Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 "Mísící poměr je dán výrobcem. U pionýrů to bývá poměr standardně 1:33, při záběhu 1:25. " Vždy jsem myslel, že když zabíhám motor po výbrusu, měl bych mazat více? Můžete mi to někdo objasnit "fackou pravdy"  ? Díky Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 8:43
 V záběhu stačí 1:30 ale musíš mít dobrý tolerance válce a pístu
Datum: 19. července 2011 8:43
Jméno: šimon
IP: uživatel12024
 nechtel bych vidět jak by to dopadlo s dvacetipětmy částmi oleje na jeden díl benzínu
Datum: 12. července 2011 0:02
 Ale to nic, člověk někdy začne přemejšlet nad uplnou hovadinou... stane se
Datum: 08. července 2011 21:00
 Však jo, jen ten jeden díl je oleje a ne benzínu, tedy na 33 litrů benzínu patří litr oleje, pří záběhu na 25 litrů benzínu patří litr oleje, to je učivo základní školy.
Datum: 08. července 2011 19:27
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 ÁÁÁ sem debil už to vidim.. omlouvam se za spam.. asi sluníčko..
Datum: 08. července 2011 19:25
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdar draci budu štelovat odtrh ale nemám měrky.. co má tlouštku 0,4mm , 0,45mm ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2011 8:36
 kdyby měli všichni vape tak to tu zeje prázdnotou...
Datum: 09. července 2011 8:36
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 nebudu se rozcilovat - je to tu samej debil (az na par schopnejch - v tomto pripade LK ) - JINAK VSICHNI OSTATNI BEZTE - NASERTE SI NA RUCE - A SKOCTE LOMENYM OBLOUKEM Z 6 PATRA .............
Datum: 09. července 2011 1:32
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Hoši pozor! kámoš měl otevřený 125 DT-čko na rovině ho na tvrdo přidřel, koupil jemnej šmirgl přejel válec, složil a prodal to čurák jeden
Datum: 08. července 2011 20:43
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
 zajdi třeba do hudebnin a kup si trsátko. stojí kolem korun a máš třeba 0.46mm
Datum: 08. července 2011 18:56
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 výbrus šmirglem... to musím skusit
Datum: 08. července 2011 17:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak info pro jokera, cigaretovej papírek se používá k nastavení předstihu, protože má předpokládanou tl. tušim 0,02mm, kdy při této vzdálenosti kladívek přeskočí jiskra,,, ovšem podle mě to je něco jako dělat výbrus šmirglem.... když nastavovat přesně, tak podle žárovky, když nepřesně, tak by oko...
Datum: 08. července 2011 16:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 joker: kolik ti je? 12? fakt si myslíš, že cigaretovej papírek má tl. cca 0,4mm?? Viděl si ho někdy? \r\ngreadr: když nemám po ruce měrky, šteluju odtrh podle oka na cca 0,5mm a nou problem... jinak se řiká, že tu tlouštku má třeba krabice od mléka a podobný kraviny
Datum: 08. července 2011 16:51
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 to se dela pres cigaretovej papirek dneska si ti mladi nevi z ničím rady na vsechno potrebujete nejaky merky
Datum: 08. července 2011 16:42
 Čau draci nesvítí mi zadní světlo mám zapalování prvního provedení 6V-20W a zjistil jsem že to mám napojeny takhle ze zadního světla mi vede ten drát rovnou do přepínače 58 a s přepínače 58 mi vede jeden kábl do té cívky malé vpravo na hoře a to má vést ze zadního světla do zápalka do té malé cívky že ? a pak s té stejné cívky (malé) to má vést do toho přepínače 58 ne ? ale jak tam mám dát další drát k té cívce když to tam je jen na jeden kábl tady mám vyfoceny to zápalko jak to tam je http://johnny15.rajce.idnes.cz/nastenka#DSC01744.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2011 21:52
Jméno: pepe
IP: uživatel12017
 Jsou to gufera!!!!!!!!
Datum: 10. července 2011 21:52
Datum: 09. července 2011 19:21
Jméno: fichtlař
IP: uživatel11065
 ...hele ta zkus třeba kontaktovat tohodle typka (http://aukro.cz/elektroinstalace-jawa-50-20-21-20w-zapalovani-i1709980437.html) - dole má e-mail....ten by ti mohl poradit....
Datum: 09. července 2011 18:48
 jj mám ale už od předchozího maajitele ale potřebuju poradit s tou elektrikou
Datum: 08. července 2011 18:25
 Zdá se mi to a nebo máš proražený karter od spadleho řetězu ?
Datum: 08. července 2011 17:29
Jméno: Robert
IP: uživatel2694
 Zdar draci
Nevíte co způsobuje zvonění v motoru,,,,a strašný zahřívání ujedu sotva 1 km a už se voda z motoru vypařuje
Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2011 23:05
Jméno: frankvendetta
IP: uživatel12007
 to zahřívání může být špatným mícháním benzínu ( zkus přidat oleje), protože jak je málo oleje, tak je větší tření a větší teplota.
Datum: 08. července 2011 23:05
Jméno: Robert
IP: uživatel2694
 mužu nějak podrobněji ještě se v tom moc neorientuju
Datum: 08. července 2011 22:53
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Pokud se nepletu tak zvonění ve válci dělá vytlučený bronzový ložisko na čepu ojnice.Je třeba ho co nejdříve vyměnit
Datum: 08. července 2011 18:45
Jméno: Robert
IP: uživatel2694
 chyba ,, strašně se zahřívání ujedu sotva 1 km a je zahřátej že když na něj plivnu nebo tak tak se to vyškvaří omlouvám se že to píšu jak debil
Datum: 08. července 2011 16:05
Jméno: Robert
IP: uživatel2694
 Je to mustang,,,vypařuje se z hlavy válce
Datum: 08. července 2011 16:00
 co je to za motor? z kama se voda vypařuje?
Datum: 08. července 2011 15:56
Jméno: Robert
IP: uživatel2694
 Jo a ještě když chci zaplavit plovák stačí to 2x zmáčknout a už to je přeplavený a benzín teče,,,
Datum: 08. července 2011 15:55
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 Cau draci  potřebuju pomoct už si nevím rady mám mustanga po výbrusu před výbrusem jel dobře až na to že netáhl ale jak se udělal výbrus tak se nasadil karbec a dělá to neplechu sám si přídá plyn na maximální otáčky. Natočim to otáčky byli ok pak jedu ujedu cca 10m a pak dám spojku zastavim a najednou to přibívalo až to mělo max. otáčky a nešlo to ani chcípnout nevíte sakra proč? Jeden od nás mi řekl abych přetěsnil karbec tak sem ho celej přetěsnil ale marně tak prosím poraďte díkyyyyyy Lukáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2011 9:48
Jméno: Falk
IP: uživatel12136
 Sundej si sání a koukni do karburátoru, jestli při otáčení plynu zajíždí jehla tam kam má. Mě se to stávalo taky a občas zajela vedle, tak bylo potřeba dát ji na prostřední zářez.
Datum: 28. července 2011 9:48
Jméno: fichtlar21
IP: uživatel11989
 jojo todle mi dělalo taky.. a to sem měl skřípnutou jehlu na pružince od plynového lanka.. máš problem asi v lanku vyměn či oprav
Datum: 11. července 2011 13:58
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 Proč chces zajizdet 1500 km ja zajizdel asi 5 km  a ted jede jak drak nic se nezadrelo
Datum: 09. července 2011 12:55
 Ještě mě napadají gufera na klice, může být, jestli si to měl rozpůlený že to bere falešnej vzduch a to dokáže u 50ccm divy. Mrkni na to, já když jsem ještě honil fekály, tak mi nikdy nechytal na
našlápnutí, a když jsem ho pak prodal tak to bylo zrovna guferem pod zapalováním.(zjistil nový majitel) Byla moc chudá směs, a nenatočil jsem. Roztlačit to ale vždycky šlo. No podle toho co píšeš
bych šel prvně po lanku, pak po zajištění jehly v šoupátku, a potom po falešným vzduchu (těsnění pod Hlavou, kolínko karbecu, gufera, těsnění pod válcem) Tak hodně štěstí při hledání
Datum: 09. července 2011 12:15
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar mel jsem neco podobnýho jel jsem na plno pak povolil a furt jel na plno vyřesil jsem to vymenou rychlopalu mel jsem tam totiš stary typ vymenil jsem za novějsí a bez problemu.
Datum: 08. července 2011 22:38
Jméno: j@awa 50 Pionýr
IP: uživatel12005
 draku,maš špatně nastavený předstiha odtrh kladívka !!--.--
Datum: 08. července 2011 19:33
Jméno: Robert
IP: uživatel2694
 Ještě možná moc utáhlej volnoběh
Datum: 08. července 2011 16:30
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 nic jinýho mě nenapadá
Datum: 08. července 2011 16:19
Jméno: Robert
IP: uživatel2694
 ok
Datum: 08. července 2011 16:18
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 Nevím zkusim lanko povolit a nechat ho venku + ještě dám jehlu na 3tí zářez od zhora protože nemám najeto víc jak 1500Km. Tak uvidím
Datum: 08. července 2011 16:14
Jméno: Robert
IP: uživatel2694
 Nemáš někdy skřípli lanko ??
Datum: 08. července 2011 16:12
Jméno: Venca
IP: uživatel12004
Posl.aktualizace: 14. července 2011 23:38
 Karbec dell orto sem mel na babette je to uplne neco jineho jezdi pekne spaluje a vubec nekouri a je tam vyhoda ze se steluje uz vsechno otacky atd 1 sroubkem hlavnim ja sem na tomto karbecu najel asi kolem cca 2tis km na babette 207 jinak ke karbecu byti meli dat takovi mini prirubu na kolinko namontujes to sedi je to jakoby original a na babette je i znat start za studena i za tepla je to proste o proti original jikovu daleko lepsi ! muzu jenom doporucit znam z vlastnich zkusenosti jinak kup tento je to dobry todle sani http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_dell_orto_tlumic_sani222.html
Datum: 14. července 2011 23:38
Jméno: Venca
IP: uživatel12004
 Ne nedělám, pokud o tom nic nevíš tak to nekomentuj, děkuji. Normálně se sériově montovaly
Datum: 08. července 2011 21:40
Datum: 08. července 2011 21:10
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 Když tak už sání ale nemá to cenu hokupovat nech tam ten starej,tenhle nemá štelování na bohatost směsi
Datum: 08. července 2011 16:15
Jméno: cezeeta
IP: uživatel11232
 Zdar draci, mam dobitou ČZ 175/487, budu delat GO motoru a STK, chtel bych se optat jak bych jí mohl pár koníků přidat na svižnosti, už jsem např. viděl draka co dal menší hl. trysku a volnob. větší. a otevřené sání a jelo to jak vítr, přemýšlel jsem také o podkově a Vape bezkontakt s komplet elektro. 12 v + 1 výbrus (mam totiz 0 té) ???\\r\\nDíky za rady a typy, budu rád za každý příspěvek ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2011 19:36
Jméno: venca 023
IP: uživatel8693
 ahoj draku, viděl bych to spíš celé go motoru to je základ a pak výbrus válce, vyleštit kanály, podkova, lehce snížit hlavu,otevřené sání + správné otryskování karburátoru a vape nedavno jsme takhle upravily čz175/477
Datum: 08. července 2011 19:36
Jméno: lukk
IP: uživatel6603
 hojte , prosím neporadíte mi jak mám zatěsnit karbec u babety 210? furt chčije, těsnění tam je nový ,mám to utáhnuté a očistěné ale prostě chčije. Nějaky tmel nebo tak na motory chapete. díkyyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2011 12:06
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 neni za co  já tam nechal i to staré těsnění teda nové ale na prd to těsnilo tak sem tam dal ještě ten silikon
Datum: 08. července 2011 12:06
Jméno: lukk
IP: uživatel6603
 díky
Datum: 08. července 2011 12:05
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 Je hodně druhů, ale značka je jedno. Když si přečteš tak tam máš napsáno že se tím těsní na autě vany čerpadla a pod. a že odolává benzínu naftě atd.. značka je jedno ber co bude. řekni že chceš silikon červenej na motory taky sem to tak udělal.
Datum: 08. července 2011 12:03
Jméno: lukk
IP: uživatel6603
 a značku mi mužeš napsat ? dik
Datum: 08. července 2011 11:58
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 na všelijaké těsnění používám červený silikon na motory koupíš v mototechně  používám to na všechno těsnění odolává vysokým teplotám. Doporučuju
Datum: 08. července 2011 11:54
Posl.aktualizace: 08. července 2011 9:39
 čaute draci .. kolikatej je vibrus kdyš je na pistu 3A u fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2011 0:31
 kolečko: taknějak pochopím nějakou malou chybku, však já už v tuhle dobu taky moc češtinsky nemyslím, ale napsat víbrus už chce odvahu  Ale jestli myslel vážně víbrus, tak pak nemůžu poradit, jelikož nevím o co jde
Datum: 08. července 2011 0:31
 karlos: Kdyš víbrus, tak víbrus
Datum: 08. července 2011 0:06
 vibrus tam není, ale výbrus je tam 3. v toleranční třídě A
Datum: 07. července 2011 23:27
 zdravym vas mam problem z babetou 210 stala 10 rokov asi a robil som GO vymenil som valec, piest... skratka vselko co bolo vadne motor som poskladal a tu nastal problem vsetko sa zda ze v motore sedi na svojom mieste elektrika v poriadku ale nechce si cucnut palivo sviecka stale sucha karborator som cistil uz 5 krat a stale ani neodpali ked mu podlejem pod sviecku par krat odpali nenapada vas preco nesaje cez karborator?? aspon ja mam taky pocit ze je tomu tak
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2011 22:40
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Vypal vyfuk.
Datum: 08. července 2011 22:40
 Řekl bych, že to někde chytá falešný vzduch, podle toho, jestli to nesaje benzín z karbece... nevím, jestli má babeta kolínko, ale tam mi to dělalo celkem často na pionýru... zkontoroloval bych, jestli jsou všechny šrouby dotáhnuté a jestli nefouká nikde jinde
Datum: 07. července 2011 23:43
Jméno: pepa kote
IP: uživatel11040
 zdravim mam takovej problém s pincekm. Dělal jsem novou eletriku a vše až na světla funfuje co by s tim mohlo být? Prosím poraďte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2011 15:29
Jméno: pepa kote
IP: uživatel11040
 pravě že jo a dělal jsem to podle schematu
Datum: 08. července 2011 15:29
Jméno: mláta
IP: uživatel8278
 máš všude zapojený kablíky jen abys ses neštoural nikde jinde a pak to zapojoval znova
Datum: 08. července 2011 8:31
 zdar, udu tedka opravovat jawu 634. abych mel na čem jezdit, tedy dotaz- v blinkrech maji byt žarovky 6v 15 popř 21 w - tedka nvm co tam mam - ale vydilo by kdybych tam dal 6v 10w? jako je mi jedno ze to bude min svitit- alejestli nebudou praskat nebo blikat moc rychle- dík za radu- elekrika neni moje silna stranka
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2011 9:32
 Jo díky- uvidim hele- no jde o to ze tedka mam doma tyhle zarovky tak nez koupim nejaky uplne jiny- ta motorka je chudak totalni bastl tak tam i jiny blikace at jsou právě videt vic- ale zatim nez na to bude cas je koupit a namontovat
Datum: 08. července 2011 9:32
 myslim, že budou blikat rychlejc, každopádně frekvence se změní a mimochodem, je docela blbý když je ti jedno, jestli budou tvoje blinkry vidět, eventuelně vidět míň, nebo ne
Datum: 07. července 2011 23:30
 čus draci dneska sem koupil čep rozety na jawu 21 za 150Kč.. noo tak sem přišel dom, chtěl sem jej vyměnit a problém... čep byl krátký.. pak sem se pořádně zadíval a zjistil sem že rozeta 21 a rozeta mustanga jsou zezadu rozdílné.. tak sem na jawu 21 hodil rozetu původní a čep pasoval.. jak je to možné? já myslel že mají stejné kola i rozety..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2011 9:27
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 JJ,sou dvě verze.....doporučuju dvouložiskovou rozetu!
Datum: 08. července 2011 9:27
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 jej je to možný..
Datum: 07. července 2011 23:04
 Nemáš jedno a dvouložiskovou verzi?
Datum: 07. července 2011 22:53
Jméno: vena
IP: uživatel12002
 Čau dělám na své Jawě 20 spojku a za boha nemohu nacvakat ty závlačky nemáte na to někdo nějaký fígl? díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2011 12:17
 mé první půlení bylo když mi bylo 12... trvalo to celý den... ale v té době mi s tím nemel ani kdo pomoct. počítač měl doma málo kdo a internet byl v plenkách.
Datum: 09. července 2011 12:17
 JAWA_ceZetak, vzpomínáš na své první půlení motoru pionýra? Jak sis s tím poradil ty? A neříkej mi, že ti s tím někdo pomáhal, nebo žes měl zkušenosti už před tím...
Datum: 08. července 2011 21:13
 horste.. nemusím číhat co znám, protože znám všechno co se týče pionýra a dalších motorek... jen mě ale udivuje že nekdo nedokáže něco tak jednoduché jako nasadit segrovky u spojky... stačí k tomu jeden rozum, jedna hlava, dvě ruce a nářadí.. nic víc
Datum: 08. července 2011 17:43
Jméno: horst
IP: uživatel11886
 je to pravda čezetáku, jen číháš co znáš, a pak se tu chvástáš, a nechápeš, jak to nekomu nejde, už se nad sebou zamysli trochu, roky na to máš, ale hlavu ne
Datum: 08. července 2011 16:18
Jméno: vena
IP: uživatel12002
 Tak jsem tam ty závlačky nacvakal. Trvalo mi to asi 2 hodiny a byl menší letecký den, ale nakonec se povedlo.
Datum: 08. července 2011 12:06
 dweindibly má pravdu  Musel jsem se nepředstavitelně smát představě, že opravuju spojku, když jsem úplně na šrot  Ale jo, jde prostě jenom o to, že co nejde silou jde silou ještě větši a chce to trošku šikovné ruce
Datum: 08. července 2011 11:12
 bakoun: plky? napiš mi příklad nějakého toho mého "plku"
Datum: 08. července 2011 0:17
 Zrovna dnes sem se s tím taky s*al...Nakonec jsem vzal páskovinu, nakonci vyřízl drážku o něco menší než pružina, a kousek dál sem vyvrtal díru. Dírou jsem prostrčil šroub a našrouboval do karteru a stačilo jen zapáčil a bylo to během chvilky.
Datum: 07. července 2011 22:40
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jawa_cezetak: já občas nechápu ty tvoje plky... vena: V jednom člověku to chce kloudný kombinačky a trošku zručnosti. Pokud ti nepůjde, tak si pozvi nkoho na pomoc.
Datum: 07. července 2011 22:26
 nechápu jak muže někomu dělat problém stlačit pružinu a nasadit segrovky.
Datum: 07. července 2011 22:18
 já si vzal kus pásoviny vyříz jsem tam drážku akorát na ty kolíky pořádně zapřel fichtla a jel....a jak řikaj kolegové chce to sílu
Datum: 07. července 2011 22:17
 dweindibly ® přesně. Síla a zručnost...
Datum: 07. července 2011 22:01
 fígl? záleží na síle a zručnosti uživatele... osobně to kleštěmi kombinovanými stlačím jednou rukou a následně rukou druhou ninplantuji segrovku. když zrovna nejsem na šrot, čas nepřesáhne několik minut.
Datum: 07. července 2011 21:51
Jméno: vena
IP: uživatel12002
 Na ten bazmek jsem koukal jenže 20 má tich pružin 5 takže je to nepoužitelné. Zkusím to s tím šroubovákem díky.
Datum: 07. července 2011 21:45
 No... bud si koupíš takovej ten bazmek, co si tím ty pružiny stlačíš, anebo si ho vyrobíš. Lepší je, když ste na to dva, jeden šroubovákem stlačí pružinu a druhý zacvakne segrovku.
Datum: 07. července 2011 21:40
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,dnes jsem si koupil nový píst 38,00 originál a zdá se mně že je z venku dost hrubý jak ho soustružili z výrobi.Máte ho někdo na svém pionýru?Jaké s ním máte zkušenosti?Nepodřel Vám třeba válec?Nemusí to být zrovna originál aletřeba i 4výbrus.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2011 12:44
Jméno: Falk
IP: uživatel12132
 Teda napsat z výrobI s měkkým i chce už velkou odvahu...
Datum: 27. července 2011 12:44
 do toho co si kupuje, ti to može byt jedno, já sem taky zlomil kruh a připekl ho řádně do pístu, válec ostal čistý, po výměně to vyhrálo závod, asi tak
Datum: 08. července 2011 15:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 já tak trochu nechápu, co má za smysl kupovat novej píst do starýho válce? respektive do jetýho válce,,, vždyť si tu psal, že starýmu pístu nic neni... hledáš setiny koně tam kde nenajdeš,,, ještě mi řekni, že ho osadíš starejma kroužkama a já už si radši pujdu lehnout
Datum: 07. července 2011 22:46
 kdyz je novej bude dobrej
Datum: 07. července 2011 21:49
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdar já vím že se mě smějete  kvuli tem mojím dotazům ale ještě se potřebuju vás zeptat když mě někdo udá že jezdím na motorce tak normálně zamnou mužou policajti dojít dom a mít z toho nějakej průser ??? nebo mě musijou na ty motorce chytit ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2011 18:59
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Nevim co furt řešíš...když tě chytnou je to tvuj problém...a když to nepochopíš na poprvý tak to nejde vysvětlit jinak než jak ti řekl Franky....Je to marný,je to marný je to marný.......
Datum: 08. července 2011 18:59
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 dement bude vzdy curakem............
Datum: 08. července 2011 1:14
Jméno: trubka
IP: uživatel12001
 Proč se ptáš pořát co a jak a proč.Jezdi na co máš papíry.Až někoho sestřelíš pozdě bycha honiti.
Datum: 07. července 2011 20:30
 Jestli tě nechytnou přímo při jízdě, tak je to prakticky neprokazatelné...
Datum: 07. července 2011 20:22
 a co když mě někdo natočí jak na tom jedu?samozřejmě by přesně nešlo poznat kdo to řídil-helma+brejle ale i tak na koho se vymluvit? osoba blízká jaksi už neprochází co?
Datum: 07. července 2011 20:16
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Dojít můžou, ale jinak nemůžou nic, absolutně
Datum: 07. července 2011 20:03
 Zdar podle mě přijít můžou ale nemaj ti to jak dokázat...pokud tě nechytnou přímo při činu
Datum: 07. července 2011 19:40
 Čau draci svítí mi tlumené dálkové ale zadní ne ale furt to skoro nepřetržitě troubý myslel jsem že je třeba kabel prohozenej ale ke klaksonu je černej a k přepínači taky tak nevím kde je problém v zadním světle sem měnil žárovku (tu spodní) ale furt nic kabel má všude izolaci a je v zapalování je dobře nasunutej myslíte že mám třeba tam něco prohozeny ? e světle nebo na opak danou žárovku ? nebo ten plast jak tam je pod tím očkem drátu tady foto toho přepínače a zadního světla puvodní majitel dal žárovku i tu velkou ale tam nic zapojeny nebylo http://johnny15.rajce.idnes.cz/nastenka
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2011 19:29
 mozno nemás kábeláz zadneho blatnika napojeny na káblovanie
Datum: 07. července 2011 19:29
 ok dík a co to zadní světlo nesvití ani dkyž mám zapli dálkovy a klakson nejde
Datum: 07. července 2011 18:16
 más spatne zapojeny drát klaksonu v prepinace... ten medeny plisek musis mat zvisle
Datum: 07. července 2011 18:07
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Zdravím všechny, mám takovej problém na jawě 50 typ 21, když dám svíčku k hlavě a zastartuju tak to občas hodí slaboučkou jiskru, jak kdy občas ani to ne, když dám prst do fajfky a zastartuju tak to jen tak šimrá že tam prst bez sebemenšího problému můžu mít a nic se mi nestane, svíčku, fajfku(nejsem si jist že jsou ty co jsem zkoušel v pořádku), cívku jsem měnil a beze změny, tak mě napadá čím by to mohlo být, kondenzátor mám nový nedávno měněný, na statoru by měl být kontakt v pořádku, opravoval jsem ho. Tak mě asi jako poslední co může být napadá problém s kladívkem nebo slabě nabuzenej rotor co by stím jinak mohlo být? Předem děkuju za odpovědi  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2011 11:15
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Máš rozhozenej odtrh...
Datum: 08. července 2011 11:15
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Kladívko by mělo být v pohodě pač jsem ho nemontoval a předtím to jiskru dávalo, no sešteloval jsem předstih a odtrh, dal jinou fajfku která tam byla původně a jiskřa je celkem pěkná, ale ani jednou to neškytlo, takže asi bude ještě nějaká chyba v karburátoru, většinou když svíčku vytáhnu, tak moc vlhká neni, jenom malinko mastná a voňavá po benálu a benzín docela dost kape tou odtokovou dírečkou v kolenu karbecu, to neni normální ne? Co to může způsobovat?
Datum: 07. července 2011 23:34
Jméno: pepa kote
IP: uživatel11040
 no skus přihnout plišek u karburátoru
Datum: 07. července 2011 22:43
Jméno: martin
IP: uživatel11975
 Fajfka
Datum: 07. července 2011 21:11
Jméno: trubka
IP: uživatel12001
 Máš dobře izolační podložky na pružině kladívka ?
Datum: 07. července 2011 20:34
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 To je dost možný, tak ho zkusím seřídit a uvidím, ale zase je divný že by to ani neškytlo o.O .
Datum: 07. července 2011 20:20
Jméno: gnfd
IP: uživatel12000
 špatnej serízenej předstih a odtrh!  )
Datum: 07. července 2011 18:41
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
Posl.aktualizace: 07. července 2011 22:45
 ja fakt ok,, zadna negativa  jsem neodrzel,, vetsinou zvoni krouzky,,klaka urcite nezvoni
Datum: 07. července 2011 22:45
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 kroužky jsou taky sliset a to mam po vybrusu .dnes uz taky neni vse kvalitní
Datum: 07. července 2011 22:34
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 asi ti zvoní kroužky nebo pístní čep
Datum: 07. července 2011 22:09
 asi se rozbil zvonek  .... nicméně kamarád na ní jezdí více než rok a zatím funguje dobře, snad jen futro bude třeba obměnit.
Datum: 07. července 2011 20:10
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 asi 50 km po polnackach ale uz zas nezvoni
Datum: 07. července 2011 20:08
 Fano: to kolko más najeto a po akom terene? diky
Datum: 07. července 2011 19:21
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 ja ji mam asi měsic a uz ji slišim zvonit
Datum: 07. července 2011 17:33
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 mám ale hozenou v krabici nevyužitou
Datum: 07. července 2011 17:25
|



|