Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čaute ... jakej pist je lepši na rychlost 1-2 krouškovej ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2011 15:46
 Kubiq: Ano,má to upravené,kdysi sem tu hodil do placu nějaký návrhy na válec a Postul něco stvořil...letí mu to asi kurevsky...Pokud bys chtěl,neni problém udělat nějakej válec....
Datum: 28. června 2011 15:46
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Úplně nejlepší je 3k
Datum: 26. června 2011 18:59
Jméno: Kubiq
IP: uživatel11939
 Postul: já ti nevím ale furt se mi to nechce zdát, i pokud budeš mít jednokroužek a vrtání 41,5mm, není vmax nějak vysoko? pokud typuju převod 13/55 a origo primární, tak mi to vychází na nějakých 9070otáček.. to máš ale lehce upravený válec ne? na origo se mi to zdá docela pálka.. ale možná se pletu, klidně si to nechám vyvrátit
Datum: 26. června 2011 16:52
 no ješte uvydim protože se mne zdá že se dusi ve vysokych otačkach
Datum: 26. června 2011 14:16
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 pokud máš serový motor, co netočí nad 8000 tak tam nech určitě 2kruh
Datum: 26. června 2011 12:49
 a co kdyby sem snížil hlavu a nechal tam dvoukroužek .. kolik by to asi jelo
Datum: 26. června 2011 11:56
 máme 1 kroužek 41.5 vrtání,vmax 90kmh a v kopci to jede určitě víc
Datum: 25. června 2011 22:23
 jednokroužek zvládne víc otáček ale zase netáhne do kopce a má menší kompres , dvoukroužek dobře táhne a má vetši kompresi já jsem pro dvoukroužek je to zlatej střed..
Datum: 25. června 2011 22:15
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11887
 Cau kluci potřebuju help. Zapojil jsem si na Mustangu klakson troubil vše jak má pak to chci přidělat na pevno abych mohl vrátit světlo a jezdit. ale jak sem to připájil už netroubil zkoušel jsem to odpájit a udělat tak jak to bylo když to troubilo ale pořád nic. Jak je ten šroubek uprostřed klaksonu tak ta tyčka byla už plně na tom klaksonu tak jestli to nemá být jinak nastavené dál od toho nebo blíž. A jestli sem tím ten klakson nezníčil a teď nejde jestli sem mu nedal moc záhul a on to nevydržel díky moc Lukáš.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 1:47
 S klaksonem jsem se dneska drbal taky celé dopoledne a dělalo mi to to samé, co tobě. Jeden problém byl v tom přepínači na světla, špatně to chytalo zem, stačilo to jenom vyčisti, druhý problém byl ve špatně zapojeném spínači na světla, který jsem musel zapojit správně a vyměnit za nový a nakonec jsem zjistil, že to má za sebou i klakson, tak jsem si sehnal od kámoše sice starý, ale funkční. Jinak ten šroubek má být až na tom vnitřku, ale spíš bych hledal problém v zapojení, špatném drátu, nebo možná taky vadný klakson. Kdyžtak napiš, jestli byla chyba někde v tom samém, jak jsem měl já
Datum: 26. června 2011 1:47
 ahoj mam problem s mustangem dneska mi to z ničeho nic začlo čadit bílej dým z vejfuku a ve dvou to ztratí výkon až to zhasne uplně, v jednom to jede ale nic moc je vyčistěnej karbec je tam svíčka N15YC Brisk dvoukroužkový píst válec vyčištěn už si s tim nevim rady... díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 17:24
Jméno: DOLI
IP: uživatel11941
 Ahoj, měl sem to taky a bylo to prasklim guferem v motoru a tudíž jsem pálil převodový olej, podívej se, jestli ti ubývá a kdyžtak musíš rozhodit motor.
Datum: 26. června 2011 17:24
 Jojo, jak řekl barny, taky jsem to na mustangu měl.
Datum: 26. června 2011 1:42
 vadný gufero pod primárnim koleckem - saje ti to prevodák
Datum: 25. června 2011 22:20
Jméno: Molnár
IP: uživatel8591
 Ahojte potřebuju poradit s laděním odkud začít ? právě že mám 3 kánál válec + 2 pomocne kanáky do výfuku origo karbec origo výfuk hlava - hvězda filtr origo airbox a motorka mustang a ted je to 1 kroužek píst a je to hrozně slabé napsal mi tam že předstih výhradně 1,6 - 1,9 no zkoušel sem od 1,6 až po 3,5 a když chcu aby chytl na nohu tak jedině a 3,5 čím to je ?? neposeru tím dachla vím že to je mega moc a je to tak na dvaapulu ale na 3,5 jede nejlíp a ted odčeho začít ladit ? jehla hladina dát laditelnou trysku ? potřebuju prostě říct jak a co Dík nechci přesný postup bo to ani nejde ale za jakoukoliv radu díks
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2011 0:58
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 precti si predeslou odpoved a odepis na otazky !!!! s takovejma lidma se neda pracovat ..... jinak vy jste nemely ve skole zakladni telesa ? ze neumis vypocitat spalovaci prostor......... a rady mas o5 v prdesle odpovedi ... tryska 72, odtr 0,3...................................................... radsi si precti zpetne me odpovedi !!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2x psat nic nebudu .....
Datum: 28. června 2011 0:58
Jméno: Molnár
IP: uživatel8591
 Spalovací prostor není probém změřit řekni mi jak a já ho změřím dřevěný metr ?? HH když nato máš přípravek je to přesné jak ůchylkomněr... tak se nenervuj a rači porad
Datum: 27. června 2011 12:52
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 mas vsechno na picu............. tryska 72, odtrh 0,3 pri dobrym kontaktu kladiva, suplera = drevenej metr ..... blba svicka.... a to ze netusis spalovaci prostor je mi u prdele !!! je takovej promblem to zmerit ?? a doplnim standu o saci kanal ??? potom jak se toci klika ? axial vule na ni ??? co myslis tim slabe ???
Datum: 26. června 2011 21:17
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 tryska 60 je dost málo to chce tak minimálně od 75 vejš
Datum: 26. června 2011 19:59
Jméno: Molnár
IP: uživatel8591
 No předstih měřím šuplerou klasika jelikož je tam vějířová hlava de svíčka kolmo tak se to dá hlavní tryska origo 60 kladívka no kladívko nové ae musím dokoupit nový kontakt odtrh 0,5
svíčka brisk super n 17 c na předstihu někdy strávím i 20 min aby byl sper a je to digitální šuplerou objem hlavy netuším a jak mám změřit výšku výfuk kanálu když k němu mám 2 =pomocné ??
Datum: 26. června 2011 15:54
Jméno: standa
IP: uživatel11940
 3K je složitě odladitelnej válec....jen se rozhlídni po netu....po stránkách....co maj na takovýhle motorech za karburátory,zapalování a výfuky?? a doladují to na brzdě aby to chodilo! To je zrovna jeden z válců,kterej po nasazení nikdy nejede.....řeknu ti můj názor....kup vape....pak udělej vejfuk podle plánku kterej určitě k válci máš....origo karb sice neni nejlepší(to poznáš až se pohneš správnym směrem),ale až ho podle chhování motoru přetryskuješ,je schopnej něco ukrmit.....ještě k problému: Jak vysokej máš výfukovej kanál a jakou máš hlavu(objem)?..osobně bych pro tvé použití volil nějaký jednoduchý přečasovaný 2K,kde je seřízení jednoduché,muže se použít i seriový výfuk a karburátor a výseldek je slušný....
Datum: 26. června 2011 14:10
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 3K válec origo výfukem a karbecem uplně zabiješ, z toho žadny vykon nedostaneš, na tvym místě bych udělal rez. výfuk podle nákresu, a k nemu samozřejmě doladil karburátor, vhodnou tryskou a hladinou, jestli uděláš vše dobře, výsledek bude určitě dobrý, a kdyby si časem přidal lepší karburátor...
Datum: 26. června 2011 12:53
 Já bych zkusil ochudit směs. Bohatá chce velký předstih.
Datum: 26. června 2011 9:04
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 stav kladivek (dosedani) ??? hodnota odtrhu ?? hl. tryska ?? hodnota + odtrh svicky ?? hodnota spalovaciho prostoru ??? karburator radne serizen ?? stav segmentu ?? jinak predpal 1,6 - 2,2 a to 2,2 uz brat s rezervou .......... jinak jen pro informaci jak meris predstih ( postup me nezajima - pomucky ? ) davas si zalezet a meris ho presne ??
Datum: 26. června 2011 2:46
Jméno: hele cus
IP: uživatel11876
 je to špagetama...
Datum: 25. června 2011 21:17
Jméno: Blady
IP: uživatel11876
 cau draci, jakou svicku by ste mi doporučili do pincka? ja znat rozdil třeba mezi BRIS a NGK nebo DENSO ? jestli jo, tak v čem se to projevuje? diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2011 21:56
Jméno: misut21
IP: uživatel2336
 ja bych se na nake cyci svicky mohl udelat neco velkeho hnedeho nejlepsi jsou brisky na ty jezdil i muj deda tak jńa ni jezdim aj ja syce ju asy za taden uvarim protoze beru kazdou kaluz co vidim sebou ale nezklamou mne mel jsem nakou specialni a ta nevydrzela ani blbou mokrou travu
Datum: 04. července 2011 21:56
Jméno: Blady
IP: uživatel11876
 N14, N15 nebo N17 ?
Datum: 26. června 2011 19:35
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9806
 Já si taky myslel že NGK je zázrak a jak ji uchalstáš je konec..Jako pincek ti pojede pomalu i na kus drátu já ať tam dám starou palku brisku tak to jede furt dobře.....
Datum: 26. června 2011 9:54
 rozdíl znát je, hlavně, když se ti to povede uchlastat, to přežije jenom Brisk.
Datum: 25. června 2011 22:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 všechny pincky jezdim na obyčejný brisky za 40kč a nikdy jsem neměl potřebu kupovat extra svíčky za 100Kč... brisky bohatě stačej!
Datum: 25. června 2011 20:56
Jméno: Fruper
IP: uživatel11669
 zajeť do moto obchodu a řekni jim nějakou svíčku do pincka já jsem koupil v olomouci svíčku BRISK
Datum: 25. června 2011 20:46
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 zdarec nevíte někdo jaký je dobrý odstraňovač škrábanců na auta a dá se koupit v každé drogerie dík moc??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 2:57
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 i velka vrypa se da rozbrousit a rozlestit.. jinak tvuj problem vyresi blby TEMPO za 80 kacen ale je dost brusny - jeste by nebylo spatny vedet jestli je to metla nebo klasika farba .......
Datum: 26. června 2011 2:57
 jestli znáš mycí prostředek na ruce RUTO, nebo taknějak se to jmenuje, tak tím jsme rozlešťovaly fábku opřenou o dřevěný vrata a fungovalo to dobře, na to jak byl ten lak zřízenej.
Datum: 25. června 2011 22:23
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
Datum: 25. června 2011 19:59
 rýha v laku se dá nějak odstranit?
Datum: 25. června 2011 19:53
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11887
 Cau draci potřebuju help. Zapojil jsem si na Mustangu klakson troubil vše jak má pak to chci přidělat na pevno abych mohl vrátit světlo a jezdit. ale jak sem to připájil už netroubil zkoušel jsem to odpájit a udělat tak jak to bylo když to troubilo ale pořád nic. Jak je ten šroubek uprostřed klaksonu tak ta tyčka byla už plně na tom klaksonu tak jestli to nemá být jinak nastavené dál od toho nebo blíž. A jestli sem tím ten klakson nezníčil a teď nejde jestli sem mu nedal moc záhul a on to nevydržel díky moc Lukáš.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 0:19
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9806
 Tak jako měl by ti troubit i se světlama sice míň ale měl, myslel jsem to jen na ladění....Ale zkus ho ještě poštelovat myslím si že tím že si ho uplně dotáhl to nebude to už jsem udělal taky a chodí  Musíš štelovat no to je prostě celej fichtl ladit ladit a ladit
Datum: 26. června 2011 0:19
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11887
 To se ti řekne z vypnutýma světlama mám to nějak propojený že to svítí když mám spínač rovně i když je zaplí na světla nevim jak to kdo udělal...
Datum: 25. června 2011 19:37
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9806
 Zdar...Hele normálně bych to přidělal, ale ujistil bych se že kabely jsou stoprocentně zapojené a našlápl bych motor a točil šroubkem na klaksonu, musíš pmalu a s citem a s vypnutýma světlama páč berou proud tak abys to lip poznal...Mě taky tohle dělalo zaprví přerušenej drát a pak sem mezi tím srovnal volnoběh a už netroubil...
Datum: 25. června 2011 19:27
 Čus draci mám problém fichtl nák 6-8 let stál před tím prej jezdil dobře neházel jisku s předstihem jsem nic nedělal jen odtrh jsem zkoušel větší a menší vyměnil jsem kondenzátor a už háže jisru včera mi i chytl když jsem stříkačkou do karbecu stříkl benal to bylo tak v 17:00 pak jsem sundal hlavu válec vyčistil karbec hlavu válec píst pístní kroužky složil a jiskru háže pořád ale už nechce chytnou dnes sem teda zkoušel odtrh větší menší a furt nic když kopnu tak to jako nák 4 se klikovka otočí 4 jde píst do HÚ a do DÚ ale jisku to během tech 3 otočení hodí tak 2 a tím pádem to asi nechce chytnou s předstihem jsem nic nedělal myslím že když před tím někdo jezdil tak proč by ho pak třaba s chválně rozladil jinak svíčku jsem zkoušel Brisk N 15C novou myslel jsem že třeba neháže pod tlakem dal jsem tam starou palku která furt háže krásnou jiskru ale furt nic. Tak prosím o rady draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 13:20
 VYKAŠLI SE NA MOTORKY A ZAČNI VYŠÍVAT!!!! už tu s tim otravuješ druhej tejden a furt ti to nejede. tvoje pokusy o zprovoznění jsou jeden velkej chaos. vrtáš se v tom bezmyšlenkovitě a bez rozvahy.musíš začít filtrem sání a zkončit u koncový matičky na výfuku. vzhledem k tomu že jsi neměl navíc ani kondenzátor, tak pochybuju že jsi dal NOVÝ TĚSNĚNÍ pod válec. vsadim se že to syčí jak klubko hadů.a ted základní otázka abych tě postrčil jak dedukovat a diagnostikovat závadu. Takže: ačkoliv jsi tomu nevěřil tak na jiskru to opravdu chtělo jinej kondík. jiskra je, nechce chytit. prostříkneš karb benzínem a chytne to.já bych z toho usuzoval že je něco v špatně v karbu. můžeš mi ty vejre vysvětlit proč jsi sundaval válec a hejbal s odtrhem???takže asi tolik moje rada. přemejšlej o tom co děláš a neptej se furt na to samý dokola
Datum: 26. června 2011 13:20
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 pokud to dlouho stalo tak se NESMIS SRAT HNED DO STARTOVANI - zakladni veci se rozeberou a prohlidnou - preventivni prohlidka aby se neco nedomrdalo. jinak odpoved na tvuj blbej dotaz je ze musis projit a seridit - otazka hodiny .....ani ne .. hele taky jsem si poridil peraka a tyden jsem ho mel v garazi nez jsem vyjel - sice me svrbela prdel ale vedel jsem ze po tom tydnu bude kvalitni prace a ze 100% vyjedu !!!!!!!!!!
Datum: 26. června 2011 2:54
Jméno: David
IP: uživatel11936
 Pokud jsi vrtal s odtrhem, posunul jsi i předstih. Musíš to přesně seřídit nejlépe žárovkou.Základ je mít přesně sežízen předstih a pak bádat dále.
Datum: 25. června 2011 21:56
 Zdravím všechny,právě jsem si dovezl domů babetu.A mám takový dotaz.Startuje mi na drc na stojanu,ale po nastartování má tendenci se rozjíždět.Když ji dám ze stojanu musím držet brzdu,na stojanu se kolo také točí.Žádnou tendenci na chcípání to nemá,jezdí pěkně a řadí také.Jsou tam měněné všechny ty čelisti,je možné že se musí trochu ohoblovat jízdou,aby se samovolně nerozjížděla?\\\\\\\\r\\\\\\\\nDěkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2011 16:51
 Ok,vemu oboje.Já měl spíš strach aby se to ještě dělalo  .
Datum: 25. června 2011 16:51
 Já si to domyslel  v pohodě
Datum: 25. června 2011 16:43
 Dobře,mockrát ti děkuji za rady.Zítra se nato podívám a potom napíši jak jsem dopadl  (doufám že dobře).
Ještě bych se tě chtěl zeptat jakou by jsi mi prosímtě doporučil koupit pneumatiku na zadní kolo.Je vážně hodně popraskaná.Ona ta babeta 12 roků nejezdila  .Ještě jednou díky
Datum: 25. června 2011 16:39
 Aha to mně vůbec nenapadlo,možná by stačilo (jak bych to řekl) povolit to lanko plynu.Tím šroubem jsem už zkoušel točit ale vůcec nic se neměnilo od zatáhnutí až zkoro po vyšroubování (teda jestli to jde)  .
Když otevřu sání vzduchu a je tam ten váleček který povytahuje lanko plynu aniž bych zatáhnul za plyn tak ten váleček musí být v dolní poloze?Já se tam koukal a mám to tam přiotevřené neustále.
Datum: 25. června 2011 16:26
 Děkuji vám za vaše reakce.Ještě k tomu volnoběhu,pokud se nepletu tak je to ten horní šroub,že?Když jej zašrubuji na doraz o kolik otáček jej mám tak povytočit +/-?Děkuji
Datum: 25. června 2011 16:14
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 to nevim normalně kup plášť novej řekni na babettu 210 a kdyžtak ten rozměr plášťu si napiš, plášť stojí do 200kč ja sem to kupoval asi za 150kč, aj bych koupil aj novou duši nove je nove
Datum: 25. června 2011 15:43
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 Ale tak teda ne matku  promin tam sou dva šrouby ja sem si to spletl s pionýra ty dva šrouby povol a vytáhni to i s lankem
Datum: 25. června 2011 15:40
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 jo měl by byt dole, podle mě se ti tam seklo to šoupátko(valeček) zkus to odšroubovat celou tu matku velkou jak tama vede to lanko a nasad to znovu kdyžtak to jemně namaž vazelinou ale fakt malinko..
Datum: 25. června 2011 15:34
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 jo tim vrchnim ale to nejde pokaždy jenom tim asi musiš ještě to vyštelovat aj tim šroubkem kterym vede lanko plynu musiš to vyzkoušet aj ten šroubek ubrat
Datum: 25. června 2011 15:17
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 maš tam moc plynu musiš ubrat volnoběch, nebo se ti seklo šoupátko taky se to stává..
Datum: 25. června 2011 15:03
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 uber volnoběh
Datum: 25. června 2011 15:02
Posl.aktualizace: 26. června 2011 2:59
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 a ????????????
Datum: 26. června 2011 2:59
 obycejna J350... co ti na to mam jako rict? .. co rikas na moji fotkou s omegou?
Datum: 25. června 2011 17:53
 nic
Datum: 25. června 2011 15:55
 čau hoši  hele jde vynulovat na mustangovi tachometr?? mám ten do 60 km/h
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 21:48
 dik  vyseru se na to  pocitat este umim takže v poho  ale dik za odpovědi at vam to jede
Datum: 26. června 2011 21:48
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 rohlik - jsi debil - nic jineho ti napsat nemuzu ....... jinak lk pise dobre - rozebrat a presadit a je na tobe jestli se do nej pustis nebo ne kazdopadne je to jednoduche .........
Datum: 26. června 2011 3:01
 Jako jo, je to drbačka a trvá to dlouho, ale dosáhneš požadovaného výsledku a je to míň náročné, než ho rozebírat
Datum: 26. června 2011 1:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pokud se budeš řídit rohlíkovou radou, tak přeju příjemný dlouhý hodiny stáčení... když už vynulovat, tak rozebrat a přeskládat číselník, ale upřímě bych do toho tachometru zbytečně nehrabal, takže si nynější stav zvol jako výchozí a máš pokoj... sčítat a odčítat snad umíš..
Datum: 25. června 2011 21:02
 Jasně. Vyšroubuješ na zadním kole náhon tachometru, upneš ho do vrtačky a stočíš si to na nulu  Ale bacha, mi se to povedlo přetočit pod nulu, něco v něm luplo a už nešel, musel jsem si sehnat nový.
Datum: 25. června 2011 17:46
 Čau, mám upravenej motor, jezdil hodně dobře ale v poslední době zlobí...Mám Vape a špatně to startuje pořád mám mokrou svíčku.Karbec originál seštelovanej.Když ji vytáhnu tak je mokrá a když ji dám do ohně(zapalovač) tak stoupá jenom dým ale nehoří (když ji namočím do benzínu tak slabě hoří), takže si myslím že mi to saje olej,mezi karterama je jenom papír,gufera jsou silikon.Poznám to podle svíčky jestli je to saje, nebo budu muset vyzkoušet přetěsnit motor?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 20:16
 tak fetovat jsem nezkoušel  ale zkusím  karbec jinej ano ale když nad tím přemýšlím tak jsem nechal stejný víčko-mohlo by mít provrtanej ventil-mám ho od pochybné existence  když tak jak by to nemělo smrdět? nebo jde to lehce poznat? dík
Datum: 26. června 2011 20:16
Jméno: standa
IP: uživatel11940
 smrdí divně výfukové plyny?? Pokud ano,je to jasný.......tim vape to určo neni....a karbec si zkoušel jinej?
Datum: 26. června 2011 14:12
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 zkus ten motor přetěsnit nic za to nedáš a budeš mít jasno
Datum: 26. června 2011 11:19
 ahoj draci mam problem s 12v přerušovačem na blinkry u jawy 350 jak mam motorku ve vyšich otačkach tak začne strašně rychle blikat a proste pak strašně blbne jak se dostanu na nižší tak blika normalne nwm co s tim nema se tam dat nejaky odpor? poradte mi prosim diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 19:20
 no a nikdo nevite jak jinak se to da napravit?
Datum: 26. června 2011 19:20
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Hele nevadí když mam v jednom blinkru 21W žárovku a v druhym 15W? Nekurví to ten přerušovač?
Datum: 26. června 2011 0:26
 přerušovač z felicie je skvělej - nezávislej na otáčkách
Datum: 25. června 2011 22:41
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,jak mám seštelovat spojku na mustangu zkoušel jsem to už asi 3x a pořád mně nefunguje jak má.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 9:50
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9806
 Čau..Já to dělám tak že ji pomalu úplně dotáhnu, a pak povoluju do tý doby než se nakopávačka přestane prosmekávat...Když to budeš dělat fakt pomalu tak ti bude chodit jak švícary..Takhle to dělám já a normálně zastavím s kvaltem a zmáčklou spojikou a ani se nehne nechcípá a tak..Ale jestl isi ji měl rozdělanou tak třeba ti nenásákla olej a musíš ji sjet aby si to sedlo =)
Datum: 26. června 2011 9:50
 Zdravíčko draci, na mém Mustangovi jak je manžeta sání tak je dicky mokrá zevniřt neska sem to ucpal na karbecu rukou a měl sem uplně mokrý kolečko na ruce? to není normální že?xD čím to můuže bét? díky mc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 13:23
 ne nechápeš! ty totiž vůbec nechápeš jak ten motor funguje. kdybys to chápal tak si nebudeš myslet že to blbě spaluje
Datum: 26. června 2011 13:23
 jasan chápu ale mě právě napadlo jestli to třeba blbě nespaluje
Datum: 26. června 2011 0:12
 mno, jestli jsi upiloval píst nebo rozpiloval sací kanál, tak to je normální. taky to dělá zasranej filtr. jinak tě můžu ujistit že KAŽDEJ dvoutakt uflusává. to ze má fichtl místo sání půl metru dlouhej šnorchl má jistě nějakej důvod
Datum: 25. června 2011 14:57
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 je proste tam neni klapka tak si nekdy motor uflusne misto do vyfuku do karbecu
Datum: 25. června 2011 14:31
 Čau draci. Mám problém s pionýrem, je nějaký nemocný. Vždycky koupím novou svíčku a za týden je po ní. Prostě nehodí jiskru, ani když jí vyčistím. Karbon se na ni za tu chvíli ani nestihne usadit, ale už za ně skoro dávám víc, než za benzín a nevím, jak se tohohle problém zbavit :/ ... Může to být bohatostí směsi, nebo do toho jde myslíte moc šťávy? Jinak svíčka je to vždycky Brisk N15C. Díky moc za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2011 20:52
 Kdyžtak pak napiš co pomohlo, jestli něco pomůže
Datum: 25. června 2011 20:52
 PALku jsem zkoušel, dopadla chudák stejně :/ ... Kondenzátorem to není, cele zapalko je skoro nové, ale nastavil jsem si bohatší směs, tak uvidím, co to přinese. Díky i tak za rady
Datum: 25. června 2011 17:39
 Taky mám tenhle problém a mám tyristorový zapalování takže kondenzátorem si myslím že to nebude. Jsem zvědavý kdo ti co odpoví.
Datum: 25. června 2011 15:04
Jméno: blend
IP: uživatel11876
 kup novej kondenzator... a bude ti svicka slapat za rok...
Datum: 25. června 2011 13:43
 dej tam starou palku a uvidíš
Datum: 25. června 2011 12:22
 Napoj ho na kapaćky
Datum: 25. června 2011 12:07
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel10398
 Čau draci mám dilema.Na ČZ 477 jsem dělal menší úpravy a dal jsem si na ní tachometr s klasické 120ky.Všecko pasuje vpohodě akorát menší problém jen ten, že tahometr ukazuje blbě přibližně o 20 Km víc. Tak se chci zeptat jestli někdo nevíte zda když tam dám original tachometr z jawy který vypadá přibližně stejně že je jinak zpřevodovaný než ten 120kový a bude to ukazovat dobře ? Nebo je ten náhon v motoru prostě jinak zpřevodovaný.Totiž nechci se dočkat toho že si seženu zas jiný tachometr třeba z ČZ 487čky nebo z Jawy a bude to to samé protože to bude tím náhonem v motoru.Tak doufám že jste ten dotaz pochopily kdž sem to tak složitě napsal  díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2011 1:24
Jméno: Ludis
IP: uživatel10158
 Tak to bude vadnej tachometr, já jsem měl na svojí 487 tacho ze škodárny a pohoda
Datum: 02. července 2011 1:24
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel10398
 No sekundárko je tam zprávný i rozměr pneumatik.Ale i tak 20 Km je na to moc.
Datum: 26. června 2011 19:52
 a máš tam správnej sekundární převod a správnou velikost pneumatiky??
Datum: 25. června 2011 15:00
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Podle mě je problém v tom tachometru.
Datum: 25. června 2011 14:19
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 ČEST CHLAPI POTŘEBUJU PORADIT , MAM 350 632 ,PŘEVODOVKA STEJNÁ JAKO 634 NĚCO MI TAM CHRASTÍ V PŘEVODOVCE ALE ŘADIT JDE BEZ PROBLÉMŮ NAPADLO MĚ ŽE BY TO MOHL DĚLAT NÁHON NA TACHO ,CO SI O TOM MYSLÍTE ,PROSÍM PORADTE
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 11:16
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 dik za tip ale řetěz je dobrej
Datum: 26. června 2011 11:16
 co vytahanej primární řetěz, kterej ti dře o karter ?
Datum: 25. června 2011 22:16
 prosím o radu jak se nastavuje zapalování...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 10:19
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-opravy-poruchy-renovace.html máš to tam...
Datum: 26. června 2011 10:19
 zdar draci mám čz 125/476 a koupil sem si naní nádrž jako byla u 125/488 proč mi tam nejde ? byli rozdíly v horních brýlích ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2011 14:45
 jsi trouba...... motorky 478 a 488 jsou o něco delsí než 476 a 477... taktéž nádrž je jinak dlouhá
Datum: 25. června 2011 14:45
|



|