Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: parezak555
IP: uživatel11974
 cus draci prosim o radu v moji 05tce na jedničku a na dvojku něco ráchtá vůbec nevim čim to je dám trojáka a je klid nevíte co to může být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2011 13:56
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Taky mi jednou takle spadnul sekundární řetěz zasekl se o kartery a od tý doby v tom na jedničku rachtalo ale jelikož jsem ještě neměl papíry já ani pionýr tak mě to nesralo a jezdil jsem dál až když jsem půlil tak jsem zjistil že na 1. převodu byl vylomený jeden zub
Datum: 17. července 2011 13:56
 Můžeš mít vůli na bronzových pouzdrech, anebo problém s drážkama na předlohový hřídeli
Datum: 17. července 2011 10:35
 Pravděpodobně nemáš správně vymezenou vůli na předlohové hřídeli. Závad může být víc. Začal bych půlením...
Datum: 16. července 2011 21:53
 Čau draci fichtl mi nechce naskočit a kdyř po dlouhe době naskočí a držím plyn furt ve stejne poloze tak si to trochy přidává a pak to ubíralo až to zdechlo co to muže být ? hladina ? předstih? nebo že jsem měl jen víčko plovákovky jen tak na rychlo na zkoušku nasazeny a nedrželo vubec šroubkama to asi ne že ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2011 22:05
 Pravděpodobně falešný vzduch.
Datum: 16. července 2011 22:05
Jméno: pepa
IP: uživatel1527
 ahoj vážení co mi dělá to že když startuji motor jakoby slibuje ale nechce chytit jen tak tak naběhnou jen když dám plný plyn?tse motor z volna roztočí
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 21:59
 vyběhanej válec nebo tam dej nový pístní kroužky
Datum: 19. července 2011 21:59
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 třeba ucpaný trysky nebo uchlastaný
Datum: 16. července 2011 22:16
 Dobrý den chci se zeptat mám jawa 20 a chci jí předělávat na jawa 21 ale nwm jesli ten horni plech nevím jak jse mu říka bříško asi tak mi nesedne na prsíčka sou stejní bříška z 20 jako z 21 ? ? a kam má jít bricho do vnitř prsíček nebo přes omlouvám se za chibi ale specham
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2011 9:14
 05ka štandard má širší a hlbší ako 21ka, 05ka šport to má úzký podobne 21ka ale z hrubšieho matroša, 21ka nemá to tak hlboký ako 20ka a je úzký, a 221 a 220 majú rovnako široké jenom 220ka má hlbší plech  snad ste to pochopili
Datum: 17. července 2011 9:14
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 dobre postul !!! - mas pravdu .....
Datum: 17. července 2011 0:47
 vrchní dekl je na 20 hlubší.se podívej kde končí revmaplech a kde spodní bříško z 21.v katalogu nd je i jiné číslo toho deklu
Datum: 16. července 2011 19:32
 bříška jsou určo stejny ale spíš ty prsíčka jsou náky víc roztáhli
Datum: 16. července 2011 18:02
 omlouvám se prsíčka nesedli mi do bříška ale přesahovali
Datum: 16. července 2011 18:02
 bříško má být přes prsíčka ale taky jsme řešil problem že bříško Z 05tky my nesedlo na bříško z 21 ale že by soudruzi vyráběli 2 typi bříšek to je podle mě zbytečnost ale na druhou stranu jsem to neměl nijak pomačkany ani upraeni origo sta takže nevím jak to je
Datum: 16. července 2011 18:00
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 Cau draci na babettě 210 sem dával na spojce úplně všechny gufera nové a vše sem kompletně vyčistil teď zabírá dobře ale zase se mi díky tomu rozházel karbec. A když dám plnej plyn tak zdechne ale jinak jí natočim sice na stojánku šlápnu a musim přidat plyn ale nakopnu jí ale asi jde málo směsi že když dám hodně otáček tak zdechne a je to jako kdyby nemělo co papat..  díky moc za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 0:14
Jméno: tizo
IP: uživatel12081
 Akorát řeším to samé.Seru se s tím už týden a pořád to samé co ty,nedochází šťáva.Nádrž vypucovaná,kohoutek už novej ,celej karbec vyčištěnej a až dneska sem přišel na to že je nejakej bordel v jehlovém ventylu a nedá se s tama nijak dostat ven a tak radši koupím novej.Jo a ještě včechny tryska dej do acetónu 6006 a nech to tam tak dva dny a pak profoukat a mělo by to bejt Ok.Já do nej dal trysky o kterejch sem myslel že sou po prošťárnutí drátkem s kartáče a profouknutí čisté a ejhle po odmočení se tam stejně jakejsi birdílek našel a tryska byla ucpaná ale už to stačilo jenom vyfouknout .Doufám že to zdechání po přidání plynu vyřeší ten jehlovej ventyl bo tu babetu už rozkoušu  .
Datum: 21. července 2011 0:14
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 Cus zrovna včera mi dělalo to stejny jenom to chytlo a zdechlo a na sytič jenom na volnoběch to drželo jinak nic,oddělej celej karburator aj s kolenem a od šroubuj víčko plováku ze spodu ty 4 šroubky, tak u prostřed jsou dve trysky to odšroubuj a profoukni nebo pročisti nějakym dratkem a ta jedna myslim uplně uprostřed se da rozdělat na 2x tak to rozdělej a očisti pořádně.. hodně štěsti pak už to pojede,...
Datum: 16. července 2011 22:46
Datum: 16. července 2011 22:40
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 karbec na fichtlu je jednoduchej na to bych se neptal ale z b 210 nemám zkušenosti zatim moc..
Datum: 16. července 2011 19:28
 je sorry
Datum: 16. července 2011 19:22
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 hezkej karbec na babettu
Datum: 16. července 2011 18:06
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
Datum: 16. července 2011 18:04
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 už mozná vyřešeno z nádrže mi padaj hromady rezu a tim sem asi ucpal trysky protože už je ucpanej kohouta jd e jen na rezervu a jak přidám plyn zdechne takže si triska ucpaná nemáte obrázek kde jsu ty trysky aby je vyčistil? a znáte nějaký rozpouštědlo ? díky...
Datum: 16. července 2011 17:02
Jméno: jawař jrka
IP: uživatel12048
 http://rekonstrukce-jaw.shop1.cz/rubriky/nabidka-me-prace fakt borec postavil mi celou motorku kouknete na jeho stánsky umí všetcko\\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2011 19:32
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 ja si nestezuju - delam to - bavi me to - prachy se sypou - takze cajk ...
Datum: 17. července 2011 19:32
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Na některých věcech se neda (a nebo dost špatně vydělat), taky jsem pár motorů zgenerálkoval (posháněl díly, zajistil výbrus, opravu klikovky apod.), ale většinou jen známým a stejně z toho má člověk prd. Nejlepší jsou takoví, co chtějí udělat motor, já jim to zhruba sečtu a slyším: "taková pálka, to to dám radši k Vendovi, ten to udělá za polovic". Že Venda akorát vymění pístní kroužky už je nezajímá... Takže když to není jo kamarád, který ví co to obnáší, tak na to p*cám. Stejně je toho času čímdál míň.
Datum: 17. července 2011 15:28
 Jinak jednání autra příspěvku hraní se schizofrenií... Minimálně rozdvojením osobnosti.
Datum: 17. července 2011 14:26
 Mám s ím osobní zkušenosti. Generálkoval jsem desítky motorů a motorek cizím lidem. Když to s odstupem času zhodnotím, tak můžu být rád, že jsem nic nevydělal. a nezadlužil se. Ono je lepší zpravovat jen sobě, případně kamarádům (ale ne těm nejlepším, pouze těm, co dají bankovky předem a nebudou říkat: "šak jsme kámoši"  ...
Datum: 17. července 2011 14:25
Jméno: standa
IP: uživatel9538
      sice jsem nestlihl živé stránky jeho "shopu" ale i tak se tlemim....člověk kterej nabídne takovouhle službu to nemá v hlavě v pořádku....každej kdo se do podobných věcí chce pouštět,si musí uvědomit,že je to dost složitý uspokojit onoho konkrétního zákazníka a dojít s ním ke "kompromisu" ceny a provedení a navíc ho donutit zaplatit(pokud nejedeš na ičo a nevystavíš mu fakturu,kterou podepíše a která ho zavazuje zaplatit,tak nemáš v ruce nic....každej s tebou může "vymrdat"... Onehdá když jsem přemejšlel kudy životem dál,tak mi taky napadla motodílna na veterány,GO,repase,renovace,jen tak na živnosták.....ale dal sem řeč s kamaradem co má poměrně velkou dílnu + prodej dílů + prodej motorek-kšeftu moc... a člověk v tu chvíli pozná,že to vůbec neni o tom,jak si šikovnej a jak umíš sehnat díly a poradit si.... Proto se tomuhle těžce směju.....!!!
