česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  761  762  763  764  765  766  767  768  769  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: F.Proton      IP: uživatel11999    
Zdravím. Mám menší problem který jsem zatim nedokázal rozlousknout sám. Nedávno jsem po vyčištění a seštelování motoru na 21 ujel asi 15Km. Při jízdě se najednou uplně zadusil. Povolil sem plyn a motor zase naběhl. Dělá to při zahřátém motoru asi tak prvních 5 min. běhu to nedělá. Již sem vyčistil karburátor, kontroloval kladívka ( byla na nich pecka ) , skusil jiný kondenzátor. Zkoušel jinou svíčku a kontroloval předstih s odtrhem, problém stále trvá. Prostě motor jde jen na volnoběh a první cca 1cm plynu, pak se uplně zadusí, při opětném povolení začne spalovat a drži na volnoběhu. Ikdyž by jste měli podezření na něco co jsem již udělal, napiště to prosím. Znovu to překontroluji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: F.Proton      IP: uživatel11999    
Neni to tak dlouho co jsem ho čistil, ale zkouknu to
 
 
Datum: 11. července 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12023    
nemáš ucpaný výfuk?
 
 
Datum: 11. července 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: F.Proton      IP: uživatel11999    
úplně stejný ne. Boužel to dělá ikdyž trochu vychladne
 
 
Datum: 07. července 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel11998    
 
 
Datum: 07. července 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš bohatou směs.
 
 
Datum: 07. července 2011 17:47
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím draci, dávám do kopy jawa 05 a pod maskou na tom krycím zadním plechu je nejaká cívka, dráty byli již potrhané, tak nevím, k čemu ji zapojit, ba co víc, jakou tam plní funkci, na statoru již mám tři, dík za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jí mám na 05 taky....
 
 
Datum: 07. července 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo , měls pravdu , je to tlumivka, zamezuje nejak pálení zadní žárovky,
 
 
Datum: 07. července 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to právě netuším, je to hranatá cívka cca 4x4 cmm , na schématoch je to u starých zápalek, ale toto je právě novější rok 62, tak nevím
 
 
Datum: 07. července 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měl jsem to tam taky-bohužel nerozvážnost mi dovolila odpojit světla a dodnes nevím kčemu to slouží...
 
 
Datum: 07. července 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Není to tlumivka?
 
 
Datum: 07. července 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už sem si to našel, to bude pro starší zápalko
 
 
Datum: 07. července 2011 16:24
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel11998    
[PROBLÉM]Zdravím, mám takový problém, mám Jawu 21, ale když ji pořádně rozjedu, cca po 5-10min. tak se začne dusit až uplně skape...musím chvíli počkat a pak ji zase nakopnu a zase chvili vydrží, nevěděl by někdo co s tím ? (někdo mi řikal že si mam zadělat filtr [nemám tam ten hodní kryt takže to saje vzduch celym vrchem a ne jen trubickou] může to být tím ?) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2011 15:53
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel11998    
Standa: Ne je pěkně průchodný, i přesto jsem ho vyčistil a pořád chcípá :-( Už mně to vážně nebaví každý den to projíždím a bez ůspěchu :-(
 
 
Datum: 08. července 2011 15:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
vadí.....mimojiné koukni jestli nemáš ucpanej uzávěr od nádrže
 
 
Datum: 08. července 2011 9:32
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel11998    
No tak filtrem to nebude, sehnal jsem si tu horni cast takze filtr je kompletni, nechal jsem ho nahřát n slunci a pak tam pěkně najel a drži to vše krásně, no ale pořád mi to dělá to samé že když to víc zahřeju a jedu rychleji tak se to zacne dusit az to zhasne, při dalším nakopnutí to zase jede, ale po chvíli repete. Vyčistil jsem svíčku, trisky, svíčka jiskru dává (NEPOMOHLO NIC) Objevil jsem že v hadičce mezi nadrži a karburatorem se mi vytvářejí malé bublinky vzduchu, nevím jestli při jízdě nebo při otočení kohoutku, ale prostě tam jsou...nevadí to ?
 
 
Datum: 07. července 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: vefv      IP: uživatel12000    
pridelej to plechovou manzetou(vypada to jako eskapaska jenom plechova),odstavat to nemá,musí to být zakryté§;-)
 
 
Datum: 07. července 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel11998    
Aha, tak ten si seženu...ale ještě mám problém že mi tam ten filtr nejak dobře nedrží na tom sacím otvoru...ale nemá to tam schválně trošku odstávat ? když tam je kanálek na odtok přebytečného benzínu ? (kdyžtak to vyfotím jak mi to tam drží)
 
 
Datum: 07. července 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně, bez toho krytu to mě ani nejede.
 
 
Datum: 07. července 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
zdarec jak mám udělat na jawě 21,aby mě šla pekně do otáček vzduchoví filtr mám originální,ale novou vložku filtru a ,aby byla spotřeba tak kolem 2 na 100km poraďte a trysku mám 72 hl.dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2011 14:21
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přidus filtr a HT dej 65.
 
 
Datum: 07. července 2011 14:21
 
 
 
 
Jméno: Dominik Barton      E-mail:      IP: uživatel11997    
Ahoj mám problém vyplétám kola na jawu 550 a potřeboval bych nějaké fotky nebo odkazy jak na to díky a odpovědi zasílejte prosím na E-mail barton.dom@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2011 10:40
 
 
 
 
Jméno: jawa 550      IP: uživatel11997    
jo to jo jen že tam jsou tři druhy špic a ještě na každé straně jiné takže tam není stejný výplet jak jinde
 
 
Datum: 09. července 2011 10:40
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Omg, to je Cyklistickej vejplet.
 
 
Datum: 07. července 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: dweindibly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dyť píše, že se odpovědi maj zasílat na email :-D
 
 
Datum: 07. července 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
 
 
Datum: 07. července 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11996    
Cau lidi mám mustanga po výbrusu komplet udělané. Jede a táhne moc krásně akorát mi nejde do hlavy že mi to nechtělo startovat na šlapaní a když sem roztlačil tak to kolísalo a nebo nešlo přidat či chcíplo. Tak jsem volal jednomu známému co je na to velmy šikovný a řekl mi že to má falešnej vzduch že motor mám v cajku že stačí přetěsnit karburátor pořádně s těma kolínkama na karbeci . Předstih a odtrh mám nastavený zprávně celý motor ok ale jen asi ten karbec co myslíte vy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11996    
Ale před výbrusem mi to jelo normálně jen sem sundal karbec tak už to začalo takhle blbnout. a jinak je vyčištěnej takže to bude těsněním. Uvidím zítra
 
 
Datum: 07. července 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opravdu ti saje falešnej vzduch, může to být buďto u karburátoru, nebo uferem pod zapalováním, nebo pod válcem. Každopádně místo kde přisává se dá snadno odhlait tím, že budeš na místa, kde je to možný stříkat hořlavinu, většinou tam stříkám technickej benzin, nebo čistič brzd. Tam kde přisává se po stříknutí tý hořlaviny změní chod motoru. ;-) hodně štěstí
 
 
Datum: 07. července 2011 19:01
 
 
 
 
Jméno: ohc      IP: uživatel12000    
nedotíka ti benzín do valce,,,co pouzivas za olej a jakem pomeru?,,,,podíívej se na haldinu plováku,popř ohni plíšek a vyčisti trisky!!:-)
 
 
Datum: 07. července 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdar můžu použít do fichtla svíčku brisk15 s označením YC ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2011 13:42
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
*v kombinaci*
 
 
Datum: 07. července 2011 13:42
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo je to vysunutý jiskřiště (blíž k pístu) takže se to může propálit když je chudá směs&#8595;...já sem zajížděl a měl jsem moc bohatou a zasíralo to svíčky tak jsem dal s vysunutým a je pokoj..
 
 
Datum: 07. července 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Y má vysunutý jiskřiště. Údajně v kompinaci s chudou směsí může propalovat píst, pár fotek jsem už viděl...
 
 
Datum: 07. července 2011 13:25
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžeš,na normálním motoru ne.
 
 
Datum: 07. července 2011 12:34
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Na nějakém foru jsem četl že to může propálit píst je to pravda ?
 
 
Datum: 07. července 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: stevo1      IP: uživatel2141    
Ahoj, skladám motor 350/638. Motor som kúpil totálne rozobraný a preto potrebujem poradiť či do ojnice (ako sa dáva piest) ide mosadzne puzdro alebo jehličkové ložisko. Potom neviem či sa ma dať nejaká podložka medzi piest a ojnicu, lebo piest sa mi pohybuje po piestnom čépu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: stevo01      IP: uživatel12076    
ahoj karlos, mam problém zo štartom. Zapalovanie je nastavené OK. Nechce naskočiť za studena ani za tepla. Ak vyberiem sviečky tak su suché. Ak dam benzýn do valcou tak naskočí dokonca drží aj volnobech. Pri max vytočení motora otačky výdu na 6000 až 6500. kompresiu mam 9,2. Dik
 
 
Datum: 20. července 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
noo celá moje 638 mi prošla rukama, včetně motoru, takže něco málo o tom vím ;-) můžeš tam dát tyhle jehličky v kleci http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lozisko_horni22.html nebo tam můžeš dát volný jehličky http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_jehl_tr_1_5_cerveny2.html tyhle jsou červený, tj, jak píše SESA, pro neopotřebovaný a mírně opotřebovaný oko a potom jsou ještě modrý a myslím, že bílý. K těm se přiřazuje pístní čep, kterej má stejný označení. Ty volný se lepěj do mazacího tuku a je trošku těžší s nima pracovat, ale když dostaneš ten grif, tak už ti to ani nepřijde. Dává se na pístní čep mezi ty jehličky a píst z každý strany taková vymezovací podložka. Někdo říká, že volný jehly dělaj trochu větší rámus, jinej, že je to stejný. Já do svojí dávám jehly v kleci, protože je snažší s nima pracovat. A když nekoupíš ty jehličky s klecej z másla, tak i vydržej.
 
 
Datum: 07. července 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: stevo1      IP: uživatel2141    
ahoj karlos. ako vidím maš s tým skúsenosti. Chcem sa ta spítať či može byť toto ložisko: \r\nJméno výrobku: Ložisko horní \r\nČíslo výrobku: 8T0208 \r\nCena: 92 Kč \r\ntyp: 638 / 639 / 640\r\nmodel: Jawa\r\nškoda že sa neda pridať obrázok. to ložisko je v ponuke na tejto stranke.
 
 
Datum: 07. července 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na písrní čep přijdou jehličky, můžeš použít buďto volný, pak přijdou ještě mezi jehličky a píst takový vymezovací podložky, nebo použij jehličky v kleci. Jinak, pístní čep je v pístu uložen suvně, tzn. jde do pístu namáčknout rukou, ale nesmí v něm samovolně lítat.jestli lítá, tak kup nový pístní čepy a nový písty.
 
 
Datum: 07. července 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: Míla      E-mail:      IP: uživatel7075    
Zdravim mám ČZ 125 typ 453 koupil sem jí nedávno dlouho stála spojízdnil sem jí docela rychle chytla dobře dneska jsem jel testovací jízdu a nastal problém z ničeho nic to chcípne a zasekne se zadní kolo a hodí to do smyku, ale když zmáčknu spojku tak se to srovná a mužu v pohodě zastavit, potom už nastartovat zase chvili nejde, stalo se mi to třikrát a málem sem se na tom přizabil.Nevíte co by mohlo dělat problém ? Motorku jsem měl kompletně rozebranou bzrdy jsou dělaný řetěz je napnutej správně komplet nový lanka...Děkuji za tipy... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: sramda      IP: uživatel9498    
?????
 
 
Datum: 07. července 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tebou je sranda,kam jdeš na silvestra?
 
 
Datum: 07. července 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: sramda      IP: uživatel9498    
No z kopce.
 
 
Datum: 07. července 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dvaapůla jede 140?
 
 
Datum: 07. července 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: sramda      IP: uživatel9498    
Jak říká kolega zadírá se ti to. Ve 140 na jawě 250 se taky seklo zadní kolo a když jse vymačkla spojka tak to v poho jelo.
 
 
Datum: 07. července 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zadírá se ti píst. Bud málo mažeš,nebo má motor chudou směs. Taky může byt čerstvé po výbrusu a jestli mu trošku dávals tak to je jasné... A nebo máš všechno vpořádku ale prostě jels hodně dlouho na plný kotel
 
 
Datum: 07. července 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel8993    
Čau draci prosimvás údajně jsou nějáké speciální kleště, kterými jdou krásně přidělat tyhle konektory ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/objimka_plocha.html ) na dráty.Prosím kdo ví jaké kleště to jsou dejte mi na ně odkaz díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Nejlepší je si koupit zaizolovaný fastoty s dutinkou! Ale tady to se dá taky a pak na to dáš zatavovací bužírku a jedeš! :-D\r\nTy ditinky do toho to nastrčíš zmáčkneš kombinačkama a je to! :-D
 
 
Datum: 07. července 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel8993    
Kombinačky jsou na chuja já používám takové malé kleštičky elektrikářské a už jsem se s tím aji naučil, že se ti hezky otočí ten větší jazýček a zakousne do izolantu.Ale je to drbačka a za 5 vteřin to tak maximálně jen něják zcvakneš že se to dřív nebo později stejně uvolní.Líbí se mi jak je to hezky udělaný přímo z výroby tak proto se ptám na ty kleště.Tak díky za rady
 
 
Datum: 07. července 2011 16:52
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Tady těma to jde krásně a je to mnohem lepší něž kombinačky http://www.kleste.cz/eshop/766-lisovac.html
 
 
Datum: 07. července 2011 15:33
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Jmenuje se to kombinačky a když nejsi úplně levej tak to tam přiděláš za 5 vteřin.
 
 
Datum: 06. července 2011 23:28
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
fast-on kleště. aspon za 500 jinak to stojí za hovno, blbě to drží a ještě se v tom dělá vrstva oxidu
 
 
Datum: 06. července 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a 2 krát to vytáhneš a je to v (_!_).konektorové kleště.http://www.tipa.eu/cz/kleste-na-fastony-awg-10-28-ic-piny-ht202b/d-84417/
 
 
Datum: 06. července 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doma mám tohle http://www.bmshop.eu/auto-moto-prislusenstvi/kleste-na-kabely-alpin/ je to pěkně na hovno :-) opravdu se mi nejvíce osvědčily kombinačky chce to trochu cviku a jde to luxusně.
 
 
Datum: 06. července 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
čus draci dá se ještě někde sehnat nějakej pincek ( 05,20,21-né 550) s rychlostí v tp 45km/H? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2011 11:16
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To já mám v TP Jawy 21 60km/h a měla by mít 65km/h (ten TP je původní, žádný kupovaný, ale prostě to popletli), ale to neřeší tenhle problém, jinak asi by to šlo jako přiškrcení, s potvrzením ze servisu, ale kdo ti to vystaví to nevím.
 
 
Datum: 11. července 2011 11:16
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
05/1964 taky 60 km/h
 
 
Datum: 07. července 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máme 05/1964, 05/1963, 05/1963 a vsetky mali v TP 60km/h a pri prepise nám tam napisali 45km/h
 
 
Datum: 07. července 2011 11:54
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel3545    
05-1965 a mám tam 60km/h
 
 
Datum: 07. července 2011 9:22
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar! na slovensku sú uz vsetky 45km/h v TP nevim proc ale automaticky tam pisu na urade 45km/h ja taky to tak mám i brat
 
 
Datum: 07. července 2011 9:07
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
05/1965 a taky 45 km/h.. :-)
 
 
Datum: 07. července 2011 8:29
 
 
 
 
Jméno: Míla      E-mail:      IP: uživatel7075    
Mám doma 05 s papírama jezdím na ní v TP rychlost 45km/H !!! :-)
 
 
Datum: 07. července 2011 0:54
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To by mě taky zajímalo, protože mám doma 05 po renovaci a bez papírů. Jedná se o první model 05tek, a ty měly v papírech rychlost do 45.... Nemá někdo?
 
 
Datum: 06. července 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi myslí cenu, ale jaksi už to nezvládl napsat
 
 
Datum: 07. července 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žltá podla originalu a sedé blatniky
 
 
Datum: 07. července 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel11985    
rozhodne by mela bejt cervena
 
 
Datum: 07. července 2011 11:43
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
rozhodne tam ta modra je
 
 
Datum: 07. července 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky si myslím že modrou
 
 
Datum: 06. července 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky být asi lepší čecha, že?
 
 
Datum: 06. července 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
ááááááááááááááááááááá červenou ....... porad nevim na co mam cumet.....
 
 
Datum: 06. července 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
modrou
 
 
Datum: 06. července 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
* mnel
 
 
Datum: 06. července 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: mladim      IP: uživatel11965    
čúúúús.....co najpresnejsie sa pokusim vam opisat moj problem. mam problem s radenim rychlosti .ked mam prevodovku zlozenu v pravom kartri tak v pohode radi 1,N,2,N,3 .ale akonahle prilozim lavy karter skrutky dotiahnem tak to nechce dobre radit (preraduje to akokeby z 1 na 3 obcas tam skoci 2 ...proste vynechava neutral ) za kazdu radu pekne dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Jestli máš motor z rámu a zkoušíš řadit, tak nezapomínej párkrát protočit sekundárkem, nebo sešlapat startpáku. Pak ti to půjde líp :-)
 
 
Datum: 07. července 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: ČZ      IP: uživatel11995    
Zdravím, máte někdo prosím zkušenost s tím, jestli se vejde dynamostarter ze skůtra do jakýhokoliv jinýho motoru z kejvačky nebo čízy tak aby šel motor i zavřít bez úprav? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2011 1:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cpivo: přešti si to znovu... píšu že pouhý rotor dynamostartéru je tak velký jako celý stator obyčejného dynama.... tudíš stator dynamostartéru je 2x větší jak klasické dynamo... takže to prostě nevejde.... motory s dynamostartérem mají hodně větší kartery..
 
 
Datum: 07. července 2011 1:07
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
a nejsou to náhodou jiný kartery?? tím myslim jiný uchycení dynama??
 
 
Datum: 06. července 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: cpivo      IP: uživatel11995    
Právě. Rotory jsou stejný, jenže stator dynamostarteru je asi vyšší.. Už jsem to kdysi kdesi četl jen sem si tim nebyl jistej.. Nicméně se nejspíš vejde, ale nepujde zavřít dekl.. Takže je to k prdu :-)
 
 
Datum: 06. července 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rotor dynamo startéru je tak velký jak stator obyčejného dynama... tak si představ jestli se vejde..
 
 
Datum: 06. července 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: vizusbvzui      IP: uživatel11994    
nn nevejde,má jiný tvar a kejva ma mensí dekl a číza zase hranaty dekl,skusil bych to dát do panelky ,,,
 
 
Datum: 06. července 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau borci, mám dotaz. Mám na starým pinckovi motor z J 21, ale dekt na zápalku je z J 05 (kulatej se šnekovou pákou na spojku). Zapojil sem lanko, dal do šneka kuličky a do motoru tyčky (krátká, kulička, dlouhá) A ted to přijde. Při stlačení páčky spojky se spojka rozpojí a nezabírá, takže pohoda. Ale šnek v deklu se po otočení vytlačí ven jen asi o 3 mm. To mi přijde hrozně málo, proto se ptám, jak ,,hluboko,, má při tlaku páky zalíst tyčka spojky. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc, motor tedy bude 05kovej. A problém je vyřešenej. :-)
 
 
Datum: 06. července 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o kolik mm by jsi chtěl ty lamely rozlepovat?ty 3 mm jsou až nad hlavu a stačí.dandik proč je nutný dekl z 21?pokud je motor z 21 tak tam 05 víko nedáš.vadí výstup z převodovky,upevnovací šrouby m6.
 
 
Datum: 06. července 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musis si sehnat dekl na 21.... protoze v deklu na 21 je i lozisko a gufero na tu celou tycku od sekundara.... s deklem 05 ti to nepude
 
 
Datum: 06. července 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel10178    
zdarte chlapi potřeboval bych vědět pustil jsem se do fichtla od kamoše a děla nam problemy startovani prostě musise dlouho tlačit neš chytne měnil jsem in dučku a nic tak se chcu zeptat jestli nato muže mit vliv kondenzator nebo konik a nebo zapalovací pol ?? byl bych vděčny za všechny rady jo a ještě kolik je předstih na 05 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2011 12:11
 
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel10178    
už to je ok byla ucpana volnoběžna trysky ale dost měl sem to problem prorazit :-D
 
 
Datum: 08. července 2011 12:11
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel12000    
a nebo ti tn benál nedotíka do válce,podivej se na hladinu plováku,,,
 
 
Datum: 07. července 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel12000    
oby dvě funkce musí být správně seřízené!vem si cigaretovy papírek a otáčej váčkou,a pak povol šroubek a vlož ten papírek na kontakt na kladivko ,,,pak nastavv předstih a problem je vyřešený
 
 
Datum: 07. července 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel10178    
ale kdyby byl špatny odtrh tak by to tak dobře nejelo když to nakonec roztlačim ne ??
 
 
Datum: 06. července 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel11994    
nespravne serizeny predstih a odtrh,skontroluj svicku jesli haze jiskru a jesli tece benál do válce.Kondenzator mas fuknční aj indukční cívku mas taky ok!;-)
 
 
Datum: 06. července 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: c-divné      IP: uživatel9121    
Zdravím, mám jeden dotaz, mám jawu 20 a na ní motor po výbrusu, ale nějak špatně startuje, vždycky ho nakopnu tak na po páté, ale hned zdechne a pak na jedničku jede velice špatně: škube a občas zdechvě a jindy zas řve, když dám dvojku tak je to o poznání lepší a na trojku jede krásně, névím co stím. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel11994    
předstih špatný!odtrh teš
 
 
Datum: 06. července 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel11993    
mam dotaz dyš si udělam řidičák a čekam než ho dostanu do ruky tak deto nák urychlit za nějaký příplaten?dyštak kolik to stojí a jak rychle to je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale pokud čekáš na svůj první ridičák, tak si připlatit nejde a úřad má až 20 dní na vydání, jak píše kolega, obvykle je do 10 dnů.
 
 
Datum: 06. července 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: cpivo      IP: uživatel11995    
Normálně na to mají 20 dní, většinou bejvá hotovej tak za max 10 dní, nebo je možnost připlatit cca 700 a řidičák udělaj do 5ti pracoovních dní..
 
 
Datum: 06. července 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, moc to sem nepatří, ale dá se udělat řidičák na auto společně s řidičákem na moto do 25 kW? A jestli jo tak kolik by to tak stálo. Díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
Da se to ale je tam priplatek jak debil...Bcko mas okolo 10tis + 5tis? nevim kazdopadne to levna sranda nebude
 
 
Datum: 07. července 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Paráda dík, přesně tohle jsem potřeboval slyšet :-D
 
 
Datum: 07. července 2011 8:34
 
 
 
 
Jméno: c-divné      IP: uživatel9121    
Zdar, jestli se to ještě nezměnilo tak by se to mělo dát udělat normálně B+A18(do 25kw), já sem si to tak dělal před rokem a stálo mě to asi 10 500kč.
 
 
Datum: 06. července 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci mam fichtla v polopřevodu musím zajít na STK ale fichtl ji má propadlou a ještě se bude dělat evidenčka takže budu platit jen STK a do toho je ta evidenčka zahrnuta nebo ještě budu platit i tu evidenčku a kolik dyštak stojí díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, když máš evidenční tak je to vlastně taky technická prohlídka, ale v protokolu je jako rozsah TP uvedena evidenční prohlídka.
 
 
Datum: 11. července 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
STK, když si jí necháš udělat na svoje jméno platí po určitou dobu i jako evidenční kontrola a cena je STK od STK různý
 
 
Datum: 06. července 2011 20:24
 
<  761  762  763  764  765  766  767  768  769  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.04.2025 1:42:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu