česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  749  750  751  752  753  754  755  756  757  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci. Nevíte, kolik tak má životnost motor Pionýra, nemyslím válec, ale převodovku a tak. Mám na Mustangu totiž motor, který má najeto něco přes 20 tisíc a jediné, co na něm kdy bylo dělané, je několik výbrusů. A teď řeším dilema, jestli jenom vyměnit sjeté lamely za nové a dál vesele jezdit, nebo to raději dát někomu na GO, protože sám si na to netroufám. Díky moc za názory :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2011 15:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5343    
Jestli v tý převodovce nerachtá,nemá to krutou vůli na futrech předlohy,ložisko nemá axiální vůli 1mm a nevyskakujou kvalty,tak to neřeš......ovšem nevim v jakym stavu je klika
 
 
Datum: 20. července 2011 15:28
 
 
 
 
Jméno: ombre      IP: uživatel2970    
Čus, ja mel na pionyru najeto 5 000 když sem si ho pořídil, a jezdil bez nejake vetší opravy do 30 000 km.. A pak se mi totálně rozpadli kuličky na klice.. Bejt tebou tak bych udelal radši GO.. Pak je toho škoda..
 
 
Datum: 19. července 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, jáké budou změny když dám do karburátoru na pionýra trisku volnoběhu 40 když tam byla 38 zlepší se něco ? nebo zhorší díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
tryska volnoběhu je jen na volnoběh, potom je to už na hlavní trysce... jediné co se snad změní bude, že na volnoběh by to mohlo býti bohatší... ale spíš si troufám tvrdit že to nepoznáš. závěr: k ničemu.
 
 
Datum: 19. července 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel12069    
cus draci mam doma nadrz z babetty 210 je rezavá potřeboval bych jí nějak udělat měl jsem tam asi 20kuliček z ložiska a mlátil hodinu jak blbec ale pořádně to ještě nepustilo nevíte co použít aby to pustilo? co ocet? pustil by to? nebo jak, čím díky moc. :-) ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2011 23:31
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel12079    
štěrk s vodou
 
 
Datum: 20. července 2011 23:31
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šrouby taky nejsou špatný.
 
 
Datum: 19. července 2011 23:01
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ve vodě rozpusť kyselinu citronovou... já dával 100g/1Litr.... jestli je to rezavé hodně, dej míň ať ti to nevyžere díru..... a Nebo do nádrže nalid na 2 dny kofolu... to taky funguje
 
 
Datum: 19. července 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: Vítek      E-mail:      IP: uživatel12070    
Zdar draku, kuličky z ložiska jsou na prd, vezmi radši rozbitý sklo, to má ostré hrany a pustí to i bez nějakých rozpouštědel. Zduř
 
 
Datum: 19. července 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: Milous2008 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Draci, prosím sháním chcípák s páčkou na světlo, respektivě celou tu krabičku pro STADION S22. Děkuji moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: DFhdtj      IP: uživatel11052    
kolik by ste byl za to schopnej dat penez ????
 
 
Datum: 22. července 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 22. července 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: Antoan      E-mail:      IP: uživatel12067    
Zdar dravi mam takovej dotaz nemohl by mi nekdo poradit jak mam u mustanga seřídit karburátor? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
super návod....doporučuji!!
 
 
Datum: 19. července 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 19. července 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: Robin      E-mail:      IP: uživatel12066    
Zdravím, potřeboval bych sehnat výplň klikové hřídele ,,potkovu" nevýte někdo o někom?? Předem děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2011 7:11
 
 
 
 
Jméno: Robin      E-mail:      IP: uživatel12066    
ok, díky moc za vysvětlení!! Já už právě jeden motor mám s podkovou + samozřejmě jiné úpravy a jde to lépe do otáček a dělám teď motor kámošovi, tak se ji pokouším sehnat a třeba i nové informace. Kámoš má úplně stejné úpravy motoru, kromě té podkovy a mě to jede opoznání lépe.
 
 
Datum: 20. července 2011 7:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mezi podkovou a výplní klikové hřídele žádný rozdíl není :-D jenom mezi podkovou a výplní klikového prostoru-po zlehčení kliky...jinak jak píše Bakoun... pokud nemáš kliku 90mm či 80mm a mezi tím tak to nemá cenu, a pokud seš tak daleko že řešíš už takový "drobnosti" tak ti držím palce ;-)
 
 
Datum: 19. července 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
A co si od toho slibuješ?
 
 
Datum: 19. července 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: Robin      E-mail:      IP: uživatel8103    
aha a jakej je v tom rozdíl mezi podkovou a výplní klikové hřídele?? Děkuji za odpověď
 
 
Datum: 19. července 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na motoinzerci jsou podkovy do kliky ale pokud myslíš výplně klikového prostoru po stočení kliky tak ty tady měl Sesa....
 
 
Datum: 19. července 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: kujakub      IP: uživatel12068    
taky by se mi hodila ale nikde sem ji nesehnal novou, bazarovou mozna najdes ale asi bude "vybehana" pac to musi perfektne sedet ;-)
 
 
Datum: 19. července 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
kterou hrubku přesně máš na mysli? -poDkovu- nebo -nevÍte- ?
 
 
Datum: 19. července 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: Robin      E-mail:      IP: uživatel12066    
potkovu na pincka 21 a omlouvám se za hrubku :-)
 
 
Datum: 19. července 2011 16:55
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
zdaR DRACI budu pojištovat 50ccm a chci se zeptat kde je to nejlevnejsi tak prosím napiste pojištovnu a cenu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2011 2:11
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Já platím u Generali cca 140kč s bonusama:-D Jawa 05 rv. 1963, rok narození pojistitele 1932 :-)
 
 
Datum: 20. července 2011 2:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky je důležité kolik je tobě.. výše pojistného je i podle tvého věku
 
 
Datum: 20. července 2011 0:17
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
to jako čím starší tim nyžší pojistka
 
 
Datum: 19. července 2011 23:20
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 21 r.v. 1972 u ČPP 94Kč (platba v hotovosti).
 
 
Datum: 19. července 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 555 u čpp 49 kč
 
 
Datum: 19. července 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Tak si to najdi, na internetu jsou stranky jako povinneruceni.cz apod. kde je i kalkulačka, kam zadíš, co po třebuješ a dostaneš cenu.,..
 
 
Datum: 19. července 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: Vítek      E-mail:      IP: uživatel12070    
Zdar draku, nejlevnější to je u ČPP, poněvadž oni zohledňují věk vozidla. Zduř
 
 
Datum: 19. července 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já nemám žádny bonusy
 
 
Datum: 19. července 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
podle toho o co přesně jde,,, pokud je do r.v. 1975 tak jednoznačně ČPP... jsem bez bonusů a pincek mě stojí tušim 110Kč, třipade platim necelý 3stovky... u český pojištovny jsem plati 250Kč za pincka a 900Kč za 350!!!
 
 
Datum: 19. července 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: Honza_KH      IP: uživatel9645    
tak záleží na bonusech, atd., když jsem začínal novou pojistku, byly to snad 300, ted jsem na 200, proste je to na fichtla za par piv ...
 
 
Datum: 19. července 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám fichtla u kooperativy a vyšlo mě to na 158 KČ ani občanku po mě nechtěl jen číslo takže až bude další platba tak mi to přijde na mobil SMSkou :-D podepsal jsem 4 papíry a nazdar bazar myslím ze tech 158 KČ 1 ZA ROK NENÍ MOC
 
 
Datum: 19. července 2011 16:31
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci ted budu jezdit na fichtlu ale v zimě bych chtěl nákou 125, vím je to ještě daleko a le chci se zeptat šlo by třeba nák přepsat v TP u ČZ 175/487 objem na 125? viděl jsem to už párkrát na motoinzerci třeba i u MZ 150 ale jak to provést to nevím ale asi to bude dost složitý že ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2011 16:31
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kurna kam já jsme to napsal
 
 
Datum: 19. července 2011 16:31
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám fichtla u kooperativy a vyšlo mě to na 158 KČ ani občanku po mě nechtěl jen číslo takže až bude další platba tak mi to přijde na mobil SMSkou :-D podepsal jsem 4 papíry a nazdar bazar myslím ze tech 158 KČ 1 ZA ROK NENÍ MOC
 
 
Datum: 19. července 2011 16:30
 
 
 
 
Jméno: Troll      IP: uživatel11676    
Čus draci, potřeboval bych radu, z motoru na pionýru (21) mi začal vytékat olej, po sundání motoru jsem zjistil že se nalomil držák kříže ( ten kousek od výpustného šroubu).. Chtěl bych se zeptat jak se to dá svařit? Slyšel jsem o metodě autogen + hliníková tyčinka ale rád bych slyšel víc názorů. Předem dík za odpovědi... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: Troll      IP: uživatel11676    
Právě že karter mám ale nechce se mi rozebírat celý motor, kamarád je automechanik tak se poptám, díky za radu..
 
 
Datum: 19. července 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: andrewop89      E-mail:      IP: uživatel404    
nejlepší je dát jiný kartery a nebo nějakej automechanik ve tvojem okolí by ti to udělal
 
 
Datum: 19. července 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: Troll      IP: uživatel11676    
Díky :-)
 
 
Datum: 19. července 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
Jde to i klasickou obalenou elektrodou - (elektrickým obloukem)....ale musí s použít elektrory pro sváření hliníku....nebo ještě to jde metodou TIG...přeji hodně úspěchů
 
 
Datum: 19. července 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: JimSparling      E-mail:      IP: uživatel12064    
Ahoj dneska po natankování téměř plné nádrže pionýra to nějak nestartuje předtím to starovalo jak za studena tak za tepla nastartuje jen při skoro plném plynu svíčku mám BRISK N17C odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2011 13:30
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně to sem ti chtěl napsat UPCHANA DÝZA doporučuju palivový fltr na hadičku zlepší se to asi tak o 200%
 
 
Datum: 22. července 2011 13:30
 
 
 
 
Jméno: JimSparling      IP: uživatel12064    
už to jezdí :-) byly ucpaný obě dvě trysky mě to chytne vždy napoprvé a zapalko mám 30w asi z mustanga :-)
 
 
Datum: 20. července 2011 10:23
 
 
 
 
Jméno: andrewop89      E-mail:      IP: uživatel404    
muže být špatná vačka a když to nepomuže tak kondík, ja mam mustanga a když je studenej motor tak chytne na poprvé a když se ohřeje nebo je to celej den v teple na slunci tak taky nejde, a ja mam problem s kondíkem, přes zimu budu dávat vape bezkontaktní
 
 
Datum: 19. července 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj draci,chci si vyrazit čísla na nový štítek na jawu 550.Já si myslím že má být vyraženo jen číslo stroje a rok výroby,zbytek by mělo být předtištěno už když si ten štítek kupuji nový né?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2011 14:04
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Díky
 
 
Datum: 19. července 2011 14:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mysli si co chceš... čísla, rok výroby, obsah, výkon, hmotnost=> to vše si musíš vyrazit ty! ...
 
 
Datum: 19. července 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, nevíte někdo, jak bylo v originále tlustý obložení brzdy na čz 125/476? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar chlapi, chtěl bych poradit. Poradte mi nejakou ČZ125 nej kej typ. Popripade zkusenosti, poruchovost, jizda, ate. Děkuji... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
projdi si třeba nějakou motoinzerci nebo něco takového a něco si určitě vybereš... vybírej ale nějakou, na kterou seženeš v pohodě díly.. a přesně jak píše čezeťák, záleží jak se k té motorce chováš, pokud se o ni staráš, jezdí bez problému, ale jak na ni sereš, tak se bude kazit.
 
 
Datum: 19. července 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kuo si to na vo máš prachy.. poruchovost záleží na údržbě a přístupu. když nic nebudeš zanedbávat a opravu neodflákneš tak se to nepokazí
 
 
Datum: 19. července 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim pánové mam postavene tyristorove zapalovani podle tohoto navodu http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove-aktualizace.html ale kdyz jedu v noci tak mi pomalu nesviti svetla ....Mam 30W zapalko takze mi jde proud do svetel a do tyristoroveho zapalovani ze dvou civek ktere jsou propojeny do sebe ......... A ja bych potreboval poradit jak to udelat aby to normalne svitilo ? Premyslel jsme to udelat jako je to v navodu svetelnou civku zvlast a civku na bzucak zapojit na to tyristorove zapalovani ale musel bych si skurvit 30W zapalko a svetla by mi jedna civka neutahla nebudou svitit tak jasne jako kdyz mate dve civky propojeny do sebe ..... Poradite mi nekdo ? muzem to probrat na icq nebo tak potrebuju pomoct ...... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2011 11:08
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel8518    
ten svoj 30W svetelný akruch nechaj ako je origo nič z niim nerob a uvidiš že ti žiarovky pojdu dobre
 
 
Datum: 20. července 2011 11:08
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel8518    
http://imageshack.us/photo/my-images/856/schblok.gif/ takto to mám a funguje to bez chybne
 
 
Datum: 20. července 2011 11:06
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel8518    
vidím že to mu asi tu každý rozumie :-D tak ja to mam funguje mi to už 1500km bez poruchy a teraz ten kábel čo ti ide na cievku bzučia mám na zapaľovacej cievke zhrniem všetko to mám napájane len a len zo zapaľovacej cievky svorky Z a S prepoj káblikom potom len ďalším jedným káblikom to napájaj len zo zapaľovacej cievky ja to tak mám a funguje to bez problému
 
 
Datum: 20. července 2011 11:04
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
přes tohle jsem neználek, ale taky se stává že jsou špatné žárovky. svítí třeba slabě, nebo i pouze žhaví ... a ať děláš s elektrikou co chceš žárovku to neopraví.. toť moje poznámka.
 
 
Datum: 19. července 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: kill      IP: uživatel11977    
mě to zapalování nejde vůbec
 
 
Datum: 19. července 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: Martin69      IP: uživatel12063    
Zdravím, když startuji Jawu 20 za studena, chytne na první až třetí šlápnutí, ale za tepla startuje jen vyjímečně (občas, za tepla proklouzne nakopávačka), tudíž 99% případu roztlačuji . Nevíte, čím by to mohlo být? Předstih, odtrh, barva svíčky je v pořádku. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: Firepilot      IP: uživatel11704    
taky to muze bejt blbě daná jehla ... zkus jí dát do jedný ze středních poloh
 
 
Datum: 08. srpna 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: Kikman      IP: uživatel12013    
Máš studenou svíčku (chce to koupit teplejší) a když to prokluzuje tak by to mohlo být nějaký problém se spojkou(jetsli máš v převodvce motorový olej) tak to bude možná tím.
 
 
Datum: 28. července 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim draci co je na tom pravdy že širši pneu zvetšuje spotřebu benzinu? nwm jestli dat na jawu 350 do zadu radši širší nebo tenči pneu :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2011 14:30
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me ted přisla 110/80/18 enduro ale chci jezdit šetřive tak nwm jestli to tam dat jinak ted tam je 2,50
 
 
Datum: 27. července 2011 14:30
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Mám na Třindě Trampovi 130/80 vypadá to pěkně drží to pěkně, ale když seš dál jak v púlce napínáku řetězu na kyvce tak to dře o kryt řetězu
 
 
Datum: 20. července 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
Přesně jak říká Bakoun...dej tam to co tam patří...je to určeno výrobce...a ten asi ví co dělá!
 
 
Datum: 19. července 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Dej tam gumu, co tam patří...
 
 
Datum: 19. července 2011 13:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale počítej s tím že na užším pneu to bude špatně držet na silnici... MZ 251 se moc netvářile stabilně na pneu s fichtla vzádu :-D :-D :-D
 
 
Datum: 19. července 2011 11:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
širší pneu= větší odpor= větší spotřeba a u slabých motorů mizerný tah... mám na babětě pneu z pionýra a prostě to nejede :-D
 
 
Datum: 19. července 2011 1:59
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, tak jsem se vrátil z projížďky. Fichtl po renovaci mi nějak chcípl a musel jsem ho dotlačit, no když jsem vytáhl svíčku tak ta nešla zprvu vůbec ven. No byla řádně připečená k hlavě, ale úplně spálená není. Dal jsem tam jinou a ta taky nemá jiskru. Zítra to půjdu opravit, ale nevíte někdo co by to asi mohlo být. Jsem trochu vytočenej a naštvanej sám na sebe, páč jsem to nenechal pořádně vychladnout, čily prostě moje chyba. Promiňte jestli mě máte za kokota, já si uvědomuju, že jsem udělal zhovadilost a nechal motor po výbrusu přehřát, naštěstí se nezadřel. Jinak stalo se to až při jízdě z kopce :-(. Díky za pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
jestly se ti připekla svíčka tak to muže být olejem, dávej tam mogul nebo stihll, nebo neco kvalitního, hlavně ne m2t, a když ti to nehazí jiskru tak skontroluj kladívka jestly se ti neurval fíbr a skontoluj všechny dráty jestly někde nevypadnul z konektoru
 