Datum: 17. července 2011 12:44
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 kolečko, tys to nepochopil. dílna je na dvorku a ukázka práce je ten osprejovanej matnej fichtl co má přepínač na řidítkách v naprosto nesmyslný poloze....
Datum: 17. července 2011 10:08
 Stránky mě fakt nepřesvědčily  Žádné konkrétní informace, žádné foto práce, žádné informace nebo foto dílenského zázemí...
Datum: 17. července 2011 9:26
 to javař jirka: koukal jsem na ten web a neni tam dohromady nic.... jen jedno zkopírované schema... pardon 2 schemata... a ty si hochu myslíš že "rekonstrukce" je jen vyhodit motor a dát nové kroužky? ... víš na jaké peníze výjde například "rekontrukce" J250/353 ??? na desítky tisíc.. podle stavu a kompletnosti dílů samosebou.... jinak nevim co dodat.. dle mě jsi 11ti letý maník který si myslí že sežral všechnu moudrost světa
Datum: 17. července 2011 0:52
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 o neco jsem prisel ??? tam ma hovno debil.....
Datum: 17. července 2011 0:44
Jméno: Karel
IP: uživatel11444
 Mas peknej eshop malem sem se zesral. To ze sis nekdy s neci pomoci dokazal opravit fichtla kterej ma na celym motoru 2sroubky a 2hejblatka z tebe nedela zadnyho genia, sezen si na to papiry, zapracuj na webu a pak se chlub!
Datum: 16. července 2011 22:17
 Laskavě si nesnaž dělat reklamu. Na mém webu už máš BAN. Zkus mi to tam ještě zasírat... http://www.jawa-50.cz
Datum: 16. července 2011 22:08
 kolik ti je ty ňoumo?? není ti hanba chlubit se takovou sračkou??? neumíš vůbec nic!!!
Datum: 16. července 2011 21:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Že by další případ schizofrenie? Navíc na stránkách je prd a ten web mě zrovna nepřesvědčil...
Datum: 16. července 2011 19:23
 tak se podívej třeba na motoren.sk abys viděl jak by to mělo vypadat.
Datum: 16. července 2011 17:19
 Tak jseš jirka nebo matěj?
Datum: 16. července 2011 17:10
Jméno: matej
IP: uživatel12048
 dost dobrý stránky jo a postule ty ceny za tu opravu jsou včete tech dilu co ti tam da
Datum: 16. července 2011 16:56
 hlavně ví kolik si za co říct.to je jediné co na jeho stránkách našel.
Datum: 16. července 2011 16:00
Jméno: greadr
IP: uživatel9637
 Zdar včera jsem jezdil na fichtlu.. začal zničeho nic vynechávat a pak nejel.. neháže jiskru ale když dám prst do faje tak kope ale jiskra žádna,svíčka dobrá skoušel jsem i jiné předstih dobrý
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2011 15:40
Jméno: greadr
IP: uživatel9637
 Skoušel jsem i jiné svíčky.. a tu svíčku která u mě svíčku neházela v jinem fichtlu fungovala..
Datum: 17. července 2011 15:40
 To že ti svíčka hází jiskru neznamená, že je dobrá. Pod tlakem ji dávat nemusí, zkus ji vyměnit.
Datum: 16. července 2011 22:09
Jméno: Dalibor
IP: uživatel10730
 ahoj,nevíte,jak a čím co nejlepe vyčistít karburátor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2011 20:08
Jméno: Dalibor
IP: uživatel10730
 tak díky moc všem,ale asi skusim tu naftu  a aceton a nakonec kompresor
Datum: 18. července 2011 20:08
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kyselina citronová.. velká koncentrace, teplota a dlouhá doba a máme výbornou polívku. tzv. karburačku. Vlastní zkušenost. Já karbec rozdělám, co to jde a profouknu stlačeným vzduchem z kompresoru.
Datum: 17. července 2011 15:32
 Franky, přestaň dělat podržtašku a poraď něco sám.... Dobrý je karburátor rozdělat a ponořit do nafty, tak rozpouští šmír. Pak umejt acetobem a profouknout kompresorem. Pak je jako novej
Datum: 17. července 2011 13:18
 zkušenost.mezikus akcelerační pumpičky weber 45 dcoe
Datum: 17. července 2011 8:46
 štefa: vlastní zkušenost? nebo kamarád říkal?
Datum: 17. července 2011 0:53
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 postul - mrte dobra odpoved !!!
Datum: 17. července 2011 0:26
 nejlepší je ho dát do ultrazvukový čističky, pak je jako nový
Datum: 16. července 2011 22:36
 Žádnej ocet! Ponoř ho přes noc do acetonu, ten karbece nepožírá
Datum: 16. července 2011 16:00
 a ráno je poloviční
Datum: 16. července 2011 13:35
Jméno: Štefa
IP: uživatel9293
 ponořit ho přes noc do octu
Datum: 16. července 2011 13:17
Jméno: xrc4
IP: uživatel12047
 Cau lidi nevite nekdo kde sehnat crossovy blatniky na mustanga 21???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2011 13:22
Jméno: Falk
IP: uživatel12132
 Chceš na mustanga nebo 21? To jsou dvě různý motorky. Mustang je 23. Bože, to je mládež :o(
Datum: 28. července 2011 13:22
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 Co zkusit inzeráty.....tak jich je spousta....zkus to
Datum: 16. července 2011 22:39
 Čau draci, za boha nikde nemůžu najít gumovou zástěrku zadního kola na čezetu 487, origo, delší s vystouplým znakem ČZ, nevíte o nějakým zdroji?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2011 13:30
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 Myslím, že tohle se ti bude shánět docela těžko, já jsem je přivezl úplnou náhodou s díly mezi kterými tam byla....to bylo fakt super.....
Datum: 17. července 2011 13:30
 zkus aukro
Datum: 16. července 2011 13:37
Datum: 16. července 2011 11:29
Jméno: ČZ
IP: uživatel11990
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zasterka_cz_guma_17x20cm.html
Datum: 16. července 2011 11:13
 Zdravím draci,potřeboval bych poradit. Mám mustanga a někdy při jízdě se stane, že motor nechce jít do otáček a při přidání plynu zdechá. Nevím čim to je,benzín jde,svíčku jsem měnil... Porad´te prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2011 11:03
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 uchlastaný
Datum: 17. července 2011 11:03
 Špinavá tryska
Datum: 16. července 2011 10:15
Jméno: nic
IP: uživatel11925
 spatne nastaveny predstich
Datum: 16. července 2011 9:50
Jméno: ondra
IP: uživatel12043
 Ahoj Draci!
!Koupil jsem jawku asi před pul rokem a hned ji byvaly majtel odhlasil na mě.Neměla ale STK a ani evidenčku jsem na podzim nestihl takže na mě ještě pořád přepsana není.Slyšel jsem že bych si ji měl přihlasit do 10ti dnu ode dne odhlašeni na moji osobu.Co mi ted hrozí?Pujde ještě přihlásit?
Díky moc za odpovdi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2011 20:56
Jméno: ondra
IP: uživatel12043
 Zrozí pokuty nebo tu pokutu dostanu když to nemam pojištěne??
Datum: 18. července 2011 20:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ale musíš to mít pojištěný!! jinak hrozej pokuty od ČKP
Datum: 16. července 2011 12:49
 Já mam čízu v polopřevodu už asi rok a půl a furt se nic neděje
Datum: 16. července 2011 7:42
Jméno: ondra
IP: uživatel12043
 tak to se mi ulevilo  mám ještě čízu a ta je v polopřevodu ale plnou moc mám tak snad taky nebude problem 
Díkes
Datum: 15. července 2011 22:57
 nehrozí ti nic, je jednu, jestli to dopřepíšeš za 3 dny, nebo za 3 roky, maximálně si vyslechneš přednášku a poučení od úředníka za okýnkem
Datum: 15. července 2011 22:56
Posl.aktualizace: 17. července 2011 11:56
 dložitější tvary jsou hůř... musíš to pořádně rozehřát... to že se to zvlní značí že je to dobře nahřáté... pak si víčko polož na stůl a tu folii né že na to přiložíš ale musíš to na to natáhnout.. prostě dáš to na té a za stálého nahřívání budeš tu folii táhnout směřem dolu aby se jakoby do ní do víčko potopilo...
Datum: 17. července 2011 11:56
 JAWA_ceZetak : prosím tě mohl bys mi prosím napsat jak správně lepit tu karbon fólii ? Mám tady tu http://www.autofam.cz/product.php?id=13801 , zkoušel jsem tím lepit baterii na telefonu to mi šlo jelikož je to celkem rovný, ale jakmile to musím nějak tvarovat tak to mi nejde, zkoušel jsem víčko nádrže-nahříval jsem fénem ale udělali se mi tam vlnky...děkuji moc
Datum: 17. července 2011 9:30
 Karel: áá tož povím.. já tě tu kamenuju, ale tys neupřesnil.. karbonka se lepí výhradně nahříváním a natažením na předmět = nic těžké... zato černá fólie jak jsi lepil ty je něco těžší... je to jako když se lepí fólie na skla.. tak ji musíš nahřát aby jsi ji odlepil od ochrané fólie... pak plochu na kterou to chceš musíš mít dokonale odmaštěnou a očištěnou. pak je dobré nejlépe nutné to hodně postříkat roztokem třeba jarové vody.. musí být nastříkáno každé místečko. pak je dobré taky fólii dobře nastříkat aby se hned na předmět nepřilepila.. fólii na předmět přilož a od středu směrem ke krajím plastovou stěrkou vytlačuj roztok ven z podfólie.. ale důkladne aby tam nebyly bublinky... pak teprve to drží a vypadá dobře
Datum: 17. července 2011 0:59
Jméno: Karel
IP: uživatel11444
 Cezetak umim lepit vic nez dobre, ale z druhy strany to proste nebylo vono,a tim jak se ta folie nahrejva a natahuje meni castecne i barvu, zesvetla, ja to delal cernou folii ne karbonovou. Ale i tak lepil sem to spravne, nekdo doporucuje udelat vodu s jarem a lepit to namokro, pak pri nahrivani a rovnani tu vodu vytlacis ale hracka to neni
Datum: 16. července 2011 22:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A ještě to "vipadalo"... no fuj
Datum: 16. července 2011 20:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Přijde mi to jako když si někdo dá superkrutopřísněj spoiler na škodovku. K čemu imitace karbonu na fichtla, každý ví, že tam je jenom samolepka a působí to spíš uboze.
Datum: 16. července 2011 19:26
 nebo když letí za sebou 7 fichtlů a klopí to všíchni stejně za sebou jako v GP to potom lidem padají brady
Datum: 16. července 2011 13:30
Jméno: xrc4
IP: uživatel12047
 ok.
Datum: 16. července 2011 13:12
Jméno: standa
IP: uživatel12046
Datum: 16. července 2011 11:50
Jméno: standa
IP: uživatel12046
 Budte soudný.....karbon na fichtlu....vždyt se ti každej vysměje....uvědom si že je to stroj z úplně jinejch dob......pamatuj si jedno.....když někam přijedeš na perfektně udělanym origo fichtlu/jawě,tak každýmu spadna brada a nezústaneš bez povšimnutí-někteří ti dokonce přijdou říct,že je to krásný....když přijedeš na splácanym paskvilu,každej se akorát zasměje,co to máš za paštiku...některý tě vyfakujou....někdo si pomyslí jak si ubohej...to je realita...
Datum: 16. července 2011 11:44
 karle.. ty to neumis lepit! folii si musis polozit na neco rovné a fénem pořádně nahřát až změkne.. pak ji mužes nalepit.. musíš ji na to prostě natáhnout, vytvarovat a ještě nahřát aby se to přilepilo... nic na tom neni.. to je rukama ze se ti to slouplo
Datum: 16. července 2011 10:57
Jméno: Karel
IP: uživatel11444
 Nezvladnes to nalepit, kdysi sem lepil folii na zadni blatnik kawasaki a bylo to nanic, do hodiny sem to sloupnul
Datum: 16. července 2011 10:34
 mám to na interiéru v autě... je to pekný, ale je prcačka to nalepit... musíš to nahřívat a tvarovat.... spálíš si na tom prsty ale vypadá to pak dobře
Datum: 16. července 2011 7:58
 u mustanga a jestli to nekdo nemate na fichtlovi
Datum: 15. července 2011 22:42
 čau neska sem to jel asi po měsíci projet po cestě a cestou spátky byl brutální pokle výkonu tak že mi to na dvoju jelo cca 10km max. a na 1ku tak 5km/h nevíte co stim? nebo neteče palivo dotlačim domu a najednou terče ? :O
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2011 10:30
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12044
 Gufero na klice nebo předstih
Datum: 16. července 2011 10:30
 Zdar, nevíte jak a z čeho vyplést šachovnice na návleky řidítek?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2011 16:19
Jméno: kocour
IP: uživatel12049
 Musíš sehnat odpovídající průměr bužírky, nastříhat kolečka a proužky a vyplítat. Nic na tom není.
Datum: 16. července 2011 16:19
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,zjistil jsem,že jak je ve spojce u jawy 21 ta krátká tyčinka že ji mám o 2mm delší něž jak má být a tu dlouhou mám zase 1mm kratší.Vleze mi tam kulička?Vadí to něčemu pokud mám jednu tyčinku delší a jednu kratší?DÍk
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2011 22:56
Jméno: ondra
IP: uživatel12043
 ten šrubek ve víku je dost dlouhy na to aby si to pošteloval přace
Datum: 15. července 2011 22:56
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 No zjistil jsem to tak že jsem si je tady na fichtlkrámku našel jak mají být dlouhé a pak jsem se je doma přeměřoval.A ještě k tomu mému dotazu ono 3mm je nepatrný rozdíl ale ještě + kulička která má 5mm.To je ještě taky nepatrný rozdíl?
Datum: 15. července 2011 22:00
Jméno: kubiq
IP: uživatel11607
 je to uplně jedno, je to nepatrný rozdíl, a ten došteluješ šroubkem na deklu
Datum: 15. července 2011 21:07
 A japato si to šmudlo zjišťoval, co?
Datum: 15. července 2011 21:02
Jméno: Tsunami
IP: uživatel10270
 Zdarec draci. Mam takovej dotaz. Jaká svíčka je nejlepší na Jawu 05 pionýra. N14C, N15C, nebo N17C? Dík za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2011 20:55
 Ideálně PAL. Ale ty se špatně sháněj. Jinak N15C...
Datum: 15. července 2011 20:55
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 http://www.brisk.cz/catalog.php N15C
Datum: 15. července 2011 20:23
 Zdravím mám takovej dotaz má nebo slyšel někdo že pionyr 05 může být zapsaný jako do 45km/h a tudíž může se řídit na řidický průkaz AM jde mi oto že mám řidičák AM a mám možnou koupit pionýra který je takto zapsaný jde mi oto jestly je takovejchto kusů více a nebo je to nějakej zbastlenej podfuk a budou problemý s policii děkuji vám za veškeré informace
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2011 0:55
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Konstrukční rychlost není maximální rychlost kterou to jede, ale maximální rychlost na kterou je to stavěný, při který se to nerozpadne, je schopný brzdit atd. Na vozejku je taky 80km/h, ale můžu před to postavit silný auto a letět s tím 200  Btw, mám papírově 05 z roku 1963 a v TP mám maximálku 45km/h. Naštěstí neni v malim, kdyby na to benga koukali a jel sem třeba 60 mimo obec a v TP měl max. 45 km/h tak mi můžou dát pokutu za překročení konstrukční rychlosti.
Datum: 18. července 2011 0:55
 nic...Co je psáno to je dáno,to co je psané v pravém TP který neni nijak zfalšovaný ty nemůžeš nijak ovlivnit takže ty z toho nic mít nebudeš...
a aby policajt zkoušel jestli ti to jede opravdu nejvíc 45,na to myslim právo nemá
Datum: 16. července 2011 0:17
 Děkuji za info a co by nato mohly řikat policajti ? když je to zapsané
Datum: 15. července 2011 23:16
 Při přepisech se mění starý formát dokladů (malá knížečka) za nový formát. V počítačovém systému je ale nedostatek dat k danému typu. Co vím, tak skoro všechny nulapětky mají v novém formátu techničáku psané parametry motoru 1,1kW/5000 ot. (motor 550 "pařez"  . To pravděpodobně proto, že si úřednice neumí přepočítat výkon udaný v koních (ve starém TP) na kW. Jednoduše tam vyberou v systému, co se jim tam nabízí. Když je pak úřednice speciálně neschopná přečíst z původního techničáku i konstrukční rychlost, může z pionýra neúmyslně vytořit z pionýra moped.
