Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci, mám další problém se Staďákem, po prvním našlápnutí, pokud mi to nezdechne, tak můžu ujet i 40km naráz, ale pokud mi to chcípne, tak to nenastartuju ani za boha. Vždycky musím vyndat a zandat svíčku a pak to jede zas v klidu do prvního chcípnutí, pak se musí celá věc opakovat. Svíčkou to není, dával jsem tak 2-3 různé a dělá to furt to samé. Nejdivnější je, že tu svíčku nemusím ani očistit, stačí vyndat a zas zandat a můžu jet.
Nevíte čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2015 17:07
 Ahoj fajfkou to nebude, mám tu verzi s tím pérkem, takže přechod na svíčku by měl být v pohodě. Ještě si pohraju s předstihem, s novou svíčkou atd. dám vědět
Datum: 25. června 2015 17:07
 Zajímavá záhada - za sebe tipuju závadu na fajfku - asi bych se i vsadil, že máš typ, kde se do závitu na svíčce zapichuje jehla z bakelitu té fajfky. Z nějakého důvodu se mi ta jehla na stadionu furt upalovala a na delších trasách nebyl problém jí upálit tak, že mi fajfka spadla ze svíčky. Zkus jí vyměnit za verzi, kde se svíčka strká do kovový objímky s pérkem. Pak už mě napadá jenom vytrhané lanko na konci vysokonapěťového kabelu u fajfky.
Datum: 21. června 2015 10:34
 klasiku originální z 1962. Doteď bylo vše naprosto bez problémů. Fakt nechápu, když vyndám svíčku a ukostřím jí o hlavu, tak naprosto v pohodě funguje, i jiskru to hází, ale pokud to nevymontuju a nezamontuju, tak to prostě tu jiskru nehodí (říkám, ani čistit nemusím).
Datum: 20. června 2015 0:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 co tam máš za zapalovací, resp. indukční cívku??
Datum: 19. června 2015 22:45
Jméno: a1b2c3d4
IP: uživatel16321
 Zdravím, chtěl jsem se zeptat na váš názor kolik by mohl mít takovýto fík cenu. Od té doby co jsem ho dal do kupy jsem s ním jel pouze na technickou...
http://www.imagehosting.cz/?v=fekal.jpg
TP platný - 45 km/h , nový lak, veškeré nové gumové díly ( průchodky, podlážky, gripy, kryty tlumičů...), nová ferodo spojka, elektrika, brzdy, nová všechna lana atd....
Ošetřeno nátěrem na podvozky, výfuk vzatý hlinikovým sprejem + přetřený samovypalovací silikonovou stříbřenkou.
Mám k tomu i spoustu náhradních dílů ( včetně lan, spojky,motoru atd...).
Pant sedla drží, + při zvednutí drží i sedlo samo aby se dalo v klidu natankovat...
Díky za případné názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2015 12:26
Jméno: standa
IP: uživatel18148
 Na mě to moc dojem neudělalo,s cenou bych byl opatrnej,víc jak 6000 bych ti za to nedal a to bych se kvůli tý stříbřence ještě hodně kroutil a to jen v případě,že by motor šel čistě bez chrastění,cinkání a klepání ... ale za 8 to zkus a uvidíš,prodejný to je ... jen je to prasečina ... kola jdou udělat na 20 způsobů,ale tohle je vysloveně ukázka lenosti ... když už dělat pěkný kola,tak rozplect,vybrousit/opískovat ráfky,nalakovat ráfky (třeba na stříbrno,ale nalakovat), buben vyčistit,protahnout na soustruhu vnitřní brzdnou plochu,nový dráty a niple (investice cca 250,-) ... třeba i vyměnit ložiska (investice 4x 20,-) ... a teda ta nalakovaná zohybaná maska ?? ... tak to na mě celý působí stylem "Aby to jakoby vypadalo" ...
Datum: 20. června 2015 12:26
Jméno: a1b2c3d4
IP: uživatel16321
 Ona trochu fotografie klame jelikož je trochu přesvětlená..
Výfuk jsem chtěl nechat origo, tak jsem to vyřešil takto, ale tak dá se za těch cca 900 sehnat taková ta náhražka..
Ale myslím že jsem viděl i daleko horší kusy i o něco dráž.. ( Nehledě na to že byly bez jakýchkoliv náhradních dílů a v TP měli už 65 km/h). Každopádně díky za názor
Datum: 19. června 2015 14:49
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tohle se dneska fakt prodává za 8 tis? asi jsem zaspal dobu..
Datum: 19. června 2015 8:18
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 tak 8 tisíc ale být tam chromy tak bych pod 10 000 určitě nešel. BTW ta stříbřenka vypadá fakt hrozně.
Datum: 18. června 2015 18:44
Jméno: MV
IP: uživatel17547
 Zdravím, chci si vyrazit nový štítek na Mustanga z r. 1980 a narazil jsem na malý problém. Na původním štítku byla "předtištěna" celková hmotnost 212 kg, rozdělená na přední a zadní kolo v poměru 52/160 kg. Ve velkém techničáku ale mám 230, resp. 62/168 kg. Tak nevím, co tam vyrazit, abych třeba neměl problém na STK. Můžete se mi prosím podívat, co tam máte vy a zda vám to sedí? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2015 6:06
Jméno: standa
IP: uživatel18152
 Tak to musíš počkat do úterka,to jedu k rodičum "připravit" pio na stk. Pokusím se udržet myšlenku.
Datum: 21. června 2015 6:06
Jméno: MV
IP: uživatel17547
 Stando, teď už se jen podívat na ten štítek a bude jasno  .
Datum: 21. června 2015 3:02
Jméno: standa
IP: uživatel18148
 Moc ti nepomužu,ale já mám u pio (j21 rv 71) v TP údaj provozní hmotnost 70kg,nejvyšší povolená/přípustná 230/230 a v poměru na nápravy 62/62 ; 168/168 ... a na štítku je myslim to a samý ...
Datum: 20. června 2015 12:32
Jméno: MV
IP: uživatel17615
 Nikdo se nemůže podivat, jak to má u svého mustanga?
Datum: 20. června 2015 11:58
Jméno: Jan
IP: uživatel3079
 Celková nemůže být 212kg. Mustang má sám 65kg, takže to by znamenalo že uveze jen 147kg? Podle mě je na 160kg takže by to bylo 225kg celkem.
Datum: 19. června 2015 9:34
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Na STK je zajímá jenom číslo rámu + motoru a kompletní shoda s TP. Je běžná praxe, že se přerážejí čísla takže myslím že se nebudou ani zajímat.
Datum: 18. června 2015 18:51
 potřebuju poradit co s tim mam udělat mam mustanga a když je studeny tak chyta na prvni šup ale jakmile se zahřeje a jaho chcipnu a chci nakopnout tak už nejde předstih i odtrh je seštelovany a je tam dana i nova svíčka
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2015 22:06
Jméno: standa
IP: uživatel18147
 Seřiď si hladinu a bohatost směsi na volnoběh. Pak ti bude chytat i teplej na první. Ve většině případů je vysoká hladina. Pak zasranej vzdušnik volnoběhu. Lze dát i menší volnoběžná tryska.
Datum: 19. června 2015 22:06
Jméno: Martin
IP: uživatel14967
 Sklepával jsi odtrh na svíčce na 0,5 mm? Taky mám mustanga a s origo odtrhem na svíčce za studena taky chytl na první šlápnutí, ale špatně držel volnoběh a za tepla na nakopnutí chytl a hned chcípl a už jsem ho nenastartoval a šel i hůř roztlačit. Sklepl jsem odtrh na 0,5 mm (svíčka brisk N15C) a za studena vždy na první šlápnutí, za tepla max na 3 šlápnutí a krásně drží volnoběh.
Datum: 19. června 2015 20:50
Jméno: pepa
IP: uživatel18145
 Je to konstrukcni neduh a je to vyreseno doporucenim ze za tepla se pri startu ma stroj leche naklonit na stranu ke karbecu a pak az nakopavat....
Datum: 18. června 2015 0:05
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 zdar potřebuji nutně a co nejrychlej poradit : dnes sem byl na evidenci, ale nechtěli mě ji udělat, pač sem k tomu neměl malý tp, (myslel jsem že to ničemu neva), řekli mě že první musím zajít na úřad a ze mě tam vystavý jakýsy papír nahrazující malý tp sloužící k přepisu. Ted ale otázka: Vystaví mě ten malý tp když jsou doklady v polopřevodu? Jsou v polopřevodu na osobu od které mám plnou moc. Stačí to k tomu abych vyřídil ten náhradní malý tp? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2015 19:15
 pokud máš velký techničák, tak bych v tom neviděl problém.
Datum: 18. června 2015 19:15
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, co obsahuje navíc PP90H oproti PP90? Nějakou moliku či co? A je opravdu pravda že by třeba PP90H v pionýru mohla poškodit futra? (barevné kovy)
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2015 7:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Tady vůbec nejde o spojku a o to jestli je olej hypoidní. Problém je s označením GL5 což bohužel většina hypoidních olejů je. A GL5 je právě to co vadí bronzovým futrům v převodovce. GL5 má totiž přísady, které rozpoštějí pouzdra z "barevných" kovů.
Datum: 18. června 2015 7:25
Jméno: pepa
IP: uživatel18145
 H je zkradka hypoidni...tj olej urcen pro sikme ozubeni ...ma spec mazaci prisady ktere jawske spojce nedelaji dobre ....
Datum: 18. června 2015 0:09
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Ahoj,taky to máš pěkně rozepsaný https://www.oleje.cz/forum/rozdil-mezi-pp-90-a-pp-90-h-t3800-15.html
Datum: 17. června 2015 19:28
 Čest chodí sem i TRUSTJAWA(z youtubka)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2015 20:26
 jo byl tu
Datum: 18. června 2015 20:26
 myslím že ne.
Datum: 18. června 2015 19:12
Jméno: ct
IP: uživatel18140
 Zdar, jak zapojit regulátor ze Škodovky tak aby jen reguloval napětí na 14V ale nezapojovat buzení? Je to ten z obrázku níže. Díky
http://www.autotypautodily.cz/_obchody/autotyp.shop5.cz/prilohy/3/regulator-dobijeni-skoda-105-120-orig-114-907040-0.jpg.big.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2015 12:41
Jméno: ct
IP: uživatel17233
 ok díky moc. zkusím a dám vědět
Datum: 20. června 2015 12:41
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 No ale to jsi nenapsal že máš altík s permanentními magnety  . No je-li tam skutečně výstupní stejnosměrné tepavé napětí zkus tohle http://btelectronic.sweb.cz/rego2.gif . Já to běžně bastlím na vrabčí hnízdo z toho co vyhrabu ze šuplíku. Samozřejmě se musí dioda D1 a tranzistor Q1 nadimenzovat na dostatečný proud.
Datum: 19. června 2015 8:50
Jméno: ct
IP: uživatel18146
 Protoze se jedna o altik s permanentnimi magnety. Podle osciloskopu to vypadá na tepavé napěti,ale když jsem před usměrňovač paralelně vřadil kondík tak mi pálilo pojistku...
Datum: 18. června 2015 7:29
Jméno: Chong
IP: uživatel17603
 Hlavně napiš proč Ti tak vadí zapojovat budící vinutí alternátoru. Tedy předpokládám alternátor, protože dynamo měla naposledy škoda 100... ale taky škodovka  . Zkrátka napiš proč nezapojíš alternátor s regulátorem jak se má... nějak mi unikají souvoslosti
Datum: 18. června 2015 6:41
Jméno: ct
IP: uživatel18144
 na babetty jsou jen na 6V. Potrebuji tak 14V. Chongu slo by pouzit regler z Favorita? Nebo co by jsi doporucil? Diky
Datum: 17. června 2015 12:10
Jméno: standa
IP: uživatel18142
 Kup si 12V stabilizátor na babetu.
Datum: 17. června 2015 9:28
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 Princip regulace (uvedeného rega) vychází z principu zpětnovazební regulace výstupního napětí buzením budícího vinutí alternátoru. Takže chceš-li po tomto regulátoru aby reguloval bez připojeného buzení je to jako bys chtěl někomu potřást rukou, rukou nemaje  . Řešením by bylo připojení budícího vinutí k aku (přes vypínač) a použít rego určené pro alternátory s buzením permanentními magnety.. ale to je úplně jiné rego než výše uvedené. Obvykle se jedná o ztrátovou regulaci.
Datum: 17. června 2015 6:49
 Zdar, tak jak už jsem psal zprovoznil jsem 05-tku. Pokusil jsem se "opravit" co bylo nutné. Akorát karburátor byl country. Hledal jsem různě ,ale když jsem ho konečně našel- 800Kč... Tak jsem to čas neřešil a pak mi kámoš prodal 20-cítku a dal jsem si ten karbec na 05-tku(karbec z 20 na 05). Doufám že to nevadí protože teďka jezdí dobře. Napiš co si o tom myslíš...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2015 10:29
Jméno: Mira
IP: uživatel16502
 Karbec s-22 měly asi jen do půly roku 64 potom už ne
Datum: 24. července 2015 10:29
Jméno: pepa
IP: uživatel18139
 On karbec z 05 jde i na stadaka to proto jsou v kurzu ja ho koupil v kovosrote za 200 nekompletni a kompletace vysla na 700,,zas man vse nove...jinak kdyz ti to chodi tak proc ne posledni 05 to snad i mely tento karbec a plastovy cistic...ktery doporucim poridit i tobe ...papirovi filtr je vhodnejsi pro zivotnost vybrusu nez sitko..
Datum: 16. června 2015 10:39
 Zdar draci jen takovej dotaz řidičák na 50-tku (jawa 20-21-05) se dělá od 16-ti nebo od 15-ti? Díky za odpověď...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2015 21:34
Jméno: standa
IP: uživatel18142
 To je stejný jako s MZetama 150ccm ... někdy se to toleruje,ale vynucovat si to nelze ... opravnění nemáš,při bouračce jde vše za tebou ... začíná to na 25-50 tisíc za řízení bez příslušnýho řidičáku + jiný sankce ,pojišťovna se vykroutí a nedá atd ... je to loterie ...
Datum: 17. června 2015 21:34
 Martin: záleží kdy jsi ten řidičák dělal. Dříve (nevím přesně, ale 15 a víc let zpátky) se na pionýra dělaly papíry v 15 letech, pak už bylo potřeba mít papíry na 125ccm. Pokud jsi je dělal před "pár lety", tak jsi měl štěstí, že ti to policajti vzali, jinak by jsi měl celkem velkej problém...
Datum: 17. června 2015 11:32
 ooops... tak jsem 3 roky jezdil na mustangu bez oprávnění  Je zajímavé kolikrát mě stavěla policie a nikdy se ani nezmínila o tom, že bych na něm neměl co dělat.......
Datum: 17. června 2015 0:55
 Souhlasím s marguee, je to přesně tak, jak píše
Datum: 16. června 2015 23:54
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 sorry za překlepy, ale tady se to ztratí...
Datum: 16. června 2015 12:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Od 15ti můžeš dělat AM což na 20/21/23 a většinu 05tek nestačí. AM je na motocykly do konstrukční rychlosti 45km/h. Protože tebou dotazované stzroje mají v TP rychlost vyžší (až na pár vyjímek u 05ky) potřebuješ skupinu A1, kterou lze dělat od 16ti
Datum: 16. června 2015 12:24
 Dělá se od 15 let. přesněji autoškolu můžeš začít dřív(třeba půl roku předem), ale v době konání zkoušek ti musí být 15.
Datum: 16. června 2015 11:14
Jméno: láďa
IP: uživatel17870
 čau draci, mám čezetu 250 na silnici a odešla mi baterka, slyšel jsem že v zapalování jde přepojit drátek a že by to mělo házet jiskru a jezdit i bez baterie ? vítě někdo co a jak to udělat ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2015 7:06
Jméno: standa
IP: uživatel18152
 Podívej se do schéma třeba na péráka a nebo kejvačku se spínačkou na bandě,tam je jasně vyobrazený co a jak se v tý poloze klíčku propojí a pak po zamyšlení to zkusíš implementovat do zapojení spínačky tvojí čízy. Víc poradit neumim. A třeba to ani nejde. Já mam tuhle polohu spínačky u péráka a nikdy jsem ji nevyužil,s vybitou baterkou to musim stejnak roztlačit,nakopnout nejde ani tak ani jinak ... běžet a řadit dolu aspoň na dvojku ... a pak akrobatický číslo jak na to rychle naskočit a nebo vymáčknout spojku když se to po dosažení nějakých nejnižších otáček pro buzení chytí (1300-1400 ot/min?)... nic moc roztlačovat dvěpade ... to radši na zimu odpojuju baterku ... mimo to bych podpořil Chonga v tom,že nechápu proč nemužeš za 3stovky koupit nejlevnější čínskou baterku a odpustit si tyhle zbytečný alotrie ... mluvim z vlastních zkušeností ... když ta motorka má kompresi tak je to vcelku zabíračka roztlačit to ... buď běžíš sprint na trojku a snažíš se včas vymáčknout spojku a přidat plyn aby to hned nechcíplo a nebo jsi šikovnej,za běhu zařadíš z trojky dvojku,do toho přisedneš aby nešlo zadní kolo smykem a běžíš na dvojáka a jak blafne tak si rád že ti neujede ...
Datum: 21. června 2015 7:06
Jméno: Chong
IP: uživatel17603
 No já tedy tak chytrej jsem že vím jak to zapojit, ale obávám se že Ty jsi tak chytrej že stejně nepochopíš jak a proč to zapojit  . Přitom by stačilo bývalo nevyrušovat a poslouchat na základní škole o hodinách fyziky povídání pana učitele na téma derivační dynamo  . Ale to dneska už nedohoníš  Tak si raději kup baterku, ona jen tak za jízdy neodejde... když už, tak jí zničíš tím že se na ní přes zimu vykašleš a necháš jí sulfatovat.. na jaře pak je baterka KO...
Datum: 18. června 2015 6:46
Jméno: láďa
IP: uživatel17870
 Já jí stejně koupím páč na tom pojedu na technickou. Ale prej to jde jezdit i bez ní chci to jen odzkoušet kdyby náhodou někdy baterka kiksla. Když jseš tak chytrej tak mi radši pověz jak to přepojit aby to chodilo.
Datum: 17. června 2015 16:43
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 Nevrtej se v něčem čemu nerozumíš a můžeš to ještě po..... To jsi tak chudej že si nemůžeš dovolit ani ten nejlevnější 6V akumulátor? Tak to mi pověz za co teda kupuješ benzín
Datum: 17. června 2015 7:01
Jméno: Laďa
IP: uživatel17642
 Hele nejde ale vím že to existuje.
Datum: 16. června 2015 18:07
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Nejde třeba otočit klíček do "druhé" polohy? Co vím tak panelky to tak mají, tak proč ne ČZ?
Datum: 15. června 2015 23:16
 Zdravím, kdysi se to tady už řešilo ale jaksi to tady nemůžu najít... Chci vycestovat na Babettě 207 za hranice a jde mi o to, že bych měl mít registrační značku ovšem u všech co byli za hranicema na podobných strojích jsem viděl jen tu nálepku CS. Takže vyřídit značku nebo ne? štve mě to že nejde třeba po té jízdě do zahraničí odevzdat a znova jezdit bez ní tudíž bych se tomu rád vyhnul... pokud má někdo zkušenosti uvítám odpověď. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2015 20:29
 Čau draci, zrovna jsem zprovoznil Jawu 05 a chci se zeptat jestli musím nastavovat předstih, odtrh, zapalování a tak(když mi to jezdí dobře).
Kdyžtak mi napište Zdar...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2015 18:35
Jméno: conny
IP: uživatel18151
 Souhlas se všemi. A pamatuj si zlaté pravido servisáků: Neopravuj co není rozbitý!
Datum: 20. června 2015 18:35
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Tryska se čistí tehdy, je-li bordel v benzínu, nebo nechce jet. jestli že to jede jak má tak do toho nešahat
Datum: 16. června 2015 16:37
Jméno: krmela
IP: uživatel18136
 Díky a měl bych radši profouknout trysku(z karbecu) ?
Datum: 16. června 2015 7:02
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Pokud nebude na pístu šlupka karbonu tak bych na to nesahal. V případě, že to startuje na první našlápnutí a táhne dobře tak není co řešit.
Datum: 15. června 2015 23:06
Jméno: krmela
IP: uživatel18136
 Zdar draci jsem začátečník a chci se zeptat jakej je rozdíl mezi Jawa 20 a 21.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2015 0:15
Jméno: liban
IP: uživatel18155
 jawa 20,byl bran jako skutr s plechovymi kryty nohou,jawa 21,byla oznacovana jako sport21,jako by zavodni,motory stejne,samozrejme byli i do lehcich terenu!
Datum: 22. června 2015 0:15
 http://www.jawa-50.cz/
Datum: 16. června 2015 14:02
Jméno: krmela
IP: uživatel18136
 Díky takže se dají skombinovat součástky?.
Datum: 16. června 2015 6:58
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Jawa 20 řidítka měli tvar čistého T nižší profil ///// 21 měli kloub a byly vyšší + zahnuté (byla i hrazda).
20 má revmaplechy + naháněč vzduchu ///// 21 nemá revmaplechy.
20 má na kříži upevněny revmaplechy ///// 21 má z kříže vedeny stupačky
21 má užší prsíčka
Jinak je to stejný
Datum: 15. června 2015 23:03
 Zdravim, mám Jawa 175/356 motor po go a chodí bez problému chytá na našlápnutí ale když jedu na 4 a je už ohřátá na plnej tak tak divně prská plácá ubýrá navýkonu pak se zas chytne nevíte nněkdo co stím? děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2015 22:14
Jméno: standa
IP: uživatel18147
 Ad1) neplave ti tam moc kladívko a není na nějaké straně kontaktu "otlučené" víc? Ad2) nemáš to chudý/bohatý? Pak mi napadá ucpanej kohout? Dobijí ok? Mě Pérák na plnej prskal když odešlo rele a když měl ucpanou trysku a to trdlikání na plnej mi dělá taky,je dobitý kladivo,ale řešit to nehodlam,v klidu to 95-100 jede....
Datum: 19. června 2015 22:14
Jméno: jawa,cz
IP: uživatel13743
Datum: 18. června 2015 20:16
Jméno: Petr
IP: uživatel13868
 Ahoj, neví někdo jak šetrně odstranit štětkometalízu? Pod ní je pěkný origo lak a rád bych jej oživil. Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2015 0:46
Jméno: Olous
IP: uživatel18138
 No kamarade, to pujde tezko... tu horni barvu by slo sundat odstranovacem starych nateru, ale nedokazes nijak zabranit tomu, aby ti nenaleptal tu barvu pod tim. Ja pouzivam odstranovac P-05 a pravda je, ze origo barva je odolnejsi, nez tady ty stetkolizy, ale musis spravne trefit mnozstvi naneseneho odstranovace a dobu, po kterou pusobi. Pak mas sanci na uspech. Ve vetsi plose to ovsem tezko uhlidas :-/ preju hodne stesti!
Datum: 16. června 2015 0:46
 Čest přátelé,mám takový nepříjemný problém mám klasiko pionýra motor 21 a nehorázně mi zvoní od válce válec po výbrusu vč nové pístní sady pístní čep nemá vůli v oku tak vůbec nevim čím to jako je ale jde to od válce díky čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2015 9:24
Jméno: standa
IP: uživatel18142
 Chlapci,tak já vám to vysvětlim. Rozměr 39,5 je 6.výbrus a zde je nutné ukrouhnout hlavu,aby do ni píst nenarážel (to je to klepání). Rozměr pístu vepředu a vzadu se liší o 0,25mm protože tepelná roztažnost,ty jsi měřil vepředu,proto si naměřil o 25 stovek menší rozměr,to je ok. Dále - některé "druhovýrobové" písty a kroužky prostě chrastí ... dej tam český silný kruhy a bude to cajk ... jinak klika dole či ojnice,primární řetěz atd ... hledej ... a pokud tu hlavu nevyřešíš zničíš kliku ... možná už je dole načatá ...
Datum: 17. června 2015 9:24
 tož. tři desetiny jsou opravdu sakra moc. Koupil jsi píst na jiný výbrus, asi bys musel jezdit na nitro aby se to vymezilo XD(například válec v toleranci C a píst A ještě pochopím, ale tohle je totálně mimo). Tady jsem našel jak by to mělo být - http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-pisty-valce-krouzky-vybrus-zabeh.html - číslo výbrusu bohužel nevím jak zjistit jinak než měřením, ale tolerance by měla být na válci vyznačená(mám dojem, že se buď vyráží, nebo nějak fixou, už si nepamatuju jakže to je)
Datum: 16. června 2015 11:28
Jméno: Lukas
IP: uživatel18137
 Tak jsem to dnes rozebral a normální šuplerou poměřil.
Válec je jak jsem psal po druhém výbrusu, naměřen průměr 39.55mm. Jenomže průměr pístu je 39.25mm.
Že by chybička ? Píst se ve válci malinko vikle. To bude asi to zvonění, ne ?
Datum: 15. června 2015 22:54
 Pokud jsem pochopil správně, kliku jsi nedělal. takže bych to tipoval na ojnici u kliky. Pokud jo, tak bych šel po kroužkách. Nedávno jsem řešil cinkání 350 kde byl origo tříkroužkový píst ale kroužky byly z dvoukroužku nové, avšak o půlmilimetru nižší, takže cinkaly jak blázen. Mohly ti ještě vypadnout seegrovky z pístu a čep vyjel do strany, kde demoluje kanály. Zkus sundat hlavu a válec a vzít za kroužky proti pístu, za píst proti ojnici, a nakonec ojnici vůči spodku. Pokud to zvoní tak, jak říkáš, ta vůle bude určitě někde znát. Ještě mě napadlo, jestli máš mezi válcem a kartery papír nebo kit, setkal jsem se s tím, že píst narážel do hlavy i bez žádných tuningových úprav.
Datum: 15. června 2015 13:27
Jméno: Lukas
IP: uživatel18134
 Když jsem to kontroloval, válec je opravdu viditelně po výbrusu, jak původní majitel tvrdil, píst a kroužky jsou úplně nové.
Hrany na kanálech jsem srazil jemným pilníčkem.
To zvonění se ozývá hlavně při brždění motorem, nebo při dosažení maximálních otáček.
Stačí na neutrál protůrovat. Při puštění rychlopalu, jak začnou klesat otáčky, ozve se to zvonění. Při brždění motorem za jizdy je to ještě o dost hlučnější.
Datum: 15. června 2015 13:27
Jméno: Lukas
IP: uživatel18134
 Ahoj, já motorku koupil už sčerstvým druhým výbrusem a mám úplně stejný problém.
Bylo by možné, že je nasazen nevhodný píst (třeba o stupeň menší) a ten se vikle a zvoní/drnčí ve válci ?
Jak bych to poznal ? Tak přesné měřidla nemám.
Datum: 15. června 2015 13:22
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Srazil jsi hrany na kanálech? Kolikátý je to výbrus?
Datum: 15. června 2015 13:20
Jméno: Martin
IP: uživatel17467
 Zdar draci,
sháním nějakýho fichtla na náhradní díly. Nejlíp Mustang ale beru i 20 / 21. Ideálně okolí ČB. Kdo by o něčem věděl dejte vědět. Stav jakejkoliv, na ceně se nějak domluvíme. Ideálně co nejmíň.
Dík za jakýkoli info, kontakt, tip nebo cokoliv.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2015 20:22
Jméno: krmela
IP: uživatel18136
 Podívej se na Bazar nebo na Bazoš. Určitě něco najdeš.
Datum: 15. června 2015 20:22
Jméno: Martin
IP: uživatel17467
 Dobře, zkusím to ještě jinde. Díky za radu. Speciální díly právě nevím úplně jistě, co všechno bych použil. Ale chtěl bych novější typ kyvky z mustanga, možná i tlumiče, vejfuk, takovou tu podsedlovou tyč.,,
Datum: 15. června 2015 18:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ptáš se na špatným místě... těžko ti tady někdo dohodí něco výrazně levnějšího než najdeš na inzertních serverech, když se o to lidi tady zajímají.. lepší způsob je ptát se po známejch nebo v hospodě u piva... já takhle koupil všechny fichtly s nejvyšší pořizovací cenou 3tis. za 555 s TP... jinak jednavacítka za 15 stovek, dvacítka za litra, jednadvacítka bezpapírák za odvoz...
Datum: 15. června 2015 18:16
 Když bys sháněl nějaké specifické díly, mám spoustu známých, kteří by mohli něco mít, ale celého fichtla kterého by obětovali, na díly rozhodně nemají.
Datum: 15. června 2015 13:32
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Čau  Nevíte někdo,kudy se pojede letošní spanilá jízda Příbram? Furt hledám a nemůžu najít.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2015 21:56
 Zdar. nemůžu nikde najít číslo na rámu jawa 90.Nevíte kde ho hledat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2015 20:21
Jméno: marcek90
IP: uživatel17345
 zdarec,90tka má číslo pouze na štítku a na motoru stejně jako pionýr,štítek se nachází na levé straně nad motorem
Datum: 18. června 2015 20:21
|



|