česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  763  764  765  766  767  768  769  770  771  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
zdarec hoši.. dělal jste někdo celkovou GO 175/487? Zajímalo by mně, kolik si mám zhruba nachystat peněz... Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 15:32
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
máš je tam :-)
 
 
Datum: 06. července 2011 15:32
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
OndraJW: Pokud jí máš zachovalou relativně, tak bych jí uplně nerenovoval a jen vyměnil poškozené díly, případně některé zrepasoval a jestli to špatn+ě jezdí tak udělat generálku mtooru - ta mě osobně vylša cca na 3500Kč, ale rozdělával a skládal jsem si ho doma sám. Záleží opravdu na stavu, máš fotky té svojí? Když tak mi je pošli na maila a řeknu ti svůj přesnej názor :-). Díkec
 
 
Datum: 05. července 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
přemýšlím právě, jestli není lepší ji nechat v původním stavu
 
 
Datum: 05. července 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel11988    
Zdarec borci. Nemate nekdo rozmery klinku rotoru na Stadiona? Vsude dva dny zavreno :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci píšu zas ohledně těch světel sundal jsem kryt přepínače (na řídítkách) a když to přepnu dolu svítí dálkový přepnu nahoru jde to vždy trochu stuha tak svítí taky dálkový a když sem to dal tak jako doprostřed ten čudlík tak svítilo tlumeny ale zadní proste nic žárovka není nijak poškozená a v tom držáku( jak sou 2 ty plíšky) to mám ten plast na tom mám to očko který je na drátu přicvakli a na druhé straně se dotýká žárovka jen toho plíšku ukostření že ?Chtěl jsem koupit novou ale dnes je svátek takže všude zavřeno a doma mám jen do škodovky ale ty jsou 12W. Takže se ptám chce to nový přepínač asi že ? nebo čím by to ještě mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel11988    
Zkus ho rozdelat a prostriknout kontaktolem..
 
 
Datum: 05. července 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Čau draci, Myslíte že mně může stříkat na mustangu benzín s olejem z výfuku kvůli tomu ,že ho prokopávám tak 6x než chytne?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 9:31
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moze inak to ze strika olej z vyfuku u 2T je normalny
 
 
Datum: 06. července 2011 9:31
 
 
 
 
Jméno: Jawak      IP: uživatel7674    
Zdra draci mám Jawu 125 Dandy a po nastartování má vysoké otáčky kolem 5000.Nevíte čím by to mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 17:24
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel10666    
taky na rolně je telovací šroubek na lanko linu tak jestli ti to prostě jenom nedrží moc plinu tak ho skus zatočit
 
 
Datum: 06. července 2011 17:24
 
 
 
 
Jméno: Vojty      IP: uživatel6362    
Jestli se ti zasekava soupe tak musis vyndat karburator a rozebrat a poradne vycystit
 
 
Datum: 05. července 2011 17:28
 
 
 
 
Jméno: Jawak      IP: uživatel7674    
Díky za odpověd,a kdyby se zasekávalo to šoupě tak co s tím mám udělat?
 
 
Datum: 05. července 2011 15:27
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
nastaviv si voľnobech nezasekava sa ti bowden plynu alebo klapka (šupatko) v karburátore???
 
 
Datum: 05. července 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: Lug      IP: uživatel11986    
Zdarec od rána se "hraju" s pionýrem a pořád nejde nastartovat ani roztlačit... trysky mám čisté,jiskru to háže, sem tam to má snahu nastartovat.... co mám ještě zkusit???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2011 23:41
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
vymen fajfku svicku, skontroluj jestli tam jde dostatecne benzinu a mrkni na jakym zarezu mas jehlu u jednoho mustanga mam jehlu uplne na prvnim zarezu od zhora a na druhym mustangu na 2 zarezu od zhora takze si nevyberes a nebo skus nabrat do injekcni strikacky cistej benzin vymontuj svicku strikni to do valce zamontuj svicku a skus nastartovat melo by to na 100chytit ! a mrkni na hladinu karbecu.
 
 
Datum: 14. července 2011 23:41
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel10666    
vyměn svýčku nekteré dyš je venku tak házý ale po namontování do hlavy už ne
 
 
Datum: 06. července 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih nastavit..... taky jsem se stím drbal držím palce a hlavně klid tady dyštak návod http://www.motozelvy.ic.cz/
 
 
Datum: 05. července 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: Lug      E-mail:      IP: uživatel11986    
jako svíčka je mokrá ( ale mám dojem, že by to asi mělo byt víc) a ten předstih s tím mám udělat co?? :-)
 
 
Datum: 05. července 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: loudin      IP: uživatel11987    
Zkus předstih a přesvědš se, jestli ti jde benzín i do válce
 
 
Datum: 05. července 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci co říkáte na tuhle rozetu? http://motorky.bazos.cz/inzerat/10513640/NOVA-ROZETA.php myslíte že je dobrá? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně všechno svař.když neumíš rozklepat nýtek kernerem tak je nýtek na hovno že?nejlepší je svařit koleno s výfukem dohromady.to bych urazil pazoury
 
 
Datum: 06. července 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
na picu .........
 
 
Datum: 06. července 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Nejtky svař to je nejlepší řešení ono to nejtování je neštastne řešení
 
 
Datum: 06. července 2011 11:20
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mal som takú rozetu doma, s kolikmi som problem nemal, ale rozeta hrozne húpala, je to ako keby len od oka zostavená
 
 
Datum: 06. července 2011 9:28
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to asi nepoznáš jen tak s obrázku ale tak určitě by to mělo něco vydržet
 
 
Datum: 05. července 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale aji by mě zajímalo jestli je kvalitní aby se mě hned nerozkejvaly kolíky ... díky
 
 
Datum: 05. července 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za 250 dobry
 
 
Datum: 05. července 2011 15:15
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, poprosil bych o pomoc. Vymlátily se mi silenbloky v přední vidlici a fichtl začal být tak lehce neovladatelný :-) takže můj dotaz je: Kde mi někdo nalisuje nové silenbloky za rozumnou cenu v okolí Ostravy??? Díky moc za rady a tipy :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
mas jedinou kliku ze to cezetak napsal jako prvi ...... bych te se asi jó hodne a jó skurvene rozepsal ...
 
 
Datum: 06. července 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 05. července 2011 14:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
silenblok je z gumy.. pouřitý v aute k zavěšwní motoru, převodovky, náprav atd... to co máš ty v přední vidlici je pouze plastové futro, které si nalisuješ sám bez nějakého speciálního nářadí... teda pokud nejsi lempl... a kdybys nebyl líný tak na netu je kopec návodů jak to udělat..
 
 
Datum: 05. července 2011 13:20
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel11550    
Čau mám čz 150 po dlouhé době jsem ji vytáhl z boudy a nechce jet čistil jsem karburátor několikrát a na našlápnutí ani na roztlačení nejede. Ale jak jsem zkusil stříknout trochu benzinu do válce tak to jde myslíte, že je špatný karburátor? Myslím že dřív s tím byl taky problém. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 9:44
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel11550    
To jsem si taky říkal,ale když už jsem všechno vyčistil nejmíň 5x tak jsem si myslel že už to bude ok. Nic jiného tě nenapadlo??
 
 
Datum: 06. července 2011 9:44
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
Řekl bych, že je to normální u strojů, které delší dobu stály.... mě to taky dělalo u čz 175 a i u 250tky ale každopáně ti moc závidím čz 150 je moje vysněná motorka....
 
 
Datum: 05. července 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: JeniCZek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, mám takový dotaz ohledně rozměru ráfku na Jawu 250/559 Panelku, v TP jsou napsány dva rozměry pro zadní ráfek - 2,15x16" a 1,85x16", tak mě zajímá jestli na ten 1,85x16" obuju bezproblému pneu o rozměru 3,50x16" nebo jestli je zapotřebí ten 2,15x16". Předem dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
Ahoj, chci se zeptat jaký objem má nádrž na babettu 210. Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omlouvám se člověku s dotazem na řetězový kolečko za smazání, ale pokec ten dlouhej odkaz hrozně roztáh. dávejte si na to chlapi pozor, at to tu můžem číst jako lidi a ne jak tataři. děkuju za pochopení odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Tak tak... Ordnung muss sein. Pořádek musí být.
 
 
Datum: 05. července 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přístě používejte na dlouhý odkazy zkracovač goo.gl !
 
 
Datum: 05. července 2011 10:09
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec draci mám doma čízu 175/487, jawu 250 panelku ale nemám nic jen tak na lítačku po vesnici stojí mi doma stará 555 jenže děda říkal že papíry dal před asi 20 letama do depozitu .. nejsem si jistej jestli tam ještě budou - to asi těžko že? popř. jak je to s koupí dokladů na 555?? dá se to normálně koupit od někoho a předělat štítek a číslo motoru nebo jak? poradte díky moc :-) kdyby je někdo měl kdyžtak napiště na mail jawa46@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli je dal do depozitu tak tam budou, tak jsem teď vyzvedával dvě motorky co byly hooodně dlouho v depozitu
 
 
Datum: 04. července 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
zravim všechny ,nevíte někdo kde by se dal sehnat drapák z tvrdé gumy na pio,díky za typy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2011 9:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mitas E-06 je dobrej-možná nejlepší, ale je z měkké směsi, pokud zháníš něco na tvrdo, tak si sežeň nějakej z krosky, já jezdím Mitas C-20 90/100 ale upozornuji že není vhodnej do blata a bez úprav se ti nevleze ani do rámu :-D
 
 
Datum: 05. července 2011 9:51
 
 
 
 
Jméno: HonzaK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seženěš ho třeba v THORNU nejlepší je Mitas E-06
 
 
Datum: 05. července 2011 8:38
 
 
 
 
Jméno: 1994      E-mail:      IP: uživatel11983    
zdravim.mam problem s prevodvkou na jawe 23.chova sa ako keby bol zaradeni neutral a to aj ked tam hodim nejaky kvalt.spojka je vporiadku,aj motor nastartuje ale aj ked preradim tak stale je tam neutral.moze to byt tym ze mi vyskocila vydlicka z radiaceho automatu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2011 10:28
 
 
 
 
Jméno: 1994      E-mail:      IP: uživatel11983    
no tak som dotiahol srauby a prehadzoval furt medzi 1 neutral a 2 tak uz sa to samo nejak spojazdnilo ani neviem ako...dik za rady
 
 
Datum: 05. července 2011 10:28
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus dotáhnout dva šrouby co jsou u řadicího automatu zeshora na motoru. Je k nim celkem blbý přístup. Když ti to startuje, tak je přeci blbost štelovat spojku.
 
 
Datum: 05. července 2011 9:09
 
 
 
 
Jméno: 1994      E-mail:      IP: uživatel11983    
no skusim,ale spojka pritlak ma,aj ked prekopnem motorku tak to proste otoci piestom a motor nastartuje ale mne nehadze rychlosti a to ani na mieste ani za jazdy.inac lamely su nove,este aj spojkovy kos.
 
 
Datum: 04. července 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: misut21      IP: uživatel2336    
takze draku jak mas na prave strane kryt na motoru (tam kde je řadička) tak je taky srubek kterym ladis spojku tam je i matka tu povol a potom s tym srubkem skus jit uplne dolu pak jestli mas fungl novu spjku tak to tam nech ale jestli ne tak udelej to same ale skus trochu s nim pokrutit nahoru a skus jestli to dela furt jestli jo tak zakrut jeste vic nahoru to je vse co ti muzu poradit
 
 
Datum: 04. července 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel11982    
Zdravím, lidi. Přemýšlím o tom předělat svoji Jawu Dandy 50 na 80cc, ale nikde na netu nemůžu nalézt žádný vhodný kit. Jen jsem se dočetl, že by na to měl pasovat kit Polini 80, ale ten taky nelze nikde najít. Díky předem za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel10944    
existuje, musíš bejt trpělivej. Ale ta cena taky slavná nebude. 2roky z5 to lítalo okolo 5tis
 
 
Datum: 04. července 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel11982    
No já vím pouze o tom Polini 80, ale nemůžu ho nikde sehnat :-(
 
 
Datum: 04. července 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no som si mislel ze más minarelli.. do minarelli sa oplati investovat aj 10000 je to pecka motor,,, na dandy s motorem sachs som nevidel nikdy ziadnú sadu :-(
 
 
Datum: 04. července 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel11982    
nene minarelli ne, klasická dandy, je tam sachs motor... a jenco: no co jsem slyšel tak by se měl dát sehnat do 5000, 8000 už je přece jen moc, to už se vyplatí koupit něco jinýho :-D
 
 
Datum: 04. července 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.scooter-tuning.cz/valec-malossi-mhr tu más sadu 80ccm za docela dobrú cenu
 
 
Datum: 04. července 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Más dandy minarelli? tak hladaj sady na motor "minarelli am6" je plny internet
 
 
Datum: 04. července 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci tak jsem nastartoval fichtla přední světlo svítilo na zadní jsem se za poměl podívat pak přijdu za hodku nakopnu to ale přední nesvítí ani když jsem motor vytočil furt nic zadní taky ne ale tam my spadla ta žárovka na zem ale poškozená není no ale mám tam v zadním 2 žárovky dal jsem to do te spodní (menší) mysím ze to tak i bylo ale nesvítí ale jak to že najednou nesvítí přední ? ale když zapnu dálkový tak to svítí normál nevíte čím to muže být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: fo80      IP: uživatel11977    
to bude asi děla t přepínač na řídítkach,bude přeštípnutej jeden z tich čtyř drátků ,,,,,ja je kousek zkrátil a svítilo to dál za 1
 
 
Datum: 04. července 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě mě napadlo že ono jak to vybruje tak furt mi to troubý asi nákej špatnej ten čudlik nebo se tam s ohl ten plíšek a furt je to spojeny nebo co to tam je . tak že by to bralo všechen proud ?
 
 
Datum: 04. července 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel11315    
Zdarec draci, nevíte čím to může bejt? Když řadím tak se s toho občas ozývají takový rány že si myslim že je po převodovce.... ale díky bohu to pořád jede výborně :-D.... ale nevíte čim by to mohlo bejt? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, buď to může být špatným seštelováním spojky - nevypínáním, takže seštelovat, zkontrolovat stav spojky popř tyček a kuliček. Mě se stalo že jsem generálkoval motor a zapoměl jsem tam dát mini podložku pod hlavní hřídel takže převody mají kapku vůli a při řazení to zachrastí i když je spojka vyplá...
 
 
Datum: 04. července 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jawa05: Spíš mu spojka úplně nerozepíná a převody jdou dost na tvrdo přes zuby. Znám to zčezety, dá see to vyřešit pořádným seštelováním vypínání spojky
 
 
Datum: 04. července 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Změn si prosím nick, nechci aby si mě někdo pletl s někým jiným. Jinak k otázce, může to bejt tím, že ti klouže spojka a prostě zařadíš kvalt natvrdo...
 
 
Datum: 04. července 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: johnepomuk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím, když nastartuju fichtla, tak po vytočení na max. otáčky fichtl zdechne a konec. Už nevim, co by s tim mohlo bejt. Nádrž sem vyčistil, trysky v poho, karburátor dobrej taky, myslim že mi tam jde málo benzínu ale nádrž je čistá a filtr v hadičce taky. Co by to mohlo dělat? Poraďte... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2011 3:06
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel11985    
zkus zmensit odtrh tim by to taky mohlo nebo se koukni na spalovaci civku jestli dobre pali :-D
 
 
Datum: 05. července 2011 3:06
 
 
 
 
Jméno: johnepomuk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to bych ještě zkusit...tim by o mohlo bejt zatim dik..
 
 
Datum: 04. července 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co hladina vf karbecu ? pust benál nepžeplavuj a pak až doteče u stare hadičky se to huř pozná tak ho proste po chvvili vypni oddělej vršek plovákovky a třeba tenkým šroubovákem ponoř ploák hladina by měla lícovat s vrškem plováku http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 04. července 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: Kulich      IP: uživatel7722    
Ahoj draci, mám dneska pro změnu dotaz na podvozek, a to jestli u ČZ 175/487 mají být přední stupačky obě skládací nebo klasické, ploché, jawácké, natvrdo. Na svojí mám levou sklápěcí, pravou natvrdo, na spoustě fotek jsem zase viděl obě stupačky pevné, v katalogu zase obě skládací. Nebo se to různě měnilo z 477 -> 487? Vím, že to je jen kosmetická prkotina, ale rád bych to měl správně :-). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11489    
První 487 měly pevné stupačky jako 477, po tom už plně naběhly z výroby se sklápěcími, zhruba stejně co začala s nima masová výroba čz 350/472. Jinak i ty sklápěčky se dnes dají sehnat ještě nové.
 
 
Datum: 04. července 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: Kulich      IP: uživatel7722    
Trošku jsem hledal a bude to tak, ty sklápěcí byly na 487.3, to už je vlastně 180/487 sporťák, možná už na 487.2, já mám 487.0 z r 1986, tam by asi měly být obě stupačky jako na jawkách placaté a na pevno. Že bylo tolik malých úprav, to mě dosud nenapadlo :-).
 
 
Datum: 04. července 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
1987 :-)
 
 
Datum: 04. července 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Kulich: Já mám ČZ 175 487 z roku 1986 a má pevné stupačky přes držák - konzoli. Ty sklápěcí stupačky se začali dávat podle mě po roce 1986 na ty novější 487ky :-) OndraJW: Jakej rok výroby je ta tvá ČEZET? :-)
 
 
Datum: 04. července 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
já mám na své 487 sklápěcí stupačky a myslím že je to tak originál
 
 
Datum: 04. července 2011 19:42
 
<  763  764  765  766  767  768  769  770  771  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.04.2025 22:42:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu