Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 zdar draci,nevíte kdo snižuje hlavy na pio, za kolik , a jak ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2011 22:57
Datum: 26. července 2011 22:57
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 ja to měl od znamiho zadarmo
Datum: 20. července 2011 23:15
 Každej, kdo má soustruh a dokonale ho ovládá.... mě to stálo 250. Je to víc, ale kvalita se platí.
Datum: 20. července 2011 21:29
Jméno: PEtr
IP: uživatel9457
 Zdravím , potřeboval bych poradit . Složil jsem fichtla , na poprvé nastartuje ale má hrozně vysoké otáčky , čím by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 20:22
Jméno: martinek
IP: uživatel11977
 buď je moc zatočenej šroub volnoběhu nebo to někde přisává vzduch(pod kolenem karb.,m nebo mezi kolenem karb. a karburátorem)
Datum: 20. července 2011 20:22
Jméno: Tom
IP: uživatel12077
 Dobrý den mám rezonanční výfuk s upraveným válcem(silniční uprava od pana Stejskala) a mám problém když jedu terénem řadím z 2 na 3 tak tam mám výkonosntní pytel tak zaspojkuju aby se motor dostal opět do otáček a zase se chytne a jede. Že by byl problém s výfuku nebo někde jinde. Děkuji za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 12:35
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 zatim jen kolínko, ale i tak je to "otáčkový" válec....
Datum: 21. července 2011 12:35
Jméno: Tom
IP: uživatel12077
 mám prodloužit všechný části výfuku nebo jenom kolínko
Datum: 21. července 2011 10:30
Jméno: standa
IP: uživatel5343
 ano,krátkej výfuk
Datum: 20. července 2011 22:03
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 jak vidim, máš silniční upravu  takže je dělaná na silnici, kde se ti todleto stát nemusí  ale jinak můžeš to udělat tak, že trochu prodloužíš výfuk, 2 cm budou určitě znát, můžeš laborovat, ale okradeš se o max. otáčky
Datum: 20. července 2011 20:58
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,
už nevím co mám udělat na jawě 21 mně pořád stříká benzín s olejem z výfuku hlavně když přidávám plyn.Motor jsem komplet přetěsnil a vyměnil v něm gufera.Do do benzínu dávám poměr oleje 1:50.Může to být třeba špatná svíčka?Karburátor jsem taky už šteloval teda hlavně hladinu v plovákové komoře.Můžou to být třeba trysky?Slabé zapalování?Předstih mám 1,8mm.Jehlu mám na druhém zázeřu z hora.Moc vás prosím o radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 10:19
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Těžko, motor je přetěsněnej...
Datum: 21. července 2011 10:19
 Jawa05 tobě to určitě žere převoďák.
Datum: 20. července 2011 22:26
 Mě to dělá taky... teče mi z toho karbonu jak nas... Poradte mi taky prosím
Datum: 20. července 2011 21:31
 kdes prisel na pomer 1:50 ???? M2T ředit 1:33 !!!
Datum: 20. července 2011 19:26
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Sorry že jsem to nenapsal vše v jednom ,ale ještě vám chci říct že do benzínu dávám M2T.
Datum: 20. července 2011 18:58
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Mám tam svíčku Brisk N17C.
Datum: 20. července 2011 18:54
 Čau klucí hele potreboval bych poradit s válcem a hlavou kdyz ji tam dam tak tam mam fuku nevite nekdo co stim je dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 22:59
Jméno: diego
IP: uživatel12250
 tesneni mezi hlava-valec se da udelat normalne doma pokud je to nutne (staci si udelat obtisk dosedaci plochy valce (hlava-valec) na hlinikovy obal od jogurtu napr. od pierottu), jinak zabrousit
Datum: 13. srpna 2011 22:59
 fuko na čem?
Datum: 21. července 2011 20:45
 čau no pod valec ide normálne tesnenie a pod hlavu tiež len neviem či sa dá zohnat. silikon pod valec v žiadnom prípade! ked to vytesníš tak tam nebude ani fuga a ani ti to nebude podfukovať.
Datum: 21. července 2011 14:08
 čau montážníci. poradte mi prosím, jak a kam se upevnuje pružina stojanu na 05. S fotkou by to bylo nejlepší... díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 21:38
 na bloku motoru- jak je přidělanej kříž je mezi pravou a levou částí bloku mezera
Datum: 20. července 2011 21:38
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Já mám taky zářez, ale nwm, kam se upevnuje ten druhej konec, konkrétně ten závěs pružiny
Datum: 20. července 2011 21:18
Datum: 20. července 2011 18:54
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Omlouvám se ale využiju toto téma, kam patří zaháknout ten druhý konec pružiny?
Datum: 20. července 2011 18:51
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zaves_pruziny_stojanku2.html
Datum: 20. července 2011 18:38
Jméno: Milan
IP: uživatel7794
 Zdravím kluci potrebuju poradit mam babetu 210 mnenil sem loziska v motoru gufera pist vsecko ok nastartuju a porad se mi toci zadni kola a kdyz zmacknu zadni brzdu tak chcipne, sel sem to projet a furt jela na 1 cku 20km/h a kdyz sem jel z mirneho kopecka tak dostala tocky a hodila tam 2 a jel sem pres 40 prosim vás v cem muze byt eror kupoval sem novy buben listove pruziny řemen rozbehove celisti radici celisti prosim o radu diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2011 23:00
 Vymen oblozeni na dvojku rychlost uz asi nestaci a pri prerazovani se rozjedes na jednicku uberes plyn a preskoci na dvojku a zase pridas !
Datum: 26. července 2011 23:00
 čau, chtěl bych se zeptat jestli nevíte o nějakém motoru o objemu 25 který by se dla použít k výrobě motorového kola děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 22:12
 je to pravda s tím že to zadní kolo nesmí být poháněno řetězem od motoru tak jak to mám jinak udělat pokud je to pravda?
Datum: 20. července 2011 22:12
 Nebyl z Vanova?? Nebo se ve Vanově na tom nevymlátil?? tuším že sem to tom slyšel...
Datum: 20. července 2011 21:35
 Jeden známej to tu měl,rozháněl to do kopce startérem ze žiguly.
Datum: 20. července 2011 21:30
 hned se to vybije protože startér má moc velkou spotřebu proudu... když vezneš starér ze škodovky tak bez zátěže vezne 50A za hodinu.. se zátěží to vezme víc.. takže když na to dáš startér ze šadé a baterku o kapacitě 44Ah (kvuli rozměrům) tak budeš rád když to pojede půl hodiny
Datum: 20. července 2011 20:10
 Na netu sem viděl celkem dost videí a návodů jak na to. Startér v tom byl..ale ze škodovky, dozádu autobaterku a přez řetěz vedený na ozubený kolo ke šlapačkám ( šlapačky byly vyndaný) Jelo to jak fík, ale hned se to vybije.
Datum: 20. července 2011 19:40
 tak se podivej jak velkou baterku ten startér potřebuje aby se točil. takovu baterku chceš vláčit na kole?
Datum: 20. července 2011 19:29
Datum: 20. července 2011 19:00
 shreku vis jak velky odbed ampér má takový startér?
Datum: 20. července 2011 18:54
 mám lepší nápad...startér s traktoru a na zadní nosič baterku z auta...nechat normálně převodník a kazetu a jelo by to jak das
Datum: 20. července 2011 18:33
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Já jsem měl doma udělanej trktůrek z křovináka, byla tam převodovka z traboša a mělo to síly na rozdávání....mýho tatu to vozilo uplne v pohodě... nebylo to nejrychlejší ale 25kmH to myslím udělao...sice převodovka z traboša by asi na kolo nešla ale je to dobrá ukázka toho, že křovinák když se dobře zpřevoduje tak to pojede dobře...
Datum: 20. července 2011 18:26
Jméno: jawa50
IP: uživatel11346
 jojo 25ccm maji krovinorezy  ,ale neni to moc slabý?
Datum: 20. července 2011 18:04
 tam můžeš dát klidně motor z Hayabusy  ale nesmí být zadní kolo poháněno řetězem,ani kardanem ani řemenem,,jinak 23ccm mají některé křovináky
Datum: 20. července 2011 17:51
 já jsem myslel že to může být maximálně objem 25ccm Ne?
Datum: 20. července 2011 17:34
Jméno: jawa50
IP: uživatel11346
 to je slabý ne?,dej tam motor z minibika
Datum: 20. července 2011 17:06
 čau draci, čim to je ze kdyš je motor studenej-teplej tak jede 65-75km/h a tak po 5 minutach to jede max 50km/h
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2011 12:32
Jméno: Falk
IP: uživatel12121
 Kromě svíčky to je známka toho, že potřebuješ výbrus. Válec se teplem nepatrně rozpíná a tím ztrácí potřebnou kompresi. Doporučoval bych sundat válec a podívat se, jestli ti nepodchází píst. Pokud jo, tak ho rovnou dej na výbrus, protože lepší to nebude.
Datum: 26. července 2011 12:32
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Jeto tím že je to fichtl a možná tepelnou hodnotou svíčky
Datum: 20. července 2011 15:41
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,budou mně pasovat tlumiče z jawy 555 na jawu 21??Dík Moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 21:06
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Měly by pasovat ale nebude v brýlíych na 555 díra na zámek řidítek
Datum: 20. července 2011 21:06
Jméno: Idefix
IP: uživatel12074
 Jo, myslím že budou
Datum: 20. července 2011 14:16
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Myslím tím přední tlumiče
Datum: 20. července 2011 14:12
 čau draci, chci se zeptat na kolik cca může vyjít pochromování zadní částí klaksonu(přední mřížku mám novou) a zadního držáku za sedlem (21). díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 20:39
Jméno: Patrik
IP: uživatel12090
 Já bych to jen obrousil a nechal to být, nebo si můžeš koupit v obchoďáku chromovou barvu za 60,- ale pozor. nepoužívej jí na výfuk protože by slezla po prvnim vyjetí vzhledem k teplotě
Datum: 21. července 2011 20:39
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel12069
Posl.aktualizace: 21. července 2011 0:17
Jméno: tizo
IP: uživatel12081
 Jó napsal sem ti něco do dřívějšího dotazu ohledně čištění karbu a trysek.
Datum: 21. července 2011 0:17
Jméno: tizo
IP: uživatel12081
 ReFleXx : Zdarec, dej tam místo kuliček všelijaké matice a šroubky + trochu odrezovače a tak s tím zase všelijak chřesti.Má to ostřejší hrany jak kuličky.Před týdnem sem to taky tak pucoval.
Datum: 21. července 2011 0:01
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
Posl.aktualizace: 20. července 2011 15:50
Jméno: standa
IP: uživatel5343
 Hezkej projekt,ale zpracování ubohý.....takle to má cenu 800,- fichtl + 2500,- motor na dirtbike....sorry kámo...
Datum: 20. července 2011 15:50
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Práce mohlo bejt dost... ale za 18 klacků? kdyby aspon plechy a kostra byly nalakovaný, nebo nějak kulturně udělaný... takovejch 10 s odřenýma ušima bych mu dal....
Datum: 20. července 2011 14:54
 co by na to říkaly na TK.... pořídíš si ještě jednoho modrého pio a na stk budeš jezdit s ním
Datum: 20. července 2011 13:15
Jméno: danek.mul
IP: uživatel10444
 *celi
Datum: 20. července 2011 13:14
 to se musi cel třepat kdš to rozjede na 100
Datum: 20. července 2011 13:13
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12053
Datum: 20. července 2011 13:05
 Čáo draci,prosím mám dotaz jestli by šel na JAWA 23 Mustang karburátor z JAWA 50 Dandy, a nebo jestli by byl lepší karburátor Dellorto PHBG21.U obouch by asi museli být nějaké ůpravy aby šly napojit na trubku k motoru že? Prosím poraďte mi..  děkujů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 21:38
Jméno: kubin
IP: uživatel12091
 kluci já mám na mustangovi sání skoro napřímo mám nechanou gumovou hadici a na tom sání napřímo a když přidám plyn dopna tak se tomu prostě nedostává vzduchu takže je to nanic skusim to ještě hodit uplně napřímo ale myslím že je to naprd
Datum: 21. července 2011 21:38
Jméno: Pavel Polnický
IP: uživatel12073
 Díky moc,jo přímý sání zamýšlím,ještě asi výfuk Hikone...
Datum: 20. července 2011 13:49
Jméno: fichtlar
IP: uživatel9923
 Jo měl by tam jít mám na mustangu karburátor z jawa 50 robby.Ale musel jsem udělat několik úprav:Ale sttoji to za to zvýšil se mi výkon.A jestli můžu poradit udělej si filtr na přímo.
Datum: 20. července 2011 13:37
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Zdar chlapáci,chci se zeptat,zda někdo nevíte,kde bych mohl sehnat kolínko ke karburátoru na fíka.Jestli si třeba někdo neudělal za totáče menší zásobu  .Mám ho celé prasklé a nemohu ho nikde sehnat.Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 18:35
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Asi jsem to napsal špatně,potřebuju plastove kolínko co jde do krytu filtru
Datum: 24. července 2011 18:35
 http://www.motojelinek.cz/?p=productsMore&iProduct=151&sName=Hrdlo hledej.
Datum: 21. července 2011 23:30
Jméno: JirkaK
IP: uživatel12072
 Ahoj. Nevím asi jsem nevybral dobrou rubriku, ale nějak to do nabídky nepasuje. Potřebuji vyměnit čep kyvné vidlice a nevím jak se to, nebo čím se to dělá?? Děkuji Jirka
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 0:12
Jméno: OBER
IP: uživatel11676
 Čus draci, mám takový problém. Mám motor jawa 05 a nemám zkušenosti s lankem spojky... Lanko jsem si vyrobil a uchytil ho na tu ,, pracku" co je uvnitř víka ,,čokoládkou" na spojování kabelů. Chci se zeptat jak je to řešeno s originábím lankem protože na obrázku tady na fichtlkrámku konec lanka vypadá bez ukončení.. je to řešeno rozříznutým válečkem jako na hliníkových páčkách nebo jak? Předem dík za odpověď.\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 17:55
Datum: 20. července 2011 17:55
Jméno: OBER
IP: uživatel11676
 Dík moc chlapi... a ten váleček se šroubkem je tady taky někde na fichtlkrámku?
Datum: 20. července 2011 12:23
 Jojo, přesně tak...
Datum: 20. července 2011 10:20
 Jak říká cezetak... je to podobný jak u řidítek na páčkách půleným válečkem...
Datum: 20. července 2011 9:33
 lanko ukončení nemá.. a v té pacce je nasunutý váleček skrz který je díra pro prostrčení lanka a z boku šroub kterým se lano přitlačí...... je to stejné jako to maj vetčí jawy/čz
Datum: 20. července 2011 2:28
 Zdar draci mám otázku když se renovuje nádrž na jawu 250 lakuje se prvně nádrž nebo chromuje? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 11:45
 Dik za odpověď.
Datum: 20. července 2011 11:45
 prvně na chrom a pak lak
Datum: 20. července 2011 2:28
 Zdár draci, mám jeden celkem blbej dotaz.. V tomhle se moc nevyznám.. Mám doma Jawu 20 bez papírů...Jak by to šlo udělat abych na něm mohl bez problémů jezdít? Kdybych koupil techničák od někoho, novej štítek a vyrazil tam číslo motoru a rámu, šlo by to pak v techničáku přepsat nebo jak? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2011 23:24
 akorad si musis udelat stitek a cislo na motoru nic delat nemusis protoze si muzes menit klidne motory kazdej den kus za kus a nikdo ti nic nerekne ! nebo si muzes nechat vymazat motor z velkyho technycaku a potom jen prihlasit na sebe takze evidence atd ! a papiry seznes podle toho kdo to prodava cca realna cena 1500-2000kč a videl sem i za 3500km na 05 45km/hod.
Datum: 26. července 2011 23:24
 Tak to by bylo super.  A za kolik tak seženu TP?
Datum: 20. července 2011 19:29
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Na motoru nic nepřerazuj....bere se jako náhradní díl a čísla souhlasit nemusí.nebo si ho můžeš nechat vymazat z TP to číslo motoru.....
Datum: 20. července 2011 17:48
 Takže stačí když si koupím tady prázdnej štítek, od někoho papíry a na štítek vyrazím číslo z papírů a na motoru to přerazím na číslo co je v papírech? Mě právě někdo říkal že to neprojde, že maj kecy že je to přeražený na tom motoru. :/
Datum: 20. července 2011 15:52
 jj mas pravdu akorat to nech na sebe prepsat to je vse a preraz cislo motoru
Datum: 20. července 2011 15:22
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Co přepsat?Sežeň papíry na štítek vyraž číslo dle papírů a nech to na sebe přepsat....
Datum: 20. července 2011 10:28
 ahoj lidi, nevíte prosim vás někdo kde se nechá koupit unipol na leštění hliníku? a nejlepší jestly se to dá koupit někde v liberci? děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 23:23
 unipolem se to víc leskne, máš nějakej kontakt na toho známího? kdyžtak moje icq zde 556223113
Datum: 19. července 2011 23:23
 Ahoj, co takhle silichrom. Já jsem sice Liberečák, ale nevím ani co to je Unipol, jinak mám známího v leštírně, dělal mi hodně věcí na Pionýra.
Datum: 19. července 2011 22:43
|



|