Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj kluci mám dotaz ale není to veterán!Koupil jsem synovi minibajka-kopie silniční mašiny.Natočit OK-bere za plyn OK-jede jako dábel ale po tak 800m chcípne-počkám tak 10 vteřin natočím a pak to samé 800m a chcípanec atd...Poradíte co s tou malou potvorou mám udělat????Dík za rady!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2016 19:28
Jméno: montovak
IP: uživatel18499
 Ahoj,motorovky a podobné nemají plovákovku,je tam ventil a membrána,proto funguje i vzhůru nohama  jinak pricpaný přívod paliva.
Datum: 19. ledna 2016 19:28
 Kluci díky já to tak nějak myslel ale raději se poradím.Ještě jednou díkas!!!!
Datum: 26. června 2015 17:54
 Za sebe sázím na přicpanej přívod paliva nebo dost možná konstrukční chybu. Pokud je to 50ccm a motor je z motorovky nebo podobného výmyslu, tak bych tipoval, že karburátor není stavěný na tak "dlouhodobou" zátěž a "dojde" benzín(vycucne benzín z plovákové komory(za předpokladu, že tam něco takového je) rychleji než stačí přitékat).
Datum: 26. června 2015 16:46
 napadá ma či ti dobre doteká benzín
Datum: 26. června 2015 16:44
Jméno: jawak 210
IP: uživatel12231
 Ahoj vím že to sem nepatří ale kolik muže mýt cenu čínská ATV 110 4t ? Manuál žádnej automat motor chodí pěkně ale rám je hodně ošklivě vařenej tak jsem ale koupil drží to tak sem neřešil jináč vše OK co to muže mít za cenu ? PS bavilo mne na tom jezdit asi tejden na jawu nedám dopustit a tak se toho chci zbavit nevím co za to díky moc všem a ješte jednou se omlouvám že to sem nepatří ... Na internetu jsem koukal ale nějak sem k ceně nedošel
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2015 20:35
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 15 cka je asi moc,....rám ošklivě vařenej,foto jsem neviděl ale myslím tak max 7 snad jo.....
Datum: 27. června 2015 20:35
Jméno: standa
IP: uživatel18164
 Když nevim co za to,tak vycházim z toho za kolik jsem to či ono pořídil,kolik jsem do toho zainvestoval za opravy a to je částka pod kterou nemužu jít ... já bych tak optimistickej s tou cenou nebyl,fakt pěknej čínskej pitbajk se dá sehnat i pod 10 tisíc ... viděl jsem i takový horší stavy za 5-7 tisíc ...
Datum: 27. června 2015 16:16
 Tipuji okolo 15 tisíc. Zkusil bych se zorientovat podle 125 pitbiků.
Datum: 26. června 2015 16:49
Jméno: JV
IP: uživatel17577
 Ahoj, omlouvám se za další blbý dotaz, ale nejsem z návodů na zapojení VAPE chytrej. Musí tam zůstat původní velká indukční cívka, nebo se nahradí tou "krabičkou", co je v těch sadách označena jako zapalovací cívka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2015 20:21
Jméno: milan
IP: uživatel18234
 Ja jsem trochu nechápavej,na vape jsou dva žlutý dráty,na prospektu je psáno jeden žlutej na přední světlo a druhej žlutej na zadní světlo,no pán tady píše že by se mel při vyplích světlech žluty drát skratovat.tak mě to prosím vás ještě někdo objasněte.Děkuji moc.
Datum: 30. července 2015 20:21
Jméno: standa
IP: uživatel18162
 Pokud to není používané závodně tak to ničemu nevadí a nutné to není,mám to tak několik let,především kvůli klaksonu  Když jsem to měl původně na motoru co točil 9500+ ot/min tak jsem samozřejmně světla ukostřil,jak z důvodu bezpečnosti,aby se vape nerozteklo,tak kvůli křivce předstihu,tak to má být,ale na seriovce co točí 6000-6500 ot/min (ve špičce) to není důležité,tam se to tolik nehřeje a změna předstihu je v tomto rozmezí tak zanedbatelná,že nemá význam se nad tím pozastavovat (o to tam jde) ... to jen okrajově ...
Datum: 26. června 2015 10:34
Jméno: fichtl
IP: uživatel18161
 Az na jednu drobnost - pri zhasnutych svetlech musi byt zlute zkratovany na kostru. Coz v zapojeni dle standy splneno neni a pri vypnuti svetel prepinacem na riditkach je to provozovano v rozporu s pozadavky vyrobce. To jen tak na okraj.
Datum: 25. června 2015 20:52
 Jasný,uděláme. Ozvi se na mail a domluvíme se.
Datum: 25. června 2015 15:00
Jméno: samek.filip
IP: uživatel14454
 Přesně jak říká Standa, ale bez něho bych to také nedal  PS: Stando můžu se ozvat na úpravu válce na seriovku?
Datum: 25. června 2015 11:39
Jméno: standa
IP: uživatel18159
 Je to lehký jak facka,vape musí zapojit i dobře vycvičená opice  Zapalování do motoru,indučku na rám,červený kabely spojit,žlutý napojit na původní kabel světel,bíločernej napojit na původní kabel chcípání od indučky,kostru na kostru... fertig ... za 5 minut jedeš
Datum: 24. června 2015 10:16
 nahradí
Datum: 24. června 2015 9:42
Posl.aktualizace: 23. června 2015 20:19
 Vzhledem k tomu, že podobný problém zvládl i můj kamarád(a to že opravdu moc rozumu nepobral), tak by jste s tím neměl mít žádný problém.
Datum: 23. června 2015 20:19
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Ahoj. Nevím si rady kadyma má vést lanko zadní brzdy u pionýra typu 20 s revmaplechama. Poraďte prosím někdo kudyma má vést od bubnu k čemu přes co atd. Moc by mě pomohlo kdyby mě to někdo detailně vyfotil jak to má být. Nemůžu na to přijít jak to má být. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2015 10:39
Jméno: standa
IP: uživatel18162
 Rudo nevím jak to myslíš. Já možná měl napsat ,že jsem to přichytával podélně na kyvku za motorem - pod tu spojovací tyč - na každou stranu se nechal volnej ohyb a fungovalo to .... měl jsem to i různě prostrčené jak píšeš ty a to se mi neosvědčilo ... musí to bejt spodem ,jen takový volný esíčko pod kyvkou a to funguje.
Datum: 26. června 2015 10:39
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 v připadě že to přichytneš tak to skřípneš a nebude se ti vracet lanko.
Datum: 25. června 2015 21:16
Jméno: standa
IP: uživatel18160
 Lanko zadní brzdy u J05 byla moje noční můra. Kdybych znova pořizoval j05 nebo j20 tak to předělam a dam tam železný táhlo. Co mohu doporučit,tak lanko o síle normálního lanka jako je na zadní brzdě u j21/23 a to lanko si přizpůsobit aby mělo možná co nejmenší ohyby a bylo co nejkratší (origo lanko je dlouhý že nevíš kam s nim). Pak si ho přichytneš zespoda na kyvku dvěma zdrcpáskama.
Datum: 25. června 2015 6:25
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Proste to prostrč od záchytu k díře mezi kyv. vidlicí a rámem potom to vem tou dírou co je v zadní stupačce a pak rovnou k brzdě. podmínka je akorat že to lanko musí být VOLNÝ (jinak se ti nebude vracet brzda) a nesmí dřít o zadní kolo.
Datum: 24. června 2015 17:29
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Čau  stadion s11 a má menší problém,když je studenej,tak chytne na 3 našlápnutí,ale nedrží volnoběh a chcípne musí se zamáčknout plovák a pak chvilku vrčí(tak 2s) a furt dokola,než se ohřeje pak je vše ok.mně připadá,že se vysaje benzín z plovákový kom. a chcípne,ale stačí nacepovat a chytne na první.nevíte někdo co to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2015 17:42
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Dobrá díky.
Datum: 24. června 2015 17:42
Jméno: standa
IP: uživatel18159
 Jestli to má nějakou volnoběžnou trysku a nějakej volnoběžnej okruh,vzdušnik,dirku tak to vyčisti...
Datum: 24. června 2015 13:36
 Za sebe říkám, že vždy, když je motor studený, přeplavuji a to dost, jinak stejná závada.(Ale mám s22 karburátor. Tlačítko na plovák nemám kvůli úpravám, ale mám vyndavací mosazný protikus jehly plováku a přeplavuji(nebo spíše nalévám) dokud plováková komora nepřeteče.). Následně chytá na první zdvih s novou směsí(opravdové drncnutí). Za tepla nepřeplavuji. Netipuji závadu na přivod paliva(ale nevylučuji, že se nemohl přicpat, ale to by bylo znát při delší jízdě pod plynem, kdy by "došel" benzín). V nouzi bych zkusil přidat trochu na hladině(pokud nechcete letovat plovák, stačí M3-4 matice navlečená na jehle plováku). Dále pokud mažete 1:25 - na záběh přetrpět, ale pak mazat 1:33, jinak motor dělá skopičiny. Jawetta například nešla pomalu ani nastartovat a výkon byl srovnatelný s autíčkem z autodráhy, stačilo jen ubrat olej v benzínu.(Stadiona mažu už 15 let každodenního provozu 1:33, mám na ojnici futro u pístu, ne jehly(s jehlami se prý může mazat jen 1:50), přičemž si nejsem vědom, že by něco zvonilo nebo se přidíralo - a ne, že by jsem ho zrovna šetřil a jezdil "kolem komína"  . Všechno za předpokladu čistého karburátoru a těsnícího motoru.
Datum: 23. června 2015 20:49
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Nejprvé zkus pořádně vyčistit karburátor,potom nastav správnou plovákovou hladinu.Máš moc nizkou hladinu plováku (chudá směs).
Datum: 23. června 2015 20:29
Jméno: krmela
IP: uživatel18136
 Čau draci jen takovej blbej dotaz, takovej ten "dlouhej" "šroub" kterej "drží" válec a hlavu válce-je velkej problém když ho tam nemám? Seženu ho na Fichtl Krámku? Díky za odpověď...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2015 21:19
 Ahoj, samozřejmě že to vadí, když tam ten šroub (svorník) není, tak ti bude podfukovat hlava a asi i válec a pionýr ti nepojede. Jinak toto je to, co potřebuješ http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sroub_m6x112_valce.html a když už budeš kupovat novej svorník, tak kup rovnou všechny nové, takže celkem 4 ks
Datum: 22. června 2015 21:19
Jméno: krmela
IP: uživatel18136
 Zdar darci, to byste nevěřili jaký jsou ty svíčky od BRISK šm-jdi. Vy to nakopnete, jezdíte, pak dete na sváču a když se vrátíte a chcete se dál projíždět tak vám to nechytne... Tak sem tam dal tu cca ORIGO svíčku a jede to jak švýcarský hodinky... Napište, jestli jste to tak měli taky... FICHTLU ZDAR...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2015 6:55
Jméno: standa
IP: uživatel18160
 Přidám se taky. Jestli máš problém s Briskama tak už jedině parafínovou svíčku a zapalovač. Nevíš co píšeš. Svíčky Brisk jsou nejvíc blbuvzdorný svíčky po starejch Palkách (a ty se už moc nevyskytují). Nakup si svíčky Denso ,NGK nebo Bosch za dvoj až trojnásobky ceny a až zlikviduješ tři svíčky po kilu za jedno dopoledne ježdění po poli,tak poznáš ... naopak vzhledem k tomu,co se dá dnes pořídit,tak Brisk jsou nejvíc odolný proti ulití ... na NGKáčku bys jezdil 10 minut s bohatou směsí a jak by zčernala a nachcala se tak by byl konec ... brisku v nejhoršim oškrábeš nožem a opálíš zapalovačem a jede se dál ...
Datum: 25. června 2015 6:55
 Na fichtlu jsem ji rok nevyndával, a to jezdím dost .. ono taky stylem 1 km jedu, pak přestávka (s otevřeným kohoutem) a pak zas chvíli jedu v kombinaci s nahovno seřízeným motorem dá svíčce na prdel docela dost ..
Datum: 23. června 2015 16:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a to říká borec, kterej se ptá, jestli vadí, když mu chybí svorník na válci... s briskama nemám absolutně problém s žádným z mejch deseti samohybů, tak asi tak... jasně že je to nastavením směsi a zapalování, jen máš prostě štěstí, že to PAL-ka ještě zkousne
Datum: 23. června 2015 12:44
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 To je ono... furt někdo brečí jaky sou brysky na ho.... a přitom si neumí seřídit ani vzdálenost elektrod na svíčce a o zapalování raději vůbec nemluvím.
Datum: 23. června 2015 11:47
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 s brisk to chyta nadherne jen musis priklepnout elektrody na cca 0.5mm jinak ti to dela to co pises
Datum: 23. června 2015 7:14
 A to bys nevěřil, jaký jsou ty svíčky od BRISK výborný. Jezdím na jednu BRISK svíčku už několik tisíc kilometrů a pořád šlape jako hodinky. V autě jelikož mám LPG, tak mám taky svíčky BRISK určené na LPG a taky šlapou výborně... Podle mě budeš mít špatně nastavenej karbec (jako většina lidí, co mají problém se směsí nebo se sváčkama) a svíčka se ti prostě ulila. Je pravda, že PAL svíčka na to není tak háklivá, jako dnešní svíčky (proto ti to jezdí), ale BRISK je do pionýra asi to nejlepší, co dnes koupíš. Když by sis koupil NGK svíčku, tak tu uliješ párkrát a můžeš ji vyhodit...
Datum: 22. června 2015 21:11
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat jaký patří těsnění pod palici na čz 175/477 papír nebo hliník ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2015 20:24
 ok děkuju
Datum: 23. června 2015 20:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Papír pod hlavu nepatří.
Datum: 23. června 2015 15:27
 Mám doma eště jednu a zdá se mi že na ní je papír  právě jsem dekarbonizoval a když sem to složil tak mi to začalo fučet...
Datum: 22. června 2015 20:25
 Když už to musí být, tak hliník. Ale jinak se nedává, zkus si sehnat brusnou pastu a hlavu zalapovat.
Datum: 22. června 2015 19:11
 Fuha draci, tak dlouho jsem rejpal do expedice http://www.jedeme-daleko.cz aby jeli radsi po sve ose a tim aby nevynechaly bratry Slovaky s cele te slavne expedice, nez aby pouzili pro prepravu autovlak praha-kosice. Az jsem se v nocnich hodinach v praci s prepracovani ci co prijit s neuvazenou nabidkou, ze kdyz daji zbohem autovlaku, ze je osobne vyprovodim do kosic na me legandarni dva pade co dofunela pred sedmi lety, kdy jsem s ni spolehlive randil na slovaci s rafi  A oni to na potvoru hned bez vytacek brali. U dve pade jsou uz pavuciny ometene a kdyz docela pist mlati ve vysokych tockach tak ty kosice to pokori,,, ale nevim co mam ocekavat od tich 700km s dneprem s hnaci sajdou,,, kdo ma a neb kdo mel dnepra, tak bych rad poprosil o malou napovedu zda to pojedeme dva dny a nebo tri dny  trasa je primaa to bez dalnice http://www.mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&x=16.9893573&y=49.2765134&z=8&rc=9hChxxXvtO9xYCTxRHI.&rl=Praha&rl=Ko%C5%A1ice&rp={%22criterion%22%3A%22fast%22%2C%22toll%22%3A%22free%22}&ri=0 opustak ja jsem dostal opustak od rafi max na 4 dny,lebo pak to doma veme pevne do ruky malej sesa a pak se deji veci
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2015 22:43
 tak nakonec voza dostanou opozdene a tak aby nestali na miste a cekaly,, a tak vemou opacny smer polsko, litvu, rusko,, a tka sesa nejede do kosic  ale prace na jawce state pokracuji
Datum: 28. června 2015 22:43
Jméno: JV
IP: uživatel17577
 Ahoj draci, asi blbý dotaz, ale šla by místo zapalovací cívky dát světelná?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2015 10:44
Jméno: standa
IP: uživatel18162
 Jako jo,jde to,když je to straší světelná cívka ze starší verze zapalování,tak ta je vinutá užším drátem a řek bych že to má i víc závitů,dá se na polohu zapalovacího pólu a pak to většinou nějakou slabou jiskru dává,ale není to ono.... ovšem musím se přiznat,že v motokáře jsem to tam měl celé roky a ani jsem to nevěděl,vše fungovalo,jen se musela správně zapojit indučka (1,15) ... jiskra slabá ... ale fungovalo to ...
Datum: 26. června 2015 10:44
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Jednou se učitel na elektro zmiňoval o fichtlu a prý na dojetí to jde a že když to vyhori tak se tam dá navinout jakej koliv drát tak to říkal ale jestli je to pravda to nevím toš tak
Datum: 25. června 2015 19:43
Jméno: JV
IP: uživatel17615
 Dík.
Datum: 23. června 2015 19:10
 ne nešla... respektive dát ji mužeš ale nebude to fungovat tak jak má ... pionýráka neřeš.. je to trouba
Datum: 23. června 2015 16:58
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Ano šla.
Datum: 22. června 2015 22:53
Jméno: jirka
IP: uživatel18115
 Ahoj, řešíte při skládání motoru axiální vůli na klice (ne na pístním čepu, ale na hlavních čepech)? Resp. má smysl řešit to na sériovce? Přinese mi to něco? Na nějakým závoďáckým fóru jsem kdysi vyčetl hodnotu 0,4mm. Takže nejmenší šíře mezi vnitřními kroužky mínus šířka kliky mínus 0,4, výsledek vydělit dvěma a vymezit z obou stran? Předem díky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2015 15:52
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Ta klika je jen příklad, že ta vůle tam reálně existuje. Říkal jsem si proč to neudělat lépe, když je možnost. Ale pokud to není nutné, nebudu to řešit. Možná lépe  Každopádně oběma díky za odpovědi...
Datum: 30. června 2015 15:52
Jméno: standa
IP: uživatel18168
 Odpovím jinak než bys čekal. Takovouto plující kliku vyhoď,dej zdravou a zdravá klika se v ložiskách nehne,tu jen usadíš na střed motoru a tak,aby se nepnuli ložiska proti sobě... víc neni potřeba řešit ... ale to kdybys měl závodní motor s upravenou klikou,tak to je jiná ... tam se axiální vůle řeší,ale z trochu jiný příčiny/důvodu ... u serie k tomu není důvod ... u seriovky to prostě nesmí bejt mimo normál jak psal kolega níže ...
Datum: 29. června 2015 15:23
Jméno: jirka
IP: uživatel18165
 Mám na mysli vůli kliky vůči karterům. Moje úvaha je taková, že velikost vůle je závislá jak šířce kliky a karterech samotných, tak i na vloženém těsnění mezi kartery. U hodně vyběhaných motorů lze často klikou hýbat v ložiscích - pak cestuje primární kolečko vůči spojkovému koši a vačka s rotorem. Pokud by vačka neměla všude stejný profil, může rozhazovat předstih. Stejně tak primární kolečko vůči spojkovému koši by mělo mít nějakou pozici - aby neničilo primární řetěz. Otázkou je, jaká má být vůle, jak ji měřit a jestli to má u pincka smysl (natož u sériovky)?
Datum: 28. června 2015 2:59
 Abych řekl pravdu, pokud jde o motory JAWA a jim podobné - myslíš vůli kliky vůči karterům, nebo ojnice vůči klice? Vůle kliky vůči karterům jsem neřešil, pokud nebyly zjevně mimo mísu(např. vysypaná ložiska, pokud se nemýlím, tato vůle by měla být ve své podstatě nulová, vzhledem k naraženým ložiskům jak na klice tak v karterech). Vůle ojnice vůči klice - nějaká vůle tam být musí(poloha válce, pístu, čepu v něm atd... ojnice si musí najít správné místo), a při troše fantazie větší vůle znamená lepší mazání ale zase menší místo pro přefuky do válce(šířka setrvačníků atd...). Je to celé taková alchymie, že pokud něco není opravdu mimo, tak bych to neřešil.
Datum: 26. června 2015 17:20
 Zdravím, potřeboval bych zjistit RAL číslo barvy spodní části zadního tlumiče (vnější válec) na ČZ 487. Všechno na rámu je černý, vrchní oko tlumiče taky, jenom tohle musí mít extra barvu, která jinde není, taková světle šedá http://jpeg.cz/images/2015/06/20/xylfC.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2015 18:02
 Za sebe tipuji RAL 1015 aneb slonová kost, ale nevylučuji, že je to něco jiného. V nouzi zkus zajít do nějakých lakýrnických potřeb, kde míchají barvy. Tam by mohly najít správný odstín podle origo kusu.
Datum: 30. června 2015 18:02
 zdarec draci potřeboval bych poradit,pincek 20 drží volnoběch ale jen chvilku,po chvilce zdechne nevíte co stím je ?? děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2015 21:59
Jméno: standa
IP: uživatel18152
 Prošťourej vzdušník volnoběhu k trysce a od trysky za šoupátko,bývá tam bordel,pak lze snížit hladinu,pokud neni přicpanej tak se ulejvá
Datum: 21. června 2015 21:59
 benzín dotýká do karburátoru na místě to vytočím do otáček a nechám to spadnout chvilku drží a pak znova zdechne
Datum: 21. června 2015 21:31
 jede suprově chytá na šlápnutí když jedu,zastavím tak to chvilku drží cca tak 10-20 vteřin pak zdechne. tak to znova nastartuju chytne napoprvé chvilku to drží a znova zdechne do otáček to je taky suprově hned a bez problému.
Datum: 21. června 2015 21:29
Jméno: standa
IP: uživatel18152
 Definuj co přesně řešíš? Co to dělá a nedělá? To jako že jede perfektně,šlape jak hodinky jen neudrží nízkej volnoběh a po krátký chvíli zdechá? Nebo jako že je to celý nějaký marod? Nastartuje,chcípne,nejde vytočit,nebo co to dělá a nedělá??? Jestli jen neudrží nízkej volnoběh tak to je klasika,drtivá většina lidí a to nejen zde neumí nastavit hladinu ... navíc půlka z nich si myslej že to uměj a stejně to dělaj blbě... zbytek neví která bije ...
Datum: 21. června 2015 21:17
Jméno: Přemysl
IP: uživatel13452
 Může být čímkoliv... dotýká ti benzín do karburátoru? nedrží volnoběh a když to točíš namístě na vysoké tak nezdechne?
Datum: 21. června 2015 21:03
 zdar! chcel by som sa opýtať aké máte skúsenosti s vape na pioniera. Doteraz som mal 30w zapaľovanie prerobené na 12v + batéria, no pokazilo sa... Tak rozmýšľam či venujem znova kopu času ho spraviť nanovo alebo zainvestovať do vape, preto ma zaujíma najmä ako to svieti, viem že tých 15w nieje žiadna sláva no ak žiarovka svieti stále na plno tak by to mohlo byť zaujímavé.
Takže otázka č.1 ako to svieti - teda kolíše intenzita svetla od otáčok alebo nie? Tí čo jazdia v noci, je to porovnateľné s pôvodným 30w zapaľovaním ktoré svietilo pri nižších otáčkach ako petrolejka? 
otázka č.2 oproti dobre vyladenému zapaľovaniu (realnych 65kmh) je toto lepšie? lebo síce si mení predstih ale pri motore s objemom pol deci to ale veľký vplyv nemá... (štartovanie ma nezaujíma, s akumulatorom tiež chytá na drc.)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2015 19:53
 ešte by ma zaujímalo z dlhodobého hľadiska používanie vape na 12v. koľko si natom nabehal? neprehrievajú sa cievky? nejaké medzizávitové skraty atd
taktiež čo nato zmena predstihu keď to beží na 12v
Datum: 28. července 2015 19:53
 standa, tak to asi teda skúsim, dnes začalo znova pôvodné dobíjanie štrajkovať. Vape som v ruke nikdy nemal ale pokiaľ je to tak ako som pochopil len čisto magnet a cievky, nemal by byť problém použiť ho do momentálneho zapojenia že mám usmernené cievky ktoré mi dobíjajú malú baterku a živia 12/25w v predu + 12/5w v zadu a trúbu
Datum: 22. července 2015 20:33
Jméno: standa
IP: uživatel18163
 Dnes jsem připravoval znovu pio na Stk a dával jsem žárovky aby svítil předek i zadek a nekecam,vepředu mam 12V/35W a vzadu 12V/5W a svítí to zabijácky a dokonce to ani neprasklo na zkušebním okruhu,kde jedu max na 3 rovina 70-75km/h a dvoják do jednoho kopce asi 50-55km/h... přijel jsem bez prasklýho vlákna,což je supr,protože předtim mi to praskalo,teď mam nějaký italský žárovky. Jen pro upřesnění - tyhle bezbateriový zapalování dávaj v otáčkách nějakej "proud" a na tobě je,jestli to osadíš ve 12V a nebo 6V. Pro představu 6V/22,5W odpovídá zhruba 12V/45W (v reálu je to něco okolo 42-43W)... takže si lze žárovkama vyhovět ... kdyby mi to praskalo,tak dam 12/35 a 6/5 a to je přesně 6V/22,5W (to dává Vape). Tak asi tak. Kdyžtak objasnim více.
Datum: 26. června 2015 18:16
 standa, 12v a 40w na vape? to sa mi nezdá, ja som pôvodné cievky tiež naučil na 12v ale viac ako 35w nepotiahli...
Datum: 26. června 2015 16:52
Jméno: standa
IP: uživatel18152
 Jsem s Vape spokojenej,svítí sakra líp jak obě verze origo zapalování a slušně svítí i v nízkých otáčkách. Jen některé pálí žárovky,chce to vychytat správnou žárovku a nebo použít stabilizátor z babety. První žárovka co mi neshořela je 12V/40/45W...zatim se mi nechtělo to řešit ... starty úžas,údržba žádná ... jen prostě některý dávaj moc a kombinace 6V 15W + 5W v otáčkách shoří ... tak jsem zkoušel různý žárovky co jsem doma našel až jsem zkončil u tý co píšu,je tam už dva roky,svítí to bombově (v rámci toho co mužeš chtít od origo paraboly u j21)
Datum: 21. června 2015 11:05
 Intenzita světla je srovnatelná s 30 w. Chytá na drc. Odpadá seřizování předstihu. Jak tocim tak tocim. Jede to stejně.
Datum: 21. června 2015 9:23
 čaute lidi mamještě dotaz jak poznam že mi fichtl žere převodovy olej
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2015 10:20
 To že ubývá zjistíš tak že naleješ lehce nad rysku(aby vytékal tím šroubem), a pokud za měsíc provozu olej klesne pod rysku, tak ti očividně někam mizí. Pak už záleží zjistit kudy. Provalený simerink u kliky poznáš jak napsal níže bílým kouřem a celkově se bude motor chovat divně(pravděpodobně nebude chytat + barva svíčky(pokud tedy nemažeš víc jak 1:33)). Pak vypouštěcí šroub, simerinky u sekundáru(v motoru a v krytu) a pak netěsnící nebo ruplý kartery(popř. šrouby, zažil jsem utržený kříž včetně držáku na motoru - ano, olej vytékal překvapivým tempem  )
Datum: 21. června 2015 10:20
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Mě když fichtl žral převodoví olej.Tak svíčka měla barvu šedou a byl zamnou bílí kouř a strašně to smrdělo
Datum: 20. června 2015 21:45
 že ti ubúda (pokiaľ nevyteká) a pri správnej zmesi a pomere oleja v benzínu bude čierna sviečka
Datum: 20. června 2015 17:55
Jméno: kája
IP: uživatel15397
 Ahoj chlapi, možná se to tu již řešilo, už jsem si i přečetl hodně článků na netu, mám dotaz - před dvěma lety jsem si pořídil starou Škodu Octavii z roku 1963. Vůz byl určen na renovaci. Přepsal jsem ji na mě a uložil značky do depozitu a od té doby tam jsou. Nyní budou prý "čistit" depozit. Podle článků na netu jsem pochopil, že pouze ty, které jsou v polopřevodu, což není můj případ. Nemusím to tedy nijak řešit? Auto bude hotové odhaduji až tak za měsíc. Děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2015 22:44
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 do konce června se ruší polopřevody, na konci roku depozity... stačí nahlásit, co se s autem dějeje, resp. kde se nachází (prostě že jde o živý TP) a jseš ok
Datum: 19. června 2015 22:44
Posl.aktualizace: 19. června 2015 20:12
 Už jsem jsi všiml že je to tam napsané ale stejně děkuji.
Datum: 19. června 2015 20:12
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Jestliže je vyrobená na Taiwanu, tak musí být nová. pochybuji, že by se jim vyplatilo posílat přes pul světa kliky na repas.
Datum: 19. června 2015 19:18
Jméno: Kuba
IP: uživatel18039
 Zdar draci , dá se nejak docílit pololesklého akrylátu ? Protože se mi nelíbý jak se leskne jak psí kulky a na jawě se mi to nelíbý. dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2015 6:02
Jméno: standa
IP: uživatel18152
 Aha,tak to potom nemužu sloužit... já mam poctivě udělanej lak syntetikou,stříkal mi to kluk co umí,žádnej mazal a lak mam pěknej,po cca 5 letech jsem zatim nezaznamenal,že by nějak "nevydržel" ... to je ale věc každýho ...
Datum: 21. června 2015 6:02
Jméno: Kuba
IP: uživatel18039
 Akorát že ta nic nevydrží
Datum: 20. června 2015 17:39
Jméno: standa
IP: uživatel18148
 Nastříkej to syntetikou .....
Datum: 20. června 2015 12:35
Jméno: Jan
IP: uživatel3079
 Draci mám parádní teploměr na fíka. Viz link: http://teplomery.eshop-zdarma.cz/index.php?s=product&id=106 Kapilára jde zamáčknout přímo mezi žebra válce a teploměr jsem jen zachytil na mustangu mezi světlo a brýle (jinak jde pochopitelně uchytit jakkoli dle libosti - má asi 5x5cm). Má jednu nevýhodu a sice, že je jen do 120C ale to jde taky vyřešit. Teploměr jsem namontoval a docela bomba, bohužel rozsah 120C nestačí. Jenže to se dá upravit, jde zespoda velkým imbusem pootočit a tím jakoby seřídit do stupnice - sice už nebude platit aby 80C bylo 80C, ale můžete si ho natočit tak, aby při normální jízdě a běžné teplotě ukazoval někam vzhůru. Já jsem si ho pootočil právě tak, aby když jezdím sám mi na rovině ukazoval někam zhruba rovně nahoru (tam je původně 60C) abych měl prostor vidět jak studenej tak horkej motor. A že to stačí jsem ověřil pokusem ve dvou do kopce - naložil jsem si kámošku jako závaží a vydal jsem se do největšího krpálu který tu máme. Fichtl to ve dvou zvládá za 1 a funí sotva jede takže teplota lezla dál a dál a jelo to míň a míň - no a dolezla někam právě na konec stupnice na jakoby 120C a museli jsme tomu dát oddych už to nejelo. Takže ve chvíli kdy se teplota doplazí na konec teploměru, je čas na pauzu. Jo a jak jsme to zahřáli tak už se nevrací úplně zpátky - zůstane viset kolem 10C což je krásně na levým konci stupnice. Jinak po rovině ukazuje když jedu sám kolem 60C, s ní tak 80-90C.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2015 12:14
Jméno: standa
IP: uživatel18148
 Že by toto byla forma inzerátu ??? Kupujte ? Smazat ? Či ne?
Datum: 20. června 2015 12:14
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 asi mi nějak uniká smysl tohohle příspěvku... a co my jako s tim, že ty máš na mustangu silně orientační nic neříkající teploměr, ještě k tomu s rozštelovanou stupnicí? to jako že nepoznáš vadnoucí motor? nebo jaký to má výhody?
Datum: 19. června 2015 22:42
|



|