Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci. Nevíte, kolik tak má životnost motor Pionýra, nemyslím válec, ale převodovku a tak. Mám na Mustangu totiž motor, který má najeto něco přes 20 tisíc a jediné, co na něm kdy bylo dělané, je několik výbrusů. A teď řeším dilema, jestli jenom vyměnit sjeté lamely za nové a dál vesele jezdit, nebo to raději dát někomu na GO, protože sám si na to netroufám. Díky moc za názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel5343
 Jestli v tý převodovce nerachtá,nemá to krutou vůli na futrech předlohy,ložisko nemá axiální vůli 1mm a nevyskakujou kvalty,tak to neřeš......ovšem nevim v jakym stavu je klika
Datum: 20. července 2011 15:28
Jméno: ombre
IP: uživatel2970
 Čus, ja mel na pionyru najeto 5 000 když sem si ho pořídil, a jezdil bez nejake vetší opravy do 30 000 km.. A pak se mi totálně rozpadli kuličky na klice.. Bejt tebou tak bych udelal radši GO.. Pak je toho škoda..
Datum: 19. července 2011 21:28
 čau, jáké budou změny když dám do karburátoru na pionýra trisku volnoběhu 40 když tam byla 38 zlepší se něco ? nebo zhorší díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 21:27
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 tryska volnoběhu je jen na volnoběh, potom je to už na hlavní trysce... jediné co se snad změní bude, že na volnoběh by to mohlo býti bohatší... ale spíš si troufám tvrdit že to nepoznáš. závěr: k ničemu.
Datum: 19. července 2011 21:27
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel12069
Posl.aktualizace: 20. července 2011 23:31
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 štěrk s vodou
Datum: 20. července 2011 23:31
 Šrouby taky nejsou špatný.
Datum: 19. července 2011 23:01
 Ve vodě rozpusť kyselinu citronovou... já dával 100g/1Litr.... jestli je to rezavé hodně, dej míň ať ti to nevyžere díru..... a Nebo do nádrže nalid na 2 dny kofolu... to taky funguje
Datum: 19. července 2011 21:27
 Zdar draku, kuličky z ložiska jsou na prd, vezmi radši rozbitý sklo, to má ostré hrany a pustí to i bez nějakých rozpouštědel. Zduř
Datum: 19. července 2011 20:01
 Ahoj Draci, prosím sháním chcípák s páčkou na světlo, respektivě celou tu krabičku pro STADION S22. Děkuji moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 11:40
Jméno: DFhdtj
IP: uživatel11052
 kolik by ste byl za to schopnej dat penez ????
Datum: 22. července 2011 12:22
Datum: 22. července 2011 11:40
 Zdar dravi mam takovej dotaz nemohl by mi nekdo poradit jak mam u mustanga seřídit karburátor? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 19:48
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 super návod....doporučuji!!
Datum: 19. července 2011 19:48
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
Datum: 19. července 2011 19:00
 Zdravím, potřeboval bych sehnat výplň klikové hřídele ,,potkovu" nevýte někdo o někom?? Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 7:11
 ok, díky moc za vysvětlení!! Já už právě jeden motor mám s podkovou + samozřejmě jiné úpravy a jde to lépe do otáček a dělám teď motor kámošovi, tak se ji pokouším sehnat a třeba i nové informace. Kámoš má úplně stejné úpravy motoru, kromě té podkovy a mě to jede opoznání lépe.
Datum: 20. července 2011 7:11
 mezi podkovou a výplní klikové hřídele žádný rozdíl není  jenom mezi podkovou a výplní klikového prostoru-po zlehčení kliky...jinak jak píše Bakoun... pokud nemáš kliku 90mm či 80mm a mezi tím tak to nemá cenu, a pokud seš tak daleko že řešíš už takový "drobnosti" tak ti držím palce
Datum: 19. července 2011 22:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A co si od toho slibuješ?
Datum: 19. července 2011 22:16
 aha a jakej je v tom rozdíl mezi podkovou a výplní klikové hřídele?? Děkuji za odpověď
Datum: 19. července 2011 21:28
 na motoinzerci jsou podkovy do kliky ale pokud myslíš výplně klikového prostoru po stočení kliky tak ty tady měl Sesa....
Datum: 19. července 2011 19:39
Jméno: kujakub
IP: uživatel12068
 taky by se mi hodila ale nikde sem ji nesehnal novou, bazarovou mozna najdes ale asi bude "vybehana" pac to musi perfektne sedet
Datum: 19. července 2011 18:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 kterou hrubku přesně máš na mysli? -poDkovu- nebo -nevÍte- ?
Datum: 19. července 2011 18:27
 potkovu na pincka 21 a omlouvám se za hrubku
Datum: 19. července 2011 16:55
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 zdaR DRACI budu pojištovat 50ccm a chci se zeptat kde je to nejlevnejsi tak prosím napiste pojištovnu a cenu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 2:11
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Já platím u Generali cca 140kč s bonusama  Jawa 05 rv. 1963, rok narození pojistitele 1932
Datum: 20. července 2011 2:11
 taky je důležité kolik je tobě.. výše pojistného je i podle tvého věku
Datum: 20. července 2011 0:17
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 to jako čím starší tim nyžší pojistka
Datum: 19. července 2011 23:20
 Jawa 21 r.v. 1972 u ČPP 94Kč (platba v hotovosti).
Datum: 19. července 2011 22:44
 jawa 555 u čpp 49 kč
Datum: 19. července 2011 22:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tak si to najdi, na internetu jsou stranky jako povinneruceni.cz apod. kde je i kalkulačka, kam zadíš, co po třebuješ a dostaneš cenu.,..
Datum: 19. července 2011 22:17
 Zdar draku, nejlevnější to je u ČPP, poněvadž oni zohledňují věk vozidla. Zduř
Datum: 19. července 2011 20:02
 já nemám žádny bonusy
Datum: 19. července 2011 18:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 podle toho o co přesně jde,,, pokud je do r.v. 1975 tak jednoznačně ČPP... jsem bez bonusů a pincek mě stojí tušim 110Kč, třipade platim necelý 3stovky... u český pojištovny jsem plati 250Kč za pincka a 900Kč za 350!!!
Datum: 19. července 2011 18:31
Jméno: Honza_KH
IP: uživatel9645
 tak záleží na bonusech, atd., když jsem začínal novou pojistku, byly to snad 300, ted jsem na 200, proste je to na fichtla za par piv ...
Datum: 19. července 2011 18:24
 já mám fichtla u kooperativy a vyšlo mě to na 158 KČ ani občanku po mě nechtěl jen číslo takže až bude další platba tak mi to přijde na mobil SMSkou  podepsal jsem 4 papíry a nazdar bazar myslím ze tech 158 KČ 1 ZA ROK NENÍ MOC
Datum: 19. července 2011 16:31
 Čus draci ted budu jezdit na fichtlu ale v zimě bych chtěl nákou 125, vím je to ještě daleko a le chci se zeptat šlo by třeba nák přepsat v TP u ČZ 175/487 objem na 125? viděl jsem to už párkrát na motoinzerci třeba i u MZ 150 ale jak to provést to nevím ale asi to bude dost složitý že ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 16:31
 kurna kam já jsme to napsal
Datum: 19. července 2011 16:31
 já mám fichtla u kooperativy a vyšlo mě to na 158 KČ ani občanku po mě nechtěl jen číslo takže až bude další platba tak mi to přijde na mobil SMSkou  podepsal jsem 4 papíry a nazdar bazar myslím ze tech 158 KČ 1 ZA ROK NENÍ MOC
Datum: 19. července 2011 16:30
Jméno: Troll
IP: uživatel11676
 Čus draci, potřeboval bych radu, z motoru na pionýru (21) mi začal vytékat olej, po sundání motoru jsem zjistil že se nalomil držák kříže ( ten kousek od výpustného šroubu).. Chtěl bych se zeptat jak se to dá svařit? Slyšel jsem o metodě autogen + hliníková tyčinka ale rád bych slyšel víc názorů. Předem dík za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 22:29
Jméno: Troll
IP: uživatel11676
 Právě že karter mám ale nechce se mi rozebírat celý motor, kamarád je automechanik tak se poptám, díky za radu..
Datum: 19. července 2011 22:29
 nejlepší je dát jiný kartery a nebo nějakej automechanik ve tvojem okolí by ti to udělal
Datum: 19. července 2011 21:39
Jméno: Troll
IP: uživatel11676
 Díky
Datum: 19. července 2011 20:05
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 Jde to i klasickou obalenou elektrodou - (elektrickým obloukem)....ale musí s použít elektrory pro sváření hliníku....nebo ještě to jde metodou TIG...přeji hodně úspěchů
Datum: 19. července 2011 19:39
 Ahoj dneska po natankování téměř plné nádrže pionýra to nějak nestartuje předtím to starovalo jak za studena tak za tepla nastartuje jen při skoro plném plynu svíčku mám BRISK N17C
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 13:30
 přesně to sem ti chtěl napsat UPCHANA DÝZA doporučuju palivový fltr na hadičku zlepší se to asi tak o 200%
Datum: 22. července 2011 13:30
Jméno: JimSparling
IP: uživatel12064
 už to jezdí  byly ucpaný obě dvě trysky mě to chytne vždy napoprvé a zapalko mám 30w asi z mustanga
Datum: 20. července 2011 10:23
 muže být špatná vačka a když to nepomuže tak kondík, ja mam mustanga a když je studenej motor tak chytne na poprvé a když se ohřeje nebo je to celej den v teple na slunci tak taky nejde, a ja mam problem s kondíkem, přes zimu budu dávat vape bezkontaktní
Datum: 19. července 2011 21:42
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,chci si vyrazit čísla na nový štítek na jawu 550.Já si myslím že má být vyraženo jen číslo stroje a rok výroby,zbytek by mělo být předtištěno už když si ten štítek kupuji nový né??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 14:04
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Díky
Datum: 19. července 2011 14:04
 mysli si co chceš... čísla, rok výroby, obsah, výkon, hmotnost=> to vše si musíš vyrazit ty! ...
Datum: 19. července 2011 13:22
 Zdravím, nevíte někdo, jak bylo v originále tlustý obložení brzdy na čz 125/476?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 12:03
 zdar chlapi, chtěl bych poradit. Poradte mi nejakou ČZ125 nej kej typ. Popripade zkusenosti, poruchovost, jizda, ate. Děkuji...
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 20:58
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 projdi si třeba nějakou motoinzerci nebo něco takového a něco si určitě vybereš... vybírej ale nějakou, na kterou seženeš v pohodě díly.. a přesně jak píše čezeťák, záleží jak se k té motorce chováš, pokud se o ni staráš, jezdí bez problému, ale jak na ni sereš, tak se bude kazit.
Datum: 19. července 2011 20:58
 kuo si to na vo máš prachy.. poruchovost záleží na údržbě a přístupu. když nic nebudeš zanedbávat a opravu neodflákneš tak se to nepokazí
Datum: 19. července 2011 13:23
 Zdravim pánové mam postavene tyristorove zapalovani podle tohoto navodu http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove-aktualizace.html ale kdyz jedu v noci tak mi pomalu nesviti svetla ....Mam 30W zapalko takze mi jde proud do svetel a do tyristoroveho zapalovani ze dvou civek ktere jsou propojeny do sebe ......... A ja bych potreboval poradit jak to udelat aby to normalne svitilo ? Premyslel jsme to udelat jako je to v navodu svetelnou civku zvlast a civku na bzucak zapojit na to tyristorove zapalovani ale musel bych si skurvit 30W zapalko a svetla by mi jedna civka neutahla nebudou svitit tak jasne jako kdyz mate dve civky propojeny do sebe ..... Poradite mi nekdo ? muzem to probrat na icq nebo tak potrebuju pomoct ......
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 11:08
Jméno: Yuri
IP: uživatel8518
 ten svoj 30W svetelný akruch nechaj ako je origo nič z niim nerob a uvidiš že ti žiarovky pojdu dobre
Datum: 20. července 2011 11:08
Jméno: Yuri
IP: uživatel8518
Datum: 20. července 2011 11:06
Jméno: Yuri
IP: uživatel8518
 vidím že to mu asi tu každý rozumie  tak ja to mam funguje mi to už 1500km bez poruchy a teraz ten kábel čo ti ide na cievku bzučia mám na zapaľovacej cievke zhrniem všetko to mám napájane len a len zo zapaľovacej cievky svorky Z a S prepoj káblikom potom len ďalším jedným káblikom to napájaj len zo zapaľovacej cievky ja to tak mám a funguje to bez problému
Datum: 20. července 2011 11:04
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 přes tohle jsem neználek, ale taky se stává že jsou špatné žárovky. svítí třeba slabě, nebo i pouze žhaví ... a ať děláš s elektrikou co chceš žárovku to neopraví.. toť moje poznámka.
Datum: 19. července 2011 21:33
Jméno: kill
IP: uživatel11977
 mě to zapalování nejde vůbec
Datum: 19. července 2011 20:29
Jméno: Martin69
IP: uživatel12063
 Zdravím, když startuji Jawu 20 za studena, chytne na první až třetí šlápnutí, ale za tepla startuje jen vyjímečně (občas, za tepla proklouzne nakopávačka), tudíž 99% případu roztlačuji . Nevíte, čím by to mohlo být? Předstih, odtrh, barva svíčky je v pořádku. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 11:14
Jméno: Firepilot
IP: uživatel11704
 taky to muze bejt blbě daná jehla ... zkus jí dát do jedný ze středních poloh
Datum: 08. srpna 2011 11:14
Jméno: Kikman
IP: uživatel12013
 Máš studenou svíčku (chce to koupit teplejší) a když to prokluzuje tak by to mohlo být nějaký problém se spojkou(jetsli máš v převodvce motorový olej) tak to bude možná tím.
Datum: 28. července 2011 17:29
 zdravim draci co je na tom pravdy že širši pneu zvetšuje spotřebu benzinu? nwm jestli dat na jawu 350 do zadu radši širší nebo tenči pneu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2011 14:30
 me ted přisla 110/80/18 enduro ale chci jezdit šetřive tak nwm jestli to tam dat jinak ted tam je 2,50
Datum: 27. července 2011 14:30
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Mám na Třindě Trampovi 130/80 vypadá to pěkně drží to pěkně, ale když seš dál jak v púlce napínáku řetězu na kyvce tak to dře o kryt řetězu
Datum: 20. července 2011 21:27
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 Přesně jak říká Bakoun...dej tam to co tam patří...je to určeno výrobce...a ten asi ví co dělá!
Datum: 19. července 2011 19:41
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Dej tam gumu, co tam patří...
Datum: 19. července 2011 13:04
Datum: 19. července 2011 11:19
 širší pneu= větší odpor= větší spotřeba a u slabých motorů mizerný tah... mám na babětě pneu z pionýra a prostě to nejede
Datum: 19. července 2011 1:59
 Ahoj, tak jsem se vrátil z projížďky. Fichtl po renovaci mi nějak chcípl a musel jsem ho dotlačit, no když jsem vytáhl svíčku tak ta nešla zprvu vůbec ven. No byla řádně připečená k hlavě, ale úplně spálená není. Dal jsem tam jinou a ta taky nemá jiskru. Zítra to půjdu opravit, ale nevíte někdo co by to asi mohlo být. Jsem trochu vytočenej a naštvanej sám na sebe, páč jsem to nenechal pořádně vychladnout, čily prostě moje chyba. Promiňte jestli mě máte za kokota, já si uvědomuju, že jsem udělal zhovadilost a nechal motor po výbrusu přehřát, naštěstí se nezadřel. Jinak stalo se to až při jízdě z kopce  . Díky za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 21:48
 jestly se ti připekla svíčka tak to muže být olejem, dávej tam mogul nebo stihll, nebo neco kvalitního, hlavně ne m2t, a když ti to nehazí jiskru
tak skontroluj kladívka jestly se ti neurval fíbr a skontoluj všechny dráty jestly někde nevypadnul z konektoru
Datum: 19. července 2011 21:48
Jméno: standa
IP: uživatel12065
 holt odborníci koukam.....to že přestala jít jiskra nemá nic společnýho se zajížděnim a případnym upačenim motoru....mrda je někde v eletrice.....a jinak,to že si to "uvařil"....to je běžný,holt si ho musel rvát jak kokot,ale pokud se přímo nezakous píst ve válci,že šlo kolo smykem,tak tomu nic neni....maximálně bych to pro jistotu rozebral a vyčistil drážky pro pístní kroužky a zkontroloval,jestli neni lízlej válec a píst,ale podle me tomu nic neni....
Datum: 19. července 2011 16:14
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 nevim jak si přišel nato že jsi to přehřál, jestli si to honil tak si to celí kur... protože kroužky netěsněj a karbon se usazuju z boku pístu a i v klikový skříni.
Datum: 19. července 2011 10:35
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, je motor z 21 totožný s motorem 23ky z mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 22:27
 tak jiný aby ti to nepasovalo do rámu to se mi nezdá
Datum: 19. července 2011 22:27
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Jo a nespletl jsem si to s 05 a 20, původní motor 21 1968/9 a druhej jawa 20 1972 a doopravdy to bylo jiný.
Datum: 19. července 2011 11:01
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 No záleží spíš na roku výroby těch motorů, páč jsem měl zkušenost s motorem r.v 1972 dávání do rámu 21 cca 1969 možná starší a s původním motorem tam bylo pár jinejch věcí, třeba výztuhy zevitř v převodové skříni dotáhlý, pravej kryt tam nešel, musel jsem zvětšit na kříží ten úchyt na motor jinak bych to tam nedal, no sice se říká že je to totožný, ale moje zkušenosti hovoří o opaku  .
Datum: 19. července 2011 10:18
 Jediné rozdíly můžou být v zapalování - novější Mustangy měly 30w zapalování + jiná výrobní čísla jak říká kolega pode mnou..
Datum: 19. července 2011 9:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel11929
 neeee! majú iné výrobne čísla predsa neeeee!!!!
Datum: 18. července 2011 23:36
 Je totožnej....
Datum: 18. července 2011 22:05
Jméno: jawa betka
IP: uživatel12062
 Čau,uvažuji o koupi jawa betka dělám si idičák na 50ccm a chci se zeptat pokud budu jezdit třeba i ve dvou jestli bude mít pořád trochu silu,a jaká asi bude spoteba?A ještě jestli kdybych si nechal udělat v 70 ccm pokud by to v techničáku šlo napsat jako 50ccm abych mohl jezdit v 15ti.dík všem za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 21:50
 vrtání válce si mužeš předělat klidně, policajti to nepoznaj ani na technický
Datum: 19. července 2011 21:50
 čau, dělám go motoru čz 125/351, mám ale problém, že mi nejde zdělat tá vnější šást zapalovní co je na klikovnce tu matici jsem jsem oddělal ale nejde to nijak zdělat, ani odpáčit nevíte někdo jak se to dělaá díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2011 22:38
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 Spojka je klasika, na seštelováni je potřeba mít otevřené olejové víko, ale já u svojí nemam se startováním žádní probléj jak za studena či za tepla. H
Datum: 18. července 2011 22:38
 Drží ti to na kuželi. Potřebuješ speciální stahovák, v žádném případě ale nepoužívej nějakou trojnožku nebo tak, hrozí poškození rotoru.
Potřebuješ stahovák PODOBNÝ tomuto: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_bezkontaktu22.html .
V případě potřeby mi můžeš napsat na mail. Těchhle motorů jsem pár dělal. Předpokládám, že budeš mít potom problémy s chytáním za tepla a se spojkou.
Datum: 18. července 2011 21:34
|



|