Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj krámek už premává, nebo je to jen proto, že prší, tak se nedá dělat na střeše?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2011 18:27
 u nas prsi jak z konve a tak na chvilku odbehnu makat ve fichtl kramku,, ale pozor zrada,,, posta v utery a ani ve stredu nepracuje JE STATNI SVATEK,,,, a tak kdo potrebuje o vikendu makat,,,je to to na 50% ze to klapne,,
Datum: 03. července 2011 18:27
Jméno: JW5
IP: uživatel11977
 Zdravim všechny ,máte někdo zkušenosti s hvězdicovou hlavou na pio ? ,zajišťuje lepší chlazení to jo ale jestli bude stejný výkon ? jo a jestli pasuje na sériovej válec. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2011 17:37
 Podle mě aby to zvedlo výkon tak by se musela snížit protože to má velkou spalovací komoru jako pionýr 05, a na
seriový válec to pasuje
Datum: 03. července 2011 17:37
 Zdravím, šel jste někdo na STK s eumatikama, jejichž rozměr nesouhlasil s TP(šířka)? Vyhodili vás nebo to přešli?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2011 7:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Tak zkusit tam zajet můžeš. V nejhorším tě vyhoděj. Nevím, jestli je to všude, ale u nás když přijedeš do 3 dnů, tak ani nic navíc neplatíš. Takže bych to zkusil, když bys neprošel, dal bych jinou gumu a jel tam znova...
Datum: 04. července 2011 7:59
Jméno: jony1203
IP: uživatel11667
 Zkus tam zajet. Podle mě to vadit nebude. Když jsem byl já na STK s tatranem tak jen kouknul jestli to svítí a bliká a na gumy se ani nepodíval.
Datum: 03. července 2011 16:18
 To je mi jasný, ale když mám úplně novou pneu vzadu, tak radši risknu STK s ní, než kupovat za 1000 novou. Nebo jestli víš o někom kdo by měl slušný pneumatiky na hranatou čezetu třeba i jetý, ale použitelný při stk?
Datum: 03. července 2011 15:12
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 * pneu neseděly
Datum: 03. července 2011 15:10
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 byl jsem u nás na STK, kam se lidi bojej jezdit, protože tam celkem vyhazujou a pneu mi neseděli jak na pinckovi, tak ani když jsem tam byl s KTM a jen mě na to upozornil, ale prošel jsem v pohodě,,, záleží na technikovi, vyhodit tě za to klidně může
Datum: 03. července 2011 15:03
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 Zdravim uz je to dva roky co jsem dal do provazu jawetu ktera 30 let stala v garaži. Dal sem novej lak očistil a jede ale chci se zeptat jestli ma cenu na ni delat celkovou opravu a nakolik to tak vyjde je tam vse jede chromy pekne
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2011 12:46
 Zdravíčko draci. No klasika nechal jsem otevřenej benzín.Tekl mi benzín jak je koleno a výfuku když sem ho narovnal(měl sem ho opřenýho na levou stranu).Pak sem chtěl rozlačit a na 1 vubec nešlo pohnou z pístem.Až tak po 15 min sem to postupně rozltačil a pak už to šlo na jedna:SORRY ZA DLOUHÝ TEXT 4ím to ale může být????? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2011 17:00
Jméno: wultorf
IP: uživatel10627
 Natekl ti benzín nad píst a protože kapalina je nestlačitelná tak se nedostaneš přes kompresi, po chvilce ti to vyteklo a bylo po problému.
Datum: 03. července 2011 17:00
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ahoj mate někdo fotky ze zavodu tt košov ?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2011 12:03
 čus chlapi jedete někdo na fichtlday v utery za Frenštat ?  snad nam vyjde počasi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2011 20:10
 argo: ja uplně original sice renovovany ale original nemam nic upravene jenom sniženou hlavu
Datum: 03. července 2011 20:10
 Jestli bude počasí jako dneska tak to bude na prd. Ale jinak už se těším...
Datum: 03. července 2011 19:00
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ahoj ty tam jedeš s seriovým fichtlem nebo upraveným?a jaký tam budeš mít převod?díky
Datum: 03. července 2011 14:29
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 cus draci sel by karborator z babetty na fichtla? a jak by to jelo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2011 13:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ten karbec sotva ukrmí babetu natož pionýra...
Datum: 03. července 2011 13:27
 jelo by to blbě. podívej se jaká je v tom karbu dirka a třeba pochopíš proč
Datum: 03. července 2011 10:24
Jméno: d
IP: uživatel10446
 Cus, mám dotaz, chci dát na fichtla sportovní filtr, nevíte kde by se dal sehnat??? vetsinou prodavaj jen s vetsi prirubou a pak to tam nedrzi a priruba praskne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2011 21:36
Jméno: jawar
IP: uživatel11114
 ser na sportovní filtr rozdělej tu krabicu kde je origo filtr a to kolínko co vede na krabicu tam nasaď samotnou a přetáhni prěs ni kousek silonky nebo něčeho podobného so krásně propustí vzduch a zadrží prach. máš to za 5minut a zadara a má to tu samou funkci
Datum: 29. července 2011 21:36
Jméno: podkkllad
IP: uživatel11977
 tady na fichtl krámku prodávaj difuzor ,je pod složkou tuning ,a pak tam ten s větší přírubou snat pude,,
Datum: 04. července 2011 23:10
 Dobrý den dnes jsem složil motor pincka a tak jsem ho přidál na kostru nenalil olej jen jsem ho chtěl protočit ale motor de hrozně stěžka dlouho se roztáčí a na start páce musím se uplně zhoupnout abych rozotčil motor nevíte přoě to dělá ?? je to tím olejem ?? řekl bych že jeto ložiskami ale ložiska jsou nová Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2011 20:20
 haha no ty taki nic moc
Datum: 04. července 2011 20:20
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 az na tech 253 hrubek si to napsal celkem spisovne...........
Datum: 04. července 2011 18:13
 Tak jsem to dnes dokončil a udělal jsem to podle vaších rad teda ne vsechny rady jsem delal jen ti co fakt pomahaj motor se uš uplně normálně točí jak má jen to chtelo dat olej a trocu si stim vihrát Jo franky tobe taki dekuju za ti nadavky atd jen nechapu proc sem pises ze jeto ztrata casu nekomu radit tak jsem nechod nerad nikomu a kdis ti to tak vadi kadej neni chitrej jak ti nekdo se tou motorkou zabiva a chce ji opravit poradne a ne delat chitriho ze to umi nejlip a kadiho zjebat kdis ti to vadi rad tem kterejm to nevadi a muzete mne tet rikat ze nepisu hacky nebo carky atd. 75% lidí na internetu to nedela jo jsou pak dementni ti lidi ale jeto kadiho vec komu se to nelibi at to necte to je muj nazor jinak Dík klikar michal9 atd
Datum: 04. července 2011 17:02
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 Klikar - co jsi cekal ? vzdyt vsichni to nejdriv rozmlatej kladivem a pak se tu dementne ptaj ... pritom v dnesni dobe internetu jsou vsude navody a katalogy a vsichni tydle prasata jsou liny neco hledat natoz pak kvalitne neco udelat ... ty me buzerujes za chovani ale PROC BYCH SEM DAVAL DETAILNI NAVOD kterej by byl stejne k hovnu protoze by to ty vandraci ani nedocetli ... (za me internet nebyl a spravoval jsem - v dnesni dobe todle neexistuje.. ) nekdy pred 2ma lety jsem tu odpovidal na kazdej nazor a ve vysledku se ty curaci se mnou jeste hadali - z toho uz jsem vyrostl ... 95% kokotu tady si dela prdel z axiali a pritom je to dost dulezita vec tak proc to tu nekomu vysvetlovat a hadat se ?? proc stracet cas ? kdyz je to k hovnu ... jinak za mesic je burza - priprav se ze ti tam "nakopu prdel" - kecam jenom pokecame minule jak mela byt nejaka ta bitka tak jsme se minuli ...
Datum: 04. července 2011 13:57
 Bože ty to vidíš!! přísahám a slibuji že tohle bylo naposled kdy jsem se tu snažil někomu poradit.
Datum: 04. července 2011 7:23
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Asi máš na klice málo zasunutý ložiska. Já jsem je tam minibajka narval kladivem a stejně to dřelo, tak jsem dal mezi kártry podložky aby to bylo dál od sebe a lítá jak drak. Je to prasečina a u fika to stejně nejde...
Datum: 04. července 2011 0:46
 No to právěže nejde de stěžka ale nevím proč kdit jsem to dělal jak jse má
Datum: 03. července 2011 18:00
 Beztak tam máš natěsno klikovou hřídel... Sundej válec a zkus pohnout s ojnicí. Mělo by to jít jako po másle.
Datum: 03. července 2011 17:45
 No tak jsem to skusil ani jsem to moc nepoťukal tak jsem ho našlapl motor a uš to de lechčejc než to šlo před tím ale kdyš motor chitne tak jse dlouho roztáči prostě furt to de těžko nato aby jse motor normálně roztočil ale to uš bude tím olejem že to de na sucho tak vám všem děkuju
Datum: 03. července 2011 16:32
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 gumu ne ale dřevo je rozumnej nápad
Datum: 03. července 2011 16:16
 Klikař dík skusím to doufám že nic neskurvím a rači to budu ťukat přes nákí polínko nebo gumovou palicí skusím to poťukat z obou stran
Datum: 03. července 2011 15:46
 poradim ti takovou prasečinku která se dělá pouze v nouzi nejvyšší a delaji ji občas všichni jen se nikdo nepřizná. vyndej svíčku, sundej celý zapálko a retězový kolečko. ven kladívko a !!!!ZLEHKA!!! potukej karter kolem gufera na klice a kolem gufera řetězovýho kolečka. pak zkus bez svíčky jak se to točí. dej vědět jak to dopadlo. možná to nebude fungovat, lepší by bylo potukat ze strany spojky, ale třeba si to povolí
Datum: 03. července 2011 12:15
 Myslíte že si to sedne a pujdeto Já jen abych něco neskurvil A může to třeba bejt tím olejem né jdeto na sucho ložiska kolečka v pouzdrech
Datum: 03. července 2011 11:31
 No tak já to skusím jak jsem to řikal snad se to rozběhne jak má než si to sedne atd. a učiťě budu dávat motor do sporáku nebo mražáku
Datum: 03. července 2011 11:04
 no ted by ti s tim měl poradit asi politruk. a nebo použij menší kladívko
Datum: 03. července 2011 11:02
 všichni jsou takoví chudáci že nemají doma sporák a mražák že?
Datum: 03. července 2011 10:58
 Aha a co mám teť dělat teda ?? rozebrat to znovu nebo nalít olej a protáčet ten motor ??
Datum: 03. července 2011 10:58
 poštule tys tu chyběl  )) ale v podstatě máš pravdu
Datum: 03. července 2011 10:55
 když tě všechno zradilo,pomůže ti kladivo.
Datum: 03. července 2011 10:34
Jméno: zást. pro věci politické
IP: uživatel8652
 Vždy mě udiví jak někteří všechno perfektně ví a zná, zřejmě i všude byl minimálně třikrát. Ale kdy měl alespoň mizivé základy strojařiny, tak by jistě věděl že nová gufera, musí táhnout, a celý motor si musí sednout. Ale povšimněme si že jsem nikoho nejmenoval!
Datum: 03. července 2011 9:48
 politruku máš jistě pravdu!!! zapoměl jsi napsat ale jak se to dělá. složim motor bez klikovky a bez gufer pochopitelně. zkusim jak se točí převodovka a jestli řadí.rozeberu, a složim s klikovkou a s převodovkou už s těsněním nebo tmelem samozřejmě bez gufer. i ted se musí vše točit zlehka. i klika!!!! narazim gufera samozřejmě ne na sucho!! a klika i převodovka začne "lepit" při roztáčení a zastavení. nastrojim primár a spojku, zavřu. dám píst nasadim válec zkontroluju vyůhlování, popřípadě vyůhluju. sundám válec nasadim kroužky nasadim válec. sesadim zapalování seřídim předstih a dám hlavu. nastrojim do rámu naleju olej zapojim elektriku a jedu do práce. už jsem ti to popsal dost polopaticky??? doufám že ted už budeš se mnou, potažmo s ostatníma co tvrděj že vše musí jít zlehka souhlasit. je fakt že Franky se nechá občas unést a pošle někoho do prdele. někdy se mu nedivim. dementnost některých rad a hlavně dotazů je zarážející. Franky je dobytek a hulvát ale dobrej mechána. měli jsme spolu o jeho chování dlouhou diskuzi a zatim se vyjadřuje nepříliš diplomaticky avšak naprosto přesně. myslet si že tři upocený gufírka udržej motor tak tvrdej aby nešel prošlápnout je zhovadilost.v tom motoru jsou všechny čtyři ložiska předepnutý jak prase.
Datum: 03. července 2011 9:38
 má pravdu ten Franky  ))) vše se zkouší hned co to dělá, a vše se musí točit lehce...
Datum: 03. července 2011 7:54
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 kdyz jste banda kretenu a do vseho se serete tak pak se nedivte ze to mate domrdany...... nic nesmi jit ztuha !!! vse musi jit HNED lehce ..... jinak ty blbce co se ptas tak kdybys nepomlatil vsechno kladivem tak bys todle neresil - jinak pokud mas podezreni na loziska ktera jsou nova tak mas v pici kliku nebo nema vule popripadne si pomlatil pouzdra a drzi ti to prevodovka..........
Datum: 03. července 2011 1:44
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Taky mi to po GO dělalo,tet to prokopnou i rukou
Datum: 03. července 2011 0:36
 všechno je tam na těsno jak si to utáh a musí si to sednout, ale bez oleje zadřeš futra v převodovce, řetězu primáru to taky asi neprospívá..........
Datum: 02. července 2011 23:45
 Zdarec,mám problém s pinckem(21),nejde do otáček,předstih je ok ,výfuk i karbec je čistej benzín teče...už nevím co stim  dík za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2011 3:09
Jméno: Dominik
IP: uživatel11985
 zmensi odtrh anebo se koukni ma spalovaci civku na zapalku tou taaky muze bejt xD
Datum: 05. července 2011 3:09
 Jojo vyzkouším dík
Datum: 03. července 2011 15:31
 Odtrch na kladivkách koukni se třeba jesli tam není pecka a seřiď odtrch
Datum: 02. července 2011 23:40
 Předstih
Datum: 02. července 2011 23:00
 a co svička ?? a vzduchový filtr
Datum: 02. července 2011 22:44
Jméno: marek
IP: uživatel11974
 zdravim draci prosim vas nevite čim to může bejt že muj fichtl fluše otvotvorem na filtr ven benzín ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2011 14:54
Jméno: Stepi
IP: uživatel11978
 třeba mu nechutná
Datum: 03. července 2011 14:54
 Mě to dělal uštíplej píst.
Datum: 02. července 2011 23:01
Jméno: fppff
IP: uživatel10027
 To je jasný, každej fichtl bez klapky to udělá, ale když máš filtr, teda airbox tak tě to při dalším ssání veme nazpět! Víš?! Tak to je
Datum: 02. července 2011 19:25
 mě to taky dělal když jsem jezdil bez filtru...
Datum: 02. července 2011 19:20
Jméno: marek
IP: uživatel11974
 občas joo ale tenhle to delá furt prostě
Datum: 02. července 2011 18:53
 Fichtl je dvoutakt a nemá klapku tak si občas flusne do karbecu místo do výfuku....
Datum: 02. července 2011 18:40
 http://de.wikipedia.org/wiki/Simson_Schwalbe NEVVÍTE NĚKDO HODNOTY PŘEDSTIHU PROSÍM ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2011 11:05
 Hele sklidni se nerváku a když seš tak chtrej tak sem dej odkaz
Datum: 03. července 2011 11:05
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Nemáš gůgl tvle?15 vteřin trvalo než sem to našel....
Datum: 03. července 2011 7:17
 zkus 1,5MM a odtrh 0,4MM
Datum: 02. července 2011 15:55
 čus draci pls určili byste mi cenu, kterou bych mohl dostat za tohoto pionýra? jedná se o jawu 555, rv. 1961, plně originální stav, na laku zbytky původních linek, lak mírně místy rezavý, motor jede parádně nic necinká , chytá jak za tepla tak za studena na poprvý bez plynu, svítí, brzdí, troubí, pneu jako nové (původní) na tachu 7500 km, není náhon ale jinak tacho funguje, sem 2. majitel. bez tp. chybí pouze prsa. http://imageshack.us/photo/my-images/155/p1000838t.jpg/
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2011 8:40
 Můj odhad 4000Kč
Datum: 05. července 2011 8:40
 Pěknej kousek... Koukni na aukro, nebo někde sežen ty prsíčka a trochu to přelešti leštěnkou a veř, že ti to takovejch 7 - 8 tisíc hodí.
Datum: 03. července 2011 17:49
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 5 tisíc, když se najde hejk tak 7
Datum: 03. července 2011 0:54
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 da na aukro uz protože ma revmaplechy 7-10 tisíc
Datum: 02. července 2011 22:22
 zase nepřeháněj.se podívej na motoinzerci
Datum: 02. července 2011 21:28
Jméno: mláta
IP: uživatel8278
 dal bych za to 2000
Datum: 02. července 2011 20:16
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Cau prosim neco co ma priblizne 0,4 mm dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2011 20:25
 já jsem to nikdy neměřil přesně, já jsem se naučil poslouchat motor a dělal jsem to podle toho jak to jde,
Datum: 07. července 2011 20:25
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
Datum: 03. července 2011 13:57
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 koukni si do kalhot........
Datum: 03. července 2011 1:47
 Pet flaška
Datum: 02. července 2011 13:11
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 A co šuplera, to ti nic neříká??
Datum: 02. července 2011 13:05
 měrky, nějakej tenkej plíšek, papír nějakej.. je toho moc..
Datum: 02. července 2011 12:35
 Měrky....
Datum: 02. července 2011 11:51
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 Chodi sem jeste klikar, frikulin nebo nekdo kdo zvlada repasnout kliku? Vsechno dodam jen je potreba vylisovat i ten bocni cep na kterym drzi zapalko (dam kliku na ktery je OK staci to jen prohodit, ojnici mam taky nahradni) ... Nejak nevim na koho se obratit
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2011 13:29
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Frikulín mi už kliku dělal, není ani drahý a motor s tou klikou chodí pěkně a nevibruje. Na klikaře jsem taky slyšel jenom chválu. Znám ho osobně a kliku bych se mu svěřit určitě nebál...
Datum: 03. července 2011 13:29
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 rozhodnuti je na tobe..... jinak duveru mit muzes
Datum: 03. července 2011 12:15
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 Mozna i zapomel, ale popravde nemam v tebe duveru a nesveril bych ti to. I kdyz vim ze bys to nejspis zvladnul
Datum: 03. července 2011 10:27
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 na me si nahodou nezapomel ??
Datum: 03. července 2011 1:51
Jméno: martin
IP: uživatel11975
 Kolik si bere grikulin za rozlisovani a slisovani a vycentrovani....? ojnici bych dodal,mam taky o to zajem
Datum: 02. července 2011 21:24
 stačí poslat vzkaz na mánii a nebo zavolat na číslo v profilu
Datum: 02. července 2011 15:52
 Mě to dělal frikulín,chceš na něj kontakt?
Datum: 02. července 2011 13:20
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 Čus draci jakej je nejlepší předstih na pio
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2011 13:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Co je "Předstich" ?
Datum: 03. července 2011 13:30
 Martin Předstich si šteluj podle toho jakej máš kompresní poměr
Datum: 02. července 2011 23:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Takový, co je v manuálu...
Datum: 02. července 2011 11:24
 no zapomněl sem záleží na jaký pio.. jawa 550, 555 cca 2-3mm, jawa 05 cca 2mm, jawa 20,21,23 1,5mm
Datum: 02. července 2011 10:06
 kolem 1,5mm
Datum: 02. července 2011 10:05
Jméno: Marek
IP: uživatel1337
 Ahoj draci, chci se vás zeptat jestli je dobrý stočit klikovku na menší průměr, kterou budu dávat do "silničního" fichtla. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2011 9:08
 Je to opačně,stočená klika není dobrá do terenu! A hmotnost kliky nemá přímou souvislost s počtem otáček motoru! Na silnici je to dobré pokud máš nějaký točivý motor a nechceš ho brzdit těžkou klikou....ovšem nesmí se to přehánět.....kdybys chtěl,mám navíc dobrou,zánovní,závodně nejetou utočenou kliku 90mm s jehlovou CKR ojnicí a s vložkama(najeto asi 20km po vesnicích)....za 1800,- bych jí nechal....
Datum: 02. července 2011 9:08
 myslim ze na silnici to dobry nei protoze se ti tim zvysi otacky , takova uprava je lepsi spis do terenu nez na silnici
Datum: 01. července 2011 22:54
Posl.aktualizace: 06. července 2011 18:18
Jméno: stambi
IP: uživatel7807
 med sice odvadi dobre teplo ale bude delat bordel roztaznost a bod tani medi je 550-600 stupnu tak abi se nezacala tavit
Datum: 06. července 2011 18:18
Jméno: vacin
IP: uživatel11898
 hale, myslim že nevypad, bo dosedá na válec a přes hlavu je přitaženej. Ale hiník x měď dělá psí kusy- v místě spoje to asi bude hnít. Ale třeba ne.
Datum: 03. července 2011 8:01
 Nevím,třeba proto,že je šikovnej a má na to prostředky  Jinak co si o tom myslíš?Mělo by to cenu?
Datum: 02. července 2011 13:17
Jméno: standa
IP: uživatel11971
 Vim kde si to viděl....racing hlavy minarelli AM6 a racing hlavy pro 2T MTX ....ale to je vodník.....co jsem zaslechl,tak tyhle nalisovávaný vložky hlavy nejsou úplně čupr...přestup tepla neni dobrý....ale zkusit si to mužeš....odrazovat te nechci....proč myslíš že stejskal přešel z vložek na vodnika?
Datum: 02. července 2011 9:03
Jméno: 999
IP: uživatel11843
 Zdravím, mám problém s karbecem. Při vyšších otáčkách musím držet nohu na cupáku jinak se mi to dusí. Nevíte co by s tím mohlo být? Karbec jsem vyčistil. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2011 23:47
 Skontroluj Přívod paliva profoukej celej karbec prostě ho vičisti
Datum: 02. července 2011 23:47
 Tak větší trysku.
Datum: 01. července 2011 22:52
Jméno: 999
IP: uživatel11843
 To jsem taky zkusil a bez úspěchu.
Datum: 01. července 2011 22:33
 Zvýšit hladinu v plovákovce.
Datum: 01. července 2011 21:42
|



|