 
Datum: 19. července 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12065    
holt odborníci koukam.....to že přestala jít jiskra nemá nic společnýho se zajížděnim a případnym upačenim motoru....mrda je někde v eletrice.....a jinak,to že si to "uvařil"....to je běžný,holt si ho musel rvát jak kokot,ale pokud se přímo nezakous píst ve válci,že šlo kolo smykem,tak tomu nic neni....maximálně bych to pro jistotu rozebral a vyčistil drážky pro pístní kroužky a zkontroloval,jestli neni lízlej válec a píst,ale podle me tomu nic neni....
 
 
Datum: 19. července 2011 16:14
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
nevim jak si přišel nato že jsi to přehřál, jestli si to honil tak si to celí kur... protože kroužky netěsněj a karbon se usazuju z boku pístu a i v klikový skříni.
 
 
Datum: 19. července 2011 10:35
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, je motor z 21 totožný s motorem 23ky z mustanga? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jiný aby ti to nepasovalo do rámu to se mi nezdá :-D
 
 
Datum: 19. července 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Jo a nespletl jsem si to s 05 a 20, původní motor 21 1968/9 a druhej jawa 20 1972 a doopravdy to bylo jiný.
 
 
Datum: 19. července 2011 11:01
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
No záleží spíš na roku výroby těch motorů, páč jsem měl zkušenost s motorem r.v 1972 dávání do rámu 21 cca 1969 možná starší a s původním motorem tam bylo pár jinejch věcí, třeba výztuhy zevitř v převodové skříni dotáhlý, pravej kryt tam nešel, musel jsem zvětšit na kříží ten úchyt na motor jinak bych to tam nedal, no sice se říká že je to totožný, ale moje zkušenosti hovoří o opaku :-) .
 
 
Datum: 19. července 2011 10:18
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jediné rozdíly můžou být v zapalování - novější Mustangy měly 30w zapalování + jiná výrobní čísla jak říká kolega pode mnou..
 
 
Datum: 19. července 2011 9:52
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11929    
neeee! majú iné výrobne čísla predsa neeeee!!!!
 
 
Datum: 18. července 2011 23:36
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je totožnej....:-)
 
 
Datum: 18. července 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: jawa betka      IP: uživatel12062    
Čau,uvažuji o koupi jawa betka dělám si idičák na 50ccm a chci se zeptat pokud budu jezdit třeba i ve dvou jestli bude mít pořád trochu silu,a jaká asi bude spoteba?A ještě jestli kdybych si nechal udělat v 70 ccm pokud by to v techničáku šlo napsat jako 50ccm abych mohl jezdit v 15ti.dík všem za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
vrtání válce si mužeš předělat klidně, policajti to nepoznaj ani na technický
 
 
Datum: 19. července 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, dělám go motoru čz 125/351, mám ale problém, že mi nejde zdělat tá vnější šást zapalovní co je na klikovnce tu matici jsem jsem oddělal ale nejde to nijak zdělat, ani odpáčit nevíte někdo jak se to dělaá díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
Spojka je klasika, na seštelováni je potřeba mít otevřené olejové víko, ale já u svojí nemam se startováním žádní probléj jak za studena či za tepla. H
 
 
Datum: 18. července 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Drží ti to na kuželi. Potřebuješ speciální stahovák, v žádném případě ale nepoužívej nějakou trojnožku nebo tak, hrozí poškození rotoru. Potřebuješ stahovák PODOBNÝ tomuto: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_bezkontaktu22.html . V případě potřeby mi můžeš napsat na mail. Těchhle motorů jsem pár dělal. Předpokládám, že budeš mít potom problémy s chytáním za tepla a se spojkou.
 
 
Datum: 18. července 2011 21:34
 
<  749  750  751  752  753  754  755  756  757  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.04.2025 12:05:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu