Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar draci dělám renovaci pionýra a scháním průhodky na kyvnou vidlici nevíte kde to sehnat prosím poraďte nikde to nemůžu najít. díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2015 8:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 co je to průchodka kyvné vidlice?
Datum: 21. května 2015 8:50
Jméno: pepa
IP: uživatel18082
 Cep s futry na vystruzemi dela tk moto ,..samo to je nahrada a nedrzi tolik druhe reseni je sehnat celek ram...
Datum: 21. května 2015 7:57
 Zdravím chlapi, v zimě jsem koupil Jawa 350-640 z tím že blbne jeden válec a teď po nastartování pravý nejde vůbec. Na zapalování mám jenom jeden snímač na L a na R je drát bez snímače, mají tam byt dva snímače?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2015 20:55
Jméno: safar
IP: uživatel18101
 Čauky Stando, dík za rady ale mám ještě něco. Při zkoumání proč to nedobíjí jsem našel vyhořelou černou krabičku Magneton 443 113 510 000 kterou se někdo pokoušel opravit přeletováním nových drátu. Na stránkách fichtl krámek jsem našel usměrňovací diodový A-u1 1 můžu to
zaměnit? A relé rozpínací mám 6V nemá tam být 12V. Jak si chtěl to číslo zapalka tak to je Typ 443 113 514 112 -14V - 15A
Datum: 29. května 2015 20:55
Jméno: standa
IP: uživatel18096
 Nemá
Datum: 27. května 2015 16:22
Jméno: safar
IP: uživatel18095
 Tak jsem zkoušel vaše rady svíčky pálí, kabely nové. Ale našel jsem volný černý drát na zapalku. A prohodil sem vn kabel na hlavách a zdá se že to funguje. Nemůže se něco pokazit?
A stále mi svítí kontrolka dobíjení, má nemá?
Datum: 26. května 2015 20:02
Jméno: standa
IP: uživatel18085
 Chci napsat to a samé. Dej nějaký info,fotku,opiš nějaký kod/označení na statoru ... co znam má jen jeden snímač,rotuje závora s dvěma konci,jdou dva impulzy za jedno otočení motoru = oba válce pálí v obou úvratích viz jak je popsáno níže... jeden snímač,jedna cívka s dvěma VN kabely (malá červená pogumovaná),dvě svíčky. A takový základní dotaz - pálí ti obě svíčky? Zkoušel jsi to? A když svíčky prohodíš přestane jít druhý válec a nebo problém přetrvává na stejném válci ... ? Vyloučil jsi závady typu prošlehlej vn kabel,fajfky,svíčky? Někde začni a budem pokračovat ...
Datum: 22. května 2015 19:39
 Dej fotku a uvidime.Ale kdyz jsi ho pořádně prohlidnes bude tam napsané.
Takže mas tam bezkontakt, tam je normální, ze je tam jeden snimac, ten dává signál do dvojite civky(z jedné cívky jdou dva zapalovaci kabely).Jiskru to hází v dolní i horní uvrati(motoru to nevadi v ničem) a stav pak jeden snimac.ti tvy mechanici toho asi ještě hodne nevydeli.
Datum: 21. května 2015 22:21
Jméno: safar
IP: uživatel18083
 Podle čeho poznám jaký zapalko mám. Já se vtom fakt nevyznám před 25 lety jsem měl ještě kladívka a ty sem si pošteloval sám. \r\nMístní automechanici taky vrtí hlavou že to má jenom jeden snímač. Nebo neznáte v okolí Českých Budějovic mechanika na moto Jawa?
Datum: 21. května 2015 20:08
Jméno: rosi48
IP: uživatel17781
 jaky tam máš fajky? Jestli tam jsou odrušeny (s pochrom. plech.) tak je rovnou vyhoď a zkus neodrušeny
Datum: 20. května 2015 10:25
 Dobré by bylo napsat co tam máš, PAL kladívka, Ducati, malé Vape, velké Vape.
Možná to rovnou vyfoť
Datum: 19. května 2015 22:02
 Zdravim ve spolek, nemáte někdo radu, jak docílit toho, aby bzučák u jawa20 (1977), bzučel i s rozsvícenými světly?
Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2015 1:03
 použít bzučák z babetty
Datum: 24. května 2015 1:03
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Já jsem na to našel fintu (nevím jestli to funguje jen s VAPE).  Když trochu povolíte šroubek, který drží bzučák na rámu, tak je potom bzučák slyšet i se zapnutými světly.
Datum: 22. května 2015 6:14
 na technické bude chtít zatroubit, ale konstrukčně to je opravdu uděláno tak aby jsi bud svitil nebo troubil. V roce výroby tvé motorky nikdo nevěděl, že bude zavedeno celodenní svícení. Na stk nemůže po tobě chtít oboje. Je to tuším někde přímo v příručce motorky, že když chceš troubit tak máš zhasnout světlo.
Datum: 20. května 2015 17:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no jo,,, na poslední stk s 555 po mě chtěl aktivní technik abych zatroubil... naštěstí to byl stroj po renovaci, takže žádnej problém... dřív sem na tu samou stk jezdil i s vrakama přikurtovanejma na vozíku, jen omrknul čísla a rozměry pneu a jelo se... hold začínaj mít strah o tak dobrou zašívárnu, tedy práci  ... jinak pokud ti to troubí alespon bez světel, tak v klidu vypneš světla a zatroubíš... nemůže ti nic
Datum: 20. května 2015 8:45
 oprava: LEPŠÍ , nějak mi blbne klávesnice...
Datum: 19. května 2015 16:39
 lpší otúrovat, než troubit, je to hlasitější
Datum: 19. května 2015 16:37
Jméno: standa
IP: uživatel18080
 Na technický si nepamatuju že by kdy kontrolovali klakson... tak trub bez světel
Datum: 19. května 2015 16:25
 oprava TECHNICKEJ
Datum: 19. května 2015 16:06
 Takže na tehnickej to budou tolerovat, když se dobře vyspěj  .
Datum: 19. května 2015 16:06
Jméno: standa
IP: uživatel18080
 Na to rada neexistuje. Buď svítíš a nebo troubíš,na oboje to nemá dostatek šťávy...je to tak konstruovaný.
Datum: 19. května 2015 15:29
 Ahoj, nenašla by se zde dobrá duše která by mi vyfotila spodek sedla na cz 477. Jde mi hlavně o drzaky děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2015 16:01
 Zdar. Večer to tu máš.
Datum: 20. května 2015 16:01
Jméno: Jarda
IP: uživatel18078
 Zdravím, mám problém s Jawa 23 Mustang po cca 15 min jízdě přestane dávat jiskru, jiskru nedává ani s jinou svíčkou, začne zas házet jiskru až po cca 45 min vychladnutí, pak zas lítá jak z praku 15 min. Co vyměnit? Díky za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2015 11:54
Jméno: pepa
IP: uživatel18084
 Elektricky prorazena inducka ..s teplem roste elektricky odpor...a jak se za provozu ohreje civka odpor v ni stoupne na tolik ze nemaka...proste dej jinou a vyzkousej to do zapalka na motor bych zatim nelez
Datum: 22. května 2015 11:54
 Já bych to viděl na indučku.
Datum: 19. května 2015 22:03
 nejdřív si projdi všechny kabely, jestli nejsou někde k něčemu připeklý, pak bych to tipoval na kondenzátor, případně indukčku.
Datum: 18. května 2015 12:24
 čaute lidi už jsem přišelnato proč mi to tak blbne mam vychozene sedlo na jehlu a chci se zeptat nevite někdo jestli se to da vymněnit nebo musim koupit cele torzo karburatoru děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2015 9:13
 Jestli myslíš "mosazný nátrubek" co do něj zapadá jehla, ti jsem v životě neviděl prodávat.
