Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdravim, chtěl jsem se zeptat mam motor 250 kyvku a potřebuju na karburatoru seřídit směsi neporadite mi nekdo jak?? dííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 1:01
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 no máš na něm 3 šrouby šikmý je volnoběh ten druhý s pružinkou je vzduch a třetí je tryska a ještě vzduch fitr záeží jaký máš pokud máš pérákový tak ho naplno otevři a dotáhni šroubek
ale jen tak aby ti to neskapalo at to pěkně drží volnoběh sks přidat pyn když to půjde pomalu ještě ho trochu povol(to uslyšíš že ti to chce jet  ) potom to zdechni a vyšroubuj svíčku jestli je tak do bělo červeno nebo aspon doběla máš hotovo
Datum: 25. července 2011 1:01
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 HOJ, jak je to s VYPÍNÁNÍM SPOJKY NA JAWĚ 555? Na pravém víku mám ten úchyt na bowden (šponovák), ale kam pak jde ten zbytek lanka? A z toho hřídele kam se dává sekundárko má vést tyčinka? Ve víku není žádný vypínač tak jako na mustangu a pod..? Nevím! Díky moc za všechny rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 17:58
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
Datum: 24. července 2011 17:58
 Na jawu 555 je jiný lanko, než na 20 - 23. Je tam lanko bez koncovky a vede dovnitř do deklu, kde je takovej ,,šnek,, a ta jeho páčku se to lanko upevní. Jinak do toho hřídele u sekundárka patří myslím že u tohohle typu jedna tyčka (nejsem si jistej). Jinak krátká + kulička + dlouhá tyčka.
Datum: 24. července 2011 17:55
 Cest draci nemohli byste mi rict kolik měři ta kratka tycinka spojky ????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 8:53
Jméno: HaNo
IP: uživatel9375
 Diky moc ......
Datum: 25. července 2011 8:53
 Pravdědpodobně myslíš tu na pionýru, tak ta měří 2,5cm.
Datum: 25. července 2011 7:00
 Nazdar draci, mám čz 250/455 a chtěl bych se zeptat:Nevíte náhodou o někom kdo by mě udělal výbrus??A bude mi pasovat pístní sada(kroužky,píst,segrovky,čep)z jawy 250 panelky??Děkuji...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 11:51
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 OK díky...
Datum: 25. července 2011 11:51
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 hmm zeptej se v motoservisu ve mněstě nebo v nějakém nejbližším oni ti tam někoho poblíž doporučí a jestli ti to bude pasovat z panelky no nevím asi bys musel nějak ten píst upravit bo panelka má jiné kanály
Datum: 25. července 2011 10:37
Jméno: filip
IP: uživatel12105
 čus draci nevíte kde sehnat dobrej motor z babety na výrobu motokola nebo hotový motor z motokola
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 23:21
 cau tak maš dvě možnosti...čas od času sou na aukru a nebo si nakoupit dily a postavit si ho ale levnějši je sehnat starej ten novej by přišel asi na 4 000 ale nejsem si ted jistej
Datum: 24. července 2011 23:21
 Čau draci, potřebuji benzínový kohout na 125/516, popř. z jiné moto,ale aby pasoval závit...Momentálně tam mám z fichtla ale zavazí mi tam karbec, proto bych potřeboval takový jak má stadion S11(aby ta hadička nevedla dolů, ale do boku).prosím poraďte kde bych ho mohl sehnat (nejlépe nový).Děkuji mnohokrát
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 14:23
 to se mi bude taky dobře zhánět  ale dík za typ
Datum: 25. července 2011 14:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jawa 555
Datum: 25. července 2011 11:18
 no to je ten problém-babetta má převlečenou matku...
Datum: 24. července 2011 20:21
 Zkus kohout za babetty, ten ,á vývod do boku, ale neví, jestli se budou schodovat závity.
Datum: 24. července 2011 20:04
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
Datum: 24. července 2011 19:31
Jméno: 58151
IP: uživatel6631
 Ahoj draci chcu se zeptat jestli jde dát jiný válec na jawa 21 viděl jsem fichtla s jiným válcem který mněl vodní chlazení, a taky jěště jednoho co válec vypadal jako ze simsonu díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2011 12:34
Jméno: falk
IP: uživatel12132
 Nepleteš si náhodou válec a hlavu? Válec žádný chlazení nemá, tak si nepleť pojem a průjem. Používá se zvětšení žebrování na hlavě, ale to jen ve spojení s dalšími úpravami. pokud tam nedáš bezkontaktní zapalování, větší trysky apod, tak to nemá žádný význam.
Datum: 27. července 2011 12:34
Jméno: standa
IP: uživatel12108
 Ahoj. Můžeš tam taky dát válec z Jawa 05 či z Mustanga nebo z dvacítky,nic jinýho tam nejde. Kdysi tu byl borec co tam měl nějakej upravenej polini kit na Pucha
Datum: 24. července 2011 20:04
Jméno: Pele
IP: uživatel7794
 cus lidi vadi kdyz jezdim na babete jen s jednim pistnim krouzkem kdyz maji byt dva ten jeden mi prasknul?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 23:24
 čau....kroužek stoji okolo 30 kč tak si kup dva nasaď to tam ..zybtečně to trápiš....ty z jednou noho taky dobelhaš doobchodu ale jak se budeš citit
Datum: 24. července 2011 23:24
 vadi ti to poradne nepojede a upečešto
Datum: 24. července 2011 22:07
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 na krátkou dobu se propojí přepouštěcí kanál s výfukovým přes prázdnou drážku v pístu, ale babetta má kanály daleko od sebe, takže by to snad nemuselo tolik vadit. Já jsem zkoušel oddělat jeden kroužek na upraveném válci v babettě a vůbec to nejelo, pokles výkonu byl hodně znát.
Datum: 24. července 2011 15:47
Jméno: Yuri
IP: uživatel12058
 nevadí to ale škoda lebo nemáš až taký výkon ako z dvoma
Datum: 24. července 2011 15:29
 Ahoj, potřeboval bych poradit. Mám Babetu 207. Po nastartování a otočením plynu naplno, motor běží o.k. Při druhém otočení plynu se začne dusit. Jakmile přiškrtím prstem přívod vzduchu do vzduchového filtru, otáčky se zvednou a motor pracuje o.k. Jakmile opět prst sundám, otáčky klesají a motor má snahu chcípnout. Vyměnil jsem gufera, karburátor čistý. Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 15:07
 Je toho hodně co vyzkoušet.Jak radí přede mnou,bohatost směsi.Dále čistil-li jsi i drátěnkový filtr,zkus ho víc poskládat.(Já toto řeším filtrem sání z 05 Pionýra,udělal jsem si přechodku a mám ho přímo na karburátoru).Dále zkontrolovat jehlu v šoupěti(předepisují 2.zářez z hora).Nejspíš první start máš zapnutý"sytič",proto než se otevře jde to dobře.
S tímhle si hraji už delší dobu,abych měl dobrý výkon a slušnou spotřebu.Moje první jezdila 52Km/h a spotřebu měla 1,2l.Bohužel jsem ji musel prodat,stěhování.A to jsem mu k tomu dal i plánek na volnoběžku k 207ičce.Teď si "drbu hlavu".Ale pokouším se to zas dát do kupy.AZ.
Datum: 24. července 2011 15:07
Jméno: Yuri
IP: uživatel12058
 na karburatore maš dva šruby jeden je voľnobeh druhy bohatosť zmesy sa pohraj s tým a ešte máš čistý výfuk???
Datum: 24. července 2011 14:13
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 cau kluci chtěl sem se zeptat jak mam udělat aby babetta měla silnějši(rychlejší) rozjezd to se da pry nastavit tim šroubkem na bohatost směsi ale nevim jestli to mam spiš povolit nebo dotahnout prosim poradte mi s babettou nemam moc zkusšenosti..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2011 12:34
Jméno: mahony.x
IP: uživatel8746
 když dáš bohatší směs tak to bude akorát víc žrat
Datum: 26. července 2011 12:34
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 když to mam vlastně na 1,5 otačky tak to na ten rozjezd nic moc..
Datum: 24. července 2011 12:47
 Čau draci. Potřebuju technickou jestliže chci přepsat papíry?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 16:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo,,, na odhlášení jí mít nemusíš, ale na dopřihlášení by si jí měl správně mít,,, ovšem co uředník za okýnkem, to jinej postup, takže ti to třeba převede i bez toho.. já kuli tomu měl problémy při převodu stodolový 555, nakonec jsem to přez plnou moc dal do depozitu a v rámci depozitu převedl na sebe
Datum: 24. července 2011 16:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel12058
 nie
Datum: 24. července 2011 14:10
 Čus draci mám problém s Jawou 21 furt prostě nejde nakopnou na 1 šlápnutí někdy jsem rád že vůbec chytla někdy to zabublá a nic ale jako by má to snahu chytnout ale nechytne včera jsem přeplavil karbec (hladina nastavena ) chci to nakopnout a on furt nic zkouším to tak 5 krát a pak na to kašlu ráno přijdu a jen tak že to zkusím nezapínám benál nepřeplavuju dám plnej plyn a na druhy kopnutí to chytlo a dnes zas nic ani nechytl jiskru tohází benál tam teče svíčka nová brisk N 15 c krásná modrá sytá jiskra neulejvá se předstih seřizenej zkoušel jsem 3 kondíky ale furt stejnýindučku jsem neměnil jiskru to hází furt karbec trysky čistý plovák OK tak čím to muže být ? díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 10:50
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 zdar Draci nevite cim nejlepe zajistit matku na spojkovim koši ten plíšek se mi hned ohne a koš se povolí dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 21:45
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 uz jsem si udelal novej plisek a ohnul jsem ho na trech mistech tak se to uz nepovolí
Datum: 24. července 2011 21:45
 Jestli motor skládáš, tak tam dej prvně ten plíšek a na to našroubuj matici. Pak to dotáhni a plíšek na jedné straně přiklepni k matce. A je to.
