Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel12069
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_malossi_37_praci22222.html sehnal jsem si takový filtr pěnový, dal jsem ho na babettu 210 a nechtěla mi vůbec jet ale vůbec se jí nechtělo.. pak sem ho sundal a lítala jak blázen tak nevim jestli já měl špatnej ale prostě to přes to nesálo... A na Babette 207 sem měl ten drátěnej jak se třeba dává do aut a ten mi šel tak nevím jestli kvůli tý pěně nespadne výkon? nebo sem měl nějakej špatnej? jaký máte zkušenosti vy? díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 21:22
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 nevím jak u babetty ale fichtl mi jede lépe ze seriovým filtrem lépe než s kterýkoliv jiným a tak rada na závěr dej si tam seriovej
Datum: 22. července 2011 21:22
 Ahoj, draci, dává se do předních vidlice do pincka nějaký olej? Jestli jsou šavle v lázni, nebo jsou jen smočeny. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 21:27
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 Ahoj olej se tam nedáva ale jak jsem rozebral svoje tak je tam kurevsky najebáno vazelíny
Datum: 22. července 2011 21:27
Jméno: Jastinek
IP: uživatel12021
 Zdáj Draci, mám babetu 210 a po výměně plynového lanka jezdí blbě, jede max 35km/h, skoro nejde do otáček a když jo tak až za jakou dobu a vůbec netáhne...Čím to může bejt? Dřív jezdila v poho kolem 55 a táhla pěkně. Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2011 15:53
 Už můžu jezdit vesele dál. Měly jste pravdu, ucpaná tryska a zasraná svíčka...Barva je sice něco mezi cihlovou a černou, ale nevadí.
Datum: 23. července 2011 15:53
 Zítra pročistím komplet karbec + kohout a hadičku , projedu to a pak kouknu na svíčku a kdyžtak napíšu. Zatím se v tom moc neviznám, ale časem se to všechno bude zvládat.
Datum: 22. července 2011 22:15
 tak u sviček znamena šeda barva chudou směs...sihlová je nejlepši odstin svička tak páli jak divá a černá je že je bohata směs nebo že to blbě páli kvuli tomu že je někde úbytek na napěti třeba
Datum: 22. července 2011 22:09
 Jehla je pořád na 2. zářezu od zhora a na svíčku jsem nekoukal...Ale naposled když jsem koukal tak nebyla cihlová, byla spíš černá.
Datum: 22. července 2011 22:06
 hele nepohl jsi z jehlou? jakou má barvu svíčka?
Datum: 22. července 2011 21:59
 Zkus trysku nic za to nedáš taky mi to dělala nejela taky max těch několik km/h tak sem udělal to co sme psal už níže a jezdí teď zase jak ďas dneska sem jí zase projel po výměněn tý nádrže a pohoda
Datum: 22. července 2011 21:50
 Jak sem koukal lanko je v pohodě, ale když sem ho tam dával tak sem sundaval i karbec, takže problém bude asi v tej trysce...
Datum: 22. července 2011 21:38
 cau jak to lanko vchází do karburátoru tak do něj de přes stavitelnej šroub kterym se upravuje délka lanka aby to chodilo dobře, ty novy lanka nejsou délkově shodny ze starejma věčinou....kdyšatk dělam opravy babet a bydlim kousek od olmu kdyby byl zajem
Datum: 22. července 2011 21:33
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel12069
 Jo a to lanko tam máš třeba dobře ale ta tryska ti nedá víkon  zkus trysky a uvidíš ty sou hlavní
Datum: 22. července 2011 21:10
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel12069
 jj skus je to jak vlásek tak se to ucpe jak nic ja ji natocil ale jak sem pridal plyn tak zdechla a nebo za jízdy hrozně cukala a když sem koukl na trysku tak sem se dost divil a měl sem i tu misku plnou bordelu a písečku rezi..
Datum: 22. července 2011 21:09
 Ok, díky moc zkusím jí profouknout a asi koupím filtr co mám na fichtlu, ten je suprovej.
Datum: 22. července 2011 21:00
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel12069
 Mě to škubalo když sem jel a měl sem ucpanou trysku.. s tim lankem nevim to nemám zkušenost u toho ale to cukání je tryskou. Já to měl protože sem měl zrezlou nádrž a dostalo se to i přez sítko a ucpalo jí to.. Tak sem trysky profoukl a koupill novou nádrž protože ta moje byla na odpis oddělalo mi to i kohoutek... ale vyměnil jsem tu nádrž kohout a jezdím směle dál a bába mi jezdí 60km/h
Datum: 22. července 2011 20:52
Jméno: Jastinek
IP: uživatel12021
 Jo a ještě jsem zapoměl říct že škube jako kdyby vynechávala...Napadla mě svíčka nebo ucpaná tryska.
Datum: 22. července 2011 20:37
Jméno: rotor
IP: uživatel11654
 zdar ,udelal sem fichtla dal sem bnovy loziska,gufera,atd..ale vubec nema tah na jednicku tahne dobre ale na dvojku se jakoby dusi musi to bejt trochu z kopce aby to natu dvojku vubec jelo a vo trojce ani nemluvim...docela dost i zere mam sestelovanej karbec a fichtl stejne hur chyta a proste natu dvojku nejedepls poradte dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2011 13:28
 Nic, poskytl mi místo na rajčeti, to je všecko
Datum: 23. července 2011 13:28
 Jawa05 inak ty co m§s spolocneho s Lorim?
Datum: 23. července 2011 11:57
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 To věřím, ty prsíčka jsou tak dělaný
Datum: 22. července 2011 22:59
 nechci se chlubit podobně bych to dokázal válečkem
Datum: 22. července 2011 21:56
Datum: 22. července 2011 21:53
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 tak skus treba hnout s predstihem
Datum: 22. července 2011 21:16
Jméno: rotor
IP: uživatel11654
 haled skousel sem 3 ruzny pisty i z hlavama ale furt to sami...vubec nevim co stim...
Datum: 22. července 2011 21:05
 petr ne oni to generalkovali kladivom v ruce
Datum: 22. července 2011 21:04
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 heledte nemuze to bejt ve valci ? ze mate vybehanej pist a potreboval by vybrus ? me to delalo neco podobnyho dal sem vybrus a jezdi jak za mlada
Datum: 22. července 2011 21:01
 Rotore, mluvíš i za mě. Mám to samý. Poraďte.
Datum: 22. července 2011 20:35
 ahoj. nemáte někdo nějakej fígl nebo nějaký udělátkö na stlačení pružiny zadního tlumiče na mustangovi? Potřebuju vyklepnout tu tyčku abych moch vyšroubovat horní uložení. PS: nemám stojan na vrtačku akorát mám menčí svěrák..... Díky moc za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2011 8:14
 svaž vázacím drátem
Datum: 23. července 2011 8:14
Jméno: Jirka
IP: uživatel12097
 Zdar nevíte někdo rozměry gufer na klice u jawy 250/353 r.v. 1959 všude píšou pokaždý něco jinýho. Díky Jirka
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 21:42
 jedno.. jen pod zapalováním...
Datum: 22. července 2011 21:42
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Zdar kluci. Mám dotaz ohledně ložisek do motoru. V krámě jsem si kupoval ložiska na svoji 05, jenže já vůl jsem nevěděl ty čísla z hlavy a teď jsem doma zjistil, že mám na klikovku ložiska 6303 C3, ale v katalogu se uvádí, že do 05 patří 6302 C3. Jaký je mezi těmito ložisky rozdíl? A mohu je dát do motoru 05 a nebo to má nějaký vliv na motor a mám je zahodit a koupit tedy ty 6302 C3? Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2011 11:12
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Jj o tomhle už jsem tady jednou psal. A zkušenosti jiných byli stejné. Hlavně, že se šel koukat do katalogu jaký tam jsou. Nechápu to, mít krám zaměřený na JAWA díly, tak znám vše. Je to ostuda.
Datum: 23. července 2011 11:12
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Nerozumí. Znám takový (jako je Kučera z Telče...), ale nebudu jmenovat  Zato v Dačicích n mototechně Tomex... to je jiná
Datum: 22. července 2011 22:52
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Tak díky za odpovědi. Myslel jsem si to. Kupoval jsem je před 3 měsíci a učtenku jsem vyhodil. Tudíž je můžu leda schovat, kdybych v budoucnu dělal motor z 21. Hold jsem se utvrdil, že prodávající, doopravdy tomu co prodává nerozumí!
Datum: 22. července 2011 21:19
 No jo, je to jinej rozměr. V mototechně si je vyměň si je za 6302 C3. To by ti nesedělo...
Datum: 22. července 2011 20:33
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Ložiska určitě nemusíš hned vyhazovat . Pokud máš účtenku , tak Ti je určitě rádi vymění .
Datum: 22. července 2011 19:54
Jméno: ja jsem ...
IP: uživatel404
 Ložiska jsou jiného rozměru.Proto je mužeš akorát vyhodit a koupit noví.6303 patří do 20.21.23 byl to nový pokrok \r\n\r\n\r\n
Datum: 22. července 2011 19:16
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 cau hele mam problem s pionyrem zezacatku jel skvele a pak to slo cim dal tim hur a tet uz ho ani nenatocim ... svicka je ok predstih by mel byt serizen uz si stim nevim rady ... diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 22:54
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 jo chyba může bejt v zápalku. Kladívka nebo kondenzátor. Ale podívej se i na ukostření...
Datum: 22. července 2011 22:54
Jméno: jezda
IP: uživatel12096
 zkus kladívka .. Podle mě to bude odtrh nebo budou spálený možná nějakej špatnej kontakt
Datum: 22. července 2011 22:28
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 noramalne sem jel a najednou to jakoby skubalo a pak to zdechlo a nenatocil sem to ... tet sem to skousel a uz to ani nehazi pravidelnou jiskru
Datum: 22. července 2011 21:18
Jméno: jezda
IP: uživatel12096
 co přesně ti to dělalo ?
Datum: 22. července 2011 21:13
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 ale svickou to nebude je tam namontovana ta na kterou druhy pincek normalne jede
Datum: 22. července 2011 20:51
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 myslim ze to je 15ctka je to tam modre napsany uz si nepamatuju presnej nazev
Datum: 22. července 2011 20:45
 Jakou máš svíčku?
Datum: 22. července 2011 20:37
 Čau draci... poradte mi, měnil jsem na jawě 21 ložisko v rozetě. Nahřál, vyklepl a naklepl nový. Zajistil segrovkou 42. Ale při montáži tadního kola se mi stane taková věc, že dotáhnu všechny matice a kolo se ne a ne točit. Točí se děsně ztuha a otáčí se i náhon tacháče... Prd platný, že je zajištěnej napínákem v drážce. Poradte mi, čím by to mohlo bejt...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2011 12:05
Jméno: jsr
IP: uživatel11925
 nepatří tam náhodou rozpěrka při ložisku?
Datum: 23. července 2011 12:05
 Zdravím ve spolek. Už jsem sem jednou psal,ale i po radách které mi kdo řekl se nic nevyřešilo. Mám Babetu 207 a problém je v tom že nejede bez sytiče,když jej vypnu Babeta se jakoby zadusí,zkoušel jsem štelovat hladinu karburátoru,vypálit výfuk,vyčistit trysky a stále se nic nezlepšilo,když je zapnutý Babeta jede bez problémů i na volnoběh. Jde mi jen o to že to žere o něco víc než by mělo,a rád bych to napravil. Mám promáčknutý jeden plovák,ale co jsem slyšel,nemělo by to vadit. Prosím o nějakou radu,předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 23:24
 tak nový bych rozhodně nekupoval ....dell orto stojí okolo 800 kc a je to zbytečny protože na karburatoru jikov se nemuže nic pokazit jen par korunovych položek ale jako celek je věčnej...kdyštak mi pisni na e-mail a ja ti dam kontakt na zavolani a ústně se to řeši lip....rozhodně je to prkotina...nic zavažnyho
Datum: 25. července 2011 23:24
 Hm,tak jsem udělal nové těsnění na plovákové komoře i mezi karburátorem a kolenem co vede k válci(nevím jak se to přesně jmenuje),vyčistil a protáhl všechny dírky co v karburátoru jsou,namontoval ale žádná změna.Docela mě to vytočilo už se v tom hrabu bůh ví jak dlouho,a beze změny.Čím to může ještě být? Nemůže být už vychozený karbec,nebo tak něco v tom?Nevím jestli má cenu kupovat nový.
Datum: 25. července 2011 16:31
 tak ten papir je i treba i na krabickach nekdy od zakusku nebo tak a ruzny obaly jak je nekdy ten vyrobek zalitej zvrchu plastovym vyliskem pruhlednym a pod tim je papirovej podklad nebo v papirnictvi koupit tvrdej papir a zteho ho udělat a třeba nadvakrat
Datum: 23. července 2011 20:41
 Díky,pokud něco takového najdu,což nevím,tak to udělám.Žádnou starou košili nemám,takže uvidím,třeba najdu něco jiného.
Datum: 23. července 2011 16:00
 to těsnění udělej z tvrdyho papiru do 1 mm tloustky staci ( treba z teho co je v košily ) a udělej na něm povlak z vazeliny a jehlový ventilek ovládá přívod paliva do plovakove komory a je háčkem spojenej s plovakem ( funkčnost zjištiš tak že do dirky kudy vtika benzin dovnitř foukneš a ze budes hybat plovake nahoru a dolu a pozorovat jestli tlak drži a pak fouka a pak zas drži ) vyrovnavaci kominek je u horniho regulačniho šroubu kterym se šteluje volnoběh a je nalevo od něj je to mala nenapadna dirka zabroušena do stěny karbecu a je spojena s plovakovou komorou jako by přivzdušněni aby to chodilo dobře to vypraztdnovani a napouštěni komory
Datum: 23. července 2011 8:50
 Jo a ještě,jehlovým ventilkem je myšleno co? Šoupátko? A vyrovnávacím komínkem je myšleno to on které se za pomocí plováku otvírá a zavírá?Znám to spíše prakticky než teoreticky
Datum: 23. července 2011 2:31
 Děkuji,zkusím a uvidím,kdyby bylo to těsnění špatné,z čeho jej popřípadě udělat? Nechce se mi to někde shánět,nebo objednávat po internetu.
Datum: 23. července 2011 2:28
 cau zkus odělat hadičku s benzinem jestli ti teče benal dobře a pak zkontrolovat trysky v karburatoru a těstnost těsněni v plovakove komoře a i jehlovej ventilek zkontrolovat a pak vyrovnavaci kominek z plovakove komory spojenej s atmosferou....kdyštak dělam opravy babet a sem z okoli olomouce
Datum: 22. července 2011 21:38
Jméno: Michal
IP: uživatel7794
 zdarec hosi mam problem s babetou 210 , mnenil sem loziska v motoru pist celisti rozbehove a radici a kdyz nastartuju tak se mi toci porad zadni kolo rozebral sem znova motor a volnobezku sem dal na sverak a roztocil toci se dobre i ma mensi dojezd kdyz ji roztocim v cem by mohl byt eror dik moc uz si nevim rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 21:48
 cau .... muže to byt tim že je nastavenej velkej volnoběh a nebo tim že je špatně udělana rozběhova spojka...jak je ten dekl spojky a zatim ta hruška co ma v sobě třeci plochy pro zozběhovy pakny tak sní se po te středove hřideli musi dat posouvat volně ke kartru a zpět jinak se to přenáší ten pohyb pořád ale nemeělo by to držet volnoběh kdyby se s tim nedalo hybat po te hřideli...kdyšaz dělam opravy babet a sem z okoli olomouce
Datum: 22. července 2011 21:48
 Taky sem dělal spojky na babette 210 a pak se mi taky tocilo kolo protože mi to začalo brát o mnohem víc tak sem šteloval znova šroubky na karbecu a jezdím dál
Datum: 22. července 2011 21:26
Jméno: jezda
IP: uživatel12096
 čau draci  složil jsem is motor z fichtla ale nejede protože mi k válci neteče benzín karbec jsem vyčistil ale pořád tam ten benzín neteče nevíte čím by to mohlo být ???\\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 8:34
Jméno: jezda
IP: uživatel12096
 jo teče
Datum: 24. července 2011 8:34
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12082
 A teče ti přes palivovej kohoutek?
Datum: 23. července 2011 10:01
 ahoj,mam takovy dotas,muže na cesty,když si vyrobím takove jako netradiční kolo ktere si postavím sám a jezdil bych s ním tak asi po silnicích 3 třídy,jako vesnice a tak,docela mě to zajíma. Díky předem za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 14:27
Jméno: Dalibor
IP: uživatel10730
 aha,tak díky moc
Datum: 25. července 2011 14:27
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Pokud myslíš jízdní kolo tak by asi neměl být problém .U nás si udělal borec kolo na kterém za jízdy leží na zádech ,má prodloužený řídítka a šlapky má podnima jinak světla odrazky a vše co má být .Jezdí s ním už asi 4 roky normálně po silnici 1tř.tak to asi jde.
Datum: 23. července 2011 12:40
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahoj mám otázku zalomil se mi šteft v kartrech když sem dotahoval hlavu je nějaká jiná možnost jak to vytáhnout než odvrtat nebo rozbít ??? slyšel sem něco o vytahovácích zalomených šroubů co to je ??  šlo by to tím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 22:11
 nabrus sekáč do ostra šířky šteftu a udělej do něj drážku.potom to zkus vyšroubovat šroubovákem.další možnost cočkem udělej na šteft kuličku,na ni karosářskou podložku a na ni matici třeba m8.hlavně to nevrtej
Datum: 22. července 2011 22:11
 cau ty vytahovakyfungujou tak že do toho šroubu navrtaš dirku a do te daš takovej kalenej šroub s obracenym zavitem takže kdyš ho bude utahovat tak ten zalomenej se povoluje
Datum: 22. července 2011 21:50
 nezakládej debilní dotaz a hledej
Datum: 22. července 2011 17:37
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Já nehledal na gogu já se ptám u pramee  Dík moc
Datum: 22. července 2011 17:33
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12082
 http://howtodo.cz/jak-vytahnout-zalomeny-sroub/ (našel sem to na googlu za 10 sek.)
Datum: 22. července 2011 17:23
Jméno: bob
IP: uživatel3383
 cus draci,co mám dělat když mám strhlý zavit v motoru pro šroub válce.diky moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 21:51
 přesně tak jak řika jawamen....maš to pochvili hotovi a dodrž ten postup !!!!!!!!!
Datum: 22. července 2011 21:51
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Na řezání závitu je hodně práce ? Kdo není kopyto tak to má za chvilku a ani neví že by něco dělal . Musis jen mit dobře udělaný náběh , dobře mazat a když uděláš otočku tak se o čtvrtinu vrátit s tak to opakujes az do te doby nez mas vyrezanu potrebnu delku zavitu
Datum: 22. července 2011 18:56
 Vyříznout novej, ale je to docela práce. Musí to bejt přesně a hezky udělaný
Datum: 22. července 2011 17:49
Jméno: stevo1
IP: uživatel2141
 ahoj, mám problém zo štartom jawe 350/638. Zapaľovanie je nastavené OK. Nechce naskočiť za studena ani za tepla. Ak vyberiem sviečky tak sú suché. Ak dám benzín do valcov, alebo ju roztlačím, tak naskočí dokonca drží aj volnobech. Pri max vytočení motora otáčky ma 6000, až 6500. kompresiu mam 9,2. Podľa mňa je asi niečo s karburátorom. Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2011 21:32
Jméno: stevo1
IP: uživatel12623
 nepomohlo, vyčistil som karbec 5 krát.
Datum: 19. října 2011 21:32
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 vyčisti kanáky v karbecu
Datum: 22. července 2011 17:21
 Zdar draci hele mam problém, na to že spravim všechno tak mně zastavila taková blbost,nemůžu sundat válec protože je připečenej ke kartérům a nevim si s tim rady je to jawa 175/356 a taky bych to nerad nějak polámal takže maximálně gumová palice... motor dlouho neběžel tak ten olej všude je docela zaschlej. dik za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 18:51
 Jo dík povedlo se to ,luploto a válec byl venku tak moc dík
Datum: 22. července 2011 18:51
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 mám pro tebe řešení když nic nezabere vyšrubuj z kartru ty 4 šrouby co drží váec a gumovým kadívkem do toho párkrát buchni z každé strany tam jak drží výfukové kolena musí to povolit
Datum: 22. července 2011 17:24
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Zdravím, chtěl bych poradit. Dělám vodítka na řetěz, no spíš lízátka tak aby řetěz nešoural. Jaký materiál mám použít? Tlustý plast či gumu. Popř. jakou min. tloušťku,aby se to hned neprodřelo.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 22:03
 jinak já mám silonový,tlouštka stěny je 7mm a drží cca 300km možná víc a to jezdím prasácky
Datum: 22. července 2011 22:03
 silon-nejlevnější, nejlépe dostupný,,bukové dřevo-taky vydrží extrémně dlouho, ovšem nejlepší je teflon-nezničitelný avšak drahý a špatně se shání.To jsou materiály co jsem se ptal kluků co jezdí motokros....
Datum: 22. července 2011 22:02
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Slušně sem se zeptal, tak byl čekal slušnou odpověď
Datum: 22. července 2011 20:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Co kus patníku?
Datum: 22. července 2011 19:54
Jméno: zetor
IP: uživatel11654
 zdar,v pondeli si jedu pro motorku a potrebuju vedet co mi vsechno ma ten prodavajici dat a jak by to vlastne vsechno melo bejt,slysel sem ze mi ma dat malej tp a zbytek nak vodhlasi a posle postou a ja si to prihlasim?? nebo jak? dik za vodpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2011 23:20
 hlavne at ti da smlouvu, a mali technycak pokud on to nema odhlaseny tak si necha velkej technycak a musi to jit prehlasit na tebe a pak ti to posle postou myslim ze nato mas mesic na prehlaseni  jinak si ihned jak privezes motorku domu tak pokud neni sobota nebo nedele si udelaj pojistku na svoje jmeno !
Datum: 26. července 2011 23:20
 čus potřeboval,bych poradit mam vyndanej motor chci ho rozebrat ,mam sundanou spojku lamely i ,elektriku, akorát nevím jak sundám spojkový koš ? Poradil,by mi někdo? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 8:36
Jméno: jezda
IP: uživatel12096
 Hele Pavle já bydlim u lípy jestli z něčím potřebuješ poradit tak se stav  Ten velkej statek
Datum: 24. července 2011 8:36
 Nech napnutej primární řetěz, zařad 3 a jak říkáOndragym, zaplokuj sekundární kolečko. Pak šroubovákem odekhi pojistnej plíšek, co drží matici v spojk. koši a vyšroubuj jí. Pak už koš vyndáš
Datum: 22. července 2011 14:58
 Zařadit 3 a na druhý straně zablokovat sekundární kolečko vhodným šroubem.
Datum: 22. července 2011 14:20
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel12095
 No jestli jde o fichtla tak tam to dělám tak že si ho podržím a trubkovým klíčem povolím matku, je tam plíšek pod matkou ten odehni a toď vše..
Datum: 22. července 2011 13:56
|



|