Btw. má nulapětka je tento případ (maximálka 45 km/h, výkon 1,1 kW).
Datum: 15. července 2011 23:08
 To mě taky zajímá... mám doma porenovační 05 z roku 1963 a sháním origo papíry kvůli výstavám. Nemáte někdo papíry navíc na 05? Kdyžtak mail.
Datum: 15. července 2011 20:57
 cus lidicky kdo vy o nakym fichtlu z AM 45km/hod a kdo stim ma zkusenosti napr z policajtama atd jestli nato spatne nekoukaji nebo jestli jde o pruser atd ! pokud je to vse legalne zapsano v TP ve velkym i malim tak jestli jde o naky pruser pokud by nekdo znal historii motocyklu nebo proste se mam ridit tim coje v papirech dekuji moc a kazdou radu privitiam a pokud takoviho fichtla nekdo ma a ma profil na motorkari.cz tak at prida odkaz a mrknu nato jestli tam otom pisete neco zajimaviho ? nebo jestli ste videli nekoho profil na motorkari.cz kdo ma napsano v TP na fichtla 45km/hod.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2011 23:11
Datum: 15. července 2011 23:11
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 cau draci hele jak velkej předstih má mít JAWA 21 ?? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2011 12:21
 Když budete počítat s tím, že svíčka je zhruba pod úhlem 35°, tak se to dá lehce dopočítat. Kratší vzdálenost k pístu je logicky kolmo, delší zboku. Funkce cosinus (výsledný úhel=délka přilehlé strany/přepony). Pak si zkuste přepočítat hodnoty. 1,9*cos35°=1,56 -> to se dá zaokrouhlit na 1,6 mm. 1,5*cos35°=1,23 - zaokrouhlíme na 1,2 mm. Opačný převod: 1,2/cos35°=1,5 a 1,6/cos35°=1,9....
V příručkách jsou tedy obě hodnoty správně, pouze to není dostatečně dobře pochopené. Nevyhovující články popisující správné nastavení předstihu jsem kdysi po stížnostech "moudrých" smazal. Nechci šířit nesmysly. Teď budu mít snad trochu času, tak se o tom trochu rozepíšu a zabřednu i trochu hlouběji do teorie, aby to mělo úroveň. Ještě se k tomu dokopat....
Datum: 17. července 2011 12:21
 Pajka, máš to na svých stránkách... sem odtud čerpal...
Datum: 17. července 2011 10:26
 Jde o to, jestli měříte předstih kolmo k pístu nebo pod úhlem. Když si to přepočítáte, dojdete k zajímavému závěru  .
Datum: 16. července 2011 22:14
 mejcin a ostatní, aby bylo jasno vše je správně 1,6-1,9 i 1,2-1,5 záleží na roku vydání příručky. Tak se nehádejte a každej si vyberte předstih jaký chcete někdo delší a někdo kratší.
Datum: 16. července 2011 11:30
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 10 cm za HU .................................
Datum: 16. července 2011 1:46
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 a není to nakonec jedno, kolik je na fichtlu předstih... když stejnak nikdy nikoho nepředstihneš
Datum: 15. července 2011 22:20
 letec: Pro tebe je zas těžké napsat pár znaků do vyhledávače, tak moc nechytrači  Příště mysli (hlavou) než se zeptáš, jo?
Datum: 15. července 2011 22:05
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 no mě by vážně zajímalo, kde jste v tom návodu k motocyklu našli hodnotu předstihu 1,6-1,9mm, když je tam uvedeno 1,2-1,5mm........pořád se to tu opakuje a je to špatně!
Datum: 15. července 2011 22:02
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 když je to pro tebe tak těžký napsat 4 číslice tk je psát nemusíš já tě o to neprosil
Datum: 15. července 2011 21:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A je to tady zase... po 156664. 1.6-1.9mm před HÚ viz manuál, který zřejmě nikdo nečte, protože je líný a čeká až mu to někdo nejlíp hodí pod rypák.
Datum: 15. července 2011 21:21
 sorry 1,6 - 1,9
Datum: 15. července 2011 20:59
 1,6 – 1,9mm
Datum: 15. července 2011 20:58
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 1,6 – 1,9
Datum: 15. července 2011 20:03
|



|