česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  754  755  756  757  758  759  760  761  762  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jerry007      IP: uživatel10178    
Zdravím, potřeboval bych pomoct. Na mojem Mustangu mi nesvítí zadní světlo a to je nová elektrika, nová žárovka a ještě nedávno to svítilo. Najednou nic, tak si říkám asi prdla žárovka. Koupím novou a stále nic. Překontroloval jsem všechny kabely, cínované spoje všechno v pohodě. Nevíte co by to mohlo být ? Uvítám každou pomoc. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2011 9:56
 
 
 
 
Jméno: jerry007      IP: uživatel10178    
Ano obě vlákna, jestli myslíš to jak se při přepínání mělí tvar světla.
 
 
Datum: 22. července 2011 9:56
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
obě vlákna?
 
 
Datum: 22. července 2011 8:40
 
 
 
 
Jméno: jerry007      E-mail:      IP: uživatel10178    
Právě že přední svítí, je taky možné se se něco stalo s přepínačem na světle ?
 
 
Datum: 22. července 2011 8:21
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš prdlou přední?
 
 
Datum: 21. července 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: kubin      IP: uživatel12091    
mám skoro stejný problém taky nevím jak ho řešit donedávna svítily obě světla a teď nic ani při vyšších otáčkách nechápu měnil jsem žárovky pár kabelů no prostě to ne a ne svítit
 
 
Datum: 21. července 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel12041    
Můžu řídit pionýra Jawa 20 bez řidičského průkazu? Stačí mi občanský průkaz a když má technickou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
zřejmě ano... výherce v těchto pozdních hodinách, troufám si odhadnout, je již jistý ... :-)
 
 
Datum: 14. července 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je tady dneska zase soutěž o největšího dementa nebo co?
 
 
Datum: 14. července 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: jerry007      E-mail:      IP: uživatel10178    
Ne nemůžeš. Potřebuješ řidičák AM, A1 atd. Pokud máš technickou tak ti nic nebrání, teda pokud nechceš platit 15 tisíc za pokutu jak tady u nás jedni dva co jezdili bez papírů. :-D
 
 
Datum: 14. července 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
samozřejmě že můžeš, ale jen do té doby nežli tě chytnou, pak tě čeká nemalá pokuta a možná i zákaz řízení pro další léta.
 
 
Datum: 14. července 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: letec      E-mail:      IP: uživatel12024    
čau draci hele co mam dělat tkyž by mustang chytal na 1 slápnutí a za 4 dny chytal pouze na roztlačení. děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: Rohlík      IP: uživatel7348    
vyčisti karbec
 
 
Datum: 15. července 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná špatnš seřízené zapalování
 
 
Datum: 15. července 2011 1:30
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
lze jen těžko odhadnout tvůj problém... informací je poskromnu... tipuju to na špatně nastavený karbec, případně nevhodná svíčka...
 
 
Datum: 14. července 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
a bez stroje času by to nešlo ??
 
 
Datum: 14. července 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
vrátit se v čase o čtyři dny nazpět a zkusit to nastartovat....
 
 
Datum: 14. července 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel10896    
Ahoj draci. Co myslíte mám techničák a na něm je razítko zrušeno. ale technická končila až v r. 2009 a v tomto roce to bylo odhlašeny. TEda na tom technicaku je napsáno Trvale vyřazeno na požádání........... co myslíte dalo by se to?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2011 1:51
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Opětovně přihlásit lze jen doklady zrušené v obobní 2001-2004. Jinak bohužel...
 
 
Datum: 15. července 2011 1:51
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
trvale vyřazeno znamená že je to trvale vyřazeno... stejně takový význam má slovo zrušeno... prostě a jednoduše to zpět přihlásit nelze... techničáky si lidé mohou nechat na památku, případně se u nich v chladných večerech ohřát u ohníčku.
 
 
Datum: 14. července 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11996    
Cau draci, je možný že když mám na babette 210 svíčku N14C že je to špatné? Protože jedu kousek tak 100m možná víc A KDYŽ zastavím tak se mi hrozně kouří z hlavy, hlava byla umytá v čera arvou + zpláchnuta vodou hlava je jako nová ale kouří se z ní tak se chci zeptat na http://www.brisk.cz/catalog.php mi to našlo N17C myslíte že když dám tu N17C do babetty 210 svíčku podle webovky, že už to dělat nebude? Díky moc za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
na n14c by to melo jezdit jako drak je to studena svicka skus to odkarbonovat hlavu vyfuk atd nebo skus to vymenit za N15c svicku uvidis jestli tam bude naka zmena.
 
 
Datum: 14. července 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak se zkus projet bez výfuku :-D nebo nejlepší oddělat hlavu válce a podivat se co tam je nesprávně..
 
 
Datum: 14. července 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11996    
Tak jedině zkusit vyčistit koleno výfuku protože výfuk sem čistil ale koleno výfuku ne...
 
 
Datum: 14. července 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
v obchodě ti lhali...
 
 
Datum: 14. července 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11996    
V obchodě kde renovujou motorky tak mi řekly když sem měl ve fichtlu svíčku 19 že je studená aď tam dám 14 tak 14 nemůže být studená ale teplá když řek že 19 je moc studená.. jinak mi chytá na šlápnutí na stojánku a jede 60km/h..
 
 
Datum: 14. července 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
zřejmě se ti to dost přehřívá, to ale svíčkou moc nevyřešíš a když už ano, tak ta 14c je lepší, poněvač je to studenější svíčka a proto dobře odvádí teplo ze spalovacího prostoru... u n17 je tomu naopak, na tu se to bude hřát ještě více (i když jen teoreticky) tvůj problém vidím spíš na zacpanej vejfuk, nebo chudou směs či nesprávně nastavené zapalování.
 
 
Datum: 14. července 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
chtěl bych se zeptat jaká je nejlepší svíčka na jawa 23 ?? dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2011 8:03
 
 
 
 
Jméno: HonzaK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já dávám podle měrek 0,45-0,4mm
 
 
Datum: 18. července 2011 8:03
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale prd. 0,7-0,8 je pro bateriová zapalování. Pionýr má mít vzdálenost elektrod 0,5 mm (0,4 mm je zbytečně málo). Dlouholetá ověřená praxe, ale dělejte jak usoudíte...
 
 
Datum: 16. července 2011 12:30
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro motor Jawy 20/21/23 se doporučuje vdálenost 0,8 mm, ale je to v podstatě jedno, navíc v letním pařáku, když se pomalu zadírají motory, na plnej kotel, tak je lepší mít menší vzdálenost.
 
 
Datum: 16. července 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
lepší je jí sklepnou na 0,4mm dělám to tak u všech švýček :-)
 
 
Datum: 15. července 2011 11:53
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vhodné jsou svíčky Brisk N15C, případně N14C (kdyby se motor víc hřál a vadl). Elektrodu sklepnout na 0,5 mm.
 
 
Datum: 15. července 2011 1:50
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
6ádná brisk není tak dobrá jak tahle pal http://www.fichtlkramek.cz/nahled/832.html měl sem v mustangovy originál ještě v vvýroby najezdilo to na ní 8 let do ted to naní startoval studený na 2 teplý na 5 šlápnutí koupil sem jí novou a studený na poprvý a teplý na 3 šlápní prostě spokojenost doporučuju :-) ale sklepnou elektrodu
 
 
Datum: 14. července 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Anebo stará PALka.... Jinak můžeš fichtla osadit i N17C, ale ta už je teplejší...
 
 
Datum: 14. července 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
brisk N15C
 
 
Datum: 14. července 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel10072    
Nazdar draci dnes sem si jel pro 250 ale ten chlap mi ju chtel prodat neodhlašenou ze stim nebude nikde litat tak se chci se zeptat jestli to odhlasim bez něj kdyz mi da plnou moc a jak se pise predem dekui odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2011 8:52
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
můj e-mail spravnej-ridic@email.cz
 
 
Datum: 15. července 2011 8:52
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
neodhlašuj to, já je ihned klidně koupím....napiš na e-mail
 
 
Datum: 15. července 2011 8:48
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
pokud jsou doklady platné, neměl by to býti problém dát do polopřevodu skze plnou moc, kterou s majitelem sepíšeš podle nějakého vzoru staženého z gůglu.
 
 
Datum: 14. července 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: putin28      E-mail:      IP: uživatel12039    
Zdar! Nemá niekto doma platné Slovenské doklady na PIONIERA? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: vlado      E-mail:      IP: uživatel12040    
Ak ich máš kontaktuj ma na email - vlado1992@azet.sk
 
 
Datum: 14. července 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
Ako si to uhodol?
 
 
Datum: 14. července 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
Dobrý den draci poradíte mi proč mi můj pionýr tak nehorázně žere vifuk všude přetěsněn karburátor taky hlava valec taky nikde to nepodfukuje nic předstich nastaven odtrch taky hladina v plovakovce taky tak proč žere jak kurva ?? nemohla by to bít svíčka děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
díky za radu jako já někdy chodím pěšky ale protože mám 4 fichtli a jezdím snimi rád tak mně docela vadí že jenom ten jeden žere jak TANK doslova trisku jsem taky vimněnil co by to mohlo všechno dělat a já to přejdu vše skontroluju díky
 
 
Datum: 14. července 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      IP: uživatel8251    
dej tam origo trysky jinak onicem nevim pokud ti netece nadrz nebo nekde to nestracis z karbecu tak jedine ho tlacit na tom hodne usetris :-D jinak me pincek zere 2.5litru - 3.0litry stim se musis smirit nebo si kup simsona natom hodne usetris :-)
 
 
Datum: 14. července 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
velká tryska??...jestli ne, tak asi budeš muset chodit pěšky, když ti vadí spotŘeba.
 
 
Datum: 14. července 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Zdar draci, má tu někdo Jawu 05 s originálním stojanem a originálním úchytem, včetně pružiny? Můžete prosím zaslat foto? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2011 6:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dávno som ta tu nevidel
 
 
Datum: 15. července 2011 6:57
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mám na webu fotky svojí 05 z roku 1962. Je to tam původní, ale pořádně vyfocené to nemám. Mám ale urvanou pojistnou podložku, takže to rozebírat budu. Když mě budeš hodně otravovat, tak si s tím třeba pohnu a vyfotím ti to brzy. Zde najdeš aspoň nějaké fotky: http://www.jawa-50.cz/clanek/monografie-typ-05-pionyr-modry-1962.html http://pajkals.rajce.idnes.cz/Jawa_05_1962/
 
 
Datum: 15. července 2011 1:55
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau kluci chtěl bych se zeptat asi to tady bylo už hodněkrat ale jaka je nejlepší svíčka na babettu 210? mam tam zatim N17C ale chci koupit už novou je tam dlouho.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2011 0:48
 
 
 
 
Jméno: babettaking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nejlepsi je N17 c a jezdit se na ni dá od jara do zimy v poho a aby ste vedeli kdyby měl nekdo namitky ze ee tak ja s mou licu 70 km/h no problem a delam babety 10 let
 
 
Datum: 24. července 2011 0:48
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Pokud je horko (teplo) jako tet tak tam dej n14c nebo n15c pro tu babettu to je akorad...
 
 
Datum: 14. července 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
corny: koukáš... Značka: JAWA, typ: serial motorcycle, obsah: 50 a můžeš vybírat jak je libo ;-)
 
 
Datum: 14. července 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: corny      IP: uživatel11098    
Karlos: je možný že koukám blbě ale nevidim tam babettu..
 
 
Datum: 14. července 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo tak diky moc :-)
 
 
Datum: 14. července 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.brisk.cz/catalog.php?cat=3 osazovací tabulky nejsou vydaný jentak pro legraci ;-)
 
 
Datum: 14. července 2011 12:21
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Dnes sem šteloval Hladinu v plovákovce.. nechám téct benzín tak5-10 sec.. ventil by se měl zavřít ale když to nastavím i na nejmenší hladinu tak benzín je až po okraj a přetéká a kvůli tomu to nedrží volnoběh a přechlastává se to..V plováku benzín není odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
vycisti plovakovou trysku (ventil) je to ve vicku spatne uz zavira nebo vubec a skus to trosku maznout olejickem a skus vyndat vicko plovakovi komory a skus donej fouknout a jestli dotoho jde vzduch a kdyz o obratis vzhuru nohama tak jestli se to uzavre ten ventil :-D
 
 
Datum: 14. července 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11996    
taky sem měl ten problém utáhl sem ventil k víčku plováku a sešteloval plíšek aby nebyl ohlí jen kraj ale celý plýšek jinak se zasekává plovák a bylo to v cajku
 
 
Datum: 14. července 2011 6:29
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatný plovákový ventil, kup nový a budeš mít klid http://www.fichtlkramek.cz/nahled/ventil_plovaku.html ;-)
 
 
Datum: 13. července 2011 23:39
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
cau Draci čim se jejlíp sundá barva při renovaci ?? dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel10896    
já použil ,,Odstranovač starých nátěrů" byla to plechovka jako malý ředidlo :-) potom sem to smirglem zbrousil a ted to vypada dosta pekne po nastrikani. stříkal sem kompresorem!! je to lepší než z plechovky protože ta hodne stejká :-)
 
 
Datum: 14. července 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
jojo děkuju
 
 
Datum: 14. července 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel6928    
Na ram urcite pisek. Plecharinu muzes vzit treba ocelakem do vrtacky, nebo smirkem.
 
 
Datum: 14. července 2011 16:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Najlepsia metoda je pieskovanie lebo zaneháva dostatocne drsny povrch a pekne na tom drzi barva, mozes to aj smirglovat alebo odpalit barvu horkovzusnou pistoli
 
 
Datum: 14. července 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli to fakt renovuješ, tak pískováním. Můžeš i šmirglovat, ale je to větší boj...
 
 
Datum: 14. července 2011 9:52
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci, mam jawu 350 634 s prednima vydlema z 638. Mam ztereli takovy ty navleky( manzety) na předni vydlici. tedka tu masinu davat trochu do kupy aby se na ni tak nejak dalo jezdit a vypadala trochu k svetu. Chci se zeptat ty ztereli manzety - muzu je tam nedat? Je mi jasny, z by se ty gufera casem vydreli, tak jestli je mozny tam pouzit stiraci manzetu z jawy 640 na vydle 638 bez problemu. Rikma, ta motorka je chudera uz nevratnej bastl, tak dalsi vylepseni ji jen prospejí. díky\ za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: Malouch      IP: uživatel11787    
Čaute draci! Mám takovej problém. Nevíte jak zlepšit chlazení na babettě 210? Mě se zdá, že se dost přehřívá a už pak nemá takový výkon, jaký by měla mít. Pokoušel jsem se tam přidělávat křidélka k chladiči a myslim, že to moc nepomáhá. Díky za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2011 14:30
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar někde sem viděl že se někomu taky přehřívala babetta tak udělal takovej trychtýř aby to bralo více vzduchu zkus to tak udělat,mu to pomohlo...
 
 
Datum: 14. července 2011 14:30
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel3888    
Zdar draci chtel jsem se zeptat jestly bude hodne vadit kdyz nemuzu nikde sehnat tesneni mezi kartery na 250 kyv. tu novějsi tak že bych tam dal jenom silikon (motorovej)) nebude to necemu vadit ?? piste diiky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2011 9:45
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
tak si sežen ten těsnící pápír zelenej,dej na karter tmel pak papír a až to zaschne tak to ořízneš žiletkou a čau a je to...........
 
 
Datum: 15. července 2011 9:45
 
 
 
 
Jméno: mahony.x      IP: uživatel8746    
ne
 
 
Datum: 13. července 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
Dobrej draci.....koukněte na tohle (http://aukro.cz/delany-blatnik-na-jawa-50-typ-20-21-23-mustang-i1714418837.html) a přečtěte si popisek.....docela mně to dostalo a co vás?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2011 16:57
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já tak viděl i kapku vody poslanou obyčeným psaním,kdy prodejce neručil za ztrátu předmětu :-D
 
 
Datum: 15. července 2011 16:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši vy se smejete... ale jednou byl na aukru na prodej suchý rohlík :-D ... a nebo vypité kafé a krajíc chleba s popiskem "prodám snídani"
 
 
Datum: 14. července 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://aukro.cz/krasne-tlumice-jawa-50-typ-pionyr-mustang-i1712931705.html.... Přidají hodně na vzhledu tohle nikdo nemá... :-D
 
 
Datum: 14. července 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
JAWA ceZetak: tak toho laďáku jsem si nevšiml....tak to mně položilo....MÁM DOST!!!!!!
 
 
Datum: 14. července 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
dyt je to jenom uřízlej blatník z 20/21 :-D strašně těžký to udělat ;-) :-D
 
 
Datum: 14. července 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tvl tak to je něco neutekl z Bohnic ? :-) :-)
 
 
Datum: 14. července 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://aukro.cz/tuning-ladeny-vyfuk-jawa-50-typ-pionyr-mustang-i1712931318.html po sundání koncovky dosáhnete velkého výkonu :-D
 
 
Datum: 14. července 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
lk: já jsem na jeho ostatní aukceraději ani nekoukal...ale, pak jsem se podíval...:-)...fak dost slušnej nářez...to sem ještě nežral tohle...kde má odvahu podívejte se!!!!!!
 
 
Datum: 14. července 2011 14:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no fuj -> *neviděl
 
 
Datum: 14. července 2011 14:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tak jsem se podival i na jiný aukce toho tuzingáře a to je dement, že to svět nevyděl... motor po GO ve kterém je hodně peněz (je tam uplně nové primární kolečko :-D-ještě že ne jenom trochu nové), jenom je v prdeli klika :-D... za to je krásně stříbrný a lesklý :-D ,,, no debílek, o něj bych si neopřel ani kolo, natož od něj něco koupit!
 
 
Datum: 14. července 2011 13:59
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako škoda, mohl toho mustanga prodat v celku a ne po dílech.
 
 
Datum: 14. července 2011 13:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
JAWA ceZetak: taky jsem to čekal.. :-) ... ten hošíček je idiot
 
 
Datum: 14. července 2011 12:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě že to přidá jen na vzhledu.. já se lek že i na výkonu :-D
 
 
Datum: 13. července 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je dost hustý... hand made a jedinej v Čr :-D
 
 
Datum: 13. července 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: bohumil      IP: uživatel11886    
zdarec draci, menší problém s pionýrem, se mě povolilo zadní kolo, a po dotáhnutí se kolo odmítá točit, jakoby ho to svíralo, brzdový buben je v pohodě, není to ani vypadené s hliníkového posuvu, nevíte prosím, čím to muže býti,? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak sem draci vyřešil problém se startováním. Pincek chytne na první našlápnutí. Jestli má někdo problém s odtrhem a předstihem, tak koukněte na http://jawa-50.wgz.cz/predstih-a-odtrh/nastaveni-predstihu-s-pomoci-3.html . Moc dobrej návod, pochopil sem to z toho i já :-D. Jinak mám ale problém s volnoběhem. Na rychlopalu mám vůli lanka asi 10mm a víc naštelovat to už nejde, páš na karburaci je šroub upa nahoře. Musím volnoběh udržovat rukou, protože můžu točit tryskou jak chci a pořád nedrží. Nevíte proč? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: simon      IP: uživatel12024    
kup si nový šoupě nebo mín vyběhaný od toho šroubu a bude to Ok ;-)
 
 
Datum: 13. července 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Tak to sdílíš můj názor :-)
 
 
Datum: 13. července 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi í na máš vymačkany šoupátko ono jak to pustíš tak to šoupátko tvrdě naráží na ten šroubek volnoběhu a časem se to vymačká potom nejde nastavit volnoběh
 
 
Datum: 13. července 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
ahoj draci a dračice když si koupím tenhle filtr http://aukro.cz/vzduchovy-filtr-simson-jawa-modra-barva-i1691769425.html musím upravovat jěště něják karburátor nebo tak něco třeba trysky? válec origo vrtání celý motor seriový díky za rady (moto jawa 21) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to na nic nechej tam origo airbox s filtrem ten přímej filtr akorát to víc hučí a hovno to jede
 
 
Datum: 13. července 2011 21:02
 
<  754  755  756  757  758  759  760  761  762  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.04.2025 8:29:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu