel vyčistit nádrž a karburátor od rzi,do té doby jezdila bez problémů. Potom co jsem vše vyčistil nastaly komplikace,babeta nechce jet bez sytiče,ani když ji pořádně zahřeji,zmáčknu tyčinku sytiče a okamžitě chcípne. Na internetu jsem vyčetl něco ve smyslu že bych měl zkusit nastavit plovák v karburátoru,ale nejsem si jistý,a ani nevím jak bych to měl udělat,z nákresu jsem moc nepochopil.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2011 10:44
 No tak hladinou to nebylo,zkoušel jsem a beze změny,akorát jeden plovák je promáčklý,tak jestli to není tím. No a zkusím sehnat nové těsnění a přetěsnit ten karburátor.
Datum: 22. června 2011 10:44
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jestli jsi to opravdu důkladně vyčistil tak mě napadá jen to že netěsní možná karbec k válci
Datum: 21. června 2011 14:30
Jméno: frigo
IP: uživatel11919
Datum: 21. června 2011 12:58
 No trysky to nebudou,ale tou hladinou by to byt mohlo,akorát vědět jak ji seřídit.Takže kdyby někdo věděl,pište prosím.
Datum: 21. června 2011 12:17
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 Tohle mi dělala když byly ucpaný trysky  a špatně seřízená ta hladina...
Datum: 21. června 2011 12:08
|



|