Datum: 24. července 2011 12:22
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 cus draci jak je mozny ze fichtl nedava jiskru kdyz jsme mel rozpulenej mobil a pak jak jsme ho slozil tak proste nehazi jiskru daval jsem i jiny zapalovani a nic a zase si rikam kdyby byl blbej predstih tak to dava jiskru ale blbe jede tak ja nwm co s tim uz mam delat
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 18:52
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Tohle jsem taky dělal, všechno od zapalovaní až po fajfku jsem zkoušel na funkčním pionýrovi
Datum: 24. července 2011 18:52
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 ja daval jiny zapalovani kabel civku svicku vse a furt to nejde ale velky odtrh sem nezkousel
Datum: 24. července 2011 13:51
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 mi to také neházelo jiskru a někdo mi poradil velký odtrh
Datum: 24. července 2011 13:33
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 jsem se prepsal motor
Datum: 24. července 2011 10:36
 rozpulenej mobil no tvl....
Datum: 24. července 2011 10:33
 Zdravíkčo.Základní problém nekde mi o něco cinká(z lechka mlátí) ve válci když sundám hlavu a mám píst na haraně vádlce tak sním z lechka pootočím do stary. Je možný že mlátí čep? nebo ještě o něco to muže mlátit. Díky moc. Je to totiž hodně nejpříjemný když můj fichtlik trpí
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2011 12:36
Jméno: Falk
IP: uživatel12132
 Já mám válec po výbrusu, nový píst + kroužky a mlátí to taky. Dokud to jede, tak nemá cenu se v tom hrabat.
Datum: 27. července 2011 12:36
 Ale kdyby byly velký rkoužky tak bych je tam ani nenarval ne?
Datum: 24. července 2011 18:54
Jméno: Tom
IP: uživatel6480
 Zdar hele koukni jestli nemáš velkou vůli na pístních kroužkách. Jinak mě zvonilo taky na pinckoj ve válci ale nakonec byl špatnej primární řetěz, že se dotýkal karteru.
Datum: 24. července 2011 18:47
 Ahoj Draci, prosím sháním chcípák s páčkou na světlo, respektivě celou tu krabičku pro STADION S22. Děkuji moc za odpovědi. Zpráva pro DFhdtj ohledně chcípáku s páčkou na S22. To záleží na Vás, vy jste prodejce. Abych pravdu řekl, nemám vůbec přehled za kolik by se to mohlo koupit, či prodat  . Děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 9:54
 Zpráva pro DFhdtj ohledně chcípáku s páčkou na S22. To záleží na Vás, vy jste prodejce. Abych pravdu řekl, nemám vůbec přehled za kolik by se to mohlo koupit, či prodat  . Děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 9:49
 Čáu draci, jen tak pro zajímavost, nevíte někdo cirka životnost motoru v km ?? je mi jasné že to záležíé na podmínkách,a na zacházení s motorem ale co říkají vaše skušenosti ?? děkuji a přeji hezký večer  \\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 11:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jsem si přivezl motor co měl těch 30 000 a vyměnil jsem kroužky a ještě jsem na něm takovejch 12 najezdil a pak kleklo ložisko pod spojkou
Datum: 25. července 2011 11:23
 vim o fichtlovi kterej má najeto prokazatelně přes 30 000. za tu dobu má jednou vyměněný kroužky(cca20 000). motor NIKDY nebyl vyndán z rámu a byl vždy mazán M2T v poměru 1:33. Vždy byly dodržovány servisní intervaly dle doporučení výrobce, a vždy byl motocykl využíván k tomu k čemu byl určen a taky ve správných režimech jízdy.
Datum: 24. července 2011 12:48
 30 000 km odhadem.
Datum: 24. července 2011 10:28
 no v km určitě ne spíš v motohodinách ale jak to zjistit to nevim
Datum: 24. července 2011 9:36
Jméno: zetor
IP: uživatel11654
 zdar hale potrebuju vedet jesli u helmy na motorku musim mit plexi\r\ndik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2011 22:49
 Musíš mít nějak chráněnej zrak..Takže buď plexi nebo brejle, můžou bejt i sluneční.
Datum: 23. července 2011 22:49
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci jak mam vynulovat tacho aby tam bolo 6 nul. dakujem za kazdu radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 11:57
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel9806
 Zdar..Já sem ho rozdělal a na boku je taková hřídelka plastová, ta drží nahoře na plíšku ten sem odehnul a vyndal...Pak sem vzal aku vrtačku nasadil malej vořech myslím 9 a olejničkou vše promazal a jen ty čísílka přetočil..Záležitost na pul hoďky..Pak to vše slož promazej a koukni jestli ta osa pořádně sedí, mě neseděla a musel sem rozdělat a přihnout pořádně plíšek..
Datum: 24. července 2011 11:57
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Najeď 100 tis. aby se přetočil do kola
Datum: 24. července 2011 4:18
 jedině rozdělat a překopat tam ty čísla.. ale je to docela drbačka, trvá to tak hoďku a půl..  a přetáčet to nemá cenu..
Datum: 23. července 2011 23:31
|



|