Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čus uš zase píšu fakt si nevím rady dnes jsem mněl v plánu složit motor na svím fíku ale mněl jsem ohnoutou tu vidličku jak zapada do zoubku u automatu tak jsem automat rozdělal a vimněnil jí za jinou a když jsem se chystal složit ten automat tak prostě jsem ho složil 50x a furt nejde zařadit vše sem ruzně přehozav jako jiní díly atd. a prostě nezařadím ale složení to mám jak to má být dělal jsem to i podle tohodle návodu http://www.motozelvy.ic.cz/technika/automat.htm ale prostě nezaradím nevíte co stím draci ?? Dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2011 20:58
 cau  myslite že se vyplati koupit si babetu??? mate syni někdo dobrý skušenosti?? je na ní spolech ???  díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2011 21:40
 někdo to tu už psal.když jede,nikdo neví proč.a když ne tak taky nikdo neví proč
Datum: 02. července 2011 21:40
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 no asi než babetu tak korádo od puchu
Datum: 01. července 2011 23:20
Jméno: s g
IP: uživatel11925
 záleží jak se o ni budeš starat
Datum: 01. července 2011 22:06
Jméno: UfiYk
IP: uživatel5767
 Čus, prosím vás mám takovej debilní dotaz, když znížím hlavu o pár desetin mm, tak potom musím dát větší trysku aby tam šlo více benzínu nebo méňe? Já bych řekl že více oproti tomu kdyby tam hlava snížená nebyla? Co vy na to? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 18:20
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 kdiz snizis hlavu tak je pravda chudci smes ale kdiz ji snizis tak na kopresni pomer 11.5-12 tak muzes dat vetsi trisku cca 72 pak to jede pekne
Datum: 06. července 2011 18:20
 Na vyšší kompresi je lepší chudší směs.
Datum: 05. července 2011 8:41
 Při snížení hlavy neni potřeba dávat větší trysku.
Datum: 01. července 2011 21:41
 čau bejci nutně a rychle scháním koleno výfuku nemáte ho někdo doma? nejlepe středočeský kraj
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2011 10:07
 příště zkus napsat typ motorky.. jinak zkus aukro
Datum: 02. července 2011 10:07
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Čau lidi mám Jawu 50/20 mám problém nechce mi nastortovat na nakopávačku a to mám i novou svíčku,(zkoušel jsem jiskru a ta je pěkná),de jedině roztlačit a to musí být velký kopec.Prosím nevíte čím to je . Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2011 11:27
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 To je tím předstihem,napíšete mi tu někdo stručný návod vím že na netu je toho hodně ale já se v tom nevyznám.Díky moc
Datum: 02. července 2011 11:27
 rozladěný karbec, špatný předstih.. taky to může bejt i blbá svíčka...
Datum: 02. července 2011 10:12
 Špatná směs.
Datum: 01. července 2011 21:28
Jméno: venca023
IP: uživatel8693
 špatně nastavený předstih máš ho moc veliký
Datum: 01. července 2011 19:13
Jméno: Robert Vrátil
IP: uživatel11972
 dobrý den nemate prosim nějaky web kde by se dalo sehnat vice nahradnich dilu na Jawa 50 Dandy?piste na email...diky predem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2011 19:45
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 máš to tam .)
Datum: 01. července 2011 19:45
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 Zdar, prosím o radu zjistil jsem že mám na koleni výfuku jak je přivařený k tomu plechu co ho drží u válce že je tam dírka a tak se chci zeptat jak ji zadělat napadlo mě zapájet to ale nechci si poničit chrom (mustang) dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2011 10:09
 zacínovat koleno asi nepude, odtaví se ti to.. jinak jestli to je malá dírka tak ji tam nech.. ale jestli chceš opravdu nervomocí ji zadělat tak by bylo asi nejlepší to zavařit a udělat na tom kousku new chrom..
Datum: 02. července 2011 10:09
Jméno: Kulich
IP: uživatel7722
Posl.aktualizace: 01. července 2011 19:48
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 sice jí utáhne (487 má vpředu 35W asymetrickou žárovku normálně), ale budeš potřebovat i H4 parabolu, v asymetrický to bude svítit všude možně jen ne na silnici
Datum: 01. července 2011 19:48
 Dobrý den začal jsem skládat motor u mého fíka ale rozpad jse my automat a nevím jak to složit normálně to složím jak to ma bejt a ani za hovno nezařadím ?? dříve to řadilo perka jsem tam dal prostě vse jak ma být a nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2011 14:53
Jméno: Stano
IP: uživatel11210
 Zdarte prosím vás o radu. Mám cz 175 .... Nejde mi nakopnout , ale na roztlaceni jede na drc . (Nedrží volnoběh) . Nejspíš asi bude problém v odtrhu a předstihu ? Prosím o rady- předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2011 17:26
Jméno: Stano
IP: uživatel11210
 díky , a já vůl se pořád hrabal v elektrice
Datum: 02. července 2011 17:26
 máš zasranou karburaci
Datum: 02. července 2011 15:56
Jméno: zetor
IP: uživatel11654
 jj...tak skus jestli bude mokra svicka bez podlejvani,a kdyz ne tak jeto v karburátoru nebo v uzaveru,podivej se do plovákovy komory jestli je tam dost benzinu a kdyz jo tak este jednou procisti trysky a musi to proste ject..
Datum: 02. července 2011 15:09
Jméno: Stano
IP: uživatel11210
 jo vyčistiil .... tzn. elektrika v pořádku ?  . Pokud dám pod hlavu benzín, tak to nakopnu bez problemu ...
Datum: 02. července 2011 14:35
Jméno: zetor
IP: uživatel11654
 vyndej celej karbec a poradne ho komlet celej vycisti
Datum: 02. července 2011 12:38
 Vyčistil jsi už volnoběžnou trysku?
Datum: 02. července 2011 8:13
Jméno: Stano
IP: uživatel11210
 Jo a pokud dám pod hlavu benzín tak to i nakopnu ....
Datum: 01. července 2011 13:46
 čau, dovezl jsem si motor který jsem našel u dědy ve stodelo, nevím jak dlouho ležel, ale byl uplně zarzlí píst ve válci tak jsem ho vytlukl válec byl uplně v pořádku, tak jsem chtěl pokračovat v opravě tím že jsem chtěl sundat víko spojky, všechny šroubky jsem v pohodě odtáhnul, ale pak jeden nijak nešel odtáhnout, zkoušel jse mto všelijak i tím největším šrubovákem co mám ale nic nemohli byste nějak poradit jak ho ztama dosta, jinak je to asi čz 125/351 jak jsem zjistil díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2011 18:39
Jméno: lori.
IP: uživatel11444
 vrtacka + nastavec na ty srouby...zapres se o to a pude uvidis
Datum: 03. července 2011 18:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vem si kladivo a přes šroubovák na ten šroubek klepni potom ho odrazíš ap ůjde povolit...jina jdou taky docela snadno odvrtat
Datum: 03. července 2011 13:35
 Zdravíčko draci.Chci zvětšit kompresi.Myslíte si že když vyplním část pístu od pístního čepu směrem do předu korkem????? myslíte si že ten roker tma vydrží a nespalí se? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2011 17:02
Jméno: standa
IP: uživatel11971
 U neupravenýho dvoukanálu je zvyšování spodní komprese zčásti kontraproduktivní....akorát toho víc proleze do výfuku.....kompresní poměr se zvyšuje snížením hlavy,ale to u nupraveného motoru nemá význam...
Datum: 01. července 2011 17:02
 Tím bys vlastně zvýšil spodní kompresi,což je u motoru s neupravenýma přepouštěcíma kanálama zybtečný.
Datum: 01. července 2011 16:59
 jasný no jenom mě to tka napadlo ale díky za názor
Datum: 01. července 2011 16:07
 Zdar, když vyplníš píst korkem, tak podle mě absolutně kompresi neovlivníš. Kompresi zvětšíš zmenšením spalovacího prostoru, to znamená prostoru ve válci mezi pístem a hlavou. Nejpoužívanější je přiměřené snížení hlavy (v desetinách mm). Korek bych do pístu vůbec necpal, jednak nevěřím, že z tama při těch otáčkách a teplotě nevypdane a jednak ten píst bude akorát těžší. Můj názor
Datum: 01. července 2011 14:06
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 čus draci chcu se zeptet kolik može stát jak je rozeta na pioníra tak jak drží v zadnim kole tak jak jsou v tem zadním kole ty 3 gumy male na ty 3 čepy tak kolik možu stát ja sem je tu nenašel
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2011 11:24
 cau draci nevite kde mužu sehnat rozetu 49z na babettu 210? teda jestli se to vyrábí  \r\njinak těch 47z jak je tady tak mam strach kdybych to koupil že to bude hodně slabé ja mam momentalně 51/13 a jede to tak max cca 45km/h nemam tach. a mam tady kopečky zatačky atd. a male rovinky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2011 11:20
 ahoj mam takovej asi blbej dotaz mam v mustafovi cca 2 roky starej benzin s olejem M2T a motor mi na to kdycky jenom škytne běží cca 3 vteřiny a pak zhasne muže to být tím benzínem? Díky za odpovědi a všem hezký prázdniny.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2011 14:11
 Zdar, vyčistit komplet palivové vedení: nádrž, kohoutek, karbec. Na karbec se mi nejvíc osvědčilo povaření v octové vodě - dostaneš z tama všechen bordel. Nic nepokazíš namontováním benzinového filtru, pak budeš mít pokoj. Jinak ten benzín bych asi taky vyměnil
Datum: 01. července 2011 14:11
 čau, určitě je to tím benzínem, já jsem měl uplně stejný problém u čz 175 měl jsem tak rok starý benzím vždycky to chytlo běželo asi tak ty 3s jak píšeš vyměn ho a hned ti to pojede
Datum: 01. července 2011 13:30
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 A nemáš třeba přicpaný kohout, nebo i v plováku něco může být, bych to zkontroloval.
Datum: 01. července 2011 12:26
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Mohlo by to tím být, zkus ho vyměnit a uvidíš. Já jsem s tím sice nikdy problém neměl, ale prý to tím může být.
Datum: 01. července 2011 12:01
 Tě bůh draci potřebuju poradit, mám mustanga a mám tam asi pul nádrže naturálu95 plus mogul tsf a ted sem si koupile obyč mogul 2t mužu to stim smíchat ? a je ten olej dobrej ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2011 22:00
Jméno: misut21
IP: uživatel2336
 ja pouzivam obycejnej za pajcku m2t xD
Datum: 04. července 2011 22:00
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 všeobecně by se neměly míchat (polo)syntetický a minerální oleje, protože se může stát že spolu nějak blbě zreagujou, srazí se a poškodí olejovej film ve válci, ale jestli je ta směs po smíchání homogenní (dobře se to promíchá, nic tam neplave, olej se neseparuje na dně), tak se to asi použít dá..
Datum: 01. července 2011 19:53
 Nebude to problém, akorát bych příště radši volil to TSF. Osobně používám olej STIHL do motoraček a paráda.
Datum: 01. července 2011 14:14
 já když sem smíchal 2 oleje tak mi to arorát tak divně smrdělo ale dicky jenom studený a možná to bude i líp mazat
Datum: 01. července 2011 13:36
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 No TSF je o dost lepší, ale klidně to smíchej.
Datum: 01. července 2011 11:59
Jméno: ondra.kadlec941
IP: uživatel11730
 čau draci,koupil jsem si novy silonovy pouzdra do vidlic a tady na fichtlkramku pisou ze je musim protahnout vystruznikem,musi to byt ten vystruznik ten stelovatelnej  nebo normalni? jo a nevite jak vyndat loziska z kola z naboje ? predem diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2011 1:27
Jméno: Ludis
IP: uživatel10158
 Ne, šmirglem to nedělej. Ode mě to byla prasárna, potřeboval jsem druhej den mít fichtla v kupě, tak jsem to nouzově udělal takhle. Pak jsem silony měnil a dělal to už soustružníkem
Datum: 02. července 2011 1:27
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 na vyndání ložisek je návod v manuálu, ke stažení všude možně (např. http://www.cezeta487.ic.cz ), na silony samozřejmě stavitelnej výstružník, leda že bys sehnal ten co má na setiny milimetru stejnej průměr jako šavle.. a nebo nahřát šavli např. horkovzduškou a procpat jí tim silonem... dělat to šmirglem je totální kravina, protože s nim nikdy neudláš přesně kulatej otvor, bude tam vůle už od začátku a po pár kilometrech bude mít kolo zase vakl...
Datum: 01. července 2011 22:27
 Já se teda přiznám, že jsem to v nouzi dělal šmirglem, ale tím výstružníkem je to samozřejmě lepší. Jinak u fichtla musíš ložiska vyrážet z náboje směrem ven. Takže nejdřív na jedno navaříš nějakej starej šroub, můžeš náboj trochu nahřát a ložisko vyhňápeš, to ruhé už pak vyklepeš.
Datum: 01. července 2011 14:17
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 čau hele mám tokovej malej problém na jawě 250 za tepla to nedělá ale za studena při malích otáčkách něco klepe v motoru může to být pístní čep ale na 100 % to nevím zkoušel jsem jestli to má vůlu a nic takže si stim nevím rady prostě za studena při malích otáčkách to tak cinká co to může být kromě pístního čepu ?????? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2011 21:38
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 soupatko ti klepe - vyhod filtr a strc tam prst ( natlac ho na stenu ) - zjistis ze je klid !
Datum: 30. června 2011 21:38
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 Cus hele mam babettu 210 a kdyz sundate to leve plastove viko tak tam je kolo a tam 3 kolicky a sou zajistene segerovkou a me jedna praskla a nevim jak to tam mam dat ten kolicek se porat vraci nemate nejakou radu jak na to ? diky moc ( PS: babettu sem nikdy nedelal)
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2011 21:15
 hele sundej cele to kolecko to sou 2spojky zaroven a tam jak je ten kolicek tak je zevnitr takova podlozka ktera peruje a ta to vraci tal si to zmackny a dej tam tu sejgrovku
Datum: 30. června 2011 21:15
Jméno: michal
IP: uživatel11800
 Ahoj draci, nevíte náhodou někdo jestli policajti kontrolujou čísla motorů když vás zastavěj na cestě.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2011 22:04
Jméno: misut21
IP: uživatel2336
 lidicky mne zastavili a chteli videt stitek idioti ani nevedeli kde ho ma fik
Datum: 04. července 2011 22:04
 Co je to za typ že na to nejsou písty?
Datum: 01. července 2011 8:53
Jméno: michal
IP: uživatel11800
 a nebo jen stačí udělat výmaz čísla motoru a používat jakýkoli? Myslím že to musí bejt motor stejnýho typu ne???
Datum: 30. června 2011 23:20
Jméno: michal
IP: uživatel11800
 no ptal sem jenom proto, protože přemejšlim o koupi čz 125 a jak jsem se tak díval že výbrusy na tyto moto i s dodáním pístů nikdo nědělá a písty se taky nikde neprodávají. Chtěl bych si tam dát motor ze 175, protože na ten se dá sehnat vše a ten 125 bych nechal jen na technickou, Aby souhlasili čísla.
Datum: 30. června 2011 23:19
 zdra věčinou kontrolují čísla na štitku ale kdyby chtěly a něco hledaly tak by šly po motoru ...neni problem ho nechat zapsat do techničáku dneska se motor bere jako nahradní díl
Datum: 30. června 2011 21:21
 mna kontrolovali len raz a bol asi hodne blbi policajt  lebo ani na spz nekukal a do konca ani nevybral papiere z obalu  takze z toho nic nevidel...
Datum: 30. června 2011 19:05
 číslo motoru se už nekontroluje, stačí když souhlasí číslo na štítku a v TP.
Datum: 30. června 2011 18:08
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ani mne skontroloval papiere kukol na SPZ a to vsio ani na štítok nečumel mňa 2x kontrolovali
Datum: 30. června 2011 17:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nikdy mě ho nekontrolovali a to mě stavěli cca 8x
Datum: 30. června 2011 16:54
|



|