česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  766  767  768  769  770  771  772  773  774  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
čus uš zase píšu fakt si nevím rady dnes jsem mněl v plánu složit motor na svím fíku ale mněl jsem ohnoutou tu vidličku jak zapada do zoubku u automatu tak jsem automat rozdělal a vimněnil jí za jinou a když jsem se chystal složit ten automat tak prostě jsem ho složil 50x a furt nejde zařadit vše sem ruzně přehozav jako jiní díly atd. a prostě nezařadím ale složení to mám jak to má být dělal jsem to i podle tohodle návodu http://www.motozelvy.ic.cz/technika/automat.htm ale prostě nezaradím nevíte co stím draci ?? Dík za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10896    
cau :-) myslite že se vyplati koupit si babetu??? mate syni někdo dobrý skušenosti?? je na ní spolech ??? :-) díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
někdo to tu už psal.když jede,nikdo neví proč.a když ne tak taky nikdo neví proč
 
 
Datum: 02. července 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: panel      IP: uživatel10693    
no asi než babetu tak korádo od puchu
 
 
Datum: 01. července 2011 23:20
 
 
 
 
Jméno: s g      IP: uživatel11925    
záleží jak se o ni budeš starat
 
 
Datum: 01. července 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: UfiYk      IP: uživatel5767    
Čus, prosím vás mám takovej debilní dotaz, když znížím hlavu o pár desetin mm, tak potom musím dát větší trysku aby tam šlo více benzínu nebo méňe? Já bych řekl že více oproti tomu kdyby tam hlava snížená nebyla? Co vy na to? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
kdiz snizis hlavu tak je pravda chudci smes ale kdiz ji snizis tak na kopresni pomer 11.5-12 tak muzes dat vetsi trisku cca 72 pak to jede pekne
 
 
Datum: 06. července 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: HonzaK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na vyšší kompresi je lepší chudší směs.
 
 
Datum: 05. července 2011 8:41
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Při snížení hlavy neni potřeba dávat větší trysku.
 
 
Datum: 01. července 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r      E-mail:      IP: uživatel10508    
čau bejci nutně a rychle scháním koleno výfuku nemáte ho někdo doma? nejlepe středočeský kraj odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2011 10:07
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
příště zkus napsat typ motorky.. jinak zkus aukro
 
 
Datum: 02. července 2011 10:07
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
Čau lidi mám Jawu 50/20 mám problém nechce mi nastortovat na nakopávačku a to mám i novou svíčku,(zkoušel jsem jiskru a ta je pěkná),de jedině roztlačit a to musí být velký kopec.Prosím nevíte čím to je . Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2011 11:27
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
To je tím předstihem,napíšete mi tu někdo stručný návod vím že na netu je toho hodně ale já se v tom nevyznám.Díky moc
 
 
Datum: 02. července 2011 11:27
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
rozladěný karbec, špatný předstih.. taky to může bejt i blbá svíčka...
 
 
Datum: 02. července 2011 10:12
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Špatná směs.
 
 
Datum: 01. července 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: venca023      IP: uživatel8693    
špatně nastavený předstih máš ho moc veliký
 
 
Datum: 01. července 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: Robert Vrátil      IP: uživatel11972    
dobrý den nemate prosim nějaky web kde by se dalo sehnat vice nahradnich dilu na Jawa 50 Dandy?piste na email...diky predem.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
máš to tam .)
 
 
Datum: 01. července 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
Zdar, prosím o radu zjistil jsem že mám na koleni výfuku jak je přivařený k tomu plechu co ho drží u válce že je tam dírka a tak se chci zeptat jak ji zadělat napadlo mě zapájet to ale nechci si poničit chrom (mustang) dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2011 10:09
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zacínovat koleno asi nepude, odtaví se ti to.. jinak jestli to je malá dírka tak ji tam nech.. ale jestli chceš opravdu nervomocí ji zadělat tak by bylo asi nejlepší to zavařit a udělat na tom kousku new chrom..
 
 
Datum: 02. července 2011 10:09
 
 
 
 
Jméno: Kulich      IP: uživatel7722    
Utáhne tuhle halogenku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/halogen_6v_35_35w_hs12.html klasický 75W dynamo, co má ČZ 175/487? Bude svítit líp, bude tam rozdíl oproti klasické žárovce? A co to je za patici HS1, když Sesa tu prodává parabolu s H4? Stačí tu halogenku jen nějak upravit nebo by nepasovala vůbec? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
sice jí utáhne (487 má vpředu 35W asymetrickou žárovku normálně), ale budeš potřebovat i H4 parabolu, v asymetrický to bude svítit všude možně jen ne na silnici
 
 
Datum: 01. července 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
Dobrý den začal jsem skládat motor u mého fíka ale rozpad jse my automat a nevím jak to složit normálně to složím jak to ma bejt a ani za hovno nezařadím ?? dříve to řadilo perka jsem tam dal prostě vse jak ma být a nic odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2011 14:53
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel11210    
Zdarte prosím vás o radu. Mám cz 175 .... Nejde mi nakopnout , ale na roztlaceni jede na drc . (Nedrží volnoběh) . Nejspíš asi bude problém v odtrhu a předstihu ? Prosím o rady- předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel11210    
díky , a já vůl se pořád hrabal v elektrice
 
 
Datum: 02. července 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš zasranou karburaci
 
 
Datum: 02. července 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: zetor      IP: uživatel11654    
jj...tak skus jestli bude mokra svicka bez podlejvani,a kdyz ne tak jeto v karburátoru nebo v uzaveru,podivej se do plovákovy komory jestli je tam dost benzinu a kdyz jo tak este jednou procisti trysky a musi to proste ject..
 
 
Datum: 02. července 2011 15:09
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel11210    
jo vyčistiil .... tzn. elektrika v pořádku ? :-P . Pokud dám pod hlavu benzín, tak to nakopnu bez problemu ...
 
 
Datum: 02. července 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: zetor      IP: uživatel11654    
vyndej celej karbec a poradne ho komlet celej vycisti
 
 
Datum: 02. července 2011 12:38
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyčistil jsi už volnoběžnou trysku?
 
 
Datum: 02. července 2011 8:13
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel11210    
Jo a pokud dám pod hlavu benzín tak to i nakopnu ....
 
 
Datum: 01. července 2011 13:46
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, dovezl jsem si motor který jsem našel u dědy ve stodelo, nevím jak dlouho ležel, ale byl uplně zarzlí píst ve válci tak jsem ho vytlukl válec byl uplně v pořádku, tak jsem chtěl pokračovat v opravě tím že jsem chtěl sundat víko spojky, všechny šroubky jsem v pohodě odtáhnul, ale pak jeden nijak nešel odtáhnout, zkoušel jse mto všelijak i tím největším šrubovákem co mám ale nic nemohli byste nějak poradit jak ho ztama dosta, jinak je to asi čz 125/351 jak jsem zjistil díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: lori.      IP: uživatel11444    
vrtacka + nastavec na ty srouby...zapres se o to a pude uvidis
 
 
Datum: 03. července 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vem si kladivo a přes šroubovák na ten šroubek klepni potom ho odrazíš ap ůjde povolit...jina jdou taky docela snadno odvrtat
 
 
Datum: 03. července 2011 13:35
 
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravíčko draci.Chci zvětšit kompresi.Myslíte si že když vyplním část pístu od pístního čepu směrem do předu korkem????? myslíte si že ten roker tma vydrží a nespalí se? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2011 17:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11971    
U neupravenýho dvoukanálu je zvyšování spodní komprese zčásti kontraproduktivní....akorát toho víc proleze do výfuku.....kompresní poměr se zvyšuje snížením hlavy,ale to u nupraveného motoru nemá význam...
 
 
Datum: 01. července 2011 17:02
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tím bys vlastně zvýšil spodní kompresi,což je u motoru s neupravenýma přepouštěcíma kanálama zybtečný.
 
 
Datum: 01. července 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasný no jenom mě to tka napadlo ale díky za názor
 
 
Datum: 01. července 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: Ludis      E-mail:      IP: uživatel10158    
Zdar, když vyplníš píst korkem, tak podle mě absolutně kompresi neovlivníš. Kompresi zvětšíš zmenšením spalovacího prostoru, to znamená prostoru ve válci mezi pístem a hlavou. Nejpoužívanější je přiměřené snížení hlavy (v desetinách mm). Korek bych do pístu vůbec necpal, jednak nevěřím, že z tama při těch otáčkách a teplotě nevypdane a jednak ten píst bude akorát těžší. Můj názor ;-)
 
 
Datum: 01. července 2011 14:06
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
čus draci chcu se zeptet kolik može stát jak je rozeta na pioníra tak jak drží v zadnim kole tak jak jsou v tem zadním kole ty 3 gumy male na ty 3 čepy tak kolik možu stát ja sem je tu nenašel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2011 11:24
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci nevite kde mužu sehnat rozetu 49z na babettu 210? teda jestli se to vyrábí :-)\r\njinak těch 47z jak je tady tak mam strach kdybych to koupil že to bude hodně slabé ja mam momentalně 51/13 a jede to tak max cca 45km/h nemam tach. a mam tady kopečky zatačky atd. a male rovinky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2011 11:20
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj mam takovej asi blbej dotaz mam v mustafovi cca 2 roky starej benzin s olejem M2T a motor mi na to kdycky jenom škytne běží cca 3 vteřiny a pak zhasne muže to být tím benzínem? Díky za odpovědi a všem hezký prázdniny..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: Ludis      E-mail:      IP: uživatel10158    
Zdar, vyčistit komplet palivové vedení: nádrž, kohoutek, karbec. Na karbec se mi nejvíc osvědčilo povaření v octové vodě - dostaneš z tama všechen bordel. Nic nepokazíš namontováním benzinového filtru, pak budeš mít pokoj. Jinak ten benzín bych asi taky vyměnil :-D
 
 
Datum: 01. července 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, určitě je to tím benzínem, já jsem měl uplně stejný problém u čz 175 měl jsem tak rok starý benzím vždycky to chytlo běželo asi tak ty 3s jak píšeš vyměn ho a hned ti to pojede
 
 
Datum: 01. července 2011 13:30
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
A nemáš třeba přicpaný kohout, nebo i v plováku něco může být, bych to zkontroloval.
 
 
Datum: 01. července 2011 12:26
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Mohlo by to tím být, zkus ho vyměnit a uvidíš. Já jsem s tím sice nikdy problém neměl, ale prý to tím může být.
 
 
Datum: 01. července 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Tě bůh draci potřebuju poradit, mám mustanga a mám tam asi pul nádrže naturálu95 plus mogul tsf a ted sem si koupile obyč mogul 2t mužu to stim smíchat ? a je ten olej dobrej ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: misut21      IP: uživatel2336    
ja pouzivam obycejnej za pajcku m2t xD
 
 
Datum: 04. července 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
všeobecně by se neměly míchat (polo)syntetický a minerální oleje, protože se může stát že spolu nějak blbě zreagujou, srazí se a poškodí olejovej film ve válci, ale jestli je ta směs po smíchání homogenní (dobře se to promíchá, nic tam neplave, olej se neseparuje na dně), tak se to asi použít dá..
 
 
Datum: 01. července 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: Ludis      E-mail:      IP: uživatel10158    
Nebude to problém, akorát bych příště radši volil to TSF. Osobně používám olej STIHL do motoraček a paráda.
 
 
Datum: 01. července 2011 14:14
 
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já když sem smíchal 2 oleje tak mi to arorát tak divně smrdělo ale dicky jenom studený a možná to bude i líp mazat
 
 
Datum: 01. července 2011 13:36
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
No TSF je o dost lepší, ale klidně to smíchej.
 
 
Datum: 01. července 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: ondra.kadlec941      IP: uživatel11730    
čau draci,koupil jsem si novy silonovy pouzdra do vidlic a tady na fichtlkramku pisou ze je musim protahnout vystruznikem,musi to byt ten vystruznik ten stelovatelnej :-D nebo normalni? jo a nevite jak vyndat loziska z kola z naboje ? predem diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2011 1:27
 
 
 
 
Jméno: Ludis      IP: uživatel10158    
Ne, šmirglem to nedělej. Ode mě to byla prasárna, potřeboval jsem druhej den mít fichtla v kupě, tak jsem to nouzově udělal takhle. Pak jsem silony měnil a dělal to už soustružníkem :-D
 
 
Datum: 02. července 2011 1:27
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
na vyndání ložisek je návod v manuálu, ke stažení všude možně (např. http://www.cezeta487.ic.cz ), na silony samozřejmě stavitelnej výstružník, leda že bys sehnal ten co má na setiny milimetru stejnej průměr jako šavle.. a nebo nahřát šavli např. horkovzduškou a procpat jí tim silonem... dělat to šmirglem je totální kravina, protože s nim nikdy neudláš přesně kulatej otvor, bude tam vůle už od začátku a po pár kilometrech bude mít kolo zase vakl...
 
 
Datum: 01. července 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: Ludis      E-mail:      IP: uživatel10158    
Já se teda přiznám, že jsem to v nouzi dělal šmirglem, ale tím výstružníkem je to samozřejmě lepší. Jinak u fichtla musíš ložiska vyrážet z náboje směrem ven. Takže nejdřív na jedno navaříš nějakej starej šroub, můžeš náboj trochu nahřát a ložisko vyhňápeš, to ruhé už pak vyklepeš.
 
 
Datum: 01. července 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
čau hele mám tokovej malej problém na jawě 250 za tepla to nedělá ale za studena při malích otáčkách něco klepe v motoru může to být pístní čep ale na 100 % to nevím zkoušel jsem jestli to má vůlu a nic takže si stim nevím rady prostě za studena při malích otáčkách to tak cinká co to může být kromě pístního čepu ?????? diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
soupatko ti klepe - vyhod filtr a strc tam prst ( natlac ho na stenu ) - zjistis ze je klid !
 
 
Datum: 30. června 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1226    
Cus hele mam babettu 210 a kdyz sundate to leve plastove viko tak tam je kolo a tam 3 kolicky a sou zajistene segerovkou a me jedna praskla a nevim jak to tam mam dat ten kolicek se porat vraci nemate nejakou radu jak na to ? diky moc ( PS: babettu sem nikdy nedelal) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: stepan      E-mail:      IP: uživatel1200    
hele sundej cele to kolecko to sou 2spojky zaroven a tam jak je ten kolicek tak je zevnitr takova podlozka ktera peruje a ta to vraci tal si to zmackny a dej tam tu sejgrovku
 
 
Datum: 30. června 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel11800    
Ahoj draci, nevíte náhodou někdo jestli policajti kontrolujou čísla motorů když vás zastavěj na cestě. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: misut21      IP: uživatel2336    
lidicky mne zastavili a chteli videt stitek idioti ani nevedeli kde ho ma fik :-D
 
 
Datum: 04. července 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co je to za typ že na to nejsou písty?
 
 
Datum: 01. července 2011 8:53
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel11800    
a nebo jen stačí udělat výmaz čísla motoru a používat jakýkoli? Myslím že to musí bejt motor stejnýho typu ne???
 
 
Datum: 30. června 2011 23:20
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel11800    
no ptal sem jenom proto, protože přemejšlim o koupi čz 125 a jak jsem se tak díval že výbrusy na tyto moto i s dodáním pístů nikdo nědělá a písty se taky nikde neprodávají. Chtěl bych si tam dát motor ze 175, protože na ten se dá sehnat vše a ten 125 bych nechal jen na technickou, Aby souhlasili čísla.
 
 
Datum: 30. června 2011 23:19
 
 
 
 
Jméno: pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdra věčinou kontrolují čísla na štitku ale kdyby chtěly a něco hledaly tak by šly po motoru ...neni problem ho nechat zapsat do techničáku dneska se motor bere jako nahradní díl
 
 
Datum: 30. června 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mna kontrolovali len raz a bol asi hodne blbi policajt :-D lebo ani na spz nekukal a do konca ani nevybral papiere z obalu :-D takze z toho nic nevidel...
 
 
Datum: 30. června 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
číslo motoru se už nekontroluje, stačí když souhlasí číslo na štítku a v TP.
 
 
Datum: 30. června 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ani mne skontroloval papiere kukol na SPZ a to vsio ani na štítok nečumel mňa 2x kontrolovali
 
 
Datum: 30. června 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nikdy mě ho nekontrolovali a to mě stavěli cca 8x
 
 
Datum: 30. června 2011 16:54
 
<  766  767  768  769  770  771  772  773  774  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.04.2025 22:43:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu