Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci, můžu připojit klakson na autobaterii aniž by se mu něco stalo ( Jawa 20) potřebuju ho vyzkoušet a motor nemám v provozu díky.\\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 23:29
 na tu baterku 12 v bych ho nedaval...mužeš ho odvařit a kdyby jel tak ani už nebude stihat troubit a ten zvuk se demoduluje na nějakej blept
Datum: 21. července 2011 23:29
Jméno: venca
IP: uživatel12002
 Bohužel mám tento šroubek venku ( celkové rekonstrukce ) takže to budu muset naladit
Datum: 21. července 2011 21:47
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ano, nastavuje se s ním frekvence vydávaného tónu tak aby byl co nejsilnější, ale pokud si bzučák nerozebíral nebo si s ním nehýbal, není nutné na něj šahat, je dobře nastaven již z výroby..
Datum: 21. července 2011 21:40
 tata mi to říkal, prý se tím nějak reguluje interval ,,bzučení,,.
Datum: 21. července 2011 19:44
Jméno: venca
IP: uživatel12002
 Dobře díky. A k čemu je ten šroub co je z krytu na ten plíšek
Datum: 21. července 2011 18:28
Jméno: slonak
IP: uživatel12087
 ak sa nemylim tak bzučiak(nie klakson) ti trubit na akukolvek bateriu nebude (lebo bzuciak na jednosmerny prud nefunfuje).......... ja som na tieto ucely použival TRAFO 230V/9V v pohode bez ujmy to bzuciak preskusa
Datum: 21. července 2011 18:11
 Podle mě ne...Klakson máš 6V a autobaterku máš 12V... Já ho zkoušel na plochou baterku jak se popužívali dřív taková ta placáta myslím že 4,5V.
Datum: 21. července 2011 17:46
Jméno: ondra
IP: uživatel12086
 Ahooj  Mám dotaz.Mám na sebe odhlašenou motorku asi pul roku,neměla a nemá stk tak jsem ji ještě nepřihlašoval ale taky nepojistil.Hrozí mi ted nějaka pokuta když přijdu na pojištovnu,že ji chci pojistit?Samozřejmě sem na ni nejezdil ,ale nevim jak dopadnu na pojištovně.
Díky moc za radu!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 15:37
Jméno: ondra
IP: uživatel12086
 díky moc hoši!!
Datum: 25. července 2011 15:37
Jméno: Michal
IP: uživatel12093
 Karlos: nech byt, ono to přichází klidně až po roce
Datum: 22. července 2011 8:18
Jméno: Karlos. (jinde než doma)
IP: uživatel12088
 ano, česká kancelář pojistitelů si na tebe může posvít. Říkám může,protože já svoji 638 dhlášenou na svoje jméno neměl pojištěnou 3 měsíce a ČKP mi pozdrav neposlala (klep klep)
Datum: 21. července 2011 18:45
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 zdravím, chtěl bych se zeptat jestli je motor z čz 175/502 (prase) vhodný na malotraktor jestli to bude mít dostatečný výkon, jestli neni lepší náhodou 175/487, který je na malotraktor vhodnější díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 12:03
Jméno: Adam
IP: uživatel11052
 My mame taky motor ale z 505 z rikše a je to k nezaplacení vozíme stim dřevo,hnuj,baliky sena atd....Je tam dobré to chlazení a mame tam 2 převodovky Doopravdy je to dobry motor doporučuji!!!!!!!
Datum: 22. července 2011 12:03
Jméno: ondra
IP: uživatel12086
 určitě 502 ale chce to nějaky obstojny převod na podvozku 
Motor z 487 asi neuchladiš ne?
Datum: 21. července 2011 17:33
 Prosím jak to vypadá s mojí objednávkou? Lázna Jaroslav, tel. 604589784
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 18:33
 vubec nevim,,ke me se nic nedostalo
Datum: 21. července 2011 18:33
 čau, mam doma stary zasoby žarovek- sufitky ale na 12 a 24 v- ale jsou to 10w a 5w- kdyz to hodim do zetky s 6v zapalkem - bde mi to delat neplechu s dobijením nebo to bude proste jen malo svitit a basta.? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 16:34
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 Bude ten bude to o něco méně svítit, já na čz 150c ma vzádu normálně, ty tam tedy ješte plněj účel aby při přepínání zadek nepraskal. ale i tak těch 12V na 6V magnetu svítí pěkně,
24V už bych nedával to bude svítit ješte mín něž 1/4 co obvykle. H
Datum: 21. července 2011 16:34
 čau no podla mna to bude len slabo svietiť ale nedával by som tam 12 a 24 v ked máš zapalovanie len 6 voltove
Datum: 21. července 2011 14:25
Jméno: dunco371
IP: uživatel12084
 Nazdar hoši. Mám takovej problém. Práve skladám fichtla Jawa 50 21. A neviem ako mám dat piest .Mám tam dvojkruzek. na prednej strane piestu je vyrazene pismeno B a pod uhlom 45 stupnov od toho B-cka je nejaka ako keby sipka. za rady vopred dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 14:53
 tak mezi válec a kartr se dava klingeritovy (papirovy) těsněni potřeny mírně vazelinou a mezi hlavu a valec se nic nedava
Datum: 22. července 2011 14:53
Jméno: dunco371
IP: uživatel12094
 No už to mám.. cez kanály zámky nejdú a zámok 1.Kruzku ide cez nasávací koleno... jen mi chybí jedna závlačka asi sem ji nekam zapatrošil  ale to je jedno ved ja si ju niekde zoženiem. a ešte mám na nás jeden dotaz. mám ten valec zo spodu utesnin z tmelom alebo ho mam nechad bez tesnenia? a pri hlave to mam len vylapovat z smirglom na skle alebo to mozem tiez zatmelit?
Datum: 22. července 2011 13:53
 přesně tak šipkou dolu jinak by ti zamečky na kroužkach chytly o kanaly a rozmrdal by se ti motor
Datum: 21. července 2011 23:33
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 píst vždycky tak aby zámky kroužků nikdy nepřecházely přes kanály, jde to vcelku logicky poznat (1. zámek většinou směřuje buď dolů k výfuku (špatně) nebo nahoru ke kolenu (správně))
Datum: 21. července 2011 21:43
Jméno: standa
IP: uživatel12089
 jestli je tam jen zřetelné jasné písmeno B a nic jiného (tzn. čísla 1,2,3.....) tak je to píst na 0.výbrus-tj.origo vrtání 38mm
Datum: 21. července 2011 19:03
 šipkou vždy k výfuku, to B je toleranční třída...
Datum: 21. července 2011 15:21
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 čau tá šípka má smerovať dolu tzn. k výfuku. piest musí byť uložený v oku ojnice tak aby tá šípka ukazovala dole
Datum: 21. července 2011 13:44
 zdarec mám takovej dotaz ... včera jsme s kámošem dávali do kupy jeho 175/477 měl jí na výbrusu tak jsme dali píst,válec .. pak došlo na hlavu on měl to těsnění říkal jsem mu že to ani není potřeba páč já to tam nemám a všechno klape, tak jsme ho tam nakonec dali jel to projet tak cca 3km přijel a foukalo mu to pod hlavou tak jsme to rozdělali a kroužek byl prasklej, říkal jsem mu že to tam dáme bez toho ale na ty hlavě má takovej kruhovej zářez a na válci výstupek a na tom výstupku další zářez nevím těchdle věcí jsem dal do kupy mraky ale s tímhle jsem se snad nesetkal nebo si toho nikdy nevšim co myslíte? já bych to tam dal natvrdo
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 23:36
 cau tak ja sem zatim daval hlavu k valci nasucho bez těsněni je to udělany tak že to těsni je to dokonale zbroušena rovina co těsni
Datum: 21. července 2011 23:36
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,chtěl bych se vás zeptat jak čištíte výfuk od karbonu?Konkrétně na jawě 21.Jaký je nejpleší návod(postup).
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 23:42
 cau..koleno vyčistiš tak že si dáš do akučky drát s průměrem 1,5 mm třeba a nakonci zahneš kousek zpět dolu cca 5 cm třeba a utrhni si pásek šmirkovyho papiru a a ten zasun kousek do teho zahlyho dratu a omotej zbytek kolem ale tak aby se ti to při točeni zamotavalao a nerozmotavalo a strč do kolena a maš z teho frezu co ti ho dokonale včisti i v tom ohnutym mistě
Datum: 21. července 2011 23:42
Jméno: standa
IP: uživatel12089
 stačí benzín,šestka-osmička roxó tak 50 dlouhár,hadr + samozřejmně výfuk maximálně rozebrat......a vyčistim to tim hadrem namočenym v benzínu úplně všude a nijak neponičim chrom plamenem......
Datum: 21. července 2011 19:28
 Já mam chromovej vejfuk a vypaloval sem ho a nic se s tim nestalo..Nejdřív sem to šroubovákem trochu seškrábal, pak dal trochu benzínu, protřepal a zapáli, potom sem to nechal vychladnout, zase dal benzín a zapálil..Takhle jsem to udělal tak 4x a potom sem do něj naházel matky chvilku sem si s tim klepal potom naposledy vypálil a je to v pohodě. Už jsem tak udělal 3 chromový vejfuky
Datum: 21. července 2011 17:51
 Ty PÍste, ty si snad vživotě neskládal a neopravoval motorku... že máš premiéru? Musíš trochu hledat na netu!!! http://www.jawa-50.cz/
Datum: 21. července 2011 15:24
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 čau normálne odšrobuješ rúrkovým klúčom tu maticu a vytiahnes to kolienko a tu druhu čast. tam máš také tušim šálky sa to mu nadáva no tie tiež vytiahneš. da sa to všetko očistit ručne so srobovakom alebo vypálit ale to by som nedoporučoval ked ti záleží na chrome. no a ten druhy typ výfuku s tím skoseným koncom tam tiež len vytiahneš tie šálky a vypáliš to. vnútorné časti samozrejme vypálit
Datum: 21. července 2011 13:37
Jméno: Kvitek
IP: uživatel12083
 Zdarec chlapi!prosi o pomoc.Nejde mi tachometr,po menším pátrání jsem zjistil že je očesaný šnek náhonu.Zkoušel jsem stáhnout hnací ozubené kolo a bez nějakého uspěch.prosím vás!Neporodilby někdo co stím?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 12:07
Jméno: mahony.x
IP: uživatel8746
 okolo ozub. kola je krouže ten vydělej a pujde to
Datum: 21. července 2011 12:07
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdarec Draci, chtěl jsem se vás zeptat jestly mužu nalít do motoru 250 kyv. převodový olej GYROL 80W
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 12:07
Jméno: mahony.x
IP: uživatel8746
 jo
Datum: 21. července 2011 12:07
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel12069
 Draci tech. otázka.. Mám babettu 21O ale měl sem moc rezavou nádrž ale v takovim stavu že už nejde vyčistit tak sem ucpal kohout trysky všechno  Tak jsem sundal kryt a vyčistil trysky pak sem vzal víčko udělal díru abych tam dal hafiřku zavře do flašky z benzínem převrátil a druhý konec hadičky sem dal do karbece za studena bez plynu a sytiče mi to chytlo na první lehký nákop. Ale když sem to natočil tak to nechtělo jet na plyn asi jak to bylo vyčištěný a suchý ale pak se to střebalo a jelo to ale na volnoběh se musí točit kolo a když zabrzdim aby nejelo tak to chcípne a neudrží se otáčky tak to bude jen na těch 2 šrtoubkách protože sem to asi rozházel že jo? kkdyž sem ho sundaval a nandaval + sem udělal všechny gufera na spojce protože byla mastná a klouzala a ted zabírá dobře takže asi už jen ty skrutky že ? Díky draci Zduř!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 10:11
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 to je záhada, kámošoj šptaně startoval fichtl jen na roztlačení a motor špatně chodil, tak jsem vyčistil vejfuk sundal filtr a startovaloto normálně i jelo. Nasadil jsem filtr a už to nešlo nakopnout jen roztlačit a po přidání plynu se do dusilo. tak jsem vyndal ten papír a pořád to blblo, nechápu proč to blbne jak mile se nasadi ta hubyce na karbec, dali jsme jinou celou krabičku a stou to blbne minymálně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 17:58
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 podívej se na nadírkování filtru máš s trubičkou nebo bez typuju že bez že ?
Datum: 21. července 2011 17:58
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 Ahoj nemáte někdo fotku jak vypadá jawa skot?? nemůžu nikde najít, má ji známej, ale zaházenou a rozloženou tak by mě zajímalo jak to vypadá??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 11:32
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12082
Datum: 21. července 2011 11:32
Jméno: Jawař
IP: uživatel11676
 Čus draci, k mé zlaté 21 jsem si postavil z dílů a zbytku pionýr crossa a mám pár problémů... Nevím proč ale když chvíli jezdím tak se mi pohnou řídítka do strany ( normálně by se to mělo dotáhnout maticí na krku ale i po dotažení se to protáčí) to by nebyl až takový problé,... větší problém je že se přední tlumiče všelijak kroutí atd.. co myslíte, vyřešilo by to spojení obou tlumičů nad kolem pásovinou aby byly jako jeden celek? ( podobně se to dělá třeba u horských kol ) předem dík za odpovědi.. Pokud by jste měli nějaké typy jak krosa vylepšit tak se prosím podělte.. moc zkušeností zatím nemám...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 17:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pošli mi mail a domluvíme se... AgentSmyth(zavinac)seznam.cz
Datum: 21. července 2011 17:09
Jméno: Jawař
IP: uživatel11676
 Dík moc, Bakoun dík za nabídku, kolik by sis za to představoval, popřípadě odkud jsi ( možná bych pro to přijel když by to bylo blízko, Já jsem z Nového Jičína) nebo myslíš že by se to dalo poslat poštou?
Datum: 21. července 2011 14:31
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Pokud to myslíš s terénem vážně, tak pošli origo vidle do háje... Pokud bys měl zájem, mám doma vidlice s krkem a kolem z Yamahay DT 80, měl sem je na kros. pinckovi dřív.
Datum: 21. července 2011 12:42
Jméno: Kubiq
IP: uživatel11607
 hele, origo přední vidlice jsou na kross nevhodný.. když už bádáš tak tam dej radši uplně jiný, budto použil vidlice například z čz nebo jawy, pokud ti neva že jsou težší, nebo nějakou alternativu z endur nebo podobně ale za to si připlatíš víc.. Origo maj nevýhodu, že i když dáš nový silony dlouho v terenu nevydrží a vyčoochtají se, vidlice jsou slabé.. proto se kroutí, a hlavně mají moc malý zdvih, pokud tam dáš výstuž tak až výš jelikož by ti naráželo kolo.. musel by si udělat složitě držáky už odspoda aby se hýbalo.. nemá to smysl.. zkrátka origo vidlice je naprd a stavěná vylože na silnici, však to byl moped..
Datum: 21. července 2011 10:46
Jméno: Jawař
IP: uživatel11676
 Myslíš ? Možná je to tím ale ony se spíš kroutí celé teleskopy od sebe a k sobě.. ale dík za tip..
Datum: 21. července 2011 10:35
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 sory- pryč
Datum: 21. července 2011 8:33
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 máš ve vydlicích pryř silony
Datum: 21. července 2011 8:33
 zdarec draci poradtě mam ve vidlici novi nylony a furt se to hybe jak kdyby tam byli stary nevite co stym diky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 22:20
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 nn v brylich ne ale ty nylony maj vulu a nevim jakto a to sou tam dany novi
Datum: 21. července 2011 22:20
 kýve se ti to v brýlích.bolest pincků
Datum: 21. července 2011 22:09
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 ale ja je mam natlučeny v trubkach
Datum: 21. července 2011 19:54
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 to je jednoduchý, maj špatný rozměr. Co jsem kupoval já tak byli dost velky, ale jak jsem je stěží natlouk do trubek byly ok
Datum: 21. července 2011 9:33
Posl.aktualizace: 21. července 2011 14:00
Datum: 21. července 2011 14:00
 jo dá, a je docela dobrej mám ho už několik let a žádný problémy....
Datum: 21. července 2011 8:48
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus draci jaký je rozdíl mezi motorem 175/477 a 175/487 kromě toho oilmastru a otočeního řazení,je tam nějaký zásádní rozdíl třeba v e válci nebo tak?Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 13:28
 dachl-20: To je pěkná blbost...
Datum: 21. července 2011 13:28
 je tam rozdíl že 175/487 má o 2 koně větší výkon
Datum: 21. července 2011 9:00
 V podstatě je to stejné, akorát to má jinak uloženou a utěsněnou klikovku, klikovka jako taková je taky jiná, 477 má mazací kanálky z převodovky k klikovejm ložiskám, 477 zpravidla nemá kontrolku neutrálu...Pak je tam řada dalších drobností, které ani nemá smysl zmiňovat, hlavy a válce se mohou lišit v detailech, ale záměnné jsou.
Datum: 21. července 2011 0:19
Jméno: xrc4
IP: uživatel12078
Posl.aktualizace: 26. července 2011 22:55
Datum: 26. července 2011 22:55
Jméno: jm
IP: uživatel9645
 ano, je to odlitek
Datum: 21. července 2011 7:10
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 vidíš ji tam někde? já ne
Datum: 20. července 2011 22:09
 Dobry den mam Jawu 250.Mam problem se spojkou.Začalo mi to to dělat dneska.Prostě mi zabira spojka i když ji zmačknu, to by nebylo až tak špatne ale zjistil jsem že to někdy přestane a někdy to děla zas zabira to celkem dost sice ne uplně na plno ale i přesto.Mužou to byt slepene lamely??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 23:26
Jméno: Tomas
IP: uživatel12080
 Chce se na to podívat. Prvně zkusit štelovat šroub v prostředku pravého víka. Když to bude tak, že to nebude zabírat vůbec nebo zase zabere hned a nepůjde najít tu správnou polohu, tak je problém v lamelách či spojkovém koši. Pokud tam máš staré korkové lamely tak je vyměň za ferodo - u nich neznám štelování spojky
Datum: 20. července 2011 23:26
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 cus draci mel jsem rozpulenej motor vse bylo dobry ale kdyz jsem to slozil tak jsem zjistil ze tam jde radit ale jenom na samy rychlosti a trojka tam nejde vubec jak je to mozny????
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 20:29
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 protoze mi prasklo kolecko 1 rychlosti +start ale uz to mam hotovy jak jsem to skladal tak to vypadlo z toho spalicku a uz to mam cely slozeny a zejtra se bude davat motor na kostru
Datum: 21. července 2011 20:29
 proč se hrabeš do něčeho co funguje?
Datum: 21. července 2011 16:00
 mně se to taky stalo mněl sem tam špatne tu tyčku nebo jak se temu nadava jak tam drzi Vidličku řazení
Datum: 20. července 2011 23:21
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 No prostě zatočíš párkrát kolečkem, co leze z motoru u zapalování. Jéje, základní znalost
Datum: 20. července 2011 22:11
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 jak jako protocil?za co jsi tocil za sekundarni kolecko ?
Datum: 20. července 2011 21:59
 To mi dělalo taky, rozebral sem to, zase složil a to samé...Pak jsem párkrát protočil motor a bylo to v pohodě...
Datum: 20. července 2011 21:41
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 ALE NEJHORSI ZE KDYZ JA ZATOCIM TIM KOLECKEM TAK TAM JDE JEDNICKA DVOJKA NENI TAM ANI JEDEN NEUTRAL A TROJKA A MATO TAKOVY JINY ZVUK NEZ PREDTIM TREBA TO VYPADLO NA TOM KOLICKU
Datum: 20. července 2011 21:39
 Při řazení musíš protočit sekundárním kolečkem řetězu, aby ti šly zařadit ,,nasucho,, bez otáček rychlosti. Zařad 1, protoč, dej tam 2, protoč a dej tam 3. Mělo by to jít, jestli ne, bude problém v automatu, nebo v špatně zasazeným tisícihranu....-)
Datum: 20. července 2011 21:25
|



|