Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Mám dotaz ohledně výfuku (doutník) na jednadvacítku. Namontoval jsem ho, jenomže dělá větší kravál než by měl. mám pocit že ho někdo přede mnou navrtal. Když odšroubuji tu koncovku a podívám se dovnitř, je tam navrtaných 8 děr. Má to tak být, nebo to někdo sprznil? Mám na mysli tento výfuk: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_pionyr.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 12:55
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 tak to mám také...a podle mě je to origo myslím že jich tam mám taky 8...dvě truvičky má myslím jenom vejfuk druhého typu...
Datum: 24. července 2011 12:55
 Je tam jen jedna trubka uprostřed, v ní je šroub, který drží na konci doutník. Kolem té trubky jsou navrtané ty díry.
Datum: 23. července 2011 21:42
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 tam by mely bejt jen takovy dve trubicky .. jo to vytahnes ale de to blbe
Datum: 23. července 2011 21:39
 Nemají tam být vůbec díry? Myslel jsem si to. Jde ten tlumič vytáhnout?
Datum: 23. července 2011 21:26
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 to nekdo pokurvil
Datum: 23. července 2011 21:24
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 cau hele mam pionyra a kdyz dam prst do fajfky a proslapnu ho tak me to neda ani malinkou ranu ale kdyz se druhou rukou chytim kostry tak me to da mrdu do obou rukou com to je ? ukrostreni je ok predstih taky .. muze to delat kondik ? diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 12:45
 prostě vydělej svíčku nech ju ve fajvce a svíčku dej na válec tím železem jak je na klíč a prošlápni
Datum: 25. července 2011 12:45
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Zkus si sundat v mokru boty a možná něco málo ucítíš  No, žárovka taky nesvítí na jeden drát, představ si, že si ta žárovka
Datum: 24. července 2011 4:23
 muze se ti stat ze se muzes držet faze v síti 240 v při zapojovani a nevšimneš si teho ale jakmile se ukostřiš tak je potobě a taky zavisy na každym člověku jak je stavěnej každej je jinak citlivej
Datum: 24. července 2011 0:12
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 on je probelem ten ze i kdyz je ukostrena tak nehazi stejnak
Datum: 23. července 2011 22:25
 Může to dělat tvoje inteligence,myslíš že kdyby svíčka nekostřila tak bude dávat jiskru?
Datum: 23. července 2011 22:21
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 No ukostření v cajku asi nebude....
Datum: 23. července 2011 22:11
Jméno: b77
IP: uživatel10514
 zdar draci, chci se zeptat jak vymontovat štefty. Můžete mi poradit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2011 22:33
 Kontra matice a je to ne?
Datum: 23. července 2011 22:33
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 lk: presne tak
Datum: 23. července 2011 22:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 prostě si na tom šteftu stáhni proti sobě dvě matice a pak tou spodní povoluj celej šteft
Datum: 23. července 2011 21:44
Jméno: b77
IP: uživatel10514
 zatocis? mam je povolit nebo utahnout?
Datum: 23. července 2011 21:21
Jméno: petr
IP: uživatel1226
 jestli ti nezalezi na zavitu tak je vem sikovkama a jestli jo tak na steft namontuj dve matky tu druhou chytni klicem a tu prvni stahni k ty druhy na bejka a pak kdyz s tema matkama zatocis tak ti vyleze celej steft
Datum: 23. července 2011 20:43
Jméno: jawa20
IP: uživatel12102
 Zdar draci, mám takový problém, že na mé Jawě 20 nejdou řadit rychlosti a fakt nevím co s tím a děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 9:20
Jméno: jawa20
IP: uživatel12102
 Tak děkuji vám
Datum: 24. července 2011 9:20
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Nad řadicím automatem nebo jak se tomu říká je šroubek. Dostaneš se k němu normálně z venku na motoru, stačí sundat plech pod sedlem aby ses k němu dostal.Najdeš ho, praští Tě do očí  Ten může bejt povolenej, stačí dotáhnout a to je celý  Stalo se mi to taky, zařadit pak jde jen hodně blbě. S velkou pravděpodobností to tím bude, jestli ne, tak budeš muset pulit.
Datum: 24. července 2011 4:31
 ked sa ti podarí zaradiť kvalt smerom dolu 2, neutral medzi 2 a 3, alebo 3 a chces zaradit kvalt smerom hore a to ide v poho, tak máš prasknutú pružinku v radiacom mechanizmu, http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_vidlicek_radice.html ja som mal to samé raz som zaradil 1 pak nic dalej. musis motor rozpulit
Datum: 23. července 2011 23:09
Jméno: jawa20
IP: uživatel12102
 oprava nepůlil
Datum: 23. července 2011 22:38
Jméno: jawa20
IP: uživatel12102
 motor jsem ještě půlil. Když zařadím jedničku tak mi vůbec nejde dát neutrál ani další rychlost, jen někdy se mi podaří dát jinou rychlost a když vrátím to na jedničku tak se to opakuje
Datum: 23. července 2011 20:27
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 a Důvod ?? půlil sy motor nebo ti to prostě odešlo nebo ti třeba nešla 2 a pak už to odešo ???
Datum: 23. července 2011 19:33
 Zdravim Vás draci, na fichtlu mi nejde jiskra když nastavim předstih a odtrh přesně podle návodu už jsem fakt zoufalej už nevim co s tim, indukční cívka je nová.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2011 22:36
 mustang1971: Což to je všechno utažený protože jsem dával nový kladívka....
Datum: 23. července 2011 22:36
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Nevim jestli ti to pomuže ale já se dlouho trápil s tímto u mustangu nic nepomahalo několik civek jsem vyměnil i kondik a nakonec byl pouze povolenej ten malej šroubek co drží kladivko a kondik.Vyzkoušej a uvidíš
Datum: 23. července 2011 22:34
 Jako když dám odtrh hoooooodně velkej asi největši co de tak to ty jiskry hází ale nejde to do otáček ale hodí a mlhou jsem neprojel...
Datum: 23. července 2011 19:46
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 hmm tak vyšrubuj faju dej svíčku přímo do káblu a skus a když toto nebude ono tak ti prostě odešla cívka aj když je nová neprojel sy mlhou ??
Datum: 23. července 2011 19:35
 Rumštajn: Koukal jsem na kontakty a ty sou v pohodě a cívka je akorát bejt blíž tak už by dřela....ale začalo mi to dělat z ničeho nic jel jsem do kopce a najednou jiskra pryč.....
Datum: 23. července 2011 19:13
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 mrkni na cívku jestli nemáš uvolněný kontatk myslím tu na zapalku popř ju dej blíž k rotoru
Datum: 23. července 2011 18:10
Jméno: radecek
IP: uživatel8591
 :evil:
Datum: 23. července 2011 18:09
Jméno: Ondra
IP: uživatel5759
 Ahoj mam dotaz dnes se unás jeli závody na mopedech a babettach . Ale muj dotaz zní v tom co vše potřebuji k uspořádání takových to závodu . Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 16:43
 Taky by mě to zajímalo. Jen kdyby to tady někdo vypsal podrobněji. Ono ale asi nepůjde o levnou záležitost, pač na startovným se vybere tak 100 000 mým odhadem. Buďto na tom obec vydělává, nebo je to tak drahý?
Datum: 24. července 2011 16:43
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 pokud to chceš dělat legálně tak bud pozemek svůj nebo pronajatý nebo povolení od mněsta a trošku přitlačit u policajtů plán trati ceny zápisné atd taky záleží hodně kde chceš jet jestli po cestě vyjíždku nebo pro upravené stroje zařizovat okruh..
Datum: 23. července 2011 19:41
 Servus kluci, heleďte mám takovej problém (není snad den bez problému) Mám babettu 210 jezdí táhne jde na šlápot atd... ale nechce se jí řadit. Měnil jsem všechny gufera na spojce, bylo to ze začátku ok hned zařadila atd.. a pak se jí zas nechtělo do kopečka kde jsem jezdil na 2 mi to jelo na 1 a drtilo se to tak sem vyndal pakny ale ty byli suchý tak sem to vše odmastil protože jak sem to vytáhl tam mi kápl olej zevnitř ven tak sem to očistil nasadil a najednou to zase řadilo bez problémů a jezdim tak 10 min a zase se to drtilo a řadilo jen z kopce tak co s tim kurv* je? jsem z toho nemocnej zejtra slavim narozky tak sem pak chtěl jezdit z kámošema. Poraďte pls nechci sedět doma :///
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 0:39
 jo chlape a vse nejlepsi k narozeninam : - )
Datum: 24. července 2011 0:39
 cau chlape...tak ted trochu odborně jo....projeď to a drď to co to da chvilu a pokud možno tak i kopce pak zastav doma sundej kryt spojky a šahni na tu levou spojku kde sou rozběhove pakny a měla by byt horka to znamena že kloužou ty 3 pakny , jakmile ti ta babeta přeřadi na dvojku tak to ta spojka už neutahne a prokluzuje a gufera si nemusel měnit pokud měli ještě ostrej břit měněj se až tečou věčinou, jo a muže to byt ještě tim že ti kloužou řadicy pakny (maš lehky nebo těžky ? tezky sou lepsi maj veci odstredivou silu a lip drzej rychlost druhou ) pokud ti v kopci ta jednička tahne dobře a ma krouťak velkej tak by to měli byt spiš ty řadici.....ja s tou mou překračuji smělě 70 km/h mam klapkové sání a upravenej píst, v přednim světle H4 z felicie a přepinani potkavaci dalkovy vlakno na řiditku a jine vychytavky..... ja sem z okoli olomouce a delam opravy babet lidem mam v tim praxi 10 let tak si opiš muj mail a ozvy se kdyby si neco potreboval
Datum: 24. července 2011 0:27
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 už sem si tě přidal
Datum: 23. července 2011 22:14
 jo mám jsem tam jako Luky Topol
Datum: 23. července 2011 22:11
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 jo mam ale na icq nechodim maš facebook ?
Datum: 23. července 2011 22:09
 jj hele máš nějakej skype icq apod? Seš snad jedinej babettak co takhle píše  mohly by sme si radit atd
Datum: 23. července 2011 21:45
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 jo jo normalně moučkovej cukr,hodilo mi to 2 jenom z kopečka a po rovině to pořadně nechtělo přeřadit třeba když foukal vitr 
zkus tam dat ten cukr uvidiš...
Datum: 23. července 2011 21:41
 jako moučkovej cukr?  taky si měl že si chvíly jel když to a najednou nic a vytáčel si to a do kopce ti to nedalo za 2 ?
Datum: 23. července 2011 21:14
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 cau ja sem tam dal cukr mletý zkus to taky mi to dělalo...
Datum: 23. července 2011 21:07
 už jsem tam dal i křídu ale nepomohlo to ze začátku to jelo normál cca 10 min a nic pak zas
Datum: 23. července 2011 20:58
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Vracím se k mému dotazu ohledně vodítka, jen ještě z malouotázečkou. Jak obrábět silon? Mám doma takovej velkej kvádr ale jak na něj? Pujde to třeba rozbruškou, protože silon je docela pevnej materiál?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 12:03
 přesně tak, jedině na soustruhu!!!
Datum: 24. července 2011 12:03
 No joooo, vem si na to flexu... a k tomu ještě krabici s ledem, abys měl do čeho dávat prsty! Na soustruhu!
Datum: 23. července 2011 22:35
 Tak jsem tu zase.  Mám další eror na mojí jawě 20 a to že mi vůbec nepruží přední vidle. Už si nevím rady co s tím, zkoušel sem odrezovač, olej a nic.  Prej pomáhá do nich vyvrtat dirku a nalít tam brzdovou kapalinu...Pomůže to? Mě se do nich právě nechce moc vrtat. :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2011 23:02
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 A nebo tam nalej zvrchu trochu nafty....to setaky celkem dobře uvolní....dělal jsem to na zarazlejch pantech u vrat....tak to třeba tady taky pomůže.
Datum: 23. července 2011 23:02
 Právě nevím čím to namazat... Jen mi pár lidí řeklo že brzdovku..
Datum: 23. července 2011 22:52
 a co to tak rozdělat a namazat to čím se to má ? to tě nenapadlo?...
Datum: 23. července 2011 21:49
 Vyvrtat díru nad dolním futrem několik cm nad zašroubovat maznici a brzdovou kapalinu a rozchodit to po kousíčkách
Datum: 23. července 2011 20:44
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 skus to rozchodit trochu potym poskákej a pokud to nepovoli odšroubuj vrchy vidlic a tam naej kapalinu vrtat bych nevrtal nic
Datum: 23. července 2011 19:38
 Draci,potřebuju radu!  Mám Mustanga a chvíli není klid..Pokaždý ho nakopnu,a jede krásně..ale třeba po 10 minutách jízdy začně děsně cukat a pak i chcípne a už ho ani neroztlačim :// ..Už vůbec nevím čím to může být,a nejsem žádný profík..poraďte prosím!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2011 19:42
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 dej studenější svíčku
Datum: 23. července 2011 19:42
Jméno: tom
IP: uživatel12100
 neví někdo co mám dělat když chci nakopnout jawu 20 tak to nenastartuju a když to rostláčím dám jedničku a pustím spojku tak mi chitně ihned neví někdo co s tím
děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2011 19:19
Jméno: koki54
IP: uživatel10634
 Musíš seštělovat šroubek na spojku ten je hned po lanku na spojku dole
Datum: 23. července 2011 19:19
 Zdar draci. Včera jsem si měřil kolik mi dobijí mašina 250/353 a na volnoběh to má 6V a po chvilce volnoběhu to klesne akorát na 5,8V a pak když vytočim motor do plna tak to dobiji 7,3V zhruba. Musim to měřit analogovým voltmetrem protože digitálni mi to motor ruší. Myslite že to dobíjení muže takhle zustat? Vim že maximálně by to mělo mit 8V ale snad by to tak mohlo zustat ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2011 19:44
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 "plně v klídku ale pokud jezdíš ve městě někde kde dlouho stojíš tak to o chlup zvyš
Datum: 23. července 2011 19:44
Jméno: jezda
IP: uživatel12096
 Draci,vím že to sem nepatří ale mám 125ccm krosku a nějak se mi posral karbec chčije to z něj proudem ze všech hadiček nevím proč zkoušel jsem ho čistit ale pořád to chčije.Nevíte proč ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2011 17:07
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 tam je ventil nebo plovák ?? pokud ventil poverguj s ním at to de lehce at se to zavírá pokud plovák zkontrouj jesti ho tam máš rovně a jestli není děravý
Datum: 23. července 2011 17:07
Jméno: pablo
IP: uživatel9494
 zdravím, mam mensi problem se svym mustangem. Po nastartovani chvili drzi volnobeh naprosto bez problemu pekne jak ma a pak behem chvile z niceho nic vyskoci otacky skoro na max. a takhle drzi dokud jej nezdechnu. Lanko plynu se nikde nezasekava, karburator je vycisten, jehla nova a soupatko ve spodni poloze. takhle se to opakuje skoro vzdy opet po nastartovani.... cim by to tak mohlo byt ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2011 17:46
Jméno: pablo
IP: uživatel9494
 jehlu mam nastavenou na druhej vyrez od vrchu, ale de o to ze to zacalo delat z niceho nic a nejde se toho zbavit ....
Datum: 23. července 2011 17:46
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 hmm a nebo ti někdo spiloval šoupátko ..
Datum: 23. července 2011 17:08
 Já ho měl po výbrusu a takhle mi přidával. Buď to falešný vzuch a nebo špatně nastavená výška JEHLY.
Datum: 23. července 2011 12:22
 čau draci v jakém poměru mažete na Babettě 210? Na nádrži mám samolepku od výrobce, že prvních 500km 1:33 a potom M2T 1:50 je to tak zprávně? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 0:38
 tak m2t bych použil akorat na mazání pantu vrat.....kdyš ho použiješ tak se ti zajebava motor z něho a mužou ti odchazet ložiska vic a navic z něho zarusta vyfuk protože hodně karbonuje,,,použij třeba olej motex 2t x ....je v poměru 1:50 co se uvadi u věčiny oleju ale ja davam 1:33 je to lepši kdyš nejsi děda co na tim lice 30 km /h ale ten motex je celkem kvalitni tak by možna stačil i ten předepsanej pomer oleje a ty z motorove pily atd bych nedoporučoval použivat
Datum: 24. července 2011 0:38
 to az tak nieje pravda lebo tie "lepsie" oleje do krovinaku atd. sú velmi ridké majú nízku vyskozitu vacsinou SAE 10 a ked vonku je 35stupnu nedokáze dostatocne mazat, predpisany olej do babetu je SAE 30-40, to napriklad M2T alebo podobné minerálne oleje
Datum: 23. července 2011 16:53
 Nejlepší je olej do vysokootáčkového motoru....např. křoviňák, motorovka a tak.  A v poměru tak 1:33 a jede to o poznání líp.
Datum: 23. července 2011 15:51
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 Jo je to správně, akorát bych použil něco jiného než M2T. Já na své 207 mažu Mogul TSF 1:28, výfuk nezasírá a kouří jen studená.
Datum: 23. července 2011 12:29
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
Posl.aktualizace: 23. července 2011 20:44
 Nemá křivě šteft na držení vejfuku?
Datum: 23. července 2011 20:44
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 ´proč by tam měl bejt plech z jawy 20 ? tyhle se dávali na všechny modely cca od roku 72
Datum: 23. července 2011 20:37
Jméno: mare
IP: uživatel9681
 Nemá tam náhodou zadní plech z jawy 20?
Datum: 23. července 2011 17:32
Datum: 23. července 2011 12:08
 Originál a všechny šrouby nové...podívejte se na úchyt kříže, na ty plechy, na odrazky na zástěrce a (panebože) co ta spojková páčka? Ještě mu tam chyběj manžety na vidlici.. za 20 tis nesmysl...
Datum: 23. července 2011 11:11
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 No tak možná to má větší hodnotu než 3000, to bych se hádal, ale veteránek to není, eee
Datum: 23. července 2011 11:10
 jo na to jsem taky koukal no ale za 20 000 možná tak za 3000 ani to ne
Datum: 23. července 2011 10:51
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 píše vše originál, to jsem teda nevěděl že se dělaly bílý okraje plechů
Datum: 23. července 2011 9:36
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Veteránek s metelízou....
Datum: 23. července 2011 9:35
 Najivní.... vrazil to toho těch 20 klacků... tomu bych i věřil. Ale prodat to za 20000,- to nemá šanci. To má cenu takovejch 10 000.
Datum: 23. července 2011 9:30
 do posledního šroubku.ty dva na kříži asi nesou v ceně
Datum: 23. července 2011 8:10
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 zdar mam problem se zapalovanim, na kladivkach mi litaj jiskry , kondenzator jsem skousel menit ale porad nic jiskru to hazi slabou a jeste jen s velkym odtrhem diky za radu (jawa 23 mustang )
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2011 23:02
 Každýmu fichtlu chutná jiná svíčka... na Brisk N15C uplně novou ani neškytl a na komunistickou, zaolejovanou PAL naskočil hned
Datum: 23. července 2011 23:02
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 ja sem si koupil novou zapalovaci civku tady z fichtlkramku a je nejaka spatna tak jsem zapojil zas svetelnou civku a uz je po problemu
Datum: 23. července 2011 16:46
 Podívej se jestli máš vše dobře dotáhlé, já měl třeba volnej kondenzátor (hejbal se) a taky kolem něj létaly jiskry, dotáhl jsem pořádně tu objímku a šroubek a bylo po problému...
Datum: 23. července 2011 11:14
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 na kladivkach mam oranzovou jiskru co odlitava od kladivek a na svičce jen mini jiskru
Datum: 23. července 2011 10:10
 Cigaretovej papírek o tlouštce 0,05mm se dává mezi kontakty ve chvíli, kdy má přeskočit jiskra. Ta přeskakuje při otevření kladívka. Při spojení se indukuje napětí. Takže normálně nastav odtrh na 0,45. Na svíčce dej vzdálenost elektrod stejnou jako máš odtrh. A hlavně zkontroluj ukostření !!! A musí házet jiskru velkou a modrou.
Datum: 23. července 2011 9:37
 125: Nepopsal si, navíc špatně, nastavení odtrhu? A nedává se tam cigaretovej papírek, ale třeba ustřiženej čtvereček z papírovýho obalu od mlíka...
Datum: 23. července 2011 9:11
 to bych rád viděl jek startpákou dáváš hú.radši toč vačkou
Datum: 23. července 2011 8:07
Jméno: 125
IP: uživatel6631
 jiskru to házet má to je normální kondenzátor mněnit nemusíš nic tím nedocílíš předstih seřídíš tak že vyšroubuješ svíčku dáš tam šroubovák a pomalu budeš nakopávačkou na neutrál dávat píst do horní úvrati jak budeš mít píst uplně nahoře povol kladívka a dej mezi ně cigaretový papírek pak je oba ty kladívka chyt a zmáčkni k sobě a tlač na ten váleček pak dotáhni šroubek a jed
Datum: 22. července 2011 23:11
Jméno: MATULA26
IP: uživatel12098
 Zdravim, potřeboval bych poradit .Benzínový kohout na Mustanga(original) totálně zacpaný. Rozebral jsem,vyčistil a propláchnul v benzínu.Ale pořád je to průchozí tak s poloviny. Poraďte prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2011 13:09
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 jo jo jasně 5 direk  ja vim ja už sem skoro spal když sem to psal
Datum: 23. července 2011 13:09
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Musíš odšroubovat takovou tu redukci mezi nádrží a tělem kohoutku! Tam pod tím je bordel!
Datum: 23. července 2011 12:02
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 Kubo jen pro upřesnění s 5 dírkama (ještě je jedna uprostřed)  ....ale ji to třeba ještě zkus profouknout tlakem vzduchu....přeji hodně úspěchů
Datum: 23. července 2011 8:03
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 když sem to tak čistil já mohl sem to čistit jak sem chtěl ale furt to neteklo jak ma tak sem musel koupit nove kruhove těsněni to černy s těma 4 dirkami a byl klid stoji cca 5kč...
Datum: 22. července 2011 23:57
 já jsem to kompletně rozdělal umylp pod tlakem ody usušil a složil taky jsem ještě napřed vyčistlil tu trubičku drátkem jo a pro jistotu si vyčisti nádrž nebo jestli máš málo benálu tak natankuj já když sem tam měl málo benálu tak ta jemná rez co tam zustala klesla na dno a caspáala mi vždycky ten kohoutek
Datum: 22. července 2011 23:06
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,chci aby mi na jawě 21 bzučel (troubil) bzučák akorát nevím jaký mám koupit ten usměrňovač jaké by měl mít parametry??Dík Mooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 22:28
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Dotaz .. naco na bzučák usměrnovač dyt to troubí i bez toho na fichtlu
Datum: 22. července 2011 22:28
 dioda
Datum: 22. července 2011 22:03
 Myslel jsem si že jsem hodně blbej a nechápavej a že mám spoustu blbejch dotazů....Koukám že nejsem jedinej.
Datum: 22. července 2011 22:02
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Už by to nebyl den, abych se netěšil, s čím novým zase přídeš
Datum: 22. července 2011 21:47
Jméno: martin
IP: uživatel6631
 Ahoj vím že to tady nepatří a proto mně nesuďte chcu se zeptat: Doma mám dvě minibike jedna je motard ale s polocrosovýma koly a druhá je croska s crosovými koly motory jsou stejné, karburátory taky, i filtry prosě jsou obě seriové. Jedna má sice výfuk jeden originál a druhá má dvě koncovky tak já už nevím jedna jede dobře a druhá jede trochu hůř jde špatně do otáček a konečná rychlost taky nic moc ale přidřená není  dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2011 9:26
 Nastav na tý co špatně jede karburátor stejně jako na tý druhý jinak nevim tyhle čínský srá*e snad nemá cenu ani kupovat.
Datum: 23. července 2011 9:26
|



|