Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau draci vyděl sem na jednom tuněným fichtlu jako zateplení výfuku alobal a měl to i na koleně je to dobrý nebo ne myslim jako to zateplení a až k válci jako na tom koleně dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2011 10:06
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Alobal tam je z toho duvodu , ze aby mohl vyfuk spravne pracovat a plnit svou funkci tak musi byt zahran na provozni teplotu (teplejsi=lepsi) je to ale tak nejak zbytecny protoze kdyz tomu davas tak se stejne zahreje na teplotu kterou +- pracuje.
Datum: 30. června 2011 10:06
Jméno: bob
IP: uživatel3383
 cus draci mám řidičák AM a chci si koupit simsona,nevíte nekdo jestli de přepsat v papírech rychlost na 45km/h???diky moc na odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2011 16:24
 tak měl rok počkat
Datum: 29. června 2011 16:24
Jméno: UfiYk
IP: uživatel5767
 Třeba protože mu je 15?
Datum: 29. června 2011 15:14
Jméno: were
IP: uživatel10027
 A1 jsou 125 a 11kw Am jsou jen do 50 a 45konstrukt. rychlostě...
Datum: 29. června 2011 13:21
 ne nejde a nechápu proč máš AM když A1 stojí uplně stejně
Datum: 29. června 2011 11:46
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Zdravím změřil by mi někdo velikost klínku na mopeda jak je širokej a vysokej v největším místě
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2011 15:37
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 sory myslel jsem ten do zapalování
Datum: 29. června 2011 15:37
 tak to tam má napsat kterej chce..!
Datum: 29. června 2011 14:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale on asi myslí klínek do zapalování....to si zase zajdi do mototechny a kup si klínek do simsona ,ten šířkou pasuje a na výšku si ho zpiluješ
Datum: 29. června 2011 13:48
 zajdi si do prodejny dílů na kola a řekni že chceš klínek do šlapátek na libertu jsou ůplně stejný ...
Datum: 29. června 2011 13:04
 čus draci musí mi na pio21 fungovat tachometr když pojedu na STK
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2011 10:34
 Ale musíš na něm mít nějakej stav, nesmíš mít ty kolečka úplně vysypaný.
Datum: 01. července 2011 10:34
 nemusi
Datum: 29. června 2011 16:16
Jméno: Vašek
IP: uživatel11960
 Zdravím, chtěl bych poradit. Mám PIO 21 a když jej nakopnu (studený) chytne (svíčka 15C). Jede i v otáčkách, ale když zastavím a chcípnu motor (po pár kilometrech) pak jej již nenakopnu a ani neroztlačím. Prostě nejde žádná jiskra na svíčku. Po 5 až 10-ti minutách motor najednou nakopnu a pak normálně chodí, ale otáčky jednou jdou jednou ne. Motor je v pohodě, komprese OK akorát jem jej musel nechat nastavit = předstih v servisu. Kde je zakopaný pes. Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2011 21:34
Jméno: David
IP: uživatel11936
 To je typická slabina pincků, dělají to skoro všechny. Je potřeba používat svíčku s vyžší tepelnou hodnotou.
Datum: 30. června 2011 21:34
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Špatná indučka vem jí a zahod'
Datum: 29. června 2011 12:51
Jméno: Blady
IP: uživatel11876
 co to znamená ,,nabudit rotor,, ? kde se to dělá, jak se to dělá a kolik to tak zhruba stoji? diky za odpovedi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2011 23:09
 postul: To to vylepšil, co?
Datum: 29. června 2011 23:09
 vlasy
Datum: 29. června 2011 21:34
 Vlasi
Datum: 29. června 2011 21:04
 Poznáš jednoduše vyšroubuj fajfku dej na ní prst a a silou prošlápni start páku a když ti budou vlsi stát minimálně 2 hodiny je nabuzenej dost
Datum: 29. června 2011 21:01
Jméno: Blady
IP: uživatel11876
 takže pokud mi normálně startuje tak je to ok? jede normálně všechno vpohodě, tak to nemusim dávat nabudit? jde mi o to jestli by třeba nebyla větší jiskra a nejel by líp, nevim jak poznam jestli je dobrá jiskra?  poraďte
Datum: 29. června 2011 17:14
Jméno: kubiq
IP: uživatel11961
 nehledej v tom výkon motoru, to vubec, pokud chce nabudit poznáš povětšinou podle slabé jiskry atd.., pokud ho necháš nabudit, tak bude zase jak nový, to znamená velká pravidelná jiskra, líp to bude startovat atd.. ale výkon tím nezískáš to si nemysli..
Datum: 29. června 2011 10:17
Jméno: Blady
IP: uživatel11876
 a jak poznam jestli ho potřebuju už nabít, jako jestli neni eště dobrý? a bude pak třeba i větší víkon motoru? podle čeho to teda že poznam? diky
Datum: 29. června 2011 8:58
 Tzn : "nabít ho"...většinou se to dělá na burzách, a stojí to kolem 1 stovky.
Datum: 29. června 2011 8:46
 zdar, chlapi... motor po výbrusu zajetej... na 1, 2 jede a táhne pěkne jak tank do kopca... ale jak dám za 3 i když je mírnej kopeček jako by rovinka ... tak netáhne ani za prd... je strašně líná... po rovině taky žádnej zázrak... jinak 1,2 krásný... nevíte čím by to mohlo byt... GO motoru bylo provedeno v zimě i z výbrusem..jak říkám vybrus zajetej... špatný zajetí??....
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2011 1:58
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 pises hovna ........... a napis sem tvou ADRESU - otestujem pejska.....
Datum: 03. července 2011 1:58
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Jezdi na m2t jako clovek (netahej furt plny) a budes cumet jaky vorechy ti buduou litat z vejfuku... jestly mas ten pocit si dokazovat ze neco vis vic nez ja i
kdys me neznas tak ja te pritom necham nebudu ti kazit tvuj pocit bejt cool a myslet si ze kdys mas v zatku diru tak vis vse  ja si to priznam nevim uplne
vse a stale se ucim ale preju ti aby si narazil na poctiveho veterana co byl kdysi vyhlasenej mechanik a pak te prejde usmev frajirku s tim motorem se vazne nad tim zamyslim protoze me to fakt zajima (na dily bych si samozrejme vyrazil pecet a myslim ze bysw byl v haji... ani s go nebudes schopen motor dostat na 85 s
PUVODNIMI DILY a bez absolutnich zasahu nez tak jak to prislo z vyroby... jinak uplne se bavim nad tim jak je kazdejna netu radoby hustej a jde z nej strach  PES CO STEKA NEKOUSE!  (zda se ale ze jsem se stim zneuzivanim asi trefil) jinak koncim nejhorsi je se bavit s blbcem takze jestly budes psat odpoved necekej  AHOJ
Datum: 02. července 2011 8:54
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 jsi fakt kokot ......... neni mozny aby se po 1000km zasral vyfuk pri spravnym pomeru mazani .... navic s timto problemem vyfuk nema nic spolecneho ....... jinak axilou nejsem posedlej jenom je to dost dulezita vec !! jinak nemachruju ale VIM - A TO MIN 20X VIC jak ty - a to mi staci........ jinak na vybehanym motoru serizenim ( jak ty pises - jen serizenim ... demence ) zazraky necekej - UVEDOM SI PITOMCE ZE JA BASNIM - ZE KDYZ SE UDELA VSE TAK JAK SE POCTIVE MA TAK PAK JE MOZNY LITAT 85 KM/H - a tak ja litam ................ a za to ze mas velkou tlamu a jsi lempl kterej taha hovna - za to nemuzu ..... jinak na podzim se ozvi ...dovez motor.. vysol hotovost ... udelam ti repas a pak se muzes vysmivat nad svou demenci a potencialnim kretenizmem ........ a moji rodinu do toho netahej !!! mohlo by se stat ze ti udelam plastiku ksichtu brusli....
Datum: 02. července 2011 2:44
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Tak to si jen myslis  vyfuk se stihne zaspinit i drive a ano o predstihu jsem nepsal ale vyfukem a filtrem to byt klidne muze.... axialkou si uplne posedlej
furt se ji ohanis a machrujes protoze spolehas ze 13lety draci nevedi o co jde a ty machrujes ze neco ,,vis'' ale ono houby co?  Fakt mam kolikrat stavy ti
poslat vylitanej motor a aby si ho bez zasahnuti do valce pilnikem a jinejch uprav JEN SERIZENIM dostal na tu tvou maximalku jak vsude basnis 85 km/h a
garantuju ti ze kdybys to nedokazal tak bych ti nakopal prdel a neskutecne bych se ti vysmal (coz by se stalo) A to ze jezdim kulovy? nebudu komentovat ...
jinak doporucuju vydirit tvim pecovatelkam z ustavu at te nepousteji na internet trpis totiz dusevni nemoci a znacnou davkou agresivity a vymyslenim? (nezneuzival te nekdo sexualne z rodiny?)
Datum: 01. července 2011 10:04
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 Dave´s - jen si ironizuj ... kazdopadne jsi debil vsech debilu protoze vyfuk se po tisici km ani "smykem" nezasere...... a myslis ze kdyz mu dvojka taha tak trojka nechce z duvodu vyfuku nebo filtru ..predstihu ??? blbost demente !!!!!!!! jinak klika je srdce motoru a jen si delej srandu z axiali - je videt ze nevis o co kraci a vzdycky si jezdil a budes jezdit hovno !!! jinak se po case udela - ano - ale kokutnu na ukor lozisek.................
Datum: 30. června 2011 22:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Franky : ne-e filtr a vyfuk na to vliv urcite nema  Nezapomen hlavne resit tvou axialni vuly kliky ktera i kdyby nebyla tak se za ujetych 1400km vubec ,,neudela''
...  jinak ptej se ho tu rad bych se taky neco priucil
Datum: 30. června 2011 10:02
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 nehledej problem ve vyfuku... ve filtru...predstihu a podobnejch picovinach.... sezen si icq at ti to mohu vysvetlit + potrebuju vedet nejaky info - na to se te pak doptam...
Datum: 30. června 2011 0:15
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 pokud budu mit cas - vecer napisi a proberem .......... a bud tu ! ale nerucim ze treba nedorazim ale kolem 00:00 bych tu mel byt .......
Datum: 29. června 2011 20:22
 výfuk jsem čistil... jako první... na to jsem vsázel a nic...
Datum: 29. června 2011 15:37
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Vyčistit výfuk? Je možný, že když si mazal ve vetším poměru, že se proste zasekal výfuk... vyčisti a uvidíš
Datum: 29. června 2011 15:34
 né kolečka jsou tak jak mají byt.. od zajetí je to cca 1426km ( tachometr me chvili nejel)
Datum: 29. června 2011 15:30
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Nepřehodil si kolečka v převodovce?
Datum: 29. června 2011 12:53
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a koľko km si najazdil?
Datum: 29. června 2011 7:48
Jméno: Nyklicek
IP: uživatel2694
 Zdar draci
Chtěl bych se zeptat kolik průměrně stojí renovace motoru Jawa mustang od někoho kdo se tím živý
Díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2011 15:15
 za 5 tisíc s dílama ti to udělam.....v servisu dáš 8-10 tisíc
Datum: 29. června 2011 15:15
Jméno: lori.
IP: uživatel11444
 asi 10tis kdyz to nechas nejaky firme
Datum: 29. června 2011 9:52
Jméno: Nyklicek
IP: uživatel2694
 dík moc
Datum: 29. června 2011 8:31
 ještě bych nechal nabudit rotor a koupil nový cívky (podle stavu) cca 400
Datum: 29. června 2011 7:09
 na kolečkovu upomínku ještě klika n akterou jsem zapoměl  ... takže klika cca 1000 ... takže jsi na 3500 za GO motoru
Datum: 28. června 2011 23:07
 hyhd: Trochu přidej
Datum: 28. června 2011 23:05
 výbrus cca 500... nová spojková sada i s primárem asi 400... ložiska a gufera pdole kvality kolem 300... nová převodovka (podle stavu) taky kolem 500..... to máš 1700... plus ještě práce nad tím strávrená a jsi na 2500
Datum: 28. června 2011 23:05
Jméno: hyhd
IP: uživatel11925
 plus mínus 1500,-
Datum: 28. června 2011 22:44
Jméno: Honza
IP: uživatel10270
 Čus mechanici.\\r\\n Potřeboval bych poradit s karburátorem bing.Mám Stadion na plochou dráhu se sáním do kliky přes klapky.Startuje super,na volnoběh drží,při rozjezdu táhne slušně,ale pak zažne kuckat.Když zařadím za dvě tak se znovu roztáhne a pak znovu to samé.Svíčka je při tom krásně cihlově črvená.Jako by se vyčerpal benzín v plovákové komoře a po chvíli zas neteče a jede dál.Do karbce benzín teče.Někde jsem slyšel ,že se vibracema benzín napění a zavře plovák.Ale nevím,nevím.Nemáte s tím někdo zkušenost? Dík za každej nápad.\\r\\nhttp://www.skrzdrn.estranky.cz/fotoalbum/nase-stroje/Konicek/cerven2011_b-019.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2011 20:14
Jméno: Honza
IP: uživatel10270
 ...omlouvám se,že jsem tak dlouho nereagoval,ale teprve dneska jsem se vrátil z Bulharska.
Datum: 09. července 2011 20:14
Jméno: Honza
IP: uživatel10270
 Membrány jsou asi obyčejný z nějakýho laminátu.Zkoušel jsem to jet i bez filtru,ale nic.Měnil jsem trysky(90-105),ale připadalo mi ,že na to nebyla žádná reakce. Karburátor samozřejmě mám na gumový hadici,takže tam by problém být neměl.Bezkontakt nemám.Jezdím klasický magneto,ale mám známého,kterej to jezdí taky a nemá s tím žádnej problém.Navíc jak jsem psal,svíčká má,i přes kuckání,cihlově červenou barvu.
Datum: 09. července 2011 20:12
 vyhodil bych ten papírový palivový filtr.... a membrány na klapce jsou z jakeho materialu?
Datum: 28. června 2011 22:00
 já trochu se snažím ladit fichtla ale něco jsem pochytil  když pojedeš dýl na to kuckání prostě tak kilometr a hned to zdechneš jakou bude mít svíčka barvu? může to dělat chudá či bohatá směs,jinak co jsem přečetl dělá to ve vyšším pásmu otáček? pokud ano tak bych laboroval z tryskou hlavní-volnoběžná má na starosti nižší otáčky-jehla střední pásmo-hl. tryska vyšší...zkoušel jsi ten karbec dát na pružnej spoj? hadice atd... kvůli těm vybracím? potom to ještě může být zapalování ale to máš asi bezkontakt že? jinak ještě možná klapka ale to nwm -tak daleko nejsem  omluvte mě kdyby něco s toho byl nesmysl ale snažím se pomoct
Datum: 28. června 2011 21:40
 Zdravíčko draci, jakej je predstih na Mustangovi? když to udělám podle cigaretovýho papírku tak to hůř chytá a celkem často cuká Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2011 17:01
 jj dík moc chlapy
Datum: 29. června 2011 17:01
 zdra předstih pootočením celeho statoru a odtrh na kladívku
Datum: 29. června 2011 9:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Najdi si to v příručce nebo v historii pokecu, je to tu každý den...
Datum: 29. června 2011 8:03
 hele já vím je to hodně blbá otázka ale kde se seřizuje předstih a kde odtrh at v tom mám jasno díky
Datum: 28. června 2011 23:14
Jméno: hdhf
IP: uživatel11925
 odtrh neh bejt,předstih nastav
Datum: 28. června 2011 22:58
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec hele slyšel jsem něco o veteránských papírech že to třeba někdo dá na veteránský papíry co to znamená ????jakej je v tom rozdíl jako normální papíry a ty veteránský???co je v tom za rozdíl ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2011 21:57
Datum: 28. června 2011 21:57
 Hoj, pře pár dny jsem tu psal ohledně špatného startování a uchlastávání.... dnes jsem sundal válec a zjistil že pístní kroužek je KO píst černej až za pístní čep...Najeto cca 400km.Mohl to dělat ten kroužek? Startování asi chápu kvůli kompresi ale to uchlastávání?Kdybych měl možnost kroužek ihnde vyměnit neptal bych se ale přijde asi až příští týden tak jestli mám hledat závadu dál  děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2011 22:03
Datum: 28. června 2011 22:03
Jméno: nyklicek
IP: uživatel2694
 máš na pístu zarážky aby se neprotáčel
Datum: 28. června 2011 22:02
 zdar draci nevim čim to je možna blba otazka pro někoho mam tam svičku Brisk N15C univerzal jak ma byt ale když mi pincek stoji třeba tyden v garai a přidu tak nechce chytnout když ji očistim tak chytne hned, ale když jsem tam měl předtim jakusi N15R SUPER tak sem přišel kopl a vbylo nastartovane  dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2011 9:53
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 na té nové svíčce jsi možná něsklepal kontakty na 0,4 ale nechal jsi tam 0,7
Datum: 01. července 2011 9:53
 tak čim by to mohlo byt asi ne co jineho bych měl chtit vědět
Datum: 30. června 2011 14:48
 Jen nechápu co chceš přesně vědět
Datum: 29. června 2011 8:45
Jméno: Martin
IP: uživatel4975
 Čauves, řešim jeden neznalostní problém. Montovali se na Mustanga stejné stojánky jako na Pio? Lišily se nějak v závislosti na roku výroby? Nechci tam dát něco, co se nedávalo z fabriky, chci originál  . Díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2011 15:53
Jméno: Martin
IP: uživatel11969
 Díky, já taky myslim, že by si nedávali v Jawě práci s výrobou dvou typů  Nerenovuju, spíš jenom dodělávam detaily a jinak ho nechávam v původním stavu. Je to rok 70 v původním laku a v něm taky zůstane
Datum: 30. června 2011 15:53
 Já mám Jawu 21 a mustanga jsem už neviděl asi 2 roky, co měl kámoš, ale já si myslím, že se tam dávaly stejné stříkané černě jako rám. Jiné stojánky se naposledy montovali na Jawu 05 někdy v začátcích výroby asi tak 63, jinak určitě bych se toho nebál, ten stojánek tam prostě patří. Renovuješ?
Datum: 28. června 2011 22:39
 Zdar, Nevíte jak a čim se da da dotahnout předni vidlica(matice krku a ty misky v trubkách?Bavil jsem se z jednim automechanikem a ten mě řikal žě je na to potřeba speciální klíč.Že prej když to dotáhnu normálnim tak prej to neni ono a má to vakl  ík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2011 21:22
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Neřeš a dotáhni obyč klíčem, nebo si sežen momenťák a je utáhni to podle mechanika tím...
Datum: 28. června 2011 21:22
Jméno: dede
IP: uživatel11958
 muzu ridi jawu 50 sridicakem na auto?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2011 20:53
 ..dka
Datum: 28. června 2011 20:53
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 ještě Robby a new pionýr s euro 3(i když to vlastně není jawa, ale čínská mr...)
Datum: 28. června 2011 20:49
 Jestli jsi ho udělal po roce 2000 tak ne, jinak bys musel mít vyplněnou skupinu A1 s harmonizačním kódem 150, nebo omezenou na 50 ccm. To má máma v papírech, ale ještě nevim jestli jí to budu půjčovat po renovaci  .
Datum: 28. června 2011 20:39
 len babettu a pareza
Datum: 28. června 2011 20:09
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 PROSÍM SPĚCHÁ! Čus,chtěl bych se zeptat jestli když rozeberu motor a sundám gufera abych bez problému vyndal kliku,ta gufera můžu s klidem duše zase namontovat zpátky i když jsou už jetá a to cca.800km.Mám v plánu je vydloubnout opravit kliku a po složení je zase nandat-Jsou to právě ta draší silikon gufera a to se mi jenom kvuli odstranění střepin z klik. prostoru kupovat nechce.Můžu to takhle udělat?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2011 21:36
Jméno: David
IP: uživatel11936
 Vždy dej nové gufera!!!! Je to pár kaček a máš jistotu...
Datum: 30. června 2011 21:36
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 když to gufero nebude vyndávat ještě když tam bude klika tak bude ok
Datum: 29. června 2011 12:07
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 ale dyt von píše že ten motor rozebere...
Datum: 29. června 2011 12:06
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 bez rozobratia motora napoli nemáš šancu gufera nepoškodiť :/
Datum: 29. června 2011 7:51
 Asi bych to koupil nove protože to asi nevytáhneš aniž bysi to porušil..
Datum: 28. června 2011 21:27
 DaCaN: uz si to robil? vyndat gufero ked je tam klukovka? a podarilo sa ti to vyndat bez toho aby si to poskodil?..... tak si to vyskusaj ....
Datum: 28. června 2011 20:13
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Díky,ja jen že zitra du do mototechny s vybrusem tak že bych je rovnou vzal ale když to jde tak proč ne.
Datum: 28. června 2011 19:39
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Proč bys nemohl?když je opatrně vyděláš asbys je nepoškodil tak je můžš v poho dat nazpět já v tom nevidím problém...
Datum: 28. června 2011 19:33
 Čus draci,jaké jsou příčiny vypadávání 2.převodového stupně?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2011 14:40
Jméno: standa
IP: uživatel11968
 a nebo to dělá mega vakl na předloze
Datum: 30. června 2011 14:40
 Dobře,díky.Hurá na pulení
Datum: 29. června 2011 14:46
 Čau pepo, dvojka vypadává, protože se časem na hřídeli zakulatí konce drážek, na kterých drží ozubený kolečko dvojky. Po rozpulení motoru a vyndání hřídele to uvidíš, jak máš ty konce kulatý. Musí bejt ostrý aby ti to nevypadávalo. 
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html je to obrázek číslo 4 s drážkama, jak maj vypadat.
Datum: 28. června 2011 21:27
 jo! já jsem si nemohl zpomnět
Datum: 28. června 2011 20:47
 Jo je to možný.shrek:myslíš vidličku?
Datum: 28. června 2011 19:58
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 a není možný že by to mohl dělat automat??
Datum: 28. června 2011 19:35
 mám motor po dědovi kde dvojka taky vyskakuje,. respektive vyskakovala, protože už je rozdělanej na ND do jiných motorů...jinak děda říkal že s tím byl kdysi v servise a tam mu řekli že je zohlej ten plech co je zastrčenej mezi koly 2. RS...ale děda to nenechal zpravit a dal tam druhej motor takže to není jistý.
Datum: 28. června 2011 19:09
 tim to v mým případě nebude,je jako nová,s novýma kluznýma u kuličkovejma ložiskama ale díky
Datum: 28. června 2011 18:42
 cau me vypadavaly kvalty když sem kuoupil fechtla od kuka co na něm skakl zistil sem že narazy přenesene do převodovky přez řetěz zpusovily opotřebení,,kolíčků" na kolečkacha taky byly špatne hranky na hřidelkách a proto to dělalo
Datum: 28. června 2011 18:22
Jméno: Tofek
IP: uživatel4699
 Zdar, mam 555 a dnes rano mi to divne zacalo chrastit v motoru. Bude to nejspis v prevodovce protoze se "frekvence" toho chrasteni meni s rychlostma. Rychlosti v pohode, jako driv. Vykon v pohode, proste vse jako driv, jenom to chrasteni se k tomu pridalo. Chrasti to jenom kdyz pridavam plyn, a cim vic plynu tim vic chrasteni. Meli byste poneti o tom co to muze byt? Olej jsem hodne dlouho nemenil (2 roky), muze to byt tim ? Diky predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2011 20:01
 Jo, k tý spojce se kouknout, stalo se mi to samý, ani to nemusí být poznat na fuknci. Mohlo by to naskrz prodřít dekl a zničit ložiska tím bordelem.
Datum: 28. června 2011 20:01
 Možná vystřelila seegrovka u spojky...
Datum: 28. června 2011 18:42
Jméno: solta.richard
IP: uživatel11956
 Zdar...Mě napadá třeba nějaký bordel v ložisku že se tam dostal s olejem...Zkusil bych vyměnit olej nejdříve asi...
Datum: 28. června 2011 18:11
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau měnim na rozetě věnec a chtěl bych se zeptat jak ji dostat ven jestli ty nýty zbrousit a vyklepnout díky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2011 20:57
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 už to mam hotové davam tam větší věnec jinak díky
Datum: 28. června 2011 20:57
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel11956
 Vem si majzlík a kladivo a normálně to uraž...Nepoškodíš rozetu protože když bys to odvrtával tak než to trefíš..Já bych to udělal takhle majzlíkem
Datum: 28. června 2011 19:05
 čau jewstli ještě něco zamyšliš se starym věncem tak odvrtat pokud ti na něm nezaleží tak obrousit a vyklepnout
Datum: 28. června 2011 18:23
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Čus, já jsem ty nýty zbrousil na te vnejsi straně (z pohledu kola) a pak jsem je vyklepl
Datum: 28. června 2011 18:23
|



|