Ale na druhou stranu, odvrtat a vyrobit by to šlo, jenže otázka je, zda to za to stojí, když na fichtl krámku máš celý kompletní karburátor za 580Kč a máš to bez shánění, lítání a s jistým výsledkem.
Datum: 20. května 2015 9:13
 Ahoj lidi. \r\nJak to mám nejlíp udělat.\r\nDostal jsem od otce fichtla s TP. Jenže fichtla otec nepřepsal. Táta už dva roky nežije a původní majitel také ne. naposledy kdy pojistka byla placená je v roce 98.\r\n100 procent 27 let pionýr nejezdil a byl ve stodole. Teď bych chtěl fichtla zrenovovat a nějak přehlásit. Jestli to půjde.\r\nDěkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2015 20:25
 Pokud máš kupní smlouvu, kde je tvůj otec uvedený jako kupující a techničák, tak po otevření dědického řízení, s tím, že by jsi od notáře dostal papír, že jsi to zdědil, bys teoreticky mohl na úředě zkusit přepsat( s evidenčkou a pojistkou(nebo žádostí o uložení RZ do depozitu), ale zase, tady záleží na úředníkovi, pokud by nechtěl, zkusil bych začít, že chceš vedoucího odboru a že doufáš, že s ním to snad vyřešíš a nebudeš to muset řešit až s ministerstvem dopravy, často se pak načnou snažit.Není třeba i naškodu vědět nějaké zákony abys mohl začít.... dle zákono xxxx paragrafu yyy o dědictví a zákona toho a toho, oni sami často nevědí, tak než by přiznali svou chybu, neznalost, najdou jsi cestu aby to zametli pod koberec a tím, že ti vyhoví lidově řečeno ti zacpali hubu.
Hodně štěští
Datum: 20. května 2015 20:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ten fichtl bude aktuálně bez vlastníka, tzn ty sám s tim nic neuděláš... jediný možný řešení je vyhledat dědice původního majitele a s nim (s nimi?) se domluvit, zda budou ochotni znovu otevřít dědické řízení (protože se dá s jistotou říct, že ten fichtl v původním dědickém řízení nebyl zahrnut)... pak by se už nechal bez problému přepsat... další zatím funkční možnost je, že fichtla pojistíš a budeš jezdit na nynější TP psaný na mrtvou osobu... to zatím jde, ovšem je jen otázka času, kdy se to utne... poslední možnost je koupě živého TP s "rámem" a postavit to na tyto doklady, což mi zrovna u fichtla vychází mnohem lépe než Včka...
Datum: 17. května 2015 13:50
 Motorka má papíry jenom jedny originál, na veteránských si to nemůžeš upravit podle svého gusta a jezdit s tím dle libosti. Ohledně přepisu z nežijící osoby - onen stroj je pravděpodobně součástí dědického řízení, takže motorka někomu podle "nějakého papíru" musela připadnout. Pokud ten člověk jsi ty, máš štěstí, pokud ne, tak se pokus osobu přesvědčit aby to přepsala na tebe. Na úřad zajdeš s klasickými věcmi od motorky + úmrtní list a "nějakým papírem" - měl by to být nějaký zápis o dědictví od notáře a měli by to na tebe přepsat. Nejsem si jistý jak by se to řešilo, kdyby byl stroj nějak opomenut v zápisu, ale mělo by se to dát nějak k tomu přidat - samozřejmě přes notáře. Jinak nevím jak je to s dnešní legislativou, ale být tebou tak si urychleně sjednám povinné ručení, aby ti to ve finále nesmázli z registru.
Datum: 17. května 2015 12:28
Jméno: kralda75
IP: uživatel18076
 Nevím jak je to s přepisem z osoby která už nežije, ale asi by pro tebe bylo jednodušší postavit to na veteránské značky. Myslím že to by mělo jít bez problémů. Akorát ho
budeš muset zrenovovat pořádně. Prostě tak jako by vyjel z fabriky. CCa 10 tisíc peněz + tvoje práce. Pokud to budeš dělat sám. Stejně jsem postupoval i já jen s tím rozdílem, že já to mám na normálních značkách.
Datum: 17. května 2015 12:10
 zdravím, prosím o radu, nevím co s tím...mám péráka 250. Loni jezdil normálně, letos vytáhnu, chytá na drc, za plynem jde taky, ale dám jedničku že vyrazím a nemá vůbec sílu, nevyjedu ani kopec z garáže... Když zvednu jehlu úplně nahoru nebo dám úplně dolů, tak žádná změna. To samý se směsí, ať otáčím kamkoli, nic... Kdyby třeba blbla spojka, tak přece ani v klidu nezařadím a nerozjedu se ani trochu...prostě pres zimu ztratil sílu.. Poradí prosím Někdo co s tím může být?? Popřípadě všem moc děkuji za radu...snad letos vyjedu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2015 8:14
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Toto se mi stalo na Fichtlu, byl to zaprasený výfuk. Na neutrál šel motor vytočit do plna, ale při jízdě neměl sílu. Úplně přesně jak popisuješ. Po vypálení výfuku to letělo jak střela!
Datum: 20. května 2015 8:14
Jméno: standa
IP: uživatel18080
 Benzín bude dobrej,to by jinak dělalo psí kusy a nebo by to nejelo vůbec. Já to vidim na ten bordel v karburátoru. A čistě teoreticky by mohly bejt zasraný vejfuky... karbec máš origo péráckej nebo z kejvy? Já mam totiž péráka (z části repasovaná patina) taky a z vlastní zkušenosti mužu říct,že horko těžko jsem ten péráckej karbec sháněl ,složitě jsem to přemluvil,aby to s nim jelo,ale furt se sral,tak mi došly nervy,trochu jsem přizpůsobil podložení karbecu a o půl cm jsem propiloval otvor na lanko v deklu a šel tam nazpátek karbec z kejvačky,kterej jede furt ... mam to udělaný tak šikovně,že to není poznat ... za 5 let jsem jednou čistil volnoběžnou trysku a dvakrát hlavní trysku,benzín v tom nechávam i přes zimu a po půlročnim stání chytá na první,max druhý šlápnutí ... nesrovnatelný !
Datum: 19. května 2015 15:25
 Jako první pomoc nabídnu špatnou hladinu v plovákovce(bordel ve ventilu), nebo ucpanou nějakou trysku, nebo kanálek k ní. Vyčistil bych celej karbec(podívej se i na jehlovej ventil a jestli ti teče benzín dost rychle z nádrže přes ten ventil u plováku) Zkus vyměnit benzín. Benzín z dob socialsimu dokázal ject ještě po 30 letech, ale dneska je všechno jinak. Na elektriku bych to netipoval.
Datum: 17. května 2015 12:13
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Zdravím. Mám problém. Vlastním zrenovovanou Jawu 559. Mám na ní novou sadu rychlopalu a při vypnutém motoru se mi rukojeť normálně vrátí (pokud nezaberu až nadoraz pak mi rukojeť zůstane viset). Jenže když natočím motor, tak po přidání plynu ať už na 1/3 nebo na 1/2 tak se mi rukojeť nevrátí a zůstane viset tak kde jsem ji nechal. Asi chápete, že jezdit s tímhle je o hubu. Na motorce sou použita tato řidítka: http://www.motokramek.cz/riditka-jawa-250-panelka-cz/ . Mám se tedy pokusit narovnat trubku na řidítkách? Nebo zkusit vysoustružit vnitřek rychlopalu? Už dříve s tím byl problém protože tělo rychlopalu naráželo na držák páčky a já nemohl zašroubovat krytku (musel jsem soustružit tělo rychlopalu). Mám zkusit krutiruk nebo je to v karburátoru? Díky za tipy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2015 11:09
Jméno: Buvol
IP: uživatel13426
 U Jawy 250 měl kamarád takový problém, že mu jakoby nabobtnal karburátor a v některých místech mu zůstávalo viset šoupě.  Ale pokud ti před tím novým rychlopalem nedělalo, tak bych kouknul určitě na něj. Mám takovou zkušenost, že některý ty nový díly jsou takový na dodělání doma...
Datum: 23. května 2015 11:09
 Zkus odpojit lanko a tahat za něj a šoupátko, pokud bude chodit pořád volně a nezasekávat, pak hledej problém na řidiítkách.
Pokud to bude v řídítkách, chce to pozorně koukat, zda někde neuvidíš oleštěnou plochu, tam ti to drhne, nebo třeba hranu či otřep o co by to mohlo zasekávat.
Datum: 20. května 2015 20:28
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 Zdar draci,
V jakém pořadí se má sestavit řízení na Jawě 50/21 ?
A je jasně první, to jde na kuličky, ale pak ?
Z dílenský příručky z toho nejsem moc moudrej...
http://imageshack.cz/images/2015/05/15/zeni.jpg
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2015 20:53
Jméno: standa
IP: uživatel18074
 Člověče tos mi dostal,pojistnej plech je určitě na brejlích... a teď si tak vybavuju,že jsem ho měl jen na mustangu,byl hned na brejlích a utahovala ho už jen jedna vysoká matice ... na j21 mam pod brejlema matici osazenim do brejlí a nad brejlema matici osazenim dolu do brejlí a na tom je kontra matice,všechny stejně "hubený" ... možná je jen spodní matice osazenim do brejlí a na brejlích pojistnej plech a na něm dvě hubený matice dokonce bez osazení ... ono taky je to u každýho roku a modelu jinak ... starý roky maj dokonce brejle zaaretovaný výřezem v trubce,novější typy už to zas nemaj a mustang má ten vršek brejlí úplně jinej ... pletu si to navzájem ... ale když se vykašleš na nějaký obrázky,tak to logicky musíš složit tak,aby vše zasedlo,nic se nevrklalo,vše utahnout ... a dobře složenej krk se pak skoro nehne a je festovej ... kdyby něco neklaplo tak to bude málo stažený a bude se to kroutit v brejlích doleva či doprava při sebemenšim škubu kolem. Ve 13 letech jsem složil fichtla z posbíranejch dílů na půdě,v dílně a po skládkách,katalog a příručku jsem poprvé viděl někdy v 17 letech,jak to má a nemá bejt jsem netušil. ..A taky jsem to složil...něco né napoprvý ...něco až napotřetí... a to tě naučí  Ať se daří. Standa
Datum: 16. května 2015 20:53
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 jo jde, protože když se kouknu do dílenské příručky, je tam matice napsaná 3x ( stejná ) mě přišla jedna jiná, ale usoudil jsem, že se dává asi jako poslední...
jak vidíš tak třeba Jawař to napsal jinak než ty...
on by na horní uložení dal hned brejle...
Je teda správně, že je horní uložení, pak matice C osazením nahoru, pak brejle - D, pak další matice C osazením dolu, pak pojistný plíšek B a poté vyšší matice E osazením nahoru ?
Datum: 16. května 2015 20:00
Jméno: standa
IP: uživatel18074
 Ono to jde i složit blbě??? Spodní uložení pod kuličkama,krk,horní uložení na kuličkách,zajištěná matice,brejle,další 1-2 matice ... spíš dvě ... co tam jde dát špatně ? Nic ...
Datum: 16. května 2015 19:23
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 A nemůže mít orientaci jako na fotce, žlábek musí směřovat na kuličky...
Datum: 16. května 2015 11:59
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Orientace: A jako na fotce, C osazením dolů, E jako na fotce
Datum: 16. května 2015 11:45
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Já to mám takto: A D C B E
Datum: 16. května 2015 11:44
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 ještě v jaké orientaci je mám namontovat... dík
Datum: 15. května 2015 21:13
 a ještě se chci zeptat čímto muže byt že když jsem upravil hladivu v plovakove komoře tak ma pořad moc bohatou směs nova svička je černa a nedrží volnoběh myslite že by to dělali trysky mam koupit nove ?děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2015 22:20
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Nejprvé zkus vyčistit výfuk+vzdochví filtr,když to nepomůže,tak si kup nové trysky.
Datum: 15. května 2015 22:20
Jméno: Štecky
IP: uživatel18071
 Dobrý den, mám takový problém. Stáhl jsem si z půdy fichtla 21 sport. Po oprášení sem se jel projet... Tah měl krásnej to ano, ale po chvíli ježdění začal vynechávat jako by docházel benzín, kterého tam byly 3 litry! Až nakonec úplně chcípnul a už nešel nijak nakopnout, ani rozjet na jedničku. Doma jsem zjistil že přestala skákat jiskra :/ Svíčku jsem vyměnil za novou, ale je to stejné, ani malá jiskra se neukázala.... Fajfka je OK tak vážně nevím čím to může být :/ Myslíte že cívkou? Nemáte někdo podobnou zkušenost? Popřípadě čím by to mohlo být? Moc děkuji za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2015 15:38
Jméno: standa
IP: uživatel18080
 Ano,mluvíš ovšem o odtrhu. Ten bych zkontroloval. Ten předstih se tu zbytečně hrotí,pokud bude zapalování ať skoro napravo a nebo skoro nalevo a nebo uprostřed tak to bude dávat jiskru a pojede to nějak "slušně" ... po dvacáté osmé napíšu,že předstih určuje,kdy jiskra skočí. To podle toho jestli je předstih velkej,malej či akorát tak to jede líp či hůř,ale jiskra musí lítat,na tu to vliv nemá...
Datum: 19. května 2015 15:38
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 hele hele stando, jak píse stecky tak asi nejakou dobu fichtl lezel. tak proc by nemohl zkontrolovat predstih vacka mohla chytit rez filc na 100 pro suchej pertinax po par kilometru osoupanej.
Takze od zacatku horní uvrat odtrh na kladívkach a pak budes muset prenastavit predstih.
Datum: 19. května 2015 14:36
 Jo jo podívám se nějak na to  Akorát moc nevím jak hledat správně tu chybu... Sem úplnej amatér a pionýrům skoro vůbec nerozumím, tak nevím nevím jestli na to přijdu... Jsem mladý a nezkušený  Nemohl by jste mi nějak poradit jak mám postupovat při tom základním kontrolování? Díky Stando za odpověď
Datum: 17. května 2015 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel18074
 Hele když to jelo pěkně a najednou to nedává jiskru,tak to sakra asi nebude předstihem ??!!!!!! Proto jsem napsal to co jsem napsal. Maximálně se mohli uvolnit kladívka a spadli na sebe - vačka je nezvedne,ale určitě mu do motoru nevlezli trpaslicí který mu povolili stator a otočili s nim až doprdele,,,,myslete u toho trochu ! Překontroluj si věci který jsem ti napsal v prvním přízpěvku a mužeš si zkontrolovat i teda kladívka jestli v HU ty 3-4 desetiny,ale nic zbytečně "nešteluj" jak ti radí tenhle "radil" ....
Datum: 16. května 2015 18:29
 skus udelat predstih
Datum: 16. května 2015 18:02
Jméno: standa
IP: uživatel18072
 Podivej se,jestli se ti třeba nepohnul kondenzátor a nekostří se kabel co jde ven ... a nebo jinej zkrat ...kladívko,zapalovací pól,upadlý kabel ... hledej
Datum: 16. května 2015 6:45
Jméno: Michal
IP: uživatel17384
 Dobrý den.CHci se zeptat mám yamahu virago 125 a nevym jaký olej se ma dávat do motoru. děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2015 12:35
 podle manuálu do motoru má přijít SAE 10w40 (cpe se dneska snad všude) - pokud jsem to pochopil správně tak to má společný olej. Měl by se měnit i filtr, a přijde tam 1.7l oleje když je motor do kapky suchý. Jinak radši si připlať za syntetiku, jsou to jenom dva litry
Datum: 17. května 2015 12:35
 dobrý den do motoru se ma davat motorový olej a do prevodovky prevodový
Datum: 16. května 2015 17:59
 čaute lidi všiml jsem si že mi podfukuje hlava a mam silikonovy tmel na motory myslite že by jsem mohl dat trošku na sedlo hlavy děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2015 19:18
Jméno: standa
IP: uživatel18074
 Občas dělám i opravy motorů a leckdy žasnu,co jsou lidi schopný narvat pod netěsnící hlavu... silikon všude,hlava a válec oblitý ... do toho zasazený různý kusy plechovejch kroužků a nebo jakejchsi šňůr,klingeritu,papíru a tak... jednou dokonce vmáčklý jakýsi tvrdý těsnění v hlavě ... hlava na přejetí soustruhem .... o silikonu v klikový skříni a v přefukách nebudu mluvit ... jediné funkční řešení je zabrousit hlavu na válci brusnou pastou na ventily,stojí už nevim jestli 25,- nebo 50,- no prostě pakatel ... práce na deset minut...
Datum: 16. května 2015 19:18
Jméno: Milan
IP: uživatel15889
 Lepšie keď použiješ tú brúsnu pastu.
Datum: 15. května 2015 22:09
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Udějel si kroužek z hliníkové plechovky od piva.Já jsem si to taky udělál před 3 rokama a je to super
Datum: 15. května 2015 21:22
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Žádný těsnění tam nepatří, hlavu zabruš brusnou pastou a je to.
Datum: 15. května 2015 15:07
 Mezi válec a kartery silikon pomůže, ale ohledně hlavy je silikon naprostá šílenost. Vzhledem k tlakům v hlavě ho to jednoduše vyflusne ven. Dává se tam hliníkové těsení(stojí cca 30kč), nebo udělat kroužek z alobalu. samozřejmě přiměřeně utáhnout.
Datum: 15. května 2015 14:45
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Ahoj,prosím vás jakou máte zkušenost s hl.laditelnou tryskou na jawu50/23.Dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2015 17:51
Jméno: fk
IP: uživatel13006
 Hodně záleží na výrobci, je v nich dost rozdíl. Já tuto trysku používám pořád a nestěžuju si.
Možná je to tím, že jsem tuto trysku používal již v dobách, kdy ostatní neměli ani tušení k čemu to "kolečko" je.
Pak to někteří okopírovali, jenomže okopírovali to co viděli (viděli kolečko), takže výsledek je takovej jakej je.
Datum: 18. května 2015 17:51
 Mě fungovala skvěle, jen po jednom pádu se mi ulomila. Na orio motor to nedavej
Datum: 17. května 2015 15:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Mně to moc nesedlo, mám raději sadu hl. trysek.
Datum: 15. května 2015 11:12
Jméno: Martin
IP: uživatel18068
 Zdarec potřebuji radu asi tak dva dny pozoruju na mem Fichtl že tak divně při jizdě mláti někde v motoru řekl bych že píst , vubec nemá žadnej vykon na jedničku se sotva rozjede a dovjak se do otaček dostane s teži a skoro netáhne a postupně otačky upadaj ted už nechce ani nastartovat nevíte co by to mohlo bejt ? zkusil jsem jinou svičku vyčistit karburator novy hadičky z nadrže a vyčistit nadrž vyčistit trysky prosim o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2015 15:36
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Rozeber motor a podívej se do válce.Jestli ti nepopraskaly pistní kroužky.
Datum: 14. května 2015 15:36
Jméno: standa
IP: uživatel18069
 Už odešel do věčných lovišť...
Datum: 14. května 2015 8:42
 Zdar draci, jsou stejný sací kolena na 05 a 21 ? jde mi hlavně o díru od karbecu
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2015 17:15
 Děkuju
Datum: 13. května 2015 17:15
Jméno: standa
IP: uživatel18067
 Ne, j05 je menší
Datum: 13. května 2015 10:24
 Zdar borci nevite jak spravit utoceny srob jak vece z valce ke kolenu jak to koleno drží diik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2015 23:45
Datum: 12. května 2015 23:45
 Zdravím chlapi, mám prosím vás dotaz. Dostal sem před rokem od kámoša babettu 210 a minulý rok sem na ní jel tak 2x. Potom se zazimovala a letos už začínám jezdit ale nelíbí se mi že do kopce musím šlapat a dlouho trvá než se rozjede....jakoby prokluzovala spojka a nepřeřazuje. Tak sem si řekl že to rozhodím a mrknu na spojku a zjistil sem že buben na 2.rychlost je na hřídeli zavařený a ted když sem mrkl na net tak sem zjistil že se asi jedná o babettu 215 a jestli sem to pochopil dobře tak je to prý jednorychlostní 210-tka.Máte někdo zkušenosti s tímto typem?Dá se nějak shodit ten zavařený buben? a ještě sem četl že u tohoto typu se nelije olej do převodovky ale dává se tam trochu vazelíny. Tak sem z toho trochu jelen.Za případné odpovědi a rady moc děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2015 19:14
 Ahoj kámo,ohledně spojek ti poradím no problém!!!!Zavolej 728133312 saluto.
Datum: 28. května 2015 19:14
Jméno: pepa
IP: uživatel18065
 Spojka ti klouzat muze jsou to 3 celisti v bubnu na klice...na demont toho bubnu je specialni stahovak...tak se cihni co jim je . Mam skusenosti s 210 ..jinak co by to melo radit kdyz to 2 nema? Kup stahovak rozdelej to odmasti a pokud to nezabere dej vsechny celisti nalepit...
Datum: 10. května 2015 12:54
Jméno: Petr
IP: uživatel17345
 Zdar draci,chci si pořidit Jawu 350/634-7 (konopnici),jestli by šla za 28 tis nějaká topka pořídit i s doklady,a ještě se chci zeptat majitelů 634 na její + a -,jinak předem dík =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2015 23:13
 A co teprv pionýři, chtít 10 000 Kč za tuctovou Jawu 21, která je ráda že je ráda sice s papírama, ale i tak panebože je to fichtl .. za tu cenu se dá koupit taková 640ka, čz 477 apod.. nejhorší je na tom fakt, že si ty ceny nastavují sami lidé
Datum: 14. května 2015 23:13
Jméno: Buvol
IP: uživatel14613
 Ty ceny jsou opravdu šílený. Za cenu jako je pěkná 634 se dá pořídit i slušný japonský youngtimer a to je už jiný svezení... Na Jawy nedám dopustit, ale přijde mi, že český trh se staršími stroji se jednoduše zbláznil.
Datum: 14. května 2015 19:32
 čau, za 28 topku opravdu nepořidiš, ja kupoval za 18 v podstatě nepojizdnou a nasipal jsem do ni dalšich 35 takže počitej že to nic levneho neni ale stoji to za to, ty 634ky byly asi nejlepši jawy co vyraběli, pevny ram ktery se ti nekrouti pod zadkem a motor je taky super, řekl bych že lepši než 640tkovy, ale počitej s tym že to ma pořad bubnove brzdy a 180kg takže to moc nebrzdi, jestli tě ještě něco zajma tak mi pisni na email nebo na fejsbuk
Datum: 14. května 2015 15:44
|



|