Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 zdarec hoši.. dělal jste někdo celkovou GO 175/487? Zajímalo by mně, kolik si mám zhruba nachystat peněz... Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 15:32
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 máš je tam
Datum: 06. července 2011 15:32
 OndraJW: Pokud jí máš zachovalou relativně, tak bych jí uplně nerenovoval a jen vyměnil poškozené díly, případně některé zrepasoval a jestli to špatn+ě jezdí tak udělat generálku mtooru - ta mě osobně vylša cca na 3500Kč, ale rozdělával a skládal jsem si ho doma sám. Záleží opravdu na stavu, máš fotky té svojí? Když tak mi je pošli na maila a řeknu ti svůj přesnej názor  . Díkec
Datum: 05. července 2011 21:07
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 přemýšlím právě, jestli není lepší ji nechat v původním stavu
Datum: 05. července 2011 18:41
Jméno: Scorpio
IP: uživatel11988
 Zdarec borci. Nemate nekdo rozmery klinku rotoru na Stadiona? Vsude dva dny zavreno
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2011 17:50
 Čau draci píšu zas ohledně těch světel sundal jsem kryt přepínače (na řídítkách) a když to přepnu dolu svítí dálkový přepnu nahoru jde to vždy trochu stuha tak svítí taky dálkový a když sem to dal tak jako doprostřed ten čudlík tak svítilo tlumeny ale zadní proste nic žárovka není nijak poškozená a v tom držáku( jak sou 2 ty plíšky) to mám ten plast na tom mám to očko který je na drátu přicvakli a na druhé straně se dotýká žárovka jen toho plíšku ukostření že ?Chtěl jsem koupit novou ale dnes je svátek takže všude zavřeno a doma mám jen do škodovky ale ty jsou 12W. Takže se ptám chce to nový přepínač asi že ? nebo čím by to ještě mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2011 17:48
Jméno: Scorpio
IP: uživatel11988
 Zkus ho rozdelat a prostriknout kontaktolem..
Datum: 05. července 2011 17:48
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Čau draci,
Myslíte že mně může stříkat na mustangu benzín s olejem z výfuku kvůli tomu ,že ho prokopávám tak 6x než chytne?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 9:31
 moze inak to ze strika olej z vyfuku u 2T je normalny
Datum: 06. července 2011 9:31
Jméno: Jawak
IP: uživatel7674
 Zdra draci mám Jawu 125 Dandy a po nastartování má vysoké otáčky kolem 5000.Nevíte čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 17:24
Jméno: hanz
IP: uživatel10666
 taky na rolně je telovací šroubek na lanko linu tak jestli ti to prostě jenom nedrží moc plinu tak ho skus zatočit
Datum: 06. července 2011 17:24
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 Jestli se ti zasekava soupe tak musis vyndat karburator a rozebrat a poradne vycystit
Datum: 05. července 2011 17:28
Jméno: Jawak
IP: uživatel7674
 Díky za odpověd,a kdyby se zasekávalo to šoupě tak co s tím mám udělat?
Datum: 05. července 2011 15:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nastaviv si voľnobech nezasekava sa ti bowden plynu alebo klapka (šupatko) v karburátore???
Datum: 05. července 2011 14:55
Jméno: Lug
IP: uživatel11986
 Zdarec od rána se "hraju" s pionýrem a pořád nejde nastartovat ani roztlačit... trysky mám čisté,jiskru to háže, sem tam to má snahu nastartovat.... co mám ještě zkusit????
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2011 23:41
 vymen fajfku svicku, skontroluj jestli tam jde dostatecne benzinu a mrkni na jakym zarezu mas jehlu u jednoho mustanga mam jehlu uplne na prvnim zarezu od zhora a na druhym mustangu na 2 zarezu od zhora takze si nevyberes a nebo skus nabrat do injekcni strikacky cistej benzin vymontuj svicku strikni to do valce zamontuj svicku a skus nastartovat melo by to na 100chytit ! a mrkni na hladinu karbecu.
Datum: 14. července 2011 23:41
Jméno: hanz
IP: uživatel10666
 vyměn svýčku nekteré dyš je venku tak házý ale po namontování do hlavy už ne
Datum: 06. července 2011 17:26
Datum: 05. července 2011 17:20
 jako svíčka je mokrá ( ale mám dojem, že by to asi mělo byt víc) a ten předstih s tím mám udělat co??
Datum: 05. července 2011 16:51
Jméno: loudin
IP: uživatel11987
 Zkus předstih a přesvědš se, jestli ti jde benzín i do válce
Datum: 05. července 2011 15:46
Posl.aktualizace: 06. července 2011 22:20
 jasně všechno svař.když neumíš rozklepat nýtek kernerem tak je nýtek na hovno že?nejlepší je svařit koleno s výfukem dohromady.to bych urazil pazoury
Datum: 06. července 2011 22:20
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 na picu .........
Datum: 06. července 2011 22:04
 Nejtky svař to je nejlepší řešení ono to nejtování je neštastne řešení
Datum: 06. července 2011 11:20
 mal som takú rozetu doma, s kolikmi som problem nemal, ale rozeta hrozne húpala, je to ako keby len od oka zostavená
Datum: 06. července 2011 9:28
 tak to asi nepoznáš jen tak s obrázku ale tak určitě by to mělo něco vydržet
Datum: 05. července 2011 17:53
 ale aji by mě zajímalo jestli je kvalitní aby se mě hned nerozkejvaly kolíky ... díky
Datum: 05. července 2011 17:33
 za 250 dobry
Datum: 05. července 2011 15:15
 ahoj, poprosil bych o pomoc. Vymlátily se mi silenbloky v přední vidlici a fichtl začal být tak lehce neovladatelný  takže můj dotaz je: Kde mi někdo nalisuje nové silenbloky za rozumnou cenu v okolí Ostravy??? Díky moc za rady a tipy
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 22:07
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 mas jedinou kliku ze to cezetak napsal jako prvi ...... bych te se asi jó hodne a jó skurvene rozepsal ...
Datum: 06. července 2011 22:07
Datum: 05. července 2011 14:36
 silenblok je z gumy.. pouřitý v aute k zavěšwní motoru, převodovky, náprav atd... to co máš ty v přední vidlici je pouze plastové futro, které si nalisuješ sám bez nějakého speciálního nářadí... teda pokud nejsi lempl... a kdybys nebyl líný tak na netu je kopec návodů jak to udělat..
Datum: 05. července 2011 13:20
Jméno: David
IP: uživatel11550
 Čau mám čz 150 po dlouhé době jsem ji vytáhl z boudy a nechce jet čistil jsem karburátor několikrát a na našlápnutí ani na roztlačení nejede. Ale jak jsem zkusil stříknout trochu benzinu do válce tak to jde myslíte, že je špatný karburátor? Myslím že dřív s tím byl taky problém. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 9:44
Jméno: David
IP: uživatel11550
 To jsem si taky říkal,ale když už jsem všechno vyčistil nejmíň 5x tak jsem si myslel že už to bude ok. Nic jiného tě nenapadlo??
Datum: 06. července 2011 9:44
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Řekl bych, že je to normální u strojů, které delší dobu stály.... mě to taky dělalo u čz 175 a i u 250tky ale každopáně ti moc závidím čz 150 je moje vysněná motorka....
Datum: 05. července 2011 21:04
 Zdarec, mám takový dotaz ohledně rozměru ráfku na Jawu 250/559 Panelku, v TP jsou napsány dva rozměry pro zadní ráfek - 2,15x16" a 1,85x16", tak mě zajímá jestli na ten 1,85x16" obuju bezproblému pneu o rozměru 3,50x16" nebo jestli je zapotřebí ten 2,15x16". Předem dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2011 11:10
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 Ahoj, chci se zeptat jaký objem má nádrž na babettu 210. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2011 10:31
 omlouvám se člověku s dotazem na řetězový kolečko za smazání, ale pokec ten dlouhej odkaz hrozně roztáh. dávejte si na to chlapi pozor, at to tu můžem číst jako lidi a ne jak tataři. děkuju za pochopení
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2011 15:57
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Tak tak... Ordnung muss sein. Pořádek musí být.
Datum: 05. července 2011 15:57
 Přístě používejte na dlouhý odkazy zkracovač goo.gl !
Datum: 05. července 2011 10:09
 zdarec draci mám doma čízu 175/487, jawu 250 panelku ale nemám nic jen tak na lítačku po vesnici stojí mi doma stará 555 jenže děda říkal že papíry dal před asi 20 letama do depozitu .. nejsem si jistej jestli tam ještě budou - to asi těžko že? popř. jak je to s koupí dokladů na 555?? dá se to normálně koupit od někoho a předělat štítek a číslo motoru nebo jak? poradte díky moc  kdyby je někdo měl kdyžtak napiště na mail jawa46@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2011 23:07
 Jestli je dal do depozitu tak tam budou, tak jsem teď vyzvedával dvě motorky co byly hooodně dlouho v depozitu
Datum: 04. července 2011 23:07
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 zravim všechny ,nevíte někdo kde by se dal sehnat drapák z tvrdé gumy na pio,díky za typy
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2011 9:51
 mitas E-06 je dobrej-možná nejlepší, ale je z měkké směsi, pokud zháníš něco na tvrdo, tak si sežeň nějakej z krosky, já jezdím Mitas C-20 90/100 ale upozornuji že není vhodnej do blata a bez úprav se ti nevleze ani do rámu
Datum: 05. července 2011 9:51
 Seženěš ho třeba v THORNU nejlepší je Mitas E-06
Datum: 05. července 2011 8:38
 zdravim.mam problem s prevodvkou na jawe 23.chova sa ako keby bol zaradeni neutral a to aj ked tam hodim nejaky kvalt.spojka je vporiadku,aj motor nastartuje ale aj ked preradim tak stale je tam neutral.moze to byt tym ze mi vyskocila vydlicka z radiaceho automatu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2011 10:28
 no tak som dotiahol srauby a prehadzoval furt medzi 1 neutral a 2 tak uz sa to samo nejak spojazdnilo ani neviem ako...dik za rady
Datum: 05. července 2011 10:28
 Zkus dotáhnout dva šrouby co jsou u řadicího automatu zeshora na motoru. Je k nim celkem blbý přístup. Když ti to startuje, tak je přeci blbost štelovat spojku.
Datum: 05. července 2011 9:09
 no skusim,ale spojka pritlak ma,aj ked prekopnem motorku tak to proste otoci piestom a motor nastartuje ale mne nehadze rychlosti a to ani na mieste ani za jazdy.inac lamely su nove,este aj spojkovy kos.
Datum: 04. července 2011 21:42
Jméno: misut21
IP: uživatel2336
 takze draku jak mas na prave strane kryt na motoru (tam kde je řadička) tak je taky srubek kterym ladis spojku tam je i matka tu povol a potom s tym srubkem skus jit uplne dolu pak jestli mas fungl novu spjku tak to tam nech ale jestli ne tak udelej to same ale skus trochu s nim pokrutit nahoru a skus jestli to dela furt jestli jo tak zakrut jeste vic nahoru to je vse co ti muzu poradit
Datum: 04. července 2011 21:33
Jméno: Michal
IP: uživatel11982
 Zdravím, lidi.
Přemýšlím o tom předělat svoji Jawu Dandy 50 na 80cc, ale nikde na netu nemůžu nalézt žádný vhodný kit. Jen jsem se dočetl, že by na to měl pasovat kit Polini 80, ale ten taky nelze nikde najít. Díky předem za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2011 23:09
Jméno: Karel
IP: uživatel10944
 existuje, musíš bejt trpělivej. Ale ta cena taky slavná nebude. 2roky z5 to lítalo okolo 5tis
Datum: 04. července 2011 23:09
Jméno: Michal
IP: uživatel11982
 No já vím pouze o tom Polini 80, ale nemůžu ho nikde sehnat
Datum: 04. července 2011 21:43
 no som si mislel ze más minarelli.. do minarelli sa oplati investovat aj 10000 je to pecka motor,,, na dandy s motorem sachs som nevidel nikdy ziadnú sadu
Datum: 04. července 2011 21:25
Jméno: Michal
IP: uživatel11982
 nene minarelli ne, klasická dandy, je tam sachs motor... a jenco: no co jsem slyšel tak by se měl dát sehnat do 5000, 8000 už je přece jen moc, to už se vyplatí koupit něco jinýho
Datum: 04. července 2011 21:03
Datum: 04. července 2011 20:58
 Más dandy minarelli? tak hladaj sady na motor "minarelli am6" je plny internet
Datum: 04. července 2011 20:56
 Čus draci tak jsem nastartoval fichtla přední světlo svítilo na zadní jsem se za poměl podívat pak přijdu za hodku nakopnu to ale přední nesvítí ani když jsem motor vytočil furt nic zadní taky ne ale tam my spadla ta žárovka na zem ale poškozená není no ale mám tam v zadním 2 žárovky dal jsem to do te spodní (menší) mysím ze to tak i bylo ale nesvítí ale jak to že najednou nesvítí přední ? ale když zapnu dálkový tak to svítí normál nevíte čím to muže být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2011 21:20
Jméno: fo80
IP: uživatel11977
 to bude asi děla t přepínač na řídítkach,bude přeštípnutej jeden z tich čtyř drátků ,,,,,ja je kousek zkrátil a svítilo to dál za 1
Datum: 04. července 2011 21:20
 ještě mě napadlo že ono jak to vybruje tak furt mi to troubý asi nákej špatnej ten čudlik nebo se tam s ohl ten plíšek a furt je to spojeny nebo co to tam je . tak že by to bralo všechen proud ?
Datum: 04. července 2011 20:37
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
 Zdarec draci, nevíte čím to může bejt? Když řadím tak se s toho občas ozývají takový rány že si myslim že je po převodovce.... ale díky bohu to pořád jede výborně  .... ale nevíte čim by to mohlo bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2011 23:06
 Jo, buď to může být špatným seštelováním spojky - nevypínáním, takže seštelovat, zkontrolovat stav spojky popř tyček a kuliček. Mě se stalo že jsem generálkoval motor a zapoměl jsem tam dát mini podložku pod hlavní hřídel takže převody mají kapku vůli a při řazení to zachrastí i když je spojka vyplá...
Datum: 04. července 2011 23:06
 Jawa05: Spíš mu spojka úplně nerozepíná a převody jdou dost na tvrdo přes zuby. Znám to zčezety, dá see to vyřešit pořádným seštelováním vypínání spojky
Datum: 04. července 2011 21:10
 Změn si prosím nick, nechci aby si mě někdo pletl s někým jiným. Jinak k otázce, může to bejt tím, že ti klouže spojka a prostě zařadíš kvalt natvrdo...
Datum: 04. července 2011 19:22
 Zdravím, když nastartuju fichtla, tak po vytočení na max. otáčky fichtl zdechne a konec. Už nevim, co by s tim mohlo bejt. Nádrž sem vyčistil, trysky v poho, karburátor dobrej taky, myslim že mi tam jde málo benzínu ale nádrž je čistá a filtr v hadičce taky. Co by to mohlo dělat? Poraďte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2011 3:06
Jméno: Dominik
IP: uživatel11985
 zkus zmensit odtrh tim by to taky mohlo nebo se koukni na spalovaci civku jestli dobre pali
Datum: 05. července 2011 3:06
 to bych ještě zkusit...tim by o mohlo bejt zatim dik..
Datum: 04. července 2011 21:36
Datum: 04. července 2011 18:18
Jméno: Kulich
IP: uživatel7722
 Ahoj draci, mám dneska pro změnu dotaz na podvozek, a to jestli u ČZ 175/487 mají být přední stupačky obě skládací nebo klasické, ploché, jawácké, natvrdo. Na svojí mám levou sklápěcí, pravou natvrdo, na spoustě fotek jsem zase viděl obě stupačky pevné, v katalogu zase obě skládací. Nebo se to různě měnilo z 477 -> 487? Vím, že to je jen kosmetická prkotina, ale rád bych to měl správně  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2011 22:24
Jméno: Milan
IP: uživatel11489
 První 487 měly pevné stupačky jako 477, po tom už plně naběhly z výroby se sklápěcími, zhruba stejně co začala s nima masová výroba čz 350/472. Jinak i ty sklápěčky se dnes dají sehnat ještě nové.
Datum: 04. července 2011 22:24
Jméno: Kulich
IP: uživatel7722
 Trošku jsem hledal a bude to tak, ty sklápěcí byly na 487.3, to už je vlastně 180/487 sporťák, možná už na 487.2, já mám 487.0 z r 1986, tam by asi měly být obě stupačky jako na jawkách placaté a na pevno. Že bylo tolik malých úprav, to mě dosud nenapadlo  .
Datum: 04. července 2011 21:44
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 1987
Datum: 04. července 2011 21:20
 Kulich: Já mám ČZ 175 487 z roku 1986 a má pevné stupačky přes držák - konzoli. Ty sklápěcí stupačky se začali dávat podle mě po roce 1986 na ty novější 487ky 
OndraJW: Jakej rok výroby je ta tvá ČEZET?
Datum: 04. července 2011 21:06
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 já mám na své 487 sklápěcí stupačky a myslím že je to tak originál
Datum: 04. července 2011 19:42
|



|